"Інтерактивні форми організації навчальної діяльності на уроках ЯДС"Голотовська Алла Леонідівна
Номер слайду 2
Яке має бут навчання?Під час навчання учні мають робити набагато більше, ніж просто слухати і фіксувати готові думки вчителя. Вони можуть продукувати інформацію самостійно, визначати та обговорювати проблеми, знаходити шляхи їх розв’язання, спостерігати і планувати. Вони повинні мати змогу застосовувати нові знання та навички на практиці, створювати зворотні зв’язки.
Номер слайду 3
Розрізняють такі моделі навчання: Пасивне. АктивнеІнтерактивне
Номер слайду 4
Пасивна модель навчання. Модель “Монолог”
Номер слайду 5
Активна модель навчання. Модель “Діалог”
Номер слайду 6
Інтерактивна модель навчання. Модель “Полілог”
Номер слайду 7
Слово „інтерактив” англійського походження, від слів „Interact”, де „inter” – взаємний і “act” – діяти. Таким чином, інтерактивний здатний до взаємодії, діалогу. Сутність інтерактивного навчання полягає в активному залученнівсіх учнів до процесу пізнання.Інтерактивні методи – це способи організації продуктивної взаємодії суб’єктів педагогічного процесу
Номер слайду 8
Розширенняпізнавальнихможливостейучнів, зокремау здобуванні,аналізі тазастосуванніінформації зрізних джерел. Можливостіперенесенняотриманихумінь, навичокта способівдіяльності нарізні предметита позашкільнежиття учнів. Формуванняглибокоївнутрішньоїмотивації. Цілі та завдання інтерактивного навчання:
Номер слайду 9
Інтерактивна методика проведення уроків з”Я Досліджую Світ”забезпечує розвиток наступних умінь та навиків учнів: Критично аналізувати інформацію. Аргументувати, дозволити та висловлювати власні погляди. Описувати, аналізувати та зіставляти процеси й явища суспільного розвитку. Давати власну оцінку та формулювати належні судження. Досягати компромісу та консенсусу під час дискусій. Толерантно вирішувати конфлікти.
Номер слайду 10
Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.
Номер слайду 11
Структура уроку “ Я досліджую світ” із застосуванням інтерактивних технологій. Мотиваціясфокусувати увагу учнів на проблемі та викликати інтерес дообговорюваної теми; Оголошення теми та очікуваних результатів забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності під час уроку;Надання необхідної інформаціїдати інформацію для опрацювання за мінімальний час;Інтерактивна вправа – центральна частина уроку практичне засвоєння навчального матеріалу, досягнення поставленої метиуроку;Рефлексія – підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку усвідомлення отриманих результатів, пошук проблеми, плануванняперспективи та корекції.15234
Номер слайду 12
«Мікрофон»Метод «Мікрофон» дає можливість кожному висловлювати думку, швидко, по черзі, відповідаючи на запитання.
Номер слайду 13
«Мозковий штурм»Це ефективний метод колективного обговорення, пошук рішень, який спонукає учасників виявляти свою уяву та творчість. Він передбачає вільне висловлення думок усіх учасників і допомагає знаходити багато ідей та рішень.«Займи позицію»Цей метод допомагає проводити дискусію зі спірної, суперечливої теми.
Номер слайду 14
«Робота в парах, групах»Робота в парах є різновидом роботи в малих групах. Ця форма роботи дозволяє учням набути навичок співробітництва, оволодіти вміннями висловлюватися та активно слухати.«Розігрування правової ситуації в ролях»Мета розігрування ситуації в ролях — визначити ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду шляхом гри.