Інтерактивні вправи 1
Інтерактивні вправи 1 – 4 класи.
Інтерактивні вправи 4 клас |
Тема: Кімната
Гра- змагання (аудіювання, монолог- опис)
T: Work in groups. I will give you furniture. Listen to my sentences and put them in the room correctly. Then one pupil should describe the room.
Listen!
►Три – чотирі команди. Кожній команді роздаю картинки з меблями. Завдання кожної команди правильно розставити меблі в кімнаті, слухаючи пропозиції вчителя. Чия команда правильно розставить меблі, та й перемогла! Завдання ускладнюється тим, що один учень повинен описати кімнату.
Check. Do you like the room? What room is it?
Cl: Bedroom.
Тема: Моя кімната
Інтерактивна вправа: «Вгадай».
Рeжим Cl –P1 «Вгадай кімнату». Робота з малюнками / 1-2 /. I`ll give the card to some of you but don’t show the picture to anybody. The class have to guess what room you have got.
Cl: Is it a TV there? P1: Yes/No
Is it a desk there ? Is it a bath there ? ….
Cl: It`s a bedroom.
Тема: Мій дім
Інтерактивна вправа: «Заповні підстановочну структуру»
Робота з карткою. Скласти діалог за допомогою картки. Make the dialogue with the help of the card.
A
Ask your friend
Why she\ he likes his room |
Ask your friend
What your friend want to chage in this room |
В
I would like to live in (city, country) I think it’s nice to have _____ rooms. I want to have ______ in my house (flat). I can in my house. I think it’s good to have a _____ and a _____ near my house. |
I would like to live in (city, country) I think it’s nice to have _____ rooms. I want to have ______ in my house (flat). I can in my house. I think it’s good to have a _____ and a _____ near my house. |
Тема: Квартира
Інтерактивна вправа: «Інтерв’ю»
/ в руках мікрофон/ : Т: Where do you live? How many rooms are there in your flat \ house?
What rooms do you have at your home? What furniture do you have at your flat \ house?................
Тема: Дім. Кімната
Інтерактивна вправа: «Командна гра»
Lets play in the game ” Word chain”. Answer my question What is there in your room?
Робота в групах. Групування за малюнками кімнат (кухня, спальня, зал). На дошці слова, які потрібно добрати до поданих кімнат. Children come to me and let’s divide into groups. Take the card from my cap and go to the table according the picture you take. Your task is to come to the blackboard and choose the word of thing you have at the rooms.
Інтерактивні вправи 3-4 клас |
Тема: Дозвілля
Інтерактивна вправа: " Робота в парах "
Учитель об'єднує учнів в пари, визначає, хто першим буде ставити питання, а хто буде відповідати на ці питання. Потім учень, який відповідав на питання, ставить питання, а той, хто ставив питання, відповідає на них.
►Таким чином, відпрацьовується не лише вживання лексики за темою, а й контрастування do you i does your (friend, sister, brother, cousin).
Тема: Дозвілля
Інтерактивна вправа: " Мікрофон "
Учням пропонується уявний мікрофон, який вони передаватимуть один одному, по черзі беручи слово. ►Учні швидко й лаконічно висловлюють свої думки, починаючи конструкціями I like або I don't like (reading, listening to music, stories, tales, playing, football, cricket, chess; watching cartoons; painting pictures; riding a bike... )
Тема: Я, моя родина та друзі
Інтерактивна вправа: " Снігова куля "
Учитель запитує одного з учнів "What have you got in your room?" Учень відповідає. Наступний учень називає одиницю меблів, яку назвав перший учень і називає ще одну одиницю меблів (I have got a bed in my room. I have got a bed and a desk in my room). Третій учень називає дві попередні одиниці меблів і додає свою одиницю меблів: (I have got a bed, a desk and a bookshelf in my room).
►Таким чином, відбувається багаторазове повторення лексики за темою, а також структури I've got a ... in my room.
Тема: Природа
Інтерактивна вправа: " Mозковий штурм "
Учні об'єднуються у дві команди. Учитель викликає по одному гравцю від кожної команди й називає їм якийсь овоч або фрукт.
►Представники команд повинні назвати слова, що з ним асоціюються так, щоб гравці їхньої команди могли здогадатися, що це за овоч або фрукт.
Тема: Ферма, свійські тварини. Будинок. Сім'я. Члени родини. Квартира
Інтерактивна вправа: " Коло ідей "
Учитель об'єднує клас на групи по 3-4 учня. Кожна група отримує листок паперу, на якому написані слова за темами (див. вище). Ці слова слід розподілити за темами. На це завдання виділяється певна кількість часу. По закінченні часу учні різних груп називають слова з кожної теми по черзі. Якщо якась група допускає помилку, представники інших груп виправляють.
►Такий спосіб дозволяє перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу з кількох тем.
Тема: Шкільне життя
Інтерактивна вправа: " Незакінчене речення "
Учні отримують по дві частини речення, які слід з'єднати, щоб отримати правильне речення.
1. We draw and paint a) at Math lesson
2. We play games b) at Music lesson
3. We sing song c) at English lesson
4. We count and do sums d) at Reading lesson
5. We read and write English e) at Sport lesson
6. We read texts and learn poems b) at Art lesson
Тема: Природа
Інтерактивна вправа: " Закінчи речення "
Учні об'єднуються в групи по 2-4 чоловіки. Учитель роздає учням картки, на яких є початок або закінчення речення. Учні повинні скласти повні речення. Наприклад:
1. Kyiv is a) the capital of Germany 2. London is b) the capital of France 3. Berlin is c) the capital of Ukraine 4. Paris is d) the capital of Italy 5. Rome is e) the capital of England |
Тема: Я, моя родина та друзі
Інтерактивна вправа: " Мікрофон "
►Учням пропонується уявний мікрофон, який вони передають один одному, по черзі беручи слово. Учні розказують, які родичі є у них: I have a father. I have a mother. I have a cousin. I have a niece. I have a nephew
Тема: Я, моя родина та друзі
Інтерактивна вправа: " Карусель "
Розставляються стільці для учнів у два кола. Учні, що сидять у внутрішньому колі, розташовані спиною до центру, а в зовнішньому - обличчям. Внутрішнє коло - нерухоме. Учні задають питання: "What animals live in the forest?" Зовнішнє коло - рухоме, учні задають питання: "What animal do you like most of all?" ►Потім учні міняються місцями. Мета - пройти все коло, виконуючи завдання.
Тема: Природа
Інтерактивна вправа: " Ланцюжок "
Учні по черзі висловлюються, вживаючи конструкцію "It is made of ...., передаючи умовний мікрофон. ►Висловлювання чіткі, швидкі і лаконічні.
А book is made of paper.
Аn exercise-book is made of paper.
А chair is made of wood.
А table is made of plastic.
А cup is made of glass.
А pen is made of plastic.
А toy- car is made of metal.
Тема: Шкільне життя
Інтерактивна вправа: " Коло ідей "
Учитель об'єднує клас на групи по 3-4 учня і роздає картки з питаннями і відповідями. Учні повинні якомога швидше знайти відповідь на кожне питання. Представники кожної групи по черзі пропонують варіанти питання-відповідь.
►Помилки, допущені учнями однієї групи, виправляються учнями іншої групи.
1. What day is it today? a) It's Monday
2. Which lesson do you like? b) No, she doesn't like learning new words.
3. Which lesson does Тіm like? c) Because I like speaking, reading and writing
4. Do you like Music? d) It's on Wednesday
5. When is Art? e) I like Math.
6. Why do you like English? f) Yes, I do. I like singing.
7. Does she like English? g) He likes English.
Тема: Людина
Інтерактивна вправа: " Мікрофон "
Учням пропонується умовний мікрофон, який вони передають один одному, по черзі беручи слово. Кожен учень називає улюблену одиницю одягу ( назва одягу не повторюється) I like to wear a dress(a blouse, a shirt, a skirt....).
Тема: Родина
Інтерактивна вправа: " Незакінчене речення "
Учні отримують незакінчені речення з теми. Наприклад,
Your father's sister is your ___________________________
Your son's son is your _______________________________
Your mother's father is your __________________________
►Завдання учнів - дописати речення; потім учні читають речення і перевіряють правильність виконання завдання.
Тема: Моя родина, друзі
Інтерактивна вправа: " Снігова куля "
Учитель запитує одного з учнів "What is your favourite toy?" Учень відповідає. Наступний учень називає свою улюблену іграшку, а також улюблену іграшку першого учня. "My favourite toy is a car. His/her favourite toy is a doll." Третій учень називає свою улюблену іграшку і улюблені іграшки двох попередніх учнів і т.д. ►Таким чином здійснюється багаторазове повторення лексики і граматичних конструкцій.
Тема: Людина
Інтерактивна вправа: " Займи позицію "
Учитель демонструє малюнки, на яких зображені люди різних професій і повідомляє, хто ця людина за фахом. Але твердження вчителя не завжди правильні. Учні повинні погодитися або не погодитися й виправити інформацію.
Т.: (показуючи на лікаря): He is a doctor.
Ps.: Yes, he is a doctor.
T.: (показуючи на офіціанта): He is a singer.
Ps.: No, he is not.
►Потім роль учителя виконує один з учнів.
Тема: Моя родина, друзі
Інтерактивна вправа: " Коло ідей "
Учитель роздає дітям малюнки із зображенням кімнати. Потім ховає один малюнок, а інший показує дітям. Але в цій кімнаті все переплутано. Учні повинні сказати, що саме переплутав художник.
►Учні починають висказувати свої думки словами "I think that...", і потім називають, де розташовані предмети на попередньому малюнку.
Тема: Дозвілля
Інтерактивна вправа: " Карусель "
Розставляються стільці для учнів у 2 кола. Учні, що сидять у внутрішньому колі, розташовані спиною до центру, а в зовнішньому - обличчям. Внутрішнє коло - нерухоме. Учні задають питання: "Do you play...?". Зовнішнє коло - рухоме, учні задають питання "What is your favourite sport?". Потім учні міняються місцями.
►Мета - пройти все коло, виконуючи поставлене завдання.
Тема: Літери
Інтерактивна вправа: " На прийомі у окуліста"
Легко запам’ятовуються літери у грі «На прийомі у окуліста». На дошці висить плакат з вивченими літерами, учен закриває одне око і називає літери. Перший раз роль лікаря у білому халаті виконує вчитель, а потім з великим бажанням і успіхом виконують учні.
►Серед учнів лікарем стає той учeнь, який назве всі літери вірно.
Наприклад,
I |
T |
N |
O |
i |
t |
n |
o |
E |
P |
A |
S |
e |
p |
a |
s |
D |
M |
Y |
H |
d |
m |
y |
h |
pin |
pan |
net |
tent |
Sam |
Bill |
Vic |
Nick |
Інтерактивні вправи 2 - 3 клас |
Тема: Я маю багато іграшок
Інтерактивна вправа: «Мікрофон»
Вчитель пояснює завдання. Потім учні передають один одному уявний мікрофон, повторюючи фразу I’ve got a ... кожен учень додає назву будь-якої іграшки (назви іграшок не повторюються).
Тема: Я маю багато іграшок
Інтерактивна вправа: « Робота в парах »
Учні об’єднуються парами. Вчитель пояснює умови вправи. Один учень ставить запитання, інший учень відповідає на це запитання. Потім учні міняються ролями. Відбувається робота в режимі Р1 ↔ Р2; Р3 ↔Р4; Р5↔ Р6.
Тема: Шкільне життя
Інтерактивна вправа: « Коло ідей »
Учитель показує учням малюнок, на якому зображені знайомі предмети. Учні уважно розглядають малюнок, а потім вчитель пропонує дітям інший малюнок, на якому зображені ці ж самі предмети, але змінене їх місце знаходження.
►Учні повинні назвати, де розташовані предмети на попередньому малюнку.
Тема: Дозвілля
Інтерактивна вправа: « Снігова куля»
Перший учень називає речення з дієсловом can+інше дієслово: I can run. Другий учень повинен додати своє дієслово, повторивши попереднє речення: I can run and jump. Третій учень повторює друге речення, додаючи до нього іще одне дієслово: I can run,( jump and swing) і т.д.
Тема: Мій день народження.
Інтерактивна вправа: « Снігова куля »
Учні об’єднуються в пари. Один учень ставить другому питання How old are you? другий учень відповідає на це питання. I’m …. Потім учні міняються ролями. Відбувається робота в режимі Р1 ↔ Р2; Р3 ↔Р4; Р5↔ Р6.
Тема: Різнокольорові іграшки.
Інтерактивна вправа: « Ланцюжок »
Учні по черзі називають колір предметів, які знаходяться в класній кімнаті: My bag is red. My pen is green. My desk is brown…
Відбувається робота в режимі Р1 ↔ Р2; Р3 ↔ Р4; Р5 ↔ Р6.
Тема: Я маю багато іграшок
Інтерактивна вправа: « Карусель »
Стільці розставляються для учнів у 2 кола. Учні, що сидять у внутрішньому колі, розташовані спиною до центру, а в зовнішньому – обличчям. ►Внутрішнє коло нерухоме. Його учні задають питання: Do you like (a tiger, a zebra, a monkey…?) ►Зовнішнє коло – рухоме. Його учні задають питання: What animal do you like? …
►Потім учні міняються місцями. Мета - пройти все коло, виконуючи поставлене завдання.
Інтерактивні вправи 1 клас |
Тема: Моя сім’я
Інтерактивна вправа: «Мікрофон »
Учні, маючи в руках мікрофон / уявний мікрофон /, представляють членів своєї родини, які зображені на малюнках.
Тема: Моя сім’я
Інтерактивна вправа: «Робота в групах »
Вчитель розподіляє учнів на групи. Кожна група має картки із зображенням літер алфавіту та відповідними малюнками.
►Завдання кожної групи-якнайшвидше встановити відповідність між літерою та малюнком.
Тема: Моя школа
Інтерактивна вправа: «Карусель »
мотивацію учнів.
Учні мають англійські імена. Рухаючись вздовж лінії один напроти одного, запитують:
- Hello, Max. I am Kate.
- Hello, Kate, I am Max. How are you?
- I am fine, thank you.
►Діалог триває, поки всі учні спілкуються з однокласниками.
Тема: З днем народження
Інтерактивна вправа: «Ланцюжок»
фонематичний слух учнів, стимулювати їх комунікативну діяльність.
Вчитель називає ключову фразу. Наприклад: “I am Bill. It’s my birthday. I am six”.
►Учні повинні ланцюжком промовити речення, змінюючи ім’я.
Тема: Мої іграшки
Інтерактивна вправа: «Снігова куля»
Перший учень називає слово з теми «Іграшки». Другий учень повинен повторити попереднє і назвати своє, третій - повторити два попередніх слова і назвати своє і т. д.
Наприклад: Р1: a dog;
P2: a dog, a car;
P3: a dog, a car, a toy clown…
Тема: В зоопарку
Інтерактивна вправа: «Робота в парах»
Вчитель розподіляє учнів по парам, роздає їм картки з англійськими іменами ( їх можна змінювати ).
►Завдання учнів – назвати ім’я партнера, використовуючи конструкцію Your name is…
Good luck !