В даній розробці представлені матеріали до відкритого виховного заходу, який проводиться у формі інтерактивного конкурсу "Найрозумніший студент". Сценарій конкурсу розроблений для студентів спеціальності Професійна освіта за напрямками "Зварювання" та "Електротехніка".За основу сценарію взятий телевізійний конкурс "Самий розумний". Конкурс проводиться із музичним супроводом та застосуванням презентацій.
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Індустріально – педагогічний технікум КІ Сум Ду
Матеріали відкритого виховного заходу
Дата: 13 грудня 2018 року.
Групи: 231, 431.
Тема: інтерактивний конкурс «Найрозумніший студент».
Викладач: Солов’янчик К.А.
Мета: залучити студентів до активної участі в культурному житті технікуму, стимулювати пізнавальну діяльність, сприяти повторенню матеріалу спеціальних дисциплін та його закріпленню, розвивати відчуття відповідальності за доручену справу, вміння триматися і виступати на сцені при аудиторії.
Конотоп – 2018
НАЙРОЗУМНІШИЙ СТУДЕНТ
Захід супроводжується слайдами презентації та музичним супроводом.
СЦЕНАРІЙ ЗАХОДУ
Доброго дня, шановні присутні! Я рада вітати вас в цьому залі! Сьогодні в рамках Тижня електротехнічних дисциплін та з нагоди професійного свята Дня енергетика ми проводимо цей відкритий захід в дружньому колі студентів та колег. Циклова комісія електротехнічних дисциплін належить до відділення Професійної осівти, завідувачем якого є дуже відповідальна, досвічена людина – Казимірчук Р.І. Наша комісія є зовсім невеликою, оскільки в ній лише дві спеціальності: Електротехніка та Зварювання. Головою циклової комісії є чарівна та неповторна Сердюк В.В.
Наш Індустріально-педагогічний технікум має багаторічну історію. А спеціальність Електротехніка є однією з перших. Заснована вона в 1958 році. А от Зварювання є досить молодою спеціальністю, їй 21 рік.
Професії електрика та зварника є дуже поширеними. Важливість професії електрика є безумовною. Адже кожен на собі відчуває вплив електрики, яка полегшує як фізичну, так і розумову працю, робить побут людини надзвичайно зручним, дає можливість щовечора трішки відпочити. Що стосується зварювання: без нього не обходяться такі важливі галузі, як будівництво, машинобудування, резервуаробудування, виробництво вагонів, літаків, космічних ракет, кораблів... Зварювальні технології переможно крокують на Землі, в підводному світі і космосі. Сьогодні воно вже успішно використовується і в медицині для з'єднання пошкоджених тканин людини і відновлення життєдіяльності його органів.
Шановні студенти, ми дуже раді, що ви обрали наш навчальний заклад. Сподіваємося на все найкраще, на благополуччя та процвітання!
В честь такого чудового свята ми вирішили провести конкурс, щоб визначити та відзначити Найрозумнішого студента комісії. Переможець конкурсу отримає грошову винагороду. Спонсором заходу є профспілковий комітет.
З вами Солов’янчик Катерина Анатоліївна і ми починаємо шоу «Найрозумніший студент».
Шановні глядачі, ви тільки подивіться на наших учасників, це дійсно це самі сміливі, чудові та найгарніші студенти! Але зверніть увагу, не менш прекрасні хлопці сидять у залі, це вболівальники: групи 231 та 431. Я впевнена в тому, що сьогоднішня гра стане прикрасою зимової сесії та сприятиме вищим досягненням наших чудових студентів спеціальності Професійна освіта.
Я рада представити вам наших учасників:
1. Жабінець Микола – 4 фото
2. Коляда Павло – 1 фото
3. Швидко Леонід – 4 фото
4. Павленко Дмитро – 2 фото
5. Карпік Сергій – 3 фото
6. Скопич Віктор – 3 фото
Отже, шановні студенти та глядачі, я розкажу вам правила гри.
В І раунді я задам вам 6 обов’язкових питань, до кожного питання пропонується 4 варіанти відповідей, з яких тільки 1 правильна. На відповідь дається 5 секунд. Відповіді на питання учасники записують на листочках, які після кожного питання збирає помічник. За результатами І раунду тільки чотири студенти пройдуть в ІІ раунд.
Всі готові? Тоді починаємо І раунд!
Увага, 1-ше питання:
2-ге питання:
3-тє питання:
4-те питання:
5-те питання:
6-те питання:
7-ме питання:
8-ме питання:
(Якщо не вдається визначити переможців, або в декількох однакова кількість балів).
Щоб визначити переможців І раунду я вам пропоную додаткову гру: вам необхідно буде зв’язати попарно слова, які розміщені в двох колонках, наприклад, країни зі столицями. Четверо з вас, які якнайшвидше і правильно виконають завдання пройдуть в ІІ раунд.
Шановні учасники та глядачі, зробимо невелику музичну паузу, під час якої експерти підрахують кількість балів. Зустрічайте оплесками Руденка Олександра з піснею «Лиш вона».
Шановні друзі, це шоу «Найрозумніший студент» і мені вже відомі результати І раунду: ___________ - набрав___ балів, __________ - ___ балів, ___________ - набрав___ балів, __________ - ___ балів, ___________ - набрав___ балів, __________ - ___ балів.
Отже, в ІІ раунд проходять чотири учасники:
1._________
2.________
3.________
4.________
Що стосується ____________, дякуємо за чудову гру і я вам пропоную почати вболівати за ваших друзів, які переходять в ІІ раунд шоу «Найрозумніший студент».
ІІ раунд почнемо з дешифровщика. Що це таке? Вам буде запропоноване слово, зашифроване у вигляді комбінації цифр, так само, як на кнопках телефонного апарату.
Наприклад, молочний продукт з 5 букв. Отже, вам потрібна під кнопкою 4 буква к, під кнопкою 2 – е, під 7 – ф, під 3 – і, під 6 – р. Таким чином, отримуємо слово – КЕФІР. Отже ви повинні швидко написати відповідь на листочку і підняти руку. Хто перший відповість правильно, той перший вступає в гру в ІІ раунді.
Отже, увага, от ваше завдання: Форма проведення уроку. Правильна відповідь -СЕМІНАР.
За результатами дешифровщика ми визначили, що в наступному завданні хлопці будуть стартувати в наступному порядку:
1.
2.
3.
4.
Отже, починаємо ІІ раунд.
Далі ми вам пропонуємо наступні категорії знань:
Кожен з учасників обере одну категорію. Я буду читати питання, а вони будуть одночасно з’являтися на екрані. Вам необхідно дати якомога більше відповідей за 1 хвилину. Двоє з вас, які наберуть максимальну кількість балів пройдуть у фінал. Вам все зрозуміло? Тоді ми починаємо ІІ раунд.
За результатами дешифровщика першим в боротьбу вступає _________
Добрий день, _________, розкажіть, як ви потрапили у наш технікум чи подобається вам студентське життя?
Дякую, _________. Вибирайте категорію.
Ви вибрали категорію_________ у вас є 1 хв. і ми починаємо прямо зараз. ПИТАННЯ ДО ІІ РАУНДУ ПО КАТЕГОРІЯХ.
____ відповідей! – це результат студента ________
А зараз в боротьбу вступає______________
_________, який предмет у вас найулюбленіший і чому?
____ відповідей! – це результат студента ________
Наступний учасник ____________ починає гру.
____ відповідей! – це результат студента ________
А зараз в боротьбу вступає______________
____ відповідей! – це результат студента ________
Я зараз не можу сказати хто виграв, хто програв, але я хочу сказати велике дякую всім учасникам, оскільки ви вже показали себе розумними, сильними, освіченими, ерудованими!
В фінал проходять: СЛАЙД ТАБЛИЦЯ
1. ____
2. ____
Фінал почнеться вже через декілька хвилин. Відпочинте трохи, я розумію, що вам важко, тому пропоную трохи препочити. Для вас співають Ковальчук Микола та Крошкін Дмитро.
ПІСНЯ
Отже повертаємося до гри. Наразі фінал, в якому беруть участь:
1. _____________
2. _____________
Спочатку визначимо, хто буде стартувати в фіналі, а потім почнемо сам фінал.
Граємо в дешифровщика. На цей раз завдання: СЛАЙД ПАРАЛЕЛЬНЕ ЖИТТЯ СТУДЕНТА . Правильна відповідь ВКОНТАКТІ.
За результатами дешифровщика першим вступає в гру____________червоний,
__________________ - жовтий, синій колір – загальне питання.
Перед вами _______ клітинок трьох кольорів. Червоний колір - _________. Жовтий - _________, синій – загальне питання. Протягом декількох секунд намагайтеся запам’ятати клітинки свого кольору. Після цього колір зникне і ваша задача – вибрати клітинки і відповісти на запитання, що приховані за ними.
Якщо ви правильно відповідаєте на своє питання отримуєте 2 бали, на питання суперника – 3, на клітинки, розфарбовані в синій колір – 1. Виграє той, хто набере найбільшу кількість балів.
Клітинки, червоного кольору – це питання зі спеціальності електротехніка, а клітинки жовтого кольору – зварювання.
На кожну відповідь дається 10 секунд.
За результатами дешифровщика першим в боротьбу вступає ___________. Прошу вас, ____________.
№ ___
Увага не екран: це ваша тема (це не ваша тема).
Питання: СЛАЙД__________________________
Абсолютно вірно! Крім того: (додаткове питання по основному питанню)
Вірно! 2 бали. Молодець!
Наступний учасник___________
№______________
Предмет Питання
Відповідь
Вірно! 2 бали (Ви неправильно відповіли на питання і не заробляєте жодного балу.)
Після третього кругу:
Дивимось на турнірну таблицю СЛАЙД
____________- жодної помилки
____________ - одна помилка
Продовжуємо гру
Ризикніть, виберіть питання суперника та отримайте більше балів.
Вже дуже скоро ми отримаємо відповідь на питання: хто ж у нас самий розумний студент?
За результатами фіналу виграв______________ І він стає найрозумнішим студентом! Вітаю! Це була чудова гра!
Дякую всім за участь, розуміння та співпрацю! Особливо групі 431! До побачення, до нових зустрічей!
ДОДАТКИ
ПИТАННЯ ДО І РАУНДУ
Патон
Петров
Бенардос
Пржевальський
2. Яка хімічна формула сірчаної кислоти?
НСl
HNO3
H2O
H2SO4
3. Сформулюйте закон Ома
I=U/R
F=ma – це другий закон Ньютона
mv /2 – кінетична енергія
R= I/U
4. Назвіть прізвище президента Майкрософт.
Д. Вашингтон
Винсент Керф
Билл Гейтс
Ю. Тимошенко
5. Як називається частинка світла?
Нейтрон
Фотон
Протон
Іон
6. Який з цих металів або сплавів має найбільшу електропровідність?
Залізо
Мідь
Алюміній
Срібло
7. До якої частини мови належить слово «найрозумніший»?
Іменник
Прийменник
Прикметник
Займенник
8. Яка дата прийняття Конституції України?
28 червня 1991 року
24 червня 1991 року
28 червня 1996 року
28 липня 1991 року
Додатковий гейм (завдання)
Предмет |
Ім’я по батькові викладача |
Вища математика |
Олександр Петрович |
Історія України |
Валентина Михайлівна |
Технічна механіка |
Лариса Дмитрівна |
Креслення |
Віктор Миколайович |
Додатковий гейм (правильні відповіді)
Предмет |
Викладач |
Вища математика |
Лариса Дмитрівна |
Історія України |
Віктор Миколайович |
Технічна механіка |
Олександр Петрович |
Креслення |
Валентина Михайлівна |
ПИТАННЯ ДО ІІ РАУНДУ
Запитання з предмету Електротехніка
(Іл=Іф).
Запитання з предмету ЕА (Електричні апарати)
Запитання з предмету ЕВ (Електричні вимірювання)
Питання до предмету «Технологія електричного зварювання плавленням»
Питання до предмету «Технологія та устаткування контактного зварювання»
Питання до предмету «Зварні конструкції та контроль якості»
Питання «Секрет»
ПИТАННЯ ДО ФІНАЛУ
Для електриків
(масляний баковий вимикач призначений для захисту ЛЕП від к.з.)
2. Який електричний апарат зображений на рисунку, його призначення?
(вентильний розрядник, призначений для захисту підстанцій від перевантажень)
3. Який електричний апарат зображений на рисунку, його призначення?
(силовий трансформатор, призначений для передачі електроенергії на великі відстані при великих напругах і відносно малих струмах)
4. Який електричний апарат зображений на рисунку, його призначення?
(фазний ротор асинхронного двигуна)
5. Який електричний апарат зображений на рисунку, його призначення?
(машина постійного струму, вона може працювати як в режимі генератора так і в режимі двигуна)
6. Який електричний апарат зображений на рисунку, його призначення?
(високовольтний запобіжник призначений для захисту від к.з. електрообладнання)
7. Який електричний апарат зображений на рисунку, його призначення?
(схема реверсивного пуску асинхронного двигуна)
Для зварників
(колонний прес для правки товстих листів)
(обертач для обертання виробів під час зварювання кільцевих швів)
(валкова машина для згинання листів в обечайку)
(шовна машина для шовного зварювання)
(зварювання внутрішнього шва обечайки)
(ланцюговий кантувач для встановлення балки під зварювання у човник)
(напівавтомат для зварювання в захисних газах)
(козловий кран для транспортування вантажів на відкритому майданчику)
(траверса з електромагнітними захоплювачами для перенесення листів)
(установка для зварювання кільцевих швів)
( кліщі для точкового зварювання)
(колона для автоматичного зварювання)
(рельєфна машина для рельєфного зварювання)
(електрошлакове зварювання)
Загальні питання
(Шевченко)
(підковою)
(22 червня 1941)
(Гагарін)
(Малевич)
(Кравчук)
(Л.Толстой)
(Форд Мустанг)
(вольфрам)
(графітові)
(електромагнітні)
(громовідводи)
І РАУНД
Поставити позначку + або - і підрахувати кількість балів
|
1 питання |
2 питання |
3 питання |
4 питання |
5 питання |
6 питання |
7 питання |
8 питання |
ВСЬОГО |
|
|
Жабінець Микола |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Коляда Павло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Швидко Леонід |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Павленко Дмитро |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Карпік Сергій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Скопич Віктор |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
І РАУНД (ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ)
1 питання |
2 питання |
3 питання |
4 питання |
5 питання |
6 питання |
7 питання |
8 питання
|
Петров |
H2SO4 |
I=U/R |
Гейтс |
Фотон |
Срібло |
Прикметник |
28 червня 1996 року
|
Додаткова гра
Поставити позначку + або -
ПІП |
Позначка + або - |
Нумерація за швидкістю |
Жабінець Микола |
|
|
Коляда Павло |
|
|
Швидко Леонід |
|
|
Павленко Дмитро |
|
|
Карпік Сергій |
|
|
Скопич Віктор |
|
|
Предмет |
Викладач |
Вища математика |
Лариса Дмитрівна |
Історія України |
Віктор Миколайович |
Технічна механіка |
Олександр Петрович |
Креслення |
Валентина Михайлівна |
Додаткова гра (Правильні відповіді)
ІІ РАУНД
№ п/п |
ПІП
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ФІНАЛ
2 бали, якщо відповів на своє питання, 3 бали – на питання суперника, 1 бал – на загальне питання
ПІП
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жабінець Микола 1 питання |
Жабінець Микола 2 питання
|
Жабінець Микола 3 питання |
Жабінець Микола 4 питання
|
Жабінець Микола 5 питання |
Жабінець Микола 6 питання
|
Жабінець Микола 7 питання |
Жабінець Микола 8 питання
|
Карпік Сергій 1питання |
Карпік Сергій 2 питання
|
Карпік Сергій 3 питання |
Карпік Сергій 4 питання
|
Карпік Сергій 5 питання |
Карпік Сергій 6 питання
|
Карпік Сергій 7 питання |
Карпік Сергій 8 питання
|
Швидко Леонід 1 питання |
Швидко Леонід 2 питання
|
Швидко Леонід 3 питання |
Швидко Леонід 4 питання
|
Швидко Леонід 5 питання
|
Швидко Леонід 6 питання
|
Швидко Леонід 7 питання |
Швидко Леонід 8 питання
|
Коляда Павло І питання |
Коляда Павло 2 питання
|
Коляда Павло 3 питання
|
Коляда Павло 4 питання |
Коляда Павло 5 питання
|
Коляда Павло 6 питання |
Коляда Павло 7 питання |
Коляда Павло 8 питання
|
Павленко Дмитро 1 питання
|
Павленко Дмитро 2 питання
|
Павленко Дмитро 3 питання
|
Павленко Дмитро 4 питання
|
Павленко Дмитро 5 питання
|
Павленко Дмитро 6 питання
|
Павленко Дмитро 7 питання
|
Павленко Дмитро 8 питання
|
Скопич Віктор 1 питання
|
Скопич Віктор 2 питання
|
Скопич Віктор 3 питання
|
Скопич Віктор 4 питання
|
Скопич Віктор 5 питання
|
Скопич Віктор 6 питання
|
Скопич Віктор 7 питання
|
Скопич Віктор 8 питання |
Жабінець Микола Додаткова гра |
Скопич Віктор Додаткова гра
|
Павленко Дмитро Додаткова гра |
Карпік Сергій Додаткова гра
|
Швидко Леонід Додаткова гра |
Коляда Павло Додаткова гра
|
Жабінець Микола Дешифровщик 1 |
Скопич Віктор Дешифровщик 1
|
Павленко Дмитро Дешифровщик 1 |
Карпік Сергій Дешифровщик 1
|
Швидко Леонід Дешифровщик 1 |
Коляда Павло Дешифровщик 1
|
ФІНАЛ
1. Якщо у фіналі 1 зварювальник і 1 електрик:
Жовтий колір – питання для зварників
Червоний колір – питання для електриків
Синій колір – загальне питання
2. Якщо у фіналі 2 зварювальника:
Жовтий колір – питання для зварників
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Синій колір – загальне питання
3. Якщо у фіналі 2 електрика:
Жовтий колір – питання для електриків
Синій колір – загальне питання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 питання |
2 питання |
3 питання |
4 питання |
5 питання |
6 питання |
7 питання |
8 питання |
9 питання
|
ВСЬОГО |
|
|
Жабінець Микола |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Коляда Павло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Швидко Леонід |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Павленко Дмитро |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Карпік Сергій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Скопич Віктор |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
І РАУНД
ІІ РАУНД
№ п/п |
ПІП
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ФІНАЛ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жабінець Микола Жабінець Микола
1 питання 2 питання
Жабінець Микола Жабінець Микола
3 питання 4 питання
Жабінець Микола Жабінець Микола
5 питання 6 питання
Жабінець Микола Жабінець Микола
7 питання 8 питання
Карпік Сергій Карпік Сергій
1 питання 2 питання
Карпік Сергій Карпік Сергій
3 питання 4 питання
Карпік Сергій Карпік Сергій
5 питання 6 питання
Карпік Сергій Карпік Сергій
7 питання 8 питання
Швидко Леонід Швидко Леонід
1 питання 2 питання
Швидко Леонід Швидко Леонід
3 питання 4 питання
Швидко Леонід Швидко Леонід
5 питання 6 питання
Швидко Леонід Швидко Леонід
7 питання 8 питання
Коляда Павло Коляда Павло
1 питання 2 питання
Коляда Павло Коляда Павло
3 питання 4 питання
Коляда Павло Коляда Павло
5 питання 6 питання
Коляда Павло Коляда Павло
7 питання 8 питання
Павленко Дмитро Павленко Дмитро
1 питання 2 питання
Павленко Дмитро Павленко Дмитро
3 питання 4 питання
Павленко Дмитро Павленко Дмитро
5 питання 6 питання
Павленко Дмитро Павленко Дмитро
7 питання 8 питання
Скопич Віктор Скопич Віктор
1 питання 2 питання
Скопич Віктор Скопич Віктор
3 питання 4 питання
Скопич Віктор Скопич Віктор
5 питання 6 питання
Скопич Віктор Скопич Віктор
7 питання 8 питання