Інтерактивний конкурс за темою "Інформатичний калейдоскоп"

Про матеріал
Викладено методику організації та проведення позааудиторного заходу у формі інтелектуального конкурсу - гри з метою поглибити і розширити знання студентів з предмету, формуванню навичок логічного мислення
Перегляд файлу

1

 

Міністерство освіти і науки України

Селидiвський гiрничий технiкум

 

 

 

              МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

позааудиторного заходу

інтелектуально – розважальної гри

Інформатичний  калейдоскоп|сіті|

з дисципліни: Комп’ютерна техніка та програмування

спеціальність: 184 Гірництво. Підземна розробка корисних копалин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021

Методична розробка позааудиторного заходу з навчальної дисципліни «Комп’ютерна техніка та програмування», інтелектуально–розважальної  гри «Інформатичний  калейдоскоп»

 

 

 

Підготувала: Гончаренко Л.П., викладач природничо-математичних дисциплін Селидівського гірничого технікуму, викладач кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії»

 

 

Викладено методику організації та проведення позааудиторного заходу у формі інтелектуальної гри з метою поглибити і розширити знання студентів з предмету, формуванню  навичок логічного мислення

 

 

Методична розробка призначена для використання викладачами природничо-математичних дисциплін вищих навчальних закладів 1-2 рівнів акредитації

 

Рецензент:

О.В. Білоконь – викладач кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії»,  викладач вищої математики

 

 

 

Розглянуто та схвалено на засіданні циклової комісії

природничо – математичних

дисциплін, фізичного виховання та захисту України

Протокол №  6  від  « 02 » квітня  2021 року

голова циклової комісії  ____________Л.П. Гончаренко

Міністерство освіти і науки України

Селидівський гірничий технікум

 

РЕЦЕНЗІЯ

 

 на методичну розробку позааудиторного заходу інтелектуально–розважальної  гри «Інформатичний  калейдоскоп» викладача Гончаренко Л.П. з дисципліни «Комп‘ютерна техніка та програмування».

Методичну розробку виконано на достатньому методичному рівні  з урахуванням вимог до складання та оформлення методичних матеріалів. Вона містить в собі план заняття, методичну, дидактичну і виховну мету, хід заняття.

Зміст заняття є актуальним, бо являється базою для продовження вивчення природничих, технічних  та гірничих дисциплін.

Визначено дидактичну, методичну та виховну мету заняття, цікаво з педагогічної точки зору побудована мотивація навчання.

Методичну розробку складено для проведення позааудиторного заняття в рамках тижня комісії, з навчальної дисципліни «Комп‘ютерна техніка та програмування».

Для проведення позааудиторного заходу викладач вибрав заняття у формі інтелектуально-розважальної гри. Проведення такого роду заняття не лише засіб виховання, а й цікаве проведення навчального часу: студенти демонструють знання з інформатики, свої вміння працювати колективно, злагоджено, формувати свої думки, а також застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях. Гра впливає на психічний стан учасників, допомагає подолати страх і психологічний бар’єр, розширює пізнавальні можливості, викликає потребу вчитися, дає змогу відчути задоволення від роботи. Будь-яка гра тільки зовні здається легкою. А насправді вона вимагає, щоб граючий віддав максимум своєї енергії, розуму й витримки. А це у свою чергу стимулює студентів до вивчення предмета, розвиває їх самостійність та самодисципліну, вміння мислити творчо.

Цікаві завдання, конкурси при проведенні гри мають велике значення для пізнавальної та розумової діяльності, вихованню серйозності, відповідальності та акуратності, формуванню комунікативних якостей особистості.

Час на проведення окремих етапiв заняття ретельно продуманий, розподiлений раціонально.

Методична розробка може використовуватись викладачами природничо-математичних дисциплін.

        Методичну розробку розглянуто на засіданні циклової комісії  природничо-математичних дисциплін, фізичного виховання та захисту України.

 

 

 

Рецензент:

викладач вищої категорії,

природничо-математичних дисциплін

Селидівського гірничого технікуму                                            О.В. Білоконь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

1. План заняття……………………………………………………………….

6

2. Зміст та хід заняття……………………………………………………….

8

3. Додатки…………………………………………………………………….

13

Додаток А…………………………………………………………………

15

Додаток Б…………………………………………………………………

16

Додаток В…………………………………………………………………

17

Додаток Г…………………………………………………………………

18

Додаток Д………………………………………………………………...

19

Додаток Е………………………………………………………………..

20

Додаток Ж …………………………………………………………………

21

Додаток З …………………………………………………………………

22

Додаток К …………………………………………………………………

23

Додаток Л …………………………………………………………………

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН ЗАНЯТТЯ

 04.04.2021  р.

Група: ПР – 19

 

Спеціальність:      Підземна розробка корисних копалин

Тема заняття:    інтелектуально-розважальна гра  «Інформатичний калейдоскоп»

Мета заняття:

  Методична:         показати методику проведення  інтелектуально-розважальної гри інтерактивним методом, з використанням мультимедійних технологій, цікавих завдань спрямованих на актуалізацію вивченого матеріалу, набуття студентами позитивних якостей характеру, логічного мислення

Дидактична:     актуалізувати і закріпити знання з тем: «Апаратна частина ПК», «Текстовий редактор Word», «Графічний редактор Paint», формувати пізнавальний інтерес до вивчення інформатики, активізувати пізнавальну діяльність студентів при виконанні  творчих завдань

        Виховна:   виховувати самостійність, волю, розвивати здатьність працювати в команді, фізичну культуру мовлення; продовжувати розвивати iнтерес у студентiв до пізнавальної творчої діяльності

Вид заняття:   позааудитирний захід

Тип заняття:  гра, конкурс, бесіда

Методи та форма проведення заняття: гра з використанням цікавих творчих завдань, конкурсів, бесід,  змагань  за комп’ютером

Мiжпредметнi зв'язки:

Забезпечуючі: Основи iнформатики та обчислювальної технiки

Забезпечуванi: Комп'ютерна технiка та програмування, комп'ютерна

практика

Методичне забезпечення: методична розробка,  щодо проведення конкурсу – гри, інструкції  з технiки безпеки та протипожежної безпеки, а також  іх відображення в малюнках, вірші, презентації, назви пісень, малюнки, завдання, кросворди

Література:

Обов’язкова:

1. Семакін І.Г., Хеннер Є.К. «Інформатика і ІКТ. Базовий рівень. Підручник для 10-11 класів». 8-е изд. - М. Біном,: 2012. - 246с.

2. Угрінович Н., Босова Л., Михайлова Н. «Практикум з інформатики та інформаційних технологій» М.: Біном, 2002. -214 с.

3. Шелепаева А.Х. «Поурочні розробки з інформатики. Посібник для 10-11 кл. середньої школи» -М.: «Вако», 2008. -325 с.

4. Методична газета "Інформатика" №12 за 2006 рік.

Додаткова:

1.  Алтухов Е.В., Рибалко Л.А., Савченко В.С. ОИ и ВТ. М.: Высшая школа,2008.

  1. А.Ю. Гаевский, Iнформатика, Навчальний посiбник. Киiв.: «А.С.К.»,2009.
  2. С. В. Симонович, Загальна iнформатика, Навчальний посiбник. М.: АСТ­

ПРЕСС: iнфорком-ПРЕСС,2010.

  1. С. В. Симонович, Спецiальна iнформатика: Навчальний посiбник. М.: АСТ­ПРЕСС: Iнфорком-ПРЕСС,2012.

Технiчнi засоби навчання: ПК, ноутбук, проектор, екран.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ ТА ХІД ЗАНЯТТЯ

1. Організаційний момент        

1.1. Привітання студентів і викладача

1.2. Підготовка аудиторії до заняття, перевірка присутності студентів

2. Основна частина.         

Перед початком проведення конкурсу студенти повторюють основнi правила технiки безпеки та протипожежної безпеки при роботi на комп'ютерi (фронтальне опитування), (додаток А).

Викладач.   Шановні  друзі!

Мета нашої зустрічі - поглянути на предмет інформатика з незвичайного боку, бо досліджуваний вами предмет - це ціла країна. А щоб подорожувати по цій країні, необхідно знати її правила, закони, мову, вміти вирішувати завдання, складати алгоритми, знати комп'ютер і його пристрої, а також багато іншого. Ми перевіримо, наскільки ви «свої» в цій країні, який рівень ваших знань. Беручи участь в конкурсах, ви повинні проявляти кмітливість, свої розумові здібності, а також відповідальність кожного за команду. Попереду кілька конкурсів, і те, як ви впораєтеся з ними, допоможе виявити і назвати в кінці конкурсу переможців, які стануть почесними громадянами країни Інформатика.

Розпочинаємо інтелектуально-розважальну гру  «Інформатичний калейдоскоп». Красива, гарна, приваблива назва, добре знайоме  з дитинства  слово. Хто із вас не тримав в руках  цієї іграшки, в захопленні не спостерігав, як  змінюються в ній форми і кольори  загаткових  скелець! В нашій грі теж  змінюватимуться кольори-завдання. Ми будемо подорожувати від станції до станції, які мають  такі чудові назви: «Словесна», «Загадкова», «Художня», «Кмітлива», «Рекламна», «Логічна», «Нова», «Ерудитів», «Термінів», «Театральна», «Поетична», «Кумедна». І всі чекатимемо, як у калейдоскопі, чогось кращого і незвичайного.

Сьогодні у нас дві команди: «Вірус» і «HarD SkiLL»; капітани: Леонов Микита та Лелека Артур, які і представлять нам своих участників. Але спочатку мені б хотілося сказати, що на нашу гру завітала ще одна команда – це компетентне журі. До складу журі входять викладачі Селидівського гірничого технікуму.

А тепер познайомтесь із учасниками. Капітан кожної команда представить себе і свою команду, назву та девіз.

                                   (Виступи команд)

 Викладач: Вітаємо і бажаємо успіху!

Перша зупинка «Словесна»

Станція «Словесна»

   Викладач:  На цій станції зупинилися найкращі знавці понять інформатики. И ми, впевнені, що ви дуже гарно справитесь із завданням, яке буде зараз оголошено.

Перед вами комбінації букв. Вам потрібно скласти з них слова з інформатики та пояснити їх значення. Команда яка зробить це скорше отримує 3 бали. (додаток Б)

 Відповіді: сайт, монітор, кілобайт, процесор, папка, принтер, дискета, джойстик, модем, антивірус.  

Станція «Загадкова»

Викладач:  Зараз ми знаходимося на станції, яка має назву «Загадкова». На цій станції ми перевіримо як буде працювати команда разом. Капітани організують роботу команди. Задається 2 питання і на їх обмірковування видається 1 хвилина. Через 1 хвилину капітан команди дає відповідь. За правильну відповідь команда отримує 5 балів. (додаток В) 

Відповіді до запитань:

1. Троянський кінь. 2. Пароль. 3. Вінчестер. 4. Комп’ютер.

Станція «Художня»

   Викладач: Назва станції говорить про те, що на ній зупинилися ті, хто вміє малювати. Кажуть, що справжній програміст повинен мати талант зобразити все що завгодно з нуликів та одиничок. Тому за 5 хвилин необхідно зобразити за допомогою тільки одиничок та нуликів портрет капітана команди-суперника. Максимальний бал за це завдання – 3 бали.

В цей час на розсуд журі команди дають малюнки «Комп‘ютер майбутнього» виконанні вдома, який оцінюеться теж в 3 бали.

Станція «Кмітлива»

Викладач: А на наступній станції студентам необхідно пригадати продовження з дитинства знайомі  прислів‘я. Виграє і заробляє 3 бали та команда, у якої найбільше правильних відповідей. (додаток Г)

І після цього конкурсу ми попросимо шановне журі оголосити попередні результати.

Станція «Рекламна»

Викладач: Спостережливі мабуть помітили, що грати в комп'ютерні ігри більше полюбляють хлопці. Інколи деякі з них, як справжні джентльмени, пропонують зіграти дівчатам і навіть поступаються їм місцем за клавіатурою. Але дівчат ігри все-таки приваблюють мало. Та, можливо, вони просто погано орієнтуються в них і не можуть збагнути того задоволення, яке отримують сміливіші та допитливіші хлопці. Командам пропонувалося вдома скласти рекламу улюбленої комп'ютерної гри, адресовану дівчині за допомогою презентації. Зараз вони представлять ії.(додаток Д)

Максимальна оцінка за конкурс – 3 балів.

Станція «Логічна»

Викладач: Зараз ми зупинимось на станції «Логічна». Конкурс «Вірю— невірю». На подані твердження ви повинні відповісти «так» якщо вважаєте, що твердження правильне і «ні» — якщо не правильне. Питання задаються по черзі, та команда яка дала більше правільних відповідій отримує 3 бали. (додаток  Е)

Станція «Нова»

Викладач: І поки ми зіпинились на станції «Нова» учасникам необхідно у перерахованих словах замінити одну букву і отримати нове слово, пов'язане з інформатикою або  комп'ютерами. Команда отримує свої 5 балів, як що впоралась з завданням бистріше.(додаток Ж)

Станція «Ерудитів»

   Викладач:  Назва станції «Ерудит». Що означає це слово? Ерудит — це людина, яка має глибокі всебічні знання, людина, яка начитана, котра багато знає. Виходячи з цього, ви розумієте, які учасники зупинились на станції  під  такою назвою. Яке ж завдання їх чекає? А ось таке: кожна команда повинна відповісти на 10 запитань.

Якщо на запитання не вівдповідає одна команда, відповідь може дати інша. Виграє і отримує 5 балів та команда, у якої найбільше правильних відповідей. Будьте уважні.  (додаток З)

Чи готове наше журі оголосити попередні підсумки?

Станція «Термінів»

Викладач: Назва станції говорить про те, що на ній зупинилися ті, хто добре розбираеться в термінології. Справжній програміст повинен розбиратися в різних термінах. Командам видається завдання, де в приведених групах є один  «зайвим», необхідно викреслити його та пояснити своє рішення. Оцінюється як швидкість, так правільність, перша команда – 5 балів. (додаток К) 

Станція «Театральна»

Викладач: І нарешті ми зіпинились на станції «Театральна» на якій участникам необхідно представити себе в ролі літер. Кожен з команди отримує по дві літери. Задаеться питання і вам потрібно скласти слово-відповідь з літер, що на вас знаходяться. Команда, яка швидше складе слово-відповідь і отримує бал.

Б

 

Л

 

О

 

К

 

Ф

С

 

А

 

Й

 

Т

 

І

 

 

 

  1. Джерело живлення – що подає напругу на всі пристрої ПК – БЛОК
  2. Документ, що пересилається телефонними лініями – ФАКС
  3. Сукупність веб-сторінок, доступних у мережі Інтернет, які об'єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям – САЙТ
  4. Елемент світлотіні, світлова пляма на яскраво освітленій опуклій або плоскій глянсовій поверхні. Виникає внаслідок дзеркального або дзеркально-дифузного відбиття яскравого джерела світла, найчастіше сонця, на предметі – БЛІК
  5. Одиниця вимірювання інформації – БАЙТ
  6. Роз’єм на материнській платі комп’ютера для встановлення додаткових модулей, що розширюють конфігурацію – СЛОТ
  7. Кріпильна деталь у вигляді циліндричного стрижня, переважно з металу або пластику, що має виконану по гвинтовій лінії нарізь та багатогранну під гайковий ключ або спеціальну голівку. Використовується для скріплення деталей та конструкцій. – БОЛТ
  8. Перше вікно комп’ютера при завантаженні операційної системи Рабочий – СТІЛ

Станція «Поетична»

Викладач:  Назва станції говорить сама за себе. Командам пропонуеться написати вірш про інформатику, в якому чотири рядки, і ці чотири рядки закінчуються такими словами:

для команди  «Вірус»

 для команди «HarD SkiLL»

професор

клавіатура

процесор

процедура

Інтернет

програма

портрет

діаграма

За кращий вірш команда отримуює 3 бали. В цей час журі  переглядає ребуси виконанні студентами вдома і кращий отримує 3 бали.

Станція «Кумедна»

  Викладач: І нарешті ми доїхали до останньої зупинки. Назва її «Кумедна». Командам пропонуються картинки до яких необхідно придумати цікаві назви. Яка команда придумає на розсуд журі цікавіше та і отримує 5 балів. (додаток Л)

Отже, зупинки закінчились, калейдоскоп зупинився.  Підсумки конкурсу.

3. Підсумки заняття.                                                                                                

3.1. Журі визначає переможця, оголошує результати. 

3.2. Обговорюються складності і отриманий досвід, викладач проводить аналіз типових помилок і визначаються шляхи їх усування.

4. Домашне завдання.                                                                                                  

 4.1. Повторити тему «Робота з формулами, списками, побудова діаграм та графіків»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток А

Техніка беспеки

Приступаючи до роботи на ПК, необхідно завжди пам'ятати, що цей складний і дорогий пристрій, що вимагає акуратного і дбайливого відношення.

Напруга живлення ПК (220 В) є небезпечним для життя людини. Користувач має справу лише з кнопками включення і вимикання напруги. З цього погляду безпека його роботи гарантована.

Однак у практичній роботі зустрічаються непередбачені ситуації. Тому треба знати і чітко виконувати ряд правил техніки безпеки.

Особливо уважним треба бути при роботі з дисплеєм, електронно-променева трубка якого знаходиться під високою напругою.

   ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

  •                  торкатися екрана і тильної сторони дисплея, проводів живлення і пристроїв заземлення;
  •                  порушувати порядок включення і вимикання пристроїв комп'ютера, намагатися самостійно усувати замічену поломку;
  •                  класти на апаратуру сторонні предмети;
  •                  працювати на комп'ютері з вологими руками чи у вологому одязі.

У випадку появи запаху горілого, незвичайних звуків довільного вимикання апаратури необхідно звернутися до викладача.

Робота на комп'ютері вимагає постійної уваги і самоконтролю своїх дій. Під час роботи на комп'ютері  необхідно  строго дотримувати положень, викладених в інструкції з експлуатації комп'ютера. Забороняеться самостійно вимикати комп‘ютер, користуватися флешкою без дозволу викладача. Порушувати дисципліну.

Під час роботи на комп'ютері необхідно корпус тримати прямо, не сутулитися. Намагайтеся, щоб екран був від вас на відстані не ближче 60 см. Необхідно так розташуватися, щоб верхня кромка екрана була трохи нижче рівня очей.

Пам’ятайте, що тривала безупинна робота студентів на комп'ютері стомлює їхній зір. Намагайтеся, щоб безупинна робота за комп'ютером не перевищувала 30 хв.  

 

Додаток Б

 

 

 

 

 

ТЙАС,  РОНІМТО,  ТІЛАКОЙБ,  ОСЦПРОЕР, АКППА,  ИНЕРПТР, СКЕАТДИ, ЖОЙДТИСК,  ДОМЕМ, АИНТІСУВР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток В

 

 

Запитання

1. Ця програма виглядає так, немов виконує певну функцію, але насправді вона приносить шкоду, наприклад псує таблиці розміщенні у файлі. Згадавши історію, ви легко назвете тварину, іменем якої програмісти називають таку програму.

2. Спеціалісти ФБР, які спробували зламати за допомогою хакерських методів комп'ютерні систем Пентагона, були дуже здивовані недбалістю генералів при виборі паролів. Який пароль використовувала більшість підрозділів Пентагона?

3. Який зв'язок між містом в Англії, рушницею калібру 30x30 і одним з елементів комп'ютера?

4. 30 % цих приладів використовується як домашній помічник, 25 % — як друкарська машинка, 75 % — як автомат для іграшок. Що це ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток  Г

Два чоботи  –  пара (та обидва на ліву ногу взуті)

Вік живи, вік вчись ( і – дурнем помреш)

Голод – не тітка, (пирога не дасть)

Наука – не пиво (в рота не наллєш)

Дерево міцне корінням (людина – друзями)

Турбот повен рот, (а перекусити нічего)

Заварив кашу (– не шкодуй масла)

Наука – срібло (практика – золото)

Ні риба, ні м‘ясо ( – ні кожух, ні ряса)

Перший хлопець на селі, (а у селі дві хати)

П‘яному море по коліно, (а калюжа по вуха)

Язик мій – ворог мій  (попереду розуму біжить, біди шукає)

Рука руку миє, (а дві руки – обличчя)

На інший раз наука (не ходи в ліс без дрюка)

Їж борщ з грибами (тримай язик за зубами)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток Д

 

 

 

 

Картинки по запросу Фотографии из варфейс

 

 

 

 

Похожее изображение

 

Додаток Е

 

  1. Чи вірите ви, що можна до материнської плати одного комп'ютера під'єднати жорсткий магнітний диск іншого комп'ютера і зробити так, щоб на першому комп'ютері були як би два жорсткі магнітні диски? (Так)
  2. Чи вірите ви, що на старому механічному обчислювальному пристрої — арифмометрі — можна було умножати восьмизначні числа на чотиризначні? (Так)
  3. Чи вірите ви, що у Великобританії є міста Вінчестер, Адаптер і Дігітайзер? (Ні)
  4. Чи вірите ви, що на логарифмічній лінійці (на якій напевно уміли рахувати ваші батьки, дідусі і бабусі) точність обчислень складала 3 знаки після коми? (Так)
  5. Чи вірите ви, що були перші моделі персональних комп'ютерів, в яких був відсутній жорсткий магнітний диск? (Так)
  6. Чи вірите ви, що операційна система Windows допускає, щоб в одній папці знаходилися файли з іменами список.doc і Список.doc? (Ні)
  7. Чи вірите ви, що засновник і глава фірми Microsoft Біл Гейтс не здобув вищої освіти? (Так)
  8.  Чи вірите ви, що Ярлик — це об’єкт призначений для зберігання вилучених об’єктів. (Ні)
  9.  Редагування тексту – це змінювання зовнішнього вигляду тексту. (Ні)
  10.  Чи вірите ви, що, мінімальний елемент зображення, що  формується на екрані монітора називається піксель. (Так)

 

 

 

 

 

 

Додаток Ж

 

 

  1. Бант
  2. Блік
  3. Болонка
  4. Бот
  5. Буфет
  6. Ваза
  7. Вектор
  8. Вивіз
  9. Драйзер
  10.  Жакет
  11.  Інтернат
  12.  Кафель
  13.  Кіт
  14.  Клок
  15.  Лектор
  16.  Пакет
  17.  Матрос
  18.  Нависання
  19.  Олово

1. Байт

2. Блок

3. Колонка

4. Біт

5. Буфер

6. База

7. Сектор

8. Вивід

9. Драйвер

10. Макет

11. Інтернет

12. Кабель

13. Біт

14. Блок

15. Сектор

16. Макет

17. Макрос

18. Зависання

19. Слово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток З

 

 

І команда

  1. Пристрій для виведення інформації на друк. (Принтер, плоттер)
  2. Головний пристрій комп'ютера. (Систем­ний блок, мікропроцесор)
  3. Пристрій керування та введення інфор­мації. (Клавіатура)
  4. Куди підключаються зовнішні пристрої? (До системного блоку)
  5. Для чого використовують сканер? (Для введення в комп'ютер текстової та графічної інформації)
  6. Як з англійської перекладається Win­dows? (Вікна)
  7. Як правильно вимкнути комп'ютер? (Пуск/ Вимкнути комп'ютер/ Вимкнення)
  8. Що таке вікно? (Прямокутна область екрана, всередині якої знаходяться об'єкти)
  9. Що з'являється на екрані після заванта­ження ОС Windows? (Робочий стіл)
  10.  Чим відрізняється ярлик від піктограми? (Ярлик тільки вказує на програму, файл, пап­ку, використовується для їх швидкого запус­ку; має стрілочку)

ІІ команда

  1. Пристрій виведення інформації на екран. (Монітор)
  2. Які є види принтерів? (Лазерні, мат­ричні, струменеві)
  3. Для чого використовується модем? (Для підключення до глобальної мережі)

      4. Що таке трекбол? (Маніпулятор у виг­ляді перевернутої миші)

  1. Які стандартні значки знаходяться на Робочому столі? (Піктограми Мої докумен­ти, Мій комп'ютер, Кошик, Мережеве оточен­ня, панель завдань, індикатори, кнопка ПУСК та ін.)
  2. Куди відправляється файл після вилучен­ня? (Кошик)
  3. Що відбувається при виконанні комбі­нації клавіші Alt + F4? (Закриття вікна, вихід з програми)
  4. Які є різновиди ОС Windows? (Windows 95,98, Me, XP)
  5. Як визвати контекстне меню? (Клацнути правою кнопкою мишки)
  6.  Пристрій для виведення інформації на друк. (Принтер, плоттер)

Додаток К

  1. Сканер, регістр, клавіатура, джойстик, миша.
  2. «Пробіл», «Паскаль», «Esc», «Enter», «Backspace».
  3. Крапка, «Shift», кома, двокрапка, дефіс.
  4. CD-R, DVD-R, BD-R, CD-RW.
  5. WINDOWS, MS-DOS, UNIX, LINUX, MS WORD.
  6. Лазерний, оптичний, матричний, струминний.
  7. Еліпс, Пензлик, Прямокутник, Олівець, Зірка.
  8. Мої документи, Мій комп’ютер, Мій ноутбук, Кошик, Мережне оточення.
  9. Інформація, Інформатика, Інформаційна система, Принтер, Інформаційна культура.
  10.  Калькулятор, Photo Shop, Блокнот, Word Pad, Paint.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток Л

 

 

 

 

 

 

ФОТО   ЗВІТ 

C:\Documents and Settings\PikuevaL\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.MSO\CD7ACD8.jpg

                                                                     C:\Documents and Settings\PikuevaL\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.MSO\7EB93F55.jpg

C:\Documents and Settings\PikuevaL\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.MSO\76E9D6F9.jpg

 

 

doc
Додано
26 квітня 2021
Переглядів
1133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку