Інтернет речей, Smart-технології

Про матеріал
Цілі:  навчальна: ознайомити з поняттям про інтернет речей, Smart-технології;  розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;  виховна: сприяти вихованню культури поведінки, мовлення, сумлінності та відповідальності під час виконання завдань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнтернет речейІнтернет речей (Internet of things, Io. T) — концепція, яка дає змогу об’єктам (фізичним речам), підключеним до інтернету, взаємодіяти одне з одним, або із зовнішнім світом, здійснювати опрацювання інформації та її аналіз, обмінюватись інформацією між собою та, залежно від результатів, приймати рішення частково або повністю без людини й виконувати певні діїSmart — «розумні»Термін «інтернет речей» (від англ. internet of things) уперше з’явився ще в 1999 році

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнтернет речей. Символічна формула інтернет речей. Io. T = Сенсори (датчики) + Дані + Мережі + Послуги

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнтернет речей. ВідмінностіІнтернет речейІнтернетфокус на речах, а не на людині;істотно більша кількість підключених об’єктів;істотно менші розміри об’єктів і невисокі швидкості передавання даних;фокус на зчитуванні інформації, а не на комунікаціях;необхідність створення нової інфраструктури й альтернативних стандартів

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Взаємодія речей між собою. Для реалізації інтернету речей потрібна екосистема. Сенсори (датчики)Мережа. Платформа. Кінцевий пристрій

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Застосовування концепції інтернету речей«розумна планета»«розумне місто» «розумний будинок» «розумна енергетика» «розумний транспорт»

Номер слайду 10

Домашнє завдання. Читати § 6 Опрацювати запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнтернет речей

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай анаграмуІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙТІТЕРЕН ЙЕЧЕНР

Номер слайду 12

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вправа 1. Як працює інтернет речей. Завдання. Розгляньте відео «Як працює інтернет речей» за посиланням https://cutt.ly/drl. MYn. N. Визначте, який приклад використано у відео для пояснення концепції інтернету речей.

Номер слайду 13

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вправа 2. Як працює інтернет речей у виробництві. Завдання. Розгляньте відео «Як це працює: інтернет речей у виробництві» за посиланням https://cutt.ly/Brl. MU1 P. Визначте, який вплив має інтернет речей на виробництво.

Номер слайду 14

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Власний проєкт. Завдання. Створіть у середовищі https://www.tinkercad.com/ проєкт, у якому світлодіод блиматиме з деякою частотою. Дослідіть, чи можна вважати цей проєкт прототипом інтернету речей.

Номер слайду 15

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Степенко Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 травня 2022
Переглядів
804
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку