Мова програмування. Середовище програмування

Про матеріал
Цілі:  навчальна: ознайомити з апаратним й програмним забезпеченням, необхідним для створення й компіляції кодів програм;  розвивальна: розвивати дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;  виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Що таке мова програмування і яке середовище використовують для створення програм. Чи можна використати середовище програмування як звичайнийкалькулятор. Як у програмі мовою Python використовують команду виведення

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Форми їх подання алгоритмів. Мова програмування. Графічний спосіб подання алгоритмів

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Для опису алгоритмів, що орієнтовані для виконання за допомогою комп'ютера, використовують спеціальну мову програмування. Алгоритм, записаний мовою програмування, називають програмою. Мова програмування — це система позначень для точного опису алгоритму, який потрібно виконати за допомогою комп’ютера. Вивчаємо. Мова програмування

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Мова програмування. Алгоритми та програми. Програмування

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Щоб отримати повідомлення, яке створене в навчальному середовищі Скретч за допомогою команди. Вивчаємо. Мова програмування. Мовою програмування Python потрібно ввести команду:print (‘Привіт! ‘) Алгоритми та програми. Програмування

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Програма, записана мовою програмування високого рівня, містить команди, що схожі на звичайні слова, записані англійською мовою. Вивчаємо. Мова програмування. Командиprint Друкуватиwhile Покиif якщо. Алгоритми та програми. Програмування

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Середовище програмування. Алгоритми та програми. Програмування. Для створення, редагування та налагодження програм, описаних мовою програмування, використовують середовище програмування. Середовище Thonnyhttps://thonny.org

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Середовище програмування. Алгоритми та програми. Програмування. Середовище Thonny. Меню середовища. Панель інструментів. Назва файла. Редактор програмного коду. Поле виконання програми

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Середовище програмування як звичайний калькулятор. Алгоритми та програми. Програмування. Операції {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}віднімання -додавання+множення *ділення /піднесення до степеня **дужки ();піднесення до степеня **;множення *, ділення /, остача від ділення %, цілочисельне ділення //;додавання +, віднімання –Пріоритети операцій

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Команда виведення. Алгоритми та програми. Програмування. Команда print()

Номер слайду 14

Домашнє завдання. Вивчити § 7 Опрацювати всі запитання з рубрик Заповнити словничок Блок-схеми, мова програмування, програма, алфавіт, словник, синтаксис, семантика, середовище програмування, команда PRINT() Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 15

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ПРОГРАМА

Номер слайду 17

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Ознайомлення з мовами програмування. Завдання. Реалізуйте в навчальному середовищі створення програм Блоклі (https://blockly-demo.appspot.com/static/demos/index.html) алгоритм, за яким у вікні повідомлення з’явиться текст Я вивчаю мови програмування

Номер слайду 18

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Створення першої програми. Завдання. Створіть програму мовою програмування Python для виведення в полі виконання програми повідомлення Я вивчаю мову програмування

Номер слайду 19

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Використання команди Налагодити поточний скрипт. Завдання. Відкрийте програму Перша програма. Використайте комбінацію клавіш Ctrl+F5. Зробіть висновок про використання відповідної команди.

Номер слайду 20

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

pptx
Додано
13 травня 2022
Переглядів
2527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку