Тема: ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД З ІНФОРМАТИКИ «Хто зверху?».
Мета заходу:
Обладнання: інтерактивна дошка, презентація, носії інформації, пристрої ПК, картки Plickers, смартфон, таблички "Істина, хиба", коробка для рук, предмети, що треба вгадати, плакати "Хто я?".
Програмне забезпечення: браузер, Microsoft Office, Padlet, Learningapps, Plickers.
Хід заходу:
Доброго дня шановні присутні! У нашому світі існує одвічна проблема — чоловіки і жінки завжди намагаються довести одні одним, хто є кращими у певній сфері життя. Не є і винятком і інформаційні технології.
Наші хлопці вважають, що дівчина і комп'ютер — речі несумісні, а дівчата, у свою чергу, хочуть довести, що наші хлопці в сучасному вирі науково-технічного прогресу можуть лише «сидіти» в соціальних мережах і грати в комп'ютерні ігри. Як бачимо, сьогодні нас очікує завзята боротьба, тому не будемо гаяти час, а розпочнемо інтелектуально-розважальну гру з інформатики "Хто зверху?", присвячену Всесвітньому дню інформації, який ми відзначаємо сьогодні.
А тепер хочу представити команди.
Дівчата:
Хлопці:
Головним суддею сьогоднішньої конкурсної програми буде володарка музичної інформації, хранителька хорового співу Роздайбіда Свіитлана Георгіївна
Коротко про правила нашої гри: кожен конкурс оцінюється в 2000 біт, а також команда-переможець може отримати ще 1000 біт, правильно відповівши на бонусне запитання. Фінальний конкурс оцінюватиметься в 6000 біт. У випадку нічийного результату для визначення переможця в конкурсі команди чекатиме додаткове змагання — «дивоглядки».
КОНКУРС 1 Розумники
Запитання для команд:
Чудовий початок, а тепер бонусне запитання кращим. Під час підготовки до гри в нашому ліцеї було проведено невеличке статистичне опитування, і тепер пропонуємо вам відгадати, що ж до вподоби шкільній спільноті. При визначенні команда може помилитися не більше ніж на 10%.
Бонусне запитання 1:
Який відсоток наших учнів використовує операційну систему Windows 10?
66 %
КОНКУРС 2 «Послідовність»
Команди мають розмістити у певній послідовності пристрої або носії інформації.
1 команда: розмістити носії інформації за ємністю від найменшої до найбільшої:
2 команда: розмісти пристрої для обчислення від найдавнішого до найновішого.
Бонусне запитання 2:
Який відсоток учасників шкільної спільноти використовує офісний пакет Microsoft Office 2010?
11 %
Шановна суддя! Підбийте, будь ласка, підсумки двох конкурсів!
(Оголошуються проміжні результати гри.)
КОНКУРС 3 «ХТО Я?»
Обираємо найбільш спритного учасника, який не бачитиме зображення. Він може ставити будь-які запитання, на які команда може відповідати — «так» або «ні». Правильна відповідь міститься під зображенням. Обмеження в часі —
120 секунд.
Картинки: блогер, адміністратор сайту (Додаток 1).
Бонусне запитання 3:
Який відсоток учасників освітнього процесу надає перевагу ноутбукам фірми-виробника Аsus?
23 %
КОНКУРС 4 «ІСТИНА ЧИ ХИБА?»
Кожному учаснику команд буде по черзі повідомлено по два цікавих факти з галузі інформаційних технологій, а вам потрібно визначити, яким — істинним чи хибним є відповідне твердження. Наприклад: «Київ — це столиця України». Правильна відповідь — істинне.
Необхідно піднімати відповідну табличку: або .
Твердження для першої команди:
Твердження для другої команди
Бонусне запитання 4:
Який відсоток учнів нашої школи використовує для перегляду веб-сторінок браузер Opera?
23 %
Шановна суддя! Чи готова ви ознайомити нас із попередніми результатами? (Оголошуються проміжні результати гри.)
КОНКУРС 5 «АРХІТЕКТУРА ПК»
Перед вами персональний комп'ютер. По черзі кожна з команд повинна назвати складову цього персонального комп'ютера (можна називати і внутрішні елементи складових), обов'язково при цьому наочно продемонструвавши їх. Переможець повинен показати на одну деталь більше.
Бонусне запитання 5:
Антивірусна програма ESET Nod32 оберігає безпеку роботи комп'ютерних пристроїв якого відсотка учасників освітнього процесу?
8 %
Пані суддя! Скажіть, будь ласка, хто в нас «хакер», а хто звичайний «юзер»?
(Оголошуються проміжні результати гри)
КОНКУРС 6 «Смайл»
19 вересняДень народження «смайла»19 вересня 1982 року, Скотт Фалман вперше запропонував використовувати три символи, що йдуть підряд - двокрапка, дефіс і дужку :-) - для позначення «усміхненого обличчя». Тепер - за допомогою смайликів у звичайному тексті - стало можливо передавати свої емоції.
Давайте і ми сьогодні спробуємо відгадати не тільки нащі ємоції, а і те що зашифровано за допомогою смайлів
Слайд 41 Гаррі Поттер
Слайд 42 Гупка боб
Слайд 43 Леонардо
Слайд 44Нолік
Слайд 45 Кон фу панда
Слайд 46 Ельза
Слайд 47 Еріка Смайлік
Слайд 48 Время и стекло- дим
Бонусне запитання 6:
Який відсоток жінок працює в найбільшій світовій ІТ-корпорації Microsoft? 25%
Шановна суддя! Яку суму балів набрали команди перед фінальним конкурсом?
КОНКУРС 7 «ПОШУКОВА СИСТЕМА» Фінал
Шановні команди! Пошукова система Google оформляє свій графічний логотип відповідно до пам'ятних дат календаря, так звані «дудли». Кожній команді необхідно відгадати 10 «дудлів» у вправі Learningapps.
https://learningapps.org/watch?v=ppjkwk37c20
https://learningapps.org/watch?v=pvv09fgga20
Поки наші учасники працюють, пропонуємо пограти з вболівальниками та гостями гри.
ГРА "ЩО ЦЕ?"
Учасник наосліп має здогадатися, що за предмет він тримає у руках та назвати його: калькулятор, дискета, диск, флешка, папір, кабель, телефон, рахівниця, мишка, фотоапарат, лінійка, фотопапір.
Слово для підбиття підсумків гри надається вельмишановній судді!
Нагородження учасників та переможців, фотосесія.
Я хочу завершити нашу зустріч на такому принципі інформаційної власності
Вкрасти в одного автора – це плагіат; вкрасти у багатьох – дослідження.
Вілсон мізнер
американський драматург
І так як наш захід присвячується всесвітньому дню інформації, а один із закликів цього дня це заклик STOP Плагіа, я закликаю всіх дотримуватися певних правил(з якими ви можете ознайомитися біля інфозони), та пам’ятати що в будь-якому разі плагіат розглядається як шахрайство, суть якого — у крадіжкаі чужої роботи.
На цьому я хочу всім сказати дякую за увагу та хай шастить.
Інфозона "#StopПлагіат" до Всесвітнього дня інформації