Існує красива , але трагічна легенда про те, чому 14 лютого названо Валентиновим днем

Про матеріал

Амур : ( на фоні музики )

Високим почуттям окрилений ,

Колись у давні роки

Придумав хтось день закоханих ,

Ніяк не відаючи тоді ,

Що стане цей день коханим ,

Бажаним святом у році ,

Що днем святого Валентина

Його з почтом наречуть .

Посмішки і квіти всюди ,

У любові признання знову і знову .

Так нехай для всіх станеться диво -

Нехай світом править лише любов !

Ведуча : Всі ви знаєте , що сьогодні незвичайний день - свято всіх закоханих і люблячих . Вони дарують один одному валентинки і подарунки. А тим , хто тільки шукає свою половинку , в цей день варто озирнутися навколо . Може , у вас є таємний шанувальник або прихильниця ? Або ви самі хотіли б кому-небудь розповісти про свої почуття ? Ми допоможемо це зробити!

Перегляд файлу

 

Сценарій до дня Св. Валентина

Амур : ( одягнений в білі шати , за спиною - крильця , в руках тримає лук зі стрілами. )

Амур : ( на фоні музики )

Високим почуттям окрилений ,

Колись у давні роки

Придумав хтось день закоханих ,

Ніяк не відаючи тоді ,

Що стане цей день коханим ,

Бажаним святом у році ,

Що днем святого Валентина

Його з почтом наречуть .

Посмішки і квіти всюди ,

У любові признання знову і знову .

Так нехай для всіх станеться диво -

Нехай світом править лише любов !

Ведуча : Всі ви знаєте , що сьогодні незвичайний день - свято всіх закоханих і люблячих . Вони дарують один одному валентинки і подарунки. А тим , хто тільки шукає свою половинку , в цей день варто озирнутися навколо . Може , у вас є таємний шанувальник або прихильниця ? Або ви самі хотіли б кому-небудь розповісти про свої почуття ? Ми допоможемо це зробити!

Амур : Легко ! ( Цілиться з лука в сидячих глядачів )

Ведучий : Зупинись! Не треба зводень .

Ведуча : Дорогі друзі , напевно , не всі знають про історію цього свята.

Існує красива , але трагічна легенда про те, чому 14 лютого названо Валентиновим днем . Давайте згадаємо її .

( Провідні йдуть , а Амур сідає на край сцени і гойдає ногами. )

На сцені на троні сидить імператор Клавдій . Поруч з ним стоїть людина , що записує наступний текст:

Театралізована вистава .

Клавдій : «Я , Римський Імператор Клавдій , видаю цей указ і вимагаю неухильного його дотримання. Я забороняю людям одружуватися , бо вважаю , що шлюб утримує чоловіків вдома , а їх призначення - бути хорошими солдатами і відважно битися за Рим . З цього дня той, хто не послухається цього указу , буде страчений ».

 Виходять юнак і дівчина.

Юнак : Ми не знайдемо такого священика.

 Дівчина: Але може , є хоч один , хто не згоден з цим указом , так само як і ми ?

Юнак : Навіть якщо він не згоден , він не послухається указу імператора ; заради двох нещасних закоханих ніхто не буде ризикувати своїм життям (замислюється ) . Якщо тільки це не Валентин .

 Дівчина: Валентин ? Ти знаєш якогось Валентина , який , незважаючи на указ імператора , може нас повінчати ?

Юнак : Здається так, я знаю такого священика.

Артисти виходять.

Амур : Молодий християнський священик Валентин не слухав указу імператора і таємно вінчав закоханих. Дізнавшись про це , імператор звелів ув'язнити священика до в'язниці , і потім стратити. У Валентина закохалася дочка тюремника . Вони писали таємно один одному маленькі записочки . Перед стратою Валентин послав дівчині сповнену любові і ніжності прощальну записку , підписану : «Від Валентина». 14 лютого 270 року Валентин був страчений. Прах його похований в церкві в Римі , і з тих пір повелося 14 лютого зізнаватися в коханні і писати один одному маленькі записочки , які стали називати « валентинками ».

Ведуча : Валентин протегує коханим і люблячим - адже любити можна багато що і багатьох.

 Ведучий . Наприклад , свою маму , свою виховательку і вчительку .

Амур. І сестру , і однокласницю.

Ведуча . І тата , і брата.

 Ведучий . І дідуся , і бабусю .

Амур. І сонечко ясне !

Ведуча . І небо блакитне !

Ведучий . І себе треба любити , щоб не ходити похмурим і сумним .

Амур : Треба любити весь світ! Тоді весь світ полюбить тебе

Ведуча: Розкажемо вам як День  св. Валентина відзначають у різних країнах Сьогодні День св. Валентина вийшов далеко за рамки суто католицького свята і став най улюбленішим  святом у багатьох народів.

Ведучий: Багато років тому в Англії у цей день дітей наряджали в одяг дорослих. Вони ходили від хати до хати і співали пісні про св. Валентина.

Ведуча: В Уельсі з дерева вирізали дерев’яні ложки й дарували їх своїм коханим 14 лютого. Ці ложки оздоблювали сердечками, ключиками, що означало : « Ти знайшов шлях до мого серця !»

Ведучий: На Сицилії існує таке повір’я якщо молода дівчина стоятиме біля вікна пів години перед сходом сонця  напередодні дня св. Валентина і перший промінь паде на неї, то цього ж року вона вийде заміж.

Ведуча: У Німеччині дівчата писали на цибулинах тюльпанів чоловічі імена. Який тюльпан зацвіте перший за того дівчина і вийде заміж.

Ведучий: В Англії існувало повір’я за яким перший мужчина що його зустріла дівчина 14 лютого, повинен був стати її Валентином – хоче вона цього чи ні. Але дівчата знайшли вихід із ситуації: цього дня вони гуляли з зав’язаними очима.

Ведуча: Італійці  у День св.. Валентина вважають своїм обов’язком дарувати коханим солодощі. В Італії цей день так і називають – «Солодким»

Ведучий: Поляки цього дня відвідують Познань. Там, за повір’ям, лежать мощі св.. Валентина, а над головним престолом висить його чудодійна ікона. Поляки вірять, що проща до неї допомагає  в любовних справах.

Ведуча: День св.. Валентина з особливо поширений серед молоді. Літні покоління сприймає його як чудернацьку примху « погано вихованих дітей та онуків»  або як шкідливий імпортований звичай західної цивілізації.

Ведучий: Усіх святкових витівок, що їх на день св.. Валентина роблять досить – таки серйозні люди, перелічити просто не можливо. Це листівки у вигляді сердечок, цукерки, парфуми і квіти! Як Ви гадаєте, чи здатна була «залізна леді», колишній держсекретар  Америки Мадлен Олдбрайт  обійти всіх учасників засідання Ради Безпеки ООН і вручити кожному з них по гарному подарункові із солодощами? Здатна – у День св. Валентина ! Чи  можуть жорстокі Перуанську терористи дозволити побачення своїм заручникам із коханими? Так, лише в День св. Валентина.

Ведуча: Цей день в Україні почали святкувати не давно. Це свято співзвучне нашій ментальності, адже  Українці з давніх-давен успадкували і пронесли любов до рідної землі, матері, коханої крізь усі роки і століття.

Ведучий: У цей день хочеться сказати комусь найщиріші у світі слова, освідчитись якщо не в коханні то бодай у приязні та симпатії. Адже сьогодні, як кажуть у народі, сам Бог велить це зробити .

Ведуча: Так , любов об'єднує два люблячих серця , змушуючи їх битися в унісон.

Ведучий: А для глядачів у нас гра.

Провідні проводять гру « Половинка серця »

  •       Запрошуються 6 юнаків та 6 дівчат . Кожному дається половинка серця. (Серденька розрізані на 2 частини по- різному. Юнакам дається перша частина , дівчатам - друга) . Перемагає та пара , в якій юнак і дівчина першими зберуть серце , тобто знайдуть один одного. )

Ведучий: Це моя «валентинка» тобі . Прийми її як знак моєї поваги до тебе, адже лише в День Святого Валентина прийнято дарувати листівку-сердечко  з віршиком про свої почуття

Ведуча: Дякую тобі. У наших друзів також є можливість написати один одному записки з освідченням у коханні. У нас в залі працює пошта. Є спеціальна скринька до якої ви опускали свої «валентинки». А зараз ми роздамо вітальні листівки тим, кому вони адресовані.

«Валентинки», немов снігурі

Розлетяться по цілій землі.

Серед холоду й снігу зими

Нам несуть вони подих весни

І надію, і віру  в серця,

Ти ж бо -  мій,

Я – навіки твоя.

(роздаються валентинки)

Ведучий: Бережіть своє кохання, плекайте його, як плекає дбайливий господар виноградну лозу, адже кохати людину – це велике щастя  і велика відповідальність, це готовність  до самопожертви , це безмірне розуміння та бажання принести своїм коханням трепетну мить радості.

Ведуча: Кохання – незбагненне почуття. Нажаль, іноді трапляється так, що воно наділяє милістю двох, а потім зникає. Обставини життя виявляються сильнішими. І з часом розумієш «Дякую за те, що це почуття було». Поети стверджують,  що не буває нещасливої любові. Це завжди щастя та насолода.

День Святого Валентина!!!

День закоханих й щасливих.

Люди люблять і чекають,

            А чого? Самі не знають.                                                                  

У цей день все може статись:

Кожен може закохатись.

Будуть серденька співати,

Будуть квіти дарувати,

Будуть усмішки сіяти,

Хлопці на гітарах грати.

Свято ласощів й кохання,

Свято радощів й бажання.

Все червоне і чудове,

Все мрійливе і казкове.

Навкруги сердець багато.

Кожен хоче ВІДЧУВАТИ

Звідусіль слова кохання,

Поцілунків відчування.

Люди люблять і цілують,

Всім серця свої дарують.

Закохайся у цей вечір –

Зараз буде це доречно!!!

конкурс

Ведуча: У нашому залі присутні учні нашої  школи , в яких  є половинка серця , але ці половинки мають співпасти.

1.Конкурс “Візитка” Представити себе  та розповісти  коротко про себе

2.Конкурс «Знайомство» (пари). Умови конкурсу: Станьте напроти один одного. Уважно подивіться один на одного. А тепер поверніться спинами.

  • Якого кольору очі в юнака,дівчини?
  • Якого кольору куртка,светр,штани?
  • Якого кольору волосся?
  • Яка зачіска у дівчини?
  • Чи є сережки,каблучка у дівчини?

Молодці,познайомились.

Ведуча. А зараз оголошується Конкурс саморобок. ( Для його проведення виносять вісім коробків зі скріпками (хлопцям) та вісім наборів, що складаються з альбомного арку­ша, ножиць та кольорових фломастерів (дівчатам).

Завдання для хлопців — виготовити зі скріпок намисто дівчині.

Завдання для дівчат — виготовити «валентинку» хлопцеві. Учасники приступають до виконання завдання.)

(Звучить музика.  Оголошується музична пауза)

Учасники представляють глядачам свої витвори. Журі оцінюють вироби.

ВЕДУЧИЙ: Зараз я пропоную учасникам одну веселу і теж не зовсім звичайну гру“Арочка”.

(В ритмі веселої танцювальної музики пари проходять (обов’язково взявшись за руки і пританцювуючи) під натягнутою стрічкою (варіанти – гірлянда із квітів, сердечок або просто мотузка). Головна умова – не доторкнутися до стрічки, яка кожного разу опускається все нижче й нижче долу).

Ведучий. А тепер наші пари чекає на­ступне змагання — «Етикет».

«Етикет»

Ведучі по черзі ставлять парам по два запитання.

Для пари № 1

Дівчині: Тебе знайомлять із юнаком. Хто має подати руку пер­шим — ти чи він? (Дівчина.)

Хлопцеві: Ідучи із дівчиною вулицею, ти маєш триматися пра­воруч чи ліворуч від неї? (Праворуч.)

Для пари № 2

Дівчині: Ти знайомиш свого хлопця із подругою. Кого маєш представити першим — хлопця чи подругу? (Подругу.)

Хлопцеві: Ти ідеш разом із дівчиною вулицею. На вашому шля­ху зустрілись круті сходи. Хто з вас має іти першим — ти чи дівчина? (Хлопець.)

Для пари № З

Дівчині: Ти запросила на свій день народження кількох друзів — хлопців та дівчат. З якого боку від дівчини має сидіти за столом хлопець? (Ліворуч.)

Хлопцеві: Ти запросив дівчину у кафе. Хто першим має зайти до приміщення — ти чи вона? (Дівчина.)

Для пари № 4

Дівчині: У вестибюлі театру твій хлопець отримав ваші пальта. Хто перший з вас має одягнутись? (Дівчина, хлопець має допо­могти.)

Хлопцеві: Ти із дівчиною сидиш за столиком у кафе. Офіціант вам приносить меню. Хто перший має ознайомитися з меню — ти чи дівчина? (Дівчина.)

Для пари № 5

Дівчині: Ви зайшли до залу кінотеатру. Інші глядачі вже сидять, а вам треба пройти до своїх місць. Хто має ЙТИ через ряд попе­реду — ти чи хлопець? (Хлопець.)

Хлопцеві: Як слід іти через ряд повз інших глядачів? (Облич­чям до глядачів.)

Для пари № 6

Дівчині: Ти домовилась із хлопцем про побаченим та відчуваєш, що прийти завчасно не встигнеш. На який час ти можеш дозво­лити собі запізнитися? (Не більш ніж на п'ятнадцять хвилин.) Хлопцеві: Твоя дівчина під час побачення каже, що їй наказали бути вдома о певній годині вечора. Хто має стежити за часом — ти чи дівчина? (Хлопець )

Ведучі оцінюють правильність відповідей кожної пари, оголошують результати конкурсу.

(Оголошується музична пауза  пісня «Сердце 1000 свечей»)

Ведучий. Наш наступний конкурс допоможе перевірити, як ви знаєте літературу: вітчизняну та зарубіжну. Отже, на черзі – гра з глядачами “Ще раз про кохання”. Умови дуже прості: назвіть якомога більше літературних творів про кохання. Це можуть бути казки, повісті, оповідання і т.д. Переможе той, хто останнім пригадає назву твору. І обов’язково отримає приз.

Ведучий.Ну от, нам залишається лише побажати учасникам успіху у останньому турі. Його ми назнали «Аматорський».

(«Аматорський» тур. За допомогою пантоміми хлопці мають призначити своїм дівча­там побачення. Кожному ведучі пропонують один із висловів: «Я запрошую тебе у кіно на фільм "Зелена маска"».

«Я чекатиму на тебе о п’ятій годині вечора біля кафе «Сніжинка».

«Давай зустрінемось завтра о десятій годині ранку під годинником біля клумби».

1-й ведучий. Знаєш, коли хлопець і дівчина подобаються одне одному, вони

передають свої почуття мімікою і жестами.

2-й ведучий. Уміння зрозуміти іншого — чудова риса. Ми пропонуємо

наступний конкурс, який має назву «Зрозумій мене без слів».

1-й ведучий. Уявіть собі, що ваша дівчина знаходиться з іншого боку

вулиці, ви її побачили і; хочете запросити кудись. А оскільки вона вас

не чує, скористайтеся невербальними засобами спілкування — мімікою і

жестами. Дівчата мають зрозуміти ваше запрошення за 30 секунд. (Хлопцям

по черзі пропонують картки із завданням.)

Завдання:

1. Запрошення на балет.

2. Запрошення на мультфільм.

3. Запрошення в цирк.

4. Запрошення в бібліотеку.

Ведуча: А може,щось лишається незмінним,прийшовши у всечасність назавжди? І щось неперехідне  в  душі рине на знак безсмертя,вічності й краси? Офелія, Джульєта  і Ромео, Мавка і Лукаш передають серця крізь всі часи. 

(Інсценізація уривку із «Лісової пісні» Лесі Українки).

Мавка: Ох,як я довго спала,а хто мене збудив? – либонь весна… Весна ще так ніколи не співала як тепер . Чи то мені так снилось. Ні… Стій… Ба! Чуєш? То весна співає!...

Лукаш: Хто ж ти така?

Мавка:  Я – Мавка лісова.

Лукаш: А, от ти хто! Я від старих людей про мавок чув не раз, але ще зроду не бачив сам.

Мавка: А побачити хотів?

Лукаш: Чому ж би ні?... Що ж, - ти зовсім така,як дівчина… ба ні, хутчій як панна,бо й руки білі  і сама тоненька, і якось так убрана – не по –наськи… А чом  же в тебе очі не зелені. Та ні,тепер зелені… а були,як небо сині…О, тепер вже сиві, як тая хмара…ні,здається чорні, чи може карі?...Ти таки дивна!

Мавка: …Ти не чуєш,як соловї  весільним співом дзвонять?

Лукаш: Я чую…Се вони вже не щебечуть,не тьохкають як завжди,а співають «цілуй,цілуй,цілуй»! Я зацілую тебе на смерть.Розгнівалась?

Мавка: Я слухаю тебе моє кохання.

Лукаш: Мавко! Ти з мене душу виймеш!

Мавка: Вийму, вийму! Візьму собі твою співочу душу,а серденько словами зачарую.

Ведуча. “Валентинки”, немов снігурі

Розлетяться по цілій землі

Серед холоду й снігу зими

Нам несуть вони подих весни

І надію, і віру в серця,

Ти ж бо – мій,

Я – навіки твоя.

2-й ведучий. Закохані дуже часто потрапляють у складні, не передбачувані

ситуації. Від того, який вихід вони знайдуть із цієї ситуації, великою

мірою залежать їхнє подальші стосунки. Пропонуємо нашим гравцям

помірятися силами в конкурсі, який ми назвали «Ваші дії».

(Ведучі по черзі пропонують проблемні ситуації учасникам змагань.)

Ситуації для дівчат:

1. Пригощаючи хлопця склянкою соку, ви ненароком забруднили йому одяг.

Ваша мама повертається з роботи саме тієї миті, коли ви старанно

намагаєтеся випрати йому штани, а він очікує вас у маминому халаті. Що

ви скажете мамі?

2. Уявіть собі, що хлопець за-І просив вас на побачення о 12.30,і але

ваші уроки закінчуються о 15.00. Ваші дії?

3. Опишіть хлопця вашої мрії!

Ситуації для хлопців:

1. Ви катаєтеся з дівчиною на чортовому колесі. Раптом вимикають

електрику, від несподіванки ваша дівчина випускає із рук сумочку і та

падає на землю; Ваші дії?

2. Ви відпочиваєте на пляжі % вашою дівчиною. Але раптом чує-j те крики

про допомогу. Ви бачите, що кричить дуже ефектна блондинка, яка перед

цим намагалася, щоб ви звернули на неї увагу, і вона зовсім не тоне.

Ваші дії?

3. До вас у гості прийшлу дівчина, яка вам подобається. Ви пригощаєте

її чаєм, а вона несподівано розбиває улюблену чашку вашого батька. Ваші

дії?

4. Опишіть дівчину вашої мрії.

2-й ведучий. Молодці. Конкурс показав, що ви добре умієте знаходити

вихід із будь-якої складної ситуації, і це обов’язково буде оцінено

нашим компетентним журі.

1-й ведучий. А ми оголошуємо наш останній конкурс — «Танець романтичної

пари». Але танець цей незвичайний. Кожна пара отримує повітряну кульку,

яку під час танцю потрібно буде тримати між лобами партнерів. Під час

танцю треба танцювати в такт музики і при цьому не випустити кульку.

(Звучить музика, всі, пари танцюють вальс, ламбаду, польку та ін.)

ВЕДУЧИЙ. Наші пари подолали усі випробування.

ВЕДУЧА. Тож настав час глядачам та журі визначити, яка пара здобула перемогу у конкурсній програмі. Для цього ми про­ведемо зараз таємне голосування серед глядачів. Кожен із них мо­же подарувати будь-якій парі бал.

ВЕДУЧІ спускаються у зал із двома кошиками (або капелюхами). Глядачі, за бажанням, опускають у кошики невеличкі жетони-сердечка, на яких завчасно пишуть номер пари, яка їм сподобалась найбільше.

(Звучить музика, Оголошується музична пауза) Звучить урочиста музика. До глядачів виходять пари ,ведучі оголошують результати конкурсної програми.

Ведучі нагороджують учасників програми за такими номінаціями: «Найромантичніша пара»;

«Найвеселіша пара»;

«Найгарніша пара»;

«Найвигадливіша пар» ;

«Пара глядацьких симпатій ».

«Ідеальна пара» (переможці програми, які набрали найбільше балів).

Ведуча: Кохання і молодість нероздільні,адже вперше кохання приходить в дитячі,юнацькі роки. Бажаю вам усім кохати і бути коханими!

 

Ведучий: Нехай у ваших серцях завжди розквітає любов!

 

Ведучий. От і скінчилась наша програма. Сподіваємось вам було цікаво і весел

Ведуча. А ми бажаємо усім весело провести свято Валентина.

1-й ведучий. Сьогодні, у день День святого Валентина, ми проводимо

конкурс «Романтична пара». За це високе звання змагатимуться (називає

імена учасників і конкурсу).

2-й ведучий. Дозвольте представити вам наше вельмишановне журі (називає

членів журі).

Кожен конкурс оцінюється за п’ятибальною системою.

1.Конкурс “Візитка” Представити себе  та розповісти  коротко про себе

1-й ведучий. Вечір наш присвячений коханню.

2-й ведучий. Саме йому — коханню!

1-й ведучий. Неспокійному і спокійному!

2-й ведучий. Підступному й відданому!

1-й ведучий. Нерозділеному і взаємному!

2-й ведучий. Гіркому й солодкому!

Ведучі (разом). Вічному коханню.

Конкурс «Знайомство» (три пари).Умови конкурсу: Станьте напроти один одного. Уважно подивіться один на одного. А тепер поверніться спинами.

  • Якого кольору очі в юнака,дівчини?
  • Якого кольору куртка,светр,штани?
  • Якого кольору волосся?
  • Яка зачіска у дівчини?
  • Чи є сережки,каблучка у дівчини?

Молодці,познайомились.

 

 1-й ведучий. Давним-давно, у ті часи,

коли наша Земля була ще зовсім не такою, як тепер, і трималася на трьох

китах, з’явилося кохання.

2-й ведучий. З самої появи на світ кохання було суперечливим почуттям,

мінливим. Воно залишалося завжди юним, прекрасним, завжди новим і

несподіваним.

 (Номер художньої самодіяльності.)

Ведуча. Хто з нас бодай краєчком вуха не чув містичну оповідь про

розкидані по всій землі половинки!

Ведучий. Колись давно чоловік і жінка були нероздільні душею і тілом.

Одна душа на двох, одне тіло на двох – єдине ціле. Але все добре, як

відомо, триває недовго, єдине ціле розділилося на дві половинки, які ще

й ретельно перемішалися між собою. І відтоді самотні половинки блукають

світом, шукаючи одна одну. Хтось помиляється, а комусь щастить із першої

спроби.

1-й ведучий. Знаєш, коли хлопець і дівчина подобаються одне одному, вони

передають свої почуття мімікою і жестами.

2-й ведучий. Уміння зрозуміти іншого — чудова риса. Ми пропонуємо

наступний конкурс, який має назву «Зрозумій мене без слів».

1-й ведучий. Уявіть собі, що ваша дівчина знаходиться з іншого боку

вулиці, ви її побачили і; хочете запросити кудись. А оскільки вона вас

не чує, скористайтеся невербальними засобами спілкування — мімікою і

жестами. Дівчата мають зрозуміти ваше запрошення за 30 секунд. (Хлопцям

по черзі пропонують картки із завданням.)

Завдання:

1. Запрошення на балет.

2. Запрошення на мультфільм.

3. Запрошення в цирк.

4. Запрошення в бібліотеку.

Ведучий. Небо називають голубим,

Сонце називають золотим,

Рідним – дім, безмежним – море.

Вічним – час, коротким – горе.

Називають істини святими,

Захоплення, звичайно ж, роковими.

Як мені любов свою назвати,

Щоб нічого не прийшлося повторяти?

Ведучий. Це моя “валентинка” тобі, люба. Прийми її як знак мого кохання

нка” тобі, люба. Прийми її як знак мого кохання

до тебе, адже лише в День святого Валентина прийнято дарувати

листівку-сердечко з віршиком про свої почуття.

Ведуча. Дякую тобі. У наших друзів також є можливість написати один

одному записки з освідченням у коханні. У нас в залі працює пошта. Біля

входу є спеціальна скринька, до якої ви можете опустити свою

“валентинку”. В кінці свята ми роздамо вітальні листівки тим, кому вони

адресовані.

Ведучий. Придивіться уважно один до одного. На сердечках, прикріплених

до вашого вбрання, є номер, що за ним ви легко можете знайти об’єкт

свого захоплення. Відтак поспішайте писати “валентинки” коханим.

Ведуча. “Валентинки”, немов снігурі

Розлетяться по цілій землі

Серед холоду й снігу зими

Нам несуть вони подих весни

І надію, і віру в серця,

Ти ж бо – мій,

Я – навіки твоя.

2-й ведучий. Закохані дуже часто потрапляють у складні, не передбачувані

ситуації. Від того, який вихід вони знайдуть із цієї ситуації, великою

мірою залежать їхнє подальші стосунки. Пропонуємо нашим гравцям

помірятися силами в конкурсі, який ми назвали «Ваші дії».

(Ведучі по черзі пропонують проблемні ситуації учасникам змагань.)

Ситуації для дівчат:

1. Пригощаючи хлопця склянкою соку, ви ненароком забруднили йому одяг.

Ваша мама повертається з роботи саме тієї миті, коли ви старанно

намагаєтеся випрати йому штани, а він очікує вас у маминому халаті. Що

ви скажете мамі?

2. Уявіть собі, що хлопець за-І просив вас на побачення о 12.30,і але

ваші уроки закінчуються о 15.00. Ваші дії?

3. Опишіть хлопця вашої мрії!

Ситуації для хлопців:

1. Ви катаєтеся з дівчиною на чортовому колесі. Раптом вимикають

електрику, від несподіванки ваша дівчина випускає із рук сумочку і та

падає на землю; Ваші дії?

2. Ви відпочиваєте на пляжі % вашою дівчиною. Але раптом чує-j те крики

про допомогу. Ви бачите, що кричить дуже ефектна блондинка, яка перед

цим намагалася, щоб ви звернули на неї увагу, і вона зовсім не тоне.

Ваші дії?

3. До вас у гості прийшлу дівчина, яка вам подобається. Ви пригощаєте

її чаєм, а вона несподівано розбиває улюблену чашку вашого батька. Ваші

дії?

4. Опишіть дівчину вашої мрії.

2-й ведучий. Молодці. Конкурс показав, що ви добре умієте знаходити

вихід із будь-якої складної ситуації, і це обов’язково буде оцінено

нашим компетентним журі.

1-й ведучий. А ми оголошуємо наш останній конкурс — «Танець романтичної

пари». Але танець цей незвичайний. Кожна пара отримує повітряну кульку,

яку під час танцю потрібно буде тримати між лобами партнерів. Під час

танцю треба танцювати в такт музики і при цьому не випустити кульку.

(Звучить музика, всі, пари танцюють вальс, ламбаду, польку та ін.)

2-й ведучий. А поки наше журі підводить останні підсумки змагання, ми

запрошуємо на сцену

 

 

 

 

docx
Додано
12 грудня 2018
Переглядів
995
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку