26 жовтня о 18:00Вебінар: Сучасні методи та засоби організації уроку фізичної культури за стандартами НУШ

Календане планування з німецької мови, І семестр, Сотнікова.

Про матеріал
Календане планування з німецької мови, І семестр, Сотнікова (німецька як друга іноземна мова)
Перегляд файлу

7 класнімецька мова

Дата

Очікувані результати

Тема

 

 

 

Змістові лінії

Мовний інвентар

Домашнє завдання

Мовленнєві компетенції

А

Б

Д

1 підгрупа

2 підгрупа

1 підгрупа

2 підгрупа

1 підгрупа

2 підгрупа

Екологічна безпека і сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

Коригуюче навчання

 

1

 

 

 

 

 

 

Обговорити важливість вивчення німецької мови, вміти вживати теперішні часи

 

 

Вступ.

Важливість вивчення німецької  мови.

 

 

  •  

 

 

 

Повторення вивченої лексики

Повторення вживання теперішнього часу Präsens

Написати 6-8 речень про те, чому я вивчаю німецьку мову.

 

2

 

 

 

 

 

 

Розповідати про професії своєї родини, ділитись враженнями; працювати в парах.

 

 

Професії моєї родини.

  •  
  •  
  •  
  •  

Повторення лексики

Професії жіночого роду.

Написати 6-8 речень про професії своїх батьків.

 

3

 

 

 

 

 

 

Розповідати про місце літнього відпочинку,  утворювати нові слова.

Яким було літо?

  •  
  •  
  •  
  •  

Das Ferienlager (-), bei (Dat.), die Ferien, das Schwimmbad (die Schwimmbäder)

Повторення минулого часу Perfekt Складання слів

Написати 8 речень про те, як провів своє літо.

Ст.6-7

 

Тема 1: « Я, моя родина, мої друзі»

4

 

 

 

 

 

 

Описувати дії на канікулах, вживаючи займенник «man», розвиток  навичок монологічного й діалогічного мовлення.

Що ти робиш на канікулах?

 

  •  
  •  

 

der Schläger

(-), das Boot (-e), das Skateboard (-s), die Angel (-n), angeln (hat geangelt)

Займенник man.

Артикль у сталих словосполученнях.

Ст. 9 впр. 4 ( письм.)

 

Ст.8-10

 

5

 

 

 

 

 

 

Знайомитися з іншими людьми, розпитувати про їхні вподобання. Описувати зовнішність і риси характеру.

Нові друзі.

 

 

  •  
  •  

 

der Fragebogen (-’’-), das Lieblingsfach (-’’-er), die Lieblingsfarbe (-n), die Lieblingsjahreszeit (-en), das Lieblingsbuch (-’’-er), das Lieblingstier (-e)

 

Підготувати розповідь-представлення свого друга (8-10 речень).

Ст. 11-14

 

6

 

 

 

 

 

 

Розповідати про своїх друзів, описувати зовнішність і риси характеру.

Мої друзі.

 

 

  •  
  •  

 

befreundet sein mit (Dat.), vertrauen (hat vertraut), misstrauen (hat misstraut), die Klassenkameradin (-nen), gemeinsam

Іменники в давальному відмінку

 

Ст. 17 впр. 6,(а усно, б, пис.)

 

 

Ст. 15-17

 

7

 

 

 

 

 

 

Розповідати про свою родину і про родину іншої людини.

Моя сімя.

 

  •  
  •  

 

bestehen (hat bestanden), gehören (hat gehört), der Ehemann (-’’-er)

 

Намалювати  своє родинне дерево, розповісти про нього.

 

Ст. 18-20

 

8

 

 

 

 

 

 

Навчати розповідати про свою допомогу вдома, писати коротку записку у відповідь; закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички.

Допомагати батькам.

Повторення.

 

  •  
  •  

 

die Spielsachen aufräumen (hat aufgeräumt), die Wäsche bűgeln (hat gebűgelt), babysitten (hat babygesittet), das Geschirr spűlen (hat gespűlt), Staub saugen (hat gesaugt), den Fuβboden wischen (hat gewischt)

Модальні дієслова в теперішньому часі

 

Написати коротку записку для батьків або рідних.

Ст. 21-27

 

9

 

 

 

 

 

 

Перевірити рівень сформованості навички вживати вивчений лексичний та граматичний матеріал

Тест № 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2: «Шкільне життя. Спорт.»

10

 

 

 

 

 

 

Називати вік, адресу, номер телефону людини, розповідати про вподобання інших людей.

Мої однокласники і знайомі

 

  •  
  •  

 

 

Entschuldigung! (Das) macht nichts.

Вживання числівників

Ст.30 впр.5

 

Ст. 28-30

 

11

 

 

 

 

 

 

Називати шкільні речі, розповідати про приналежність речей, вживаючи іменники в давальному відмінку

Шкільне приладдя

 

 

  •  
  •  

 

der Ohrschűtzer (-), der Turnschuh (-e), das Aufgabenheft (-e)

Wessen?

 

Ст.32 впр.6

Ст. 31-32

 

12

 

 

 

 

 

 

Розповідати про своїх вчителів, вміти описувати їх, обмінюватись  враженнями.

Наші вчителі

 

  •  

 

 

nett, hilfsbereit, streng, aufgeben (hat aufgegeben), schimpfen (hat geschimpft), erklären (hat erklärt), die Klassenlehrerin (-nen), der Stoff (-e), das Quiz (-)

Утворення складних слів

Ст.35 впр.6 (письмово)

Ст. 33-35

 

13

 

 

 

 

 

 

Запитувати й розповідати про роль школи у житті людини, обмінюватись досвідом і враженнями.

Що для мене школа?

 

  •  
  •  

 

das Schulfach (-’’-er), der Raum (-’’-e), die Aktivität (-en), die Putzfrau (-en), die Zukunft, das Zeugnis (-se), die Kenntnis (-se), erfahren, plaudern (hat geplaudert),

 

Утворення складних слів

 

Написати     7-8    речень на тему: « Що значить для мене школа?»

Ст. 36-37

 

14

 

 

 

 

 

 

Розповідати про позакласні заходи,  працювати в групах.

Шкільні заходи.

 

  •  
  •  

 

der Wettbewerb (-e), teilnehmen an (Dat.) (hat teilgenommen)

Утворення складних слів

 

Написати оголошення про якийсь позакласний захід.

Ст. 38-41

 

15

 

 

 

 

 

 

Називати види спорту, розповідати про улюблені види спорту. розповідати про заняття спортом улітку та взимку.

Які види спорту тобі подобаються Що ми робимо найохочіше?

 

  •  
  •  
  •  

die Sportart

(-en), der Weitsprung, das Laufen, das Werfen, das Boxen

das Skateboard (-s), der Drachen (-), einen Drachen steigen lassen, das Modellflugzeug (-e), segeln (hat/ist gesegelt), surfen (hat/ist gesurft)

Ступені порівняння прислівника gern

 

 

Підготувати проект про свій улюблений вид спорту.

Ст. 42-47

 

16

 

 

 

 

 

 

Називати й описувати спортивне спорядження.

Види спорту та спорядження

  •  
  •  
  •  
  •  

die Ausrűstung, rudern (hat/ist gerudert), das Ruder (-), die Inlineskates (Pl.), die Badehose (-n), das Netz (-e), der Eisschnelllauf

Заперечення kein

Ст. 49 впр.5 письм.

 

 

Ст. 48-49

 

17

 

 

 

 

 

 

Розповідати про спортивні змагання, проводити інтерв’ю

за темою.

Спортивні змагання

 

 

  •  
  •  
  •  

der Wettkampf (-’’-e), der Kampfsport, der Ballsport, das Snowboarden, die Mannschaft (-en), der Sportverein (-e), ausűben (hat ausgeűbt)

 

Ст.52 впр.6

 

Ст. 50-52

 

18

 

 

 

 

 

 

Працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички

Популярні види спорту. Повторення

  •  
  •  
  •  

 

das Ergebnis

(-se), auf dem Platz, an der Stelle, der Kraftsport

Повторення граматики

 

Підготуватись до тесту.

Ст. 53-57

 

19

 

 

 

 

 

 

Перевірити рівень сформованості навички вживати вивчений лексичний та граматичний матеріал

Тест № 2

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3: « Харчування»

20

 

 

 

 

 

 

Розповідати про продукти харчування, про власні уподобання їжі

Продукти

 

 

  •  
  •  

der Käse (-), die Wurst (-’’-e), der Schinken (-), das Ől (-e), die Erbse (-n), die Sahne, belegt, die Backwaren (Pl.)

 

Ст. 59 впр.4

Ст. 58-60

 

21

 

 

 

 

 

 

Використовувати структури, необхідні для спілкування у процесі купівлі продуктів харчування

Купуємо продукти.

  •  

 

  •  

 

das Lebensmittelgeschäft (-e), der Paprika (-s), das Brötchen (-), die Dose (-n), die Packung (-en), sonst

Структура man kann

Скласти і вивчити діалог у продовольчому магазині.

Ст.61-63

 

22

 

 

 

 

 

 

Розповідати про страви та їхнє приготування, складати рецепти страв

Що ми готуємо?

 

 

  •  
  •  

 

zufűgen (hat zugefűgt), bestreichen (hat bestrichen), schälen (hat geschält), schneiden (hat geschnitten), vermischen (hat vermischt), die Pfanne (-n), der Ofen (-’’-), das Kotelett (-s)

 

Ст. 66 впр.5

 

Ст..64-66

 

23

 

 

 

 

 

 

Розповідати про свої уподобання щодо їжі та напоїв

 

Що ти їси та п’єш охоче?

 

 

  •  
  •  

 

das Hähnchen (-), die Nudeln (Pl.), die Nudelsuppe (-n), die Bulette (-n), das Spiegelei (-er)

Was isst du gern?/ Was magst du (nicht)?

Ст. 68 впр.4

 

Ст..67-68

 

24

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати про сервірування столу, про смак різних продуктів харчування та страв

Апетит приходить під час їжі.

 

 

 

  •  

 

die Marmeladendose (-n), der Brotkorb (-’’-e), das Milchkännchen (-), der Eierbecher (-), der Salzstreuer (-), die Soβe (-n), fett, trocken

 

Ст.70 впр.4

Ст..69-70

 

25

 

 

 

 

 

 

Користуватись меню та замовляти страви у ресторані.

Навчитись культури мовлення в ресторані, кафе, барі. Повторити вивчене з теми.

Ресторанне меню.

Узагальнюючий урок з теми.

 

  •  
  •  
  •  

das Hauptgericht (-e), die Vorspeise (-n), das Restaurant (-s), das WЋrstchen (-), die Pilzsuppe (-n), das Schnitzel (-), das/der Gulasch, der Reis.

bestellen (hat bestellt), Durst haben, Hunger haben, die Gaststätte (-n)

Артиклі з продуктами харчування

Ст. 75 впр.5

Скласти меню для свого ресторану/кафе.

Ст..71-76

 

26

 

 

 

 

 

 

Вміти застосувати вивчене на письмі, коротко повідомляти у письмовій формі на задану тему Вміти застосувати вивчене на письмі, коротко повідомляти у письмовій формі на задану тему

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

Розуміти інформацію на слух, оцінити рівень сформованості навички

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

Вміти читати та аналізувати текст, знаходити вибіркову інформацію

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

Вміти розповісти на задану тему чи вести бесіду

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

Проаналізувати написані учнями семестрові контрольні роботи, обговорити допущені учнями помилки; працювати в групах.

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

 

 

 

 

 

Розповідати про свої плани на канікули, ділитись думками та враженями.

Мої плани на зимові канікули

 

  •  
  •  

 

  •  

 

 

 

 

 

32

 

 

 

 

 

 

Підсумувати вивчене за семестр, аргументувати та наводити приклади з власного життя

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

~ 1 ~