7 клас – німецька мова
№ |
Дата |
Очікувані результати |
Тема
|
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
Мовленнєві компетенції |
|||||||||
А |
Б |
Д |
||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
|||||||||||||||
Коригуюче навчання
|
||||||||||||||||
1 |
Обговорити важливість вивчення німецької мови, вміти вживати теперішні часи
|
Вступ. Важливість вивчення німецької мови.
|
|
|
|
|
Повторення вивченої лексики |
Повторення вживання теперішнього часу Präsens |
Написати 6-8 речень про те, чому я вивчаю німецьку мову. |
|
||||||
2 |
Розповідати про професії своєї родини, ділитись враженнями; працювати в парах.
|
Професії моєї родини. |
|
|
|
|
Повторення лексики |
Професії жіночого роду. |
Написати 6-8 речень про професії своїх батьків. |
|
||||||
3 |
Розповідати про місце літнього відпочинку, утворювати нові слова. |
Яким було літо? |
|
|
|
|
Das Ferienlager (-), bei (Dat.), die Ferien, das Schwimmbad (die Schwimmbäder) |
Повторення минулого часу Perfekt Складання слів |
Написати 8 речень про те, як провів своє літо. |
Ст.6-7
|
||||||
Тема 1: « Я, моя родина, мої друзі» |
||||||||||||||||
4 |
|
|
|
|
|
|
Описувати дії на канікулах, вживаючи займенник «man», розвиток навичок монологічного й діалогічного мовлення. |
Що ти робиш на канікулах? |
|
|
|
|
der Schläger (-), das Boot (-e), das Skateboard (-s), die Angel (-n), angeln (hat geangelt) |
Займенник man. Артикль у сталих словосполученнях. |
Ст. 9 впр. 4 ( письм.)
|
Ст.8-10
|
5 |
|
|
|
|
|
|
Знайомитися з іншими людьми, розпитувати про їхні вподобання. Описувати зовнішність і риси характеру. |
Нові друзі.
|
|
|
|
|
der Fragebogen (-’’-), das Lieblingsfach (-’’-er), die Lieblingsfarbe (-n), die Lieblingsjahreszeit (-en), das Lieblingsbuch (-’’-er), das Lieblingstier (-e) |
|
Підготувати розповідь-представлення свого друга (8-10 речень). |
Ст. 11-14
|
6 |
|
|
|
|
|
|
Розповідати про своїх друзів, описувати зовнішність і риси характеру. |
Мої друзі.
|
|
|
|
|
befreundet sein mit (Dat.), vertrauen (hat vertraut), misstrauen (hat misstraut), die Klassenkameradin (-nen), gemeinsam |
Іменники в давальному відмінку
|
Ст. 17 впр. 6,(а усно, б, пис.)
|
Ст. 15-17
|
7 |
|
|
|
|
|
|
Розповідати про свою родину і про родину іншої людини. |
Моя сім’я. |
|
|
|
|
bestehen (hat bestanden), gehören (hat gehört), der Ehemann (-’’-er) |
|
Намалювати своє родинне дерево, розповісти про нього.
|
Ст. 18-20
|
8 |
|
|
|
|
|
|
Навчати розповідати про свою допомогу вдома, писати коротку записку у відповідь; закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички. |
Допомагати батькам. Повторення. |
|
|
|
|
die Spielsachen aufräumen (hat aufgeräumt), die Wäsche bűgeln (hat gebűgelt), babysitten (hat babygesittet), das Geschirr spűlen (hat gespűlt), Staub saugen (hat gesaugt), den Fuβboden wischen (hat gewischt) |
Модальні дієслова в теперішньому часі
|
Написати коротку записку для батьків або рідних. |
Ст. 21-27
|
9 |
|
|
|
|
|
|
Перевірити рівень сформованості навички вживати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
Тест № 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2: «Шкільне життя. Спорт.» |
||||||||||||||||
10 |
|
|
|
|
|
|
Називати вік, адресу, номер телефону людини, розповідати про вподобання інших людей. |
Мої однокласники і знайомі
|
|
|
|
|
Entschuldigung! (Das) macht nichts. |
Вживання числівників |
Ст.30 впр.5
|
Ст. 28-30
|
11 |
|
|
|
|
|
|
Називати шкільні речі, розповідати про приналежність речей, вживаючи іменники в давальному відмінку |
Шкільне приладдя
|
|
|
|
|
der Ohrschűtzer (-), der Turnschuh (-e), das Aufgabenheft (-e) |
Wessen?
|
Ст.32 впр.6 |
Ст. 31-32
|
12 |
|
|
|
|
|
|
Розповідати про своїх вчителів, вміти описувати їх, обмінюватись враженнями. |
Наші вчителі |
|
|
|
|
nett, hilfsbereit, streng, aufgeben (hat aufgegeben), schimpfen (hat geschimpft), erklären (hat erklärt), die Klassenlehrerin (-nen), der Stoff (-e), das Quiz (-) |
Утворення складних слів |
Ст.35 впр.6 (письмово) |
Ст. 33-35
|
13 |
|
|
|
|
|
|
Запитувати й розповідати про роль школи у житті людини, обмінюватись досвідом і враженнями. |
Що для мене школа? |
|
|
|
|
das Schulfach (-’’-er), der Raum (-’’-e), die Aktivität (-en), die Putzfrau (-en), die Zukunft, das Zeugnis (-se), die Kenntnis (-se), erfahren, plaudern (hat geplaudert),
|
Утворення складних слів
|
Написати 7-8 речень на тему: « Що значить для мене школа?» |
Ст. 36-37
|
14 |
|
|
|
|
|
|
Розповідати про позакласні заходи, працювати в групах. |
Шкільні заходи. |
|
|
|
|
der Wettbewerb (-e), teilnehmen an (Dat.) (hat teilgenommen) |
Утворення складних слів
|
Написати оголошення про якийсь позакласний захід. |
Ст. 38-41
|
15 |
|
|
|
|
|
|
Називати види спорту, розповідати про улюблені види спорту. розповідати про заняття спортом улітку та взимку. |
Які види спорту тобі подобаються Що ми робимо найохочіше? |
|
|
|
|
die Sportart (-en), der Weitsprung, das Laufen, das Werfen, das Boxen das Skateboard (-s), der Drachen (-), einen Drachen steigen lassen, das Modellflugzeug (-e), segeln (hat/ist gesegelt), surfen (hat/ist gesurft) |
Ступені порівняння прислівника gern
|
Підготувати проект про свій улюблений вид спорту. |
Ст. 42-47
|
16 |
|
|
|
|
|
|
Називати й описувати спортивне спорядження. |
Види спорту та спорядження |
|
|
|
|
die Ausrűstung, rudern (hat/ist gerudert), das Ruder (-), die Inlineskates (Pl.), die Badehose (-n), das Netz (-e), der Eisschnelllauf |
Заперечення kein |
Ст. 49 впр.5 письм.
|
Ст. 48-49
|
17 |
|
|
|
|
|
|
Розповідати про спортивні змагання, проводити інтерв’ю за темою. |
Спортивні змагання
|
|
|
|
|
der Wettkampf (-’’-e), der Kampfsport, der Ballsport, das Snowboarden, die Mannschaft (-en), der Sportverein (-e), ausűben (hat ausgeűbt) |
|
Ст.52 впр.6
|
Ст. 50-52
|
18 |
|
|
|
|
|
|
Працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
Популярні види спорту. Повторення |
|
|
|
|
das Ergebnis (-se), auf dem Platz, an der Stelle, der Kraftsport |
Повторення граматики |
Підготуватись до тесту. |
Ст. 53-57
|
19 |
|
|
|
|
|
|
Перевірити рівень сформованості навички вживати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
Тест № 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3: « Харчування» |
||||||||||||||||
20 |
|
|
|
|
|
|
Розповідати про продукти харчування, про власні уподобання їжі |
Продукти |
|
|
|
|
der Käse (-), die Wurst (-’’-e), der Schinken (-), das Ől (-e), die Erbse (-n), die Sahne, belegt, die Backwaren (Pl.) |
|
Ст. 59 впр.4 |
Ст. 58-60
|
21 |
|
|
|
|
|
|
Використовувати структури, необхідні для спілкування у процесі купівлі продуктів харчування |
Купуємо продукти. |
|
|
|
|
das Lebensmittelgeschäft (-e), der Paprika (-s), das Brötchen (-), die Dose (-n), die Packung (-en), sonst |
Структура man kann |
Скласти і вивчити діалог у продовольчому магазині. |
Ст.61-63
|
22 |
|
|
|
|
|
|
Розповідати про страви та їхнє приготування, складати рецепти страв |
Що ми готуємо?
|
|
|
|
|
zufűgen (hat zugefűgt), bestreichen (hat bestrichen), schälen (hat geschält), schneiden (hat geschnitten), vermischen (hat vermischt), die Pfanne (-n), der Ofen (-’’-), das Kotelett (-s) |
|
Ст. 66 впр.5
|
Ст..64-66
|
23 |
|
|
|
|
|
|
Розповідати про свої уподобання щодо їжі та напоїв
|
Що ти їси та п’єш охоче?
|
|
|
|
|
das Hähnchen (-), die Nudeln (Pl.), die Nudelsuppe (-n), die Bulette (-n), das Spiegelei (-er) |
Was isst du gern?/ Was magst du (nicht)? |
Ст. 68 впр.4
|
Ст..67-68
|
24
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати про сервірування столу, про смак різних продуктів харчування та страв |
Апетит приходить під час їжі.
|
|
|
|
|
die Marmeladendose (-n), der Brotkorb (-’’-e), das Milchkännchen (-), der Eierbecher (-), der Salzstreuer (-), die Soβe (-n), fett, trocken |
|
Ст.70 впр.4 |
Ст..69-70
|
25 |
|
|
|
|
|
|
Користуватись меню та замовляти страви у ресторані. Навчитись культури мовлення в ресторані, кафе, барі. Повторити вивчене з теми. |
Ресторанне меню. Узагальнюючий урок з теми. |
|
|
|
|
das Hauptgericht (-e), die Vorspeise (-n), das Restaurant (-s), das WЋrstchen (-), die Pilzsuppe (-n), das Schnitzel (-), das/der Gulasch, der Reis. bestellen (hat bestellt), Durst haben, Hunger haben, die Gaststätte (-n) |
Артиклі з продуктами харчування |
Ст. 75 впр.5 Скласти меню для свого ресторану/кафе. |
Ст..71-76
|
26 |
|
|
|
|
|
|
Вміти застосувати вивчене на письмі, коротко повідомляти у письмовій формі на задану тему Вміти застосувати вивчене на письмі, коротко повідомляти у письмовій формі на задану тему |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
Розуміти інформацію на слух, оцінити рівень сформованості навички |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
Вміти читати та аналізувати текст, знаходити вибіркову інформацію |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
Вміти розповісти на задану тему чи вести бесіду |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
Проаналізувати написані учнями семестрові контрольні роботи, обговорити допущені учнями помилки; працювати в групах. |
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
Розповідати про свої плани на канікули, ділитись думками та враженями. |
Мої плани на зимові канікули |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
|
Підсумувати вивчене за семестр, аргументувати та наводити приклади з власного життя |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
~ 1 ~