Календано- тематичне планування з географії 6 клас

Про матеріал
Складено за оновленою програмою для загальноосвітніх навчальних закладів України з географії та природознавства, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06 2017 р. № 804 до підручника Бойко В. М., Міхелі С. В.
Перегляд файлу

№з/п

Дата

Зміст уроку

Практичні роботи

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Домашнє завдання

Для

нотаток

За планом

проведення

ВСТУП (2 год).

1

 

 

Географія як наука про Землю, її природу, населення та його господарську діяльність, про взаємодію природи і людства Значення географічних знань та вмінь

Основні друковані та електронні джерела географічної інформації, їх значення

 

Знаннєвий компонент:

називає об’єкти вивчення географії, складові географічної науки, основні джерела географічних знань та методи географічних досліджень.

Діяльнісний компонент:

добирає географічну інформацію з різних джерел та визначає її корисність для себе; виконує спостереження за змінами у природі;
складає перелік джерел географічної інформації, які є вдома.

Ціннісний компонент:

використовує результати власних спостережень у повсякденній діяльності; обґрунтовує на конкретних прикладах значення географії для життєдіяльності людини.

Опрацювати § 1 підготувати  повідомлення про розвиток географічних знань

 

2

 

 

Географічні дослідження. Особливості організації власних географічних спостережень

 

Опрацювати §  2

 

Наскрізні змістові лінії :

Екологічна безпека та сталий розвиток Усвідомлює дбайливе ставлення до природи, дотримується правил безпечної поведінки в природі. Орієнтує на формування в учнів екологічної свідомості для збереження і захисту довкілля.

Здоров’я і безпека  Сприяє розвитку інтересу до географічних наук.

Громадянська відповідальність Пояснює на конкретних прикладах значення географії для життєдіяльності людини, добираючи інформацію з різних джерел. Сприяє позитивному ставленню до навчання, розвиває здатність спільного розуміння проблеми і толерантне й неупереджене ставлення до інших думок і поглядів. Уміє дискутувати на тему «Що і навіщо вивчати сучасним географам, коли вже все на Землі відкрито?»

 

 

 

РОЗДІЛ І. Розвиток географічних знань про Землю ( 5 год)

3

 

 

Тема 1. Уявлення про Землю у давнину

Уявлення про Землю єгиптян, вавилонян, індійців, греків римлян, слов’ян. Зображення Землі на картах Ератосфена, Птолемея

 

Знаннєвий компонент:

називає особливості зображення Землі на картах у давнину.

Діяльнісний компонент:

добирає з різних джерел додаткову інформацію про пізнання і дослідження Землі у давнину;

зіставляє карти Ератосфена і Птолемея з сучасною картою;

складає короткі повідомлення про пізнання Землі у давнину (із залученням членів родини).

Ціннісний компонент:

оцінює внесок античних учених у становлення географії як науки.

 

Опрацювати §  3

Підготувати 5 запитань за змістом тексту параграфа

 

4

 

 

Тема 2. Відкриття нових земель та навколосвітні подорожі

Подорожі вікінгів. Подорожі Марко Поло. Пошуки морського шляху в Індію. Відкриття Америки Х. Колумбом.

 

Опрацювати §  4

Відповісти на питання параграфа    

 

5

 

 

Перша навколосвітня подорож під керівництвом Ф. Магеллана

Навколосвітні експедиції, їх географічне значення Відкриття Австралії та Антарктиди

 

Опрацювати §  5-6

Відповісти на питання параграфа    

 

6

 

 

Тема 3. Сучасні дослідження

Дослідження Землі у ХХ на початку ХХІ ст.

 

Опрацювати §  7

Відповісти на питання параграфа    

 

7

 

 

Узагальнення вивченого по темі

 

Повторити вивчене

 

Наскрізні змістові лінії

Громадянська відповідальність  Формує необхідні моральні якості, відстоює свою позицію в дискусії, конструктивно спілкується.

Підприємливість та фінансова грамотність  Вчиться спільно досягати мети.

РОЗДІЛ 2. Земля на плані і карті (12 год)

8

 

 

Тема 1. Орієнтування на місцевості

Способи орієнтування на місцевості.

 

Знаннєвий компонент:

називає різні способи орієнтування на місцевості;
пояснює способи орієнтування на місцевості.

Діяльнісний компонент:

користується компасом для визначення сторін горизонту та азимуту; визначає азимут та напрямки на різні об’єкти на місцевості поблизу школи; складає схему маршруту руху; порівнює інструментальні та візуальні способи орієнтування на місцевості.

Ціннісний компонент:

оцінює практичне значення вміння орієнтуватися на місцевості;
робить висновки про важливість орієнтування для збереження власного життя та безпеки під час подорожей та екскурсій.

Опрацювати §  8

 

 

9

 

 

Визначення напрямків на місцевості. Компас. Поняття про азимут

 

Опрацювати §  9

Розв’язати задачу №4

 

10

 

 

Тема 2. Способи зображення Землі

Особливості та відмінності зображення земної поверхні на глобусі, космічних знімках, картах, аерознімках, планах

 

Знаннєвий компонент:

називає способи зображення Землі, види масштабів, відмінності між планом і топографічним планом та картою, абсолютною і відносною висотою місцевості, об’єкти місцевості за планом та його умовні знаки;
вміє читати план та карту, використовуючи умовні знаки та легенду карти;
пояснює відмінності різних видів масштабу, особливості орієнтування плану місцевості.

Діяльнісний компонент:

визначає масштаб плану і карти, абсолютну і відносну висоту місцевості за допомогою горизонталей та за шкалою висот; вимірює відстані на плані і карті за допомогою масштабу;
розв’язує задачі з різними видами масштабу;
порівнює зображення місцевості на глобусі, аерофотознімку та космічному знімку, плані, карті.

Ціннісний компонент:

оцінює практичне значення плану та географічних карт для себе і своєї родини.

Опрацювати § 10

Відповісти на питання параграфа    

 

11

 

 

Масштаб та його види. Умовні знаки плану

 

Практична робота 1. Розв’язування задач з вико- ристанням різних видів масштабу.

Опрацювати § 11

Закінчити оформлення практичної роботи

 

12

 

 

Абсолютна та відносна висота місцевості,їх визначення за допомогою горизонталей та шкалою висот

 

Скласти кросворди за темами

 

13

 

 

 План, його основні ознаки

Визначення напрямків на плані. Читання плану

 

Опрацювати §  12-13

Скласти план місцевості

 

14

 

 

Географічні карти, їх елементи. Легенда карти.  Масштаб карт

 

Опрацювати § 14

Відповісти на питання параграфа    

 

15

 

 

Географічні атласи. Практичне значення карт.

 

Опрацювати § 15

Відповісти на питання параграфа    

 

16

 

 

Тема 3. Географічні координати

Градусна сітка на глобусі й географічній карті. Правила відліку географічної широти і довготи

 

Знаннєвий компонент:

називає лінії градусної сітки: паралелі, меридіани, екватор, нульовий меридіан, ознаки понять «географічна широта», «географічна довгота», координати свого населеного пункту;
пояснює відмінності між географічною широтою і географічною довготою.

Діяльнісний компонент:

користується градусною сіткою для визначення географічних координат; визначає географічні координати об`єктів, населених пунктів;
порівнює географічну широту і географічну довготу за градусними вимірами.

Ціннісний компонент:

оцінює практичне значення знань про географічні координати.

 

 

Опрацювати § 16

Вивчити визначення

 

17

 

 

Поняття про географічні координати. Географічні координати свого населеного пункту

 

Опрацювати § 17

Визн. ГК Буенос-Айреса, Пекіна, Лондона

 

18

 

 

 

Практична роботи 2. Визначення географічних координат за географічною картою

Розв’язати завдання стор 68 №12, розв’язати завдання на стор 69

 

19

 

 

Узагальнення вивченого по темі

 

Повторити вивчене

 

Наскрізні змістові лінії

Здоров’я і безпека Розуміє важливість уміння читати карту, план місцевості та орієнтуватись для власної безпеки і безпеки інших під час подорожей і екскурсій. Виконує тренувальні вправи з використанням рисунків, карт, планів місцевості, що формують навички орієнтуватись на місцевості задля власної безпеки і безпеки інших.

РОЗДІЛ 3. Оболонки Землі (41  год)

Тема 1. Літосфера (12 год)

20

 

 

Внутрішня будова Землі

 

Знаннєвий компонент:

називає внутрішні шари Землі, склад материкової та океанічної земної кори, суттєві ознаки понять «літосфера», «земна кора», «мінерали», «гірські породи», «корисні копалини», «рельєф», «рівнини», «гори», форми рельєфу своєї місцевості; наводить приклади і показує на карті літосферні плити, сейсмічні пояси, найбільші вулкани, різні, у тому числі й унікальні форми рельєфу;
знає правила поведінки під час землетрусу; наводить приклади магматичних, осадових і метаморфічних гірських порід.

Діяльнісний компонент:

визначає абсолютну і відносну висоту рівнин і гір за шкалою висот;
позначає на контурній карті: вулкани:Ключевська Сопка, Етна, Кракатау;
гори: Карпати, Кримські, Альпи, Уральські, Кордильєри, Кавказ, Гімалаї з вершиною Джомолунгма, Анди; рівнини:Східноєвропейська, Західносибірська, Амазонська низовина, Лаврентійська височина, Середньосибірське, Бразильське плоскогір’я;
розрізняє магматичні, осадові й метаморфічні гірські породи;
порівнює рівнини і гори за висотою, походженням, розміщенням на суходолі або в океанах.

Ціннісний компонент:

оцінює діяльність людини та її вплив на рельєф;
висловлює судження щодо необхідності охорони унікальних форм рельєфу; пояснює вплив внутрішніх і зовнішніх процесів на формування рельєфу земної поверхні;
аналізує причини і наслідки зовнішніх і внутрішніх процесів.

Опрацювати §18

 

21

 

 

Будова літосфери, її властивості. Літосферні плити, наслідки їх переміщення

 

Опрацювати § 19, вивчити назви літосферних плит

 

22

 

 

Внутрішні процеси, що зумовлюють зміни в земній корі та на поверхні земної кулі. Рухи земної кори. Землетруси. Сейсмічні пояси Землі

 

Опрацювати § 20

 

23

 

 

Вулканізм і вулкани, гейзери.

 

Опрацювати § 21 скласти кросворд з теми

 

24

 

 

Зовнішні процеси, що зумовлюють зміну земної кори. Вивітрювання, робота вітру, текучих і підземних вод, льодовиків

 

Опрацювати § 22

 

25

 

 

Мінерали,гірські породи. Корисні копалини та їх значення у житі та діяльності людини

 

Опрацювати § 23

 

26

 

 

Основні форми рельєфу суходолу – гори і рівнини.

Практична робота 3. Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу та серединно-океанічних хребтів.

Закінчити оформлення практичної роботи с85,102,107,111

 

27

 

 

Різноманітність та утворення рівнин на суходолі. Найбільші за площею рівнини світу

 

Опрацювати § 25

 

28

 

 

Різноманітність та утворення гір на суходолі. Найвищі і найдовші гори світу

 

Опрацювати § 26

 

29

 

 

Рельєф дна океану. Серединно-океанічні хребти – найвищі і найдовші гори дна Світового океану.

 

Опрацювати § 27, підготувати повідомлення про унікальні форми рельєфу

 

30

 

 

Унікальні форми рельєфу земної кулі, їх охорона

 

Опрацювати § 28, розв’язати завдання на стор 115

 

31

 

 

Контрольна робота №1

 

Повторити вивчене

 

Наскрізні змістові лінії

Здоров’я і безпека Аналізує ознаки наближення землетрусу, цунамі, виверження вулкану для власної безпеки та безпеки інших.

Громадянська відповідальність  Характеризує систему попереджень та алгоритм поведінки під час прояву несприятливих природних явищ.

Підприємливість та фінансова грамотність Розуміє переваги і недоліки господарювання людей у районах поширення вулканізму.  Усвідомлює значення окремих видів корисних копалин для розвитку відповідних виробництв. Бере участь у дослідженні «Корисні копалини в облаштуванні житла (господарських будівель) моєї родини».

Тема 2. Атмосфера (13 год)

32

 

 

Будова атмосфери, властивості повітря в тропосфері

 

Знаннєвий компонент: Усвідомлює значення окремих видів корисних копалин для розвитку відповідних виробництв.
Бере участь у дослідженні «Корисні копалини в облаштуванні житла (господарських будівель) моєї родини».

пояснює причини і наслідки зміни погоди і клімату.

Діяльнісний компонент:

спостерігає і фіксує зміни елементів погоди: температури повітря, атмосферного тиску, вітру, вологості повітря, хмар, хмарності, опадів;
визначає показники температури повітря й атмосферного тиску та їх зміни з висотою, швидкість вітру, типи погоди, що переважають у своїй місцевості;
будує графіки ходу температури, діаграми розподілу опадів за певний період, розу вітрів;
добирає відповідні джерела географічної інформації для ознайомлення з атмосферними процесами;
користується термометром, барометром, гігрометром;
порівнює погоду різних типів у своїй місцевості в різні пори року та її вплив на здоров’я людей;
аналізує зміни температури повітря, атмосферного тиску протягом доби, сезону, року та їх розподіл на Землі за картою; розв’язує задачі на зміну температури повітря, атмосферного тиску з висотою.

Ціннісний компонент:

оцінює вплив стану повітря на здоров”я людини;
робить висновки про значення прогнозу погоди для життя і діяльності людини.

 

Опрацювати §29, вивчити терміни

 

33

 

 

Добовий і річний хід температури повітря, причини їхнього коливання..кліматична карта. Теплові пояси Землі. Практичне значення вимірювання температури повітря

 

Опрацювати § 30-32

 

34

 

 

Атмосферний тиск: причини і наслідки його зміни у тропосфері. Вимірювання атмосферного тиску

 

Опрацювати §33

 

35

 

 

Вітер: причини виникнення, напрямки, сила, швидкість вітру, їх визначення сучасними приладами й візуально. Утворення бризу

 

Опрацювати § 34, підготуватися з питань «постійні та змінні вітри»

 

36

 

 

Вода в атмосфері: випаровування, вологість повітря та її зміни

 

Опрацювати § 35

 

37

 

 

 

Практична робота 4. Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою

Закінчити виконання пр. стор122,133,141

 

38

 

 

Хмари і туман, відмінності в їх утворенні. Форми хмар, хмарність. Опади, що випадають з хмар та з повітря, їх види, вимірювання. Карта розподілу опадів

 

Опрацювати § 36

 

39

 

 

Погода, її елементи, мінливість. Характерна погода за сезонами у своїй місцевості. Служба погоди, практичне значення прогнозів погоди

 

Опрацювати §37, підібрати прикмети погоди

 

40

 

 

 

Практична робота 5. Складання графіка зміни температури повітря, опадів, рози вітрів, їх аналіз

Закінчити виконання пр. стор 125,137,145

 

41

 

 

Клімат основні кліматичні показники.

 

Опрацювати §38, скласти опис одного з типів клімату

 

42

 

 

Карта кліматичних поясів. Зміни клімату. Вплив людини на атмосферу і клімат

 

Опрацювати §39-40, розв’язати завдання стор164

 

43

 

 

Узагальнення вивченого

 

Повторити вивчене

 

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток  Розмірковує про відповідальність людської діяльності за стан атмосфери.

Здоров’я і безпека Усвідомлює вплив стану повітря на здоров’я людини.

Дотримується правил безпечної поведінки під час грози, граду, ожеледі, урагану та інших несприятливих природних явищ.

Громадянська відповідальність Наводить приклади подолання спільними зусиллями громади (жителів вулиці, села, міста) наслідків стихійних атмосферних явищ і процесів.

Тема 3: Гідросфера (11 год)

44

 

 

Загальна кількість води на Землі, її розподіл між частинами гідросфери

 

Знаннєвий компонент:

називає суттєві ознаки понять «океан», «море», «затока», «протока», «острів»,

«океанічна течія», «річка», «озеро», «болото», «льодовик», «багаторічна мерзлота», «підземні води»;
наводить приклади морів, заток, проток, островів, річок, озер, штучних водойм; пояснює причини і наслідки рухів води в Світовому океані, особливості живлення і режиму вод суходолу;
знає і розуміє негативні наслідки паводків, повеней і цунамі.

Діяльнісний компонент:

визначає особливості розподілу води між Світовим океаном і водами суходолу за відповідною діаграмою, глибини океанів і морів за шкалою глибин, залежність напрямку і характеру течії річок від рельєфу, видів живлення та режиму вод суходолу від клімату;
розрізняє способи зображення вод суходолу на плані та карті, озера за походженням їхніх улоговин і стоком, типи боліт, покривні та гірські льодовики, штучні водойми, типи підземних вод;
позначає на контурній карті назви: морів:Чорне, Середземне, Червоне, Балтійське, Баренцове;
проток: Гібралтарська, Магелланова, Дрейка, Берінгова;
заток:Біскайська, Бенгальська, Мексиканська, Гвінейська; островів:Велика Британія, Гренландія, Мадагаскар, Нова Гвінея; півостровів:Скандинавський, Кримський, Аравійський, Індостан, Сомалі, Лабрадор; западини:Маріанська;
річок: Дніпро, Дунай, Янцзи, Ніл, Амазонка,

Міссісіпі;
озер:Каспійське, Великі озера, Байкал, Вікторія.

Ціннісний компонент:

оцінює роль води для життєдіяльності людини та використання мінеральних і термальних вод у господарській діяльності, вплив людини на різні частини гідросфери; робить висновки про вплив якості питної води на здоров’я людини.

Вивчити стор 162

 

45

 

 

Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки. Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів. Острови в океані.

 

Опрацювати § 41

 

46

 

 

Властивості вод Світового океану Рухи води в Океані.

 

Опрацювати §42-44, підготувати повідомлення на тему

 

47

 

 

Життя в океанах і морях. Багатства вод Світового океану. Океан та людина

 

Опрацювати §45-46

 

48

 

 

Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки світу.

 

Опрацювати §47, вивчити елементи річкової системи

 

49

 

 

Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок

 

Опрацювати §48, заповнити таблицю в зошиті

 

50

 

 

Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі

 

Опрацювати §49, вивчити характеристику  типів озерних улоговин

 

51

 

 

 

Практична робота 6. Позначення на контурній карті морів, проток, заток, островів; річок, озер, водоспадів

Закінчити виконання ПР стр166,191

 

52

 

 

Болота, особливості їх утворення та поширення.

Штучні водойми: ставки, водосховища, канали

 

Опрацювати §50-51,  вивчити типи боліт та їх характеристику

 

53

 

 

Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків.

Багаторічна мерзлота – підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти

 

Опрацювати §52

 

54

 

 

Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води

 

Опрацювати §53

 

55

 

 

Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу

 

Розв’язати завдання стор211

 

56

 

 

Узагальнення вивченого

 

Повторити вивчене

 

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток Усвідомлює важливість охорони вод своєї місцевості і на планеті загалом.

Здоров’я і безпека Розуміє вплив якості води на життя і здоров’я людини.
Дотримується правил безпечної поведінки під час повеней, катастрофічних паводків, льодоставу й льодоходу, шторму, цунамі, перебування на березі водойми, руху по болотистій місцевості.

Громадянська відповідальність Усвідомлює систему попереджень та алгоритм поведінки під час повеней, катастрофічних паводків, льодоходу, шторму, цунамі.

Підприємливість та фінансова грамотність Дотримується основних правил ощадного використання води в домашньому господарстві.
Наводить приклади підприємницької діяльності на основі використання мінеральних, термальних вод своєї місцевості, природних та штучних водойм для відпочинку та оздоровлення.

Тема 4. Біосфера та ґрунти (2 год)

57

 

 

Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі

 

Знаннєвий компонент:

називає компоненти біосфери, суттєві ознаки понять «біосфера», «ґрунти», «рослинність», «тваринний світ», види рослин і тварин, які поширені у своїй місцевості;
пояснює особливості поширення ґрунтів і живих організмів на земній кулі за допомогою карт, вплив людини на компоненти біосфери.

Діяльнісний компонент:

порівнює види рослин і тварин, що поширені на різних широтах земної кулі.

Ціннісний компонент:

оцінює значення ґрунтів, рослинності і тваринного світу для життєдіяльності людини;
пропонує власні заходи зі збереження тваринного та рослинного світу своєї місцевості.

Опрацювати §  54

 

58

 

 

Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта ґрунтів.

Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану

 

Опрацювати §  55

 

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток Розуміє важливість збереження ґрунтів та різноманіття рослин і тварин.

Здоров’я і безпека Оцінює загрози вживання отруйних грибів, рослин своєї місцевості, контактів із небезпечними тваринами.

Громадянська відповідальність Презентує приклади власного досвіду зі збереження тваринного та рослинного світу своєї місцевості.

Підприємливість та фінансова грамотність Наводить приклади фінансових надходжень до сімейного бюджету від використання власної земельної ділянки, рослин і тварин

Тема 5. Природні комплекси (3 год)

59

 

 

Природні комплекси (ландшафти) як наслідок взаємозв’язків компонентів природи. Географічна оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі і властивості

 

Знаннєвий компонент:

називає суттєві ознаки понять «природний комплекс», «географічна оболонка», «природна зона», компоненти природного комплексу;
наводить приклади природних комплексів та комплексів, змінених людиною, у своїй місцевості;
пояснює на конкретних прикладах наслідки взаємодії літосфери, атмосфери, гідросфери, біосфери.

Діяльнісний компонент:

порівнює особливості основних природних зон Землі;
дотримується правил безпеки та поведінки під час екскурсії.

Ціннісний компонент:

оцінює вплив людини на природні комплекси у своїй місцевості та значення знань про природні комплекси для її життєдіяльності.

Опрацювати §  56

 

60

 

 

Природні зони Землі, їх особливості

 

Опрацювати §  36

 

61

 

 

 

Практична робота 7 складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості

Оформити висновки до ПР

 

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток Розрізняє позитивні й негативні наслідки впливу людської діяльності на природні комплекси своєї місцевості. Виявляє порушення природної рівноваги та пропонує шляхи їх усунення.

Здоров’я і безпека Дотримується правил безпечної поведінки у природі під час екскурсії.

РОЗДІЛ ІV. Планета людей (6 год)

62

 

 

Тема 1. Кількість і розміщення населення Землі  Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі Найбільш заселені території земної кулі. Людські раси. Дослідження М. М. Міклухо-Маклая. Найчисельніші народи світу

 

Знаннєвий компонент:

називає кількість населення на Землі та в Україні, людські раси;
вміє читати політичну карту.

Діяльнісний компонент:

аналізує карти густоти населення та людських рас;
показує на карті найбільші за площею та кількістю населення держави світу і держави-сусіди України;
характеризує види господарської діяльності та її наслідки у своєму населеному пункті;
порівнює людські раси за зовнішніми ознаками, густоту населення в різних регіонах земної кулі.

Ціннісний компонент:

усвідомлює толерантне ставлення до представників людських рас і народів світу; оцінює вплив людини на природу, рівень забруднення навколишнього середовища в результаті різних видів господарської діяльності;
висловлює судження про заходи

щодо усунення негативних наслідків господарської діяльності у своєму населеному пункті;
розробляє за допомогою членів родини міні-проект з утилізації побутових відходів.

 

Опрацювати §59-60

 

63

 

 

Тема 2. Держави світу Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу та держави-сусіди України на політичній карті світу

 

Опрацювати § 61

 

64

 

 

Держави-сусіди України на політичній карті світу

Практична робота 9. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав та їх столиць

Стор 247, закінчити виконання ПР

 

65

 

 

Тема 3. Вплив людини на природу (1 год)

Зміни складових географічної оболонки людством. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона

 

Опрацювати §62, підготувати проект з теми

 

66

 

 

Узагальнення вивченого

Представлення міні проекту з утилізації побутових відходів

 

Підготуватися до кр

 

67

 

 

Контрольна робота №2

 

Повторити вивчене

 

68

 

 

Резерв часу

 

 

 

69

 

 

Резерв часу

 

 

 

70

 

 

Резерв часу

 

 

 

Наскрізні змістові лінії

Громадянська відповідальність Усвідомлює важливість толерантного ставлення до представників інших рас і народів світу.

Екологічна безпека та сталий розвиток Презентація міні-проектів з утилізації побутових відходів.

 

 

docx
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку