Календарне 5 клас, Несвіт 3 год. зі змістовими лініями

Про матеріал
Календарно-тематичне планування по підручнику Несвіт, 3 год.на тиждень зі змістовими лініями
Перегляд файлу

Да-та

Підтема

Змістова лінія

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Очікувані результа

ти

Домашнє

завдання

Екологічна безпека та сталий роз-

виток

Громадян-ська відпо-відаль-ність

Здо-

ров'я і без-пека

Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність

Граматичний

матеріал

Лексичний

матеріал

Зорове сприймання

Сприйман-ня на слух

 

Усна взаємодія та про-дукування

Писемне продуку-вання

І семестр

1) Тема: Я, моя сім’я, мої друзі

1

 

Родинне дерево

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

Обговорює особливості взаємодії осо-бистості та групи.

 

Фор-мулює особисті ціннісні пріоритети

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

 

Порівнює сімейні традиції.

 

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Аргу-ментує необ-хідність дотри-мання осо-бистої гігієни.

 

Демон-струє розу-міння впливу звичок на стан здо-ров’я.

Демон-струє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

The Present Simple Tense

Family members

Впр.1, с.4

Впр.3,4, с.5

Впр.3, с.5

Впр1,2,5, с.4-5

Впр.2, с.4

Розповідає про родину

Впр.6, с.5 написати розповідь про свою родину

2

 

Моя родина

Degrees of Comparison of Adjectives,

Family members

Впр.3, с.7

Впр1, с.6

Впр.2, с.6, впр.6, с.8

Впр7, с.9

впр4, с.8

Описує зовнішність людини

Впр.5, с.8

3

 

Мій кращий друг

The Present Simple Tense

ЛО теми

Впр.3, с.9

Впр.1, с.9

Впр.2, с.9, впр.4, 5, с.10

Впр.1, с.9

Розповідає про друга

Впр 6, с.10 написати розповідь про друга

4

 

Риси характеру  друзів

The Present Simple Tense

Hard-working, atten-tive, lively, honest, cheerful, clever

Впр.3, с.11

Впр.1, с.10

Впр.2, с.11, впр.4,5,6, с.12

Впр.1в, с.11

Описує характер

Впр.7, с.12

5

 

Друзі в нашому житті

The Present Simple Tense

ЛО теми

Впр.3, с.13

Впр.3, с.13

Впр.1,2, с.12-13, впр.5, с.14

Впр.4, с.14

Оповідає історії з життя

Впр.6, с.14

6

 

Професії моїх батьків

The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense впр.5, с.17

teacher, doctor, manager, firefighter, farmer, hairdresser, engineer, shop-assistant

Впр.2, с.15, впр.3,4, с.16

Впр.1, с.15 впр.3, с.16

Впр.6, с.17

Впр.6а, с.17

Розповідає про професії батьків

Впр.7, с.18

7

 

Моя майбутня професія.        

Past Simple Tense

 

Web designer, driver, worker, veterinarian, lawyer, fashion designer

Впр.2, с.18-19

Впр.1, с.18

Впр.3, с.19 впр.4, с.20

Складання плану проекта

Розповідає про свої вподобання

Впр.5,с.20

Опрацювати с.26-27

8

 

Мої дідусі

 

The Present Tense

Family members

Впр2, с.21

Впр.4, с.22

Впр.1, с.20

Впр.3, с.21

Впр.4,5, с.22

Впр.3, с.21

Розповідає про дідуся та бабусю

Впр.6, с.22 розповідь про своїх дідусів та бабусь

9

 

Куточок граматики   

The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense

ЛО теми

Впр.1, с.23, впр.4, с.23-24

 

 

Впр.1, с.23

Впр.2,3, с.23

Ставить та відповідає на спеціальні запитання

Впр.5, с.24

 

10

 

Молодша сестра.

the Past Simple Tense

ЛО теми

Впр.2, с.24-25

 

Впр.2,

с.24-25

Впр.1, с.24, впр.3,4,5, с.25

 

Розповідає про родинні зв’язки

Підготувати проект   

с.26-27

11

 

Узагальнення

 

 

Впр.6, с.25

2) Тема: Одяг

 

12

 

Мій улюблений одяг

 

 

Пояс-нює вибір одягу залеж-но від погоди.

Спів-відносить власні потреби з мож-ливостями сімейного бюджету.

The Present Simple Tense

Слова з теми: «Clothes»

Впр.1, с.28

Впр.3, с.29

Впр.3, с.29

Впр.4, с.29, впр.5, с.30

Впр.2, с.28

Розповідає про свої вподобання

Впр.6, с.30

13

 

Предмети одягу

 

 

 

 

The Present Simple Tense

Слова з теми: «Clothes»

Впр.2, с.30-31

 

Впр.1, с.30,

Впр3,4,с.31

Впр.2, с.30-31

Описує одяг

Впр.5, с.31-32

14

 

Шкільна форма

The verb “have got”

Слова з теми: «Clo-thes» Впр.1, с.32

Впр.3, с.33

Впр.3, с.33

Впр.1, с.32,

Впр4,5,с.34

Впр.2, с.33

Описує шкільну форму

Впр.6, с.34

15

 

Одяг на всі пори року

Зворот to Be Going to Do Smth

Слова з теми: «Clothes»

Впр.1, с.35

Впр.2, с.35

Впр.1, с.35,

Впр.3,4   с.36-37

Впр.,4,     с.36-37

Описує одяг для різних пір року

Впр.5, с.37 доповнити речення

16

 

Зовнішній вигляд

Тhe Present Continuous Tense

Слова з теми: «Clothes»

 

Впр.3, с.38

Впр.2, 3, с.38

Впр.1, с.37, Впр.4, с.38

Впр5 (1), с.39

Дискутує про зовнішній вигляд

Впр5 (2), с.39 заповнити пропуски в тексі

17

 

Модний одяг

The Present Tense

Слова з теми: «Clothes»

Впр.1, с.39

Впр.1, с.39

Впр.3, с.20

Впр.2,4,   с.40-41

 

Орієнтується у сучасних тенденціях моди

Впр.5, с.41

18

 

Улюблений одяг

 

The Present Tense

Слова з теми: «Clothes»

Впр.А, с..50

Впр.1, с.41

Впр.2, с.41

Впр.3, с.42

Впр.4, 5, с.42

Розповідає про улюблений одяг

Впр.6, с.42-43 Робо-та над проектом с.50-51

19

 

Вибираємо одяг

The Present Tense

Слова з теми: «Clothes»

Впр.3, с.44

 

Впр.2,3,  с.43-44

Впр.1b,с.43

Впр.6, с.45

Впр.1а, с.43

Вміє вибирати одяг

Впр.7, с.45 написати запи-тання до речень

20

 

Гардероб

The Present Tense

Vocabulary Revision Game впр.4, с.46

Впр.1, с.45

Впр.1, с.45

Впр.2, с.46

Впр.3, с.46

Описує гардероб

Впр.5, с.47 Впр.2, с.47-49

21

 

Мода майбутнього

The Present Tense

 

Впр.2, с.47-49

 

Впр.1, с.48

Впр.4, с.49

Впр.3, 6,     с.49-50

Вміє створювати міні-проекти

Повторити вивчений матеріал,

22

 

Узагальнення

 

Захист проектів

 

 

 

Впр.5, с.49

3) Тема: Харчування

23

 

Продукти харчування

 

 

 

 

Countable and Uncountable Nouns

Назви продуктів харчування

Впр.1, с.52

Впр.3, с.53

Впр.3, с.53

Впр.6, с.54

Впр.1, с.52

Впр.2, с.53

Впр.6, с.54

Впр.5, с.54

Описує продукти харчування

Впр.7, с.54

Написати розповідь «Мій сніданок»

24

 

У шкільній їдальні.

 

 

 

 

Countable and Uncountable Nouns: Much/ Many/  Lots of/  A lot of

Назви продуктів харчування

 

Впр.3, с.55

Впр.2, с.55

Впр.1, с.54

Впр.5, с.56

 

Впр.4, с.56

 

Знає правила етикету

Впр.6, с.56

 

25

 

Приготува-ння їжі

Countable and Uncountable Nouns

ЛО С.57

Впр.3, с.57

 

Впр.1, с.57

 

Впр.2, с.57

 

Впр.4, с.57

 

Описує процес приготував-ння їжі

Впр.6, с.59

 

26

 

День народ-ження мами.        

Past Simple Tense

ЛО теми

Project work с. 71-73

Впр.3, с.57

Впр.6, с.59

 

Впр.5, с.58

 

Описує підготовку до свята

Впр.7, с.59

Підготувати проект

27

 

Їжа у школі

The Present Tense

Назви продуктів харчування

Впр.1, с.59

 

Впр.1, с.59

Впр.2, с.60

 

Впр.2в,с.60

 

Описує шкільне меню

Впр.4 с С. 71

28

 

Шкільне меню.

The Present Tense

ЛО теми

Впр.3, с.60

 

Захист проектів

Впр.4, с.60

Розповідає про корисні продукти

Впр.5, с.60

29

 

Традиційна  українська їжа

The Present Tense

Назви продуктів харчування. Впр.2, с.62

Впр.3, с.63

Впр.1, с.62

 

Впр.2, с.62

Впр.4, с.63

Впр.5, с.64

Розповідає про українські страви

Впр.6, с.64

30

 

Традиційна  їжа Англії

The Present Tense

Назви продуктів харчування

Впр.1, с.65

 

Впр.1, с.65

 

Впр.2, с.65 Впр.4,5,с.66.

Впр.3, с.66

Розповідає про англійські страви

Впр.6, с.66

31

 

Англійська їжа.

Countable and Uncountable Nouns

ЛО теми

Впр.3, с.67

Впр.4, с.67

 

Впр.5, 6,  с.68

Впр.1, 2, с.67

Розповідає про англійські страви

Впр.7, с.68 Впр.2, с.69-70 читати

32

 

Узагальнення

Past Simple Tense

ЛО теми

Впр.2, с.69-70

Впр.2,     с.69-70

Впр.1, с.69

Впр.3, 4,с.70

Впр.5, 6, с.70

 

Впр.7, 8, с.71

 

4) Тема: Відпочинок і дозвілля

33

 

Вільний час

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояс-

нює не обхід-

ність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Розріз-няє безпеч-ні та небез-печні ситуації під час актив-ного відпочинку.                            

 

The Present Simple Tense

To listen to music, to read magazines, to watch cartoons, to play games, to go for a walk, to go to birthday parties

Впр.3, с.75

 

Впр.3, с.75

 

Впр.1, 2, с.74

Впр.5, с.75

 

Впр.5, с.75

 

Розповідає про вільний час

Впр.6, с.76 написати 7-8 речень про те, що зазвичай робиш у вільний час

34

 

Наші плани

Зворот to Be Going to Do Smth

ЛО теми

Впр.3, с.76

 

Впр.3, с.76

 

Впр.2, с.76

Впр.5, с.77

Впр.1, с.76

Впр.4, с.77

Розповідає про плани

Впр.6, с.77

 

35

 

Я тебе запрошую…

The Present Simple Tense

Places to Go: a theatre, a cinema, a museum, a zoo, an Art gallery, a circus

Впр.2, с.78

Впр.3, 4, с.79

Впр.1, с.78

 

Впр.3, 4, с.79

 

Впр.5, с.80

 

Вміє написати запрошення

Впр.6, с.80

 

36

 

Поговоримо про теле­програми

The Present Perfect Tense

A cartoon, a film, a programme about animals, a game show

Впр.3, с.81

 

Впр.1, с.80

Впр.3, с.81

Впр.2, с.80

Впр.4, с.81

 

Впр.5, с.82

 

Розповідає про свої вподобання

Впр.7, с.82

37

 

Різноманітний світ телебачення

The Present Perfect Tense.

Who\ What\Which

a quiz show, a sports programme

Впр.2, с.83

Впр.5, с.84

Впр.2, с.83

 

Впр.1, с.82 Впр.3, с.84

Впр.6, с.84

Впр.4, с.84

 

Ставить спеціальні запитання та дає відповідь

Впр.7, с.85 дати письмові відповіді на запитання

38

 

Хобі, захоплення

The Present Perfect Tense.

ЛО теми

Впр.2, с.86 Впр.4, с.87

Впр.1,2,

 с.85-86,

Впр.3, с.87

Впр.6, с.87

Впр.5, 6, с.87

Розповідає про своє хобі

Впр.7, с.87 написати розповідь про своє хобі

39

 

Контроль аудіювання

The Present Perfect Tense

ЛО теми

Впр.2b,с.88

Впр.3, с.89

Впр.1, с.88

Впр.2а, с.88 Впр.3, с.89

Впр.4,6, с.89

 

Впр.5, с.89 письмово

40

 

Літні канікули

The Present Perfect Tense.

 

To visit a city, to visit a village, to travel, to stay at home, to go to the seaside…

Впр.4, с.91

Впр.6, с.92

Впр.2, с.91

Впр.6, с.92

Впр.5, с.92

Розповідає про літні канікули

Впр.7, с.92 скласти розповідь за малюнками

41

 

Минулої неділі. Контроль  читання

The Present Perfect Tense, the Past Simple Tense

ЛО теми

Впр.3, с.93

Впр.1, с.93

 

Впр.5, с.94

Впр.2, 4, с.93

 

Описує минулі події

Впр.6, с.94

 

42

 

На прогулянці

 

Тhe Past Simple Tense

To camp out, a camper, a sleeping bag, to peer out

Впр.2, с.94-95

Впр.1 С.94

Впр.3, 4, с.95

Впр.4, с.95

 

Описує минулі події

Впр.2, с.94-95 читати

43

 

Контроль письма                                                                                                                                                                      

Впр.7, с.96

44

 

Контроль говоріння

Впр.5, с.95.

45

 

На канікулах

Скласти розповідь

46

 

Узагальнення

 

47

 

Читацький куточок

 

 

 

 

Тhe Past Simple Tense

ЛО теми

Впр. С. С 97

 

Захист проектів

Впр.6, с.96

 

Підготувати інформацію

48

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

Тhe Past Simple Tense

ЛО теми

 

 

 

Граматичні вправи

 

Скласти крсворд

ІІ семестр

5) Тема: Природа та погода

  1.  

 

Улюблена погода

Розглядає природу як цілісну систему.

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів

 

Робить пові-дом-лення про скла-дні погодні умови.

 

 

Обговорює ефективне та раціо-нальне ви-користання природних ресурсів

Cloudy, cold, hot, fog,  windy, rainy, snowy, storm,  sunny, warm

Теперішній неозначений час.

Впр. 1 С. 98

Впр. 3, 4 С. 99-100

Впр. 2, 5 С. 99-100

Впр. 1 С. 98

Описує погоду

Впр. 6 С. 101

  1.  

 

Улюблена пора року

Seasons

Теперішній означений час.

Впр. 1                С. 101

Впр. 3,4            С. 101-102

Впр. 2,5 С. 101-102

Впр. 2,                С. 104

Описує пори року

Впр. 6 С. 102

  1.  

 

Пори року в Британії.

It’s freezing.  It’s hot. It’s warm. Its cold.

Прикметники.

Впр. 1, 3               С. 103

Впр. 3,4,6            С. 103-104

Впр. 2,5 С. 103-104

Впр. 4,           С.104

Розповідає про особливості погоди в Британії

Впр. 7 С. 105

  1.  

 

Пори року

ЛО теми.

Питальні речення.

Впр. 4               С. 106-107

Впр. 2,5            С. 106-107

Впр. 1,3,4 С. 106-107

Test

Розповідає про пори року

Впр. 6 С. 107

  1.  

 

Плани на майбутні вихідні

ЛО теми.

Модальне дієслово «слід»

Впр. 2               С. 108

Впр. 2,3            С. 108-109

Впр. 1,3,4,5 С. 107-109

Впр. 4 С. 109

Складає плани на вихідні

Впр. 6 С. 110

  1.  

 

Прогноз погоди.

ЛО теми.

Дієслова will or to be going to…

Впр. 1               С. 110-111

Впр. 2,5            С. 111,112

Впр. 2, 3 С. 111-112

Впр. 4 С. 112

Розповідає прогноз погоди

Впр. 6 С. 113

  1.  

 

Явища природи

ЛО теми.

Теперішній неозначений час.

Впр. 1              С. 113

Впр. 3,4            С. 114-115

Впр. 2, 4,5 С. 114-115

Впр. 2 С. 116

Описує негоду

Впр. 6 С. 115

  1.  

 

Узагальнення

ЛО теми.

Минулий  неозначений час.

Впр. 1, 3               С. 115, 118

Впр. 3,4           С. 116-119

Впр. 6 С. 117

Впр. 6,7 С. 120

 

Впр. 7 С. 117 Впр. 8 С. 120

6) Тема: Подорож

 

  1.  

 

Об'єднане королівство Британії та Північної Ірландії

 

Демон-струє розуміння цінності культур-ного розмаїття та потреби жити разом у мирі

Запитує про/

пояс-нює правила безпеки пере-сування по Києву.

 

ЛО теми (С.122)

Артикль.

Впр. 1,3              С. 122-123

Впр. 3,4,5           С. 123-124

Впр. 3,4,         С. 123-124

Впр. 1,               С. 122

Знаходить конкретну інформацію в тексті

Переказ тек-сту Вправа 5 С.124

  1.  

 

Велика Британія

 

 

ЛО теми (С.125)

Неозначені часи.

Повідомлення учнів.

Впр. 7   С. 124-125

Впр. 5,7         С. 124-125

Впр. 6 С. 124

Розповідає про Велику Британію

Вправа 8 С.125  

  1.  

 

Столиці

 

 

ЛО теми.

Множина іменника.

Впр. 1   С. 126

Впр. 1,2  С. 126

Впр. 2,3 С. 126-127

Впр. 3,               С. 127

 

Впр. 4   С. 127

  1.  

 

Національні парки.

 

 

ЛО теми.

Артикль.

Повідомлення учнів.

Впр. 4  С. 127

Впр. 4,6                  С. 127- 128

Впр. 5   С. 128

Описує вподобання

Впр. 7  С. 128

  1.  

 

Україна – наша Батьківщина.

 

 

ЛО теми.

I’d like to..

Впр. 2  С. 129

Впр. 2,3,4  С. 129

Впр. 1,3,5   С. 129-130  

Test

Розповідає про Україну

Впр.6 С.130

  1.  

 

Національні символи країн.

 

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми.

Впр. 2  С. 131

Впр. 2,3  С. 131-132

Впр. 1,3 С. 131-132

Запитан-ня до тексту

Тлумачить значення символів

Підготувати розповідь про нац. символи.

  1.  

 

Національні прапори

 

 

 

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми.

Повідомлення учнів.

Впр. 4,5  С. 132

Впр. 5,4 С.132

Впр. 5, С.132

 

Впр.6 С.132

  1.  

 

Україна – європейська країна.

 

 

 

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми.

Впр. 1,2  С. 133

Впр.  2  С. 133

Впр. 3 С.134

Plan

Знаходить конкретну інформацію в тексті

Переказ тексту Вправа 2 С.133

  1.  

 

Видатні місця України.

 

 

 

 

Минулий  неозначений час.

ЛО теми.

Повідомлення учнів.

Впр.  4,5 С. 134

Впр. 5,6 С.134

Впр.  1  С. 135

Розповідає про видатні місця України

Впр.  7  С. 134  

  1.  

 

Узагальнення

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 2,4,5 С.135-136

Впр.  3  С. 135

 

Впр.  6  С. 136  

 

7) Тема: Моє рідне село

  1.  

 

Споруди міста.

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів.

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

 

 

 

ЛО теми( С.140)

Впр. 1 С. 140

Впр. 3, 4 С. 141

Впр. 2, 6 С. 140-142

Впр. 5 С. 141-142

 

 

Впр. 7 С. 142

  1.  

 

Визначні місця

 

 

Теперішній означений час.

ЛО теми           (С. 142-143)

Впр. 3 С. 143

Впр. 2,3           С. 143

Впр. 1,4,6 С. 142-144

Впр. 5 С.144

Описує визначні місця

Впр. 7 С. 144

  1.  

 

Міські площі

 

 

Минулий  неоз-начений час.

ЛО теми.

Впр. 1 С. 145

 

Впр. 2,3                С. 146

Впр. 4 С. 147

 

Впр. 6 С. 147

  1.  

 

Обласні центри.

 

 

Теперішні часи.

ЛО теми.

Впр. 2 С. 148

Впр. 4                        С. 106-107

Впр. 1,3,4 С. 148-149

Test

Знаходить конкретну інформацію в тексті

Впр. 5,6 С. 149

  1.  

 

Парки

 

 

Теперішні часи. Займенники.

ЛО теми.

Повідомлення учнів.

Впр. 2,3            С. 150

Впр. 1, 4, 6 С. 149-151

Впр. 5 С. 151

Описує природу

Впр. 7 С. 152

  1.  

 

Хмель-ницький

 

 

Теперішні часи. Займенники.

ЛО теми.

Повідомлення учнів.

 

Впр. 1, 2,3               С. 152-153

Впр. 5 С. 151

Описує визначні місця

Впр. 5 С. 153-154

  1.  

 

Маленькі міста України

 

 

 

 

Питальні речення

ЛО теми.

Впр.1 С. 154-155

Впр.2,5 С.155,

Впр. 1,3               С. 154-155

Впр. 4 С. 155

Ставить запитання та дає відповіді

Впр. 6 С. 156

  1.  

 

Красилів

 

 

 

 

Теперішні часи.

ЛО теми.

Впр. 3            С. 157

Впр. 2 С. 156-157

Впр. 1, 4, 5 С. 156-158

Впр. 1 С.156

Знаходить конкретну інформацію в тексті

Впр. 6 С. 158

  1.  

 

Моє рідне село

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Описує своє село

 

  1.  

 

Узагальнення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8) Тема: Свята та звичаї

  1.  

 

Свята

 

Порівнює свята й традиції в різних країнах.

 

 

 

Числівники

ЛО теми.

Впр. 1 С. 166

Впр. 1,2, С. 166

Впр. 1,2, С. 166

 

Розповідає про свої вподобання

Розповідь «Улюблене свято»

  1.  

 

Запрошення на свято.

 

 

 

Порядкові числівники.

ЛО теми.

Впр. 3,4 С. 167

Впр. 3,4                        С. 167

Впр. 5 С. 168

 

Вміє писати запрошення

Впр. 6 С. 168  

  1.  

 

Підготовка до свят

 

 

 

Дієслово «робити»

ЛО теми.

Впр. 1            С. 169

Впр. 2(1)  С. 169-170

Впр. 1, 3 С. 149-151

 

Розповідає про підготовку до свята

Впр. 7 С. 171

  1.  

 

Зимові свята.

 

 

 

Прийменники.

ЛО теми.

Повідомлення учнів.

Впр. 2(2,3), 4 С. 170

Впр. 3, 6               С. 170-171

Впр. 5 С. 171

Розповідає про свята

Впр. 8 С. 171

  1.  

 

Свята Британії.

 

 

 

 

Займенники.

ЛО теми.

Впр.1 С. 172

Впр.1С.172-173

Впр. 2,3,4,5               С. 173

 

Порівнює традиції Британії та України

Впр. 6 С. 174

  1.  

 

День Святого Валентина.

 

 

 

 

Теперішні часи.

ЛО теми.

Впр. 2            С. 174-175

Впр. 2,3 С. 174-175

Впр. 1, 3,4          С. 174-175

 

Вміє написати вітальну листівку

Переказ тек-сту  Впр. 2 С. 174

  1.  

 

Шкільне свято.

 

 

 

 

Контрастування часів.

ЛО теми.

Впр.5 С.175

Впр.5 С.175-176

Впр.5,6 С.175-176

 

Описує минулі події

Впр. 8 С. 176

  1.  

 

Українські традиції.

 

 

 

 

Минулий неозначений час.

ЛО теми.

Впр. 2, С.177

Впр. 2,3               С. 177

Впр. 1,4,5 С.177-178

 

Розповідає про українські традиції

Впр.  6  С. 178

  1.  

 

Узагальнення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 5,6 С. 182

9) Тема: Шкільне життя

 

  1.  

 

Шкільні прилади.

 

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

 

Пропонує варіанти участі школи/

класу в житті громади.

 

Обговорює шкільні правила.

 

 

Демон-струє розуміння потреби працювати разом.

 

 

Впо-рядко-вує власний робо-чий день з дотри-манням здоро-вого способу життя

 

Типи запитань.

ЛО теми( С.184)

Впр. 1 С. 184

Впр. 3, 4,5 С. 184-186

Впр. 2,3, 6 С. 184-186

Впр. 5 С. 186

Надає особисту інформацію

Впр. 7 С. 186

  1.  

 

Шкільні предмети.

Артиклі.

ЛО теми

Повідомлення учнів.

Впр. 2 С. 187

Впр. 1,3,4 С. 187-188

 

Розповідає про предмети

Впр. 6 С. 188

  1.  

 

Наша школа.

Типи запитань.

ЛО теми.

Повідомлення учнів.

Впр. 5 С. 188

Впр. 5,7                С. 188,189

 

Описує шкільні правила

Впр. 8 С. 189

  1.  

 

Улюблений урок.

Минулий неозначений час.

ЛО теми.

Впр. 3 С. 190-191

Впр. 2                        С. 190

Впр. 1,2,4 С. 190-191

Впр. 3  С. 190

Розповідає про улюблений урок

Впр. 3  С. 191

  1.  

 

На уроці

Минулий неозначений час

ЛО теми.

Повідомлення учнів.

Впр. 6,7            С. 192

Впр.  4,5, 6 С. 191-192

Впр. 5 С. 191

Описує діяльність на уроці

 

 

  1.  

 

Розклад уроків.

Займенники.

ЛО теми.

Впр. 1 С. 193

Впр. 1,3            С. 193

Впр. 1, 2,3               С. 193

Впр. 2 С. 193

Розповідає про розклад уроків

 

  1.  

 

Контроль аудіювання

ЛО теми.

Питальні речення

Впр.5 С. 193-194

Впр.5 С. 193-194

Впр. 5,6               С. 194

 

 

Впр. 7 С. 195

93

 

Розпорядок дня

ЛО теми.

Теперішні часи.

Повідомлення учнів.

Впр. 2 С. 195-196

Впр. 1, 3,4, 5 С. 196-197

 

Розповідає про роз-порядок дня

Впр. 6 С. 197

94

 

Контроль читання

ЛО теми.

 Теперішні часи.

Впр.1,2            С. 198

 

Впр. 4, 5,6 ,7 С. 199

 

 

Впр. 8 С. 200

95

 

Шкільна діяльність.

ЛО теми.

Займенники.

 

 

 

Впр. 3 С. 201

Описує вподобання

Впр. 6 С. 201 

96

 

Урок англійської мови.

 

 

 

Впр.3                         С. 198-199

Впр. 1,5                   С. 200-201

 

Розповідає про улюб-лений урок

 

97

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

98

 

Щасливі та сумні дні.

 

 

Впр. 4 С. 201

Впр. 2,4 С. 200-201

 

 

Описує вподобання

 

99

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

100

 

Узагальнення

ЛО теми.

Минулий неозначений час.

Повідомлення учнів.

Впр. 2(1)                   С. 202

Впр. 1, С. 202

Впр. 3,6                          С. 203, 204

 

 

101

 

Плани на літо.

ЛО теми.

 

Повідомлення учнів.

Впр. 2(2)            С. 170

Впр. 2,3               С. 203

 

Розповідає про плани на літо

Впр. 7 С. 204

102

 

Повторення та система-тизація

 

 

 

 

 

 

 

 

103-105

 

Резервні уроки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гандзюк Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
1 жовтня 2019
Переглядів
7227
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку