№ |
Да-та |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Очікувані результа ти |
Домашнє завдання |
||||||||
Екологічна безпека та сталий роз- виток |
Громадян-ська відпо-відаль-ність |
Здо- ров'я і без-пека |
Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприйман-ня на слух
|
Усна взаємодія та про-дукування |
Писемне продуку-вання |
||||||
І семестр 1) Тема: Я, моя сім’я, мої друзі |
|||||||||||||||
1 |
|
Родинне дерево |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
Обговорює особливості взаємодії осо-бистості та групи.
Фор-мулює особисті ціннісні пріоритети
Розповідає про розподіл обов’язків у родині.
Порівнює сімейні традиції.
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Аргу-ментує необ-хідність дотри-мання осо-бистої гігієни.
Демон-струє розу-міння впливу звичок на стан здо-ров’я. |
Демон-струє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
The Present Simple Tense |
Family members Впр.1, с.4 |
Впр.3,4, с.5 |
Впр.3, с.5 |
Впр1,2,5, с.4-5 |
Впр.2, с.4 |
Розповідає про родину |
Впр.6, с.5 написати розповідь про свою родину |
|
2 |
|
Моя родина |
Degrees of Comparison of Adjectives, |
Family members |
Впр.3, с.7 |
Впр1, с.6 |
Впр.2, с.6, впр.6, с.8 |
Впр7, с.9 впр4, с.8 |
Описує зовнішність людини |
Впр.5, с.8 |
|||||
3 |
|
Мій кращий друг |
The Present Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.3, с.9 |
Впр.1, с.9 |
Впр.2, с.9, впр.4, 5, с.10 |
Впр.1, с.9 |
Розповідає про друга |
Впр 6, с.10 написати розповідь про друга |
|||||
4 |
|
Риси характеру друзів |
The Present Simple Tense |
Hard-working, atten-tive, lively, honest, cheerful, clever |
Впр.3, с.11 |
Впр.1, с.10 |
Впр.2, с.11, впр.4,5,6, с.12 |
Впр.1в, с.11 |
Описує характер |
Впр.7, с.12 |
|||||
5 |
|
Друзі в нашому житті |
The Present Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.3, с.13 |
Впр.3, с.13 |
Впр.1,2, с.12-13, впр.5, с.14 |
Впр.4, с.14 |
Оповідає історії з життя |
Впр.6, с.14 |
|||||
6 |
|
Професії моїх батьків |
The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense впр.5, с.17 |
teacher, doctor, manager, firefighter, farmer, hairdresser, engineer, shop-assistant |
Впр.2, с.15, впр.3,4, с.16 |
Впр.1, с.15 впр.3, с.16 |
Впр.6, с.17 |
Впр.6а, с.17 |
Розповідає про професії батьків |
Впр.7, с.18 |
|||||
7 |
|
Моя майбутня професія. |
Past Simple Tense
|
Web designer, driver, worker, veterinarian, lawyer, fashion designer |
Впр.2, с.18-19 |
Впр.1, с.18 |
Впр.3, с.19 впр.4, с.20 |
Складання плану проекта |
Розповідає про свої вподобання |
Впр.5,с.20 Опрацювати с.26-27 |
|||||
8 |
|
Мої дідусі
|
The Present Tense |
Family members |
Впр2, с.21 |
Впр.4, с.22 |
Впр.1, с.20 Впр.3, с.21 Впр.4,5, с.22 |
Впр.3, с.21 |
Розповідає про дідуся та бабусю |
Впр.6, с.22 розповідь про своїх дідусів та бабусь |
|||||
9 |
|
Куточок граматики |
The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense |
ЛО теми |
Впр.1, с.23, впр.4, с.23-24
|
|
Впр.1, с.23 |
Впр.2,3, с.23 |
Ставить та відповідає на спеціальні запитання |
Впр.5, с.24
|
|||||
10 |
|
Молодша сестра. |
the Past Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.2, с.24-25
|
Впр.2, с.24-25 |
Впр.1, с.24, впр.3,4,5, с.25 |
|
Розповідає про родинні зв’язки |
Підготувати проект с.26-27 |
|||||
11 |
|
Узагальнення |
|
|
Впр.6, с.25 |
||||||||||
2) Тема: Одяг
|
|||||||||||||||
12 |
|
Мій улюблений одяг |
|
|
Пояс-нює вибір одягу залеж-но від погоди. |
Спів-відносить власні потреби з мож-ливостями сімейного бюджету. |
The Present Simple Tense |
Слова з теми: «Clothes» Впр.1, с.28 |
Впр.3, с.29 |
Впр.3, с.29 |
Впр.4, с.29, впр.5, с.30 |
Впр.2, с.28 |
Розповідає про свої вподобання |
Впр.6, с.30 |
|
13 |
|
Предмети одягу
|
The Present Simple Tense |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.2, с.30-31 |
|
Впр.1, с.30, Впр3,4,с.31 |
Впр.2, с.30-31 |
Описує одяг |
Впр.5, с.31-32 |
|||||
14 |
|
Шкільна форма |
The verb “have got” |
Слова з теми: «Clo-thes» Впр.1, с.32 |
Впр.3, с.33 |
Впр.3, с.33 |
Впр.1, с.32, Впр4,5,с.34 |
Впр.2, с.33 |
Описує шкільну форму |
Впр.6, с.34 |
|||||
15 |
|
Одяг на всі пори року |
Зворот to Be Going to Do Smth |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.1, с.35 |
Впр.2, с.35 |
Впр.1, с.35, Впр.3,4 с.36-37 |
Впр.,4, с.36-37 |
Описує одяг для різних пір року |
Впр.5, с.37 доповнити речення |
|||||
16 |
|
Зовнішній вигляд |
Тhe Present Continuous Tense |
Слова з теми: «Clothes»
|
Впр.3, с.38 |
Впр.2, 3, с.38 |
Впр.1, с.37, Впр.4, с.38 |
Впр5 (1), с.39 |
Дискутує про зовнішній вигляд |
Впр5 (2), с.39 заповнити пропуски в тексі |
|||||
17 |
|
Модний одяг |
The Present Tense |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.1, с.39 |
Впр.1, с.39 Впр.3, с.20 |
Впр.2,4, с.40-41 |
|
Орієнтується у сучасних тенденціях моди |
Впр.5, с.41 |
|||||
18 |
|
Улюблений одяг
|
The Present Tense |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.А, с..50 |
Впр.1, с.41 |
Впр.2, с.41 Впр.3, с.42 |
Впр.4, 5, с.42 |
Розповідає про улюблений одяг |
Впр.6, с.42-43 Робо-та над проектом с.50-51 |
|||||
19 |
|
Вибираємо одяг |
The Present Tense |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.3, с.44
|
Впр.2,3, с.43-44 |
Впр.1b,с.43 Впр.6, с.45 |
Впр.1а, с.43 |
Вміє вибирати одяг |
Впр.7, с.45 написати запи-тання до речень |
|||||
20 |
|
Гардероб |
The Present Tense |
Vocabulary Revision Game впр.4, с.46 |
Впр.1, с.45 |
Впр.1, с.45 |
Впр.2, с.46 |
Впр.3, с.46 |
Описує гардероб |
Впр.5, с.47 Впр.2, с.47-49 |
|||||
21 |
|
Мода майбутнього |
The Present Tense |
|
Впр.2, с.47-49 |
|
Впр.1, с.48 Впр.4, с.49 |
Впр.3, 6, с.49-50 |
Вміє створювати міні-проекти |
Повторити вивчений матеріал, |
|||||
22 |
|
Узагальнення |
|
Захист проектів
|
|
Впр.5, с.49 |
|||||||||
3) Тема: Харчування |
|||||||||||||||
23 |
|
Продукти харчування |
|
|
|
|
Countable and Uncountable Nouns |
Назви продуктів харчування Впр.1, с.52 |
Впр.3, с.53 |
Впр.3, с.53 Впр.6, с.54 |
Впр.1, с.52 Впр.2, с.53 Впр.6, с.54 |
Впр.5, с.54 |
Описує продукти харчування |
Впр.7, с.54 Написати розповідь «Мій сніданок» |
|
24 |
|
У шкільній їдальні. |
|
|
|
|
Countable and Uncountable Nouns: Much/ Many/ Lots of/ A lot of |
Назви продуктів харчування
|
Впр.3, с.55 |
Впр.2, с.55 |
Впр.1, с.54 Впр.5, с.56
|
Впр.4, с.56
|
Знає правила етикету |
Впр.6, с.56
|
|
25 |
|
Приготува-ння їжі |
Countable and Uncountable Nouns |
ЛО С.57 |
Впр.3, с.57
|
Впр.1, с.57
|
Впр.2, с.57
|
Впр.4, с.57
|
Описує процес приготував-ння їжі |
Впр.6, с.59
|
|||||
26 |
|
День народ-ження мами. |
Past Simple Tense |
ЛО теми |
Project work с. 71-73 |
Впр.3, с.57 |
Впр.6, с.59
|
Впр.5, с.58
|
Описує підготовку до свята |
Впр.7, с.59 Підготувати проект |
|||||
27 |
|
Їжа у школі |
The Present Tense |
Назви продуктів харчування |
Впр.1, с.59
|
Впр.1, с.59 |
Впр.2, с.60
|
Впр.2в,с.60
|
Описує шкільне меню |
Впр.4 с С. 71 |
|||||
28 |
|
Шкільне меню. |
The Present Tense |
ЛО теми |
Впр.3, с.60 |
|
Захист проектів |
Впр.4, с.60 |
Розповідає про корисні продукти |
Впр.5, с.60 |
|||||
29 |
|
Традиційна українська їжа |
The Present Tense |
Назви продуктів харчування. Впр.2, с.62 |
Впр.3, с.63 |
Впр.1, с.62
|
Впр.2, с.62 Впр.4, с.63 |
Впр.5, с.64 |
Розповідає про українські страви |
Впр.6, с.64 |
|||||
30 |
|
Традиційна їжа Англії |
The Present Tense |
Назви продуктів харчування |
Впр.1, с.65
|
Впр.1, с.65
|
Впр.2, с.65 Впр.4,5,с.66. |
Впр.3, с.66 |
Розповідає про англійські страви |
Впр.6, с.66 |
|||||
31 |
|
Англійська їжа. |
Countable and Uncountable Nouns |
ЛО теми |
Впр.3, с.67 Впр.4, с.67 |
|
Впр.5, 6, с.68 |
Впр.1, 2, с.67 |
Розповідає про англійські страви |
Впр.7, с.68 Впр.2, с.69-70 читати |
|||||
32 |
|
Узагальнення |
Past Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.2, с.69-70 |
Впр.2, с.69-70 |
Впр.1, с.69 Впр.3, 4,с.70 |
Впр.5, 6, с.70 |
|
Впр.7, 8, с.71 |
|||||
4) Тема: Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||||||
33 |
|
Вільний час |
Пояс- нює не обхід- ність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. |
Пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
Розріз-няє безпеч-ні та небез-печні ситуації під час актив-ного відпочинку. |
|
The Present Simple Tense |
To listen to music, to read magazines, to watch cartoons, to play games, to go for a walk, to go to birthday parties |
Впр.3, с.75
|
Впр.3, с.75
|
Впр.1, 2, с.74 Впр.5, с.75
|
Впр.5, с.75
|
Розповідає про вільний час |
Впр.6, с.76 написати 7-8 речень про те, що зазвичай робиш у вільний час |
|
34 |
|
Наші плани |
Зворот to Be Going to Do Smth |
ЛО теми |
Впр.3, с.76
|
Впр.3, с.76
|
Впр.2, с.76 Впр.5, с.77 |
Впр.1, с.76 Впр.4, с.77 |
Розповідає про плани |
Впр.6, с.77
|
|||||
35 |
|
Я тебе запрошую… |
The Present Simple Tense |
Places to Go: a theatre, a cinema, a museum, a zoo, an Art gallery, a circus |
Впр.2, с.78 Впр.3, 4, с.79 |
Впр.1, с.78
|
Впр.3, 4, с.79
|
Впр.5, с.80
|
Вміє написати запрошення |
Впр.6, с.80
|
|||||
36 |
|
Поговоримо про телепрограми |
The Present Perfect Tense |
A cartoon, a film, a programme about animals, a game show |
Впр.3, с.81
|
Впр.1, с.80 Впр.3, с.81 |
Впр.2, с.80 Впр.4, с.81
|
Впр.5, с.82
|
Розповідає про свої вподобання |
Впр.7, с.82 |
|||||
37 |
|
Різноманітний світ телебачення |
The Present Perfect Tense. Who\ What\Which |
a quiz show, a sports programme |
Впр.2, с.83 Впр.5, с.84 |
Впр.2, с.83
|
Впр.1, с.82 Впр.3, с.84 Впр.6, с.84 |
Впр.4, с.84
|
Ставить спеціальні запитання та дає відповідь |
Впр.7, с.85 дати письмові відповіді на запитання |
|||||
38 |
|
Хобі, захоплення |
The Present Perfect Tense. |
ЛО теми |
Впр.2, с.86 Впр.4, с.87 |
Впр.1,2, с.85-86, |
Впр.3, с.87 Впр.6, с.87 |
Впр.5, 6, с.87 |
Розповідає про своє хобі |
Впр.7, с.87 написати розповідь про своє хобі |
|||||
39 |
|
Контроль аудіювання |
The Present Perfect Tense |
ЛО теми |
Впр.2b,с.88 Впр.3, с.89 |
Впр.1, с.88 |
Впр.2а, с.88 Впр.3, с.89 |
Впр.4,6, с.89 |
|
Впр.5, с.89 письмово |
|||||
40 |
|
Літні канікули |
The Present Perfect Tense.
|
To visit a city, to visit a village, to travel, to stay at home, to go to the seaside… |
Впр.4, с.91 |
Впр.6, с.92 |
Впр.2, с.91 Впр.6, с.92 |
Впр.5, с.92 |
Розповідає про літні канікули |
Впр.7, с.92 скласти розповідь за малюнками |
|||||
41 |
|
Минулої неділі. Контроль читання |
The Present Perfect Tense, the Past Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.3, с.93 |
Впр.1, с.93
|
Впр.5, с.94 |
Впр.2, 4, с.93
|
Описує минулі події |
Впр.6, с.94
|
|||||
42 |
|
На прогулянці |
|
Тhe Past Simple Tense |
To camp out, a camper, a sleeping bag, to peer out |
Впр.2, с.94-95 |
Впр.1 С.94 |
Впр.3, 4, с.95 |
Впр.4, с.95
|
Описує минулі події |
Впр.2, с.94-95 читати |
||||
43 |
|
Контроль письма |
Впр.7, с.96 |
||||||||||||
44 |
|
Контроль говоріння |
Впр.5, с.95. |
||||||||||||
45 |
|
На канікулах |
Скласти розповідь |
||||||||||||
46 |
|
Узагальнення |
|
||||||||||||
47 |
|
Читацький куточок |
|
|
|
|
Тhe Past Simple Tense |
ЛО теми |
Впр. С. С 97 |
|
Захист проектів |
Впр.6, с.96 |
|
Підготувати інформацію |
|
48 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Тhe Past Simple Tense |
ЛО теми |
|
|
|
Граматичні вправи |
|
Скласти крсворд |
|
ІІ семестр 5) Тема: Природа та погода |
|||||||||||||||
|
|
Улюблена погода |
Розглядає природу як цілісну систему.
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів |
|
Робить пові-дом-лення про скла-дні погодні умови.
|
Обговорює ефективне та раціо-нальне ви-користання природних ресурсів |
Cloudy, cold, hot, fog, windy, rainy, snowy, storm, sunny, warm |
Теперішній неозначений час. |
Впр. 1 С. 98 |
Впр. 3, 4 С. 99-100 |
Впр. 2, 5 С. 99-100 |
Впр. 1 С. 98 |
Описує погоду |
Впр. 6 С. 101 |
|
|
|
Улюблена пора року |
Seasons |
Теперішній означений час. |
Впр. 1 С. 101 |
Впр. 3,4 С. 101-102 |
Впр. 2,5 С. 101-102 |
Впр. 2, С. 104 |
Описує пори року |
Впр. 6 С. 102 |
|||||
|
|
Пори року в Британії. |
It’s freezing. It’s hot. It’s warm. It’s cold. |
Прикметники. |
Впр. 1, 3 С. 103 |
Впр. 3,4,6 С. 103-104 |
Впр. 2,5 С. 103-104 |
Впр. 4, С.104 |
Розповідає про особливості погоди в Британії |
Впр. 7 С. 105 |
|||||
|
|
Пори року |
ЛО теми. |
Питальні речення. |
Впр. 4 С. 106-107 |
Впр. 2,5 С. 106-107 |
Впр. 1,3,4 С. 106-107 |
Test |
Розповідає про пори року |
Впр. 6 С. 107 |
|||||
|
|
Плани на майбутні вихідні |
ЛО теми. |
Модальне дієслово «слід» |
Впр. 2 С. 108 |
Впр. 2,3 С. 108-109 |
Впр. 1,3,4,5 С. 107-109 |
Впр. 4 С. 109 |
Складає плани на вихідні |
Впр. 6 С. 110 |
|||||
|
|
Прогноз погоди. |
ЛО теми. |
Дієслова will or to be going to… |
Впр. 1 С. 110-111 |
Впр. 2,5 С. 111,112 |
Впр. 2, 3 С. 111-112 |
Впр. 4 С. 112 |
Розповідає прогноз погоди |
Впр. 6 С. 113 |
|||||
|
|
Явища природи |
ЛО теми. |
Теперішній неозначений час. |
Впр. 1 С. 113 |
Впр. 3,4 С. 114-115 |
Впр. 2, 4,5 С. 114-115 |
Впр. 2 С. 116 |
Описує негоду |
Впр. 6 С. 115 |
|||||
|
|
Узагальнення |
ЛО теми. |
Минулий неозначений час. |
Впр. 1, 3 С. 115, 118 |
Впр. 3,4 С. 116-119 |
Впр. 6 С. 117 |
Впр. 6,7 С. 120 |
|
Впр. 7 С. 117 Впр. 8 С. 120 |
|||||
6) Тема: Подорож
|
|||||||||||||||
|
|
Об'єднане королівство Британії та Північної Ірландії |
|
Демон-струє розуміння цінності культур-ного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Запитує про/ пояс-нює правила безпеки пере-сування по Києву. |
|
ЛО теми (С.122) |
Артикль. |
Впр. 1,3 С. 122-123 |
Впр. 3,4,5 С. 123-124 |
Впр. 3,4, С. 123-124 |
Впр. 1, С. 122 |
Знаходить конкретну інформацію в тексті |
Переказ тек-сту Вправа 5 С.124 |
|
|
|
Велика Британія |
|
|
ЛО теми (С.125) |
Неозначені часи. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 7 С. 124-125 |
Впр. 5,7 С. 124-125 |
Впр. 6 С. 124 |
Розповідає про Велику Британію |
Вправа 8 С.125 |
|||
|
|
Столиці |
|
|
ЛО теми. |
Множина іменника. |
Впр. 1 С. 126 |
Впр. 1,2 С. 126 |
Впр. 2,3 С. 126-127 |
Впр. 3, С. 127 |
|
Впр. 4 С. 127 |
|||
|
|
Національні парки. |
|
|
ЛО теми. |
Артикль. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 4 С. 127 |
Впр. 4,6 С. 127- 128 |
Впр. 5 С. 128 |
Описує вподобання |
Впр. 7 С. 128 |
|||
|
|
Україна – наша Батьківщина. |
|
|
ЛО теми. |
I’d like to.. |
Впр. 2 С. 129 |
Впр. 2,3,4 С. 129 |
Впр. 1,3,5 С. 129-130 |
Test |
Розповідає про Україну |
Впр.6 С.130 |
|||
|
|
Національні символи країн. |
|
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми. |
Впр. 2 С. 131 |
Впр. 2,3 С. 131-132 |
Впр. 1,3 С. 131-132 |
Запитан-ня до тексту |
Тлумачить значення символів |
Підготувати розповідь про нац. символи. |
|||
|
|
Національні прапори |
|
|
|
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 4,5 С. 132 |
Впр. 5,4 С.132 |
Впр. 5, С.132 |
|
Впр.6 С.132 |
|
|
|
Україна – європейська країна. |
|
|
|
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми. |
Впр. 1,2 С. 133 |
Впр. 2 С. 133 |
Впр. 3 С.134 |
Plan |
Знаходить конкретну інформацію в тексті |
Переказ тексту Вправа 2 С.133 |
|
|
|
Видатні місця України. |
|
|
|
|
Минулий неозначений час. |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 4,5 С. 134 |
Впр. 5,6 С.134 |
Впр. 1 С. 135 |
Розповідає про видатні місця України |
Впр. 7 С. 134 |
|
|
|
Узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 2,4,5 С.135-136 |
Впр. 3 С. 135 |
|
Впр. 6 С. 136 |
|
7) Тема: Моє рідне село |
|||||||||||||||
|
|
Споруди міста. |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. |
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
|
|
|
ЛО теми( С.140) |
Впр. 1 С. 140 |
Впр. 3, 4 С. 141 |
Впр. 2, 6 С. 140-142 |
Впр. 5 С. 141-142
|
|
Впр. 7 С. 142 |
|
|
|
Визначні місця |
|
|
Теперішній означений час. |
ЛО теми (С. 142-143) |
Впр. 3 С. 143 |
Впр. 2,3 С. 143 |
Впр. 1,4,6 С. 142-144 |
Впр. 5 С.144 |
Описує визначні місця |
Впр. 7 С. 144 |
|||
|
|
Міські площі |
|
|
Минулий неоз-начений час. |
ЛО теми. |
Впр. 1 С. 145 |
|
Впр. 2,3 С. 146 |
Впр. 4 С. 147 |
|
Впр. 6 С. 147 |
|||
|
|
Обласні центри. |
|
|
Теперішні часи. |
ЛО теми. |
Впр. 2 С. 148 |
Впр. 4 С. 106-107 |
Впр. 1,3,4 С. 148-149 |
Test |
Знаходить конкретну інформацію в тексті |
Впр. 5,6 С. 149 |
|||
|
|
Парки |
|
|
Теперішні часи. Займенники. |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2,3 С. 150 |
Впр. 1, 4, 6 С. 149-151 |
Впр. 5 С. 151 |
Описує природу |
Впр. 7 С. 152 |
|||
|
|
Хмель-ницький |
|
|
Теперішні часи. Займенники. |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
|
Впр. 1, 2,3 С. 152-153 |
Впр. 5 С. 151 |
Описує визначні місця |
Впр. 5 С. 153-154 |
|||
|
|
Маленькі міста України |
|
|
|
|
Питальні речення |
ЛО теми. |
Впр.1 С. 154-155 |
Впр.2,5 С.155, |
Впр. 1,3 С. 154-155 |
Впр. 4 С. 155 |
Ставить запитання та дає відповіді |
Впр. 6 С. 156 |
|
|
|
Красилів |
|
|
|
|
Теперішні часи. |
ЛО теми. |
Впр. 3 С. 157 |
Впр. 2 С. 156-157 |
Впр. 1, 4, 5 С. 156-158 |
Впр. 1 С.156 |
Знаходить конкретну інформацію в тексті |
Впр. 6 С. 158 |
|
|
|
Моє рідне село |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Описує своє село |
|
|
|
|
Узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8) Тема: Свята та звичаї |
|||||||||||||||
|
|
Свята |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах.
|
|
|
Числівники |
ЛО теми. |
Впр. 1 С. 166 |
Впр. 1,2, С. 166 |
Впр. 1,2, С. 166 |
|
Розповідає про свої вподобання |
Розповідь «Улюблене свято» |
|
|
|
Запрошення на свято. |
|
|
|
Порядкові числівники. |
ЛО теми. |
Впр. 3,4 С. 167 |
Впр. 3,4 С. 167 |
Впр. 5 С. 168 |
|
Вміє писати запрошення |
Впр. 6 С. 168 |
||
|
|
Підготовка до свят |
|
|
|
Дієслово «робити» |
ЛО теми. |
Впр. 1 С. 169 |
Впр. 2(1) С. 169-170 |
Впр. 1, 3 С. 149-151 |
|
Розповідає про підготовку до свята |
Впр. 7 С. 171 |
||
|
|
Зимові свята. |
|
|
|
Прийменники. |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2(2,3), 4 С. 170 |
Впр. 3, 6 С. 170-171 |
Впр. 5 С. 171 |
Розповідає про свята |
Впр. 8 С. 171 |
||
|
|
Свята Британії. |
|
|
|
|
Займенники. |
ЛО теми. |
Впр.1 С. 172 |
Впр.1С.172-173 |
Впр. 2,3,4,5 С. 173 |
|
Порівнює традиції Британії та України |
Впр. 6 С. 174 |
|
|
|
День Святого Валентина. |
|
|
|
|
Теперішні часи. |
ЛО теми. |
Впр. 2 С. 174-175 |
Впр. 2,3 С. 174-175 |
Впр. 1, 3,4 С. 174-175 |
|
Вміє написати вітальну листівку |
Переказ тек-сту Впр. 2 С. 174 |
|
|
|
Шкільне свято. |
|
|
|
|
Контрастування часів. |
ЛО теми. |
Впр.5 С.175 |
Впр.5 С.175-176 |
Впр.5,6 С.175-176 |
|
Описує минулі події |
Впр. 8 С. 176 |
|
|
|
Українські традиції. |
|
|
|
|
Минулий неозначений час. |
ЛО теми. |
Впр. 2, С.177 |
Впр. 2,3 С. 177 |
Впр. 1,4,5 С.177-178 |
|
Розповідає про українські традиції |
Впр. 6 С. 178 |
|
|
|
Узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 5,6 С. 182 |
|
9) Тема: Шкільне життя
|
|||||||||||||||
|
|
Шкільні прилади. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
Пропонує варіанти участі школи/ класу в житті громади.
Обговорює шкільні правила.
Демон-струє розуміння потреби працювати разом.
|
Впо-рядко-вує власний робо-чий день з дотри-манням здоро-вого способу життя |
|
Типи запитань. |
ЛО теми( С.184) |
Впр. 1 С. 184 |
Впр. 3, 4,5 С. 184-186 |
Впр. 2,3, 6 С. 184-186 |
Впр. 5 С. 186 |
Надає особисту інформацію |
Впр. 7 С. 186 |
|
|
|
Шкільні предмети. |
Артиклі. |
ЛО теми |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2 С. 187 |
Впр. 1,3,4 С. 187-188 |
|
Розповідає про предмети |
Впр. 6 С. 188 |
|||||
|
|
Наша школа. |
Типи запитань. |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 5 С. 188 |
Впр. 5,7 С. 188,189 |
|
Описує шкільні правила |
Впр. 8 С. 189 |
|||||
|
|
Улюблений урок. |
Минулий неозначений час. |
ЛО теми. |
Впр. 3 С. 190-191 |
Впр. 2 С. 190 |
Впр. 1,2,4 С. 190-191 |
Впр. 3 С. 190 |
Розповідає про улюблений урок |
Впр. 3 С. 191 |
|||||
|
|
На уроці |
Минулий неозначений час |
ЛО теми. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 6,7 С. 192 |
Впр. 4,5, 6 С. 191-192 |
Впр. 5 С. 191 |
Описує діяльність на уроці
|
|
|||||
|
|
Розклад уроків. |
Займенники. |
ЛО теми. |
Впр. 1 С. 193 |
Впр. 1,3 С. 193 |
Впр. 1, 2,3 С. 193 |
Впр. 2 С. 193 |
Розповідає про розклад уроків |
|
|||||
|
|
Контроль аудіювання |
ЛО теми. |
Питальні речення |
Впр.5 С. 193-194 |
Впр.5 С. 193-194 |
Впр. 5,6 С. 194 |
|
|
Впр. 7 С. 195 |
|||||
93 |
|
Розпорядок дня |
ЛО теми. |
Теперішні часи. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2 С. 195-196 |
Впр. 1, 3,4, 5 С. 196-197 |
|
Розповідає про роз-порядок дня |
Впр. 6 С. 197 |
|||||
94 |
|
Контроль читання |
ЛО теми. |
Теперішні часи. |
Впр.1,2 С. 198 |
|
Впр. 4, 5,6 ,7 С. 199 |
|
|
Впр. 8 С. 200 |
|||||
95 |
|
Шкільна діяльність. |
ЛО теми. |
Займенники. |
|
|
|
Впр. 3 С. 201 |
Описує вподобання |
Впр. 6 С. 201 |
|||||
96 |
|
Урок англійської мови. |
|
|
|
Впр.3 С. 198-199 |
Впр. 1,5 С. 200-201 |
|
Розповідає про улюб-лений урок |
|
|||||
97 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
98 |
|
Щасливі та сумні дні. |
|
|
Впр. 4 С. 201 |
Впр. 2,4 С. 200-201 |
|
|
Описує вподобання |
|
|||||
99 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
100 |
|
Узагальнення |
ЛО теми. |
Минулий неозначений час. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2(1) С. 202 |
Впр. 1, С. 202 |
Впр. 3,6 С. 203, 204 |
|
|
|||||
101 |
|
Плани на літо. |
ЛО теми. |
|
Повідомлення учнів. |
Впр. 2(2) С. 170 |
Впр. 2,3 С. 203 |
|
Розповідає про плани на літо |
Впр. 7 С. 204 |
|||||
102 |
|
Повторення та система-тизація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
103-105 |
|
Резервні уроки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||