№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетенція |
Примітка |
|||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
|||||||
Школа. |
|
|||||||||
1. |
|
Module 1 Зайомство. Привітання. Будьмо знайомі… |
Вітатися та представлятися |
Особливості привітання |
Hello, Goodbye, Hi, Bye
|
I’m + name
|
Слухати нові слова Слухати пісню Впр.1,2 ст7 |
Вимова нових слів Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню впр.3 ст.7 |
|
|
2. |
|
Module 1 Аліса в країні чудес
|
Розрізняти імена героїв книги |
Особливості отримання інформації |
Імена героїв: Betty, Ron |
I’m…What’s your name? My name’s …
|
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь |
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Р – P |
|
|
3. |
|
Розпізнавати числівники від 1 до 5 |
Розуміння та виконання інструкцій |
Числівники від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь
|
Вимова нових слів Вимова римівки |
|
||
4. |
|
Module 1 Час цікавих історій |
Розуміти та виконувати вказівки |
Уміння уважно слухати |
Рахунок від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати слова впр1 ст.12-13 |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Монологічне мовлення впр.впр1 ст10 -11 впр.1,2 ст.15 |
|
|
5. |
|
Module 1 У школі |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова впр1,2 ст.19 |
Вказувати відповідний малюнок Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) впр.3 ст.19 |
|
|
6. |
|
Module 1 Кольори. Мій улюблений колір |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: будь обережним, коли граєшся |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова впр1,2 ст.20-21 |
Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення T – P впр.3 ст.21 |
|
|
7. |
|
Module 1 Шкільні речі |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Розуміння значення мови Активно використовувати мову, що вивчається |
Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5
|
Закріплення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок Впр.ст.22-23 |
Вказувати відповідний малюнок
|
|
|
8. |
|
Module 2 Що нам потрібно для навчання?
|
Розпізнавати кольори Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору |
Уміння уважно слухати |
red, blue, yellow, green |
What colour is it |
Слухати нові слова Слухати пісню Впр.1 ст.24 |
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню впр.1,2 ст.25 |
|
|
9. |
|
Module 2 У класній кімнаті |
Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Формування дбайливого ставлення до речей |
pencil, book, ruler, pen |
What’s this? It’s a… |
Слухати нові слова Впр.1 ст.26 |
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) історія ст27 |
|
|
10. |
|
Module 2 Мій рюкзак |
Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Уміння уважно слухати співрозмовника |
desk, computer, rubber, apple |
What’s that? It’s a/an … |
Слухати нові слова Впр.1 ст.28 впр1 ,ст.30 |
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. впр.2 ст.29 |
|
|
11. |
|
Module 2 Повторення.Тепер ти можеш. |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple
|
What colour is it? What’s this? It’s a… What’s that? It’s a/an … Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати та вказувати відповідний малюнок Впр1 ст.31 |
Розфарбовувати, відмічати правильну відповідь (ТВ р.141) Впр.3ст.31 |
|
|
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетенція |
Примітка |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
Я ,моя сім’я і друзі
12. |
|
Module 3 Знайомся _ це моя сім’я |
Називати членів сім’ї |
Повага до родини |
father, mother, brother, sister |
This is my … |
Слухати нові слова. Слухати пісню Впр.впр.1 ст.32
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) впр.2,3 ст.33 |
|
|
13. |
|
Module 3 Дружна родина |
Запитувати і відповідати на запитання про належність |
Повага до людей старшого віку |
grandfather, grandmother, pony |
Who’s that? It’s my … |
Слухати нові слова Впр.1 ст.34 впр.2 ст.35
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) Впр.3 ст.35 |
|
|
14. |
|
Module 3 Мій домашній улюбленець |
Називати домашніх тварин |
Повага до домашніх тварин |
cat dog, bird, fish |
This is my … |
Слухати нові слова Слухати монологи Впр1,ст.36 Впр.2 ст.37 |
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Монологічне мовлення Впр.3 ст.37 |
|
|
15. 16 |
|
Module 3 Давайте пограємось |
Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї |
Уміння уважно слухати |
father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother
|
Is that your …? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати слова впр.1 ст38 Впр.впр.1 ст.40 Впр.впр.1 ст.42 Впр.1 ст.44 |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) Впр.1,2 ст.39 Впр.1 ст.43 впр.1,2,3 ст.45 |
|
|
17. |
|
Module 3 Зовнішність |
Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї |
Уміння уважно слухати |
father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother
|
Is that your …? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати слова впр.1 ст.46 впр.2 ст.47 |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) Впр.3 ст.47 |
|
|
18. |
|
Module 3 Моє сімейне дерево |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова Впр.1 ст.48 |
Розповідати про свою сім’ю Зробити сімейний альбом Впр.2,3 ст.49 |
|
|
19. 20. |
|
Module 3 Мої друзі |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: ніколи не насміхайся над іншими
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історіювпр.1 ст.50 Впр.2 ст.51 |
Вказувати відповідний малюнок Впр.3 ст.51 впр.1 ст.52 впр.2 ст.53 |
|
|
21. |
|
Допомагай своїм друзям |
Ознайомлення із культурою своєї та інших країн |
Повага до традицій свого народу та інших народів |
Повторення лексики |
Закріплення вивчених структур |
Слухати опис сім’ї впрвпр.1 ст.54 |
Повторювати речення за зразком впр.1 ст.56 впр.1 ст.57 |
|
|
22. |
|
Найкраща сім’я Module 3 Revision. Повторення . Тепер ти можеш |
Розрізняти назви тварин та їх дітей |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
father, mother, baby |
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова впр.1 ст.58 |
З’єднувати малюнки, Називати їх Намалювати родину тварин та розказати про них Впр.1,2,3 ст.59 |
|
|
23. |
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Розуміння значення мови Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Закріплення вивчених структур |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок
|
|
||
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетенція |
Примітка |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
Дозвілля
24. |
|
Module 3 Мої здібності |
Називати іграшки |
Виконувати інструкції |
Sit down? Stand up, clap your hands |
This is my … |
Слухати нові слова. Слухати пісню Впр.1,2 ст.60-61
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) Впр.3 ст.61 |
|
|
25. |
|
Module 3 Проведення вільного часу |
Запитувати і відповідати на запитання про належність |
Виконувати інструкції |
Bike , kite , plane |
Who’s that? It’s my … |
Слухати нові слова Впр.1 ст.62.
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) Впр.2,3 ст.63 |
|
|
26 27. |
|
Module 3 Види діяльності |
Називати види діяльності |
Повага до дій інших |
Bike , kite , plane |
This is my … |
Слухати нові слова Слухати монологи впр.впр .1 ст.64 Впр.2 ст.65
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Монологічне мовлення Впр.3 ст.65 впр.1 ст.67
|
|
|
28. |
|
Module 3 Моя улюблена іграшка |
Запитувати і відповідати на запитання про улюблену іграшку |
Уміння уважно слухати |
Ball, train ,robot |
Is that your …? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати слова впр.1 ст.66 |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) впр.2 ст.67 |
|
|
29. |
|
Module 3 Ділись своїми іграшками |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова впр.1 ст.68-69 Впр.1 ст.70 |
Розповідати про свою улюблену іграшку впр.1 ст.71
|
|
|
30. |
|
Module 3 Як я проводжу своє дозвілля? Тепер ти можеш. Узагальнююче повторення. |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: ніколи не насміхайся над іншими
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію Впр.1 ст.72 |
Вказувати відповідний малюнок впр.1,2,3. Ст.73 |
|
|
31. |
|
Now I can. Project time |
|
|||||||