№ |
дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікуванні результати |
Змістовні лінії |
Комунікативні види діяльності Рецептивні Продуктивні |
Мовний інвентар
|
Домашнє завдання |
||||||
Reading |
Listening |
Speaking |
Writing |
Лексика |
Граматика |
|
|
||||||
Introduction |
|||||||||||||
1 |
|
Мій дім. |
Розповідати про місце проживання |
Обговорювати переваги і недоліки проживання в квартирі та в домі. |
Ex 2p4(sb) |
Ex 2 p 4(sb) |
Ex 4,5 p 4(sb) Ex 9 p4(sb) |
Ex 8 p 4(sb) |
Ex 3 p 4(sb) |
Adjectives. Comperative and superlative forms |
p4 (wb) |
||
2 |
|
Розмови про теперішнє і майбутнє. |
|
|
Ex 2p5(sb) |
Ex2 p5(sb) |
Ex 1, 7p5(sb) |
Ex5-7p5(sb) |
|
Present Simple//Continuous State and dynamic verbs |
p 5 (wb)
|
||
3 |
|
Моє місто. Вживання артиклів та показників кількості. |
Використовувати в мовленні показники кількості |
Демонструвати розуміння граматики |
Ex 2 p 6(sb) |
Ex 2 p 6(sb) |
Ex 3-8p 6(sb) |
Ex 3 p 6(sb) Ex6,7 p 6(sb) |
P 117(sb) |
Quantifiers articles |
P 6(wb) |
||
4 |
|
Передбачення гіпотетичних ситуацій в житті. |
Висловлювати припущення про реальні та нереальні події. |
Обговорювати ситуації, які могли би статися сьогодні або завтра |
Ex2-3-4 p 7(sb) |
|
Ex 1,7 p 7(sb) |
Ex5,6 p 7(sb) |
|
First/Second Conditionals |
P 7(wb) |
||
5 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6 |
|
Тестові завдання та вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Unit 1 Against the odds
|
|||||||||||||
7
|
|
Введення нового лексичного матеріалу. Поговоримо про людей. |
Описувати персональні риси людей. |
Обговорювати позитивні та негативні риси характеру людей. |
Ex 1,5p 8(sb) Ex 11,12 p 9 (sb) |
Ex 8,10p 9(sb) |
Ex 2 p 8(sb) |
Ex 5p9(sb) |
Ex 2,3,4 p 9(sb) |
Simile Ex 7 p 9(sb) |
P 8(wb) |
||
8
|
|
Граматичний довідник. Повторення утворення і вживання минулих часів. |
Вміти розпізнавати часи групи Perfect. |
|
Ex 1-2 p 10(sb)ex 3p 10(sb) |
|
Ex 5 p 10(sb) |
Ex 4 p 10(sb) |
|
P127(sb) |
Вивчити слова до диктанту, виконати вправи, дані вчителем |
||
9
|
|
Тренувальні вправи та завдання з граматики. |
Вміти розпізнавати часи групи Perfect. |
|
|
|
|
Ex 1-5 p 9(wb) |
|
|
Вивчити слова до диктанту, виконати вправи, дані вчителем |
||
10
|
|
Розвиток умінь та навичок аудіювання. Вікторіанські пригоди. |
Розуміти на слух історію про експедицію. |
Висловлювати свою думку про необхідні риси характеру для нових відкритів та досліджень. |
|
Ex 2-4 p 11(sb) Ex 5,6 p 11(sb) |
Ex 1 p 11(sb) Ex 7 (sb) |
|
|
|
Знайти інформацію про відому експедицію і приготувати повідомлення або презентацію. |
||
11
|
|
Розвиток умінь та навичок аудіювання. Через пустелю. |
Розуміти на слух історію про експедицію. |
Висловлювати свою думку про необхідні риси характеру для нових відкритів та досліджень. |
Ex 1p 10(wb) |
Ex 3-4 (wb) |
Students’ presentations |
|
|
|
Вивчити слова до диктанту, виконати вправи, дані вчителем |
||
12
|
|
Граматичний довідник. Події та дії і їх відношення до минулого. Extraordinary climbers. |
|
|
Ex 2 p 12(sb) ex 4 p 12(sb) Ex 7 p 12(sb) |
|
Ex 1 p12(sb) |
Ex 5,6 p 12(sb) |
|
Past Simple/Past Perfect Simple. Gb 1.2 p 128 |
P 11(wb) |
||
13
|
|
Лексико- граматичні вправи і завдання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
14
|
|
Марафон Des Sables |
Описувати фото, висловлювати власну думку про побачене. |
Обговорити спортивні події, які вимагають витривалості. |
|
Ex 1 p 13(sb) Ex 7 p 13(sb) |
|
Ex 4 p 13(sb) Ex 6 p 13(sb) |
|
Word formation Ex 2,3,5 p 13(sb) |
P12(wb) вивчити слова до диктанту |
||
15 |
|
Розвиток навичок читання. Survival at sea. |
Розуміти і реагувати на історію виживання в складних умовах. |
Усвідомлювати необхідність знань для реагування в складних життєвих ситуаціях. |
Ex 2,3 p 14(sb) |
Ts 1.09 |
Ex 1 p 14(sb) Ex7,8 p 15(sb) |
Ex 4 p 14(sb) |
Ex 5,4 p 14(sb) VB p 117(sb) |
|
P 13(wb) |
||
16
|
|
Розвиток навичок говоріння. Опис фотографій. |
Вміти описувати побачене |
Вміти аналізувати прогнозувати події, аргументувати та відстоювати свою позицію. |
|
Ex 3-5 p 16(sb) |
Ex 1,2 p 15(sb) Ex 6,7 p 16 (sb) |
|
|
|
P14(wb) |
||
17 |
|
Розвиток навичок письма. Стаття в газету. |
Вміти писати статтю на задану тему. |
Усвідомлювати власні недоліки та знати, як боротися за успіх. |
Ex 3 p 17(sb) |
|
Ex 1p 179sb) |
Ex 4 p 17 (sb) Ex 5 p 17(sb) Ex 6,7 p 17(sb) |
VB p117 |
|
P15(wb) |
||
18 |
|
Домашнє читання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
19 |
|
Exam Skill trainer. p 18-19(sb)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
20 |
|
Review unit 1t P16-17(wb)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
21 |
|
Лексико- граматичні вправи. Cumulative Tests. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
22 |
|
Куточок культури. Heroes. Great Britons. |
|
|
ex 2,3 p 108(sb) ex 6 (sb) |
ex 4,5 p 108(sb) |
ex1 p 108(sb) |
|
|
|
ex 6 p 108(sb) |
||
23 |
|
Відеоурок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Unit2
For what it’s worth
24 |
|
Введення нового лексичного матеріалу.Ціна і вартість. |
Говорити про ціну та вартість товару. |
Співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
ex 1,3 p 20(sb) |
ex 6 p 21(sb) ex 9 p 21(sb) |
ex 5 p 21(sb) ex 11p 21(sb) |
|
ex 2 p 20(sb) ex 4 p 20(sb) |
Second conditional ex 10 p 21(sb) |
p 18(wb) |
|
25 |
|
Розвиток навичок читання. Чи є безцінними родина та друзі? Граматичний практикум. |
Обговорювати ситуації, які стосуються грошей та їх наслідки. Висловлювати свою думку. |
Усвідомлювати корисність бути фінансово грамотним. |
ex 2 p 22(sb) ex 4 p 22(sb) ex 7 p 22(sb) |
|
ex 1 p 22(sb) ex 8 p 22(sb) |
ex 5 p 22(sb) |
|
Relative clauses ex 3 p 22(sb) GB p 129 |
p 19(wb) |
|
26 |
|
Розвиток навичок аудіювання та читання. Чи можна за гроші купити щастя? |
Обговорювати ситуації, які стосуються грошей та їх наслідки. Висловлювати свою думку. |
Аналізувати користь витрат на отримання досвіду, ніж нових речей |
ex 4 p 23(sb) |
ex 5,6,7 p 23(sb) |
ex2,3 p 23(sb) уч 8 з 23(іи) |
|
|
Relative clauses
|
p 20(wb) |
|
27 |
|
Граматичний практикум. Verb patterns. Скільки це коштує? |
|
|
ex 1 p 24(sb) |
|
ex 2 p 24(sb) ex 6 p 24(sb) |
ex 4 p 24(sb) ex 5 p 24(sb) |
|
Gerund or Infinitive ex 3 p 24(sb) GB 2.2 p 130 |
p 21(wb) |
|
28 |
|
Граматичний практикум. Verb patterns. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
Розвиток навичок говоріння та читання. Поговоримо про факти та цифри. |
Обговорювати шляхи і можливості запобігання кіберзлочинів проти особистості. |
Ідентифікувати власні права і обовязки як споживача. |
ex 2 p 25(sb) |
|
ex 1 p 25(sb) ex 6 p 25(sb) |
ex 3 p 25(sb) ex 4 p 25(sb) ex 5 p 25(sb) |
|
|
p 22(wb) |
|
30 |
|
Домашнє читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
Розвиток навичок читання. Down and out in Paris and London by George Orwell. |
|
|
ex 2,3 p 26(sb) |
1.17 |
Ex 1 p 26(sb) ex 7,8 p 27(sb) |
ex 4,5 p 26(sb) |
VB p 118 Glossary p 27(sb) |
|
p 23(wb) |
|
32 |
|
Розвиток навичок говоріння. Three die in stampede at IKEA store opening. |
Обговорювати за та проти в дискусії по темі |
Знати певні правила фінансової поведінки. |
|
ex 2,3p 28(sb) 1.18 |
ex 1 p 28(sb) ex 6,7 p 28(sb) |
ex4 p 28(sb) ex 5 p 28(sb) |
|
|
p 24(wb) |
|
33 |
|
Розвиток навичок письма. Есе за і проти.The best things in life are free. |
Обговорювати за та проти в дискусії по темі |
|
ex 2 p 29(sb) ex 6,7 p 29(sb) |
|
ex 1 p 29(sb) ex 3 p 29(sb) |
ex4,5 p 29(sb) ex 8,9 p 29(sb) ex 10 p 29(sb) |
VB p 118 |
|
p 25(wb) |
|
34 |
|
Домашнє читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
Review p 26-27(wb) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
|
Exam skill trainer p 28-29(wb) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 |
|
Куточок культури. The old lady of Theadneedle Street. p 109 (sb) |
Говорити про види Британської валюти, знати її історію та цінність на всесвітньому ринку. |
|
ex2 109(sb) |
4.10, 4.11 |
ex1 p 109(sb) ex 7 p 109(sb) |
ex4 p 1-9(sb0 |
|
|
ex 7 p 109(sb) |
|
38 |
|
Тестові вправи і завдання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 |
|
Відеоурок.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 3 From cradle to grave
|
||||||||||||
40 |
|
Введення нового лексичного матеріалу. Stages of life/ |
Обговорювати різні стадії життя людини, їх переваги та недоліки. |
|
ex 2,3 p 29(sb) ex 6 p 30(sb) ex 9, 10 p 31(sb) |
ex 7 p 31(sb) ex 8 p 31(sb) |
ex 1 p 29(sb) |
|
ex 4 p 29(sb) ex 5 p 31(sb) |
|
p 30(wb) |
|
41 |
|
Майбутні плани та розклад. Граматичний практикум. |
Обговорювати плани на майбутнє. |
|
ex 3 p 32(sb) |
ex 2 p 32(sb) ex 4 p 32(sb) |
ex 1 p 32(sb) ex 7 p 32(sb) |
ex 6 p 32(sb) |
|
Present Perfect in time clauses Present tenses: future use ex 5 p 32(sb) GB p 131 |
p 31(wb) вивчити слова до диктанту |
|
42 |
|
Розвиток навичок говоріння та аудіювання. Ладимо з батьками. |
Шукати шляхи мирного існування в родинах. |
|
|
ex 5,6 p 33(sb) |
ex 1 p 33(sb) ex 3 p 33(sb) ex 4 p 33(sb) ex 7 p 33(sb) |
ex 2 p 33(sb) |
|
|
p32(wb) вивчити слова до диктанту |
|
43 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
44 |
|
Граматичний практикум. Дії в різний час майбутнього. |
Практично опрацювати граматичні вправи |
|
ex 2 p 34(sb) |
ex 1 p 34(sb) |
|
ex 3 p 34(sb) ex 4 p 34(sb) ex 5 p 34(sb) |
|
Future Continuous and Future Perfect. GB p 131 |
p 33(wb) |
|
45 |
|
Граматичний практикум. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
Вживання градуальних (сильних)прикметників та прислівників |
|
|
ex 2 p 35(sb) |
|
ex 21 p 35(sb) ex 7,8 p 35(sb) |
ex 4 p 35(sb)
|
ex 3 p 35(sb) ex 5 p 35(sb) ex 6 p 35(sb) |
|
p34(wb) вивчити слова до диктанту |
|
47 |
|
Розвиток навичок читання You’re never too old! |
Розуміти тексти про літніх людей, які отримують високі досягнення. |
|
ex 2,3 p 36-37(sb) |
|
ex 1 p 36(sb) ex 4 p 36(sb) ex 7 p 36(sb) |
|
ex 5 p 36(sb) ex 6 p 36(sb) VB p 118 |
|
p 35(wb) |
|
48 |
|
Доводимо правоту. Розвиток навичок говоріння. |
Представляти аргументи в захист своєї думки. |
|
ex 1 p 38(sb) |
ex 3,4 p 38(sb) ex 5 p 38(sb) ex 7,8 p 38(sb) |
|
|
ex 6 p 38(sb) |
|
p 36(wb) вивчити слова до диктанту |
|
49 |
|
Розвиток навичок письма. Детальний опис людини, яка подобається. |
Вміти описувати людину. |
|
ex 1 p 39(sb) ex 3,4 p 39(sb) |
|
|
ex 2 p 39(sb) VB p 118 ex 5,6 p 39(sb) |
|
|
p 37(wb) |
|
50 |
|
Exam skill trainer p 40-41(sb) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 |
|
Review Unit 3 p 38-39(wb) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 |
|
Cumulative review Unit I-3 p 110-111(wb) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 |
|
Куточок культури. Young and old. |
|
|
ex 2 p 110(sb) |
4.12 4.13ex4,5 p 110(sb) |
ex 1 p 110(sb) ex 6 p 110(sb) |
ex 4 p 110(sb) |
|
|
ex 6 p110(sb) |
|
54
|
|
Домашнє читання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 |
|
Відеоурок.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 4 Our world. The environment protection.
|
||||||||||||
56 |
|
Введення нового лексичного матеріалу. Наші менші брати. |
Вміти описувати тварину. |
Толерантно ставитися до тварин, любити та берегти природу, памятати, що людина є однією з ланок в природньому ланцюжку. |
ex 5 p 43(sb) |
ex 4 p 43(sb) ex 6 p 43(sb) |
ex 1 p 42(sb) ex 3 p 43(sb) ex 7 p 43(sb) ex 9 p 43(sb) |
|
ex 2 p 42(sb) ex 8 p 43(sb) VB p 119
|
Adjective order p 43(sb) |
p 40 (wb) |
|
57 |
|
Поговоримо про можливості та спроможності. Модальні дієслова. |
|
|
ex 1 p 44(sb) ex 2 p 44(sb) ex 5 p 44(sb) |
|
ex 7 p 44(sb) |
ex 3 p 44(sb) ex 4 p 44(sb) ex 6 p 44(sb) |
|
GB p 132 |
p 41(wb) вивчити слова до диктанту
|
|
58 |
|
Розвиток навичок аудіювання. Тварини в новинах.
|
Вміти висловлювати свої почуття про прослухане. |
|
|
ex 2 p 45(sb)ex 3 p 45(sb) ex 5 p 45(sb) ex 6 p 45(sb) |
ex 1 p 45(sb) ex 4 p 45(sb) ex 7 p 45(sb) |
|
|
|
p 42(wb) вивчити слова до диктанту
|
|
59 |
|
Граматичний практикум.
Nominal clauses |
Опрацювати вживання підрядних речень, які виконують функцію іменника. |
|
|
ex 1 p 46(sb) ex 2 p 46(sb) |
ex 7 p 46(sb) |
ex 4 p 46(sb) ex 6 p 46(sb) |
|
Nominal clauses ex 3 p 46(sb) GB 4.2 p 133 4.3 p 133 ex 5 p 46(sb) |
p 43(wb) |
|
60 |
|
Домашнє читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
|
Лексико- граматичні вправи. |
Правильно вживати іменники з прийменниками. |
|
ex 32 p 47(sb) ex 3 p 47(sb) ex 6 p 47(sb) |
ex 7 p 47(sb) |
ex 1 p 47(sb) |
ex 5 p 47(sb) |
ex 4 p 47(sb) |
Prepositions and nouns |
p 44(wb) вивчити слова до диктанту
|
|
62 |
|
Розвиток навичок читання. Animal communication. |
Реагувати на газетну статтю про комунікацію тварин. |
|
ex 2 p 48(sb) |
2.06 |
ex 1 p 48(sb) ex 5 p 49(sb) ex 6 p 49(sb) |
|
ex4 p 48(sb) |
|
p 45(wb) |
|
63 |
|
Як приготувати презентацію на конференцію. Розвиток навичок говоріння та аудіювання. |
Готуватися до захисту проекту. |
|
|
ex 1 p 50(sb) 2.07 ex 3 p 50(sb) ex 4,5 p 50(sb) ex 7,8 p 50(sb)
|
ex 2 p 50(sb) |
|
|
|
p 46(wb) |
|
64 |
|
Розвиток навичок письма. Есе – опис. |
Вміти описувати тварину. |
|
ex 2 p 51(sb) ex 4 p 51(sb) ex 5 p 51(sb) |
|
ex 1 p 51(sb) ex 3 p 51(sb) ex 6 p 51(sb) |
ex 7 p 51(sb) |
VB p 119 |
Expressing purpose |
p 47(wb) |
|
65 |
|
Домашнє читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 |
|
Review Unit 4 p 48-49(wb)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 |
|
Exam skill trainer p 50-51(wb)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 |
|
Куточок культури. The British and their pets. |
|
|
ex 5 p 11(sb) |
ex 3 ,4 p 11(sb)4.14 |
Ex 1 p 11(sb) ex 2 p 11(sb) ex 6 p 11(sb) |
|
|
|
ex 6 p 11(sb) |
|
69 |
|
Лексико- граматичні вправи і завдання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 |
|
Тестові вправи і завдання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 |
|
Відеоурок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72
|
|
Контроль навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73
|
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74
|
|
Контроль навичок читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75
|
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76
|
|
Контроль навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
77 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
78 |
|
Контроль навичок говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
79
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
80
|
|
Підведення підсумків вивченого матеріалу. Заключний урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||