Розглянуто на засіданні ШМО вчителів
Естетично – технічних дисциплін
протокол №1 від .09.2019 р.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор школи
_____________ В.Ф.Іванов
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
З інформатики
НА І СЕМЕСТР 2019 – 2020 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
8 КЛАС НОВОТРОЇЦЬКОЇ ЗОШ
І – ІІІ СТУПЕНІВ №4
Вчитель Немченко М.О.
№ з/п
|
тема уроку |
дата |
|
Кодування даних та апаратне забезпечення (8 годин) |
|
1 |
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень. |
|
2 |
Кодування символів. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. |
|
3 |
Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних |
|
4 |
Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. |
|
5 |
Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання. |
|
6 |
Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. |
|
7 |
Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Системне програмне забезпечення. Класифікація та основні функції операційних систем. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. |
|
8 |
Архівування даних. Стиснення даних, види стиснення даних. Архіватори. Типи архівів. Операції над архівами. тем |
|
|
Опрацювання текстових даних (7 годин) |
|
9 |
Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки. |
|
10 |
Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі. |
|
11 |
Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі. |
|
12 |
Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. |
|
13 |
Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців. |
|
14 |
Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Шаблони документів. Робота з кількома документами. Формати файлів текстових документів. |
|
15 |
Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. тем |
|
|
Створення та публікація веб-ресурсів (9 годин) |
|
16 |
Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології. |
|
17 |
Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності. |
|
18 |
Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм. |
|
19 |
Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин. |
|
20 |
Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм. |
|
21 |
Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів. |
|
22 |
Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів. |
|
23 |
Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. |
|
24 |
Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці. |
|
|
Опрацювання об’єктів мультимедіа (6 годин) |
|
25 |
Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. |
|
26 |
Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму. |
|
27 |
Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами. |
|
28 |
Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. |
|
29 |
Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті. |
|
30 |
Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті. |
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР Л.Є.Горбатова