Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
За підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук (1 частина) та М.Корнієнко,
С. Крамаровської, І. Зарецької (частина 2)
(4 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Моя країна Україна, а я – її дитина. (ч.1 с. 3-5) |
|
2 |
Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці (ч.1 с.5) |
|
3 |
Пізнаю себе. Я в школі (ч.1 с.6-7) |
|
4 |
Інформатична ОГ. Правила поведінки та безпеки (ч.2 с.4-50 |
|
5 |
Технологічна. Працюємо з природними матеріалами. Збирання і заготовлення природних матеріалів. (ч.2. с.8) |
|
6 |
Що належить до природи. (ч.1 с.8-9) |
|
7 |
Кольорові сторінки природи: осінь (ч.1 с.10-11) |
|
8 |
Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? (Ч.1 с.11) |
|
9 |
ІФО. Як ми отримуємо інформацію. (Ч.2. с.6-7) |
|
10 |
ТЕО. Працюємо з природними матеріалами. Створення аплікації із сухого листя. (ч.2 с.8) |
|
11 |
Сонце. Світло і тепло. (Ч.1 с.12-13) |
|
12 |
Якої форми наша планета (Ч1 с.14-15) |
|
13 |
Чому буває день і ніч ( Ч.1 с.16-17) |
|
14 |
ІФО. Які бувають об’єкти (ч2, с.9-11) |
|
15 |
ТЕО. Працюємо з природними матеріалами. Створення їжачка з природних матеріалів. (ч2 с.11) |
|
16 |
Пори року. Зміна пір року. (Ч.1 с.18-19) |
|
17 |
Якими бувають рослини. Як розрізняють рослини. (Ч.1 с.20-21) |
|
18 |
Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя. (ч1 с 21) |
|
19 |
ІФО. Способи подання іформації (Ч2 с.12-13) |
|
20 |
ТЕО. Створення книжки « Пісня осені» ( Ч2 с.13) |
|
21 |
Тварини в природі (Ч1 с.22-23) |
|
22 |
Природні явища (Ч1 с.24-25) |
|
23 |
Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року? (Ч.1 с.24) |
|
24 |
ІФО. Папір – універсальний матеріал. (Ч.2 с.14-15) |
|
25 |
ТЕО. Створюємо каталог паперу. (Ч2, с. 15) |
|
26 |
Рослини восени. (Ч.1 с.26-27) |
|
27 |
Проводимо дослідження. Який вигляд мають рослини біля нашої школи? ( Ч1 с.27) |
|
28 |
Тварини восени ( Ч.1 с.28-29) |
|
29 |
ІФО. Які дії виконують з інформацією (Ч2 с.16-17) |
|
30 |
ТЕО. Створення світлофора (Ч2 с.17) |
|
31 |
Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини (Ч1 с.30-31) |
|
32 |
Святковий календар осені (Ч1 с.32-33) |
|
33 |
Знаю, навіщо правила учням. ( Ч.1 с.34-35) |
|
34 |
ІФО. Пристрої для роботи з інформацією. (Ч2 с.18-20) |
|
35 |
ТЕО. Майструємо телефон. ( ч2 с.20) |
|
36 |
Уроки чемності ( ч1 с.36-37) |
|
37 |
Умію дружити ( Ч1 с.38-39) |
|
38 |
Битися чи не битися? (Ч.1 с.40-41) |
|
39 |
ІФО. Згадуємо винаходи людини. Світ сучасних професій. (Ч2 с.21-23) |
|
40 |
ТЕО. Створюємо аплікацію « Розумний дім» (ч2 с.23) |
|
41 |
Кольорові сторінки природи: зима (ч1 с.42-43) |
|
42 |
Урок - екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку? ( Ч1 с.43) |
|
43 |
Рослини взимку ( Ч1 с.44-45) |
|
44 |
ІФО. Комп’ютер і його складові. ( Ч2 с.24-25) |
|
45 |
ТЕО. Створюємо аплікацію з осіннього листя (Ч2 с.25) |
|
46 |
Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялинці? (Ч1 с.45) |
|
47 |
Тварини взимку. (Ч1 с.46-47) |
|
48 |
Святковий календар зими. (Ч1 с.48-49) |
|
49 |
ІФО. Готуємо комп’ютер до роботи. (Ч2 с.26-28) |
|
50 |
ТЕО. Працюємо з пластичними матеріалами. Створюємо іграшку із солоного тіста. (Ч2 с.28) |
|
51 |
Правила поведінки під час зимових свят (Ч1 с.49) |
|
52 |
Які правила в сім’ї (Ч1 с.50-51) |
|
53 |
Створення календаря сімейних свят (Ч1 с. 51) |
|
54 |
Робочий стіл комп’ютера (Ч2 с.29-31) |
|
55 |
ТЕО. Сервіруємо стіл (Ч2 с.31) |
|
56 |
Що я вмію і люблю (Ч1 с.52-53) |
|
57 |
Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки: «Моє улюблене захоплення» (Ч1 с.52-53) |
|
58 |
Яким бути? ( Ч1 с. 52-53) |
|
59 |
ІФО. Як працювати з об’єктами робочого стола (Ч2 с.32-33) |
|
60 |
ТЕО. Створюємо мишку. (Ч2 с.33) |
|
61 |
Розрізняй правду і обман. (Ч1 с. 56-57) |
|
62 |
Як поводитися з незнайомцями? (Ч1 с.57) |
|
63 |
Добро і зло (Ч1 с.58-59) |
|
64 |
ІФО Що таке програма? (Ч2 с.34-35) |
|
65 |
ТЕО. Розробляємо меню. (Ч2 с.35) |
|
66 |
Будь-який вчинок має наслідки. (Ч1 с.60-61) |
|
67 |
Хто що робить (Ч1 с.62-63) |
|
68 |
Які професії мають твої рідні? (Ч1 с.62) |
|
69 |
ІФО Комп’ютерна графіка. Графічні зображення (Ч2 с.36-39) |
|
70 |
ТЕО. Створюємо леп бук за темою «Комп’ютерна графіка» (Ч2 с.39) |
|
71 |
Від молока до сиру (Ч1 с.64-65) |
|
72 |
Що – з чого (Ч1 с. 66-67) |
|
73 |
Який шлях проходить одяг? Від рослини до сорочки, від вівці до светра. (Ч1 с.67) |
|
74 |
ІФО. Графічний редактор ( Ч.2 с.40-41) |
|
75 |
ТЕО. Створюємо орігамі (Ч2 с.41) |
|
76 |
Досліджуємо матеріали: папір і пластик. (Ч1 с.68-69) |
|
77 |
Резервний урок |
|
78 |
Резервний урок |
|
79 |
ІФО. Відкриваємо і зберігаємо зображення (Ч2 с. 42-43) |
|
80 |
ТЕО Створення аплікації « Зимова казка» ( Ч2 с.43) |
|