календарне планування

Про матеріал
Календарне планування 4клас природознавство підруч. для 4-го кл. загально-освіт. навч. закл. / Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак. — 2-ге вид. Київ : Генеза, 2016. — 176 с. : іл.,для учнів з тяжкими порушеннями мовлення. В плануванні врахованно кореційні вимоги.
Перегляд файлу

Природознавство

 

Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 1-4 класи (зі змінами). Сайт МОН http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html

Згідно наказу МОН України №948 від 05.08.2016 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х  класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Програму підготували: Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак, Д.Д.Біда

Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення

Підручник: Природознавство : підруч. для 4-го кл. загально-освіт. навч. закл. / Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак. — 2-ге вид. Київ : Генеза, 2016. — 176 с. : іл.

68 годин (2 години на тиждень)

ІІ семестр

Тема уроку

Дата

 

Природа материків і океанів (продовження)

31

Узагальнення вивченого в І семестрі

13.01

Демонструє уміння читати географічні карти різних видів на основі абстрагуваннясуттєвих ознак природних об’єктів (материків та океанів) та їх співвіднесення з умовними позначеннями (кольором, відповідним знаком).

32

Африка — найспекотливіший материк Землі. Повторення. Уявлення давніх людей про Землю й Всесвіт(с.3, 7-8)

15.01

Розвиток логічного мислення на основі порівняльного аналізу суттєвих та відмінних ознак об’єктів рослинного та тваринного світу материків.

33

Рослинний і тваринний світ Африки. Повторення. Сонячна система, її склад (с.8-10)

20.01

Розвиток лексичної системності на основі лексичних узагальнень вищого порядку

34

Північна Америка. Повторення. Сонце — зоря, центральне тіло Сонячної системи (с. 10-12)

22.01

Формування навичок зв’язного мовлення: розповідь за уявленням про той чи інший материк.

35

Рослинний і тваринний світ Північної Америки

Повторення. Планети-гіганти (с.13-14)

27.01

Демонструє уміння читати географічні карти

36

Південна Америка. Повт. Планети земної групи (с.14-16)

29.01

Формулює висновки та умовиводи на основі використання заданого алгоритму повідомлення за аналогією (залежність характеру діяльності людей від природних умов, адаптивні характеристики живих організмів).

37

Рослинний і тваринний світ Південної Америки

Повторення. Теплові пояси Землі.(с. 16-18)

03.02

Розвиток логічного мислення на основі порівняльного аналізу суттєвих та відмінних ознак об’єктів рослинного та тваринного світу материків.

38

Австралія — найсухіший материк. Повторення.  Вплив Сонця на різноманітність природи Землі (с. 16-18)

05.02

Формування навичок зв’язного мовлення: розповідь за уявленням про той чи інший материк.

39

Рослинний і тваринний світ Австралії.

Повторення. Земля. Добовий і річний рух Землі. (с.18-22)

10.02

Розвиток логічного мислення на основі порівняльного аналізу суттєвих та відмінних ознак об’єктів рослинного та тваринного світу материків.

 

40

Навчальний проект:  «Цікавий світ Австралії»

12.02

Активізація пізнавальної діяльності.

41

Антарктида — найхолодніший материк. Повторення. Зорі. Сузір’я. Велика та Мала Ведмедиця. Полярна зоря (с. 22-24)

17.02

Формування навичок зв’язного мовлення: розповідь за уявленням про той чи інший материк.

 

42

Рослинний і тваринний світ Антарктиди. Повторення. Молочний Шлях — наша Галактика (с. 24-25)

19.02

Розвиток логічного мислення на основі порівняльного аналізу суттєвих та відмінних ознак об’єктів рослинного та тваринного світу материків.

43

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Природа материків і океанів». Повторення. Сучасні уявлення людей про Всесвіт (с.25-26)

24.02

 

Систематизація знань та уявлень про об’єкти та явища природи на основі абстрагування та узагальнення суттєвих ознак та їх конкретизації.

44

Контрольна робота №4

26.02

 

Природа України

45

Аналіз контрольної роботи. Україна на карті світу. Карта України. Практична робота: позначення на контурній карті столиці та міст України. Повторення. Горизонт. Сторони горизонту (с.27-29)

02.03

Формування поняття про географічну карту та її види на основіуміння абстрагувати суттєві ознаки природних об’єктів (гори, моря, рівнини тощо)

46

Форми земної поверхні України і свого краю. Практична робота: позначення на контурній карті основних форм земної поверхні. Повторення. Орієнтування на місцевості за допомогою Сонця, компаса та місцевих ознак (с. 29-32)

04.03

Абстрагувати суттєві ознаки природних об’єктів (гори, моря, рівнини тощо) та співвідносити їх з умовними позначеннями (кольором, знаком).

 

47

Корисні копалини України, їх види

Повторення. План місцевості.  (с. 32-35)

11.03

диференціації природничих понять (форми земної поверхні, види корисних копалин, види ґрунтів, водойми,рослини і тварини різних зон). Активізаціяпам’яті слухової модальності на основі опосередкованого запам’ятовування слів (з допомогою знаків), які позначають природні об’єкти.

48

Водойми України. Рівнинні та гірські річки. Практична робота: позначення на контурній карті водойм України

Повторення.  Масштаб (с.36-38)

16.03

Активізаціяпам’яті слухової модальності на основі опосередкованого запам’ятовування слів (з допомогою знаків), які позначають природні об’єкти.

49

Озера і болота. Штучні водойми. Охорона водойм Повторе-ння. Географічна карта. Умовні знаки на карті. (с. 38-39)

18.03

характеризує та називає:

штучні та природні водні об‘єкти;формулюэ висновки

 

50

Чорне море. Повторення. Робота з планом і картою.(с. 40)

30.03

Читання  карти з використанням умовних знаків .

 

51

Рослинний і тваринний світ Чорного моря. Охорона Чорного моря. Повторення. Населення Землі. Умови життя на Землі (с. 41-43)

01.04

Розвиток вербально-логічного мислення на основі класифікації об’єктів

52

Азовське море. Рослинний і тваринний світ Азовського моря. Охорона Азовського моря. Використання і охорона природних багатств водойм. Повторення. Материки і океани на географічних картах (с.43-47)

06.04

Розвиток гуманних та моральних почуттів на основі усвідомлення значення природи для життєдіяльності людини та власної ролі у її збереженні.

53

Ґрунти України, їх стан та охорона

Повторення. Атлантичний океан  (с. 51-52)

08.04

Розвиток гуманних та моральних почуттів на основі усвідомлення значення природи для життєдіяльності людини та власної ролі у її збереженні.

54

Мішані ліси

Повторення. Північний Льодовитий океан  (с.52)

13.04

Удосконалення навичок діалогічного мовлення: дає правильні, чіткі, повні відповідіна поставлені запитання, самостійно задає запитання співрозмовнику.

55

Контрольна робота №5

15.04

Перевірка набутих знань

56

Аналіз контрольної роботи. Природні зони України. Карта природних зони

22.04

Корекція здобутих знань та умінь.

57

Лісостеп. Повторення. Індійський океан  (с. 52-55)

27.04

Вміння читати карту, показує на карті Україну і її столицю;найбільші річки України, Чорне та Азовське моря;свою область;найбільші гори, рівнини і височини України;

58

Степ. Повторення.Тихий океан. (с. 55-57)

29.04

показує на карті природні зони; Розвиток гуманних та моральних почуттів на основі усвідомлення значення природи для життєдіяльності людини та власної ролі у її збереженні.

59

Гори Карпати. Кримські гори. Повторення. Євразія — найбільший материк(с. 57-62)

04.05

показує на карті Кримські гори і Карпати;

Розвиток симультанного (одночасного) сприйняття зорової модальності на основі порівняльного аналізута установлення взаємовідношень об’єктів у просторі (за планом, на карті).

60

Контрольна робота №6

06.05

Перевірка набутих знань

61

Аналіз контрольної роботи .

Заповідні території та охорона природи в Україні

 Повторення. Рослинний і тваринний світ Африки  (с. 65-71)

13.05

Корекція з Розвиток гуманних та моральних почуттів на основі усвідомлення значення природи для життєдіяльності людини та власної ролі у її збереженні.добутих знань та умінь.

62

Навчальний проект: «Добра справа для природи».

18.05

Активізація пізнавальної діяльності на основі інтелектуальних почуттівцікавості таздивування з приводузробленого відкриття, пізнання невідомого.

63

Урок-екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю.

25.05

Розвиток навичок монологічного мовлення: аналізує ситуацію про яку йтиметься у вислові, визначає в ній головне та другорядне, планує вислів, послідовно викладає думку, завершує зв’язний вислів висновком чи міркуванням.

64

Підсумок за рік.

27.05

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, 4 клас, Планування
Інкл
Додано
22 березня 2020
Переглядів
2520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку