Календарно - тематичне планування з англійської мови у 2 класі на ІІ семестр до підручника автора Карпюк О.Д. Планування складено відповідно до чинної програми, розраховано на навантаження у дві години в тиждень.
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови
на II семестр 2017-2018 навчального року у 2-х классах (За О.Д. Карп’юк. Англійська мова.. 2 години на тиждень)
№ |
Дата |
Зміни |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонетика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||
33 |
|
|
Повторення вивченого лексичного матеріалу по темі« Свята та традиції»та граматичного матеріалу. Утворення множини іменників.
|
Old, new, happy. Sad, a snowman, funny clown |
Множина іменників, are |
[i] |
В. 1,2 ст. 54 (прослухати і повторити) |
Описати картки |
В. 5 ст. 55 (відтворити у зошиті) |
В. 4 ст.55 слідкувати і читати) |
Скласти 4словосполучення із словами: Old, new, happy, sad. |
|
||||||||
34 |
|
|
Повторення вивченого лексичного матеріалу за темою «.Я, моя сім’я та друзі» |
Grandmother, grandfather, baby-brother |
This is… . |
[ʌ] [d3] |
Прослухати текст « Моя сім’я» |
Скласти розповідь про свою родину. |
Перекласти речення англійською мовою. |
в.6, с.27 слідкувати і читати) |
Написати 4 речення про свою родину |
|
||||||||
СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ ( продовження) |
||||||||||||||||||||
35 |
|
|
Автоматизація ЛО по темі та введення граматичного матеріалу. У творення питальних речень. |
Let’s have fun! Let’s sing and dance!
|
Where is …? |
[j] [ ŋ ]
|
В. 1 ст. 64 прослу і повтори |
В.1,2 ст.66 запитай і дай відопвід |
В.5 ст. 65 відтвори у зошиті |
В 4 ст. 65 слідкуй і читай |
РЗ ст.34 прочитай і напиши |
|
||||||||
36
|
|
|
Узагальнюючий урок по темі |
Відпрацювання вивченої лексики |
Відпрацювання вивченої граматики |
Відпрацювання вивченої фонетики |
|
В.1,2 ст. 66 запитай і дай відповідь |
Тест |
В. 5 ст. 67 ( прочитай) |
РЗ ст. 35 заповни пропуски |
|
||||||||
Людина |
||||||||||||||||||||
37 |
|
|
Вивчення нового ЛМ за темою « Людина». Розвиток слуховимовних навичок. |
Clown, monster, soldier, ballerina |
Вживання дієслова have got |
Букво-сполучення all |
В. 1,2 ст. 84 ( слухай вказуй і повторюй) |
В. 3 ст. 84 ( запитуй і відповідай) |
В. 6 ст. 85 ( відтвори у зошиті) |
В. 5 ст. 85 ( слідкуй і читай) |
РЗ ст.. 44 прочитай і напиши відповіді |
|
||||||||
38
|
|
|
Активізація ЛО за темою «Обличчя. Зовнішність» |
Hair, eye, ear, face, nose, mouth, blond hair, dark hair |
Вживання дієслова has got |
Букво-сполучення еаг |
В. 1,2 ст. 86 (слухай вказуй і повторюй |
В. 3,4 ст. 86 запитуй і відповідай |
В. 6 ст. 87 (відтвори у зошиті) |
В. 5 ст. 87 ( слідкуй і читай) |
РЗ ст.. 45 з’єднай і напиши |
|
||||||||
39
|
|
|
Введення нового граматичного матеріалу . Вживання заперечної форми has got (по)
|
No eyes, no hair. |
Вживання дієслова has got (по) |
[ез]. Букво-сполучення аіг, еаг, еге |
В. 1ст. 88 ( слухай і читай) |
В. 3 ст. 89 ( подивись і скажи) |
В. 5 ст. 89 ( Відтвори у зошиті) |
В. 1, 4 ст. 89 ( слідкуй і читай) |
РЗ ст.. 46 обведи і напиши |
|
||||||||
40 |
|
|
Автоматизація вивченого граматичного матеріалу.
|
No eyes, no hair. |
Вживання дієслова has got (по |
Букво-сполучення аіг, еаг, еге |
Послухай і повтори |
пограй в гру |
Встав попуски |
Прочитай картки |
Склади 3 речення із заперечною формою |
|
||||||||
41
|
|
|
Введення додаткових ЛО по темі «Частини тіла». Розвиток навичок аудіювання. |
Arm, hand, leg, toe, feet |
have/has got (по) |
Букво- сполучення th |
В. 1 ст. 90 (слухай і повторюй) |
В. 2,3,4 ст. 90 (подивись, вкажи і скажи, розкажи вірш) |
В. 6 ст. 91 ( відтвори у зошиті) |
В. 5 ст. 91 ( слідкуй і читай) |
РЗ ст.. 47 обведи і напиши |
|
||||||||
42
|
|
|
Розвиток монологічного мовлення по темі «Відпочинок та дозвілля».. |
Talk, walk, neck, head |
Модальне дієслово сап. Присвійний займенник уоиr |
[ju:], [jo:] |
В.1, 2 ст. 92 ( слухай, вказуй і повторюй) |
В. 3 ст. 93 ( запитай і відповідай) |
В. 5 ст. 93 ( Відтвори у зошиті) |
В. 4 ст. 93 ( слідкуй і читай) |
РЗ ст.. 48 доповни вірш |
|
||||||||
43 |
|
|
Інотація загального питання. Розвиток навичок монологічного мовлення по темі «Відпочинок та дозвілля».. |
Now, know, fingers, toes. |
have/has got ( стверджувальна форма) |
Буквосполу-чення ght, al
|
В. 1 ст. 94 ( Слухай і повторюй) |
В. 3 ст. 95 ( Запитай і дай відповідь) |
В. 5 ст. 95 ( перепиши і заповни пропуски) |
В. 4 ст. 95 ( слідкуй і читай) |
РЗ ст. 49 заповни пропуски |
|
||||||||
44 |
|
|
Узагальнюючий урок по темі |
Відпрацювання вивченої лексики |
Відпрацювання вивченої граматики |
Відпрацювання вивченої фонетики |
|
В. 1 ст. 96 ( подивись і скажи) |
Тест |
В. 3 ст. 97 ( прочитай) |
РЗ ст.. 50 закресли зайве і розв’яжи кросворд |
|
||||||||
Природа |
||||||||||||||||||||
45
|
|
|
Введення новим ЛМ по темі « Тварини».Розвиток навичок аудіювання. |
Turtle, pet, hamster, clever dog |
Have you got? — Yes, I have./No, I haven’t. |
[s]. Буква Сс |
В. 1,2 ст. 98 ( слухай, вказуй і повторюй) |
В. 3 ст. 99 ( запитай і відповідай) |
Склади 5 питань з дієсловом have |
В. 5 ст. 99 ( слідкуй і читай) |
РЗ ст.. 51 дай відповіді |
|
||||||||
46 |
|
|
Активізація ЛО по темі « Природа». Розвиток навичок говоріння. |
Body, tail, long, short |
have/has got |
[ʃ]
|
В. 1, ст.. 100 ( Слухай і повторюй) |
В. 2,3,4 ст. 100-101( Вкажи і скажи) |
В. 6 ст. 101 (Перепиши і заповни пропуски) |
В.5 ст. 101 ( Слідкуй і читай) |
РЗ ст..52 намалюй тварину і напиши частини тіла |
|
||||||||
47 |
|
|
Розвиток діалогічного мовлення по темі « Природа».. Вимова закінчень множини іменників. |
Mouse, crocodile, giraffe |
What animal is this?/What has it got? |
e], [g]. Буквосполу-чення еа, іе. Буква Gg |
Впр. 1,3 ст.102 (слухай і повторюй 4ст.103(вгадай тваринку) |
В. 2 ст. 102 ( Запитай і відповідай) |
РЗ ст.. 53 в. 1 ( Добери слова до кожного звука |
) В. 5 ст. 103 ( Слідкуй і читай) |
РЗ ст.. 53 в. 2,3 познач + або - |
|
||||||||
48 |
|
|
Вивчення додаткового ЛМ по темі « Природа». |
Elephant, animal, bear, dolphin, horse, giraffe. |
What animals are these? — They are... . Множина іменників. Модальне дієслово сап |
[f], [s], [z] Букво-сполучення ph. Буква Ss |
В. 1 ст. 104 ( Слухай і повторюй) |
В. 2 ст. 104 (запитуй і відповідай) |
РЗ ст.. 54 ( подивись і доповни речення |
В. 4 ст. 105 ( Слідкуй і читай)) |
РЗ ст. 55 дай відповіді і напиши їх |
|
||||||||
49 |
|
|
Розвиток навичок аудіювання за темою «Природа» |
Strong, fat, angry, beautiful |
І like..., І do not like... |
Буквосполучення оо. |
В. 1,2 ст. 106 ( слухай і повторюй) |
В. 3 ст. 107 ( подивись і скажи) |
В. 5 ст. 107 ( відтвори у зошиті) |
В. 4 ст. 107 ( Слідкуй і читай) |
РЗ ст..56 напиши слово під своїм звуком |
|
||||||||
50
|
|
|
Практика читання за темою « Природа» |
Zebra, beautiful, funny, clever. |
Do you like...? — Yes, I do./No, I do not. |
[z],[ju] |
В. 1ст. 108 ( Слухай і повторюй) |
В. 2 ст. 108 ( запитуй і відповідай) |
РЗ ст. 57 в. 1( прочитай, обведи і дай відповідь) |
В. 3 ст. 109 ( слідкуй і читай) |
РЗ ст.. 57 дай відповіді і напиши їх |
|
||||||||
51 |
|
|
Розвиток граматичних навичок за темою. |
Відпрацювання вивченої лексики |
Вживання І like..., І do not like... Do you like...? — Yes, I do./No, I do not. |
Відпрацювання вивченої фонетики |
Послухай і повтори |
пограй в гру |
Встав попуски |
Прочитай картки |
Склади 3 речення із заперечною формою |
|
||||||||
52 |
|
|
Узагальнюючий урок по темі |
Відпрацювання вивченої лексики |
Відпрацювання вивченої граматики |
Відпрацювання вивченої фонетики |
|
В. 1,3,4ст. 110-11 |
В. 5 ст.111 ( напиши про тваринку) |
В. 2 ст. 110 ( прочитай) |
РЗ ст.. 58 розв’яжи кросворд |
|
||||||||
53 |
|
|
Введення нового ЛМ по темі «Погода». |
It is sunny. It is hot. It is snowing. It is cold. It is windy. It is raining |
It is..., Let us... |
Буква Yy. Буквосполу-чення ing |
В. 1,2 ст. 112 ( слухай і повторюй) |
В. 4 ст. 113 (розіграй сценку) |
В.3 ст. 113 ( подивись і підпиши малюнки) |
В. 5 ст. 113 ( прочитай) |
РЗ ст..59 обведи і напиши |
|
||||||||
54 |
|
|
Активізація вивченого матеріалу та введення нових ЛО по темі «Природа». |
Read a book, watch TV, make a snowman, go out, go home. |
Let’s go out!( спонукання до дії) |
Буквосполучення ou, ow. |
В. 1,2 ст. 114 (слухай і повторюй) |
В. 3 ст. 115 (подивись і скажи) |
РЗ ст.. 60 в. 1 ( з’єднай і скажи) |
В. 4 ст. 115 ( слідкуй і читай) |
РЗ ст.. 60 заповни пропуски |
|
||||||||
55 |
|
|
Розвиток діалогічного мовлення за темою |
|
It is... . Модальне дієслово саn |
[ju], [w] |
слухай і повторюй) |
Утвори діалог |
картки ( відтвори у зошиті) |
картки ( слідкуй і читай) |
Склади 3 речення і запиши їх. |
|
||||||||
56
|
|
|
Введення додаткового ЛМ по темі « Пори року» |
Winter, summer, autumn, spring |
Is it...? — Yes, it is./No, it is not. |
[w] |
В. 1,2 ст. 118 ( слухай і повторюй) |
В. 3 ст. 119 (пограй в гру) |
РЗ ст.. 62 в. 1 (з’єднай, скажи і напиши) |
В. 4 ст. 119 (слідкуй і читай) |
РЗ ст.. 62 напиши про кожну пору року |
|
||||||||
57 |
|
|
Розвиток навичок діалогічного мовлення по темі « Природа». |
A nice season, four season. |
What season is it? |
[і:]. Букво- сполучення еа |
В. 1, ст.120 ( слухай і повторюй) |
В.3 ст. 120 ( розіграй сценку) |
В.2 ст. 120 ( записати питання і відповіді записати) |
В.4 ст. 121 ( слідкуй і читай) |
РЗ ст.63 доповни вірш |
|
||||||||
58
|
|
|
Розвиток навичок говоріння по темі « Моя улюблена пора року» |
Birthday |
When is your birthday? |
[θ] |
В. 2 ст.122 ( слухай і повторюй) |
В. 4 ст. 123 ( Пограй в гру) |
В. 3 ст.123 ( Запиши відповідь на запитання) |
В. 5 ст. 123 ( прочитай і заспівай пісню) |
Побудуй 2 запитання і 2 відповіді по темі уроку. |
|
||||||||
59 |
|
|
Активізація вивченого лексичного матеріалу за темою |
Winter, summer, autumn, spring, favourite |
My favourite season is … |
[ i:] |
В. 1 ст. 124 слухай і повторюй |
В. 3 ст. 125 розіграй сценку |
Встав попуски на картках |
В. 2 ст. 124 слідкуй і читай. |
В.4 ст. 125 прочитай пісню |
|
||||||||
60 |
|
|
Розвиток граматичних навичок. Вживання дієслова to be… |
Відпрацювання вивченої лексики |
Вживання дієслова to be… |
Відпрацювання вивченої фонетики |
Послухай і повтори |
пограй в гру |
Встав попуски |
Прочитай картки |
Склади 3 речення із заперечною формою |
|
||||||||
61
|
|
|
Узагальнюючий урок по темі. |
Відпрацювання вивченої лексики |
Відпрацювання вивченої граматики |
Відпрацювання вивченої фонетики |
|
В.1,2 ст. 126 ( подивись і скажи |
Тест |
В.5 ст. 127 ( прочитати) |
РЗ ст.. 66 утвори 3 речення і напиши їх |
|
||||||||
62 |
|
|
Підготовка до контролю письма |
Відпрацювання вивченої лексики |
Відпрацювання вивченої граматики |
Відпрацювання вивченої фонетики |
|
|
|
|
Повт. вивч. ЛМ і ГМ |
|
||||||||
63 |
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. вивч. ЛМ і ГМ |
|
||||||||
64 |
|
|
Аналіз контролю письма. Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. вивч. ЛМ і ГМ |
|
||||||||
65 |
|
|
Аналіз конролю аудіювання. Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. вивч. ЛМ і ГМ |
|
||||||||
66 |
|
|
Аналіз контролю читання.Повторення розмовних тем. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. вивч. ЛМ |
|
||||||||
67 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. вивч. ЛМ і ГМ |
|
||||||||
68 |
|
|
Перегляд мультфільму та його обговорення. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. вивч. ЛМ і ГМ |
|
||||||||
69 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за І семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. вивч. ЛМ і ГМ |
|
||||||||
70 |
|
|
Повторення вивченго матеріалу за ІІ семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. вивч. ЛМ і ГМ |
|
||||||||