Календарно-тематичне планування на 2018-2019 навчальний рік на (1-2 семестри)розроблене до підручника Англійська мова / English pupil's book 2 клас Оксана Карп'юк / О.Д. Карп'юк (Нова програма).
КТП
уроків англійської мови у 2 класі за підручником О. Д. Карп`юк.
I семестр
№ уроку |
Дата |
Тема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Фонетика |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||
1 |
|
Introduction. Знайомство. Привітання |
Гра «Назви букву». |
|
ЛО теми |
|
Впр.1 с.4 |
Впр.2 с.5
|
Впр.3 с.5 |
Повторити алфавіт. |
|
Розділ 1. Зустріч нових друзів! Unit 1.Meet New Friends! |
|||||||||||
2 |
|
Давай знайомитись! |
Гра «Слово до букви» |
Питальна структура What is…? |
ЛО уроку |
|
Впр.1 с.8 Впр.3 с.9 |
Впр.2 с.9 |
Впр.4 с.9 |
Впр.4 с.9 |
|
3 |
|
Приємно познайомитись! |
|
Питальна структура Are you…? – Yes, I am./No, I am not. |
ЛО уроку |
|
Впр.1 с.10 Впр.3 с.11 |
Впр.2 с.11
|
Впр.4 с.11 |
Впр.4 с.11 |
|
4 |
|
З якої літери починається твоє ім’я? |
|
|
ЛО теми |
Впр.2 с.13 Гра «Bingo» |
|
Впр.1 с.12
|
Впр.3 с.13 |
Впр.3 с.13 |
|
5 |
|
Це мій друг |
[m][n],[p],[g].Літера Ii , звук [i] |
Займенники he/she |
ЛО уроку |
Впр.4 с.15 |
Впр.1 с.14 Впр.3 с.15 |
Впр.2 с.14
|
Впр.5 с.15 |
Впр.5 с.15 |
|
6 |
|
Як твої справи? |
Літера Аа. [æ] [k] [s] [ı] |
Питальні структури |
ЛО уроку |
Впр.5 с.17 |
Впр.4 с.17 |
Впр.1-3 с.16
|
Впр.6 с.17 |
Впр.6 с.17. вивч.слова |
|
7 |
|
Разом з друзями. К/р. |
[b][d][æ][ɒ][ks] . Літери Оо, Хх |
Числівники 1-10 Питальні структури |
ЛО уроку |
Впр.3 с.19 Впр.4 с.21 |
Впр.1 с.18 Впр.2 с.20 |
Впр.2 с.19 Впр.1 с.20 Впр.3,5 с.21 |
|
Впр.5 с.21 |
|
Розділ 2. Познайомся з моєю родиною. Unit 2. Meet My Friends. |
|||||||||||
8 |
|
Це моя сім’я |
[b][d][ks] , [ɒ] [æ], [i] |
Структура this is.. |
ЛО уроку |
Впр.4 с.23 |
Впр.1,2 с.22 |
Впр.3 с.23 |
Впр.5 с.23 |
Впр.5 с.23 |
|
9 |
|
Я люблю свою сім’ю |
|
Питальні структури |
ЛО уроку |
Впр.5 с.25 |
Впр.1 с.24 Впр.4 с.25 |
Впр.2,3 с.24
|
Впр.6 с.25 |
Впр.6 с.25 |
|
10 |
|
Мої дідусь та бабуся |
Буквосполучення th |
Запитання Who is this? |
ЛО уроку
|
Впр.5 с.27 |
Впр.1,2 с.26 Впр.4 с.27 |
Впр.3 с.26 |
Впр.6 с.27 |
Впр.6 с.27 |
|
11 |
|
Як справи у твоїх рідних? |
[t] [d], [r], [ɒ] [e]. Літера Ее |
Запитання … |
ЛО уроку |
Впр.4 с.29 |
Впр.1 с.28 Впр.3 с.29 |
Впр.2 с.28 |
Впр.5 с.29 |
Впр.5 с.29 |
|
12 |
|
Скільки тобі років? |
[m][ð] [s] [e] [ʌ] Літера Uu. |
|
ЛО уроку
|
Впр.3 с.31 |
Впр.1 с.30 Впр.2 с.31 |
|
Впр.4 с.31 |
Впр.4 с.31 |
|
13 |
|
З днем народження! Підсумковий урок з теми "Це моя школа".
|
[m][ð][ʌ][ð][h][e]. Буквосполучення ck, звук [k] |
Числівники 1-10 |
ЛО уроку |
Впр.4 с.33 Впр.3 с.34 |
Впр.3 с.33 |
Впр.1,2 с.32 Впр.1,2 с.34 |
Впр.5 с.33 |
Впр.6 с.35 |
|
14 |
|
Познайомся з моєю родиною. К/р. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розділ 3. Це моя школа. Unit 3. This Is My School. |
|||||||||||
15 |
|
Ми – учні |
[l][i:][h] |
Множина іменників |
ЛО уроку |
Впр.5 с.37 |
Впр.1,3 с.36 |
Впр.2 с.36 Впр.4 с.37 |
Впр.6 с.37 |
Впр.5 с.37 |
|
16 |
|
На уроці |
[m][ð][ʌ] [h] [e] |
Питальна форма. |
ЛО уроку |
Впр.4 с.39 |
Впр.1,2 с.38 |
Впр.3 с.39 |
Впр.5 с.39 |
Впр.4 с.39
|
|
17 |
|
Моя класна кімната |
Буквосполучення оо. [ʋ] [u:] |
|
ЛО уроку |
Впр.4 с.41 |
Впр.1 с.40 |
Впр.2 с.40 Впр.3 с.41 |
Впр.5 с.41 |
Впр.4 с.41 |
|
18 |
|
Мої шкільні речі |
Буква Uu. Буквосполучення er. [ə] [ju:] |
Вказівні займенники this/that |
ЛО уроку
|
Впр.5 с.43 |
Впр.1-3 с.42 |
Впр.4 с.43
|
Впр.6 с.43 |
Впр.5 с.43 |
|
19 |
|
Олівець у пеналі |
Буква Оо Буквосполучення sh. [ʃ] [əʋ] |
Прийменники місця |
ЛО уроку |
Впр.5 с.45
|
Впр.1.2 с.44 |
Впр.3 с.44 Впр.4 с.45 |
Впр.6 с.45 |
Впр.5 с.45 |
|
20 |
|
Де мої речі? |
[w]. Буквосполучення wh |
Прийменники місця |
ЛО уроку |
Впр.5 с.47 |
Впр.1 с.46 Впр.3 с.47 |
Впр.2 с.46 Впр.3 с.47 |
Впр.6 с.47 |
Впр.5 с.47 |
|
21 |
|
Шкільні справи.
|
[tʃ]. Буквосполучення ch |
Числівники 11-20. Речення у наказовому способі |
ЛО уроку |
Впр.4 с.49 |
Впр.1 с.48 Впр.3 с.49 Впр.3 с.50 |
Впр.2 с.48 Впр.1,2 с.50 Впр.4,5 с.51 |
|
Впр.4 с.49 |
|
22 |
|
Це моя школа. К/р. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розділ 4. Щасливого Різдва!Unit 4. Merry Christmas. |
|||||||||||
23 |
|
Зустрічаймо зиму! |
[ɑ:] [əʋ]. Буквосполучення ar, ow |
Форми однини і множини. Форми дієслова to be |
ЛО уроку |
Впр.5 с.53 |
Впр.1,2 с.52 Впр.4 с.53 |
Впр.3 с.52
|
Впр.6 с.53 |
Впр.5 с.53 |
|
24 |
|
Ми – щасливі! |
[ı]. Буква Yy. |
Форми дієслова to be в однині та множині. |
ЛО уроку
|
Впр.4 с.55
|
Впр.1.2 с.54 |
Впр.3 с.55 |
Впр.5 с.55
|
Впр.4 с.55 |
|
25 |
|
Готуємось до Різдва
|
[i:]. Буквосполучення. ee, ea |
Особові займенники. Форми однини та множини дієслова to be |
ЛО уроку |
Впр.4 с.57 |
Впр.1,2 с.56 |
Впр.3 с.57 |
Впр.5 с.57
|
Впр.4 с.57 |
|
26 |
|
Мій улюблений колір |
|
|
ЛО уроку |
Гра «Прочитай слова» |
Впр.1,2 с.58 |
Впр.3,4 с.59
|
Впр.5 с.59 |
Впр.5 с.59 |
|
27 |
|
Різдвяні подарунки |
[ɔ:]. Буквосполучення or |
Запитання What is this?, Where is … |
ЛО уроку |
Впр.5 с.61
|
Впр.1,2 с.60 |
Впр.3 с.60 Впр.4 с.41 |
|
Впр.4 с.61 |
|
28 |
|
Щасливого Різдва! |
[j]. Буква Yy |
Запитання Where is … |
ЛО уроку |
Впр.4 с.63 |
Впр.1 с.62 Впр.3 с.63 |
Впр.2 с.62 |
Впр.5 с.63 |
Впр.5 с.63 |
|
29 |
|
Давайте розважатись!
|
[ŋ]. Буквосролучення ng |
Запитання Where is … Прийменники місця. |
ЛО уроку |
Впр.4 с.65 |
Впр.1,2 с.64 |
Впр.3 с.64 |
Впр.5 с.65
|
|
New Total English Starter |
30 |
|
Щасливого Різдва! К/р. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання та говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II семестр
№ уроку |
Дата |
Тема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||
Фонетика |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||
Нумо грати! |
|||||||||||||
33. |
|
Мій ляльковий будинок. |
Буквосполучення ng |
Запитання Whose .. is this? Присвійний відмінок іменників. Присвійний відмінок my |
ЛО уроку |
Впр.4 с.69 |
Впр.1,2 с.68 |
Впр.3 с.69
|
Впр.5 с.69 |
Впр.4 с.69 |
|
||
34. |
|
Чиї це іграшки? |
Буквосполучення ow, ou, звук [a\] . Буквосполучення wh,звук [h] |
Запитання Whose .. is this? Запитання та відповіді з використанням іменників у присвійному відмінку |
ЛО уроку |
Впр.4 с.71 |
Впр.1 с.70 Впр.3 с.71 |
Впр.2 с.70 |
Впр.5 с.71 |
Впр.4 с.71 |
|
||
35. |
|
Одяг моєї ляльки. |
Буквосполучення oy, звук [1] .Буквосполучення ay, ey, звук [ei] |
Форма дієслова to have третьої особи однини теперішнього часу |
ЛО уроку |
Впр.4 с.73 |
Впр.1,2 с.72 Впр.3 с.73
|
Впр.2 с.72 |
Впр.5 с.73 |
Впр.4 с.73 |
|
||
36. |
|
Який чудовий ведмедик! |
Буквосполучення ir , ur, er |
Присвійні займенники his/her Структура What a nice…! |
ЛО уроку |
Впр.4 с.75 |
Впр.1,2 с.74
|
Впр.3 с.75
|
Впр.5 с.75 |
Впр.4 с.75 |
|
||
37 |
|
Подарунки на день народження. |
|
Присвійний відмінок іменників. Структура What a nice…! |
ЛО уроку |
Впр.3 с.77 |
Впр.2 с.77 |
Впр.1 с.76
|
Впр.4 с.77 |
Впр.3 с.77 |
|
||
38. |
|
Що я вмію та чого я не вмію. Лексико-граматичний тест. |
|
Стверджувальні та заперечні речення з модальним дієсловом can. Гра «Вмію - не вмію». |
ЛО уроку |
|
Впр.1,2 с.78 Впр.4 с.79 |
Впр.3 с.79
|
|
Впр.4 с.79 |
|
||
39. |
|
А ти вмієш?
|
|
Питальні, стверджувальні та заперечні речення з модальним дієсловом can.
|
ЛО уроку
|
Впр.1 с.80
|
Впр.4 с.80 |
Впр.2 с.80 Впр.3 с.81 Впр.1,2 с.82
|
Впр.4,5 с.81 |
Впр.5 с.81
|
|
||
40. |
|
Нумо грати! Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
У мене є два ока! |
|||||||||||||
41. |
|
У мене є нова іграшка. |
|
Конструкція have got |
ЛО уроку |
Впр.5с.85 |
Впр.1,2 с.84 Впр.4 с.85 |
Впр.3 с.84 |
Впр.6 с.85 |
Впр.5 с.85 |
|
||
42. |
|
Моє обличчя. |
|
Конструкція has got |
ЛО уроку |
Впр.5 с.87 |
Впр.1,2 с.86
|
Впр.3 с.86 Впр.4 с.87 |
Впр.6 с.87 |
Впр.5 с.87 |
|
||
43. |
|
Розкажи про іграшку. |
|
Конструкція has got (no) |
ЛО уроку
|
Впр.1 с.88 Впр.4 c.89 |
Впр.1 с.88
|
Впр.2 с.88 Впр.3 с.89 |
Впр.5 с.89 |
Впр.4 с.89 |
|
||
44. |
|
Частини тіла. Лексико-граматичний тест. |
|
Конструкція have/ has got (no) |
ЛО уроку |
Впр.5 с.91 |
Впр.1 с.90 Впр.4 с.91 |
Впр.2 с.90 Впр.3 с.91 |
Впр.6 с.91
|
Впр.5 с.91 |
|
||
45. |
|
Що вміють мої іграшки? |
|
Питальні, стверджувальні та заперечні речення з модальним дієсловом can. Присвійний займенник your. |
ЛО уроку
|
Впр.4 с.93 |
Впр.1,2 с.92
|
Впр.3 с.93 |
Впр.5 с.93 |
Впр.4 с.93 |
|
||
46. |
|
Це – моє чудовисько. |
|
Конструкція have/ has got |
ЛО уроку |
Впр.4 с.95
|
Впр.1,2 с.94 |
Впр.3 с.95
|
Впр.5 с.95
|
Впр.4 с.93 |
|
||
47. |
|
У мене є два ока! Контрольна робота |
Буквосполучення ear |
|
ЛО уроку |
Впр.3 с.97 |
Впр.4 с.97 |
Впр.1,2 с.96 Впр.5 с.97 |
|
Повторити вивчену лексику. |
|
||
Домашні улюбленці та тварини. |
|||||||||||||
48. |
|
Домашні улюбленці. |
Буквосполучення air, ear ere |
Структури Have you got? – Yes, I have./ No, I haven’t. |
ЛО уроку |
Впр.2 с.98 Впр.5 с.99 |
Впр.1,2 с.98 Впр.4 с.99 |
Впр.2 с.98 Впр.3 с.99 |
|
Впр.5 с.99
|
|
||
49. |
|
У мене є улюбленець. |
Буквосполучення th |
Конструкція have/ has got |
ЛО уроку |
Впр.5 с.101 |
Впр.1 с.100 Впр.4 с.101 |
Впр.2,3 с.101
|
Впр.6 с.101 |
Впр.5 с.101 |
|
||
50. |
|
Дикі тварини. |
|
Запитання What animal is this?/ What has it got? |
ЛО уроку
|
Впр.5 с.103 |
Впр.1 с.102 |
Впр. 2,3 с.102 Впр.4 с.103
|
|
Впр.5 с.103 |
|
||
51. |
|
Що це за тварина? |
Буквосполучення ght |
Запитання What animals are these? та відповідь They are .Множина іменників. Модальне дієслово can |
ЛО уроку |
Впр.4 с.105
|
Впр.1 с.104 |
Впр.2 с.104 Впр.3 с.105 |
|
Впр.4 с.105 |
|
||
52. |
|
У зоопарку. Лексико-граматичний тест. |
|
Структури I like…, I do not like… |
ЛО уроку |
Впр.4 с.107 |
Впр.1,2 с.106
|
Впр.3 с107 |
Впр.5 с.107 |
Впр.4 с.107 |
|
||
53. |
|
Мені подобається слон. |
|
Запитання Do you like…?та відповідь Yes, I do./ No, I do not. |
ЛО уроку |
Впр.3 с.109 |
Впр.1 с.108
|
Впр.2 с.108
|
|
Впр.3 с.109 |
|
||
54. |
|
Домашні улюбленці та тварини. Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Моя улюблена пора року. |
|||||||||||||
55. |
|
Погода. |
Буквосполучення ea, ie |
Структури It is …, Let us… |
ЛО уроку
|
Впр.5 с113
|
Впр.1,2 с.112 |
Впр.3,4 с.113 |
|
Впр.5 с.113 |
|
||
56. |
|
Погода й розваги. |
Буквосполучення ph |
Структури It is …, Let us… |
ЛО уроку |
Впр.4 с.115 |
Впр.1,2 с.114 |
Впр.3 с.115 |
Впр.5 с.57 Впр.5 с.59 |
Впр.4 с.115 |
|
||
57. |
|
Мій щоденник. |
|
Структура It is … Модальне дієслово can |
ЛО уроку |
Впр.4 с.116 |
Впр.1 с.116 Впр.3 с.117 |
Впр.2 с.116
|
Впр.5 с.117 |
Впр.4 с.116 |
|
||
58. |
|
Пори року. Лексико-граматичний тест з теми. |
|
Запитання Is it…? та відповіді Yes, it is./No, it is not. |
ЛО уроку |
Впр.4 с.119 |
Впр.1,2 с.118 Впр.5 с.119 |
Впр.3 с.119 |
|
Впр.4,5 с.119 |
|
||
59. |
|
Яка це пора року? |
|
Запитання What season it is? |
ЛО уроку |
Впр.4 с.121 |
Впр.1 с.120 |
Впр.2 с.120 Впр.3 с.121 |
|
Впр.4 с.121 |
|
||
60. |
|
Коли твій день народження? |
|
Запитання When is your birthday? |
ЛО уроку |
|
Впр.1,2 с.122 |
Впр.3,4 с.123 |
|
Впр.5 с.123 |
|
||
61. |
|
Моя улюблена пора року.
|
Букво-сполучення ing |
Запитання What is your favourite season? |
ЛО уроку ЛО теми |
Впр.2,3 с.124
|
Впр.1 с.124 Впр.4 с.125 |
|
|
Впр.3 с.124
|
|
||
62. |
|
Тепер ти можеш … |
Буквосполучення ou, ow
|
Запитання What season is it? |
ЛО уроку |
Впр.5 с.127 |
|
Впр.1-3 с.126 Впр.4 с.127 |
|
Впр.5 с.127 Підготувати сь до контролю. |
|
||
63. |
|
Моя улюблена пора року. Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
64. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
ЛО уроку |
Listening test |
Підготуватись до контролю письма. |
|
|||||
65. |
|
Контроль письма |
|
|
ЛО уроку |
Writing test |
Підготувати сь до контролю читання |
|
|||||
66. |
|
Контроль читання |
|
|
ЛО уроку |
Reading test |
Повторити вивчену лексику. |
|
|||||
67. |
|
Контроль говоріння
|
|
|
ЛО уроку |
Speaking test |
|
|
|||||
68. |
|
Повторення
|
|
|
|
|
|
|
|||||
1