Календарне планування математика
(Автори: Скворцова С.О., Онопрієнко О.В. 2019)
(Для 2 класу (2023-2024 навчальний рік)
4 годин на тиждень
№ |
Тема уроку |
Сторінка |
Дата |
1 Семестр
Узагальнюємо і впорядковуємо знання і вміння за 1 клас
1. |
Повторюємо нумерацію чисел першої сотні |
4 |
04.09 |
2. |
Повторюємо числа |
5 |
05.09 |
3. |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації |
6 |
06.09 |
4. |
Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання |
7 |
07.09 |
5. |
Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання в межах 10 |
8 |
11.09 |
6. |
Дослідуємо задачі |
9 |
12.09 |
7. |
Дослідуємо задачі |
10 |
13.09 |
8. |
Аналізуємо задачі |
11 |
14.09 |
9. |
Досліджуємо задачі |
12 |
18.09 |
10. |
Досліджуємо математичні вирази,рівності й нерівності |
13 |
19.09 |
11. |
Повторюємо геометричні фігури; величини |
14 |
20.09 |
12. |
Додаємо і віднімаємо числа в межах 100 |
15 |
21.09 |
13. |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно |
16 |
25.09 |
14. |
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно |
17 |
26.09 |
15. |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа частинами |
18 |
27.09 |
16. |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
19 |
28.09 |
17. |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
20 |
02.10 |
18. |
Визначаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік |
21 |
09.10 |
19. |
Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота №1 |
22 |
10.10 |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20
20. |
Аналіз діагносту вальної роботи Знайомимося з математичними виразами,що містять дужки |
23 |
11.10 |
21. |
Визначаємо порядок виконання дій у виразах |
24 |
12.10 |
22. |
Складаємо задачі |
25 |
16.10 |
23. |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
26 |
17.10 |
24. |
Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків |
27 |
18.10 |
25. |
Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел |
28 |
19.10 |
26. |
Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа |
29 |
23.10 |
27. |
Використовуємо переставний закон додавання |
30 |
24.10 |
28. |
Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними |
31 |
25.10 |
29. |
Досліджуємо табличні додавання чисел у межах 20 |
32 |
26.10 |
30. |
Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання |
33 |
30.10 |
31. |
Обчислюємо периметр многокутника |
34 |
31.10 |
32. |
Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних |
35 |
01.11 |
33. |
Досліджуємо дві послідовні задачі |
36 |
02.11 |
34. |
Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20 |
37 |
06.11 |
35. |
Знайомимося із виразами зі зміною |
38 |
07.11 |
36. |
Досліджуємо задачі з двома запитаннями |
39 |
08.11 |
37. |
Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів |
40 |
09.11 |
38. |
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонентів |
41 |
13.11 |
39. |
Порівнюємо математичні вирази |
42 |
14.11 |
40. |
Знайомимося з прийомом округлення |
43 |
15.11 |
41. |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
44 |
16.11 |
42. |
Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми |
45 |
20.11 |
43. |
Віднімаємо числа різними способами |
46 |
21.11 |
44. |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
47 |
22.11 |
45. |
Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота №2 |
48 |
23.11 |
Розв’язуємо складні задачі
46. |
Аналіз діагностувальної роботи Знайомимося зі складеною задачею |
49 |
27.11 |
47. |
Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі |
50 |
28.11 |
48. |
Ділимо складену задачу на прості |
51 |
29.11 |
49. |
Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми |
52 |
30.11 |
50. |
Записуємо розв’язання задачі виразом |
53 |
04.12 |
51. |
Розв’язуємо задачі двома способами |
54 |
05.12 |
52. |
Розв’язуємо задачі різними способами |
55 |
06.12 |
53. |
Виконуємо дії з величинами |
56 |
07.12 |
54. |
Досліджуємо задачі на знаходження різниці |
57 |
11.12 |
55. |
Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова |
58 |
12.12 |
56. |
Перевіряємо додавання і віднімання |
59 |
13.12 |
57. |
Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
60 |
14.12 |
58. |
Розв’язуємо задачі |
61 |
18.12 |
59. |
Розв’язуємо задачі |
61 |
19.12 |
60. |
Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота №3 |
62 |
20.12 |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100
61. |
Аналіз діагностувальної роботи Додаємо і віднімаємо числа |
63 |
21.12 |
62. |
Розв’язуємо складні задачі на знаходження третього доданка |
64 |
25.12 |
63. |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд |
65 |
26.12 |
64. |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд |
66 |
27.12 |
65. |
Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
67 |
28.12 |
2 Семестр
66. |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
68 |
15.01 |
67. |
Розв’язуємо задачі |
69 |
16.01 |
68. |
Розв’язуємо задачі |
70 |
17.01 |
69. |
Додаємо і віднімаємо, застосовуючи прийом округлення |
71 |
18.01 |
70. |
Обчислюємо різними способами |
72 |
22.01 |
71. |
Досліджуємо кут |
73 |
23.01 |
72. |
Одержуємо прямий кут |
74 |
24.01 |
73. |
Досліджуємо прямокутник |
75 |
25.01 |
74. |
Досліджуємо прямокутник |
76 |
29.01 |
75. |
Досліджуємо квадрат |
77 |
30.01 |
76. |
Визначаємо периметр многокутника |
78 |
31.01 |
77. |
Розв’язуємо задачі |
79 |
01.02 |
78. |
Розв’язуємо задачі |
80 |
05.02 |
79. |
Досліджуємо коло і круг |
81 |
06.02 |
80. |
Досліджуємо коло і круг |
82 |
07.02 |
81. |
Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота №4 |
|
08.02 |
82. |
Аналіз діагностувальної роботи Шукаємо шлях розв’язування задачі |
83 |
12.02 |
83. |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
84 |
13.02 |
84. |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
85 |
14.02 |
85. |
Розв’язуємо задачі |
86 |
15.02 |
86. |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
87 |
19.02 |
87. |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
88 |
20.02 |
88. |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми |
89 |
21.02 |
89. |
Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел |
90 |
22.02 |
90. |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми |
91 |
26.02 |
91. |
Досліджуємо задачі |
92 |
27.02 |
92. |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно |
93 |
28.02 |
93. |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами Тематична контрольна робота з перевірки навичок усних обчислень |
94 |
29.02 |
94. |
Досліджуємо задачі |
95 |
04.03 |
95. |
Досліджуємо задачі |
96 |
05.03 |
96. |
Порівнюємо математичні вирази |
97 |
06.03 |
97. |
Використовуємо в обчисленнях прийом округлення |
98 |
07.03 |
98. |
Додаємо і віднімаємо різними способами |
99 |
11.03 |
99. |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини |
100 |
12.03 |
100. |
Перевіряємо додавання і віднімання |
101 |
13.03 |
101. |
Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота №5 |
102 |
14.03 |
Вивчаємо арифметичні дії множення і ділення; табличне множення та ділення
102. |
Аналіз діагностувальної роботи Досліджуємо суму однакових доданків |
103 |
18.03 |
103. |
Досліджуємо різницю кількох однакових чисел |
104 |
19.03 |
104. |
Додаємо і віднімаємо однакові числа |
105 |
20.03 |
105. |
Розв’язуємо задачі |
106 |
21.03 |
106. |
Знайомимось із арифметичною дією множення |
107 |
25.03 |
107. |
Знайомимось із арифметичною дією ділення |
108 |
26.03 |
108. |
Знайомимось із математичними виразами: добуток і частка |
109 |
27.03 |
109. |
Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення |
110 |
28.03 |
110. |
Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею |
111 |
01.04 |
111. |
Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення |
112 |
02.04 |
112. |
Вивчаємо ділення з нулем та одиницею |
113 |
03.04 |
113. |
Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10 |
114 |
04.04 |
114. |
Вивчаємо ділення на рівні частини |
115 |
08.04 |
115. |
Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота №6 |
|
09.04 |
116. |
Аналіз діагностувальної роботи Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах |
116 |
10.04 |
117. |
Досліджуємо таблицю множення на 2 |
117 |
11.04 |
118. |
Досліджуємо таблицю ділення на 2 |
118 |
15.04 |
119. |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі |
119 |
16.04 |
120. |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми |
120 |
17.04 |
121. |
Знаходження невідомий множник; невідоме ділене або дільник |
121 |
18.04 |
122. |
Досліджуємо таблицю множення на 3 |
122 |
22.04 |
123. |
Досліджуємо таблицю ділення на 3 |
123 |
23.04 |
124. |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці |
124 |
24.04 |
125. |
Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння |
125 |
25.04 |
126. |
Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4 |
126 |
29.04 |
127. |
Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць |
127 |
30.04 |
128. |
Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів |
128 |
01.05 |
129. |
Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5 |
129 |
02.05 |
130. |
Розв’язуємо складні задачі |
130 |
06.05 |
131. |
Вивчаємо кратне порівняння |
131 |
07.05 |
132. |
Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота №7 |
|
08.05 |
133. |
Аналіз діагностувальної роботи Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6 |
132 |
09.05 |
134. |
Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння |
133 |
13.05 |
135. |
Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7 |
134 |
14.05 |
136. |
Перевіряємо множення та ділення |
135 |
15.05 |
137. |
Досліджуємо таблиці множення числа 8 та числа 9; таблиці ділення на 8, на 9 |
136 |
16.05 |
138. |
Повторення вивченого |
137 |
20.05 |
139. |
Повторення вивченого |
138-139 |
21.05 |
140. |
Підсумковий урок за рік |
|
22.05 |