Мистецтво
За підручником О. Калініченко, Л. Аристової
2 год/тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим |
1. |
Здрастуй, рідна школо! Вітальна листівка. Виготовлення листівки до Дня знань. (с. 3-5) |
|
|
2. |
Здрастуй, рідна школо! Скрипковий ключ (ключ соль). Інструментальна музика. Сл: М. Скорик «Мелодія». Вик: А. Олейнікова, Н. Іванова «Здрастуй, рідна школо!» (с. 6-7) |
|
|
3. |
Здрастуй, рідна школо! Графіка. Графічні матеріали. Зображення дерева. (с. 8-9) |
|
|
4. |
Здрастуй, рідна школо! Мелодія. Вокальна музика. Сл: Е. Гріг «Ранок». Вик: А. Олейнікова, Н. Іванова «Здрастуй, рідна школо!» (з рухами). Мультфільм «Школа зайців» (с. 10-11) |
|
|
5. |
Осінні враження. Основні засоби виразності графіки. Штрихування. Зображення фруктів, овочів або ягід у вигляді веселих танцівників на святі врожаю. (с.12-13) |
|
|
6. |
Осінні враження. Календарно-обрядові пісні. Сл: «Вийшли в поле косарі» (укр. нар. пісня). Вик: «Два півники» (укр. нар. пісня) (в ролях). (с. 14-15) |
|
|
7. |
Осінні враження.Живопис. Теплі і холодні кольори. Зображення у техніці штампування айстр або хризантем, кольори яких покращать настрій. (с. 16-17)
|
|
|
8. |
Осінні враження. Ритм. Тривалості нот. Сл: П. Чайковський «Осіння пісня». Вик: Н. Май «Кап-кап»; ритмічні вправи. (с. 18-19) |
|
|
9. |
Барвисті ритми. Силует. Створення малюнка «Танок квітів» у вигляді силуетів. (с. 20-21) |
|
|
10. |
Барвисті ритми. Народні танці. Аркан. Сиртакі. Український народний танець «Аркан» (перегляд). Вик: «Танок каченят» (фр.нар.пісня) (з рухами). (с. 22-23) |
|
|
11. |
Барвисті ритми. Ритм. Орнамент. Створення у техніці штампування орнаменту для рушника.( с. 24-25) |
|
|
12. |
Барвисті ритми. Танці європейських народів. Полька, мазурка. Темпи. Пауза. Сл: Й. Штраус (син) «Полька «Піцикато»», Ф. Шопен «Мазурка». Гра «Музичне коло». Вик: ритмічного супроводу до танців на музичних інструментах (за вибором).(с.26-27) |
|
|
13. |
Світ тварин у мистецтві. Замальовки. Виконання замальовок тварин. (с. 28-29) |
|
|
14. |
Світ тварин у мистецтві. Марш. Фанфари. Сл: К. Сен-Санс «Королівський марш Лева». Мультфільм «Король Лев». Вик: З. Еманова «Папуга мандрівник». (с. 30-31) |
|
|
15. |
Світ тварин у мистецтві. Скульптура. Рельєф. Створення рельєфного зображення веселого левенятка із фруктів, овочів, ягід тощо. (с. 32-33)
|
|
|
16. |
Світ тварин у мистецтві. Регістри. Сл: К. Сен-Санс «Персонажі з довгими вухами».Вик: З. Еманова «Папуга мандрівник» (з рухами). Мультфільм «ЧоМуха – Чому папуги розмовляють?». Гра «Ритмічне коло». (с. 34-35) |
|
|
17. |
У мистецтві завжди лад. Композиція. Ліплення кумедного метелика. (с. 36-37) |
|
|
18. |
У мистецтві завжди лад. Звукоряд. Лад: мажор і мінор. Сл: В. Косенко «Не хочуть купити ведмедика», «Купили ведмедика». Вик: Ю. Поплавська «Хто співає». (с. 38-39) |
|
|
19. |
У мистецтві завжди лад (продовження). Створення спільної скульптури із виліплених фігурок «Ведмеді-друзі» (робота в парах). (с. 36-37) |
|
|
20. |
У мистецтві завжди лад (продовження). Звукоряд. Лад – мажор і мінор. Сл: Л. Бетховен «Весела. Сумна». Вик: Ю. Поплавська «Хто співає», ритм на музичних інструментах. (с. 38-39) |
|
|
21. |
Мистецькі подорожі. Фантастичний краєвид. Створення композиції «Барви далекої планети». (с. 40-41) |
|
|
22. |
Мистецькі подорожі. Мелодія. Вібрафон. Сл: А.-Ф. Марескотті «Негреня в місячному сяйві» (із циклу «Ескізи»). К. Дебюссі «Місячне сяйво» (виконання на вібрафоні). Вик: А. Сологуб «Зимові свята». (с. 42-43)
|
|
|
23. |
Мистецькі подорожі. Художній музей. Відеоекскурсія залами Музею сучасного мистецтва України. Облаштування виставки малюнків учнів класу. (с. 44) |
|
|
24. |
Мистецькі подорожі. Сюїта. Сл: М. Мусоргський сюїта «Картинки з виставки»: «Хатка на курячих ніжках»; «Балет пташенят, що не вилупились». Вик: А. Сологуб «Зимові свята». (с. 45) |
|
|
25. |
Зимові фантазії. Відтінки кольорів. Створення композиції «Зимові візерунки на вікні». (с. 46-47) |
|
|
26. |
Зимові фантазії. Динаміка. Сл: Е. Гріг «У печері гірського троля». Ж. Колодуб «Троль» (із сюїти «Сніжна королева»). Вик: О. Янушкевич, М. Ясакова «Біла казка». Гра «Ритмічні сніжинки». (с. 48-49) |
|
|
27. |
Зимові фантазії. Художники-ілюстратори. Створення зображення Снігової Королеви. Виготовлення рамки для композиції. (с. 50-51) |
|
|
28. |
Зимові фантазії. Сл: Ж. Колодуб «Троль» (із сюїти «Сніжна королева»). Л. Іваненко «Бабуся-Ягуся». Мультфільм «Крижане серце». Вик: ритмічні вправи, створення мелодії до вірша О. Сенатовича. (с. 52-53) |
|
|
29. |
Зимові фантазії. Композиція. Створення композиції «Веселі сніговики». (с. 54-55) |
|
|
30. |
Зимові фантазії. Колядки і щедрівки. Обробка. Сл: К. Стеценко «Чи дома-дома хазяїн дома?». Л. Горова «Ой радуйся, земле…». Вик: «Щедрик» (укр.нар.пісня, обробка М. Леонтовича). Мультфільм «Щедрик» (обробка О. Скрипки). (с. 56-57) |
|
|
31. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання колективної роботи. |
|
|
32. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання вивчених музичних творів. |
|
|