" Календарне планування 2 клас. Математика. З очікуваними результатами навчання здобувачів освіти. НУШ""

Про матеріал
Календарне планування для 2 класу з математики на ІІ семестр за підручником С.Скварцової відповідно до програми О.Савченко з очікуваними результатами навчання здобувачів освіти.
Перегляд файлу

                            Математика              

                                               ІІ семестр

За підручником С. Скварцової

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100

                    Тема уроку

 

дата

Очікувані результати

навчання здобувачів  освіти

62

Додаємо і віднімаємо числа с.63

09.01

Володіє навичками додавання та віднімання в межах 100.

63

Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка с.64

10.01

Аналізує задачу, створює допоміжну модель задачі.

64

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд с.65

  11.01

Прогнозує результат додавання та віднімання.

65

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд.  С 66

13.01

Перевіряє правильність обчислень.

66

Задачі, які містять відношення різницевого порівняння .67

16.01

Планує розв’язування сюжетної задачі.

67

Додавання і віднімання чисел частинами  с.68

17.01

Обчислює зручним для себе способом.

68

Розв`язуємо задачі с.69

18.01

Шукає різні способи розв’язування задачі.

69

Розв’язуємо задачі с.70

20.01

 

70

Додавання і віднімання, застосовуючи прийом округлення с.71

23.01

Обчислює зручним для себе способом.

71

Обчислюємо  різними способами с.72

24.01

 

72

Досліджуємо кут с.73

25.01

Співвідносить реальні об’єкти  з моделями геометричних фігур.

73

Одержуємо прямий кут с.74

27.01

 

74

Досліджуємо  прямокутник с.75-76

30.01

Моделює геометричні фігури.

75

Досліджуємо квадрат с.77

31.01

Розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками.

76

Визначаємо периметр многокутника.с.78

01.02

 

77

Розв’язуємо задачі с.79

03.02

Створює  математичну модель задачі.

78

Розв`язуємо задачі с.80

06.02

Шукає різні способи розв’язування задачі.

79

Досліджуємо коло і круг с.81

07.02

Розрізняє круг та коло.

80

Досліджуємо коло і круг с. 82

08.02

Розрізняє круг та коло.

Знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви.

81

Шукаємо шлях розв’язання задачі с.83

10.02

Шукає різні способи розв’язування задачі.

82

  Додаємо і віднімаємо числа частинами

 С.84

13.02

Коментує виконання обчислень.

83

Діагностувальна робота №5

14.02

 

84

 Аналіз діагностувальної роботи.

Додаємо і віднімаємо числа частинами

 с.85

15.02

Коментує виконання обчислень. Подає числа у вигляді суми розрядних доданків.

85

Розв`язуємо задачі с.86

17.02

 

86

Додаємо і віднімаємо числа частинами с.87

20.02

Обчислює зручним для себе способом.

87

Додаємо і віднімаємо числа частинами с .88

21.02

Обчислює усно зручним для себе способом.

88

Розв’язуємо задачі на знаходження суми с.89

22.02

Розв`язує прості задачі, складає план розв’язування складеної.

89

Задачі на знаходження третього числа по сумі двох чисел.с.90

24.02

 

90

Розв’язуємо задачі на знаходження суми с.91

27.02

 

91

Досліджуємо задачі с.92

28.02

Шукає різні способи розв’язування задачі.

92

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно с.93

01.03

 

93

Додаємо і віднімаємо числа різними способами.94

03.03

Обчислює зручним для себе способом.

94

Досліджуємо задачі с.95

06.03

Аналізує задачу, створює математичну модель задачі.

95

Досліджуємо задачі с.96

07.03

 

96

Порівнюємо математичні вирази с.97

08.03

 

97

Використовуємо в обчисленнях прийом округленняс.98

10.03

Коментує виконання обчислень.

98

Додаємо і віднімаємо числа різними способами с.99

13.03

 

99

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини с. 100

14.03

Вимірює і порівнює величини. Користується інструментами для вимірювання величин.

100

Діагностувальна робота №6

15.03

 

101

Аналіз діагностувальної роботи.

Перевіряємо додавання і віднімання. с.101

17.03

 

 

 

 

 

 

Розв’язуємо складенні задачі вивчаємо арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення і ділення

102

Досліджуємо суму однакових доданків с.103

20.03

Розуміє сутність дії множення.

103

Досліджуємо різницю кількох однакових чисел с.104

21.03

Розуміє сутність дії ділення.

104

Додаємо і віднімаємо однакові числа с.105

22.03

 

105

Розв’язуємо задачі с.106

24.03

 

106

Знайомимось із арифметичною дією множення с.107

03.04

Розуміє сутність дії множення.

107

Знайомимось із арифметичною дією ділення с.108

04.04

Розуміє сутність дії ділення.

108

Знайомимось із математичними виразами: добуток і частка с.109

05.04

Використовує у мовлення назви компонентів та результатів дії множення і ділення.

109

Вивчаємо назви компонентів та результатів дій множення й ділення. С.110

07.04

 

110

Вивчаємо переставний закон множення. Множення з нулем та одиницею. С. 111

10.04

Використовує в обчисленнях переставний закон множення.

111

Вивчаємо взаємозв’язок множення та ділення.

с .112

11.04

Використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням.

112

Вивчаємо ділення з нулем та одиницею. С .113

12.04

Використовує правила множення і ділення з числами: 1,0.

113

Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10.

С. 114

14.04

Розуміє неможливість ділення на нуль.

114

Вивчаємо ділення на рівні частини. С. 115

17.04

Використовує правило ділення рівних частин.

115

Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах. С. 116

18.04

Застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками.

 

 

 

 

 

116

Досліджуємо  таблицю множення числа 2 с.117

19.04

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 2.

117

Досліджуємо таблицю  ділення на 2.

Вивчаємо назви компонентів та результатів дій множення та ділення С.118

21.04

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 2 і відповідних випадків ділення.

118

Діагностувальна робота  ( усні обчислення)

24.04

 

119

Аналіз діагностувальної роботи

Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі с.119

  25.04

Креслить відрізки заданої довжини, розв’язує прості та складені сюжетні задачі.

120

Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми с.120

26.04

Розв’язує прості та складені сюжетні задачі. Застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками.

121

Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник с.121

28.04

Використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням, визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення.

122

Досліджуємо таблицю множення числа 3 с.122

01.05

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 3.

123

Досліджуємо таблицю  ділення на 3с.123

02.05

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 3 і відповідних випадків ділення.

124

Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці с.124

03.05

Розв`язує  складені задачі.

Пояснює розв’язання.

125

Розв’язуємо складені задачі на різницеве порівняння с. 125

05.05

 

126

Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю  ділення на 4 с.126

08.05

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 4 і відповідних випадків ділення.

127

Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць с.127

09.05

Обчислює значення виразів , що містять інші табличні випадки множення і ділення з опорою на таблиці.

128

Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів с.128

10.05

 

 

 

 

 

129

Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю  ділення на 5 с.129

12.05

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 5 і відповідних випадків ділення.

130

Розв’язуємо складені задачі с.130

15.05

Обирає числові дані необхідні  для відповіді на запитання.

131

Вивчаємо кратне порівняння с.131

16.05

Знаходить число яке у кілька разів більше( менше) за дане.

132

Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю  ділення на 6 с.132

17.05

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 6 і відповідних випадків ділення.

133

Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння

 с. 133

19.05

Знаходить число яке у кілька разів більше( менше) за дане.

Вибирає зручний спосіб обчислень.

134

Досліджуємо таблицю множення числа7; таблицю ділення на 7 с.134

22.05

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 7 і відповідних випадків ділення.

135

Діагностувальна  робота № 7

   23.05

 

136

Аналіз діагностувальної роботи.

Перевіряємо множення та ділення. С.135

24.05

Використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням.

137

Досліджуємо таблицю множення та  числа 8 , 9 та ділення на 8, на 9.с.136

 

26.05

Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 8, 9 і відповідних випадків ділення. Прогнозує результат множення і ділення.

138

Повторюємо вивчене .с.137

29.05

 

139

Повторюємо вивчене .с.138

30.05

 

Знаходить значення числового та буквеного виразів із заданим значенням букви.

140

Підсумковий урок.

 

31.05

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
14 січня 2023
Переглядів
2424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку