Математика
ІІ семестр
За підручником С. Скварцової
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 |
|||
№ |
Тема уроку
|
дата |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
62 |
Додаємо і віднімаємо числа с.63 |
09.01 |
Володіє навичками додавання та віднімання в межах 100. |
63 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка с.64 |
10.01 |
Аналізує задачу, створює допоміжну модель задачі. |
64 |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд с.65 |
11.01 |
Прогнозує результат додавання та віднімання. |
65 |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд. С 66 |
13.01 |
Перевіряє правильність обчислень. |
66 |
Задачі, які містять відношення різницевого порівняння .67 |
16.01 |
Планує розв’язування сюжетної задачі. |
67 |
Додавання і віднімання чисел частинами с.68 |
17.01 |
Обчислює зручним для себе способом. |
68 |
Розв`язуємо задачі с.69 |
18.01 |
Шукає різні способи розв’язування задачі. |
69 |
Розв’язуємо задачі с.70 |
20.01 |
|
70 |
Додавання і віднімання, застосовуючи прийом округлення с.71 |
23.01 |
Обчислює зручним для себе способом. |
71 |
Обчислюємо різними способами с.72 |
24.01 |
|
72 |
Досліджуємо кут с.73 |
25.01 |
Співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур. |
73 |
Одержуємо прямий кут с.74 |
27.01 |
|
74 |
Досліджуємо прямокутник с.75-76 |
30.01 |
Моделює геометричні фігури. |
75 |
Досліджуємо квадрат с.77 |
31.01 |
Розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками. |
76 |
Визначаємо периметр многокутника.с.78 |
01.02 |
|
77 |
Розв’язуємо задачі с.79 |
03.02 |
Створює математичну модель задачі. |
78 |
Розв`язуємо задачі с.80 |
06.02 |
Шукає різні способи розв’язування задачі. |
79 |
Досліджуємо коло і круг с.81 |
07.02 |
Розрізняє круг та коло. |
80 |
Досліджуємо коло і круг с. 82 |
08.02 |
Розрізняє круг та коло. Знаходить значення буквеного виразу із заданим значенням букви. |
81 |
Шукаємо шлях розв’язання задачі с.83 |
10.02 |
Шукає різні способи розв’язування задачі. |
82 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами С.84 |
13.02 |
Коментує виконання обчислень. |
83 |
Діагностувальна робота №5 |
14.02 |
|
84 |
Аналіз діагностувальної роботи. Додаємо і віднімаємо числа частинами с.85 |
15.02 |
Коментує виконання обчислень. Подає числа у вигляді суми розрядних доданків. |
85 |
Розв`язуємо задачі с.86 |
17.02 |
|
86 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами с.87 |
20.02 |
Обчислює зручним для себе способом. |
87 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами с .88 |
21.02 |
Обчислює усно зручним для себе способом. |
88 |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми с.89 |
22.02 |
Розв`язує прості задачі, складає план розв’язування складеної. |
89 |
Задачі на знаходження третього числа по сумі двох чисел.с.90 |
24.02 |
|
90 |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми с.91 |
27.02 |
|
91 |
Досліджуємо задачі с.92 |
28.02 |
Шукає різні способи розв’язування задачі. |
92 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно с.93 |
01.03 |
|
93 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами.94 |
03.03 |
Обчислює зручним для себе способом. |
94 |
Досліджуємо задачі с.95 |
06.03 |
Аналізує задачу, створює математичну модель задачі. |
95 |
Досліджуємо задачі с.96 |
07.03 |
|
96 |
Порівнюємо математичні вирази с.97 |
08.03 |
|
97 |
Використовуємо в обчисленнях прийом округленняс.98 |
10.03 |
Коментує виконання обчислень. |
98 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами с.99 |
13.03 |
|
99 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини с. 100 |
14.03 |
Вимірює і порівнює величини. Користується інструментами для вимірювання величин. |
100 |
Діагностувальна робота №6 |
15.03 |
|
101 |
Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряємо додавання і віднімання. с.101 |
17.03 |
|
|
|
|
|
Розв’язуємо складенні задачі вивчаємо арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення і ділення |
|||
102 |
Досліджуємо суму однакових доданків с.103 |
20.03 |
Розуміє сутність дії множення. |
103 |
Досліджуємо різницю кількох однакових чисел с.104 |
21.03 |
Розуміє сутність дії ділення. |
104 |
Додаємо і віднімаємо однакові числа с.105 |
22.03 |
|
105 |
Розв’язуємо задачі с.106 |
24.03 |
|
106 |
Знайомимось із арифметичною дією множення с.107 |
03.04 |
Розуміє сутність дії множення. |
107 |
Знайомимось із арифметичною дією ділення с.108 |
04.04 |
Розуміє сутність дії ділення. |
108 |
Знайомимось із математичними виразами: добуток і частка с.109 |
05.04 |
Використовує у мовлення назви компонентів та результатів дії множення і ділення. |
109 |
Вивчаємо назви компонентів та результатів дій множення й ділення. С.110 |
07.04 |
|
110 |
Вивчаємо переставний закон множення. Множення з нулем та одиницею. С. 111 |
10.04 |
Використовує в обчисленнях переставний закон множення. |
111 |
Вивчаємо взаємозв’язок множення та ділення. с .112 |
11.04 |
Використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням. |
112 |
Вивчаємо ділення з нулем та одиницею. С .113 |
12.04 |
Використовує правила множення і ділення з числами: 1,0. |
113 |
Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10. С. 114 |
14.04 |
Розуміє неможливість ділення на нуль. |
114 |
Вивчаємо ділення на рівні частини. С. 115 |
17.04 |
Використовує правило ділення рівних частин. |
115 |
Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах. С. 116 |
18.04 |
Застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками.
|
|
|
|
|
116 |
Досліджуємо таблицю множення числа 2 с.117 |
19.04 |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 2. |
117 |
Досліджуємо таблицю ділення на 2. Вивчаємо назви компонентів та результатів дій множення та ділення С.118 |
21.04 |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 2 і відповідних випадків ділення. |
118 |
Діагностувальна робота ( усні обчислення) |
24.04 |
|
119 |
Аналіз діагностувальної роботи Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі с.119 |
25.04 |
Креслить відрізки заданої довжини, розв’язує прості та складені сюжетні задачі. |
120 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми с.120 |
26.04 |
Розв’язує прості та складені сюжетні задачі. Застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками. |
121 |
Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник с.121 |
28.04 |
Використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням, визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення. |
122 |
Досліджуємо таблицю множення числа 3 с.122 |
01.05 |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 3. |
123 |
Досліджуємо таблицю ділення на 3с.123 |
02.05 |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 3 і відповідних випадків ділення. |
124 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці с.124 |
03.05 |
Розв`язує складені задачі. Пояснює розв’язання. |
125 |
Розв’язуємо складені задачі на різницеве порівняння с. 125 |
05.05 |
|
126 |
Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4 с.126 |
08.05 |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 4 і відповідних випадків ділення. |
127 |
Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць с.127 |
09.05 |
Обчислює значення виразів , що містять інші табличні випадки множення і ділення з опорою на таблиці. |
128 |
Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів с.128 |
10.05 |
|
|
|
|
|
129 |
Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5 с.129 |
12.05 |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 5 і відповідних випадків ділення. |
130 |
Розв’язуємо складені задачі с.130 |
15.05 |
Обирає числові дані необхідні для відповіді на запитання. |
131 |
Вивчаємо кратне порівняння с.131 |
16.05 |
Знаходить число яке у кілька разів більше( менше) за дане. |
132 |
Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6 с.132 |
17.05 |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 6 і відповідних випадків ділення. |
133 |
Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння с. 133 |
19.05 |
Знаходить число яке у кілька разів більше( менше) за дане. Вибирає зручний спосіб обчислень. |
134 |
Досліджуємо таблицю множення числа7; таблицю ділення на 7 с.134 |
22.05 |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 7 і відповідних випадків ділення. |
135 |
Діагностувальна робота № 7 |
23.05 |
|
136 |
Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряємо множення та ділення. С.135 |
24.05 |
Використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням. |
137 |
Досліджуємо таблицю множення та числа 8 , 9 та ділення на 8, на 9.с.136
|
26.05 |
Застосовує в обчисленнях знання таблиці множення числа 8, 9 і відповідних випадків ділення. Прогнозує результат множення і ділення. |
138 |
Повторюємо вивчене .с.137 |
29.05 |
|
139 |
Повторюємо вивчене .с.138 |
30.05
|
Знаходить значення числового та буквеного виразів із заданим значенням букви. |
140 |
Підсумковий урок.
|
31.05 |
|