Оновлена типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (під керівництвом Савченко О.Я.), затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 12 серпня 2022 р. №743.
Математика: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти. Л. Оляницька / Київ «Грамота», 2019
МАТЕМАТИКА
За програмою - 140 годин (4 год. на тиждень),
за навчальним планом – 140 годин (4 год. на тиждень)
І семестр – 61 години
№ уроку |
Дата |
Дата кори- гуюча |
Тема уроку |
Синхронне/асинхронне навчання |
|
Повторення навчального матеріалу за 1 клас |
|||||
1 |
01.09. |
|
Утворення чисел у межах 100 |
синхронне |
|
2 |
04.09. |
|
Одноцифрові та двоцифрові числа |
синхронне |
|
3 |
05.09 |
|
Одноцифрові та двоцифрові числа |
асинхронне |
|
4 |
08.09. |
|
Послідовність чисел першої сотні. Порівняння чисел |
синхронне |
|
5 |
11.09. |
|
Додавання та віднімання на основі десяткової нумерації |
синхронне |
|
6 |
12.09. |
|
Взаємозв’язок дій додавання та віднімання |
синхронне |
|
7 |
14.09. |
|
Знаходження невідомого компонента дій додавання та віднімання |
синхронне |
|
8 |
15.09. |
|
Переставний закон додавання |
синхронне |
|
9 |
18.09. |
|
Порозрядне додавання та віднімання в межах 100 |
синхронне |
|
10 |
19.09. |
|
Додавання та віднімання частинами в межах 100 |
синхронне |
|
11 |
21.09. |
|
Числові рівності. Метр, його співвідношення з дециметром і сантиметром |
синхронне |
|
12 |
22.09. |
|
Числові рівності й нерівності |
синхронне |
|
13 |
25.09 |
|
Числові вирази: сума та різниця |
синхронне |
|
14 |
26.09. |
|
Порівняння числових виразів |
синхронне |
|
15 |
28.09. |
|
Числові вирази. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного |
синхронне |
|
16 |
29.09. |
|
Величини. Одиниці вимірювання маси – кілограм. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного |
синхронне |
|
17 |
02.10. |
|
Величини. Одиниці вартості – копійка, гривня |
синхронне |
|
18 |
03.10. |
|
Величини. Одиниці вимірювання місткості – літр. Складання задач за коротким записом |
синхронне |
|
19 |
05.10. |
|
Діагностувальна робота №1 |
асинхронн. |
|
Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20 |
|||||
20 |
06.10. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Додавання та віднімання числа 2. |
синхронне |
|
21 |
09.10. |
|
Прямі і обернені прості задачі. Побудова відрізків |
синхронне |
|
22 |
10.10. |
|
Додавання та віднімання числа 3. Ламана, ланки ламаної. Довжина ламаної |
синхронне |
|
23 |
12.10. |
|
Додавання та віднімання числа 4 |
синхронне |
|
24 |
13.10. |
|
Прямий кут. Непрямі кути. Побудова прямого кута на аркуші в клітинку |
синхронне |
|
25 |
16.10. |
|
Додавання та віднімання числа 5. Ознайомлення зі складеною задачею |
синхронне |
|
26 |
17.10. |
|
Задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших |
синхронне |
|
27 |
19.10. |
|
Додавання та віднімання числа 6. Застосування переставного закону при додаванні виду 5+6 |
синхронне |
|
28 |
20.10. |
|
Прямокутник та його елементи. Властивість протилежних сторін прямокутника. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту |
синхронне |
|
29 |
23.10. |
|
Додавання та віднімання числа 7. Побудова прямокутника |
синхронне |
|
30 |
24.10. |
|
Додавання та віднімання числа 7. Побудова квадрата |
синхронне |
|
31 |
26.10. |
|
Додавання та віднімання числа 8. Обчислення значень виразів зі змінною |
синхронне |
|
32 |
27.10. |
|
Перевірка правильності виконання дій додавання та віднімання. Додавання та віднімання чисел частинами |
синхронне |
|
33 |
06.11. |
|
Додавання та віднімання числа 9. Задачі на знаходження суми трьох доданків |
синхронне |
|
34 |
07.11. |
|
Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20, використовуючи прийом округлення |
синхронне |
|
35 |
09.11. |
|
Многокутник та його елементи: вершини, сторони, кути. Периметр многокутника |
синхронне |
|
36 |
10.11. |
|
Правило знаходження периметра прямокутника. Віднімання на основі взаємозв’язку між діями додавання та віднімання |
синхронне |
|
37 |
13.11. |
|
Правило знаходження периметра квадрата. Розв’язування задач двома способами |
синхронне |
|
38 |
14.11. |
|
Числові вирази без дужок і з дужками. Порядок виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками |
синхронне |
|
39 |
16.11. |
|
Читання та запис числових виразів з дужками. Порядок виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками |
синхронне |
|
40 |
17.11. |
|
Додавання суми до числа |
синхронне |
|
41 |
20.11. |
|
Віднімання суми від числа |
синхронне |
|
42 |
21.11. |
|
Віднімання числа від суми |
синхронне |
|
43 |
23.11. |
|
Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20 |
синхронне |
|
44 |
24.11. |
|
Діагностувальна робота №2 |
синхронне. |
|
Додавання та віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд |
|||||
45 |
27.11. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Порозрядне додавання одноцифрового числа до двоцифрового (45+7) |
синхронне |
|
46 |
28.11. |
|
Прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового способом округлення |
синхронне |
|
47 |
30.11. |
|
Прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового частинами |
синхронне |
|
48 |
01.12. |
|
Прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового |
синхронне |
|
49 |
04.12. |
|
Віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд |
синхронне |
|
50 |
05.12. |
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (45-7) |
синхронне |
|
51 |
07.12. |
|
Прийоми віднімання способом округлення |
синхронне |
|
52 |
08.12. |
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового |
синхронне |
|
53 |
11.12. |
|
Додавання двоцифрових чисел (45+27) |
синхронне |
|
54 |
12.12. |
|
Віднімання двоцифрових чисел (45-27) |
синхронне |
|
55 |
14.12. |
|
Віднімання двоцифрових чисел |
синхронне |
|
56 |
15.12. |
|
Одиниця вимірювання маси – центнер (ц). Співвідношення між одиницями вимірювання маси – центнером і кілограмом |
синхронне |
|
57 |
18.12. |
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Співвідношення між одиницями вимірювання маси: центнером і кілограмом |
синхронне |
|
58 |
19.12. |
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Перевірка правильності виконання дій додавання та віднімання |
синхронне. |
|
59 |
21.12. |
|
Діагностувальна робота № 3 |
синхронне |
|
60 |
22.12. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Додавання та віднімання двоцифрових чисел.Коло , круг та їхні елементи: центр, радіус,діаметр. |
синхронне |
|
|
|
|
|
|
|