Календарне планування 2 класу

Про матеріал
Вітаю! Це мої календарні плани, вони розраховані на учнів 2-го класу, за оновленою прогамою для закладів загадьної середньої освіти.Під керівництвом О.Я.Савченко. Оновлена програма від 12 серпня 2022р. Программу можна підлашиувати під себе. Будьте у беспеці! Хай щастить!
Перегляд файлу

Оновлена типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (під керівництвом Савченко О.Я.), затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 12 серпня 2022 р. №743.

 

Математика: підручник  для 2 класу закладів загальної середньої освіти.     Л. Оляницька / Київ «Грамота», 2019

МАТЕМАТИКА

За програмою  - 140 годин (4 год. на тиждень),

за навчальним планом – 140 годин (4 год. на тиждень)

І семестр – 61 години

№ уроку

Дата

Дата

кори-

гуюча

Тема уроку

Синхронне/асинхронне навчання

Повторення навчального матеріалу за 1 клас

1

01.09.

 

Утворення чисел у межах 100

синхронне

2

04.09.

 

 Одноцифрові та двоцифрові числа

синхронне

3

05.09

 

Одноцифрові та двоцифрові числа

асинхронне

4

08.09.

 

Послідовність чисел першої сотні. Порівняння чисел

синхронне

5

11.09.

 

Додавання та віднімання на основі десяткової нумерації

синхронне

6

12.09.

 

Взаємозв’язок дій додавання та віднімання

синхронне

7

14.09.

 

Знаходження невідомого компонента дій додавання та віднімання

синхронне

8

15.09.

 

Переставний закон додавання

синхронне

9

18.09.

 

Порозрядне додавання та віднімання в межах 100

синхронне

10

19.09.

 

Додавання та віднімання частинами в межах 100

синхронне

11

21.09.

 

Числові рівності. Метр, його співвідношення з дециметром і сантиметром

синхронне

12

22.09.

 

Числові рівності й нерівності

синхронне

13

25.09

 

Числові вирази: сума та різниця

синхронне

14

26.09.

 

Порівняння числових виразів

синхронне

15

28.09.

 

Числові вирази. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного

синхронне

16

29.09.

 

Величини. Одиниці вимірювання маси – кілограм. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного

синхронне

17

02.10.

 

Величини. Одиниці вартості – копійка, гривня

синхронне

18

03.10.

 

Величини. Одиниці вимірювання місткості – літр. Складання задач за коротким записом

синхронне

19

05.10.

 

Діагностувальна робота №1

асинхронн.

Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20

20

06.10.

 

Аналіз діагностичної роботи. Додавання та віднімання числа 2.

синхронне

21

09.10.

 

Прямі і обернені прості задачі. Побудова відрізків

синхронне

22

10.10.

 

Додавання та віднімання числа 3. Ламана, ланки ламаної. Довжина ламаної

синхронне

23

12.10.

 

Додавання та віднімання числа 4

синхронне

24

13.10.

 

Прямий кут. Непрямі кути. Побудова прямого кута на аркуші в клітинку

синхронне

25

16.10.

 

Додавання та віднімання числа 5. Ознайомлення зі складеною задачею

синхронне

26

17.10.

 

Задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших

синхронне

27

19.10.

 

Додавання та віднімання числа 6. Застосування переставного закону при додаванні виду 5+6

синхронне

28

20.10.

 

Прямокутник та його елементи. Властивість протилежних сторін прямокутника. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту

синхронне

29

23.10.

 

Додавання та віднімання числа 7. Побудова прямокутника

синхронне

30

24.10.

 

Додавання та віднімання числа 7. Побудова квадрата

синхронне

31

26.10.

 

Додавання та віднімання числа 8. Обчислення значень виразів зі змінною

синхронне

32

27.10.

 

Перевірка правильності виконання дій додавання та віднімання. Додавання та віднімання  чисел частинами

синхронне

33

06.11.

 

Додавання та віднімання числа 9. Задачі на знаходження суми трьох доданків

синхронне

34

07.11.

 

Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20, використовуючи прийом округлення

синхронне

35

09.11.

 

Многокутник та його елементи: вершини, сторони, кути. Периметр многокутника

синхронне

36

10.11.

 

Правило знаходження периметра прямокутника. Віднімання на основі взаємозв’язку між діями додавання та віднімання

синхронне

37

13.11.

 

Правило знаходження периметра квадрата. Розв’язування задач двома способами

синхронне

38

14.11.

 

Числові вирази без дужок і з дужками. Порядок виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками

синхронне

39

16.11.

 

Читання та запис числових виразів з дужками. Порядок виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками

синхронне

40

17.11.

 

Додавання суми до числа

синхронне

41

20.11.

 

Віднімання суми від числа

синхронне

42

21.11.

 

Віднімання числа від суми

синхронне

43

23.11.

 

Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20

синхронне

44

24.11.

 

Діагностувальна робота №2

синхронне.

Додавання та віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд

45

27.11.

 

Аналіз діагностичної роботи. Порозрядне додавання одноцифрового числа до двоцифрового (45+7)

синхронне

46

28.11.

 

Прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового способом округлення

синхронне

47

30.11.

 

Прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового частинами

синхронне

48

01.12.

 

Прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового

синхронне

49

04.12.

 

Віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд

синхронне

50

05.12.

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (45-7)

синхронне

51

07.12.

 

Прийоми віднімання способом округлення

синхронне

52

08.12.

 

Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового

синхронне

53

11.12.

 

Додавання двоцифрових чисел (45+27)

синхронне

54

12.12.

 

Віднімання двоцифрових чисел (45-27)

синхронне

55

14.12.

 

Віднімання двоцифрових чисел

синхронне

56

15.12.

 

Одиниця вимірювання маси – центнер (ц). Співвідношення між одиницями вимірювання маси – центнером і кілограмом

синхронне

57

18.12.

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Співвідношення між одиницями вимірювання маси: центнером і кілограмом

синхронне

58

19.12.

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Перевірка правильності виконання дій додавання та віднімання

синхронне.

59

21.12.

 

Діагностувальна робота № 3

синхронне

60

22.12.

 

Аналіз діагностичної роботи. Додавання та віднімання двоцифрових чисел.Коло , круг та їхні елементи: центр, радіус,діаметр.

синхронне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Манжак Марина
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
17 жовтня 2023
Переглядів
1467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку