Календарне планування 2019-2020 н.р. Біологія. 7 клас

Про матеріал
Календарне планування 2019-2020 н.р. Біологія. 7 клас. Підручник: Біологія (рівень стандарту) 7 клас авт. Н.В. Запорожець, 2015р.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Біологія», 7-А клас

70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервні

Програма:

Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

 

№ з/п

Дата

Тема уроку

Практична частина

Примітка

Вступ (4 год. + 1 год. резервна).

  1.                

 

1.  Інструктаж з БЖД. Тварина – живий організм.  Особливості живлення тварин

 

 

  1.                

 

2. Основні відмінності тварин від рослин та грибів.

 

 

  1.                

 

3.  Клітини та тканини тварин.

 

 

  1.                

 

4.  Органи та системи органів тваринного організму.

 

 

  1.                

 

5. Узагальнення знань з теми «Вступ». Тематичне оцінювання

 

 

Тема 1. Різноманітність тварин (26 год.+ 4 год. резервні)

  1.                

 

1.Способи класифікації тварин.

 

 

  1.                

 

2. Кишковопорожнинні. 

Міні-проект: «Як утворюються коралові острови».

 

  1.                

 

3. Кільчасті черви.

 

Лабораторне дослідження №1: Зовнішня будова та рух кільчастих червів на прикладі дощового черв’яка.

 

  1.                

 

4. Членистоногі тварини. Ракоподібні.

 

 

  1.            

 

5. Павукоподібні

 

 

  1.            

 

6. Комахи. Типи розвитку комах.

 

 

  1.            

 

7. Комахи з повним та неповним перетворенням.

 

 

  1.            

 

8. Практична робота №1: Виявлення прикладів пристосувань до способу життя комах. Інструктаж з техніки БЖ

 

 

  1.            

 

9. Молюски.

 

Лабораторне дослідження №2: Будова черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків.

 

  1.            

 

10. Паразитизм.

 

 

  1.            

 

11. Паразитичні черви.

 

 

  1.            

12. Паразитичні членистоногі.

 

 

  1.            

 

13. Риби. Кісткові риби.

 

 

  1.            

 

14.  Хрящові риби.

 

 

  1.            

 

15. Амфібії (земноводні).

 

 

  1.            

 

16. Рептилії (плазуни). Різноманітність рептилій.

 

 

  1.            

 

17. Тематична контрольна робота. Тематичне оцінювання.

 

 

  1.            

 

18. Птахи.

 

 

  1.            

 

19. Різноманітність птахів.

 

 

  1.            

 

20. Основні групи птахів.

 

 

  1.            

 

21. Практична робота № 2: Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у представників різних екологічних груп птахів.

 

 

  1.            

 

22. Ссавці.

 

 

  1.            

 

23. Різноманітність ссавців: яйцеродні.

 

 

  1.            

 

24. Різноманітність ссавців: сумчасті

 

 

  1.            

 

25. Різноманітність ссавців: плацентарні. Комахоїдні.

 

 

  1.            

 

26. Різноманітність плацентарних ссавців: рукокрилі, гризуни, зайцеподібні.

 

 

  1.            

 

27. Різноманітність  плацентарних ссавців: Хоботні, копитні та китоподібні.

 

 

  1.            

 

28. Різноманітність  плацентарних ссавців: хижі, ластоногі, примати

 

 

  1.            

 

29. Практична робота №3: Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування

 

 

  1.            

 

30.Узагальнення знань з теми «Різноманітність тварин».. Тематичне оцінювання.

 

 

Тема 2. Процеси життєдіяльності тварин (16 год . + 1 год. резервна)

  1.            

 

1. Дихання та газообмін у тварин.

 

 

  1.            

 

2. Транспорт речовин у тварин. Кров, її основні функції.

 

 

  1.            

 

3. Живлення тварин. Особливості обміну речовин гетеротрофного організму.

 

 

  1.            

 

4. Травлення тварин. Різноманітність травних систем

 

 

  1.            

 

 

5. Практична робота №4. Порівняння будови крооносної системи хребетних тварин.

 

 

  1.            

 

6.Виділення у тварин.

 

 

  1.            

 

7. Опора і рух тварин. Значення опорно-рухової системи. Типи симетрії та способи пересування тварин.

 

 

  1.            

 

8. Тематична контрольна робота. Тематичне оцінювання

 

 

  1.            

 

9. Практична робота №5. Порівняння будови скелетів хребетних тварин.

 

 

  1.            

 

10. Покриви тіла, їх різноманітність та функції.

 

Лабораторне дослідження №3: Особливості покривів тіла тварин.

 

  1.            

 

11. Нервова система, її значення, розвиток у різних тварин.

 

 

  1.            

 

12. Значення органів чуття.

 

 

  1.            

 

13. Практична робота №6. Порівняння будови головного мозку хребетних тварин.

 

 

  1.            

 

14.Розмноження тварин. Форми розмноження. Статеві клітини та запліднення

 

 

  1.            

 

15. Індивідуальний розвиток тварин.

Міні-проект  «Турбота про потомство».

 

  1.            

 

16. Тривалість життя, ріст тварин

 

Лабораторне дослідження №4: Визначення віку тварин (на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб.

 

  1.            

 

17.Узагальнення знань з теми «Процеси життєдіяльності тварин». Тематичне оцінювання

Міні-проект.

 

Тема 3. Поведінка тварин (10 год.)

  1.           0

 

1.Поведінка тварин, методи її вивчення.

 

Лабораторне дослідження №5: Спостереження за поведінкою тварин.

 

  1.            

 

2. Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин

Міні-проект «Чому мігрують тварини?».

 

  1.            

 

3. Вроджена та набута поведінка тварин.

 

 

  1.            

 

4.Форми поведінки тварин.

 

 

  1.            

 

5. Практична робота №7: Визначення форм поведінки тварин.

 

 

  1.            

 

6. Типи угрупувань тварин за К. Лоренцом. Ієрархія у групі. Комунікації тварин.

 

 

  1.            

 

7. Елементарна розумова діяльність тварин

 

 

  1.            

 

8. Використання тваринами знарядь праці.

 

 

  1.            

 

9. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення.  

 

 

  1.            

 

10. Узагальнення та систематизація вивченого з теми «Поведінка тварин». Тематичне оцінювання.

Екскурсія: Різноманітність тварин свого краю.

 

Тема 4. Організми і середовище існування (6 год .)

  1.            

 

  1. Поняття про екосистему та чинники середовища.

Міні-проект «Як тварини пристосовані до життя в різних умовах?»

 

  1.            

2. Ланцюги живлення. Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемі.

 

 

  1.            

 

3.Співіснування організмів в угрупуваннях. 

 

Екскурсія: Пристосованість рослин і  тварин до сумісного життя в природному угрупуванні

 

  1.            

 

4.  Вплив людини та її діяльності в екосистемах. Екологічна етика.

 

 

  1.            

 

5. Природоохоронні території.  Міні-проект

 

 

  1.            

6. Червона книга України. Тематичне оцінювання

 

 

Узагальнення (2 год)

  1.            

 

1.Ознаки та представники основних груп організмів (рослини, тварини, гриби, бактерії)

 

 

  1.            

2.Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Скуба Надія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Михайленко Лариса Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Планування
Додано
23 серпня 2019
Переглядів
19934
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку