Календарно-тематичне планування
Біології 7 клас
(70 год, 2 год на тиждень)
2019-2020 н.р.
І семестр
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
|
|
Вступ (4 години) |
|
1
|
|
Основні відмінності тварин від рослин і грибів. Особливості живлення тварин |
|
2 |
|
Будова тварин. Клітина тварин |
|
3 |
|
Тканини тварин |
|
4 |
|
Органи та системи органів тварин |
|
|
|
Тема 1. Різноманітність тварин (26 годин) |
|
5 |
|
Поняття про класифікацію тварин |
|
6 |
|
Кишковопорожнинні |
|
7 |
|
Кільчасті черви. Лабораторні дослідження зовнішньої будови та руху кільчастих червів (на прикладі дощового черв’яка або трубочника) |
|
8 |
|
Членистоногі |
|
9 |
|
Ракоподібні |
|
10 |
|
Павукоподібні |
|
11 |
|
Комахи. Практична робота 1 «Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у комах» |
|
12 |
|
Різноманітність і значення комах |
|
13 |
|
Молюски. Лабораторне дослідження будови черепашки (мушлі) черевоногих і двостулкових молюсків Міні-проект (за вибором)Як утворюються перлини? |
|
14 |
|
Паразитизм. Паразитичні черви. |
|
15 |
|
Паразитичні членистоногі. |
|
16 |
|
Тематичний контроль знань з теми «Різноманітність тварин, безхребетні тварини» |
|
17 |
|
Риби . Кісткові риби. |
|
18 |
|
Риби. Хрящові риби. |
|
19 |
|
Амфібії |
|
20 |
|
Рептилії |
|
21 |
|
Птахи. |
|
22 |
|
Різноманітність птахів. Основні групи птахів, їхнє значення та охорона. |
|
23 |
|
Практична робота 2 «Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у представників різних екологічних груп птахів» |
|
24 |
|
Ссавці. Загальна характеристика |
|
25 |
|
Різноманітність ссавців |
|
26 |
|
Різноманітність ссавців |
|
27 |
|
Різноманітність ссавців |
|
28 |
|
Різноманітність ссавців, їхня роль у природі та житті людини |
|
29 |
|
Практична робота 3 «Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з їх пристосуванням до різних умов існування» |
|
30 |
|
Контрольна робота №1 |
|
31 |
|
Повторення |
|
32 |
|
Повторення
|
|