7-А, 7-Б клас рівень стандарт 70 год; 2 год на тиждень
1 семестр 2019/2020 н.р.
№ |
Тема уроку |
КР/ПР |
Дата/Клас |
||||
|
Вступ (4 години) |
|
|||||
1. |
Первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
||||
2. |
Основні відмінності тварин від рослин та грибів.
|
|
|
||||
3. |
Особливості живлення тварин.
|
|
|
||||
4. |
Будова тварин: клітини, тканини, органи та системи органів. |
|
|
||||
Тема 1. Різноманітність тварин (26 год) |
|
||||||
5. |
Поняття про класифікацію тварин. Різноманітність тварин. |
|
|
||||
6. |
Кишковопорожнинні: особливості будови, способу життя. |
|
|
||||
7. |
Різноманітність кишковопорожнинних, їх роль в природі та значення в житті людини. Міні-проект “Як утворюються коралові острови” |
|
|
||||
8. |
Кільчасті черви: особливості будови, способу життя, різноманітність, їх роль в природі та значення в житті людини. Лабораторне дослідження № 1: зовнішньої будови та руху кільчастих червив (на прикладі дощового черв’яка або трубочника) |
ЛД № 1 |
|
||||
9. |
Членистоногі. Загальна характеристика. |
|
|
||||
10. |
Самостійна робота № 1 ( тести)
|
СР № 1 |
|
||||
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
|||||
11. |
Ракоподібні: особливості будови, способу життя, різноманітність, їх роль в природі та значення в житті людини. |
|
|
||||
12. |
Павукоподібні: особливості будови, способу життя, різноманітність, їх роль в природі та значення в житті людини. |
|
|
||||
13. |
Комахи: особливості будови, способу життя, різноманітність, їх роль в природі та значення в житті людини. |
|
|
||||
14. |
Інструктаж БЖД. Практична робота № 1: “Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у комах”. |
ПР № 1 |
|
||||
15. |
Молюски: особливості будови, способу життя. Лабораторне дослідження № 2: “Будова черепашки (мушлі) черевоногих та двустолкових молюсків”. |
ЛД № 2 |
|
||||
16. |
Різноманітність молюсків, їх роль у природі та значення в житті людини. Міні-проект “Як утворюються перлини” |
|
|
||||
17. |
Паразитичні безхребетні тварини.
|
|
|
||||
18. |
Риби: особливості будови, способу життя, різноманітність, їх роль в природі та значення в житті людини. |
|
|
||||
19. |
Амфібії:особливості будови, способу життя,різноманітність, їх роль в природі та значення в житті людини. |
|
|
||||
20. |
Контрольна робота № 1
|
КР № 1 |
|
||||
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
|||||
21. |
Рептилії: особливості будови, способу життя |
|
|
||||
22. |
Різноманітність рептилій, їх роль у природі та значення в житті людини. |
|
|
||||
23. |
Птахи: особливості будови, способу життя |
|
|
||||
24. |
Інструктаж БЖД. Практична робота № 2 “Виявлення прикладів пристосувань до способу життя різних птахів”. |
ПР № 2 |
|
||||
25. |
Птахи: різноманітність, їх роль в природі та значення в житті людини. |
|
|
||||
26. |
Ссавці: особливості будови, способу життя. |
|
|
||||
27. |
Інструктаж БЖД. Практична робота № 3 “Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування”. |
ПР № 3 |
|
||||
28. |
Різноманітність ссавців, їх роль у природі та значення в житті людини. |
|
|
||||
29. |
Самостійна робота (тести)
|
|
|
||||
30. |
Різноманітність тварин: узагальнення вивченого з теми. |
|
|
||||
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
|||||
|
|
||||||