Погоджено
Заступник директора
______________ М.Я. Петручик
____________________________
Біологія
7 клас
Складено згідно навчальної програми «Біологія для 6 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» Затвердженї Міністерством освіти і науки України наказ Міністерства освіти і науки України від 06.06 2012 р. № 664 «Про затвердження навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня» зі змінами,затвердженими наказом МОН від 29.05.2015 № 585.
(70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервних)
К-ть годин |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітка |
|
Вступ ( 4 год.)
|
|
|
|
1
|
Тварина - живий організм. Основні відмінності тварин від рослин та грибів. |
1 |
|
|
2 |
Особливості живлення тварин.Основні процеси життєдіяльності тварин. |
1 |
|
|
3 |
Клітини і тканини тварин. |
1 |
|
|
4 |
Органи та системи органів тварин. |
1 |
|
|
|
Тема 1. Різноманітність тварин (26 +5 год.) |
|
|
|
5 |
Поняття про класифікацію тварин. |
1 |
|
|
6 |
Загальна характеристика типу Кишковопорожнинні. Гідроїдні поліпи. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування
|
1 |
|
|
7 |
Різноманітність кишковопорожнинних, роль у природі та значення в житті людини . Міні-проект (за вибором) Як утворюються коралові острови?
|
1 |
|
|
8 |
Загальна характеристика типу Кільчасті черви. Лабораторне дослідження : Зовнішня будова та рух кільчастих червів (на прикладі дощового черв’яка або трубочника) |
1 |
|
|
9. |
Пристосування в будові й процесах життєдіяльності паразитичних червів до їхнього способу існування. |
1 |
|
|
|
Тематична № 1. |
|
|
|
10. |
Загальна характеристика типу Членистоногі
|
1 |
|
|
11 |
Загальна характеристика класу Ракоподібні, Різноманітність ракоподібних, роль у природі та значення в житті людини. |
1 |
|
|
12 |
Загальна характеристика класу Павукоподібні. |
1 |
|
|
13 |
Урок-подорож. Загальна характеристика класу Комахи. Лабораторні дослідження : Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у комах. |
1 |
|
|
14 |
Комахи. Типи розвитку комах . |
1 |
|
|
15 |
Різноманітність комах. Їхня роль у природі та житті людини. |
1 |
|
|
16 |
Загальна характеристика типуМолюски. Лабораторне дослідження : Будова мушлі молюсків. |
1 |
|
|
17 |
Клас Черевоногі та Двостулкові молюски. Міні-проект Як утворюються перлини? |
1 |
|
|
18 |
Клас Головоногі молюски. |
1 |
|
|
19 |
Паразитичні безхребетні тварини |
1 |
|
|
|
Тематична № 2 |
|
|
|
20 |
Загальна характеристика типу Хордові.Підтип Безчерепні.Підтип Черепні.Загальна характеристика класу Хрящові риби. |
1 |
|
|
21 |
Загальна характеристика класу Кісткові риби.
|
1 |
|
|
22 |
Значення риб у житті людини. Рибне господарство. Охорона риб. |
1 |
|
|
23 |
Загальна характеристика класуАмфібії. |
1 |
|
|
24 |
Рептилії. Особливості процесів життєдіяльності й поводження плазунів. |
1 |
|
|
25. |
Роль плазунів в екосистемах,їхнє значення для людини. Охорона плазунів. |
1 |
|
|
26. |
Контрольна робота |
1 |
|
|
|
Тематична №3. |
|
|
|
27 |
Загальна характеристика класу Птахи. Внутрішня будова й особливості життєдіяльності птахів. |
1 |
|
|
28. |
Розмноження й розвиток птахів. Виводкові та нагніздні птахи. Лабораторніе дослідження : Будова яйця птахів. |
1 |
|
|
29 |
Різноманітність птахів. Роль птахів в екосистемах,їхнє значення для людини. Практична робота № 2 Виявлення прикладів пристосувань до різних умов існування у птахів. |
1 |
|
|
30 |
Загальна характеристика класуСсавці. |
1 |
|
|
31. |
Різноманітність ссавців. Практична робота №3 Особливості зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування |
1 |
|
|
32 |
Урок-гра Різноманітність плацентарних ссавців:комахоїдні, рукокрилі, гризуни, зайцеподібні. |
1 |
|
|
33 |
Різноманітність плацентарних ссавців:хижі, ластоногі, китоподібні, примати. |
1 |
|
|
34 |
Різноманітність плацентарних ссавців:хоботні, парнокопитні та непарнокопитні. |
1 |
|
|
35 |
Представлення міні-проектів. Тварини-будівельники Зуби ссавців. Тварини рекордсмени. |
1 |
|
|
|
Тематична № 4. |
|
|
|