№ |
Дата |
Тема |
Інтегровані змістові лінії
|
Очікуваний результат Учні вмітимуть: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Д.З. |
||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна/писемна взаємодія/продукування |
||||||
І семестр Тема 1: Я, моя сім’я, мої друзі |
|||||||||
|
|
Знову до школи |
Порівнює сімейні традиції.
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
Описувати події у минулому |
ЛО теми
|
Артикль: означений, неозначений, відсутність артикля |
Впр. 2,3,4 С. 5-6 |
Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64 |
Впр, 7,8 С. 7 |
|
|
Різні сім'ї, різні традиції |
Розповідати про свою сім’ю |
ЛО теми |
Загальні та спеціальні запитання |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 1 С.10 Впр. 5 С.11 |
Впр. 6 С.11
|
|
|
|
Сімейне дерево |
Розповідати про сім’ю свого друга |
Впр. 4 С.13 |
Ступені порівняння прислівника old |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 1 С. 12, Впр.6 С.15 |
Впр.7 С.16 |
|
|
|
Мої батьки |
Розповідати про своїх батьків |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 1 С.16 |
Розповідь про батьків |
|
|
|
Мої брати та сестри |
Оповідати історії з життя |
ЛО теми |
Ступені порівняння прикметників |
Впр. 5 С. 18 |
Впр. 4,6 С. 18 |
Впр. 8 С. 19 |
|
|
|
Мої тітка та дядько |
Описувати зовнішність людини |
ЛО теми |
|
Впр. 2,4 С. 20 |
Впр. 3,4 С. 20 |
Впр. 6 С. 21 |
|
|
|
Мої друзі |
Розповідати про своїх друзів |
ЛО теми |
|
Впр.2 С.22 |
Впр. 1 С.21 |
Впр. 4 С. 23 |
|
|
|
Характер людини |
Описувати характер людини |
ЛО теми |
|
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 3,5 С. 23 |
Впр. 7 С. 24 |
|
|
|
Узагальне-ння |
|
ЛО теми |
Тривалі та неозначені часи. |
Впр. 1 С.24-25 |
Впр. 4 С.25-26 |
Впр. 5 С. 26 |
|
Тема 2: Покупки |
|||||||||
|
|
Закупи |
Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
Розрізняти види магазинів |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Впр. 1,2 С.30-31 Впр. 2 С.31 |
Впр. 4,5 С.31-32 |
Впр. 7 С.32 |
|
|
У супермаркеті |
Складати список покупок |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Впр. 4 С.33 |
Впр. 2,3 С.33-34 |
Впр. 6,7 С.35 |
|
|
|
Покупки у магазині |
Детально описувати предмети |
ЛО теми |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
Впр. 2 С.31 |
Впр. 3,4 С.37 |
Впр. 5 С.38 |
|
|
|
Магазини |
Описувати плани на вихідні |
ЛО теми |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
Впр. 4 С.33 |
Впр. 2,3,4,5 С.39-4 |
Впр. 7,8 С.41-42 |
|
|
|
Наші покупки |
Написати електронне повідомлення |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Впр. 2 С.36 |
Впр. 2,3 С.43 |
Впр. 4,5 С.44 |
|
|
|
Гроші |
Описувати події в минулому |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Впр. 3 С.39 |
Впр. 2,3,4 С.46 |
Впр. 5,6 С.47 |
|
|
|
Найкращі лондонські магазини |
Запитувати про найкращі місця для шопінгу |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Впр. 2 С. 49 |
Впр. 3,4 С.49 |
Впр. 5 С.49 |
|
|
|
Покупки в Лондоні |
Здійснювати покупки |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Впр. 2 С. 49 |
Впр. 6 С.50 |
Впр, 7 С. 50 |
|
|
|
Покупки. Узагальнення |
|
Впр. 1 С. 51 |
Впр. 2,4 С.51
|
Впр. 3 С.51 |
|
Впр. 5 С.52
|
|
Тема 3: Харчування |
|||||||||
|
|
Повсякденні страви |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування.
Розподіляє кошти на продукти харчування. |
Описувати свій раціон |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Впр. 1 С. 56 |
Впр. 2,3,4 С.56-57 |
Впр. 5 С. 57 |
|
|
Правильне харчування |
Розповідати про корисні продукти харчування |
ЛО теми |
Прикметники |
Повідомлення учнів |
Впр. 7,8 С. 58 |
Впр. 9,10 С. 59 |
|
|
|
Час сніданку |
Описувати свій сніданок |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Впр. 2 С.61 |
Впр. 1,2 С. 60 |
Впр. 7,8 С.62 |
|
|
|
Час обіду
|
Описувати свій обід |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Впр. 1 С.63 |
Впр. 4,5 С.64-65 |
Впр. 6,7 С. 65 |
|
|
|
Приготування їжі |
Розповідати про свої гастрономічні вподобання |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 2 С. 66 |
Написати рецепт |
|
|
|
Пікнік |
Ставити особисті запитання другові |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 ,7 С.68-69 |
Впр. 6,8(2) С. 69 |
|
|
|
Українська кухня Контроль аудіювання |
Надавати інформацію про національну кухню |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Впр. 1 С.69 |
Впр. 4 С.70 |
Впр. 7 С.71 |
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
Впр. 3 С.70 |
|
|
|
Покупки |
|
Розподіляти кошти на продукти харчування |
ЛО теми |
Загальні та спеціальні запитання |
Впр. 3 С.70
|
Впр. 5,6,7 С.71 |
Впр. 5 С.71 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Впр. 8 С.71 |
|
|
|
Улюблені страви. |
|
Описувати улюблені страви |
ЛО теми |
|
Впр. 4,5 С.73-74 |
Впр. 3(b) С.73 |
8-10 запи-тань за темою |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Впр. 6(а) С.71 |
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
Кросворд. |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр Тема 4: Спорт. |
|||||||||
|
|
Спорт у нашому житті |
Визначає власні спортивні уподобання та потреби.
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. |
Розповідає про види спорту |
ЛО теми С.78
|
Прислівник |
Впр. 1,2 С. 78 |
Впр. 1,2 С.78 Впр. 4,5 С. 79 |
Впр, 6(a,b) С. 80 |
|
|
Спортивні клуби |
Розповідає про заняття спортом |
ЛО теми |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
Впр. 2 С. 81 |
Впр. 1 С.80
|
Впр. 4 С.82
|
|
|
|
Ми любимо спорт |
Розповідає про користь спорту |
ЛОтеми. |
Модальні дієслова. |
Повідомлення учнів |
Впр. 5.6 С. 82 |
Впр.7 С.82 |
|
|
|
Спорт, яким я займаюсь |
Надає особисту інформацію |
ЛО теми |
Модальні дієслова. |
Впр. 1 С. 84 |
Впр. 4.5 С.85 |
Впр. 6,7 С. 85-86 |
|
|
|
Види спорту |
Розповідає про види спорту |
ЛО теми С.87 |
Теперішній доконаний час |
Впр. 1 С. 87 |
Впр. 2,4 С. 87-88 |
Впр. 5,6 С. 88 |
|
|
|
Відомі спортсмени |
Розповідає про відомих спортсменів |
ЛО теми |
Модальні дієслова. |
Впр. 2 С. 89 -90 |
Впр. 3 С. 90 |
Впр. 5, 6 С. 91 |
|
|
|
Улюблений вид спорту. Узагальнення |
|
ЛО теми |
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання. |
Повідомлення учнів |
Впр. 1,2 С.91 |
Впр. 4,6 С. 92,93 |
|
Тема 5: Подорож |
|||||||||
|
|
Види подорожі. |
Планує краєзнавчу подорож. Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Розповідає про види подорожей |
ЛО теми С.96 |
Теперішній неозначений час |
Впр. 1С.96 |
Впр. 1,2 С.96 Впр.4 С.97 |
Впр. 5,6 С. 97 |
|
|
Подорож до Лондона |
Розповідає про визначні місця Лондона |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,3 С.98-99 |
Впр. 7 С.32 |
|
|
|
Найкраща подорож |
Розповідає про подорож в минулому часі |
ЛО теми С.100 |
Минулий неозначений час |
Впр. 2 С.100 |
Впр. 1,3 С.99,100 |
Впр. 5 С.101 |
|
|
|
Речі в подорож |
Вміє збирати речі у подорож |
ЛО теми |
Модальне дієслово “should”. |
Впр. 1 С.102 |
Впр. 4.5 С.105 |
Впр. 6,7 С.104 |
|
|
|
Документи в дорогу |
Вміє збирати речі у подорож |
ЛО теми С.105 |
|
Впр. 1,2 С.105 |
Впр. 4,5 С.107-108 |
Впр. 6,7 С.108 |
|
|
|
Подорож потягом |
Порівнює види транспорту |
ЛО теми |
Теперішній доконаний час |
Впр. 2 С.109-110 |
Впр. 2,3 С.109-111 |
Впр. 5,6 С.111 |
|
|
|
Видатні місця Лондона. Узагальнення |
Розповідає про визначні місця Лондона |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Впр. 1 С.112 |
Впр.3,4,5 С.115 |
Впр. 3,5 С.116 |
|
Тема 6: Велика Британія |
|||||||||
|
|
Краса Лондона |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Описує визначні місця Лондона |
ЛО теми С.120 |
|
Впр. 1 С.120 |
Впр. 2,3 С.121 |
Впр. 5 С.121 |
|
|
Подорож Лондоном |
Стисло описує історичні місця |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Впр.4 С.121 |
Впр. 6 С.122 |
Впр. 7 С.122 |
|
|
|
Карта Лондона |
Розповідає про плани на майбутнє |
ЛО теми |
Грам. структура “to be going to” |
Впр. 1 С. 123 |
Впр. 5,6 С.125
|
Впр,7 С. 126 |
|
|
|
Історичні місця Лондона |
Вміє запитати про маршрут |
ЛО теми |
Загальні та спеціальні запитання |
Впр. 2 С. 128 |
Впр. 1 С.127
|
Впр. 5,6 С.129 |
|
|
|
Відвідування музею |
Описує похід до музею |
ЛО теми. |
Минулий неозначений час |
Впр. 3 С.131 |
Впр. 1,2 С. 130 |
Впр.5,6 С.132 |
|
|
|
Тур по Лондону |
Знаходить необхідну інформацію у туристичних буклетах |
ЛО теми |
Модальні дієслова. |
Впр. 2 С. 134 |
Впр. 3,4 С.134 |
Розповідь: Лондон |
|
|
|
Велика Британія. Узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 7: Україна |
|||||||||
|
|
Київ |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
Описує визначні місця Києва |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Впр. 5 С.140 |
Впр. 3,4 С.139 |
Впр. 4,6 С. 139, 140 |
|
|
Подорож нав-коло Києва |
Стисло описує історичні місця |
ЛО теми С.96 |
Минулий неозначений час |
Впр. 1С.140-141 |
Впр. 1,2 С.140-141 |
Впр. 6 С. 142 |
|
|
|
Історичні місця Києва. |
Розповідає про плани на майбутнє |
ЛО теми |
Минулий доконаний час |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,4 С.144 |
Впр. 5 С.145 |
|
|
|
З’ясування напрямків |
Вміє запитати та розповісти про маршрут |
ЛО теми С.146 |
Теперішній доконаний час |
Впр. 1 С.145 |
Впр. 2,3 С.146-147 |
Впр. 5(3,4) С.148 |
|
|
|
Правила дорожнього руху |
Знає правила дорожнього руху |
ЛО теми С.149 |
Модальне дієслово “should”. |
|
Впр. 4 С.150 |
Впр. 5 С.151 Впр. 2 С.152 |
|
|
|
Подорож до Києва. Узагальнення |
Описує минулі події |
ЛО теми |
Минулий та майбутній неозначений час |
Впр. 2 С.155 |
Впр. 1 С.152 Впр. 4,5 С.156 |
Впр. 6 С.154 Впр. 6 С.157 |
|
|
|
Конторль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 8: Шкільне життя |
|||||||||
|
|
Шкільні предмети |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. Демонструє розуміння потреби працювати разом. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Надає особисту інформацію |
ЛО теми |
Модальні дієслова. |
Впр. 1 С.160 |
Впр. 2 С.161 |
Впр. 6 С.162 |
|
|
Розклад уроків |
Розповідає про розклад уроків |
ЛО теми С.96 |
Дієслово «мати» |
Впр. 1 С.112 |
Впр.1,2 С.163-164 |
Впр. 5 С.166 |
|
|
|
Конторль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок географії |
Ставить загальні запитання та дає короткі відповіді |
ЛО теми С.146 |
|
Впр. 2,4 С.168, 169 |
Впр. 4 С.169-170 |
Впр. 1,2 С.171 |
|
|
|
Конторль письма |
|
ЛО теми С.149 |
|
Впр.5 С.173 |
Впр. 5 С.172 |
Впр. 6 С.173 |
|
|
|
Урок фізкультури Контроль говоріння |
Розповідає про користь спорту |
ЛО теми |
|
|
|
Теперішній неозначений час |
|
|
|
Урок анг-лійської мови. Узагальнення |
Розповідає про улюблений урок |
ЛО теми |
|
Впр. 1 С.174 |
Впр. 5 С.177 |
Впр. 6 С.177 |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
69-70 |
Резервні уроки |