Календарне планування, 2год. Несвіт зі змістовими лініями

Про матеріал
Календарно-тематичне планування по підручнику Несвіт, 2 год.на тиждень змістовими лініями
Перегляд файлу

Дата

Тема

Інтегровані змістові лінії

 

Очікуваний результат

Учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Д.З.

Лексика

Граматика

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна/писемна взаємодія/продукування

І семестр             Тема 1:  Я, моя сім’я, мої друзі

  1.  

 

Знову до школи

Порівнює сімейні традиції.

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

Формулює

особисті  ціннісні пріоритети.

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

Описувати події у минулому

ЛО теми

 

Артикль: означений, неозначений, відсутність артикля

Впр. 2,3,4 С. 5-6

Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64

Впр, 7,8 С. 7

  1.  

 

Різні сім'ї, різні традиції

Розповідати про свою сім’ю

ЛО теми

Загальні та спеціальні запитання

Впр. 2

С. 10,11.

Впр. 1 С.10

Впр. 5 С.11

Впр. 6 С.11

 

  1.  

 

Сімейне дерево

Розповідати про сім’ю свого друга

Впр. 4 С.13

Ступені порівняння прислівника old

Впр. 2 С. 12

Впр. 1 С. 12, Впр.6 С.15

Впр.7 С.16

  1.  

 

Мої батьки

Розповідати про своїх батьків

ЛО теми

Теперішній неозначений час

Впр. 2 С. 16-17

Впр. 1 С.16

Розповідь про батьків

  1.  

 

Мої брати та сестри

Оповідати історії з життя

ЛО теми

Ступені порівняння прикметників

Впр. 5 С. 18

Впр. 4,6 С. 18

Впр. 8 С. 19

  1.  

 

Мої тітка та дядько

Описувати зовнішність людини

ЛО теми

 

Впр. 2,4      С. 20

Впр. 3,4           С. 20

Впр. 6 С. 21

  1.  

 

Мої друзі

Розповідати про своїх друзів

ЛО теми

 

Впр.2 С.22

Впр. 1 С.21

Впр. 4  С. 23

  1.  

 

Характер людини

Описувати характер людини

ЛО теми

 

Впр. 6 С. 24

Впр. 3,5 С. 23

Впр. 7 С. 24

  1.  

 

Узагальне-нняробота з читанняа з я111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111

 

ЛО теми

Тривалі та неозначені часи.

Впр. 1      С.24-25

Впр. 4      С.25-26

Впр. 5  С. 26

Тема 2: Покупки

  1.  

 

Закупи

 

Тлумачить функцію грошей у суспільстві.

Розрізняти види магазинів

ЛО теми

Теперішній неозначений час

Впр. 1,2     С.30-31 Впр. 2      С.31

Впр. 4,5      С.31-32

Впр. 7  С.32

  1.  

 

У супермаркеті

Складати список покупок

ЛО теми

Минулий неозначений час

Впр. 4      С.33

Впр. 2,3      С.33-34

Впр. 6,7     С.35

  1.  

 

Покупки у магазині

Детально описувати предмети

ЛО теми

Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час

Впр. 2      С.31

Впр. 3,4     С.37

Впр. 5 С.38

  1.  

 

Магазини

Описувати плани на вихідні

ЛО теми

Граматична стуктура місцезнаходження.

Впр. 4      С.33

Впр. 2,3,4,5 С.39-4

Впр. 7,8 С.41-42

  1.  

 

Наші покупки

Написати електронне повідомлення

ЛО теми

Теперішній неозначений час

Впр. 2      С.36

Впр. 2,3 С.43

Впр. 4,5 С.44

  1.  

 

Гроші

Описувати події в минулому

ЛО теми

Минулий неозначений час

Впр. 3 С.39

Впр. 2,3,4 С.46

Впр. 5,6 С.47

  1.  

 

Найкращі лондонські магазини

Запитувати про найкращі місця для шопінгу

ЛО теми

Минулий неозначений час

Впр. 2 С. 49

Впр. 3,4 С.49

Впр. 5 С.49

  1.  

 

Покупки в Лондоні

Здійснювати покупки

ЛО теми

Минулий неозначений час

Впр. 2 С. 49

Впр. 6 С.50

Впр, 7 С. 50

  1.  

 

Покупки. Узагальнення

 

Впр. 1 С. 51

Впр. 2,4 С.51

 

Впр. 3 С.51

 

Впр. 5 С.52

 

Тема 3: Харчування

  1.  

 

Повсякденні страви

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування.

 

Розподіляє кошти на продукти харчування.

Описувати свій раціон

ЛО теми

Теперішній неозначений час

Впр. 1 С. 56

Впр. 2,3,4 С.56-57

Впр. 5 С. 57

  1.  

 

Правильне харчу­вання

Розповідати про корисні продукти харчування

ЛО теми

Прикметники

Повідомлення учнів

Впр. 7,8 С. 58

Впр. 9,10     С. 59

  1.  

 

Час сніданку

Описувати свій сніданок

ЛО теми

Теперішні часи

Впр. 2  С.61

Впр. 1,2           С. 60

Впр. 7,8    С.62

  1.  

 

Час обіду

 

Описувати свій обід

ЛО теми

Теперішні часи

Впр. 1  С.63

Впр. 4,5      С.64-65

Впр. 6,7        С. 65

  1.  

 

Приготування їжі

Розповідати про свої гастрономічні вподобання

ЛО теми

Теперішні часи

Впр. 1  С. 66

Впр. 2  С. 66

Написати рецепт

  1.  

 

Пікнік

Ставити особисті запитання другові

ЛО теми

Минулий неозначений час

Повідомлення учнів

Впр. 6 ,7  С.68-69

Впр. 6,8(2)  С. 69

  1.  

 

Українська кухня Контроль аудіювання

Надавати інформацію про національну кухню

ЛО теми

Теперішній неозначений час

Впр. 1 С.69

Впр. 4 С.70

Впр. 7 С.71

  1.  

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

Впр. 3 С.70

  1.  

 

Покупки

 

Розподіляти кошти на продукти харчування

ЛО теми

Загальні та спеціальні запитання

Впр. 3 С.70

 

Впр. 5,6,7      С.71

Впр. 5 С.71

  1.  

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

Впр. 8 С.71

  1.  

 

Улюблені страви.

 

Описувати улюблені страви

ЛО теми

 

Впр. 4,5     С.73-74

Впр. 3(b) С.73

8-10 запи-тань за темою

  1.  

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

Впр. 6(а) С.71

  1.  

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

Кросворд.

  1.  

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр             Тема 4: Спорт.

  1.  

 

Спорт у нашому житті

Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

 

Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.

Розповідає про види спорту

ЛО теми С.78

 

Прислівник

Впр. 1,2 С. 78

Впр. 1,2 С.78

Впр. 4,5 С. 79

Впр, 6(a,b) С. 80

  1.  

 

Спортивні клуби

Розповідає про заняття спортом

ЛО теми

Теперішні та минулі часи дієслів.

Впр. 2

С. 81

Впр. 1 С.80

 

Впр. 4 С.82

 

  1.  

 

Ми любимо спорт

Розповідає про користь спорту

ЛОтеми.

Модальні дієслова.

Повідомлення учнів

Впр. 5.6 С. 82

Впр.7 С.82

  1.  

 

Спорт, яким я за­ймаюсь

Надає особисту інформацію

ЛО теми

Модальні дієслова.

Впр. 1 С. 84

Впр. 4.5 С.85

Впр. 6,7      С. 85-86

  1.  

 

Види спорту

Розповідає про види спорту

ЛО теми С.87

Теперішній доконаний час

Впр. 1 С. 87

Впр. 2,4           С. 87-88

Впр. 5,6      С. 88

  1.  

 

Відомі спортсмени

Розповідає про відомих спортсменів

ЛО теми

Модальні дієслова.

Впр. 2              С. 89 -90

Впр. 3 С. 90

Впр. 5, 6     С. 91

  1.  

 

Улюблений вид спорту. Узагальнення

 

ЛО теми

Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запи­тання.

Повідомлення учнів

Впр. 1,2 С.91

Впр. 4,6       С. 92,93

Тема 5: Подорож

  1.  

 

Види подорожі.

Планує краєзнавчу подорож.

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.

Розповідає про види подорожей

ЛО теми С.96

Теперішній неозначений час

Впр. 1С.96

Впр. 1,2 С.96      Впр.4 С.97

Впр. 5,6      С. 97

  1.  

 

Подорож до Лондона

Розповідає про визначні місця Лондона

ЛО теми

Теперішній неозначений час

Повідомлення учнів

Впр. 2,3      С.98-99

Впр. 7  С.32

  1.  

 

Найкраща подорож

Розповідає про подорож в минулому часі

ЛО теми С.100

Минулий неозначений час

Впр. 2 С.100

Впр. 1,3      С.99,100

Впр. 5     С.101

  1.  

 

Речі в подорож

Вміє збирати речі у подорож

ЛО теми

Модальне дієслово “should”.

Впр. 1 С.102

Впр. 4.5     С.105

Впр. 6,7 С.104

  1.  

 

Документи в дорогу

Вміє збирати речі у подорож

ЛО теми С.105

 

Впр. 1,2 С.105

Впр. 4,5 С.107-108

Впр. 6,7 С.108

  1.  

 

Подорож потягом

Порівнює види транспорту

ЛО теми

Теперішній доконаний час

Впр. 2 С.109-110

Впр. 2,3 С.109-111

Впр. 5,6 С.111

  1.  

 

Видатні місця Лондона. Узагальнення

Розповідає про визначні місця Лондона

ЛО теми

Минулий неозначений час

Впр. 1 С.112

Впр.3,4,5   С.115

Впр. 3,5 С.116

Тема 6:  Велика Британія

  1.  

 

Краса Лондона

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

Описує визначні місця Лондона

ЛО теми С.120

 

Впр. 1   С.120

Впр. 2,3      С.121

Впр. 5 С.121

  1.  

 

Подорож Лондоном

Стисло описує історичні  місця

ЛО теми

Теперішній неозначений час

Впр.4    С.121

Впр. 6 С.122

Впр. 7  С.122

  1.  

 

Карта Лондона

Розповідає про плани на майбутнє

ЛО теми

Грам. структура “to be going to”

Впр. 1 С. 123

Впр. 5,6 С.125

 

Впр,7           С. 126

  1.  

 

Історичні місця Лондона

Вміє запитати про маршрут

ЛО теми

Загальні та спеціальні запитання

Впр. 2

С. 128

Впр. 1 С.127

 

Впр. 5,6 С.129

  1.  

 

Відвідування музею

Описує похід до музею

ЛО теми.

Минулий неозначений час

Впр. 3  С.131

Впр. 1,2          С. 130

Впр.5,6 С.132

  1.  

 

Тур по Лондону

Знаходить необхідну  інформацію у туристичних буклетах

ЛО теми

Модальні дієслова.

Впр. 2 С. 134

Впр. 3,4 С.134

Розповідь: Лондон

  1.  

 

Велика Британія. Узагальнення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 7: Україна

  1.  

 

Київ

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

 

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву.

Описує визначні місця Києва

ЛО теми

Теперішній неозначений час

Впр. 5  С.140

Впр. 3,4 С.139

Впр. 4,6       С. 139, 140

  1.  

 

Подорож нав-коло Києва

Стисло описує історичні  місця

ЛО теми С.96

Минулий неозначений час

Впр. 1С.140-141

Впр. 1,2 С.140-141     

Впр. 6 С. 142

  1.  

 

Історичні місця Києва.

Розповідає про плани на майбутнє

ЛО теми

Минулий доконаний час

Повідомлення учнів

Впр. 2,4     С.144

Впр. 5  С.145

  1.  

 

З’ясування напрямків

Вміє запитати та розповісти про маршрут

ЛО теми С.146

Теперішній доконаний час

Впр. 1 С.145

Впр. 2,3      С.146-147

Впр. 5(3,4)     С.148

  1.  

 

Правила дорожнього руху

Знає правила дорожнього руху

ЛО теми С.149

Модальне дієслово “should”.

 

Впр. 4 С.150

Впр. 5 С.151

Впр. 2 С.152

  1.  

 

Подорож до Києва. Узагальнення

Описує минулі події

ЛО теми

Минулий та майбутній неозначений час

Впр. 2 С.155

Впр. 1 С.152  Впр. 4,5 С.156

Впр. 6 С.154

Впр. 6 С.157

  1.  

 

Конторль аудіювання

 

 

 

 

 

 

Тема 8: Шкільне життя

  1.  

 

Шкільні предмети

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

Обговорює шкільні правила.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Надає особисту інформацію

ЛО теми

Модальні дієслова.

Впр. 1 С.160

Впр. 2 С.161

Впр. 6 С.162

  1.  

 

Розклад уроків

Розповідає про розклад уроків

ЛО теми С.96

Дієслово «мати»

Впр. 1 С.112

Впр.1,2   С.163-164

Впр. 5 С.166

  1.  

 

Конторль читання

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Урок географії

Ставить загальні запитання та дає короткі відповіді

ЛО теми С.146

 

Впр. 2,4  С.168, 169

Впр. 4      С.169-170

Впр. 1,2 С.171

  1.  

 

Конторль письма

 

ЛО теми С.149

 

Впр.5 С.173

Впр. 5 С.172

Впр. 6  С.173

  1.  

 

Урок фізкультури Контроль говоріння

Розповідає про користь спорту

ЛО теми

 

 

 

Теперішній неозначений час

  1.  

 

Урок анг-лійської мови. Узагальнення

Розповідає про улюблений урок

ЛО теми

 

Впр. 1  С.174

Впр. 5 С.177

Впр. 6 С.177

  1.  

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

69-70

Резервні уроки

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гразіон Лілія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 жовтня 2019
Переглядів
4747
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку