Календарне планування 3 клас Природозавство

Про матеріал

Календарне планування складено

згідно з оновленими навчальними програмами для початкової школи,

що затверджені наказом Міністерства освіти і науки України

«Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів

загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948;

відповідно до Державного стандарту загальної початкової освіти,

затвердженого постановою Кабінету Міністрів України

№ 462 від 20.04.2011 (у 2-4-х класах) до підручника Природознавство 3 клас Нова програма Авт: Гільберг Т. Сак Т. Вид-во:Генеза


Перегляд файлу

                                 Природознавство

 (за підручником Природознавство 3 клас

 Нова програма Авт: Гільберг Т. Сак Т. Вид-во: Генеза

         2 години на тиждень

         Всього – 66 годин з них тематичних контрольних робіт - 6

п\п

Тема  уроку

Дата

При-

мітка

           І семестр         ( 31година)

1

Вступ

Різноманітність природи. Пізнання природи людиною

04.09

 

 

Вода              ( 7 годин)               

2

 Вода в природі. Світовий океан, його частини

07.09

 

3

Властивості води. Значення трьох станів води для життя на Землі.Температура плавлення льоду та кипіння води. Практична робота: порівняння властивостей води та інших рідин

11.09

 

4

Вода — розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини. Практична робота: дослідження розчинності речовин, що використовують у побуті

14.09

 

5

Прісна та морська вода. Розподіл запасів прісної води на Землі

18.09

 

6

Як людина використовує властивості води?

21.09

 

7

Охорона водойм

25.09

 

8

 Узагальнення знань за темою «Вода».

 Контрольна робота №1 за темою «Вода»

28.09

 

 

Повітря ( 6 годин)

9

Аналіз контрольної роботи.  Газоподібні речовини. Повітря як суміш речовин, його склад та властивості. Практична робота: дослідження властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря

02.10

 

10

 Розширення повітря під час нагрівання, теплопровідність і пружність. Нагрівання та охо-лодження повітря над сушею і над водною поверхнею

05.10

 

11

Рух повітря. Виникнення вітру. Вплив вітру на природу Землі

09.10

 

12

 

Як людина використовує властивості повітря?

Чому потрібно охороняти повітря від забруднення?

12.10

 

 

13

Навчальний проект «Звідки береться пил?»

16.10

 

14

15 Узагальнення знань за темою «Повітря». Контрольна робота №2 за темою «Повітря»

19.10

 

 

Ґрунти ( 8 годин)

15

Аналіз контрольної роботи. Поняття про гірські породи, що використовує людина, їхня різноманітність

02.11

 

16

 Види корисних копалин. Як добувають корисні копалини? Практична робота: ознайомлення з колекцією корисних копалин

06.11

 

17

Види корисних копалин. Використання корисних копалин у господарській діяльності людини

09.11

 

18

Навіщо людям корисні копалини? Навчальний проект «Шукачі скарбів» (корисні копалини рідного краю)

13.11

 

19

Ґрунт. Склад ґрунту. Практична робота: виявлення повітря та води у складі ґрунту

16.11

 

20

Родючість — основна властивість ґрунту. Роль живих організмів в утворенні ґрунту

20.11

 

21

 Значення й охорона ґрунтів

23.11

 

22

 Узагальнення знань за темою «Гірські породи. Ґрунти».

Контрольна робота №3 за темою «Грунти»

27.11

 

 

Енергія в нашому житті ( 9 годин)

 

23

Аналіз контрольної роботи. Паливні корисні копалини (вугілля, нафта, газ, торф) та їхнє використання людиною

30.11

 

24

25

Невичерпні джерела енергії. Використання людиною енергії Сонця вітру, води

04.12

07.12

 

26

Побутові прилади, що споживають енергію

11.12

 

27

Урок-екскурсія «Тепло у твоєму домі» (шкільна котельня, магазин

електроприладів, електростанція, теплиця тощо)

14.12

 

 

28

Поняття про збереження тепла та електроенергії у побуті (підготовка до проекту)

18.12

 

 

29

Навчальний проект «Як зберегти тепло та економити

21.12

 

30

 Узагальнення знань за темою «Енергія в нашому житті».

Контрольна робота №4 за темою

28.12

 

 

                                                      ІІ семестр (35 годин)

Живі організми та середовища їхнього існування ( 25 годин)

 

31

Аналіз контрольної роботи. Рослини — живі організми. Різноманітність рослин

15.01

 

32

 Хвойні та квіткові рослини. Розмноження квіткових рослин. Практична робота: розпізнавання квіткових рослин за наочністю (гербарієм)

18.01

 

33

 Однорічні та багаторічні рослини. Умови розвитку рослин

22.01

 

34

 Пристосування рослин до різних умов середовища (світло, тепло, вода, родючість ґрунту, повітря)

25.01

 

35

Культурні рослини. Значення рослин у природі та для людини

29.01

 

36

Урок-екскурсія. Культурні рослини (город, квітник, сад, теплиця, оранжерея, інше)

01.02

 

37

 Навчальний проект «Теплиця на моєму підвіконні» (виготовлення моделі теплиці, вирощування рослин з насіння)

05.02

 

38

Узагальнення знань за темою «Рослини — зелене диво Землі».

08.02

 

39

Різноманітність тварин. Комахи. Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство

12.02

 

40

 Різноманітність тварин. Риби. Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство

15.02

 

41

Різноманітність тварин. Земноводні й плазуни. Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство

19.02

 

42

Різноманітність тварин. Птахи. Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство

22.02

 

43

 Різноманітність тварин. Звірі (ссавці). Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство

26.02

 

44

Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні тварини. Ланцюги живлення

01.03

 

45

 Пристосування тварин до життя в різних умовах. Свійські та дикі тварини

05.03

 

46

Гриби — живі організми. Будова грибів. Значення грибів у природі

12.03

 

47

 Бактерії. Значення бактерій у природі та для людини

15.03

 

48

 Урок-екскурсія. Корисні бактерії (дріжзавод, молокозавод, хлібзавод, інше)

19.03

 

49

Червона книга України. Охорона рослинного і тваринного

22.03

 

50

 Державні заповідники. Ботанічні сади

26.03

 

51

 Заповідні території рідного краю

29.03

 

52

 Навчальний проект «Який дар природи для людства найцінніший?» (повітря, вода, тварини, рослини, ґрунти, корисні копалини)

09.04

 

53

 Урок-екскурсія «Різноманітність тварин і рослин рідного краю» (заповідник, заказник, ботанічний сад, національний парк, пам’ятка природи, ферма, зоопарк, інше)

12.04

54

Узагальнення знань за темою «Живі організми та середовища їхнього існування». Контрольна робота №5 за темою

16.04

 

55

Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект «Добра справа для природи»

19.04

 

                                    Людина та її організм ( 10 годин)

 

56

Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини

23.04

 

57

Організм людини. Опорно-рухова система

26.04

 

58

Організм людини. Травна система. Харчування. Практична робота «Складання раціону здорового харчування»

30.04

 

59

Організм людини. Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання

02.05

 

60

 Організм людини. Кровоносна система. Значення крові в організмі людини

07.05

 

61

 Організм людини. Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна

10.05

 

62

 Організм людини. Нервова система. Значення нервової системи для організму людини

14.05

 

63

 Організм людини. Органи чуття. Гігієна органів чуття

 Правила здорового способу життя.

17.05

 

64

  Узагальнення знань за темою «Людина та її організм».

Контрольна робота №6 за темою.

21.05

 

65

 Аналіз контрольної роботи. Урок-екскурсія. «Твоє здоров’я» (шкільний медичний кабінет, фельдшерсько-акушерський пункт, лікарня, поліклініка, магазин екопродуктів, аптека, інше)

24.05

 

 

 

docx
Додано
27 вересня 2018
Переглядів
940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку