Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі
Індивідуальне навчання Сидорчук Владислав( 3 години) ІI семестр
до підручника О.Карпюк - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 (наказ МОН України від 16.01.2021 № 53)
на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б.
№ |
Дата |
Тема Підтема
|
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Вправи та завдання |
Домашнє завдання |
|||||||
Змістова лінія |
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
||||||||
|
|
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемне висловлювання |
|||||||
Тема 5 Людина Екологічна безпека: розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до людей Здоров’я і безпека: розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров’я людини; розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження |
|||||||||||||
1 |
12.01 |
Здоровий спосіб життя. |
Розповідає про свої звички |
с.71 |
The Present Simple |
|
впр.6 с.71 |
|
впр.6 с.71 |
впр.5 с.71 mind map |
Впр.4 ст.71 |
||
2 |
19.01 |
Звички харчування. Хороша і погана їжа. |
Надає у письмовому вигляді інформацію про звички харчування |
apples, hamburgers, milk, chocolate |
I think… |
впр.2 с.72 |
впр.6 с.72 |
впр.3 с.72 |
впр.1 с.72 |
РЗ с.48 |
Впр.6 ст.72 |
||
3 |
26.01 |
Що потрібно робити, щоб залишатися здоровими. Поради. |
Надавати поради щодо здорового способу життя |
to stay healthy |
should shouldn’t |
|
впр.3 с.74 |
впр.1 с.75 |
реклама |
РЗ с.49 впр.1-2 |
Впр.4 с.74 |
||
4 |
02.02 |
Перша допомога. |
Читає та розуміє зміст прочитаного, відповідає на запитання |
aid |
if… |
впр.2 с.75 |
впр.5 с.75 |
впр.3 с.75 |
впр.4 с.75 |
РЗ с.1 впр.1
|
Впр.5 ст.75 |
||
5 |
09.02 |
Хвороби та їх лікування. |
Вживає вивчений лексичний і граматичний матеріал Виконує тестові завдання |
a runny nose, paper tissues, hanky, towel |
типи запитань |
впр.1 с.80 |
впр.4 с.80 |
впр.3 с.80 |
впр.4 с.80 |
тестові завдання |
впр.5 с.80 |
||
6 |
16.02 |
Діагностувальна робота (читання)
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Тема 6 : Природа і навколишнє середовище Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи; Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи. |
|||||||||||||
7
|
23.02
|
Пори року та місяці Зима. Що ми робимо взимку. |
Вживає нові слова в усному мовленні |
ski, skate, sledge |
usually |
впр.5 с.89 |
впр.1 с.88 |
впр.1 с.89 |
пісня |
РЗ с.59 |
Повторити місяці диктант с.88 |
||
8
|
02.03
|
Читання електронного листа Написання відповіді на листа |
Пише відповідь на лист за ключовими фразами |
ЛО уроку |
|
впр.2 с.88 |
впр.4 с.89 |
|
|
впр.3 с.89 |
таблиця неправильне дієслів
ст.89 впр.4 |
||
9 |
09.03 |
Ступені порівняння прикметників. |
Утворює ступені порівняння прикметників за зразком |
warm, cold, wet |
cold-colder-the coldest than |
впр.1 с.90 |
впр.2 с.90 |
впр.6 с.91 |
впр.5 с.91 |
впр.3 с.90 |
Повторити назви погоди
впр.1 с.90
Впр.3 ст.90 |
||
10
11 |
16.03
23.03 |
Погода. Опис погоди. Моя улюблена пора року.
Діагностувальна робота(письмо) |
Описує погоду |
season weather |
What is your favourite season? |
впр.6 с.91 |
впр.4 с.91 |
|
впр.5 с.91 |
опис погоди |
Впр.4 ст.91
Впр.5 ст.91 |
||
12 |
06.04 |
Наша планета – Земля.. |
Вживає нові слова в усному мовленні |
Earth, ocean, desert |
the largest |
впр.1 с.92 |
впр.2 с.92 |
впр.1-2 с.92 |
впр.3 с.92 |
речення з новими словами |
Впр.1 ст.92 вчити слова |
||
13
|
13.04
|
Порівняння предметів за малюнками.
|
Утворює ступені порівняння прикметників за зразком |
field, drive a car, fat, thin |
beautiful –more beautiful – the most beautiful |
впр.1 с.98 |
впр.2 с.98 |
|
|
РЗ с.64 |
Впр.3 ст.98
впр.4 с.99 |
||
14 |
20.04 |
Тварини. |
Вимовляє нові слова за вчителем |
insect, lizard, owl, chameleon |
good better the best |
впр.1 с.101 |
впр.2 с.101 |
впр.3 с.101-102 |
впр.4 с.102 |
РЗ с.65 впр.1-2 |
Впр.1 ст.101 |
||
|
|
Моя улюблена тваринка. |
Описує тварину за зразком |
ЛО уроку |
повторення |
|
впр.1 с.103 |
впр.2 с.103 |
впр.6 с.104 |
впр.1 с.105 |
презенту вати тваринку |
||
Тема 7 Подорож Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі; Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування; Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту. |
|||||||||||||
15 |
27.04 |
Подорожування. Види подорожувань. |
Правильно вимовляє нові слова |
travel, trip, to stay |
by train on foot |
впр.1 с.106 |
впр.2 с.106 |
вірш |
впр.2 с.106 |
mind map |
впр.3 с.107 слова |
||
16 |
04.05 |
На залізничній станції. |
Вживає нові слова в усному та писемному мовленні |
arrive, leave, platform, information desk |
be going to |
впр.1 с.109 |
впр.2 с.109-110 |
|
впр.2 с.109-110 |
РЗ с.70 впр.1, 3 |
скласти речення з новими словами |
||
17 |
11.05 |
Я потребую інформації. Особові та об’єктні займенники. |
Знає та вживає займенники |
ЛО уроку |
I-me he-him she-her |
ЛО |
впр.3 с.110 |
с.110 |
|
РЗ с.70 впр.2 |
впр.4,5 с.110 |
||
18 |
18.05 |
Діагностувальна робота (аудіювання,говоріння) |
|
|
|
|
|
||||||
19 |
25.05 |
Повторення вивченого за рік. |
|
|
|
|
|
||||||