Календарне планування

Про матеріал
2 клас ІІ семестр ( 3 год/тиждень) За підручником «Англійська мова» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) Мітчелл Г. К., 2019
Перегляд файлу

2 клас ІІ семестр ( 3 год/тиждень)

 За підручником «Англійська мова» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)  Мітчелл Г. К., 2019

 

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА. Природа (13 год.)

47

10.01

Дика природа. Введення нових ЛО теми.

Вказувати кількість предметів

Розпізнавати слова на позначення у супроводі малюнків

parrot, monkey, hippo, animals (p. 52)

 

How many…?

 

Ѵ

 

 

 

 

Вивч. слова

 

48

11.01

Тварини. Активізація ЛО теми.

Ставити та відповідати на запитання

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

I can see …

Plural of nouns

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex. 1, p. 41

 

49

12.01

Коді, який може розмовляти. Розвиток навичок читання.

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

swim, run, talk, fly (p. 54)

Can you ...?

can’t = cannot

Yes, I can.

No, I can’t.

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

 

 

WB ex. 2, p. 42

 

50

17.01

Що ти можеш робити? Розвиток навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини в парі

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 3, p. 42

 

51

18.01

Дикі тварини. Введення і активізація ЛО теми.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

elephant, penguin, crocodile, jump (p. 56)

 

It can …

It can’t …

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.1, p. 43

 

52

19.01

Що вміють робити тварини. Розвиток навичок говоріння.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p. 43

 

53

24.01

Можуть леви бігати? Вдосконалення комунікативних навичок.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe (pp. 58-59)

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.1, p.44

 

54

25.01

Моя улюблена тварина. Розвиток навичок письма.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Написати 3 речення про улюблену тварину

 

55

26.01

Лісові тварини. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

bison, horn, teeth, dive, beaver (p. 60)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2, p. 44

 

56

31.01

Хто живе в лісі. Вдосконалення навичок читання.

Описувати тварини

Продукує короткі речення на знайому тему

bear, river (p. 61)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2, p. 45

 

57

01.02

Дикі тварини. Узагальнення вивченого.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом можливостей тварин

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.1-2, p. 46-47

 

58

02.02

Моя улюблена дика тварина. Повторення.

 

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом можливостей тварин

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

Розповідати про улюблену тварину

 

59

07.02

Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 104)

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /ʌ/

Вміти розпізнавати звук /ʌ /

duck, jumper, under

(p. 104)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.49

 

ТЕМА. Відпочинок і дозвілля (14 год.)

60

08.02

Це моє місто. Введення нових ЛО теми.

Називати місця у місті

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

pet shop, toy shop, school, park (p. 64)

There is a …

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 1, p.50

 

61

09.02

Карта міста. Закріплення ЛО теми. 

Називати місця у місті

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Project work

 

62

14.02

Місця у місті. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

supermarket, hospital, cinema, police station (p. 66)

There are…

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.2 p.51

 

63

15.02

Місто, в якому я живу. Вдосконалення навичок говоріння.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

Ѵ

 

 

 

 

 

Намалювати своє місто

 

64

16.02

Прогулянка містом. Розвиток навичок письма.

 

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

restaurant, playground, zoo (p. 68)

Is there…?

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.52

 

65

21.02

Що можна відвідати в твоєму місті.

Розвиток діалогічного мовлення.

Називати місця у місті

Ставити та відповідати на запитання щодо свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити діалог

 

66

22.02

Моє місто. Розвиток навичок говоріння.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.53

 

67

23.02

Місто, де я народився. Розвиток навичок письма.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Написати про своє місто

 

68

28.02

Київ – столиця України. Вдосконалення навичок письма.

 

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

church, garden, theatre, door, museum (p. 72)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.54

 

69

29.02

Дорожні знаки. Розвиток навичок аудіювання та читання.

 

Надавати та виконувати вказівки

Go straight, turn right, stop, don’t turn right (p. 73)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 1 p.55

 

 

70

01.03

Мої улюблені місця в місті. Розвиток навичок говоріння.

Називати місця у місті

Ставити та відповідати на запитання щодо свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 2 p.56

 

71

06.03

Місця в місті. Вдосконалення навичок письма.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.57

 

 

72

07.03

Моє місто. Повторення вивченого.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.58

 

 

73

08.03

Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 105)

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/tʃ/, /ʃ/)

 

chimp, chair, peach, sheep, fish, shirt (p. 105)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.59

 

ТЕМА. Харчування (30 год.)

74

13.03

Яка твоя улюблена їжа? Введення нових ЛО теми.

Називати продукти

Розпізнавати слова на позначення продуктів у знайомому контексті

Meat, cheese, rice, tomato, sandwich (p. 77)

I like …

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1 p.60

 

75

14.03

Моя улюблена їжа.

Розвиток навичок говоріння.

Називати продукти

Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.60

 

76

15.03

За обідом. Продукти харчування. Введення і активізація нових ЛО теми.

Називати продукти

Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea  (p. 78)

I don’t like…

Do you like …?

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.1 p.61

 

77

20.03

Улюблені страви членів родини. Вдосконалення навичок говоріння.

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

Повторити вивчені слова

 

78

21.03

Повсякденні справи. Розвиток навичок читання.

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

get up, go to school, go home, go to bed (p. 80)

What time do you…?

 

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1 p.62

 

79

22.03

Мій робочий день. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.62

 

80

03.04

Мої щоденні справи. Вдосконалення навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Описувати свій робочий день

 

81

04.04

Здорове харчування. Розвиток навичок читання

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

Project work

Постер про здорове харчування

 

82

05.04

Національні страви. Вдосконалення навичок читання.

Описувати власне харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

cabbage, beetroot, fruit, sour cream (p. 84)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.63

 

83

10.04

В ресторані. Розвиток діалогічного мовлення.

Описувати власне харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

fish, soup, beans, bread, salad, chicken  (p. 85)

How much is/are …?

 

 

 

 

 

Ѵ

WB ex.1 p.64

 

84

11.04

Моє меню. Розвиток навичок письма.

Описувати власне харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

 

Ѵ

Зробити своє власне меню

 

85

12.04

Мої улюблені страви. Розвиток монологічного мовлення.

 

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 2 p.66

 

86

17.04

Продукти харчування. Повторення вивченого.

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.1-2 p.67

 

87

18.04

Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 106)

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/θ/, / ð/)

 

thin, thirteen, teeth, this, that, mother (p. 106)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.68

 

88

19.04

Одяг. Введення нових ЛО теми..

Описувати одяг

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

jeans, T-shirt, dress, shirt (p. 88)

I am wearing …

You are wearing …

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

Вивчити слова

WB ex.1 p.69

 

89

24.04

Хто я? Активізація ЛО теми.

Описувати одяг

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити пісню (p. 88)

 

90

25.04

Мій одяг. Розвиток навичок говоріння.

Описувати одяг

Продукувати короткі речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Намалювати себе і описувати одяг

 

91

26.04

Предмети одягу. Розвиток навичок аудіювання.

Описувати людину

Продукувати прості речення з описом зовнішності людей

shorts, glasses, trainers

 (p. 90)

He’s wearing …

She’s wearing …

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.70

 

92

01.05

Одяг, який ми носимо. Розвиток навичок говоріння.

Описувати одяг

Продукувати короткі речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.70

 

93

02.05

Одяг мого друга. Вдосконалення навичок говоріння.

Описувати одяг

Продукувати прості речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Намалювати свого друга

 

94

03.05

Традиційний одяг. Розвиток навичок аудіювання і читання.

 

Описувати одяг

Продукувати прості речення з описом одягу людини

jacket, socks, trousers, shirt (p. 92)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити слова

WB ex.1 p.71

 

 

95

08.05

Одяг різних країн світу. Вдосконалення навичок читання.

 

Описувати одяг

Продукувати прості речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.71

 

 

96

09.05

Пори року. Контроль аудіювання

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

spring, summer, autumn, winter (p. 94)

Is he/she wearing … ?

 

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1-2 p.72

 

 

97

10.05

Топ-модель та її одяг. Розвиток навичок письма.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Продукувати короткі речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Project work

Створити топ-модель і описати її одяг

 

98

15.05

Моє хоббі. Контроль читання

Розповідати про професію

Продукувати короткі речення з описом професії

 

student, football, origami, paper animals (p. 96)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.73

 

 

99

16.05

Матеріал, з якого шиють одяг. Розвиток навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Продукувати прості речення з описом одягу людини

silk, wool, cotton (p. 97)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.1 p.74

 

 

100

17.05

Опис одягу.

Контроль письма

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.75

 

 

101

22.05

Наш повсякденний одяг. Розвиток діалогічного мовлення.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.77

 

 

102

23.05

Мої улюблені герої. (p. 106)

Контроль говоріння

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/aɪ/, / oʊ /)

 

white, kite, rice, home, rose, nose (p. 107)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.78

 

 

103

24.05

Мій улюблений одяг. Узагальнення вивченого.

Продукувати короткі речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Повторити всі слова

 

104

29.05

Мій улюблений одяг. Узагальнення вивченого.

Продукувати короткі речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

 

 

105

30.05

Повторення вивченого за семестр

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

 

 

 

106

31.05

Повторення вивченого за рік

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
9 січня
Переглядів
850
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку