2 клас ІІ семестр ( 3 год/тиждень)
За підручником «Англійська мова» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) Мітчелл Г. К., 2019
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||
ТЕМА. Природа (13 год.) |
||||||||||||
47 |
10.01 |
Дика природа. Введення нових ЛО теми. |
Вказувати кількість предметів Розпізнавати слова на позначення у супроводі малюнків |
parrot, monkey, hippo, animals (p. 52)
|
How many…? |
Ѵ |
|
|
|
Вивч. слова |
|
|
48 |
11.01 |
Тварини. Активізація ЛО теми. |
Ставити та відповідати на запитання Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
I can see … Plural of nouns |
Ѵ |
Ѵ
|
|
|
WB ex. 1, p. 41 |
|
|
49 |
12.01 |
Коді, який може розмовляти. Розвиток навичок читання. |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
swim, run, talk, fly (p. 54) |
Can you ...? can’t = cannot Yes, I can. No, I can’t. |
Ѵ |
Ѵ
|
|
|
WB ex. 2, p. 42 |
|
|
50 |
17.01 |
Що ти можеш робити? Розвиток навичок говоріння. |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини в парі
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
Ѵ |
|
WB ex. 3, p. 42 |
|
|
51 |
18.01 |
Дикі тварини. Введення і активізація ЛО теми. |
Описувати тварини Продукувати короткі фрази з описом тварин
|
elephant, penguin, crocodile, jump (p. 56)
|
It can … It can’t … |
Ѵ |
|
|
|
WB ex.1, p. 43 |
|
|
52 |
19.01 |
Що вміють робити тварини. Розвиток навичок говоріння. |
Описувати тварини Продукувати короткі фрази з описом тварин
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2, p. 43 |
|
|
53 |
24.01 |
Можуть леви бігати? Вдосконалення комунікативних навичок. |
Описувати тварини Продукувати короткі фрази з описом тварин
|
climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe (pp. 58-59) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку
|
Ѵ |
|
|
|
WB ex.1, p.44 |
|
|
54 |
25.01 |
Моя улюблена тварина. Розвиток навичок письма. |
Описувати тварини Продукувати короткі фрази з описом тварин
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Написати 3 речення про улюблену тварину |
|
|
55 |
26.01 |
Лісові тварини. Розвиток навичок аудіювання і читання. |
Описувати тварини Продукувати короткі фрази з описом тварин
|
bison, horn, teeth, dive, beaver (p. 60) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ |
|
|
|
WB ex.2, p. 44 |
|
|
56 |
31.01 |
Хто живе в лісі. Вдосконалення навичок читання. |
Описувати тварини Продукує короткі речення на знайому тему |
bear, river (p. 61) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ |
|
|
|
WB ex.2, p. 45 |
|
|
57 |
01.02 |
Дикі тварини. Узагальнення вивченого. |
Описувати тварини Продукувати короткі фрази з описом можливостей тварин |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ |
|
|
|
WB ex.1-2, p. 46-47 |
|
|
58 |
02.02 |
Моя улюблена дика тварина. Повторення.
|
Описувати тварини Продукувати короткі фрази з описом можливостей тварин |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ |
|
|
|
Розповідати про улюблену тварину |
|
|
59 |
07.02 |
Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 104) |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /ʌ/ Вміти розпізнавати звук /ʌ / |
duck, jumper, under (p. 104) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1-2 p.49 |
|
|
ТЕМА. Відпочинок і дозвілля (14 год.) |
||||||||||||
60 |
08.02 |
Це моє місто. Введення нових ЛО теми. |
Називати місця у місті Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
pet shop, toy shop, school, park (p. 64) |
There is a … |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 1, p.50 |
|
|
61 |
09.02 |
Карта міста. Закріплення ЛО теми. |
Називати місця у місті Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку
|
|
Ѵ |
|
|
Project work |
|
|
62 |
14.02 |
Місця у місті. Розвиток навичок аудіювання і читання. |
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
supermarket, hospital, cinema, police station (p. 66) |
There are… |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.51 |
|
|
63 |
15.02 |
Місто, в якому я живу. Вдосконалення навичок говоріння. |
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Ѵ |
|
|
|
Намалювати своє місто |
|
|
64 |
16.02 |
Прогулянка містом. Розвиток навичок письма.
|
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
restaurant, playground, zoo (p. 68) |
Is there…? |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1 p.52 |
|
|
65 |
21.02 |
Що можна відвідати в твоєму місті. Розвиток діалогічного мовлення. |
Називати місця у місті Ставити та відповідати на запитання щодо свого міста |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити діалог |
|
|
66 |
22.02 |
Моє місто. Розвиток навичок говоріння. |
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1 p.53 |
|
|
67 |
23.02 |
Місто, де я народився. Розвиток навичок письма. |
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Написати про своє місто |
|
|
68 |
28.02 |
Київ – столиця України. Вдосконалення навичок письма.
|
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
church, garden, theatre, door, museum (p. 72) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1 p.54 |
|
|
69 |
29.02 |
Дорожні знаки. Розвиток навичок аудіювання та читання.
|
Надавати та виконувати вказівки |
Go straight, turn right, stop, don’t turn right (p. 73) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 1 p.55
|
|
|
70 |
01.03 |
Мої улюблені місця в місті. Розвиток навичок говоріння. |
Називати місця у місті Ставити та відповідати на запитання щодо свого міста |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2 p.56 |
|
|
71 |
06.03 |
Місця в місті. Вдосконалення навичок письма. |
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 p.57
|
|
|
72 |
07.03 |
Моє місто. Повторення вивченого. |
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.58
|
|
|
73 |
08.03 |
Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 105) |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/tʃ/, /ʃ/)
|
chimp, chair, peach, sheep, fish, shirt (p. 105) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1-2 p.59 |
|
|
ТЕМА. Харчування (30 год.) |
||||||||||||
74 |
13.03 |
Яка твоя улюблена їжа? Введення нових ЛО теми. |
Називати продукти Розпізнавати слова на позначення продуктів у знайомому контексті |
Meat, cheese, rice, tomato, sandwich (p. 77) |
I like … |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.1 p.60 |
|
|
75 |
14.03 |
Моя улюблена їжа. Розвиток навичок говоріння. |
Називати продукти Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2 p.60 |
|
|
76 |
15.03 |
За обідом. Продукти харчування. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Називати продукти Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea (p. 78) |
I don’t like… Do you like …? |
|
Ѵ
|
|
|
WB ex.1 p.61 |
|
|
77 |
20.03 |
Улюблені страви членів родини. Вдосконалення навичок говоріння. |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
Ѵ |
|
Повторити вивчені слова |
|
|
78 |
21.03 |
Повсякденні справи. Розвиток навичок читання. |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
get up, go to school, go home, go to bed (p. 80) |
What time do you…? |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.1 p.62 |
|
|
79 |
22.03 |
Мій робочий день. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.62 |
|
|
80 |
03.04 |
Мої щоденні справи. Вдосконалення навичок говоріння. |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
Описувати свій робочий день |
|
|
81 |
04.04 |
Здорове харчування. Розвиток навичок читання |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування Продукувати короткі фрази з описом власного харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
Project work Постер про здорове харчування |
|
|
82 |
05.04 |
Національні страви. Вдосконалення навичок читання. |
Описувати власне харчування Продукувати короткі фрази з описом власного харчування |
cabbage, beetroot, fruit, sour cream (p. 84) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2 p.63 |
|
|
83 |
10.04 |
В ресторані. Розвиток діалогічного мовлення. |
Описувати власне харчування Продукувати короткі фрази з описом власного харчування |
fish, soup, beans, bread, salad, chicken (p. 85) |
How much is/are …? |
|
|
|
Ѵ |
WB ex.1 p.64 |
|
|
84 |
11.04 |
Моє меню. Розвиток навичок письма. |
Описувати власне харчування Продукувати короткі фрази з описом власного харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
|
Ѵ |
Зробити своє власне меню |
|
|
85 |
12.04 |
Мої улюблені страви. Розвиток монологічного мовлення.
|
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
WB ex. 2 p.66 |
|
|
86 |
17.04 |
Продукти харчування. Повторення вивченого. |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1-2 p.67 |
|
|
87 |
18.04 |
Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 106) |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/θ/, / ð/)
|
thin, thirteen, teeth, this, that, mother (p. 106) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1-2 p.68 |
|
|
88 |
19.04 |
Одяг. Введення нових ЛО теми.. |
Описувати одяг Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
jeans, T-shirt, dress, shirt (p. 88) |
I am wearing … You are wearing … |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити слова WB ex.1 p.69 |
|
|
89 |
24.04 |
Хто я? Активізація ЛО теми. |
Описувати одяг Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити пісню (p. 88) |
|
|
90 |
25.04 |
Мій одяг. Розвиток навичок говоріння. |
Описувати одяг Продукувати короткі речення з описом одягу людини |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
Намалювати себе і описувати одяг |
|
|
91 |
26.04 |
Предмети одягу. Розвиток навичок аудіювання. |
Описувати людину Продукувати прості речення з описом зовнішності людей |
shorts, glasses, trainers (p. 90) |
He’s wearing … She’s wearing … |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1 p.70 |
|
|
92 |
01.05 |
Одяг, який ми носимо. Розвиток навичок говоріння. |
Описувати одяг Продукувати короткі речення з описом одягу людини |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.70 |
|
|
93 |
02.05 |
Одяг мого друга. Вдосконалення навичок говоріння. |
Описувати одяг Продукувати прості речення з описом одягу людини |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Намалювати свого друга |
|
|
94 |
03.05 |
Традиційний одяг. Розвиток навичок аудіювання і читання.
|
Описувати одяг Продукувати прості речення з описом одягу людини |
jacket, socks, trousers, shirt (p. 92) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити слова WB ex.1 p.71
|
|
|
95 |
08.05 |
Одяг різних країн світу. Вдосконалення навичок читання.
|
Описувати одяг Продукувати прості речення з описом одягу людини |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.71
|
|
|
96 |
09.05 |
Пори року. Контроль аудіювання |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
spring, summer, autumn, winter (p. 94) |
Is he/she wearing … ? |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.1-2 p.72
|
|
|
97 |
10.05 |
Топ-модель та її одяг. Розвиток навичок письма. |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу Продукувати короткі речення з описом одягу людини |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Project work Створити топ-модель і описати її одяг |
|
|
98 |
15.05 |
Моє хоббі. Контроль читання |
Розповідати про професію Продукувати короткі речення з описом професії
|
student, football, origami, paper animals (p. 96) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2 p.73
|
|
|
99 |
16.05 |
Матеріал, з якого шиють одяг. Розвиток навичок говоріння. |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу Продукувати прості речення з описом одягу людини |
silk, wool, cotton (p. 97) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ |
|
|
|
WB ex.1 p.74
|
|
|
100 |
17.05 |
Опис одягу. Контроль письма |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1-2 p.75
|
|
|
101 |
22.05 |
Наш повсякденний одяг. Розвиток діалогічного мовлення. |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1-2 p.77
|
|
|
102 |
23.05 |
Мої улюблені герої. (p. 106) Контроль говоріння |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/aɪ/, / oʊ /)
|
white, kite, rice, home, rose, nose (p. 107) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1-2 p.78
|
|
|
103 |
24.05 |
Мій улюблений одяг. Узагальнення вивченого. |
Продукувати короткі речення з описом одягу людини |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Повторити всі слова |
|
|
104 |
29.05 |
Мій улюблений одяг. Узагальнення вивченого. |
Продукувати короткі речення з описом одягу людини |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
|
|
|
|
|
105 |
30.05 |
Повторення вивченого за семестр |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
|
|
|
|
|
|
106 |
31.05 |
Повторення вивченого за рік |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
|
|
|
|
|