Календарне планування з англійської мови за підручником В. М. Буренко 9 клас ІІ семестр ( 3 год. на тиждень)
№ п\п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Лексичний |
Граматичний |
|
|
|||||||
рецептивні |
інтеракційні |
продуктивні |
||||||||
49 |
|
Розповідає про себе |
Все про себе. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Презентує себе |
Впр.3.с.85 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє визначення слів |
Обмінюється інформацією |
Розповідає про себе |
Впр.3.с.85 |
50 |
|
Вміє розповідати важливі події в своєму житті |
Найважливіший день в моєму житті. Вдосконалення навичок читання |
Усвідомлює цінність життя |
Впр.3.с.87 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Ставить питання та дає відповіді на питання |
Повідомляє про найважливіші події в своєму житті |
Розповідати про важливі моменти життя |
51 |
|
Вміє розповідати важливі події в своєму житті |
Найважливіший день в моєму житті. Вдосконалення навичок читання |
Усвідомлює цінність життя |
Впр.3.с.87 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Ставить питання та дає відповіді на питання |
Повідомляє про найважливіші події в своєму житті |
Скласти діалог |
52 |
|
Вміє розповідати важливі події в своєму житті |
Найважливіший день в моєму житті. Розвиток граматичних навичок |
Усвідомлює цінність життя |
ЛО теми |
Означальні та неозначальні підрядні речення |
Розуміє короткі речення |
Співпрацює в групі |
Повідомляє про найважливіші події в |
Впр.11.с.89 |
53 |
|
Ділиться спогадами з дитинства |
Спогади з дитинства. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Усвідомлює цінність життя |
Впр.15.с.91 |
Словотвір |
Розуміє текст |
Обмінюється інформацією |
Обирає правильну відповідь в тексті |
Впр.16.с.91 |
54 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
55 |
|
Описує зовнішність людини
|
Зовнішність людини. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Демонструє повагу до людей |
Впр.1.с.92 |
Вживання дієслів look, look like, look as if, модальні дієслова |
Розуміє співрозмовника |
Співпрацює в парі |
Описує зовнішність людини |
Впр.8.с.94 |
56 |
|
Розповідає про свою сім’ю |
Зовнішність людини. Вживання синонімів |
Презентує свою сім’ю |
Впр.1.с.96 |
Синоніми |
Розуміє коротке електронне повідомлення |
Ставить питання та дає відповіді на питання |
Пише відповідь на електронне повідомлення |
Впр.11.с.97 |
57 |
|
Повідомляє про вибір батьками свого імені |
Ім’я людини. Вдосконалення навичок читання |
Цінує кожну людину як особистість |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Співпрацює в групі |
Ставить уривки тексту в правильний порядок |
Впр.16.с.98 |
58 |
|
Висловлює побажання |
Побажання – важливо чи ні. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Наводить приклади побажань |
Впр.1.с.99 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє віршований текст |
Співпрацює в групі |
Висловлює власну думку по темі |
Впр.1.с.99 |
59 |
|
Висловлює власну думку про відомих людей |
Бути відомим – легко чи ні. Вдосконалення навичок читання |
Усвідомлює переваги та недоліки слави |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє співрозмовника |
Обмінюється думками |
Висловлює власну думку по темі |
Впр.4.с.101 |
60 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
61 |
|
Висловлює власну думку про кохання |
Вчинки заради кохання. Вдосконалення навичок читання |
Пояснює причини різних вчинків заради кохання |
ЛО теми |
Фразові дієслова |
Розуміє текст |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Пише есе на тему |
Впр.10.с.103 |
62 |
|
Вміє розповідати важливі події в своєму житті |
Найважливіший день в моєму житті. Розвиток граматичних навичок |
Усвідомлює цінність життя |
Впр.3.с.87 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Ставить питання та дає відповіді на питання |
Повідомляє про найважливіші події в своєму житті |
Повторити правила |
63 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
64 |
|
Розуміє головну думку вірша |
Англо-мові країни. Розвиток навичок мовлення |
Демонструє інтерес до подорожей |
Впр.9.с.108 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє вивіски |
Ставить питання та дає відповіді на питання |
Висловлює власну думку щодо змісту вірша |
Впр.7.с.107 |
65 |
|
Розповідає про Канаду |
Канада. Вдосконалення навичок читання |
Демонструє інтерес до подорожей |
Впр.9.с.108 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Розповідає про Канаду |
Впр.12.с.111 |
66 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
67 |
|
Розповідає про США |
Сполучені Штати Америки. Розвиток навичок читання та монологічного мовлення |
Демонструє інтерес до подорожей |
Впр.13.с.112 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Ставить питання та дає відповіді на питання |
Розповідає про США |
Впр.15.с.117 |
68 |
|
Розповідає про США |
Сполучені Штати Америки. Розвиток навичок читання та монологічного мовлення |
Демонструє інтерес до подорожей |
Впр.13.с.112 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Ставить питання та дає відповіді на питання |
Розповідає про США |
Впр.15.с.117 |
69 |
|
Називає визначні місця Австралії |
Австралія. Практикування вживання часових форм дієслова |
Порівнює природу Австралії та України |
Впр.17.с.117 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Обмінюється інформацією |
Знаходить необхідну інформацію в тексті |
Впр.20.с.120 |
70 |
|
Розповідає про визначні місця Великої Британії |
Сполучене Королівство Великої Британії. Повторення модальних дієслів |
Презентує Сполучене Королівство |
Впр.1.с.121 |
Модальні дієслова |
Розуміє співрозмовника |
Ставить питання та дає відповіді на питання |
Повідомляє про визначні місці Великої Британії |
Впр.3.с.124 |
71 |
|
Розповідає про визначні місця Великої Британії |
Сполучене Королівство Великої Британії. Повторення модальних дієслів |
Презентує Сполучене Королівство |
Впр.1.с.121 |
Модальні дієслова |
Розуміє співрозмовника |
Ставить питання та дає відповіді на питання |
Повідомляє про визначні місці Великої Британії |
Розповідати про визначні місця Великої Британії |
72 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
73 |
|
Повідомляє про міста Великої Британії |
Міста Великої Британії. |
Усвідомлює красу міст Великої Британії |
Впр.4.с.124 |
Модальні дієслова |
Розуміє визначення слів |
Ставить питання та дає відповіді на питання |
Повідомляє про міста Великої Британії |
Впр.4-5.с.124 |
74 |
|
Повідомляє про міста Великої Британії |
Міста Великої Британії. Вживання ступенів порівняння прикметників |
Усвідомлює красу міст Великої Британії |
Впр.4.с.124 |
Ступені порівняння прикметників |
Розуміє визначення слів |
Співпрацює в парі |
Повідомляє про міста Великої Британії |
Впр.5.с.128-129 |
75 |
|
Повідомляє про міста Великої Британії |
Міста Великої Британії. Вживання ступенів порівняння прикметників |
Усвідомлює красу міст Великої Британії |
Впр.6.с.130 |
Ступені порівняння прикметників |
Розуміє текст |
Обмінюється інформацією |
Доповнює текст правильними відповідями |
Впр.9.с.137 |
76 |
|
Розповідає про місце, яке бажає відвідати |
Визначні місця Києва. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Демонструє любов до столиці України |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє оголошення |
Обмінюється інформацією |
Повідомляє про місце, яке бажає відвідати |
Розповідати про місце, яке бажаєте відвідати |
77 |
|
Розповідає про місце, яке бажає відвідати |
Визначні місця Києва. Розвиток граматичних навичок |
Демонструє любов до столиці України |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє оголошення |
Обмінюється інформацією |
Повідомляє про місце, яке бажає відвідати |
Повторити правила |
78 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
79 |
|
Розповідає про Леонардо да Вінчі |
Винаходи та винахідники. Розвиток рецептивних та репродуктивних лексичних навичок |
Розуміє роль винаходів в нашому житті |
Впр.1.с.145 |
Підрядні означальні речення |
Розуміє текст |
Ставить питання та дає відповіді на питання |
Описує картину Леонарда да Вінчі |
Впр.1.с.145 Впр.5.с.146 |
80 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
81 |
|
Розповідає про Леонардо да Вінчі |
Винаходи та винахідники. Розвиток граматичних навичок |
Розуміє роль винаходів в нашому житті |
Впр.1.с.145 |
Підрядні означальні речення |
Розуміє текст |
Ставить питання та дає відповіді на питання |
Описує картину Леонарда да Вінчі |
Впр.1.с.145
|
82 |
|
Розповідає про важливі винаходи |
Винаходи та винахідники. Вдосконалення навичок читання |
Розуміє роль винаходів в нашому житті |
ЛО теми |
Підрядні означальні речення |
Розуміє текст |
Обмінюється інформацію |
Знаходить правильну інформацію щодо змісту тексту |
Впр.8.с.149 |
83 |
|
Розповідає про винахід та винахідника |
Винаходи та винахідники. Вживання граматичних часів дієслова |
Розуміє роль винаходів в нашому житті |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Ставить питання та дає відповіді на питання |
Повідомляє про винахід та винахідника |
Впр.10.с.152 |
84 |
|
Розповідає про винаходи |
Винаходи та винахідники. Розвиток рецептивних та репродуктивних навичок |
Розуміє роль винаходів в нашому житті |
Впр.4.с.153 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє визначення слів |
Обмінюється інформацією |
Вживає нові ЛО в мовленні |
Впр.4.с.154 |
85 |
|
Розповідає про використання комп’ютера |
Комп’ютер. Розвиток рецептивних та репродуктивних лексичних навичок |
Розуміє роль комп’ютера в нашому житті |
Впр.2.с.159 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє інтерв’ю |
Обмінюється інформацією |
Розповідає про використання комп’ютера |
Впр.6.с.161 |
86 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
87 |
|
Радить як безпечно користуватись інтернетом |
Роль комп’ютера в житті людини. Вдосконалення навичок читання |
Розуміє роль |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Пише поради про використання інтернету |
Впр.9.с.163 |
88 |
|
Радить як безпечно користуватись інтернетом |
Інтернет. Розвиток навичок письма |
Усвідомлює як безпечно користуватись інтернетом |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє лист |
Обмінюється інформацією |
Радить як безпечно користуватись інтернетом |
Впр.10.с.164 |
89 |
|
Розповідає про Білла Гейтса |
Білл Гейтс – засновник і голова корпорації Майкрософт. Розвиток навичок аудіювання |
Усвідомлює важливість винаходу Білла Гейтса |
To speak to, to speak with, to speak of, to speak about, to speak for |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє аудіотекст |
Бере участь у дискусії |
Знаходить правильну інформацію |
Впр.16.с.166 |
90 |
|
Розповідає про винаходи |
Цікаві винаходи. Вдосконалення навичок читання |
Розуміє роль винаходів в нашому житті |
Впр.4.с.168 |
Пасивний стан дієслова |
Розуміє текст |
Співпрацює в парі |
Знаходить правильну інформацію |
Впр.7.с.175 |
91 |
|
Висловлює свою думку про найважливіші винаходи |
Найважливіші винаходи. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Розуміє роль винаходів в нашому житті |
ЛО теми |
Пасивний стан дієслова |
Розуміє текст |
Співпрацює в парі |
Пише повідомлення про один із винаходів |
Впр.14.с.177 |
92 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
93 |
|
Висловлює свою думку про найважливіші винаходи |
Найважливіші винаходи. Розвиток граматичних навичок |
Розуміє роль винаходів в нашому житті |
ЛО теми |
Пасивний стан дієслова |
Розуміє текст |
Співпрацює в парі |
Пише повідомлення про один із винаходів |
Повторити правила |
94 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
95 |
|
Розповідає про проблеми навколишнього середовища |
Бережімо навколишнє середовище. Розвиток навичок аудіювання |
Усвідомлює проблеми навколишнього середовища |
Впр.5.с.181 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє аудіотекст |
Ставить питання та дає відповіді на питання |
Пише повідомлення про проблеми навколишнього середовища |
Впр.13.с.183 |
96 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
97 |
|
Розповідає про екологічні проблеми навколишнього середовища |
Забруднення води. Вдосконалення навичок читання |
Розуміє причини забруднення води |
Впр.4.с.184 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Обмінюється інформацією |
Пише повідомлення про екологічні проблеми навколишнього середовища |
Впр.19.с.191 |
98 |
|
Називає шляхи вирішення проблем навколишнього середовища |
Ліси та тропічні ліси. Вдосконалення навичок читання |
Усвідомлює необхідність збереження лісів |
Впр.2.с.192 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє віршований текст |
Обмінюється інформацією |
Називає шляхи вирішення проблем навколишнього середовища |
Впр.10.с.197 |
99 |
|
Називає шляхи вирішення проблем навколишнього середовища |
Ліси та тропічні ліси. Контроль навичок аудіювання |
Усвідомлює необхідність збереження лісів |
Впр.2.с.192 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє віршований текст |
Обмінюється інформацією |
Називає шляхи вирішення проблем навколишнього середовища |
Скласти питання до тексту |
100 |
|
Розповідає про шляхи вирішення проблем навколишнього середовища |
Шляхи збереження навколишнього середовища. Вживання умовних речень нульового та першого типу Контроль навичок читання |
Демонструє шляхи вирішення проблем навколишнього середовища |
ЛО теми |
Умовні речення |
Розуміє текст |
Працює в групі |
Доповнює текст |
Впр.15.с.200 |
101 |
|
Розповідає про проблеми навколишнього середовища своєї місцевості |
Шляхи збереження навколишнього середовища. Контроль навичок говоріння |
Демонструє шляхи вирішення проблем навколишнього середовища |
Впр.2.с.201 |
Умовні речення |
Розуміє аудіотекст |
Співпрацює в парі |
Пише повідомлення про проблеми навколишнього середовища своєї місцевості |
Впр.11.с.206 |
102 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
103 |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
104 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|