Створене календарне планування відповідає до чинної програми та за підручником С.І Сотникова Г.В.Гоголєва "Deutsch lernen ist super!". Моє календарне планування розраховано на 3години на тиждень. Сподіваюсь, що створений мною план допоможе в роботі вчителям німецької мови. Дякую.
5 клас I семестр
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва.
Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5– 6 класи.
№з / n |
Дата |
Сфера (тематика) спілкування |
Соціокультурна та соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція
|
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||
Лексичні одиниці та мовні зразки |
Граматика |
Фонетика
|
||||||||||||
Я, моя сім’я, мої друзі (10) |
||||||||||||||
1 |
|
Знову в школі |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; — розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків; — розвивати здатність представляти культуру рідної країни; — брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
|
Повторення раніше вивченої лексики |
Особові закінчення дієслів |
Удоскона-лення знань, навичок і вмінь, набутих у попередні роки навчання |
Впр. 1
|
Впр. 2,3 |
Впр. 4 |
Впр. 3
|
Написати листа |
|
||
2 |
|
Кого я називаю другом? |
der Freund, die Freundin, der Klassenkаmerad die Freundschaft, befreundet sein mit (Dat), vertrauen, misstrauen, sich langweilen, gutherzig |
Іменники в Dativ Ст. 210 |
Впр. 1
|
Впр. 2, 5
|
Впр. 3
|
Впр. 4
|
Доповнити речення впр.6 |
|
||||
3 |
|
Справжня дружба |
treu, ehrlich, hilfsbereit, egoistisch, in der Not, beneiden, streiten, der Ratschlag, einander |
Коротка форма прикметника |
|
Впр. 1,3
|
Впр. 2,4,5 |
Картка з задання-ми |
|
Вправа 3 |
|
|||
4 |
|
Це мій друг |
der Brieffreund, lächeln, temperament-voll, intelligent |
Іменники в Dativ |
|
Впр. 1 |
Впр. 2,3
|
Впр. 4 |
|
Впр. 5
|
|
|||
5 |
|
Які в тебе інтереси? |
|
das Computerspiel, die Spielkonsole, das Karaoke, das Puzzle, das Ballet, das Schwimmbad, skaten, an der Spielkonsole spielen |
Особові закінчення дієслів |
|
Впр. 1, 3b
|
Впр.2,4,5 |
Картки з текста-ми
|
|
Впр. 6 (розпо-відь про друга) |
|
||
6 |
|
Моя люба родина |
|
der Rentner, das Enkelkind, kennen |
Присвійні займенни-ки в Dativ, Akkusativ |
|
Впр. 1,2,
|
Впр. 3 |
Впр. 3 |
Впр.5
|
Ур. 6 Впр. 6 (описува-ти фото) |
|
||
7 |
|
Професії рідних |
|
der Automechanikerder Architekt, der Tierarzt, der Wissenschaftler, der Schauspieler, der Programmierer, der Landwirt, der Apotheker, die Krankenschwester, beruflich, tätig sein als
|
Присвійні займенники в Dativ, Akkusativ Ст. 211 |
|
|
Впр. 2b, 4,5 |
Впр. 3 |
|
Ур .7, Впр.7
|
|
||
8 |
|
Всі професії важливі |
|
der Tischler, der Metzger, der Busfahrer, der Manager, die Putzfrau, das Fotomodell, das Büro, die Werkstatt |
Dativ, Akkusativ Ст. 210 |
|
Впр. 1 |
Впр. 3,5 |
Впр. 6
|
Впр. 2
|
Ур. 8 Впр. 7
|
|
||
9 |
|
Одна родина відрекомендовує-ться |
|
die Hausfrau, der Haushalt, den Haushalt führen, studieren an (Dat), erziehen |
Іменники в Dativ |
|
|
Впр. 2,3,4 |
Впр. 3 |
Впр. 1
|
Ур9, Впр. 3 (розпо-відь про сім’ю )
|
|
||
10 |
|
Узагальнюючий урок Захист проекту «Моя сім’я» |
|
Систематизація і узагальнення вивченого |
Присвійні займенники в Dativ, Akkusativ |
|
Текст про родину |
Впр. 1,4 |
Картки з текста-ми
|
Впр. 2
|
Ст. 25-27 оформи-ти портфо-ліо |
|
||
Одяг (10) |
||||||||||||||
11 |
|
Мій гардероб |
|
die Bluse, das Hemd, der Pullover, die Hose, das T-Shirt, der Mantel, die Jacke, das Kleid, der Rock, die Jeans |
Артикль |
|
Впр. 1
|
Впр. 2,4,5 |
Впр. 5 |
Впр. 3 |
Ур. 13 Впр.6
|
|
||
12 |
|
Що ти любиш носити? |
|
einfarbig, kariert, gemustert, gestreift, geblümt, gepunktet, sportlich, modisch |
Прикмет-ники в Akkusativ |
|
Впр. 1,3 |
Впр. 2,5 |
Впр. 5 |
Впр. 2
|
Урок 14 Впр. 6
|
|
||
13 |
|
Одягайся тепло! |
|
der Pelzmantel, die Mütze, der Schal, das Top, der Handschuh, die Shorts, der Schuh, der Stiefel, die Sandale, an/ ziehen, an/ haben |
Дієслова з відокремлюваними префікса-ми |
|
Впр.5 |
Впр. 2,5b |
Впр. 3 |
|
Урок 15 Впр.5 (скласти діалоги)
|
|
||
14 |
|
В універмазі |
|
das Kaufhaus, die Abteilung, die Damenabteilung, die Herrenabteilung die Schuhabteilung, die Spielwaren, die Schreibwaren |
|
|
Впр. 1,4
|
Впр. 3,5 |
Впр. 2,3 |
Впр. 2,
|
Урок 16, Впр. 6
|
|
||
15 |
|
Купувати одяг |
|
die Kundin, die Größe, elegant, fantastisch, schrecklich, hässlich, spitze, klasse, cool, doof |
Питальні і вказівні займенни-ки Ст. 211,212 |
|
Впр. 1 |
Впр. 2,3b,5 |
Впр.3a |
|
Урок 17 Вправа 6
|
|
||
16 |
|
Скільки коштують ці брюки? |
|
hell, dunkel, billig, teuer |
Ступені порівняння прикметників |
|
Впр. 1
|
Впр. 2,4
|
|
|
Урок 18 Вправа 6
|
|
||
17 |
|
Правильний одяг |
|
der Anzug, der Sportanzug, der Badeanzug, das Abendkleid, der Hut, der Ohrring, der Ring, der Herrenhut, die Jeansjacke, die Lederjacke |
Ступені порівняння прикметників Ст. 212-214 |
|
Впр. 1
|
Впр. 2, 3,4 |
Картки з текстами |
|
Урок 19 Вправа 5
|
|
||
18 |
|
Що зараз у моді? |
|
das Kleidungsstück, die Klamotten, die Mode, in (Mode) sein, ganz aus der Mode sein |
Коротка форма прикметника |
|
Впр. 1
|
Впр. 2,5 |
Впр. 3 |
Впр. 4
|
Урок 20 Вправа 6
|
|
||
19 |
|
Ти чудово виглядаєш |
|
aus/ sehen |
Дієслова з відокремлюваними префікса-ми |
|
Впр. 4 |
Впр. 1,3,4b |
Впр.2 |
|
Урок21 Вправа 5
|
|
||
20 |
|
Узагальнюючий урок Захист проекту «Модний одяг» |
|
Систематизація і узагальнення вивченого |
Ступені порівняння прикметників |
|
Впр. 1,3 |
Впр. 4 |
Впр.2
|
|
Ст.52 порт-фоліо |
|
||
|
Харчування (13) |
|||||||||||||
21 |
|
Що ми їмо на сніданок? |
|
das Frühstück, der Käse frühstücken, die Butter, das Ei, das Brot, die Wurst, der Quark, die Milch, der/das Joghurt |
Присвійні займенни-ки в Dativ, Akkusativ |
|
Впр. 1,2 |
Впр. 3,4 |
Впр. 3 |
|
Урок 25 Впр. 5
|
|
||
22 |
|
Наш обід і наша вечеря |
|
das Mittagessen, das Abendbrot, das Fleisch, das Gemüse, das Obst, der Fleisch, der Reis, die Nu-deln, die Kartoffeln |
Особові закінчення дієслів |
|
Впр.1,2,3
|
Впр. 5 |
|
|
Урок 26 Впр. 5
|
|
||
23 |
|
Фрукти і овочі |
|
der Apfel, die Birne, die Aprikose, die Pflaume, die Mandarine, die Tomate, die Gurke, die Zwiebel, die Möhre, der Kohl |
Модальне дієслово mögen Ст. 214 |
|
Впр. 1
|
Впр. 2,5,6 |
Впр. 3 |
|
Урок 27 Впр. 7, |
|
||
24 |
|
На ринку |
|
das Kilo, das Gramm, der/ das Liter, die Packung, die Dose, der Beutel, die Fla-sche, die Cola, das Mehl, der Zucker |
Вживання іменників з артиклем і без |
|
Впр. 1
|
Впр. 2
|
Впр. 3
|
Впр. 4
|
Урок 28-повторити вивчене
|
|
||
25 |
|
Ми йдемо за покупками |
|
Einkaufen gehen, Einkäufe machen, das Nahrungsmittel |
Модальне дієслово «mögen» |
|
Впр. 1 |
Впр. 2,3,5
|
Впр. 4
|
|
Урок 29-повторити вивчене
|
|
||
26 |
|
Ми йдемо до супермаркету |
|
Der Einkaufskorb, der Einkaufswagen, die Tasche, das Getränkt, die Milchprodukte, die Backwaren, die Süßwaren, wiegen |
Модальне дієслово «können» |
|
Впр. 1,4 |
Впр. 2b,3 |
Впр.4
|
Впр. 2a |
Урок 30 Впр. 6
|
|
||
27 |
|
У кав’ярні |
|
der Salat, die Suppe, die Bratwurst, das Eis, die Speisekarte |
Відмінювання дієслів |
|
Впр. 1 |
Впр. 2,3, 4 |
Впр. 4 |
|
Урок 31- повторити вивчене
|
|
||
28 |
|
Ми хотіли б замовити |
|
der Kellner, der Nachtisch, bestellen, möchte |
Модальне дієслово wollen, möchten |
|
Впр. 1
|
Впр.4,5 |
Впр. 2,4 |
|
Урок 32 Впр. 6 (намалювати комікс) |
|
||
29 |
|
Українські страви |
|
das Gericht, das Fleischgericht, die Spezialität, das Kotelett, die Bete, zu bereiten, kochen, lecker |
Модальнi дієсловa |
|
Впр. 1 |
Впр.2,3 |
Впр.4 |
|
Урок 33 Впр. 5
|
|
||
30 |
|
Що їдять німці? |
|
das Brötchen, die Weißwurst, das Eisbein, die Hühnersuppe, die Knö-delsuppe, das Sauerkraft |
Модальнi дієсловa |
|
Впр. 1
|
Впр. 2 |
Впр. 3 |
Впр. 4
|
Урок 34 Впр. 5
|
|
||
31 |
|
Що ти любиш їсти? |
|
das Lieblingsgerichtdie Pizza, die Pommes frites, der Hamburger, probieren |
Модальнi дієсловa |
|
Впр. 2
|
Впр. 1,4 |
Впр. 3 |
Впр. 3
|
Урок 35 Впр. 5
|
|
||
32 |
|
Я люблю куховарити |
|
die Zutaten, schneiden, schälen, vermischen, dazu/ geben, die Majonäse, das Salz, der Pfeffer |
Модальне дієслово «müssen» |
|
Впр. 1
|
Впр. 2,3,5 |
Впр. 3 |
Впр. 5
|
Урок 36 Впр. 6
|
|
||
33 |
|
Узагальнюючий урок Захист проекту «Моя улюблена їжа» |
|
Систематизація і узагальнення вивченого |
|
|
|
Впр.1,3 |
|
Впр. 2
|
Ст. 79-81 портфо-ліо |
|
||
Відпочинок і дозвілля (11) |
||||||||||||||
34 |
|
На дозвіллі |
|
stricken, nähen, treffen, gucken, das Märchen, das Abenteuerbuch, der Trickfilm, zum Training gehen, Spaß machen |
Дієслова з відокремлюваними префікса-ми |
|
|
Впр. 2,4,5 |
Впр. 3 |
Впр. 2
|
Урок 40 Впр. 6
|
|
||
35 |
|
Сьогодні я вільний |
|
frei haben, mit/ spielen, ein/ laden, die Einladung |
Модальнi дієсловa |
|
Впр. 1,4
|
Впр. 2,4b |
Впр. 4 |
Впр.3 |
Урок 41 Впр. 5 |
|
||
36 |
|
Мої інтереси |
|
sammeln, wandern, faulenzen, Interesse haben an(Dat), die Münze, die Murmel, die Briefmarke, das Comicbuch, das Automodell |
Особові закінчення дієслів
|
|
Впр. 2 |
Впр. 1,3,4,6 |
Впр. 5
|
|
Урок 42- Впр.6
|
|
||
37 |
|
У вихідні |
|
bewirten, zurückkehren, abholen, das Nachbarkind, das Wochenende |
Perfekt Partizip II Ст. 215-217 |
|
Впр. 1
|
Впр. 2 |
Впр. 5
|
Впр. 4 |
Урок 43 Впр.6
|
|
||
38 |
|
Чим ти займався на канікулах? |
|
surfen, blättern in (Dat), im Internet surfen, draußen, drinnen |
Perfekt Partizip II |
|
Впр. 1 |
Впр. 2,6 |
Впр. 3 |
Впр. 5
|
Урок 44 Впр. 7
|
|
||
39 |
|
На морі |
|
segeln, tauchen, der Strand, am Strand |
Perfekt Partizip II |
|
Впр. 1 |
Впр. 2,3 |
Впр. 4 |
|
Урок 45 Впр. 6 |
|
||
40 |
|
На спортивному майданчику |
|
joggen, trainieren, das Springseil, das Reck, am Reck turnen, das Tischtennis, das Badminton |
Perfekt Partizip II |
|
Впр. 1,6 |
Впр. 2,3 |
Впр. 5 |
Впр. 4
|
Урок 46 Впр. 5 |
|
||
41 |
|
У таборі |
|
das Ferienlager, das Gebirge, das Ausland, klettern, zelten, verbringen |
Perfekt Partizip II |
|
Впр. 1
|
Впр. 2 |
Впр. 4 |
|
Урок 47 Впр. 5
|
|
||
42 |
|
Незабаром зимові канікули |
|
die Eisbahn, die Klassen-Fahrt, unternehmen, die Landschaft |
Perfekt Partizip II |
|
Впр. 1,3 |
Впр. 2 |
Впр. 3 |
|
Урок 48 Впр. 5 |
|
||
43 |
|
Мої плани на канікули |
|
das Freizeitangebot, der Ausflug, die Übernachtungsmöglichkeit |
Perfekt Partizip II |
|
Впр. 1 |
Впр. 3,5 |
Впр. 2
|
Впр.4,6
|
Урок 49 Впр. 7 |
|
||
44 |
|
Узагальнюючий урок Фотоколаж «Мої хобі» |
|
Систематизація і узагальнення вивченого |
|
|
|
Впр. 1,3 |
|
Впр. 2
|
Ст.107-110 Портфо-ліо |
|
||
45 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|||||||||
46 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|||||||||
47 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|||||||||
48 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|||||||||
5 клас II семестр
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва.
Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5– 6 класи.
№з / n |
Дата |
Сфера (тематика) спілкування |
Соціокультурна та соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція
|
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Лексичні одиниці та мовні зразки |
Граматика |
Фонетика
|
|||||||||||||
Свята й традиції |
|||||||||||||||
49 |
|
Коли відзначають ці свята? Введення нових ЛО |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; — розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків; — розвивати здатність представляти культуру рідної країни; — брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки
|
die Unabhängigkeit, das Wissen, am ersten Januar |
Порядкові числівники |
Удоскона-лення знань, навичок і вмінь, набутих у попередні роки навчання |
Впр. 1,3, ст.111
|
Впр. 2, 5, 6, ст.111-112 |
Впр. 1, ст.111 |
Впр. 4, ст.111
|
Вправа 7, ст. 112
|
|
|||
50 |
|
Зимові свята. Розвиток навичок читання |
die Feier, beliebt, bedeuten, artig |
|
Впр. 1, ст.113
|
Впр. 2, 4, ст.113-114
|
Впр. 3, ст.114
|
Впр. 5, ст.114
|
Вправа 6, ст. 114 |
|
|||||
51 |
|
Новий рік. Розвиток навичок аудіювання |
das Lametta, die Kerze, der Tannenbaum, vorher, geschmückt |
|
Впр. 1,3, ст.115-116
|
Впр. 2, 5, ст.115, 117 |
Впр.4, ст.117 |
|
Вправа 6, ст.117 |
|
|||||
52 |
|
Різдво і передріздвяний час |
die Adventszeit, der Adventskranz, der Adventskalender, das Weihnachtsge-bäck, die Weihnachtsgans, anzünden |
Відмінювання іменників |
Впр. 1, ст.118 |
Впр. 2,4, ст.118, 120 |
Впр. 3, ст.119 |
Впр. 5, ст.120
|
Впр. 6, ст.120
|
|
|||||
53 |
|
Масляна. Розвиток лексичних навичок |
|
der Fasching, der Karneval, die Fastnacht, die Fastenzeit, verkleidet, die Hexe |
Perfekt |
|
Впр. 1, 4, ст.121, 122
|
Впр.2,5, ст.121, 122
|
Впр.3, ст.122 |
|
Впр. 6, ст.122 |
|
|||
54 |
|
Ми влаштовуємо маскарад. Розвиток навичок говоріння |
|
die Maske, die Faschingsparty, gehören |
|
|
Впр. 1, ст.123
|
Впр.2, 3, ст.123, 124
|
Впр. 4, ст.124 |
Впр.4, ст.124
|
Впр. 6, ст.124 |
|
|||
55 |
|
Жіночий день і день матері. Розвиток граматичних навичок |
|
wünschen, beglückwün-schen |
Особові займенни-ки в Dativ, Akkusativ
|
|
Впр. 1, 3, 4, ст.125-126
|
Впр. 2, ст.125
|
Впр. 2, ст.125
|
Впр. 5, ст.126
|
Впр. 6, ст.126
|
|
|||
56 |
|
Великдень. Розвиток лексичних навичок |
|
der Osterkuchen, die Ostereiersuche, verstecken, färben, bemalen |
|
|
Впр. 1, ст.127
|
Впр. 2, ст.127
|
Впр. 3a), ст.127-128
|
|
Впр. 3b), ст.128
|
|
|||
57 |
|
Прийменники. Розвиток граматичних навичок. |
|
in, an, neben, über, unter, vor, hinter, auf, zwischen |
Приймен-ники з Dativ |
|
Впр. 4a), ст.128-129
|
Впр. 4b), ст.128-129
|
|
|
Впр. 5, ст.129
|
|
|||
58 |
|
Національні свята. Розвиток навичок говоріння |
|
die Veranstaltung, der Nationalfeiertag, die Einheit, die Unabhängigkeit, die Mauer, zerstören, fallen, der Staat, seit, bis, der Teil |
Порядкові числівники |
|
Впр. 1,2, ст.130
|
Впр. 3, ст.130 Впр. 4b), ст.131
|
Впр. 4a), ст.131
|
|
Впр. 5, ст.131
|
|
|||
59 |
|
Моє улюблене свято. Розвиток навичок письма |
|
Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків |
|
|
|
|
|
Впр. 2, ст.132
|
Впр.4, ст.133
|
|
|||
60 |
|
Узагальнюючий урок Захист проекту «Наші улюблені свята» |
|
Систематизація й узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
|
Ст. 133-134, оформи-ти портфо-ліо |
|
|||
Шкільне життя |
|||||||||||||||
61 |
|
Котра година? Введення нових ЛО |
|
um…Uhr, Viertel vor/nach, halb, wie spät ist es? |
Числівники |
|
Впр.1, 2, ст.135 Впр.4, ст.136 |
Впр.5, ст.136
|
|
Впр.3, ст.136
|
Впр.5, ст.136 |
|
|||
62 |
|
Котра година? Тренувальні вправи. |
|
Мовні зразки попереднього уроку |
|
|
За вибором вчителя |
Запитувати та показувати час на годиннику |
|
За вибором вчителя |
У зошиті |
|
|||
63 |
|
Мій розпорядок дня. Розвиток граматичних навичок |
|
aufstehen, sich waschen, sich kämmen, sich anziehen, sich treffen |
Зворотні дієслова. Особові закінчення дієслів у Präsens |
|
Впр.1, ст.137 |
Впр.2, ст.137 Впр.4, ст.138 |
|
Впр.3, ст.137 |
Впр.5, ст.138 |
|
|||
64 |
16/02 |
Розклад уроків. Розвиток навичок читання й аудіювання |
|
das Schulfach, die Kunst, die Erdkunde, die Geschichte, das Werken, anfangen, zu Ende sein |
am + дні тижня |
|
Впр.1, 3, ст.139 |
Впр.2, ст.139
|
Впр.4, ст.140 |
Впр.5, ст.140 |
Впр.6, ст.140 |
|
|||
65 |
17/02 |
Учні та вчителі. Розвиток навичок говоріння |
|
der Lernstoff, verteilen, aufsagen, korrigieren |
Imperativ |
|
Впр.1, ст.141 |
Впр.2, 3b), ст.141 Впр.5, ст.142 |
Впр.3a), ст.141 |
Впр.4, ст.142 |
Впр.6, ст.142 |
|
|||
66 |
20/02 |
Наша школа. Розвиток навичок читання |
|
die Sporthalle, der Speiseraum, der Hof, das Erdgeschoss, der Stock, die Aula |
Wo ist es? |
|
Впр.1, ст.143 |
Впр.4, 5, 6, ст.145 |
Впр.3, ст.144 |
Впр.2, ст.143 |
Впр.7, ст.145 |
|
|||
67 |
23/02 |
Що ми маємо робити? Що нам дозволено робити? Розвиток граматичних навичок |
|
sollen, dürfen, der Unterricht, abschreiben, ausleihen, sich vorbereiten, verboten |
sollen, dürfen |
|
Впр.1, ст.146 |
Впр.2, 4, ст.146, 147 |
Впр.3а), ст.146 |
Впр.3b), ст.146 |
Впр.5, ст.147 |
|
|||
68 |
24/02 |
Урок німецької мови. Розвиток навичок читання й письма |
|
üben, dreimal pro Woche, die Kenntnis, per Internet, auf Deutsch/Englisch, die Aussprache |
Особові закінчення дієслів
|
|
Впр.1, ст.148 |
Впр.2, 3, ст.148-149 |
Впр.4, ст.149 |
Завдан-ня в робочо-му зошиті |
Впр.5, ст.149 |
|
|||
69 |
27/02 |
Школа моєї мрії. Розвиток навичок говоріння |
|
der Traum, die Zukunft, der Computerraum, die Satellitenantenne, der Wintergarten, wählen, kostenlos, fest
|
|
|
Впр.1, ст.150 Впр.3, ст.151 |
Впр.2, ст.150 Впр.4, ст.150 |
Впр.2, ст.150
|
Завдан-ня в робочо-му зошиті |
Впр.5, ст.151 |
|
|||
70 |
02/03 |
Мій улюблений предмет. Розвиток навичок письма |
|
Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків |
|
|
|
|
|
Впр.3, ст.152
|
Впр.2, ст.152
|
|
|||
71 |
03/03 |
Узагальнюючий урок Захист проекту «Школа майбутнього» |
|
Систематизація й узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
|
Ст. 152-154, оформи-ти портфо-ліо |
|
|||
Подорож |
|||||||||||||||
72 |
06/03 |
Куди ти їдеш? Введення нових ЛО |
|
die Ukraine, die Bundesrepublik, die Schweiz, die Türkei, die USA, die Niederlande, Österreich, Frankreich, Spanien |
nach in der im in in den (Die Formen der geografi-schen Eigenname) |
|
Впр.1, ст.155 Впр.3, ст.156
|
Впр.2а), ст.155 Впр.5, ст.157
|
Впр.4, ст.157
|
Впр.2b), ст.156
|
Впр.6, ст.157
|
|
|||
73 |
10/03 |
Як можна подорожувати? Розвиток граматичних навичок
|
|
der Verkehr, das Verkehrsmittel, die Bahn, der Zug, der Bus, das Auto, das Flugzeug, das Motorrad, das Schiff, bequem, die Fahrkarte
|
Ступені порівняння прикметни-ків
Вживання mit з назвами засобів транспорту |
|
Впр.1, ст.158
|
Впр.2, ст.158 Впр.3, ст.159 Впр.5, ст.159
|
Впр.4, ст.159
|
Впр.4, ст.159
|
Впр.6, ст.159
|
|
|||
74 |
|
Німеччина – країна та люди. Розвиток навичок аудіювання |
|
die Staatsfahne, die Hauptstadt, die Bevölkerung, die Mitte, die Größe, die Lage, das Nachbarland
|
|
|
Впр.1, ст.160 Впр.3b), ст.160
|
Впр.2, ст.160 Впр.3a), ст.160
|
Впр.4, ст.161
|
Впр.5, ст.161
|
Впр.6, ст.161
|
|
|||
75 |
|
Берлін – німецька столиця. Розвиток навичок читання й говоріння |
|
die Sehenswürdigkeit, das Tor, die Oper, das Denkmal, der Turm, der Reichs-tag, das Parlament |
denn-Sätze |
|
Впр.1, ст.162
|
Впр.2, 3, ст.162-163
|
Впр.4, ст.164
|
Завдан-ня в робочо-му зошиті |
Впр.5, ст.164
|
|
|||
76 |
|
Україна – моя Батьківщина. Розвиток навичок читання й письма |
|
die Heimat, bestehen, sich befinden, grenzen, die Fläche, der Einwohner, das Gebet, die Halb-insel, das Gebirge, das Heimatland |
|
|
Впр.1, ст.165
|
Впр.4, ст.166
|
Впр.2, ст.165
|
Впр.3, ст.165
|
Впр.5, ст.166
|
|
|||
77 |
|
Українська столиця. Розвиток навичок говоріння |
|
die Kirche, das Kloster, das Höhlenkloster, die Kathedrale, der Bau, gründen, die Stadtrundfahrt |
|
|
Впр.1, ст.167
|
Впр.2, ст.167
|
Впр.3, ст.168
|
Впр.4, ст.168
|
Впр.5, ст.168
|
|
|||
78 |
|
Подорож Києвом. Віртуальна подорож |
|
Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків |
|
|
|
|
|
Впр.2, ст..169 |
Впр.4, ст.170
|
|
|||
79 |
|
Узагальнюючий урок Захист проекту «Ми любимо подорожувати» |
|
Систематизація й узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
|
Ст. 169-172, оформи-ти портфо-ліо |
|
|||
Рідний край |
|||||||||||||||
80
81 |
|
Місто чи село? Введення нових ЛО
У місті. Розвиток навичок аудіювання й читання |
|
die Heimat, das Hochhaus, der Betrieb, pflanzen
das Puppentheater, der Brunnen, die Kirche, das Stadion, das Geschäft, das Denkmal, die Oper, der Palast |
kann…sein
Множина іменників |
|
Впр.1, ст.173
Впр.1, ст.175 Впр.3, ст.176
|
Впр.2, ст.173 Впр.3, ст.174 Впр.2, ст.175
|
Впр.4, ст.174
Впр.4, ст.177
|
Впр.5, ст.174
Завдан-ня в робочо-му зошиті
|
Впр.6, ст.174
Впр.5, ст.177
|
|
|||
82 |
|
Маленьке місто – велика культура. Розвиток граматичних навичок
|
|
die Stadtmitte, das Rathaus, der Marktplatz, das Mittelalter, besichtigen, sehenswert |
Objektsatz |
|
Впр.1, ст.178
|
Впр.2, ст.178 Впр.5, ст.180
|
Впр.3, ст.178-179 Впр.5, ст.180
|
Впр.4, ст.179 Впр.6, ст.180
|
Впр.7, ст.180
|
|
|||
83 |
|
У селі. Розвиток лексичних навичок
|
|
das Beet, das Getreide, der Traktor, der Stall, pflücken, jäten, säen, ernten, melken |
Objektsatz Perfekt |
|
|
Впр.1, 2, ст.181
|
Впр.3, ст.182 Впр.4, ст.182
|
Впр.4, ст.182
|
Впр.5, ст.182
|
|
|||
84 |
|
Великі міста України. Розвиток навичок читання й говоріння |
|
die Großstadt, die Hafenstadt, das Industriezentrum, der Kurort, das Gebäude, die Insel, das Wasserkraftwerk
|
|
|
|
Впр.1, 2, 3а), ст.183 Впр.4, ст.184
|
Впр.3b), ст.183-184
|
Впр.5, ст.184
|
Впр.6, ст.184
|
|
|||
85 |
|
Моє село. Розвиток навичок письма |
|
Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків |
|
|
|
|
|
Впр.3, ст.185
|
Впр.2, ст.185
|
|
|||
86 |
|
Узагальнюючий урок. Захист проекту «Тут ми живемо» |
|
Систематизація й узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
|
Ст. 185-187, оформи-ти портфо-ліо |
|
|||
Природа |
|
||||||||||||||
87 |
|
Природа поряд зі мною. Введення нових ЛО
|
|
in der Nähe von…, der Hirsch, das Reh, das Eichhörnchen, das Murmeltier
|
Множина іменників |
|
Впр.1а), ст.188
|
Впр.1b), ст.188 Впр.2, ст.189 Впр.4, ст.190
|
Впр.3, ст.189
|
|
Впр.5, ст.190
|
|
|||
88 |
|
Яка сьогодні погода? Розвиток навичок читання й говоріння |
|
blitzen, donnern, tauen, der Frost, der Nebel, sonnig, neblig, frostig, windig
|
Безособові речення |
|
Впр.1, ст.191
|
Впр.2, ст.191
|
Впр.3, ст.192
|
Впр.4, 5, ст.192
|
Впр.6, ст.192
|
|
|||
89 |
|
Щодня теплішає. Розвиток граматичних навичок |
|
kühl, heiß, so wie, als |
Ступені порівняння прикметни-ків
Порівняння so+ wie, als… |
|
Впр.1, 2, ст.193
|
Впр.5, ст.194
|
Впр.2, 3, ст.193-194
|
Впр.4, ст.194
|
Впр.6, ст.194
|
|
|||
90 |
|
Погода була жахливою. Розвиток навичок аудіювання й письма |
|
düster, trübe, wolkig, der Regenbogen, der Regenschirm, der Grad |
Ступені порівняння прикметни-ків
|
|
Впр.1, 4, ст.195-196
|
Впр.2, 3, 5, ст.195-197
|
Впр.2, 4, ст.195-196
|
Впр.6, ст.197
|
Впр.7, ст.197
|
|
|||
91 |
|
Якою буде погода? |
|
heiter, die Kälte, die Wärme, der Schneefall, der Niederschlag, das Gewitter, der Wetterbericht, sinken, steigen
|
|
|
Впр.1, 2b), ст.198
|
Впр.2a), ст.198
|
Впр.3, ст.199
|
Впр.4, ст.199
|
Впр.5, ст.199
|
|
|||
92 |
|
Яку пору року ти любиш? |
|
blühen, duften, pflücken, bedeckt sein, der Hügel, das Schneeglöckchen, die Pfütze, frisch |
|
|
Впр.1, ст.200
|
Впр.4, ст.201
|
Впр.2, 3, ст.200 Впр.5, ст.201-202
|
Впр.6, ст.202
|
Впр.7, ст.202
|
|
|||
93 |
|
Скоро настане літо |
|
das Sommerwetter, basteln |
|
|
Впр.1а),4, ст.203-204
|
Впр.1b), 2, 3, 5,ст.203-204 |
За вибором вчителя |
Завдан-ня в робочо-му зошиті |
Впр.6, ст.204
|
|
|||
94 |
|
Прогноз погоди на найближчі вихідні. Розвиток навичок письма |
|
Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків |
|
|
|
|
|
Впр.2, 3, ст..202 |
Написати прогноз погоди на найближчі дні |
|
|||
95 |
|
Узагальнюючий урок Захист проекту «Природа й погода в Україні» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ст. 205-207, оформи-ти портфо-ліо |
|
|||
96 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
97 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
98 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
99 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
100 |
|
Повторення вивченого. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
101 |
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
102 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||