Календарне планування 3години на тиждень

Про матеріал

Створене календарне планування відповідає до чинної програми та за підручником С.І Сотникова Г.В.Гоголєва "Deutsch lernen ist super!". Моє календарне планування розраховано на 3години на тиждень. Сподіваюсь, що створений мною план допоможе в роботі вчителям німецької мови. Дякую.

Перегляд файлу

5 клас I семестр

Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва.

Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5– 6 класи.

 

 

№з

/  n

Дата

Сфера

(тематика) спілкування

Соціокультурна та соціолінгвістична компетенція

Мовна  компетенція

 

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Примітка

Лексичні одиниці та мовні зразки

Граматика

Фонетика

 

Я, моя сім’я, мої друзі (10)

1

 

Знову   в школі

розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;  

розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

Повторення раніше вивченої лексики

Особові закінчення дієслів

Удоскона-лення знань, навичок і вмінь, набутих  у попередні роки навчання

Впр. 1

 

Впр. 2,3

Впр. 4

Впр. 3

 

Написати  листа

 

2

 

Кого я називаю другом?

der Freund, die Freundin, der Klassenkаmerad die Freundschaft, befreundet sein mit (Dat), vertrauen, misstrauen, sich langweilen, gutherzig

Іменники в Dativ

Ст. 210

Впр. 1

 

Впр. 2, 5

 

Впр. 3

 

Впр. 4

 

Доповнити речення впр.6

 

3

 

Справжня дружба

treu, ehrlich, hilfsbereit, egoistisch, in der Not, beneiden, streiten, der Ratschlag, einander

Коротка форма прикметника

 

Впр. 1,3

 

Впр. 2,4,5

Картка з задання-ми

 

Вправа 3

 

4

 

Це  мій друг

der Brieffreund, lächeln, temperament-voll, intelligent

Іменники в Dativ

 

Впр. 1

Впр. 2,3

 

Впр.  4

 

Впр. 5

 

 

 

5

 

Які в тебе інтереси?

 

das Computerspiel, die Spielkonsole, das Karaoke, das Puzzle, das Ballet, das Schwimmbad, skaten, an der Spielkonsole spielen

Особові закінчення дієслів

 

Впр. 1, 3b

 

Впр.2,4,5

Картки з текста-ми

 

 

Впр. 6 (розпо-відь про друга)

 

6

 

Моя люба родина

 

der Rentner, das Enkelkind, kennen

Присвійні займенни-ки в Dativ, Akkusativ

 

Впр. 1,2,

 

Впр. 3

Впр. 3

Впр.5

 

Ур. 6

Впр. 6 (описува-ти фото)

 

7

 

Професії рідних

 

der  Automechanikerder Architekt, der Tierarzt, der Wissenschaftler, der Schauspieler, der Programmierer, der Landwirt, der Apotheker, die Krankenschwester, beruflich, tätig sein als

 

Присвійні займенники в Dativ, Akkusativ

Ст. 211

 

 

Впр.

2b, 4,5

Впр. 3

 

Ур .7, Впр.7

 

 

8

 

Всі професії важливі

 

der Tischler, der Metzger, der Busfahrer, der Manager, die Putzfrau, das Fotomodell, das Büro, die Werkstatt

Dativ, Akkusativ

Ст. 210

 

Впр. 1

Впр. 3,5

Впр. 6

 

Впр. 2

 

Ур. 8

 Впр. 7  

 

 

9

 

Одна  родина відрекомендовує-ться

 

die Hausfrau, der Haushalt, den Haushalt führen, studieren an (Dat), erziehen

Іменники в Dativ

 

 

Впр. 2,3,4

Впр. 3

Впр. 1

 

Ур9, Впр. 3 (розпо-відь про сім’ю )

 

 

10

 

Узагальнюючий урок

Захист проекту «Моя сім’я»

 

Систематизація і узагальнення вивченого

Присвійні займенники в Dativ, Akkusativ

 

Текст про родину

Впр. 1,4

Картки з текста-ми

 

Впр. 2

 

Ст. 25-27 оформи-ти портфо-ліо

 

Одяг  (10)

11

 

Мій гардероб

 

die Bluse, das Hemd, der Pullover, die Hose, das T-Shirt, der  Mantel, die Jacke, das Kleid, der Rock, die Jeans

Артикль

 

Впр. 1

 

Впр. 2,4,5

Впр. 5

Впр. 3

Ур. 13

 Впр.6

 

 

12

 

Що ти любиш носити?

 

einfarbig, kariert, gemustert, gestreift, geblümt, gepunktet, sportlich, modisch

Прикмет-ники в  Akkusativ

 

Впр. 1,3

Впр. 2,5

Впр. 5

Впр. 2

 

Урок 14

Впр. 6

 

 

13

 

Одягайся тепло!

 

der Pelzmantel, die Mütze, der Schal, das Top, der Handschuh, die Shorts, der Schuh, der Stiefel, die Sandale, an/ ziehen, an/ haben

Дієслова з відокремлюваними  префікса-ми

 

Впр.5

Впр. 2,5b

Впр. 3

 

Урок 15

Впр.5

(скласти діалоги)

 

 

14

 

В універмазі

 

das  Kaufhaus, die Abteilung, die Damenabteilung, die Herrenabteilung die Schuhabteilung, die Spielwaren, die Schreibwaren

 

 

Впр. 1,4

 

Впр. 3,5

Впр. 2,3

Впр. 2,

 

Урок 16,

Впр. 6

 

 

15

 

Купувати одяг

 

die Kundin, die Größe, elegant, fantastisch, schrecklich, hässlich, spitze, klasse, cool, doof

Питальні і вказівні займенни-ки

Ст. 211,212

 

Впр. 1

Впр. 2,3b,5

Впр.3a

 

Урок 17

Вправа 6

 

 

16

 

Скільки коштують ці брюки?

 

hell, dunkel, billig, teuer

Ступені порівняння прикметників

 

Впр. 1

 

Впр. 2,4

 

 

 

Урок 18

Вправа 6

 

 

 

17

 

Правильний одяг

 

der Anzug, der Sportanzug, der Badeanzug, das Abendkleid, der Hut, der Ohrring, der Ring, der Herrenhut, die Jeansjacke, die Lederjacke 

Ступені порівняння прикметників

Ст. 212-214

 

Впр. 1

 

Впр. 2, 3,4

Картки з текстами

 

 

 

Урок 19

Вправа 5

 

 

 

18

 

Що зараз у моді?

 

das Kleidungsstück, die Klamotten, die Mode, in (Mode) sein, ganz aus der Mode sein

Коротка форма прикметника

 

Впр. 1

 

Впр. 2,5

Впр. 3

Впр. 4

 

Урок 20

Вправа 6

 

 

19

 

Ти чудово виглядаєш

 

aus/ sehen

Дієслова з відокремлюваними  префікса-ми

 

Впр. 4

Впр. 1,3,4b

Впр.2

 

Урок21

Вправа 5

 

 

 

20

 

Узагальнюючий урок

Захист проекту «Модний одяг»

 

Систематизація і узагальнення вивченого

Ступені порівняння прикметників

 

Впр. 1,3

Впр. 4

Впр.2

 

 

Ст.52 порт-фоліо

 

 

Харчування (13)

21

 

Що ми їмо на сніданок?

 

das Frühstück, der Käse frühstücken, die Butter, das Ei, das Brot, die Wurst, der Quark, die Milch, der/das Joghurt

Присвійні займенни-ки в Dativ, Akkusativ

 

Впр. 1,2

Впр. 3,4

Впр. 3

 

Урок 25

Впр. 5

 

 

22

 

Наш обід і наша вечеря

 

das Mittagessen, das Abendbrot, das Fleisch, das Gemüse, das Obst, der Fleisch, der Reis, die Nu-deln, die Kartoffeln

Особові закінчення дієслів

 

Впр.1,2,3

 

Впр. 5

 

 

Урок 26

Впр. 5

 

 

23

 

Фрукти і овочі

 

der Apfel, die Birne, die Aprikose, die Pflaume, die Mandarine, die Tomate, die Gurke, die Zwiebel, die Möhre, der Kohl

Модальне дієслово mögen

Ст. 214

 

Впр. 1

 

Впр. 2,5,6

Впр. 3

 

Урок 27

Впр. 7,

 

24

 

На ринку

 

das Kilo, das Gramm, der/ das Liter, die Packung, die Dose, der Beutel, die Fla-sche, die Cola, das Mehl, der Zucker

Вживання іменників з артиклем і без

 

Впр. 1

 

Впр. 2

 

Впр. 3

 

Впр. 4

 

Урок 28-повторити вивчене

 

 

25

 

Ми йдемо за покупками

 

Einkaufen gehen, Einkäufe machen, das Nahrungsmittel

Модальне дієслово «mögen»

 

Впр. 1

Впр. 2,3,5

 

Впр. 4

 

 

Урок 29-повторити вивчене

 

 

26

 

Ми йдемо до супермаркету

 

Der Einkaufskorb, der Einkaufswagen, die Tasche, das Getränkt, die Milchprodukte, die Backwaren, die Süßwaren, wiegen

Модальне дієслово «können»

 

Впр. 1,4

Впр. 2b,3

Впр.4

 

Впр. 2a

Урок 30

Впр. 6

 

 

27

 

У кав’ярні

 

der Salat, die Suppe, die Bratwurst, das Eis, die Speisekarte

Відмінювання  дієслів

 

Впр. 1

Впр. 2,3, 4

Впр. 4

 

Урок 31- повторити вивчене

 

 

28

 

Ми хотіли б замовити

 

der Kellner, der Nachtisch, bestellen, möchte

Модальне дієслово wollen, möchten

 

Впр. 1

 

Впр.4,5

Впр. 2,4

 

Урок  32

Впр. 6 (намалювати комікс)

 

29

 

Українські страви

 

das Gericht, das Fleischgericht, die Spezialität, das Kotelett, die Bete, zu bereiten, kochen, lecker

Модальнi дієсловa

 

Впр.  1

Впр.2,3

Впр.4

 

Урок  33

Впр.  5

 

 

30

 

Що їдять німці?

 

das Brötchen, die Weißwurst, das Eisbein, die Hühnersuppe, die Knö-delsuppe, das Sauerkraft

Модальнi дієсловa

 

Впр.   1

 

Впр.   2

Впр.  3

Впр.   4

 

Урок 34

Впр.   5

 

 

31

 

Що ти любиш їсти?

 

das Lieblingsgerichtdie Pizza, die Pommes frites, der Hamburger, probieren

Модальнi дієсловa

 

Впр.   2

 

Впр.   1,4

Впр.   3

Впр.   3

 

Урок 35

Впр.   5

 

 

32

 

Я люблю куховарити

 

die Zutaten, schneiden, schälen, vermischen, dazu/ geben, die Majonäse, das Salz, der Pfeffer

Модальне дієслово «müssen»

 

Впр.   1

 

Впр.   2,3,5

Впр.   3

Впр.   5

 

Урок 36

Впр.   6

 

 

33

 

Узагальнюючий урок

Захист проекту «Моя  улюблена їжа»

 

Систематизація і узагальнення вивченого

 

 

 

Впр.1,3

 

Впр. 2

 

Ст. 79-81 портфо-ліо

 

Відпочинок і  дозвілля (11)

34

 

На дозвіллі

 

stricken, nähen, treffen, gucken, das Märchen, das Abenteuerbuch, der Trickfilm, zum Training gehen, Spaß machen

Дієслова з відокремлюваними  префікса-ми

 

 

Впр. 2,4,5

Впр. 3

Впр. 2

 

Урок 40

Впр. 6

 

 

35

 

Сьогодні я вільний

 

frei haben, mit/ spielen, ein/ laden, die Einladung

Модальнi дієсловa

 

Впр. 1,4

 

Впр. 2,4b

Впр. 4

Впр.3

Урок 41

Впр. 5

 

36

 

Мої інтереси

 

sammeln, wandern, faulenzen, Interesse haben an(Dat), die Münze, die Murmel, die Briefmarke, das Comicbuch, das Automodell

Особові закінчення дієслів

 

 

Впр. 2

Впр. 1,3,4,6

Впр. 5

 

 

Урок 42- Впр.6

 

 

 

37

 

У вихідні

 

bewirten, zurückkehren, abholen, das Nachbarkind, das Wochenende

Perfekt

Partizip II

Ст. 215-217

 

Впр. 1

 

Впр. 2

Впр. 5

 

Впр. 4

Урок 43

Впр.6

 

 

38

 

Чим ти займався на канікулах?

 

surfen, blättern in (Dat), im Internet surfen, draußen, drinnen

Perfekt

Partizip II

 

Впр. 1

Впр. 2,6

Впр. 3

Впр. 5

 

Урок 44

Впр. 7 

 

 

39

 

На морі

 

segeln, tauchen, der Strand, am Strand

Perfekt

Partizip II

 

Впр. 1

Впр. 2,3

Впр. 4

 

Урок 45

Впр. 6

 

40

 

На спортивному майданчику

 

joggen, trainieren, das Springseil, das Reck, am Reck turnen, das Tischtennis, das Badminton

Perfekt

Partizip II

 

Впр. 1,6

Впр. 2,3

Впр. 5

Впр. 4

 

Урок 46

Впр. 5

 

41

 

У таборі

 

das Ferienlager, das Gebirge, das Ausland, klettern, zelten, verbringen

Perfekt

Partizip II

 

Впр. 1

 

Впр. 2

Впр. 4

 

Урок 47

Впр. 5

 

 

42

 

Незабаром зимові канікули

 

die Eisbahn, die Klassen-Fahrt, unternehmen, die Landschaft

Perfekt

Partizip II

 

Впр. 1,3

Впр. 2

Впр. 3

 

Урок 48

Впр. 5

 

43

 

Мої плани на канікули

 

das Freizeitangebot, der Ausflug, die Übernachtungsmöglichkeit 

Perfekt

Partizip II

 

Впр. 1

Впр. 3,5

Впр. 2

 

Впр.4,6

 

Урок 49

Впр. 7

 

44

 

Узагальнюючий урок

Фотоколаж «Мої  хобі»

 

Систематизація і узагальнення вивченого

 

 

 

Впр. 1,3

 

Впр. 2

 

Ст.107-110

Портфо-ліо

 

45

 

Контроль аудіювання

 

 

 

46

 

Контроль говоріння

 

 

 

47

 

Контроль письма

 

 

 

48

 

Контроль читання

 

 

 

 

5 клас II семестр

Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва.

Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5– 6 класи.

 

№з

/  n

Дата

Сфера

(тематика) спілкування

Соціокультурна та соціолінгвістична компетенція

Мовна  компетенція

 

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Примітка

Лексичні одиниці та мовні зразки

Граматика

Фонетика

 

Свята й традиції

49

 

Коли відзначають ці свята?

Введення нових ЛО

розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;  

розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки  

 

die Unabhängigkeit, das Wissen, am ersten Januar

Порядкові числівники

Удоскона-лення знань, навичок і вмінь, набутих  у попередні роки навчання

Впр. 1,3, ст.111

 

Впр. 2, 5, 6, ст.111-112

Впр. 1,

ст.111

Впр. 4,

ст.111

 

Вправа 7,

ст. 112

 

 

50

 

Зимові свята.

Розвиток навичок читання

die Feier, beliebt, bedeuten, artig

 

Впр. 1, ст.113

 

Впр. 2, 4,

ст.113-114

 

Впр. 3,

ст.114

 

Впр. 5,

ст.114

 

Вправа 6,

ст. 114

 

51

 

Новий рік. Розвиток навичок аудіювання

das Lametta, die Kerze,  der Tannenbaum, vorher, geschmückt

 

Впр. 1,3,

ст.115-116

 

Впр. 2, 5,

ст.115, 117

Впр.4,

ст.117

 

Вправа 6,

ст.117

 

52

 

Різдво і передріздвяний час

die Adventszeit, der Adventskranz, der Adventskalender, das Weihnachtsge-bäck, die Weihnachtsgans, anzünden

Відмінювання іменників

Впр. 1, ст.118

Впр. 2,4, ст.118, 120

Впр.  3,

ст.119

Впр. 5,

ст.120

 

Впр. 6,

ст.120

 

 

 

 

53

 

Масляна. Розвиток лексичних навичок

 

der  Fasching, der Karneval, die Fastnacht, die Fastenzeit, verkleidet, die Hexe

Perfekt

 

Впр. 1, 4, ст.121, 122

 

Впр.2,5, ст.121, 122

 

Впр.3, ст.122

 

Впр. 6, ст.122

 

54

 

Ми влаштовуємо маскарад. Розвиток навичок говоріння

 

die Maske, die Faschingsparty, gehören

 

 

Впр. 1, ст.123

 

Впр.2, 3,

ст.123, 124

 

Впр. 4, ст.124

Впр.4, ст.124

 

Впр. 6,

ст.124

 

55

 

Жіночий день і день матері. Розвиток граматичних навичок

 

wünschen, beglückwün-schen

Особові займенни-ки в Dativ, Akkusativ

 

 

Впр. 1, 3, 4, ст.125-126

 

Впр. 2, ст.125

 

Впр. 2, ст.125

 

Впр. 5, ст.126

 

Впр. 6, ст.126

 

 

56

 

Великдень. Розвиток лексичних навичок

 

der  Osterkuchen, die Ostereiersuche, verstecken, färben, bemalen

 

 

Впр. 1, ст.127

 

Впр. 2, ст.127

 

Впр. 3a), ст.127-128

 

 

Впр. 3b), ст.128

 

 

57

 

Прийменники. Розвиток граматичних навичок.

 

in, an, neben, über, unter, vor, hinter, auf, zwischen

Приймен-ники  з Dativ

 

Впр. 4a), ст.128-129

 

Впр. 4b), ст.128-129

 

 

 

Впр. 5, ст.129

 

 

58

 

Національні свята. Розвиток навичок говоріння

 

die Veranstaltung, der Nationalfeiertag, die Einheit, die Unabhängigkeit, die Mauer, zerstören, fallen, der Staat, seit, bis, der Teil

Порядкові числівники

 

Впр. 1,2, ст.130

 

Впр. 3, ст.130

Впр. 4b), ст.131

 

 

Впр. 4a), ст.131

 

 

Впр. 5, ст.131

 

 

59

 

Моє улюблене свято. Розвиток навичок письма

 

Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків

 

 

 

 

 

Впр. 2,

ст.132

 

Впр.4,  ст.133

 

 

60

 

Узагальнюючий урок

Захист проекту «Наші улюблені свята»

 

Систематизація й узагальнення вивченого

 

 

 

 

 

 

Ст. 133-134, оформи-ти портфо-ліо

 

Шкільне життя

61

 

Котра година?

Введення нових ЛО

 

um…Uhr, Viertel vor/nach, halb, wie spät ist es?

Числівники

 

Впр.1, 2,

ст.135

Впр.4, ст.136

Впр.5, ст.136

 

 

Впр.3, ст.136

 

Впр.5, ст.136

 

62

 

Котра година?

Тренувальні вправи.

 

Мовні зразки попереднього уроку

 

 

За вибором вчителя

Запитувати та показувати час на годиннику

 

За вибором вчителя

У зошиті

 

63

 

Мій розпорядок дня.

Розвиток граматичних навичок

 

aufstehen, sich waschen, sich kämmen, sich anziehen, sich treffen

Зворотні дієслова.

Особові закінчення дієслів у Präsens

 

Впр.1, ст.137

Впр.2, ст.137

Впр.4, ст.138

 

Впр.3, ст.137

Впр.5, ст.138

 

64

16/02

Розклад уроків. Розвиток навичок читання й аудіювання

 

das Schulfach, die Kunst, die Erdkunde, die Geschichte, das Werken, anfangen, zu Ende sein

am + дні тижня

 

Впр.1, 3, ст.139

Впр.2, ст.139

 

Впр.4, ст.140

Впр.5, ст.140

Впр.6, ст.140

 

65

17/02

Учні та вчителі. Розвиток навичок говоріння

 

der  Lernstoff, verteilen, aufsagen, korrigieren

Imperativ

 

Впр.1, ст.141

Впр.2, 3b), ст.141

Впр.5, ст.142

Впр.3a), ст.141

Впр.4, ст.142

Впр.6, ст.142

 

66

20/02

Наша школа. Розвиток навичок читання

 

die Sporthalle, der Speiseraum, der Hof, das Erdgeschoss, der Stock, die Aula

Wo ist es?

 

Впр.1, ст.143

Впр.4, 5, 6, ст.145

Впр.3, ст.144

Впр.2, ст.143

Впр.7, ст.145

 

67

23/02

Що ми маємо робити? Що нам дозволено робити? Розвиток граматичних навичок

 

sollen, dürfen, der Unterricht, abschreiben, ausleihen, sich vorbereiten, verboten

sollen, dürfen

 

Впр.1, ст.146

Впр.2, 4, ст.146, 147

Впр.3а), ст.146

Впр.3b), ст.146

Впр.5, ст.147

 

68

24/02

Урок німецької мови. Розвиток навичок читання й письма

 

üben, dreimal pro Woche, die Kenntnis, per Internet, auf  Deutsch/Englisch, die Aussprache

Особові закінчення дієслів

 

 

Впр.1, ст.148

Впр.2,  3, ст.148-149

Впр.4, ст.149

Завдан-ня в робочо-му зошиті

Впр.5, ст.149

 

69

27/02

Школа моєї мрії. Розвиток навичок говоріння

 

der  Traum, die Zukunft, der Computerraum, die Satellitenantenne, der Wintergarten, wählen, kostenlos, fest

 

 

 

Впр.1, ст.150

Впр.3, ст.151

Впр.2, ст.150

Впр.4, ст.150

Впр.2, ст.150

 

Завдан-ня в робочо-му зошиті

Впр.5, ст.151

 

70

02/03

Мій улюблений предмет. Розвиток навичок письма

 

Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків

 

 

 

 

 

Впр.3,  ст.152

 

Впр.2,  ст.152

 

 

71

03/03

Узагальнюючий урок

Захист проекту «Школа майбутнього»

 

Систематизація й узагальнення вивченого

 

 

 

 

 

 

Ст. 152-154, оформи-ти портфо-ліо

 

Подорож

72

06/03

Куди ти їдеш? Введення нових ЛО

 

die Ukraine, die Bundesrepublik, die Schweiz, die Türkei, die USA, die Niederlande, Österreich, Frankreich, Spanien

nach

in der

im

in

in den (Die Formen der geografi-schen Eigenname)

 

Впр.1,  ст.155

Впр.3,  ст.156

 

 

Впр.2а),  ст.155

Впр.5,  ст.157

 

 

Впр.4,  ст.157

 

Впр.2b),  ст.156

 

Впр.6,  ст.157

 

 

73

10/03

Як можна подорожувати?

Розвиток граматичних навичок

 

 

der  Verkehr, das Verkehrsmittel, die Bahn, der Zug,

der Bus, das Auto, das Flugzeug, das Motorrad, das Schiff, bequem, die Fahrkarte

 

Ступені порівняння прикметни-ків

 

Вживання mit з назвами засобів транспорту

 

Впр.1,  ст.158

 

Впр.2,  ст.158

Впр.3,  ст.159

Впр.5,  ст.159

 

 

 

Впр.4,  ст.159

 

Впр.4,  ст.159

 

Впр.6,  ст.159

 

 

74

 

Німеччина – країна та люди. Розвиток навичок  аудіювання

 

die Staatsfahne, die Hauptstadt, die Bevölkerung, die Mitte, die Größe, die Lage, das Nachbarland

 

 

 

Впр.1,  ст.160

Впр.3b),  ст.160

 

Впр.2,  ст.160

Впр.3a),  ст.160

 

 

 

Впр.4,  ст.161

 

Впр.5,  ст.161

 

Впр.6,  ст.161

 

 

75

 

Берлін – німецька столиця. Розвиток навичок читання й говоріння

 

die Sehenswürdigkeit, das Tor, die Oper, das Denkmal, der Turm, der Reichs-tag, das Parlament

denn-Sätze

 

Впр.1,  ст.162

 

Впр.2, 3,

ст.162-163

 

Впр.4,  ст.164

 

Завдан-ня в робочо-му зошиті

Впр.5,  ст.164

 

 

76

 

Україна – моя Батьківщина. Розвиток навичок читання й письма

 

die  Heimat, bestehen, sich befinden, grenzen, die Fläche, der Einwohner, das Gebet, die Halb-insel, das Gebirge, das Heimatland

 

 

Впр.1,  ст.165

 

Впр.4,  ст.166

 

Впр.2,  ст.165

 

Впр.3,  ст.165

 

Впр.5,  ст.166

 

 

77

 

Українська столиця. Розвиток навичок говоріння

 

die  Kirche, das Kloster, das Höhlenkloster, die Kathedrale, der Bau, gründen, die Stadtrundfahrt

 

 

Впр.1,  ст.167

 

Впр.2,  ст.167

 

Впр.3,  ст.168

 

Впр.4,  ст.168

 

Впр.5,  ст.168

 

 

78

 

Подорож Києвом. Віртуальна подорож

 

Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків

 

 

 

 

 

Впр.2, ст..169

Впр.4,  ст.170

 

 

79

 

Узагальнюючий урок

Захист проекту «Ми любимо подорожувати»

 

Систематизація й узагальнення вивченого

 

 

 

 

 

 

Ст. 169-172, оформи-ти портфо-ліо

 

Рідний край

80

 

 

 

81

 

 

 

 

Місто чи село? Введення нових ЛО

 

 

У місті. Розвиток навичок аудіювання й читання

 

die Heimat, das Hochhaus, der Betrieb, pflanzen

 

das Puppentheater, der Brunnen, die Kirche, das Stadion, das Geschäft, das Denkmal, die Oper, der Palast

kann…sein

 

 

 

Множина іменників

 

Впр.1,  ст.173

 

 

 

Впр.1,  ст.175

Впр.3,  ст.176

 

 

 

Впр.2,  ст.173

Впр.3,  ст.174

Впр.2,  ст.175

 

Впр.4,  ст.174

 

 

Впр.4,  ст.177

 

 

Впр.5,  ст.174

 

 

Завдан-ня в робочо-му зошиті

 

Впр.6,  ст.174

 

 

Впр.5,  ст.177

 

 

 

82

 

Маленьке місто – велика культура.

Розвиток граматичних навичок

 

 

die Stadtmitte, das Rathaus, der Marktplatz, das Mittelalter, besichtigen, sehenswert

Objektsatz

 

Впр.1,  ст.178

 

Впр.2,  ст.178

Впр.5,  ст.180

 

 

Впр.3,  ст.178-179

Впр.5,  ст.180

 

Впр.4,  ст.179

Впр.6,  ст.180

 

 

Впр.7,  ст.180

 

 

83

 

У селі.

Розвиток лексичних навичок

 

 

das Beet, das Getreide, der Traktor, der Stall, pflücken, jäten, säen, ernten, melken

Objektsatz

Perfekt

 

 

Впр.1,  2, ст.181

 

Впр.3,  ст.182

Впр.4,  ст.182

 

 

Впр.4,  ст.182

 

Впр.5,  ст.182

 

 

84

 

Великі міста України.

Розвиток навичок читання й говоріння

 

die Großstadt, die Hafenstadt, das Industriezentrum, der Kurort, das Gebäude, die Insel, das Wasserkraftwerk

 

 

 

 

Впр.1, 2, 3а),  ст.183

Впр.4,  ст.184

 

 

Впр.3b),  ст.183-184

 

Впр.5,  ст.184

 

Впр.6,  ст.184

 

 

85

 

Моє село. Розвиток навичок письма

 

Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків

 

 

 

 

 

Впр.3,  ст.185

 

Впр.2,  ст.185

 

 

86

 

Узагальнюючий урок.

Захист проекту «Тут ми живемо»

 

Систематизація й узагальнення вивченого

 

 

 

 

 

 

Ст. 185-187, оформи-ти портфо-ліо

 

Природа

 

87

 

Природа поряд зі мною.

Введення нових ЛО

 

 

 

in der Nähe von…, der Hirsch, das Reh, das Eichhörnchen, das Murmeltier

 

Множина іменників

 

Впр.1а),  ст.188

 

Впр.1b),  ст.188

Впр.2,  ст.189

Впр.4,  ст.190

 

Впр.3,  ст.189

 

 

Впр.5,  ст.190

 

 

88

 

Яка сьогодні погода?

Розвиток навичок читання й говоріння

 

blitzen, donnern, tauen, der Frost, der Nebel, sonnig, neblig, frostig, windig

 

Безособові речення

 

Впр.1,  ст.191

 

Впр.2,  ст.191

 

Впр.3,  ст.192

 

Впр.4, 5,  ст.192

 

Впр.6,  ст.192

 

 

89

 

Щодня теплішає. Розвиток граматичних навичок

 

kühl, heiß, so wie, als

Ступені порівняння прикметни-ків

 

Порівняння

so+ wie,   als

 

Впр.1, 2,  ст.193

 

Впр.5,  ст.194

 

Впр.2, 3, ст.193-194

 

Впр.4,  ст.194

 

Впр.6,  ст.194

 

 

90

 

Погода була жахливою. Розвиток навичок аудіювання й письма

 

düster, trübe, wolkig, der Regenbogen, der Regenschirm, der Grad

Ступені порівняння прикметни-ків

 

 

Впр.1, 4, ст.195-196

 

Впр.2, 3, 5,  ст.195-197

 

Впр.2, 4,  ст.195-196

 

Впр.6,   ст.197

 

Впр.7,  ст.197

 

 

91

 

Якою буде погода?

 

heiter, die Kälte, die Wärme, der Schneefall, der Niederschlag, das Gewitter, der Wetterbericht, sinken, steigen

 

 

 

Впр.1, 2b),  ст.198

 

Впр.2a),  ст.198

 

Впр.3, ст.199

 

Впр.4,  ст.199

 

Впр.5,  ст.199

 

 

92

 

Яку пору року ти любиш?

 

blühen, duften, pflücken, bedeckt sein, der Hügel, das Schneeglöckchen, die Pfütze, frisch

 

 

Впр.1, ст.200

 

Впр.4,  ст.201

 

 

Впр.2, 3,  ст.200

Впр.5,  ст.201-202

 

Впр.6,  ст.202

 

Впр.7,  ст.202

 

 

93

 

Скоро настане літо

 

das Sommerwetter, basteln

 

 

Впр.1а),4, ст.203-204

 

Впр.1b), 2, 3, 5,ст.203-204

За вибором вчителя

Завдан-ня в робочо-му зошиті

Впр.6,  ст.204

 

 

94

 

Прогноз погоди на найближчі вихідні. Розвиток навичок письма

 

Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків

 

 

 

 

 

Впр.2, 3, ст..202

Написати прогноз погоди на найближчі дні

 

95

 

Узагальнюючий урок

Захист проекту «Природа й погода в Україні»

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 205-207, оформи-ти портфо-ліо

 

96

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

97

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

98

 

Контроль  письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

99

 

Контроль  читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

 

Повторення вивченого. Виконання творчих вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

101

 

Повторення вивченого граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

102

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Забарило Ольга Романівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Tsiupiak Khrystyna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
1110
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку