Календарно - тематичне планування з англійської мови у 4 класі на І семестр до підручника автора Карпюк О.Д. Планування складено відповідно до чинної програми, розраховано на навантаження у дві години в тиждень.
Календарно – тематичне планування 4 клас
Перший семестр
№ уроку/ Дата |
Тема уроку |
Соціокультурна і соціолінгвістична компетенції
|
Мовленнєві зразки |
Лексика
|
Аудіювання |
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашє завдання |
|||
Introduction Unit 1 GETTING READY FOR SCHOOL (13 год)
|
||||||||||||
1. |
Давайте знайомитися! |
Вміти: привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / щось;
|
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? What is your name?
|
The ABC, numbers 1–10, personal pronouns
|
Ex. 1, p. 4
|
Ex. 2, 3, 4, p. 4–5
|
|
Ex. 5, p. 5 |
|
|||
2. |
Давайте рахувати! |
What is your name? Who is this boy / girl? How old is he / she? |
Numbers 1–100 |
Ex. 2, p. 6
|
Ex. 1, p. 6
|
Ex. 5–6, p. 7 |
|
|
||||
3. |
Давай знайомитися! Звідки ти родом? |
запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання |
What is your name? I’m... I’m from... Who is it? What is your e–mail? |
Colours, sounds, letters
|
Ex. 1, p. 8 |
|
Ex. 4, p. 9
|
Ex. 3, 5, p. 9 |
|
|||
4. |
Здрастуй, школо! |
The pencil case is on the shelf. What do you need...? I need ... |
Verbs, school things, Prepositions: on, in, near, under; prepositions of time |
Ex. 1, p. 10 |
Ex. 2, 7, p. 10, 12 |
Ex. 2–6, p. 10–12
|
Ex. 5, p. 11 |
|
||||
5. |
Готуємося до школи |
How are you? Are you ready for school? |
Verbs of movement, school things |
Ex. 1, p. 13
|
Ex. 2, p. 13
|
Ex. 2–5, p. 13–14 |
|
|
||||
6. |
Йдемо до магазину |
School Bazaar Clothes for You |
School things, food |
Ex. 1, p. 15
|
Ex. 2, 4, p. 16–17 |
Ex. 3, p. 16
|
Ex. 3, p. 16 |
|
||||
7. |
Моя шкільна форма |
What colour is your school uniform? Where are you from? Can you spell your name? |
School things, food, colours |
Ex. 1, p. 18
|
Ex. 2, 3, p. 18
|
Ex. 5, p. 19 |
Ex. 2, 3, p. 18 |
|
||||
8. |
Заняття розпочинаються |
Are you going to study...? Yes, I am. No, I am not |
School subjects, school activities |
Ex. 1, p. 20
|
Ex. 2, 3, p. 20–21 |
|
Ex. 4, p. 22 |
|
||||
9. |
Мій улюблений предмет |
I like Maths |
School subjects |
Ex. 1, p. 23
|
Ex. 3, 4, 5, p. 24 |
Ex. 6, p. 24
|
Ex. 2, p. 23 |
|
||||
10. |
Чим ти займаєшся у вівторок? |
We do sums in Maths. We have a test on Maths |
Prepositions
|
Ex. 1, p. 25
|
Ex. 2, 3, p. 25–26 |
Ex. 5, p. 26
|
Ex. 1, p. 25 |
|
||||
11. |
Як вчаться мої однолітки в Англії
|
English primary school |
Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team |
Ex. 1, p. 27
|
Ex. 4, p. 28
|
Ex. 3, p. 28
|
Ex. 1, p. 27 |
|
||||
12. |
Мій розпорядок дня. Годинник |
What time is it? It’s half past two |
Time words |
Ex. 2, p. 30
|
Ex. 1, 4, p. 30–31 |
Ex. 3, 5, p. 31 |
|
|
||||
13. |
Тепер ти можеш... Контрольна робота Узагальнення знань учнів з теми «Getting ready for school» |
Узагальнення вивченого лексикограматичного матеріалу |
Закріплення лексичних одиниць за темою Ex. 1, p. 32 |
Ex. 1, p. 32
|
Ex. 3, p. 33
|
Ex. 4, p. 33
|
Ex. 2, p. 32 |
|
||||
Unit 2 FREE TIME (10 год)
|
||||||||||||
14. |
Мої друзі та їхні захоплення |
Вміти: запитувати про предмети; повідомляти про щось; виконувати / віддавати вказівки (команди); описувати когось / щось; |
What is your favourite toy / sport? |
Sport activities |
Ex. 1, p. 34
|
Ex. 4, 6, 7, p. 36–38 |
Ex. 5, p. 37
|
Ex. 3, p. 35 |
|
|||
15. |
Розпорядок дня. Годинник |
What is your favourite part of the day? I like evening best |
Morning, afternoon, evening
|
Ex. 2, p. 39
|
Ex. 3, p. 41
|
Ex. 5, p. 42
|
Ex. 6, p. 43 |
|
||||
16. |
У вільний час я люблю... |
I always / often / sometimes / never... |
Always, often, sometimes, never |
Ex. 2, p. 44
|
Ex. 1, 3, p. 44–45 |
Ex. 4, p. 45
|
Ex. 3, p. 45 |
|
||||
17. |
Мої захоплення та захоплення моїх друзів |
запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; робити пропозицію та реагувати на неї |
Are you good at ...? |
Hobbies |
Ex. 2, p. 46
|
Ex. 3, 4, p. 47–48
|
Ex. 5, p. 48
|
Ex. 2, p. 46 |
|
|||
18. |
У парку розваг |
I’m riding a bike |
A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert islan |
Ex. 1, 2, p. 49–50
|
Ex. 3, p. 51 |
|
Ex. 4, p. 51 |
|
||||
19. |
Я люблю відпочивати у парку |
Is he riding a bike now? |
Revise the words |
Ex. 1, p. 52
|
Ex. 2, 3, p. 52–53 |
|
Ex. 4, p. 54 |
|
||||
20. |
Давай грати у комп’ютерні ігри |
Do you like...? Does she/he like...? I like/don’t like... He/ She likes/ doesn’t like |
Revise the words |
Ex. 1, p. 55
|
Ex. 2, p. 55 |
Ex. 3, p. 56
|
Ex. 4, p. 56 |
|
||||
21. |
Чим ти зараз займаєшся? |
What is Bill doing? What are you doing?
|
Revise the words |
Ex. 1, p. 57
|
Ex. 3, 4, p. 58–59 |
|
Ex. 5, p. 59 |
|
||||
22. |
Мої улюблені фільми |
What film can you see...? |
Revise the words |
Ex. 1, p. 60
|
Ex. 2, 4, p. 61, 63 |
Ex. 3, p. 62 |
|
|
||||
23. |
Тепер ти можеш... Контрольна робота Узагальнення знань учнів з теми «Free time» |
Revision |
Revise the words |
Ex. 1, p. 64
|
Ex. 3, p. 65
|
Ex. 3, p. 65
|
Ex. 3, p. 64 |
|
||||
Unit 3 LET’S CELEBRATE (10 год)
|
||||||||||||
24. |
Готуємо разом |
Реагувати на репліки вчителя та однокласників; визначати час / проміжки часу; просити повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку ... предметам, діям, ситуаціям тощо; |
What shall I do? Will you help? |
Food, go shopping
|
Ex. 1, p. 66
|
Ex. 2, p. 66
|
Ex. 3, p. 67
|
Ex. 4, p. 68 |
|
|||
25. |
У магазині |
What day is it today? When is Sport? It is on .... Which lesson do you like? |
A bar of ...; a bag of...; a bottle of ...; food |
Ex. 1, p. 69 |
Ex. 2, 3, 4, p. 69–70 |
|
Ex. 5, p. 71 |
|
||||
26. |
Готуємося до свята |
How many ...? How much ...? |
Food, fruit and vegetables |
Ex. 1, 6 p. 72, 74 |
Ex. 3, p. 73 |
|
Ex. 2, p. 72 |
|
||||
27. |
У нас свято!
|
I don’t like ... He doesn’t like .... |
Food |
Ex. 1, p. 75 |
Ex. 2, p. 75
|
Ex. 4, 6, p. 76, 78 |
Ex. 5, p. 77 |
|
||||
28. |
У магазині іграшок |
Can I have this postcard? |
Toys |
Ex. 1, 3, p. 79–80 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 4, p. 81 |
|
||||
29. |
Коли у тебе день народження? |
висловлювати прохання та реагувати на нього; вміти: описувати предмети / людей; давати елементарну характеристику комусь / чомусь; визначати час / проміжки часу
|
How many days / seasons / months / weeks are there? |
Calendar words, ordinal numbers
|
Ex. 1, 2, p. 82 |
Ex. 3, p. 83
|
Ex. 5, p. 84
|
Ex. 3, p. 83 |
|
|||
30. |
День народження. Контроль читання |
What day is it today? |
Calendar words, ordinal numbers, special occasions |
|
Ex. 4, p. 87
|
Ex. 5, p. 87
|
Ex. 1, 2, 3, p. 85–86 |
|
||||
31. |
Свята. Контроль аудіювання
|
My favourite holiday is ... |
Holidays, romantic, celebrate |
Ex. 1, 3, p. 88, 89 |
Ex. 2, 5, p. 88, 90 |
Ex. 6, p. 90
|
Ex. 4, p. 89 |
|
||||
32. |
Ніч перед Різдвом. Контроль говоріння |
My favourite holiday is ... |
Fireplace, list, hang, tradition |
Ex. 1, p. 92 |
Ex. 2, 3, 4, p. 92–93 |
Ex. 3, p. 93 |
Ex. 2, p. 92 |
|
||||
33. |
Тепер ти можеш... Контрольна робота Узагальнення знань учнів з теми «Let’s celebrate» |
Revision
|
Revise the words |
|
Ex. 1, p. 94 |
Ex. 4, p. 95
|
Ex. 5, 7, p. 96–97 |
|
||||
34. |
Свята Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
35. |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||