Календарне планування (4 клас) на ІІ семестр з інтегрованими змістовими лініями за підручником О. Карпюк.

Про матеріал
Календарне планування (4 клас) на ІІ семестр з інтегрованими змістовими лініями за підручником О. Карпюк.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі на 2024-2025 н.р.

( 3 години) ІI семестр

до підручника О.Карпюк  - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 (наказ МОН України від 16.01.2021 № 53)

на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Савченко О.Я.

 

Дата

Тема Підтема

 

Очікувані результати

Мовленнєвий матеріал

Вправи та завдання

примітка

Змістова лінія

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

 

 

Сприйняття на слух

Зорове сприйняття

Усна взаємодія

Усне висловлювання

Писемне висловлювання

Тема 5 Людина (Гігієна) (10 год)

Екологічна безпека: розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище

Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до людей

Здоров’я і безпека: розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров’я людини; розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження

49

 

Здоровий спосіб життя. Складання ментальної карти та ведення бесіди по темі.

Розповідає про свої звички

с.70

The Present Simple

впр.2с.70

впр.1,3 с.70

 

розповідь про себе

відповіді на запитання

 

50

 

Рецепти здорового способу життя. Навчаюче читання тексту.

Розуміє зміст прочитаного, відповідає на запитання за прочитаним

с.71

The Present Simple

 

впр.6 с.71

 

бесіда

впр.6 с.71

 

впр.5 с.71

mindmap

написати свій рецепт здорового способу

 

 

51

 

Звички харчування. Хороша і погана їжа.

Надає у письмовому вигляді  інформацію про звички харчування

apples, hamburgers, milk, chocolate

I think…

впр.2 с.72

впр.6 с.72

впр.3 с.72

впр.1 с.72

РЗ с.48

 

52

 

Спортивні клуби у моєму селищі. Написання реклами.

Пише рекламу про клуб за зразком

keep fit

join us

структура реклами

 

впр.1 с.73

 

відповіді на запитання

впр.2 с.73

оформити рекламу про свій клуб

 

53

 

Що потрібно робити, щоб залишатися здоровими. Поради.

Надавати поради щодо здорового способу життя

to stay healthy

should

shouldn’t

 

впр.3 с.74

впр.1 с.75

реклама

впр.4 с.74

 

54

 

Перша допомога. Ознайомлювальне читання тексту, робота над змістом прочитаного.

Читає та розуміє зміст прочитаного, відповідає на запитання

aid

if…

впр.2 с.75

впр.5 с.75

впр.3 с.75

впр.4 с.75

 

 

55

 

Хвороби. Фонетичне опрацювання нової лексики.

 

Вживає нові слова в усному та писемному мовленні

headache

cold, cough

toothache

I have got

впр.1 с.76

впр.1 с.76

What’s the matter?

впр.3 с.77

речення

 

56

 

Гігієна людини.

Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

Використовує вивчений матеріал в усному і писемному мовленні

повторення

повторення

 

впр.3 с.77

впр.4 с.77

впр.3 с.77

 

 

57

 

Тематична діагностувальна робота з теми«Людина (Гігієна)»

 

 

58

 

Будьмо здорові

 

 

 

впр.5 с.77

 

впр.4 с.77

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

 

 

Тема 6 Людина (Стан здоров’я)(8год)

Екологічна безпека: розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище

Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до людей

Здоров’я і безпека: розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров’я людини; розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження

 

 

59

 

Я захворів

Аудіювання діалогів, складання по аналогії та їх драматизація.

Розуміє мовлення, складає діалог за зразком

headache

cold, cough

toothache

When I have got

 

впр.1 с.78

впр.4 с.78

 

впр.3 с.78

заповнити таблицю

 

60

 

На прийомі у лікаря. Складання діалогу за поданими репліками.

Будує діалог за поданими фразами

patient

vet

dentist

dialogue

впр.1 с.79

впр.3 с.79

впр.4 с.79

впр.1 с.53 РЗ

впр.2 с.79

розіграти ситуацію

«У лікаря»

61

 

Хвороби та їх лікування. Виконання лексико-граматичних вправ.

Вживає вивчений лексичний і граматичний матеріал

Виконує тестові завдання

a runny nose, paper tissues, hanky, towel

типи запитань

впр.1 с.80

впр.4 с.80

впр.3 с.80

впр.4 с.80

впр.5 с.80

 

62

 

Турбота про здоров’я. Читання тексту, відповіді на запитання.

Читає  та перекладає текст, розуміє зміст прочитаного

take care of

Present and

Past Tenses

 

впр.1 с.81

впр.2 с.81

 

впр.3 с.81

 

63

 

Візит до лікаря

Контроль сформованості навичок читання.

Виконує тестові завдання за прочитаним

повторення

повторення

 

впр.1 с.82-83

 

 

впр.1-2 с.85

 

64

 

Здоров’я дорожче багатство Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

Використовує вивчений матеріал в усному і писемному мовленні

повторення

повторення

 

впр.5 с.86

 

 

впр.4 с.86

 

65

 

Тематична діагностувальна робота з теми«Людина (Стан здоров’я)»

 

 

66

 

Бути здоровим – це

круто

 

Впр.1,с.87

 

 

Впр.2,с.87

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

Тема 7: Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (Довкілля)  (10 год)

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи;

Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам  та збереження природи.

67

 

Зима. Що ми робимо взимку. Нова група лексики.

Вживає нові слова в усному мовленні

ski, skate, sledge

usually

впр.5 с.89

впр.1 с.88

впр.1 с.89

пісня

 

 

68

 

Зима – улюблена пора року .Правильні та неправильні дієслова у минулому часі.

Утворює минулий час дієслів за зразком

ЛО уроку

Past Simple

 

впр.2 с.88

впр.5 с.89

опис малюнка

правило

 

69

 

Погода в АнгліїЧитання електронного  листа та написання відповіді на нього.

Пише відповідь на лист за ключовими фразами

ЛО уроку

e-mail

впр.2 с.88

впр.4 с.89

 

 

впр.3 с.89

таблиця неправильне дієслів

70

 

Погода в Україні та Англії. Ступені порівняння прикметників.

Утворює ступені порівняння прикметників за зразком

warm, cold, wet

cold-colder-the coldest

than

впр.1 с.90

впр.2 с.90

впр.6 с.91

впр.5 с.91

впр.3 с.90

впр.4 с.91

 

71

 

Погода. Опис погоди. Моя улюблена пора року.

Описує погоду

season

weather

What is your favourite season?

впр.6 с.91

впр.4 с.91

 

впр.5 с.91

опис погоди

 

72

 

Наша планета – Земля. Фонетичне опрацювання нової лексики.

Вживає нові слова в усному мовленні

Earth, ocean, desert

the largest

впр.1 с.92

впр.2 с.92

впр.1-2 с.92

впр.3 с.92

речення з новими словами

 

73

 

Наш дім один на всіх всіх.

Складання запитань та відповідей про місця в Україні.

 

Складає речення за зразком

ЛО уроку

структура речення

с.93

 

впр.1,2 с.92

запитання

впр.5 с.93

 

скласти запитання для вікторини

74

 

Довкілля

Використовує вивчений матеріал в усному і писемному мовленні

повторення

повторення

 

впр.4-6 с.93

 

 

 

впр.6 с.93

75

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми«Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (Довкілля)»

 

76

 

Планета Земля та її розмаїття

 

 

 

 

 

впр.6 с.93

 

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

 

 

Тема 8 : Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (Природні явища) (11 год)

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи;

Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам  та збереження природи.

 

 

77

 

Карта світу.. Тренування у вживанні нових слів.

Вживає слова в усному та писемному мовленні

South North,  ice

camel

because

впр.1 с.94

впр.2 с.94

 

впр.4 с.95

впр.5 с.95

 

78

 

Різні місця на ЗемліРобота в групах. Читання текстів та опис місць на Землі.

Уміє працювати у групі

America, the Arctic

the Sahara

special questions

впр.1 с.94

впр.2,с.94

впр.3 с.94-95

 

робота в групах

 

проект про 1 із місць на Землі

79

 

Будемо берегти

 нашу Землю .Захист проектів про різні куточки на нашій планеті.

Описує місця за прочитаним

 

 

Впр.4,с.95

 

 

Впр.5,с.95

 

 

80

 

На фермі у тітки та дядька. Читання історії, робота над змістом прочитаного.

Читає та розуміє зміст прочитаного

roof, farmhouse, garden

old – new

sad – happy

angry – kind

впр.1 с.96

впр.2 с.96-97

 

впр.4 с.97

впр.3 с.97

 

81

 

Цей цікавий світ тварин.Ступені порівняння багатоскладових прикметників.

Утворює ступені порівняння прикметників за зразком

field, driveacar, fat, thin

beautiful –morebeautiful – themostbeautiful

впр.1 с.98

впр.2 с.98

 

 

 

впр.4 с.99

 

82

 

Що змінилося на фермі.Читання тексту, відповіді на запитання.

Вміє шукати відповідь на запитання у тексті

ЛО уроку

good

 better

 the best

впр.

впр.3 с.98-99

впр.5 с.100

запитання

впр.6,7,с.100

 

83

 

Тварини. Фонетичне опрацювання назв тварин.

Вимовляє нові слова за вчителем

insect, lizard, owl, chameleon

good

 better

 the best

впр.1 с.101

впр.2 с.101

впр.3 с.101-102

впр.4 с.102

 

 

84

 

Тварини

тропічних лісівОпис тваринки за запитаннями.

Описує тварину за зразком

ЛО уроку

повторення

 

впр.1 с.103

впр.2 с.103

впр.6 с.104

впр.1 с.105

 

85

 

Моя улюблена тваринка.Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

Використовує вивчений матеріал в усному і писемному мовленні

повторення

повторення

 

 

Впр.1,с.105

впр.5 с.104

 

 

86

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми«Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (Природні явища)»

 

 

87

 

Дикі тварини України

 

 

 

 

 

 

Впр.2,с.105

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

Тема 9. Я, моя родина і друзі. Подорож по Україні та до країн виучуваної мови (Види транспорту) (9 год)

Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі;

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування;

Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту.

88

 

Подорожування. Види подорожувань. Фонетичне опрацювання нової лексики.

Правильно вимовляє нові слова

travel, trip, to stay

by train

on foot

впр.1 с.106

впр.2 с.106

вірш

впр.2 с.106

mind map

 

 

89

 

Подорожування до різних країн світу. Складання речень за малюнками.

Уміє писати нові слова

ЛО уроку

prepositions

special questions

Впр.1,с.106

 

Впр.3,с.107

 

 

 

90

 

Як я дістаюсь до школи. складання діалогів-розпитувань по темі.

Уміє складати запитання за зразком

seaside, mountains, river

Doyou …?

PastSimple

впр.3 с.108

впр.3 с.108

впр.2 с.108

діалог

впр.1 с.108

 

91

 

На залізничній станції. Аудіювання діалогу, ведення бесіди.

Вживає нові слова в усному та писемному мовленні

arrive, leave, platform, information desk

be going to

впр.1 с.109

впр.2 с.109-110

 

впр.2 с.109-110

скласти речення з новими словами

 

92

 

Я потребую інформації. Особові та об’єктні займенники.

Знає та вживає займенники

ЛО уроку

I-me

he-him

she-her

ЛО

впр.3 с.110

с.110

 

впр.4,5 с.110

 

93

 

Чому люди подорожують Вивчаюче читання тексту.

Уміє складати письмову розповідь на основі прочитаного

ticket

passenger

suitcase

Present Simple

впр.1 с.111

впр.2 с.111

 

впр.5 с.112

текст

 

94

 

Подорож починається. Усні розповіді по темі. Лексико-граматичні вправи.

Уміє переказувати текст

ЛО уроку

повторення

 

 

монолог

впр.3 с.111-112

впр.4 с.112

 

95

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми«Я, моя родина і друзі .Подорож по Україні та до країн виучуваної мови (Види транспорту)»

 

96

 

Люблю

подорожувати

 

 

 

 

 

 

Впр.5,с.112

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

 

 

Тема 10.Подорож по Україні та до країн виучуваної мови (Поїздка на канікулах) (9 год)

Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі;

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування;

Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту.

 

 

97

 

Біля каси вокзалу. Введення та опрацювання нової лексики.

Вживає нові слова в усному мовленні

luggage, ticket office, timetable board

special questions

впр.1 с.113

впр.1,2 с.113

 

впр.2 с.113

речення з новими словами

розіграти за таблицею

98

 

Визначні пам’ятки Лондона. Подорожуємо по Лондону.

Називає пам’ятки, показує на карті

the London Eye, Piccadilly Circus

I think..

Past Simple

впр.4 с.116-117

впр.1 с.116

ЛО уроку

впр.3 с.116

впр.5 с.117

 

99

 

До нас їде дідусь. Контроль сформованості навичок читання.

Виконує завдання за прочитаним текстом

miss

need

повторення

впр.1 с.118

впр.2 с.118-119

впр.4 с.119

впр.3 с.119

 

 

100

 

Мій улюблений вид подорожувань. Виконання лексико-граматичних вправ.

Уміє розповідати про свій улюблений вид транспорту

повторення

повторення

впр.1 с.120

впр.3 с.121

впр.4 с.121

впр.2 с.120

 

 

101

 

Моя минула поїздка. Складання письмової розповіді по темі.

Уміє складати письмову розповідь

 

Past Simple

 

впр.5 с.122

впр.1 с.123

впр.6 с.122

 

впр.7 с.122

 

 

102

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми«Подорож по Україні та до країн виучуваної мови (Поїздка на канікулах)»

 

 

103

 

Давайте подорожувати

 разом

 

 

 

 

Впр.1,с.120

 

Впр.5.с.122

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

104

 

В аеропорту

Парна робота

 

 

Виконання ігрових завдань

 

Скласти розклад потяга

 

105

 

Подорожуємо світом.               Урок-гра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. Іншомовна галузь. Іноземна мова. О.Я.Савченко, 2018 р

 

Підручник “ENGLISHWITHSMILINGSAM” , 2021 (авторО. Д. Карп’юк)

 

Зведена таблиця розподілу навчального часу в 4-А класі

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння)

Кількість тем

І

48

3

0

4

ІІ

57

3

0

6

Усього

105

                      6

 

10

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня
Переглядів
94
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку