Календарне планування 5 клас. 35 год.

Про матеріал
5 клас. Календарно-тематичне планування. 35 годин. За підручником Й.Я. Ривкінд
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування уроків

інформатика для  5 класу

 ( 1 год. на тиждень, всього 35 год.)

 

Дата

Назва розділу і тема уроку

Домашнє завдання

Розділ I. Інформаційні процеси та системи - 8 год.

1

 

 

Інструктаж з БЖД при роботі в кабінеті інформатики. Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи. Роль інформа-ційних технологій у житті людини.

Інформатика

5 клас 2019р

Й.Я.Ривкінд

п. 1.1-2.

2

 

 

Комп’ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп’ютерів. Апаратна і програмна складові інформаційної системи.

п. 1.3

3

 

 

Складові комп’ютерів та їх призначення. Безпека життєдіяльності при роботі з комп’ютером.

п. 1.4.

4

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 1 «Складові комп’ютера та їх призначення»

 

5

 

 

Операційна система та її інтерфейс.

п. 1.5.

6

 

 

Файли, папки та операції над ними.

п. 1.6.

7

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 2 «Операції над папками, файлами, ярликами»

П.р. № 1

ст. 60

8

 

 

Контрольна робота № 1 «Інформаційні процеси та системи».

 

 

Розділ II. Мережеві технології та Інтернет - 7 год.

9

 

 

Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережних папок.

п. 2.1.

10

 

 

Пошук інформації в Інтернеті. Безпечне користування Інтернетом.

п. 2.2.

11

 

 

Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету.

п. 2.3.

12

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 3 «Пошук матеріалів в Ін-тернеті та їх оцінювання».

П.р. № 2

ст. 93

13

 

 

Використання мережі Інтернет для навчання.

п. 2.4.

14

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 4 «Працюємо з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн-перекладачами».

 

15

 

 

Контрольна робота № 2 «Мережеві технології та Інтернет».

 

 

Розділ III. Опрацювання текстових даних - 8 год.

16

 

 

Об’єкти та їхні властивості. Програмне забезпечення для опрацювання текстів.

п. 3.1.

17

 

 

Уведення тексту та його редагування в текстовому процесорі.

п. 3.2.

18

 

 

Форматування символів і абзаців. Створення та опрацювання однорів-невих списків.

п. 3.3-4.

19

 

 

Додавання зображень із файлу та їх форматування.

п. 3.5.

20

 

 

Додавання, редагування та форматування таблиць.

п. 3.6.

21

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 5 «Створення текстового документа з графічним  зображенням і таблицею».

П.р. № 3

ст. 154

22

 

 

Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друку. Друк документа.

п. 3.7.

23

 

 

Контрольна робота № 3 «Опрацювання текстових даних».

 

Розділ IV. Алгоритми та програми - 12 год.

24

 

 

Алгоритми. Середовище складання та виконання програм Scratch 2.

п. 4.1.

25

 

 

Способи подання алгоритмів. Відкривання і редагування проектів у середовищі Scratch 2.

п. 4.2.

26

 

 

Лінійні алгоритми.

п. 4.2.

27

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 6 «Складання та виконання лінійних алгоритмів».

П.р. № 4

ст. 177

 

 

28

 

 

Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Scratch 2.

п. 4.3.

29

 

 

Повторення (цикли). Алгоритми з повторенням.

п. 4.4.

30

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 7 «Складання та виконання проектів з використанням циклів з лічильником».

П.р. №5

ст. 193

31

 

 

Алгоритми з розгалуженням.

п. 4.5.

32

 

 

Цикли з передумовою. Складаємо алгоритми з розгалуженням.

п. 4.6.

33

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 8 «Складання та виконання проектів із циклами».

П.р. № 6

ст. 206

34

 

 

Контрольна робота № 4 «Алгоритми і програми».

 

35

 

 

Урок повторення.

 

 

Контрольні роботи

 

№ 1

№ 2

№ 3

№ 4

 

 

 

 

 

Практичні роботи (обов’язково оцінюються – 6 робіт)

 

№1

№2

№3

№4

№5

№6

№7

№8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 5 клас, Планування
Додано
12 листопада 2021
Переглядів
2185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку