Календарно-тематичне планування уроків
інформатика для 5 класу
( 1 год. на тиждень, всього 35 год.)
№ |
Дата |
Назва розділу і тема уроку |
Домашнє завдання |
|||
Розділ I. Інформаційні процеси та системи - 8 год. |
||||||
1 |
|
|
Інструктаж з БЖД при роботі в кабінеті інформатики. Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи. Роль інформа-ційних технологій у житті людини. |
Інформатика 5 клас 2019р Й.Я.Ривкінд п. 1.1-2. |
||
2 |
|
|
Комп’ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп’ютерів. Апаратна і програмна складові інформаційної системи. |
п. 1.3 |
||
3 |
|
|
Складові комп’ютерів та їх призначення. Безпека життєдіяльності при роботі з комп’ютером. |
п. 1.4. |
||
4 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 1 «Складові комп’ютера та їх призначення» |
|
||
5 |
|
|
Операційна система та її інтерфейс. |
п. 1.5. |
||
6 |
|
|
Файли, папки та операції над ними. |
п. 1.6. |
||
7 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 2 «Операції над папками, файлами, ярликами» |
П.р. № 1 ст. 60 |
||
8 |
|
|
Контрольна робота № 1 «Інформаційні процеси та системи». |
|
||
|
Розділ II. Мережеві технології та Інтернет - 7 год. |
|||||
9 |
|
|
Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережних папок. |
п. 2.1. |
||
10 |
|
|
Пошук інформації в Інтернеті. Безпечне користування Інтернетом. |
п. 2.2. |
||
11 |
|
|
Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. |
п. 2.3. |
||
12 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 3 «Пошук матеріалів в Ін-тернеті та їх оцінювання». |
П.р. № 2 ст. 93 |
||
13 |
|
|
Використання мережі Інтернет для навчання. |
п. 2.4. |
||
14 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 4 «Працюємо з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн-перекладачами». |
|
||
15 |
|
|
Контрольна робота № 2 «Мережеві технології та Інтернет». |
|
||
|
Розділ III. Опрацювання текстових даних - 8 год. |
|||||
16 |
|
|
Об’єкти та їхні властивості. Програмне забезпечення для опрацювання текстів. |
п. 3.1. |
||
17 |
|
|
Уведення тексту та його редагування в текстовому процесорі. |
п. 3.2. |
||
18 |
|
|
Форматування символів і абзаців. Створення та опрацювання однорів-невих списків. |
п. 3.3-4. |
||
19 |
|
|
Додавання зображень із файлу та їх форматування. |
п. 3.5. |
||
20 |
|
|
Додавання, редагування та форматування таблиць. |
п. 3.6. |
||
21 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 5 «Створення текстового документа з графічним зображенням і таблицею». |
П.р. № 3 ст. 154 |
||
22 |
|
|
Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друку. Друк документа. |
п. 3.7. |
||
23 |
|
|
Контрольна робота № 3 «Опрацювання текстових даних». |
|
||
Розділ IV. Алгоритми та програми - 12 год. |
||||||
24 |
|
|
Алгоритми. Середовище складання та виконання програм Scratch 2. |
п. 4.1. |
||
25 |
|
|
Способи подання алгоритмів. Відкривання і редагування проектів у середовищі Scratch 2. |
п. 4.2. |
||
26 |
|
|
Лінійні алгоритми. |
п. 4.2. |
||
27 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 6 «Складання та виконання лінійних алгоритмів». |
П.р. № 4 ст. 177 |
||
|
|
|||||
28 |
|
|
Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Scratch 2. |
п. 4.3. |
||
29 |
|
|
Повторення (цикли). Алгоритми з повторенням. |
п. 4.4. |
||
30 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 7 «Складання та виконання проектів з використанням циклів з лічильником». |
П.р. №5 ст. 193 |
||
31 |
|
|
Алгоритми з розгалуженням. |
п. 4.5. |
||
32 |
|
|
Цикли з передумовою. Складаємо алгоритми з розгалуженням. |
п. 4.6. |
||
33 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 8 «Складання та виконання проектів із циклами». |
П.р. № 6 ст. 206 |
||
34 |
|
|
Контрольна робота № 4 «Алгоритми і програми». |
|
||
35 |
|
|
Урок повторення. |
|
||
Контрольні роботи
№ 1 |
№ 2 |
№ 3 |
№ 4 |
|
|
|
|
Практичні роботи (обов’язково оцінюються – 6 робіт)
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
№6 |
№7 |
№8 |
|
|
|
|
|
|
|
|