Календарне планування на перший семестр із змістовими лініями, укладено згідно нової програми. за підручником Карпюк О.Д. для 5 класу. Можна використовувати в загальноосвітніх закладах освіти України.
№ уроку |
Дата |
Скоригована |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
|
|
|||||||||||||||
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадська відповідаль ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємли вість та фінансова грамотність |
Розділ підручника сторінки |
||||||||||||||||
На кінець |
уроку |
учень |
вміє |
||||||||||||||||||
|
|
All about me and my class |
|
|
|
||||||||||||||||
1 |
|
|
Назад до школи |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Ст. 4-6 |
|||||||||||||
2 |
|
|
Все про мене. Урок зорового сприйняття. |
|
Розповідає про свою роль і місце в сім’ї |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст. 8-9 |
|||||||||||||
3 |
|
|
Все про мене. Урок сприйняття на слух. |
|
Розповідає про свою роль і місце в сім’ї |
|
|
Ст.10-11 |
|||||||||||||
4 |
|
|
Все про мене. Урок граматики. |
|
Визначає власні уподобання та потреби
|
|
|
Ст. 12-13 |
|||||||||||||
5 |
|
|
Все про мене. Урок усного продукування. |
|
Розповідає про свою роль і місце в сім’ї |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст.14-15 |
|||||||||||||
6 |
|
|
Все про мій клас. Урок аудіювання і читання. |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
Ст. 16-18 |
|||||||||||||
7 |
|
|
Все про мій клас. Урок граматики. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи
|
Ст. 19-20 |
|||||||||||||
8 |
|
|
Все про мій клас. Урок усної взаємодії. |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи
|
Ст. 21-22 |
|||||||||||||
9 |
|
|
Все про мій клас. Урок писемної взаємодії. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи
|
Ст.23 |
|||||||||||||
10 |
|
|
Повторення граматики |
|
|
|
|
Ст.24-25 |
|||||||||||||
11 |
|
|
Лексико-граматичний тест. |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
Ст.24-25 |
|||||||||||||
|
|
|
|
My |
Favourite |
Subject |
|
|
|||||||||||||
12 |
|
|
Улюблений предмет. Урок зорового сприйняття. |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст.26 |
|||||||||||||
13 |
|
|
Улюблений предмет. Словник. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
Ст.27-28 |
|||||||||||||
14 |
|
|
Мій улюблений предмет. Сприйняття на слух. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст.28-29 |
|||||||||||||
15 |
|
|
Мій улюблений предмет. Урок граматики. |
|
Висловлює свою громадянську позицію та свої погляди
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст.30-31 |
|||||||||||||
16 |
|
|
Мій улюблений предмет. Урок усної взаємодії.. |
|
Висловлює свою громадянську позицію та свої погляди
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст.31-33 |
|||||||||||||
17 |
|
|
Мій улюблений предмет. Урок писемного продукування. |
|
Висловлює свою громадянську позицію та свої погляди
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст. 33 |
|||||||||||||
18 |
|
|
Тест на уроці англійської мови. Урок зорового сприйняття. |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст. 34-35 |
|||||||||||||
19 |
|
|
Тест на уроці англійської мови. Урок сприйняття на слух. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст.36-37 |
|||||||||||||
20 |
|
|
Тест на уроці англійської мови. Урок усного продукування. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
Висловлює свою громадянську позицію та свої погляди
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст.38-39 |
|||||||||||||
21 |
|
|
Тест на уроці англійської мови. Урок граматики. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом та самостійно. |
|
|
Ст.40-41 |
|||||||||||||
22 |
|
|
Тест на уроці англійської мови. Урок писемного продукування.. |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст.41 |
|||||||||||||
23 |
|
|
Повторення граматичного та лексичного інвентарю. |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст.42-43 |
|||||||||||||
24 |
|
|
Художнє читання. |
|
Наводить приклади взаємодопомоги |
|
|
Ст.44-45 |
|||||||||||||
25 |
|
|
Лексико-граматичний тест. |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
My |
Friends |
And |
Hobbies |
|
|||||||||||||
26 |
|
|
Все про моїх друзів. Урок зорового сприйняття. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст.50-51 |
|||||||||||||
27 |
|
|
Все про моїх друзів. Урок сприйняття на слух. |
Розуміє взаємозв’язок людини й навколишнього середовища
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Ст.52-53 |
|||||||||||||
28 |
|
|
Все про моїх друзів. Урок граматики. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом в групах та парах. |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст.54-55 |
|||||||||||||
29 |
|
|
Все про моїх друзів. Урок усного та писемного продукування . |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Ст.56-57 |
|||||||||||||
30 |
|
|
Хобі та інтереси. Урок зорового сприйняття. |
Сприймає природу як цілісну систему.
|
Розповідає про захоплення. |
|
|
Ст.58-60 |
|||||||||||||
31 |
|
|
Хобі та інтереси. Урок граматики. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом в групах та парах. |
|
|
Ст.60-61 |
|||||||||||||
32 |
|
|
Хобі та інтереси. Словниковий урок. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом в групах та парах. |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст..62-63 |
|||||||||||||
33 |
|
|
Хобі та інтереси. Урок сприймання на слух. |
|
|
|
|
Ст.63-65 |
|||||||||||||
34 |
|
|
Хобі та інтереси. Урок усного та писемного продукування. |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Ст.66-67 |
|||||||||||||
35 |
|
|
Повторення граматики. |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
Ст.68-69 |
|||||||||||||
36 |
|
|
Лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
Free |
Time/ |
Friends |
Online |
|
|||||||||||||
37 |
|
|
Вільний час. Урок зорового сприйняття |
|
|
|
|
Ст.70-71 |
|||||||||||||
38 |
|
|
Вільний час. Урок граматики і зорового сприйняття. |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Ст.72-75 |
|||||||||||||
39 |
|
|
Вільний час. Урок усної та писемної взаємодії. |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Ст.75-77 |
|||||||||||||
40 |
|
|
Друзі онлайн. Урок зорового та сприйняття на слух. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Розуміє правила безпечної поведінки онлайн. |
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст.78-80 |
|||||||||||||
41 |
|
|
Друзі онлайн. Урок граматики, усної та онлайн- взаємодії. |
|
|
Розуміє правила безпечної поведінки онлайн. |
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст.81-83 |
|||||||||||||
42 |
|
|
Control |
Listening |
Демонструє вміння використовувати здобуті знання |
|
|
|
|||||||||||||
43 |
|
|
Повторення граматики. |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Ст. 84-85 |
|||||||||||||
44 |
|
|
Control |
Reading |
Демонструє вміння використовувати здобуті знання |
|
|
|
|||||||||||||
45 |
|
|
Художнє читання. |
|
|
|
|
Ст.86-87 |
|||||||||||||
46 |
|
|
Control |
Writing |
|||||||||||||||||
47 |
|
|
Control |
Speaking |
|||||||||||||||||
48 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|||||||||||||||||
Календарно-тематичне планування за підручником О. Карпюк“ English”5 клас, 3 уроки на тиждень
(вчитель: Ліщук С.Ф.)
№ уроку |
Дата |
Скоригована |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
|
|
||||||||||||
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадська відповідаль ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємли вість та фінансова грамотність |
Розділ підручника сторінки |
|||||||||||||
На кінець |
уроку |
учень |
вміє |
|||||||||||||||
|
|
All about me and my class |
||||||||||||||||
49 |
|
|
Я та моя сім’я Професії |
|
|
|
|
92-95 |
||||||||||
50 |
|
|
Моя сім’я. Друзі |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
96-98 |
||||||||||
51 |
|
|
Моя сім’я. |
|
|
|
|
99-101 |
||||||||||
52 |
|
|
Їжа |
|
|
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
102-105 |
||||||||||
53 |
|
|
Здорове харчування . |
|
|
|
|
106-110 |
||||||||||
54 |
|
|
Їжа. У магазині |
|
|
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
111-115 |
||||||||||
55 |
|
|
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
111- |
||||||||||