Календарне планування 5 клас (І семестр)

Про матеріал

Календарне планування на перший семестр із змістовими лініями, укладено згідно нової програми. за підручником Карпюк О.Д. для 5 класу. Можна використовувати в загальноосвітніх закладах освіти України.

Перегляд файлу

уроку

Дата

Скоригована

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадська відповідаль

ність

Здоровя та безпека

Підприємли

вість та фінансова грамотність

Розділ підручника

сторінки

На кінець

уроку

учень

вміє

 

 

All about me and my class

 

 

 

1

 

 

Назад до школи

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

Ст. 4-6

2

 

 

Все про мене. Урок зорового сприйняття.

 

Розповідає про свою роль і місце в сім’ї

 

  Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст. 8-9

3

 

 

Все про мене. Урок сприйняття на слух.

 

 

Розповідає про свою роль і місце в сім’ї

 

 

 

Ст.10-11

4

 

 

Все про мене. Урок граматики.

 

Визначає власні

уподобання та

потреби

 

 

 

Ст. 12-13

5

 

 

Все про мене. Урок усного продукування.

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

Розповідає про свою роль і місце в сім’ї

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст.14-15

6

 

 

Все про мій клас. Урок аудіювання і читання.

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи

 

 

 

 

Ст. 16-18

7

 

 

Все про мій клас. Урок граматики.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

 

Ст. 19-20

8

 

 

Все про мій клас. Урок усної взаємодії.

 

Розповідає про розподіл обов’язків у класі.

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

 

 

Ст. 21-22

9

 

 

Все про мій клас. Урок писемної взаємодії.

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

 

Ст.23

10

 

 

Повторення граматики

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

 

 

Ст.24-25

11

 

 

Лексико-граматичний тест.

 

Демонструє

вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання

 

 

Ст.24-25

 

 

 

 

My

Favourite

Subject

 

 

12

 

 

Улюблений предмет. Урок зорового сприйняття.

 

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст.26

13

 

 

Улюблений предмет. Словник.

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

Ст.27-28

14

 

 

Мій улюблений предмет. Сприйняття на слух.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст.28-29

15

 

 

Мій улюблений предмет. Урок граматики.

 

Висловлює свою громадянську позицію та свої погляди

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст.30-31

16

 

 

Мій улюблений предмет. Урок усної взаємодії..

 

Висловлює свою громадянську позицію та свої погляди

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст.31-33

17

 

 

Мій улюблений предмет. Урок писемного продукування.

 

Висловлює свою громадянську позицію та свої погляди

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст. 33

18

 

 

Тест на уроці англійської мови. Урок зорового сприйняття.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст. 34-35

19

 

 

Тест на уроці англійської мови. Урок сприйняття на слух.

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст.36-37

20

 

 

Тест на уроці англійської мови. Урок усного продукування.

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

Висловлює свою громадянську позицію та свої погляди

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст.38-39

21

 

 

Тест на уроці англійської мови. Урок граматики.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом та самостійно.

 

 

Ст.40-41

22

 

 

Тест на уроці англійської мови. Урок писемного продукування..

 

Наводить приклади взаємодопомоги

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст.41

23

 

 

Повторення граматичного та лексичного інвентарю.

 

Розповідає про розподіл обов’язків на уроках

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст.42-43

24

 

 

Художнє читання.

 

Наводить приклади взаємодопомоги

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

Ст.44-45

25

 

 

Лексико-граматичний тест.

 

Демонструє

вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання

 

 

 

 

 

 

 

My

Friends

And

Hobbies

 

26

 

 

Все про моїх друзів. Урок зорового сприйняття.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст.50-51

27

 

 

Все про моїх друзів. Урок сприйняття на слух.

Розуміє

взаємозв’язок людини й навколишнього середовища

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

Ст.52-53

28

 

 

Все про моїх друзів. Урок граматики.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом в групах та парах.

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст.54-55

29

 

 

Все про моїх друзів. Урок усного та писемного продукування .

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

Ст.56-57

30

 

 

Хобі та інтереси. Урок зорового сприйняття.

Сприймає природу як цілісну систему. 

 

Розповідає про захоплення.

 

 

Ст.58-60

31

 

 

Хобі та інтереси. Урок граматики.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом в групах та парах.

 

 

Ст.60-61

32

 

 

Хобі та інтереси. Словниковий урок.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом в групах та парах.

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст..62-63

33

 

 

Хобі та інтереси. Урок сприймання на слух.

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

Ст.63-65

34

 

 

Хобі та інтереси. Урок усного та писемного продукування.

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

Ст.66-67

35

 

 

Повторення граматики.

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

Ст.68-69

36

 

 

Лексико-граматичний тест

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Free

Time/

Friends

Online

 

37

 

 

Вільний час. Урок зорового сприйняття

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

 

 

Ст.70-71

38

 

 

Вільний час. Урок граматики і зорового сприйняття.

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

Ст.72-75

39

 

 

Вільний час. Урок усної та писемної взаємодії.

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

   Ст.75-77

40

 

 

Друзі онлайн. Урок зорового та сприйняття на слух.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

Розуміє правила безпечної поведінки онлайн.

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст.78-80

41

 

 

Друзі онлайн. Урок граматики, усної та онлайн- взаємодії.

 

 

Розуміє правила безпечної поведінки онлайн.

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст.81-83

42

 

 

Control

Listening

Демонструє

вміння використовувати здобуті знання

 

 

 

43

 

 

Повторення граматики.

 

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Ст. 84-85

44

 

 

Control

Reading

Демонструє

вміння використовувати здобуті знання

 

 

 

45

 

 

Художнє читання.

 

 

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

Ст.86-87

46

 

 

Control

Writing

47

 

 

Control

Speaking

48

 

 

Підсумковий урок

 

Календарно-тематичне планування за підручником О. Карпюк“ English”5 клас, 3 уроки  на тиждень

(вчитель: Ліщук С.Ф.)

 

 

 

 

уроку

Дата

Скоригована

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадська відповідаль

ність

Здоровя та безпека

Підприємли

вість та фінансова грамотність

Розділ підручника

сторінки

На кінець

уроку

учень

вміє

 

 

All about me and my class

49

 

 

Я та моя сімя

Професії

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

 

 

92-95

50

 

 

Моя сім’я. Друзі

 

 

 

  Презентує  власні ідеї та ініціативи

96-98

51

 

 

Моя сім’я.

 

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

 

99-101

52

 

 

Їжа

 

 

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

102-105

53

 

 

Здорове харчування

.

Обговорює користь здорової їжі

 

 

 

106-110

54

 

 

Їжа. У магазині

 

 

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

 

111-115

55

 

 

 

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

 111-

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Супрун Ірина Миколаївна
    Гарне планування! Дуже Вам вдячна!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
1729
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку