Календарно-тематичне планування уроків для 5 класу за підручником О.Карп’юк
ІІ семестр (1 урок на тиждень, нова програма 2018р)
№ |
Дата
|
Підтема |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||
|
|
|
Лексика |
Граматика |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Сприймання на слух / зорове сприймання |
|||||||
Свята і традиції |
|||||||||||||
17 |
|
|
|
Різдво в Британії та Україні.Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
Christmas Day, Queen`s speech, Norway, Bring,VertepShow |
Prepositions of time |
Ex.3,p.113 Ex.1,p.115 Ex.5,p.114 |
Ex.2,p.112, Ex.1,p.112 |
Розповідає про традиції своєї родини. Порівнює свята і традиції в різних країнах. Демонструє розуміння важливості дотримання сімейних традицій. |
|
|||
18 |
|
|
|
День народження.. Розвиток умінь сприймання на слух. |
To clean up, to look like, delicious, tasty, make a mess, never mind |
Must/mustn’t |
Ex.2,p.116 |
Ex.3,p.116 |
Ex.1,2,p.118 |
||||
19 |
|
|
|
День подяки. Свята в Україні. Розвиток умінь написання повідомлень |
Thanksgiving, to mean, excited, set the table celebrate, joy, to share |
|
Ex.6,p.120 Ex.7,8,p.120 Ex.2,p.121 |
Ex.4,p.119 Ex.1,p.121 |
|
||||
20 |
|
|
|
Бабусині казки. Розвиток умінь усної взаємодії. Розвиток граматичних навичок |
Attic, ghost, horror, thunder, to hide, dark,be afraid of, be scared |
Past Simple Tense |
Ex.3,p.123 Ex.5,p.124 Ex.1,p.125 |
Ex.2,p.122 Ex.2,p.122 |
Ex.4,p.126 |
||||
21
|
|
|
|
Урок домашнього читання. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
Ex.3,p.132 Ex.2,p.135
|
Ex.1,p.134 |
Ex.1,p.136 |
||||
Природа. Одяг. |
|||||||||||||
22 |
|
|
|
Прогноз погоди Введення ЛО та тренування у їх вживанні. Розвиток граматичних навичок. |
Sunny,windy foggy, chilly, stormy, snowy, cloudy, rainy Degrees centigrade, forecast, to expect, to report |
Present Simple Present Continuous |
Ex.3,p.141 Ex.2,p.140 Ex.1,p.144 |
Ex.1b,p.142 |
|
|
|||
23 |
|
|
|
Погода в Англії та в містах Європи Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
Climate, various, to sunbathe, freezing, frosty, heavily, outside, сlothes, careful, slippery, tomorrow |
Past Simple |
Ex.2,p.145 Ex.2,p.151 Ex.3,p.147 |
Ex.1,p.145 Ex.3,p.146 |
Ex.2b,p.151 |
||||
24 |
|
|
|
Улюблений одяг. Одяг твого однокласника. Розвиток умінь зорового сприйняття та усної взаємодії.. |
Wear, skirt, coat, shirt, trousers, gloves, swimsuit, swimming trunks Event,size, to enjoy, to try on, finaly, to be in hurry, go back, fashion, to borrow |
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
Ex.1,p.154 Ex.4b,p.153 Ex.3,p.155 |
Ex.2,p.154 Ex. 1, p. 156 Ex. 2, p. 157 |
Ex.1,p.159 |
||||
25 |
|
|
|
Яка сьогодні погода? Види дозвілля у різні пори року. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності. |
Each, typical, special Activity,country side,shelter,cosy, sick,skilful |
|
Ex.1,p.160 Ex.2,p.162 |
Ex.2,p.160 Ex.1,p.164 Ex.3,p.163 |
Ex.2,p.164 |
||||
26 |
|
|
|
Відпочинок у таборі минулого літа. Краса природи. Розвиток умінь написання листів.Розвиток навичок говоріння. Граматика. |
Bloom, flood, soil, to melt Berry,nest,mild, to blosoom,to blow |
Prepositions of Place in\at\ - in the\at the |
Ex. 1 - 3, p. 166 – 167 Ex.1,p.171 Ex.4,p.170 |
|
|
Ex. 5, p. 167 Ex.2,p.171 |
|||
27 |
|
|
|
Моя улюблена пора року. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі розділу. |
|
|
Ex. 2, p. 176 Ex. 1, 3, p. 177 |
Ex.1,p.177 Ex.3,p.177 |
|
повторити матеріал |
|||
Відкриваємо Британію та Україну |
|||||||||||||
28 |
|
|
|
Моє рідне місто. Розвиток умінь усної взаємодії. Розвиток навичок письма |
City,town,village,crossroad, library,square, traffic, traffic light,train station,modern, opposite, guide, science museum, to look for, by underground, be car, by bus |
Question words |
Ex.4,p.184 Ex.3,p.188 |
Ex.1,2,p.184 |
Пояснює взаємодію людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
Ex.2,p.193 |
|||
29 |
|
|
|
Я ніколи не був у Британії. Введення ЛО та тренування у їх вживанні.Формування граматичних навичок |
To visit, to travel, trip, journey, alone,Cross, kingdom, tо consist of, |
The Present Perfect Tense |
Ex.1,p.194 Ex.1,p.198 Ex.4,p.196 |
Ex.2,p.194 Ex.3,p.195 |
|
|
|||
30 |
|
|
|
Тур Європою. Враження від подорожі до Британії. Формування умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
City,money, souvenirs,places of interest Custom,tradition,toappear,to arrive,to discover,to exist,toexplore |
Past Simple |
Ex5-6,p.202 Ex.5,p.208 |
Ex.2,p.201 Ex.6,p.208 |
Ex.3,p.199 |
||||
31 |
|
|
|
Україна - моя країна. Звичаї та традиції. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності |
Independence,territory,ancient,foreign,national, Region, be famous for, be proud of, Celebrate, custom, |
|
Ex.5b-6,p.212-213 Ex.3,p.215 |
Ex.1,p.210 Ex.5,p.212-213 |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Планує краєзнавчу подорож. Пояснює потребу дотримання правил дорожнього руху. |
project |
|||
32 |
|
|
|
Цікаві місця в Україні Розвиток навичок говоріння та письма |
Well-planed, advice, agency, dish, trip |
The Present Perfect Tense |
Ex.1,p.217 Ex. 1, p. 219 Ex. 1, p. 226 |
Ex.7,p.218 Ex. 2, p. 220 |
Ex. 2, p. 226 |
||||
33 |
|
|
|
Плани на літо. Урок узагальнення. |
Practice, to pretend, to promise |
The Future Simple Tense |
Ex.1,p.224 Ex.1,p.227 |
Ex.2,p.224 |
Ex.7,p.229 |
||||
34 |
|
|
|
Контроль навичок аудіювання. Контроль навичок читання. |
|||||||||
35 |
|
|
|
Контроль навичок письма. Контроль навичок говоріння. |
|||||||||