5 клас
Інформатика
(52 години, 1,5 години на тиждень)
Наказ МОН України від 12.07.2021 № 795
За модельною навчальною програмою авторства Пасічник О.В, Чернікова Л.А.
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Власне цифрове середовище |
||
1 |
|
Інструктаж з БЖД. Інформаційні технології, їх роль у житті сучасної людини. Правила безпечного користування цифровими технологіями та ресурсами |
2 |
|
Інструктаж з БЖД. Поняття про інформаційні процеси |
3. |
|
Інструктаж з БЖД. Комп’ютери та їх різновиди. Складові комп’ютера, їх призначення |
4. |
|
Інструктаж з БЖД. Процесор – пристрій для опрацювання даних. Програмне забезпечення комп’ютера. Загальне поняття про ОС та її інтерфейс |
5. |
|
Інструктаж з БЖД. Об’єкти файлової системи, їх властивості та операції над ними |
6. |
|
Інструктаж з БЖД. Поняття про локальні мережі, використання мережних ресурсів (дисків, папок, файлів, принтерів тощо) |
7. |
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт. Робота з власним цифровим середовищем. Тематичне оцінювання |
Пошук в Інтернеті |
||
8. |
|
Інструктаж з БЖД. Поняття про глобальну мережу Інтернет та її призначення. Безпечне користування Інтернетом |
9. |
|
Інструктаж з БЖД. Пошук інформації в Інтернеті як життєва/навчальна проблема та інформаційний процес |
10. |
|
Інструктаж з БЖД. Браузери та їх призначення, використання, налаштування. Особливості роботи з браузерами на мобільних пристроях. Сайти, розміщення інформації на сайтах. Навігація по сайтах. |
11. |
|
Інструктаж з БЖД. Пошукові системи, їх призначення. Алгоритми роботи пошукових систем. Прості методи та алгоритми пошуку. Ключові слова, запити пошуку. Особливості пошуку інформації різних типів в Інтернеті |
12. |
|
Інструктаж з БЖД. Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. Ресурси для перевірки достовірності інформації. |
13. |
|
Інструктаж з БЖД. Академічна доброчесність. Правила цитування та використання авторської інформації |
14. |
|
Інструктаж з БЖД. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу з теми «Пошук в мережі Інтернет» Проєкт. Пошук в інтернеті. Тематичне оцінювання |
Текстові документи |
||
15. |
|
Інструктаж з БЖД. Текстовий документ, його об’єкти та їх властивості. Програмне забезпечення для опрацювання текстів. |
16. |
|
Інструктаж з БЖД. Створення та збереження текстових документів |
17. |
|
Інструктаж з БЖД. Списки в текстових документах |
18. |
|
Інструктаж з БЖД. Правила і способи введення тексту, його виділення та редагування |
19. |
|
Інструктаж з БЖД. Графічні зображення в текстових документах |
20. |
|
Інструктаж з БЖД. Таблиці в текстових документах |
21. |
|
Інструктаж з БЖД. Робота з текстовими фрагментами. Перевірка правопису |
22. |
|
Інструктаж з БЖД. Параметри сторінок. Підготовка текстового документа до друку. |
23. |
|
Інструктаж з БЖД. Електронний документообіг, безпаперові технології обробки даних |
24. |
|
Інструктаж з БЖД. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу з теми «Текстові документи» . Проєкт. Текстові документи Тематичне оцінювання |
Алгоритми і програми. Анімації та узори |
||
25. |
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми та їх роль в житті людини |
26. |
|
Інструктаж з БЖД. Способи опису алгоритму .Програма |
27. |
|
Інструктаж з БЖД. Середовище опису та виконання алгоритмів |
28. |
|
Інструктаж з БЖД. Лінійні алгоритми |
29. |
|
Інструктаж з БЖД. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання |
30. |
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням |
31. |
|
Інструктаж з БЖД. Повна та коротка форми розгалуження |
32. |
|
Інструктаж з БЖД. Виконавець. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд |
33. |
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повтореннями. Цикли |
34. |
|
Інструктаж з БЖД. Малювання в середовищі програмування |
35. |
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням для побудови фігур |
36. |
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням для побудови фігур |
37. |
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повторенням для побудови фігур |
38. |
|
Інструктаж з БЖД. Складні побудови |
39. |
|
Інструктаж з БЖД. Вибір та поєднання алгоритмічних структур для розв’язування поставленої задачі |
40. |
|
Інструктаж з БЖД. Поняття моделі та моделювання. Роль абстрагування для створення моделі |
41. |
|
Інструктаж з БЖД. Поняття та етапи виконання проекту |
42. |
|
Інструктаж з БЖД. Виконання проекту. Помилка, як можливість удосконалення результату роботи проєкту |
43. |
|
Інструктаж з БЖД. Презентація виконаних проектів |
44. |
|
Інструктаж з БЖД. Узагальнення знань з теми «Алгоритми і програми. Анімації та узори». Проєкт Програмуємо в Scratch. Тематичне оцінювання |
Комп’ютерна графіка |
||
45. |
|
Растрові і векторні зображення, їх об’єкти і властивості. |
46. |
|
Формати файлів растрових і векторних зображень |
47. |
|
Прикладні програми для перегляду, обробки та створення графічних зображень |
48. |
|
Графічні примітиви та інструменти для побудови об’єктів зображення |
49. |
|
Операції над об’єктами та групами об’єктів |
50. |
|
Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах Графічні ефекти |
51. |
|
Поєднання тексту та графічних зображень |
52. |
|
Узагальнення знань з теми «Комп’ютерна графіка» .Проєкт Створюємо презентацію. Тематичне оцінювання |