Календарне планування 6 клас 2 семестр 2.5 годин За підручником А.НЕСВІТ «English», Генеза, 2014, рекомендовано
Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.02.2014 № 123)
Іноземна мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів
5 – 9 класи. Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804
КАЛЕНДАРНО- ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
За підручником А.НЕСВІТ «English», Генеза, 2014, рекомендовано
Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.02.2014 № 123)
Іноземна мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів
5 – 9 класи. Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804
2 семестр(2.5 год)
№ |
Назва теми |
Кількість годин |
Кількість контрольних робіт |
I |
Подорож |
11 |
4 |
II |
Велика Британія |
10 |
|
III |
Україна |
11 |
|
IV |
Шкільне життя |
14 |
№ уроку |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент
|
Домашнє завдання |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
|||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
|
|
|
|
||||||
|
||||||||||||||||
Подорож (11 годин) |
||||||||||||||||
41 |
|
Транспорт. Улюблений вид подорожі. |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1 (с. 96) |
Прикметники |
|
Впр.З (c. 96)
|
Впр. 1, 2, 4 (с. 96, 97) |
Граматичні вправи |
Впр. 6(с. 97) |
1 |
|
15.01 |
|
|
||
42 |
|
Орієнтування в місті. Міський транспорт. |
Лексичні одиниці теми. |
Теперішній простий час |
|
Впр.4 (с 99). |
Впр. 1,2 (с.98) |
Впр. 5(с. 99) |
Впр. 7(c. 99) |
1 |
|
16.01 |
|
|
||
43 |
|
Сімейні подорожі. |
Лексичні одиниці теми. |
Ступені порівняння прикметників |
Впр.2 (с.101) |
Впр.2 (с.101) |
Впр. 1(с.100 Впр.3 (с.101) |
|
Впр.5 (с. 101) |
1 |
|
18.01 |
|
|
||
44 |
|
Пакуємо валізи |
Лексичні одиниці теми |
|
|
Впр.3 (с.103) Впр.4 (с.103) |
Впр.1 (c.102) Впр.2 (с.102) |
Граматичні вправи |
Скласти речення з ЛО теми |
1 |
|
23.01 |
|
|
||
45 |
|
Пакуємо валізи |
|
Вживання модального дієслова Should |
Мовлення вчителя та учнів |
Впр.5 (с. 104) |
|
Впр.6 (с.104) |
Впр.7 (с.104) |
1 |
|
25.01 |
|
|
||
46 |
|
Документи для подорожі. |
Лексичні одиниці теми |
|
Впр.1 (с.105) |
Впр.2(с.105)
|
|
Граматичні вправи |
Впр.7 (с.108) |
1 |
|
29.01 |
|
|
||
47 |
|
Купуємо квитки |
|
Граматичні часи дієслова |
|
Впр.4(с.107) |
Впр.5 (с.108) Впр.6(с.108) |
|
Скласти діалог «Біля залізничної каси» |
1 |
|
30.01 |
|
|
||
48 |
|
Подорож потягом. |
Лексичні одиниці теми |
Граматичні часи дієслів |
Мовлення вчителя та учнів |
Впр.2(с.109-110) Впр.3 (с.110) |
Впр.1(с.109) Впр.4(с.110) |
Впр.5 (с. 111) |
Впр.6 (с.111) |
1 |
|
01.02 |
|
|
||
49 |
|
Міський транспорт у Лондоні. |
Лексичні одиниці теми |
Граматичні часи дієслів |
Впр.1 (с.112) |
Впр.2(с.113) Впр.4 (с.114) |
Впр.3 (с.114) Впр.5 (с.114) |
|
Впр.6(с.114) |
1 |
|
06.02 |
|
|
||
50 |
|
Граматичний практикум |
Лексичні одиниці теми |
|
Мовлення вчителя та учнів |
|
Впр.2 (с.115) Впр.4 (с.116) |
Впр.1(с.115) Впр.3 (с.116)
|
Впр.5 (с.116) |
1 |
|
08.02 |
|
|
||
51 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
Лексичні одиниці теми. |
|
|
|
|
|
Скласти речення з активною лексикою |
1 |
|
12.02 |
|
|
||
Велика Британія(10 годин) |
||||||||||||||||
52 |
|
Велика Британія. Лондон. |
Відпрацювання власних назв |
Повторення конструкцій There is/There are |
Впр.1а(с.120) |
Впр.2 (с.121) Впр.3 (с.121) |
Впр.1б(с.120) |
|
Знайти інформацію про одне з видатних місць Лондона |
1 |
|
13.02 |
|
|
||
53 |
|
Визначні пам’ятки Лондона. |
Відпрацювання власних назв |
Повторення конструкцій There is/There are |
Впр.4(с.121) |
Впр.5(с.121) |
Впр.6(с.122) |
Граматичні завдання |
Впр.7 (с.122) |
1 |
|
15.02 |
|
|
||
54 |
|
Біля карти Лондону |
Відпрацювання власних назв |
Повторення конструкцій There is/There are |
Впр.1 (с.123) |
|
Впр.2 (с.123)
|
Граматичні завдання |
Впр.3 (с.124) |
1 |
|
20.02 |
|
|
||
55 |
|
Орієнтування в Лондоні. |
|
Прийменники місця. Структура to be going to |
Мовлення вчителя та учнів |
Впр.4 (с.124) |
Впр.5 (с.125) Впр.6 (с.125) |
Граматичні завдання |
Впр.7 (с.125) |
1 |
|
22.02 |
|
|
||
56 |
|
Лондонський Тауер. |
|
|
Мовлення вчителя та учнів |
Впр.2 (с.127) |
Впр.3 (с.129) Впр.4 (с.129) |
Граматичні завдання |
Знайти інформацію про один із замків Британії |
1 |
|
26.02 |
|
|
||
57 |
|
Плануємо екскурсію. |
Лексичні одиниці теми |
Структури as…as, notas…as |
|
Впр.1 (с.127)
|
Впр.5 (с.129) |
Впр.6 (с.129) |
Скласти речення з активною лексикою |
1 |
|
27.02 |
|
|
||
58 |
|
Музеї Лондона. |
Лексичні одиниці теми |
Минулий простий час |
Впр.3 (с.131) |
Впр.1 (130) |
Впр.2 (с.130) Впр.5 (с.132) |
Впр.4 (с.132) |
Впр.6 (с.132) |
1 |
|
01.03 |
|
|
||
59 |
|
.Граматичний практикум |
Лексичні одиниці теми |
Минулий простий час |
|
Впр.1 (с.133) Впр.2 (с.134) |
Впр.3 (с.134) |
|
Впр.5 (с.135) |
|
|
06.03 |
|
|
||
60 |
|
Червоні автобуси– визитівка Лондону |
Лексичні одиниці теми |
|
Мовлення вчителя та учнів |
Тексти на картках |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Скласти речення з активною лексикою |
1 |
|
12.03 |
|
|
||
61 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
Лексичні одиниці теми. |
Минулий простий час |
Мовлення вчителя та учнів |
Тексти на картках |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Розповідь про вільний час |
1 |
|
13.03 |
|
|
||
Україна (11 годин) |
||||||||||||||||
62 |
|
Київ – столиця України. |
Лексичні одиниці теми |
Структури There is/There are |
|
Впр.2 (с.138) Впр.5 (с.140) |
Впр.1 (с.138) Впр.3 (с.139) |
|
Впр.6 (с.140) |
1 |
|
15.03 |
|
|
||
63 |
|
Екскурсія по столиці. |
Лексичні одиниці теми |
|
Впр.1 (с.140) |
|
Впр.1б(с.140) Впр.2 (с.141) |
Граматичні завдання |
Скласти діалог за зразком вправи 2 ст 141 |
1 |
|
20.03 |
|
|
||
64 |
|
Екскурсія по столиці. |
Власні назви |
Структури There is/There are |
Мовлення вчителя та учнів |
Впр.3 (с.141) Впр.4 (с.142) |
Впр.5 (с.142) |
|
Впр.6 (с.142) |
1 |
|
22.03 |
|
|
||
65 |
|
Визначні пам’ятки Києва |
|
Граматичні часи дієслова |
|
Впр.1 с.143 Впр.3 (с.144) |
Впр.2 (с.144) Впр.4 (144) |
Граматичні завдання |
Впр.5 (с. 145) |
1 |
|
02.04 |
|
|
||
66 |
|
Орієнтування містом. |
Лексичні одиниці теми |
Граматичні часи дієслова |
Впр.1(с.145) |
Впр.4 (с.148) |
Впр.2(с.146) Впр.3 (с.147) |
|
Впр.5 (с.148) |
1 |
|
03.04 |
|
|
||
67 |
|
Дорожні знаки та вивіски. Вказуємо напрямок. |
|
Граматичні часи дієслова |
Мовлення вчителя та учнів |
Тексти на картках |
|
Завдання на картках |
Завдання на картках |
1 |
|
05.04 |
|
|
||
68 |
|
Шкільна екскурсія до Київа. |
Лексичні одиниці теми |
|
|
Впр.2 (с.149) |
Впр.3(с.150) |
Впр.1 (с. 149) Впр.4 (с.151) |
Впр.5 (с.151) |
1 |
|
10.04 |
|
|
||
69 |
|
Гості з Великої Британії. |
Лексичні одиниці теми |
Граматичні часи дієслова |
|
Впр.2 (с.152) Впр.3 (с.152) |
Впр.1 (с.152) Впр.4 (с.153) |
|
Впр.6 (154) |
1 |
|
12.04 |
|
|
||
70 |
|
Музеї та церкви Київа. |
|
Теперішній доконаний час |
Мовлення вчителя та учнів |
Впр.2 (с.155) Впр.3 (с.155) |
Впр.4 – 5 (с.156) |
Завдання на картках |
Впр.6 (с.157) |
1 |
|
16.04 |
|
|
||
71 |
|
Граматичний практикум |
Лексичні одиниці теми |
Теперішні часи |
Мовлення вчителя та учнів |
Тексти на картках |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Скласти речення з ЛО теми |
1 |
|
17.04 |
|
|
||
72 |
|
. Повторення вивченого матеріалу |
Лексичні одиниці теми. |
Теперішні часи |
|
|
|
|
Скласти речення з ЛО теми |
1 |
|
19.04 |
|
|
||
Шкільне життя (14 годин) |
||||||||||||||||
73 |
|
Шкільні предмети. |
Шкільні предмети |
Порядкові числівники Present Simple |
Впр.1 (с.160) |
Впр.3 (с.161) Впр.4 (с.161) |
Впр.2 (с.161) Впр.5 (с.162) |
|
Впр.6 (с.162) |
1 |
|
24.04 |
|
|
||
74 |
|
Розклад уроків.
|
|
Структура Have got/Has got |
|
|
Впр.1 (с.163)
|
|
Скласти розклад уроків |
1 |
|
26.04 |
|
|
||
75 |
|
Улюблений предмет. |
Лексика Дні тижня |
Структура Have got/Has got |
|
Впр. 3 (с.165) |
Впр.2 (с.164) Впр.4 (с.165) |
Граматичні завдання |
Впр.5 (с.166) |
1 |
|
30.04 |
|
|
||
76
|
|
Чи добре ми знаємо географію Континенти. |
ЛО до теми «Географічні назви» Ex 2, p.168 Лексичні одиниці теми |
Питальні речення. Present Simple |
Мовлення вчителя та учнів |
Впр.4 (с.169) Впр.2 (с.171) Впр.3 (с.172) |
Впр.1 (с.167) Впр.3(с.169) Впр.5 (с.172 - 173) |
Впр.2 (с. 168) Впр.1 (с.171) |
Впр.5 (с.170) Впр.6 (с.173) |
1
|
|
03.05 |
|
|
||
77 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
08.05 |
|
|
||
78 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
10.05 |
|
|
||
79 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
14.05 |
|
|
||
80 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
15.05 |
|
|
||
81 |
|
Уроки фізвиховання. |
ЛО до теми «Спорт» |
Ступені порівняння прикметників |
Ex 1, p.174 |
Впр.2 (с.175) |
|
Впр.3 (с.175) |
Скласти речення з ЛО теми |
1 |
|
17.05 |
|
|
||
82 |
|
На уроці англійської мови. |
ЛО до теми «Діяльність на уроці англійської мови» |
Модальні дієслова |
Впр.1 (с.178) Впр.2 (с.179) |
|
|
Впр.3 (с.179) |
Впр.4 (с.179) |
1 |
|
22.05 |
|
|
||
83 |
|
Граматичний практикум |
Лексичні одиниці теми |
|
|
Тексти на картках |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Скласти речення з ЛО теми |
1 |
|
24.05 |
|
|
||
84 |
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
Часи дієслів |
|
|
|
|
|
1 |
|
28.05 |
|
|
||
85 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
Лексичні одиниці теми. Гра "Guessing Game" |
Часи дієслів |
|
|
|
|
|
1 |
|
29.05 |
|
|
||
86 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
31.05 |
|
|
||