3 листопада о 18:00Вебінар: Використання онлайн-тестів під час дистанційного навчання

Планування "6 клас. Підручник Карпюк "

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 6 класу за підручником Карпюк на ІІ семестр. Календарне планування містить змістові лінії, тематичний та семестровий контроль.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу на 2018-2019 н.р

(до підручника О. Карпюк)

ІІ семестр

Дата

-№ п\п

 

Тематика

спілкування

 

 

 

Очікувані результати

Сфера спілкування

 

Змістові лінії

 

Мовний

інвентар

 

Вибір комунікативних видів

діяльності

 

Домашнє завдання

Екол. безпека та сталий ровиток

Громад. відпо-

відальність

Здоровя і

безпека

Підприємли-  вість та фінанс. грамотність

Лексика

Грама-

тика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Unit 3. Cafes and shops

50.

Їжа

Вміти надавати інформацію про здорову їжу

Особистісна

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних

 для здоров’я

 

Yummy, Yummy!

 I loveYuk!

I hate…

 

Ex.1,

 p.92

 

Ex.2,

 p.93

Ex.3,

 p.93

Ex.2,

 p.90

письм.

 

51.

Види їжі

Вміти запитувати та надавати інформацію про різні види їжі

Особистісна

 

 

 

Diet, grains, mealtime,

Snack, vegetarian, important

 

Ex.2,

 p.94-

95

 

Ex.3,

 p.96

Ex.1,

 p.94

Ex.5,

 p.97

52.

Види їжі

Вміти охарактеризувати деякі види їжі

Особистісна

 

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

Diet, grains, mealtime,

Snack, vegetarian, important

 

Ex.4,

 p.96

 

 

 

Ex.6,

 p.97

Доповн.

реч-я

53.

Харчові звички. Здорова та шкідлива їжа.

Вміти запитувати про їжу, яка подобається і не подобається

Особистісна

 

 

Обговорює особливості харчування у підлітково-му віці та харчові звички

 

Boiled, fried, habit, takeaway, vegetarian,

 to eat out

Present Simple

дієслова to be. Much, many

Ex.1,

 p.98

 

 

 

Ex.6,

 p.97

54.

Харчові звички. Здорова та шкідлива їжа.

Особистісна

 

 

 

Do shopping, to put

on weight, to loose weight

Present Simple

дієслова to be. Much, many

Ex.4,

 p.99

 

Ex.3,

 p.99

 

Ex.3,

 p.99

55.

Харчові

уподобання

Вміти розповідати про

 свої уподобання в їжі

Особистісна

 

 

Обговор. різні способи

Пригот-я їжі для збереж-я здоровя та дотр-я безпеки

 

a\an; a slice of, a cup of, some, a glass of

How much\many. Would\wouldn’t like. Shall\will. Be going to.

Ex.1,3

 p.101-

102

Ex.5,

 p.104

 

Ex.2,

 p.102

 

Ex.1,

 p.101

 

Ex.3,

 p.102

Ex.4,

 p.103

 

 

Ex.6,

 p.104

 

56.

Улюблена їжа та

 напої

Вміти розповідати про улюблені страви та напої

Особистісна

 

 

Наводить приклади  збалансованості влас-

ного раціону

 

It looks, smells,

tastes,

sounds

 

Ex.2,

 p.105-

106

 

 

Ex.1,

 p.105

 

Ex.4,

 p.105

 

Ex.5,

 p.108

 

57.

Улюблена їжа мого друга

Вміти надавати інформацію про їжу

 своїх друзів

Особистісна

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

 

ЛО теми

 

 

 

Ex.2,

 p.100

 

Ex.1,2

 p.109

 

Ex.3,

 p.109

Скласти м

меню

 

 

58.

Проектна

робота

«Традицій

на укр. їжа»

Вміти  аргументувати власну

 думку

Особистісна

 

 

 

 

ЛО теми

 

 

 

 

 

Напис.

меню

 для шк. їдальні

59.

Узагальнення і систематизація

знань з теми

Особистісна

 

 

 

 

ЛО теми

 

 

 

 

 

Повт. тему «Харчу-вання»

Тематична

60.

Робимо покупки

Вміти розповідати про відвідування магазині

Особистісна

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчув-ня

Newsagent’s, baker’s

butcher’s, chemist’s

Загальні та спеціальні запитання

Ex.2,

 p.110

 

Ex.1,

 p.110

 

 

Ex.3,

 p.111

 

Ex.4,

 p.111

 

61.

Шопінг у Великій Британії

Вміти висловлювати

свої враження від

шопінгу у Великій Британії

Особистісна

 

 

 

Складає перелік покупок

Cash,cashier,cheap,

goods,price,ready-made,sale,size

 

Ex.5,

 p.115

 

Ex.1,

 p.112-

113

 

 

Ex.2,

 p.114

 

Ex.3,4

 p.114

 

62.

Найвідоміші магазини Великої Британії

Вміти характеризувати види  найвідоміших

магазинів

Особистісна

 

 

 

Ідентифікує власні
права і обов’язки як споживача

Bargain, store silk,department, ,

expensive, to suit

 

 

Ex.1,

 p.116-

117

 

 Ex.1,

 p.116-

117

 

 

Ex.4,

 p.119

 

63.

Найвідо-міші магазини Великої Британії

Особистісна

 

 

 

Ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет

Bargain, store silk,department, ,

expensive, to suit

 

 

Ex.2,

 p. 117

Ex.3,

 p.118-

119

Ex.2,

 p.117

 

Ex.5,

 p.119

64.

Магазини Лондона

Вміти запитувати та надавати інформацію

про асортимент товарів

у магазинах Лондона

Особистісна

 

 

 

Advertisement, customer, disappointing, shop assistant, item,selection, paradise, stall, well-stocked

 

Ex.1,2

 p.123-

124

 

Ex.1,

 p.123

 

Ex.4,

 p.125-

126

65.

Активіза-ція лек-сичного матеріалу

 

Особистісна

 

 

 

 

ЛО теми

 

 

 

Скла-дання

діа-логів

 

Скласти розпо-відь

66.

Магазини Лондона

Вміти запитувати та надавати інформацію

про асортимент товарів у магазинах

 Лондона

Особистісна

 

 

 

Тлумачить функцію грошей у сусп.-ві

Advertisement, customer, disappointing, shop assistant, item,selection, paradise, stall, well-stocked

 

Ex.6,

 p.127

 

Ex.3,

 p.125

 

Повт. тему

«Шопінг»

67.

Проектна

робота

«Магазини у моєму місті»

 

Вміти висловлювати свою точку зору

Особистісна

 

 

 

 

 

 

Ex.2,

 p.128

 

Ex.1,

 p.128

 

p.129

дати в-дь

на зап-я

68.

Повтор.

вивчен.

м-лу по

 темі «Найвідоміші магазини Великої Британії»

Особистісна

 

 

 

 

 

Much, many. There is

\are

Ex.1,

 p.130

 

Ex.4,

 p.131

Ex.2,

 p.130

Ex.5,

 p.132

69.

Повтор.

вивчен.

м-лу по

 темі «Магазини Лондона»

Вміти аргументу-вати думку по вивченій темі

Особистісна

 

 

 

 

 

Much, many.

There is \are

Ex.6,7

 p.132-133

 

 

 

 

Ex.3,

 p.131

70.

Урок домаш-

нього

читання Опов-я «Dragon Soup»

Вміти висловлювати

свої враження

Особистісна

 

 

 

 

 

 

Ex.1,

 p.134

Ex.4,

 p.137

Ex.2,

 p.134-

136

Ex.2,

 p.134-

136

 

Ex.3,

 p.137

 

Узагальнення і систематизація знань

З теми

 

Особистісна

 

 

 

 

ЛО теми

 

 

 

 

 

Повт. тему «Харчу-вання»

Тематична

Unit 4. Travelling

71.

Транспорт для подо-

рожей

Вміти  відстоювати

свою думку відносно вибору транспорту для

 подорожі

Публічна

Обговорює

переваги

екологічних видів

транспорту.

 

 

 

Bike, car,spaceship,

plane,train,bus,ship,

underground, helicopter

Ужив. прийм-ів з дієсл.

To get (into,out of); get

(on, off); to take

Ex.2,

 p.143

 

Ex.1,

 p.142

Ex.3,

 p.143

Ex.4,

 p.143

72.

Вирушаємо у подорож

Вміти описувати підготовку до

подорожі

Публічна

 

Планує  краєзнавчу

подорож.

 

 

An advantage, an airhostess, a cart, a heckin-desk,f suitcase,to arrive, to get on a trip

 

Ex.2,3

 p.145

 

Ex.1,

 p.144

Ex.3,

 p.145

 

Ex.6,

 p.147

73.

Вирушаємо у подорож

Вміти описувати підготовку до подорожі

Публічна

 

 

 

Порівнює вартість

подорожі різними

видами

транспорту.

An advantage, an airhostess, a cart, a heckin-desk,f suitcase,to arrive, to get on a trip

 

Ex.4,

 p.146

 

Ex.5,

 p.146

 

Ex.7,

 p.147

74.

Подорож

Вміти розповідати про свої емоції

від подорожі

Публічна

 

 

Пояснює життєво важливу потребу

дотримання правил дорожнього руху,

поведінки на воді

та в інших місцях.

 

A journey,a sailor, safe,dangerous, enjoyable, tiring, troublesome

Теперішній неозначений час

Ex.1,

 p.148

Ex.1,

 p.148

Ex.3,

 p.149

Ex.4,

 p.149

Ex.5,

 p.150

75.

Подорож

Публічна

 

 

 

A journey,a sailor, safe,dangerous,

enjoyable, tiring, troublesome

Ex.2,

 p.148

Ex.6,

 p.150

 

 

Ex.3,

 p.149

76.

Повтор. вивченого

граматич.

м-лу по

темі «Видо-часові форми дієслова»

 

 

 

 

 

 

 

Present Simple,

Past Simple,

Present Perfect

Ex.2,

 p.151

 

 

Ex.1,3

 p.151

Ex.6,

 p.152

77.

Повтор. вивченого

граматич.

м-лу по

темі «Видо-часові форми дієслова»

 

 

 

 

 

 

 

Present Simple,

Past Simple,

Present Perfect

 

 

 

Ex.4,5

 p.152

Ex.6,

 p.155

78.

Враження від подорожу-вання

Вміти висловлювати

 свої враження від

побаченого у

мандрівці

 

Публічна

 

Демонструє

розуміння цінності

культ.о розмаїття та необхідності

жити

разом у мирі.

 

 

Carriage, flight, passenger,

Platform, return,

single, to travel.

Запитання у

Present Perfect

Ex.3,

 p.154

Ex.1,

 p.153

 

 

Ex.3,

 p.154

письм.

79.

Враження від подорожу-вання

 

Публічна

 

 

 

ЛО теми

 

Ex.2,

 p.154

 

Ex.4,

 p.154-155

 

Ex.6,

 p.155

80.

Проектна

робота

« Подо-рож»

Вміти аргументувати свій вибір

Публічна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2,

 p.156

Ex.1,

 p.156

81.

Узагальнення і систематизація знань

з теми

Вміти  висловлювати

свою точку зору

Публічна

 

 

Аналізує наслідки

порушення правил 

дорожнього руху.

 

 

 

 

 

 

 

Повт. тему

«Виру-шаємо у подо-рож»

Тематична

82.

Країни та національ-ності

Вміти надавати інформацію про країни та національності у них

Публічна

 

 Демонструє  розуміння

цінності культур. розмаїття та потреби

 жити разом у мирі.

 

 

 

Утворення прикметників національностей

від назв країн

Ex.2,

 p.158

Ex.1,

 p.157

 

Ex.3,

 p.158

Ex.4,

 p.158-

159

83.

Визначні памятки різних

 країн та міст

Вміти вести

бесіду про

 визначні

памятки

країн

Публічна

 

 

 

 

 

Ex.1,

 p.160

Ex.2,

 p.161-162

Ex.2,

 p.161-162

Ex.3,

 p.163

 

Ex.3,

 p.163

84.

Визначні місця

Києва

Вміти інформувати

інших про визначні

місця у Києві

Публічна

 

Робить gовідо-ня про

основні пам’ятки

історії та ку-ри Києва.

 

 

Century, castle,

capital, population,

tower, historical

 

Ex.5,

 p.164-166

 

Ex.5,

 p.164-166

Ex.4,

 p.164

Ex.6,

 p.167

85.

Визначні місця Лондона

Вміти подати пропозицію для відвідування цих

 місць

Публічна

 

 Робить gовідо-ня про

основні пам’ятки

історії та ку-ри Лондона

 

 

Double-decker, tourist guide, travel agent, to have a look (at)

Ступені порівняння

прикметників

Ex.1,

 p.167

Ex.2,4

 p.167-168

Ex.3,

 p.168

 

Ex.5,

 p.170

86.

Повтор. вивченого

граматич.

м-лу по

темі «Артикль»

 

 

 

 

 

 

 

Правила уживання означеного та неозначен. артикля

 

 

 

Ex.1,2

 p.172

Ex.3,

 p.173

87.

Урок узагальне-ння Гра-вікторина «Хто знає географію найкраще?»

Вміти аргументувати

свій вибір

Публічна

 

 

 

 

ЛО теми

 

Ex.1,

 p.174

Ex.2,

 p.174-175

Ex.5,

 p.176-177

 

Ex.1,

 p.174

письм.

88.

Повтор. вивченого

 м-лу по

темі

«Визначні пам’ятки різних

країн та міст»

Публічна

 

 

 

 

ЛО теми

 

Ex.3,4

 p.175

 

 

 

Скласти

роз-повідь

89.

Подорож Україною

 та Вели-кобританією

Вміти висловлювати 

свої враження від

побаченого у мандрівці

 

Публічна

 

 

Демонструє  розуміння

цінності культ.розмаїття

 та потреби жити разомирі.

 

ЛО теми

 

 

Ex.1,2

 p.180-181

 

Ex.3,

 p.181

Ex.4,

 p.182

Ex.2,

 p.179

90.

Проектна

робота

«Моя остання подорож»

Вміти

аргументувати

свій вибір

Публічна

 

 

 

Порівнює вартість

подорожі різними

видами

транспорту.

 

 

 

 

 

Ex.2, p.179

Ex.1,

 p.178

91.

Повтор. вивченого

граматич.

м-лу

 

 

 

 

 

 

 

Правила уживання означеного та неозначен. артикля.  Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf.

Ex.6,

 p.183

 

Ex.3,

 p.181

Ex.1,2

 p.180-181

Ex.5,

 p.183

92.

Повтор. вивченого

граматич.

м-лу

 

 

 

 

 

 

 

Правила уживання означеного та неозначен. артикля. Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf.

 

 

Ex.4

 p.182

Ex.2

 p.180-

181

Ex.7,

 p.183

93.

Повтор. вивченого

граматич.

м-лу

 

 

 

 

 

 

 

Правила уживання означеного та неозначен. артикля. Pr. Sim; Past Sim/;

 Pr. Perf.

Ex.8,

 p.184

Ex.10,

 p.185

 

 

Ex.9,

 p.184

Ex.11,

 p.185-186

94.

Проектна

Робота

«Визначні місця України»

Вміти

\аргументувати

свій вибір

Публічна

 

 

 

 

ЛО теми

 

 

 

 

Ex.12,

 p.186

 

95.

Англомовні країни

Вміти охарактеризувати відомі вам англомовні країни

Публічна

 

 

 

Визначає  орієнтовну  вартість 

перебування в  країні виучуваної  мови.

ЛО теми

 

Ex.1,

 p.187

 

Ex.2,

 p.187

 

Ex.5,

 p.189

96.

Англо-мовні країни

Публічна

 

 

 

ЛО теми

 

Ex.4,

 p.189

 

Ex.3,

 p.187-188

 

Ex.6,

 p.189

97.

Повтор. вивченого

 м-лу по

темі

 «Подорож Україною

 та Вели-кобританією»

 

Вміти аргументувати

свій вибір

Публічна

 

 

 

 

ЛО теми

 

 

 

 

 

Повт. тему «Визначні

 місця Києва»

 

98.

Повтор. вивченого

 м-лу по

темі «Подорож»

 

Вміти аргументувати

свій вибір

Публічна

 

 

 

 

ЛО теми

 

 

 

 

 

Повт. лексику та грамм. теми

99.

Узагальнення і систематизація знань

 з теми

Публічна

 

 

 

 

ЛО теми

 

 

 

 

 

Повт. лексику та

грамм. теми

Тематична

100.

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Повт.

«Магазини

Лондона»

101.

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Повт

«Транспорт для подорожей»

102.

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

Повт

 «Робимо

покупки»

103.

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

Повт

«Їжа»

104.

Урок узагальнення та систематизації

 

 

 

 

 

 

 

Повт. вивч. лексику

105.

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

Повт. вивч. лексику

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
10 січня 2019
Переглядів
454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку