Календарно-тематичне планування для 6 класу за підручником Карпюк на ІІ семестр. Календарне планування містить змістові лінії, тематичний та семестровий контроль.
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу на 2018-2019 н.р
(до підручника О. Карп’юк)
ІІ семестр
Дата -№ п\п |
Тематика спілкування |
Очікувані результати |
Сфера спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Вибір комунікативних видів діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Екол. безпека та сталий ровиток |
Громад. відпо- відальність |
Здоровя і безпека |
Підприємли- вість та фінанс. грамотність |
Лексика |
Грама- тика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||||||||
Unit 3. Cafes and shops |
|||||||||||||||||||||||||
50. |
Їжа |
Вміти надавати інформацію про здорову їжу |
Особистісна |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
Yummy, Yummy! I love … Yuk! I hate… |
|
Ex.1, p.92 |
|
Ex.2, p.93 |
Ex.3, p.93 |
Ex.2, p.90 письм.
|
|||||||||||
51. |
Види їжі |
Вміти запитувати та надавати інформацію про різні види їжі |
Особистісна |
|
|
|
Diet, grains, mealtime, Snack, vegetarian, important |
|
Ex.2, p.94- 95 |
|
Ex.3, p.96 |
Ex.1, p.94 |
Ex.5, p.97 |
||||||||||||
52. |
Види їжі |
Вміти охарактеризувати деякі види їжі |
Особистісна |
|
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Diet, grains, mealtime, Snack, vegetarian, important |
|
Ex.4, p.96 |
|
|
|
Ex.6, p.97 Доповн. реч-я |
|||||||||||
53. |
Харчові звички. Здорова та шкідлива їжа. |
Вміти запитувати про їжу, яка подобається і не подобається |
Особистісна |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітково-му віці та харчові звички |
|
Boiled, fried, habit, takeaway, vegetarian, to eat out |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
Ex.1, p.98 |
|
|
|
Ex.6, p.97 |
|||||||||||
54. |
Харчові звички. Здорова та шкідлива їжа. |
Особистісна |
|
|
|
Do shopping, to put on weight, to loose weight |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
Ex.4, p.99 |
|
Ex.3, p.99 |
|
Ex.3, p.99 |
|||||||||||||
55. |
Харчові уподобання |
Вміти розповідати про свої уподобання в їжі |
Особистісна |
|
|
Обговор. різні способи Пригот-я їжі для збереж-я здоров’я та дотр-я безпеки |
|
a\an; a slice of, a cup of, some, a glass of |
How much\many. Would\wouldn’t like. Shall\will. Be going to. |
Ex.1,3 p.101- 102 Ex.5, p.104
|
Ex.2, p.102
|
Ex.1, p.101
|
Ex.3, p.102 Ex.4, p.103
|
Ex.6, p.104
|
|||||||||||
56. |
Улюблена їжа та напої |
Вміти розповідати про улюблені страви та напої |
Особистісна |
|
|
Наводить приклади збалансованості влас- ного раціону |
|
It looks, smells, tastes, sounds |
|
Ex.2, p.105- 106
|
|
Ex.1, p.105
|
Ex.4, p.105
|
Ex.5, p.108
|
|||||||||||
57. |
Улюблена їжа мого друга |
Вміти надавати інформацію про їжу своїх друзів |
Особистісна |
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
|
ЛО теми |
|
|
|
Ex.2, p.100
|
Ex.1,2 p.109
|
Ex.3, p.109 Скласти м меню
|
|||||||||||
58. |
Проектна робота «Традицій на укр. їжа» |
Вміти аргументувати власну думку |
Особистісна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Напис. меню для шк. їдальні |
|||||||||||
59. |
Узагальнення і систематизація знань з теми |
Особистісна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Повт. тему «Харчу-вання» |
||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||
60. |
Робимо покупки |
Вміти розповідати про відвідування магазині |
Особистісна |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчув-ня |
Newsagent’s, baker’s butcher’s, chemist’s |
Загальні та спеціальні запитання |
Ex.2, p.110
|
Ex.1, p.110
|
|
Ex.3, p.111
|
Ex.4, p.111
|
|||||||||||
61. |
Шопінг у Великій Британії |
Вміти висловлювати свої враження від шопінгу у Великій Британії |
Особистісна |
|
|
|
Складає перелік покупок |
Cash,cashier,cheap, goods,price,ready-made,sale,size |
|
Ex.5, p.115
|
Ex.1, p.112- 113
|
|
Ex.2, p.114
|
Ex.3,4 p.114
|
|||||||||||
62. |
Найвідоміші магазини Великої Британії |
Вміти характеризувати види найвідоміших магазинів |
Особистісна |
|
|
|
Ідентифікує власні |
Bargain, store silk,department, , expensive, to suit |
|
|
Ex.1, p.116- 117
|
Ex.1, p.116- 117
|
|
Ex.4, p.119
|
|||||||||||
63. |
Найвідо-міші магазини Великої Британії |
Особистісна |
|
|
|
Ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет |
Bargain, store silk,department, , expensive, to suit |
|
|
Ex.2, p. 117 Ex.3, p.118- 119 |
Ex.2, p.117 |
|
Ex.5, p.119 |
||||||||||||
64. |
Магазини Лондона |
Вміти запитувати та надавати інформацію про асортимент товарів у магазинах Лондона |
Особистісна |
|
|
|
Advertisement, customer, disappointing, shop assistant, item,selection, paradise, stall, well-stocked |
|
Ex.1,2 p.123- 124 |
|
Ex.1, p.123 |
|
Ex.4, p.125- 126 |
||||||||||||
65. |
Активіза-ція лек-сичного матеріалу |
|
Особистісна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
Скла-дання діа-логів |
|
Скласти розпо-відь |
|||||||||||
66. |
Магазини Лондона |
Вміти запитувати та надавати інформацію про асортимент товарів у магазинах Лондона |
Особистісна |
|
|
|
Тлумачить функцію грошей у сусп.-ві |
Advertisement, customer, disappointing, shop assistant, item,selection, paradise, stall, well-stocked |
|
Ex.6, p.127 |
|
Ex.3, p.125 |
|
Повт. тему «Шопінг» |
|||||||||||
67. |
Проектна робота «Магазини у моєму місті»
|
Вміти висловлювати свою точку зору |
Особистісна |
|
|
|
|
|
|
Ex.2, p.128 |
|
Ex.1, p.128 |
|
p.129 дати в-дь на зап-я |
|||||||||||
68. |
Повтор. вивчен. м-лу по темі «Найвідоміші магазини Великої Британії» |
Особистісна |
|
|
|
|
|
Much, many. There is \are |
Ex.1, p.130 |
|
Ex.4, p.131 |
Ex.2, p.130 |
Ex.5, p.132 |
||||||||||||
69. |
Повтор. вивчен. м-лу по темі «Магазини Лондона» |
Вміти аргументу-вати думку по вивченій темі |
Особистісна |
|
|
|
|
|
Much, many. There is \are |
Ex.6,7 p.132-133
|
|
|
|
Ex.3, p.131 |
|||||||||||
70. |
Урок домаш- нього читання Опов-я «Dragon Soup» |
Вміти висловлювати свої враження |
Особистісна |
|
|
|
|
|
|
Ex.1, p.134 Ex.4, p.137 |
Ex.2, p.134- 136 |
Ex.2, p.134- 136 |
|
Ex.3, p.137 |
|||||||||||
|
Узагальнення і систематизація знань З теми |
|
Особистісна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Повт. тему «Харчу-вання» |
|||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||
Unit 4. Travelling |
|||||||||||||||||||||||||
71. |
Транспорт для подо- рожей |
Вміти відстоювати свою думку відносно вибору транспорту для подорожі |
Публічна |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
|
|
|
Bike, car,spaceship, plane,train,bus,ship, underground, helicopter |
Ужив. прийм-ів з дієсл. To get (into,out of); get (on, off); to take |
Ex.2, p.143 |
|
Ex.1, p.142 |
Ex.3, p.143 |
Ex.4, p.143 |
|||||||||||
72. |
Вирушаємо у подорож |
Вміти описувати підготовку до подорожі |
Публічна |
|
Планує краєзнавчу подорож. |
|
|
An advantage, an airhostess, a cart, a heckin-desk,f suitcase,to arrive, to get on a trip |
|
Ex.2,3 p.145 |
|
Ex.1, p.144 Ex.3, p.145 |
|
Ex.6, p.147 |
|||||||||||
73. |
Вирушаємо у подорож |
Вміти описувати підготовку до подорожі |
Публічна |
|
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
An advantage, an airhostess, a cart, a heckin-desk,f suitcase,to arrive, to get on a trip |
|
Ex.4, p.146 |
|
Ex.5, p.146 |
|
Ex.7, p.147 |
|||||||||||
74. |
Подорож |
Вміти розповідати про свої емоції від подорожі |
Публічна |
|
|
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
|
A journey,a sailor, safe,dangerous, enjoyable, tiring, troublesome |
Теперішній неозначений час |
Ex.1, p.148 |
Ex.1, p.148 |
Ex.3, p.149 |
Ex.4, p.149 |
Ex.5, p.150 |
|||||||||||
75. |
Подорож |
Публічна |
|
|
|
A journey,a sailor, safe,dangerous, enjoyable, tiring, troublesome |
Ex.2, p.148 |
Ex.6, p.150 |
|
|
Ex.3, p.149 |
||||||||||||||
76. |
Повтор. вивченого граматич. м-лу по темі «Видо-часові форми дієслова» |
|
|
|
|
|
|
|
Present Simple, Past Simple, Present Perfect |
Ex.2, p.151 |
|
|
Ex.1,3 p.151 |
Ex.6, p.152 |
|||||||||||
77. |
Повтор. вивченого граматич. м-лу по темі «Видо-часові форми дієслова» |
|
|
|
|
|
|
|
Present Simple, Past Simple, Present Perfect |
|
|
|
Ex.4,5 p.152 |
Ex.6, p.155 |
|||||||||||
78. |
Враження від подорожу-вання |
Вміти висловлювати свої враження від побаченого у мандрівці
|
Публічна |
|
Демонструє розуміння цінності культ.о розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
|
|
Carriage, flight, passenger, Platform, return, single, to travel. |
Запитання у Present Perfect |
Ex.3, p.154 |
Ex.1, p.153 |
|
|
Ex.3, p.154 письм. |
|||||||||||
79. |
Враження від подорожу-вання
|
Публічна |
|
|
|
ЛО теми |
|
Ex.2, p.154 |
|
Ex.4, p.154-155 |
|
Ex.6, p.155 |
|||||||||||||
80. |
Проектна робота « Подо-рож» |
Вміти аргументувати свій вибір |
Публічна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.2, p.156 |
Ex.1, p.156 |
|||||||||||
81. |
Узагальнення і систематизація знань з теми |
Вміти висловлювати свою точку зору |
Публічна |
|
|
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. тему «Виру-шаємо у подо-рож» |
|||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||
82. |
Країни та національ-ності |
Вміти надавати інформацію про країни та національності у них |
Публічна |
|
Демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
|
Утворення прикметників національностей від назв країн |
Ex.2, p.158 |
Ex.1, p.157 |
|
Ex.3, p.158 |
Ex.4, p.158- 159 |
|||||||||||
83. |
Визначні пам’ятки різних країн та міст |
Вміти вести бесіду про визначні пам’ятки країн |
Публічна |
|
|
|
|
|
Ex.1, p.160 Ex.2, p.161-162 |
Ex.2, p.161-162 |
Ex.3, p.163 |
|
Ex.3, p.163 |
||||||||||||
84. |
Визначні місця Києва |
Вміти інформувати інших про визначні місця у Києві |
Публічна |
|
Робить gовідо-ня про основні пам’ятки історії та ку-ри Києва. |
|
|
Century, castle, capital, population, tower, historical |
|
Ex.5, p.164-166 |
|
Ex.5, p.164-166 |
Ex.4, p.164 |
Ex.6, p.167 |
|||||||||||
85. |
Визначні місця Лондона |
Вміти подати пропозицію для відвідування цих місць |
Публічна |
|
Робить gовідо-ня про основні пам’ятки історії та ку-ри Лондона |
|
|
Double-decker, tourist guide, travel agent, to have a look (at) |
Ступені порівняння прикметників |
Ex.1, p.167 |
Ex.2,4 p.167-168 |
Ex.3, p.168 |
|
Ex.5, p.170 |
|||||||||||
86. |
Повтор. вивченого граматич. м-лу по темі «Артикль» |
|
|
|
|
|
|
|
Правила уживання означеного та неозначен. артикля |
|
|
|
Ex.1,2 p.172 |
Ex.3, p.173 |
|||||||||||
87. |
Урок узагальне-ння Гра-вікторина «Хто знає географію найкраще?» |
Вміти аргументувати свій вибір |
Публічна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
Ex.1, p.174 |
Ex.2, p.174-175 |
Ex.5, p.176-177 |
|
Ex.1, p.174 письм. |
|||||||||||
88. |
Повтор. вивченого м-лу по темі «Визначні пам’ятки різних країн та міст» |
Публічна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
Ex.3,4 p.175 |
|
|
|
Скласти роз-повідь |
||||||||||||
89. |
Подорож Україною та Вели-кобританією |
Вміти висловлювати свої враження від побаченого у мандрівці
|
Публічна |
|
|
Демонструє розуміння цінності культ.розмаїття та потреби жити разомирі. |
|
ЛО теми |
|
|
Ex.1,2 p.180-181 |
|
Ex.3, p.181 Ex.4, p.182 |
Ex.2, p.179 |
|||||||||||
90. |
Проектна робота «Моя остання подорож» |
Вміти аргументувати свій вибір |
Публічна |
|
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
|
|
|
|
|
Ex.2, p.179 |
Ex.1, p.178 |
|||||||||||
91. |
Повтор. вивченого граматич. м-лу |
|
|
|
|
|
|
|
Правила уживання означеного та неозначен. артикля. Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf. |
Ex.6, p.183 |
|
Ex.3, p.181 |
Ex.1,2 p.180-181 |
Ex.5, p.183 |
|||||||||||
92. |
Повтор. вивченого граматич. м-лу |
|
|
|
|
|
|
|
Правила уживання означеного та неозначен. артикля. Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf. |
|
|
Ex.4 p.182 |
Ex.2 p.180- 181 |
Ex.7, p.183 |
|||||||||||
93. |
Повтор. вивченого граматич. м-лу |
|
|
|
|
|
|
|
Правила уживання означеного та неозначен. артикля. Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf. |
Ex.8, p.184 Ex.10, p.185 |
|
|
Ex.9, p.184 |
Ex.11, p.185-186 |
|||||||||||
94. |
Проектна Робота «Визначні місця України» |
Вміти \аргументувати свій вибір |
Публічна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex.12, p.186 |
|
|||||||||||
95. |
Англомовні країни |
Вміти охарактеризувати відомі вам англомовні країни |
Публічна |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
ЛО теми |
|
Ex.1, p.187 |
|
Ex.2, p.187 |
|
Ex.5, p.189 |
|||||||||||
96. |
Англо-мовні країни |
Публічна |
|
|
|
ЛО теми |
|
Ex.4, p.189 |
|
Ex.3, p.187-188 |
|
Ex.6, p.189 |
|||||||||||||
97. |
Повтор. вивченого м-лу по темі «Подорож Україною та Вели-кобританією»
|
Вміти аргументувати свій вибір |
Публічна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Повт. тему «Визначні місця Києва»
|
|||||||||||
98. |
Повтор. вивченого м-лу по темі «Подорож»
|
Вміти аргументувати свій вибір |
Публічна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Повт. лексику та грамм. теми |
|||||||||||
99. |
Узагальнення і систематизація знань з теми |
Публічна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Повт. лексику та грамм. теми |
||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||
100. |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. «Магазини Лондона» |
||||||||||||||||
101. |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Повт «Транспорт для подорожей» |
||||||||||||||||
102. |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повт «Робимо покупки» |
||||||||||||||||
103. |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повт «Їжа» |
||||||||||||||||
104. |
Урок узагальнення та систематизації |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. вивч. лексику |
||||||||||||||||
105. |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. вивч. лексику |
||||||||||||||||