Календарне планування 6 клас ( І семестр)

Про матеріал

Календарне планування із змістовими лініями відповідає чинній програмі. Розраховане для використання в 6 класі загальноосвітніх закладів України до підручника "Англійська мова (6-й рік навчання), 6 класЮ Карпюк О.Д.

Перегляд файлу

6 клас

 

 

І семестр

уроку

 

 

Дата

Скориг.

Тематика ситуативного спілкування

Екологічна

безпека та

сталий розвиток

 

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Розділ підручника

Сторінки

 

 

На кінець уроку учень вміє:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

Family and  Friends

1.

 

 

 

Знову до школи

Формування навичок сприймання на слух

Наводити

приклади власного внеску у

розвиток

школи

 

Розповідати про

розподіл

обов’язків у

своєму класі

 

 

Демонструвати

розуміння

цінності праці

 

Вступ

Ст.. 4-6

2.

 

 

Навчання зорового сприймання та усного/писемного продукування

 

Розповідати про

розподіл

обов’язків у

своєму класі

 

Запитувати

про/пояснювати

правила безпеки

дорогою до школи

 

 

Вступ

Ст.7-10

3.

 

 

Режим дня школяра

Розвиток  навичок зорового сприйняття

Наводити

приклади власного внеску у

розвиток

школи

 

Розповідати про

розподіл

обов’язків у

своєму класі

 

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.12-14

4.

 

 

Summer rest

Формування навичок сприйняття на слух

 

Пояснювати вибір

особистих

символів

 

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.14-16

5.

 

 

Наші  друзі

Формування навичок граматичного інвентарю

 

Працюючи в команді, приймає виважені рішення

 

Демонструвати

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту

.

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.17-18

6.

 

 

Зовнішність наших друзів Формування навичок граматичного інвентарю

 

 

Працюючи в команді, приймає виважені рішення

Надавати

рекомендації

щодо

дотримання

здорового

способу життя

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.18-21

7.

 

 

My Best Friend

Розвиток навичок усної взаємодії

 

Обговорювати

особливості

взаємодії

особистості та

групи

 

Надавати

рекомендації

щодо

дотримання

здорового

способу життя

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.21-22

8.

 

 

Характер мого друга

Вдосконалення навичок писемного мовлення

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Пояснювати вибір

особистих

символів

 

 

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.23

9.

 

 

Друзі. Узагальнення з теми

 

 

 

 

 

 

An Ordinary Family

10.

 

 

Моя сім’я

Активізація мовного інвентарю

 

Порівнювати сімейні

традиції

 

Аргументувати

необхідність

дотримання

особистої

гігієни

 

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.24-26

11.

 

 

Звичайна сім’я

Практикум сприйняття на слух

 

Пояснювати вибір

особистих

символів

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.26-28

12.

13.

 

 

Зовнішність

Розвиток навичок усного продукування та лексичного інвентарю

 

Пояснювати вибір

особистих

символів

 

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.28-31

14.

15.

 

 

Розповідь про сім’ю

Навчання граматичного інвентарю

 

Наводити

приклади

свого внеску

в життя

громади

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

 

Презентувати  власні ідеї та ініціативи

Розділ 1

Урок 2

Ст.32-34

16.

 

 

Як виглядають члени твоєї родини?

Розвиток  усного та писемного продукування

 

 

Демонструвати

розуміння впливу звичок на стан

здоров’я

Презентувати  власні ідеї та ініціативи

Розділ 1

Урок 2

Ст.34-35

17.

 

 

Друзі пізнаються в біді

Розвиток мовленнєвих навичок

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.36-38

18.

 

 

Про мене.

Навчання усному та писемному продукуванню

 

Пояснювати вибір

особистих

символів

 

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.38-40

19.

 

 

«Попелюшка» Домашнє читання

 

Пояснювати вибір

особистих

символів

Демонструвати

розуміння впливу

звичок на стан

здоров’я

 

 

Ст..41-42

20.

 

 

 

«Попелюшка» Домашнє читання

 

Пояснювати вибір

особистих

символів

 

Презентувати  власні ідеї та ініціативи

Ст..42-44

21

 

 

 

Лексико-граматичний тест. Урок узагальнення з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

School is Cool!

22.

 

 

Школа

Активізація мовного інвентарю теми

 

Визначати власні

уподобання та

потреби

 

 

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.48-51

23.

24.

 

 

Наша школа

Навчання граматичного інвентарю

 

Демонструвати

розуміння

потреби

працювати разом

 

Демонструвати

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту

Розділ 2

Урок 1

Ст.51-54

25.

26.

 

 

Our School Is Cool

Навчання сприйняття на слух та усної взаємодії

Обговорювати участь у шкільних

екологічних

заходах

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

 

 

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.55-60

27.

 

 

Урок англійської мови. Розвиток використання лексичного інвентарю та навичок усного продукування

 

Визначати власні

уподобання та

потреби

 

 

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.61-62

28.

 

 

Шкільні предмети

Навчання усній взаємодії

 

Визначати власні

уподобання та

потреби Обговорювати

шкільні правила

 

 

 

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.63-64

29.

 

 

Шкільні правила

Формування навичок писемного продукування та взаємодії

 

Обговорювати

шкільні правила

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

 

 

 

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.65

30.

 

 

 

Урок узагальнення з теми

 

Демонструє

вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання

 

 

 

 

 

 

My Sports

31.

 

 

Cпорт

Введення лексичного інвентарю теми

 

Визначати власні

спортивні

уподобання та

потреби

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.66-67

32.

 

 

Види спорту

Навчання зоровому сприйняттю та писемному продукуванню

 

Визначати власні

спортивні

уподобання та

потреби

 

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.67-69

33.

 

 

 

Спорт

Навчання сприйняття на слух

 

Визначати власні

спортивні

уподобання та

потреби

 

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.69-71

34.

 

 

Спортивні ігри

Навчання усному продукуванню

 

Популяризувати

фізичну культуру

і спорт

Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом.

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.72-74

35.

 

 

Спорт в Україні

Розвиток  використання граматичного інвентарю

 

 

 

 

Популяризувати

фізичну культуру

і спорт

Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом.

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.74-76

36.

 

 

 

Види спорту

Навчання усної взаємодії та продукування

 

Популяризувати

фізичну культуру

і спорт

Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом.

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.76-78

37.

 

 

Мій улюблений вид спорту

Формування навичок писемної взаємодії та продукування

 

Визначати власні

спортивні

уподобання та

потреби

 

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.78-79

38

 

 

Контроль аудіювання

39.

 

 

Спорт у моєму житті. Розвиток мовленнєвих навичок

 

 

Визначати власні

спортивні

уподобання та

потреби

 

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.80-82

40.

 

 

 

Спорт. Проектна робота

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.82-83

41

 

 

Контроль читання

42

 

 

Спорт у моєму житті. Розвиток мовних навичок

 

 

 

Визначати власні

спортивні

уподобання та

потреби

 

Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом.

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.84-85

43

 

 

Контроль письма

44.

 

 

Домашнє читання.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

Надавати

рекомендації

щодо

дотримання

здорового

способу життя

 

Ст.. 86-87

45

 

 

Узагальнення знань з теми «Спорт»

 

46.

 

 

Контроль говоріння

 

47.

48.

 

 

Підсумкові уроки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
2910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку