Календарне планування із змістовими лініями відповідає чинній програмі. Розраховане для використання в 6 класі загальноосвітніх закладів України до підручника "Англійська мова (6-й рік навчання), 6 класЮ Карпюк О.Д.
6 клас
І семестр
№ уроку |
Дата |
Скориг. |
Тематика ситуативного спілкування |
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Розділ підручника Сторінки |
|
На кінець уроку учень вміє: |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Family and Friends |
||||||||||
1.
|
|
|
Знову до школи Формування навичок сприймання на слух |
Наводити приклади власного внеску у розвиток школи
|
Розповідати про розподіл обов’язків у своєму класі
|
|
Демонструвати розуміння цінності праці
|
Вступ Ст.. 4-6 |
||
2. |
|
|
Навчання зорового сприймання та усного/писемного продукування |
|
Розповідати про розподіл обов’язків у своєму класі
|
Запитувати про/пояснювати правила безпеки дорогою до школи
|
|
Вступ Ст.7-10 |
||
3. |
|
|
Режим дня школяра Розвиток навичок зорового сприйняття |
Наводити приклади власного внеску у розвиток школи
|
Розповідати про розподіл обов’язків у своєму класі
|
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.12-14 |
||
4. |
|
|
Summer rest Формування навичок сприйняття на слух |
|
Пояснювати вибір особистих символів
|
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.14-16 |
||
5. |
|
|
Наші друзі Формування навичок граматичного інвентарю |
|
Працюючи в команді, приймає виважені рішення |
|
Демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту .
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.17-18 |
||
6. |
|
|
Зовнішність наших друзів Формування навичок граматичного інвентарю
|
|
Працюючи в команді, приймає виважені рішення |
Надавати рекомендації щодо дотримання здорового способу життя
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.18-21 |
||
7. |
|
|
My Best Friend Розвиток навичок усної взаємодії |
|
Обговорювати особливості взаємодії особистості та групи
|
Надавати рекомендації щодо дотримання здорового способу життя
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.21-22 |
||
8. |
|
|
Характер мого друга Вдосконалення навичок писемного мовлення |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Пояснювати вибір особистих символів
|
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.23 |
||
9. |
|
|
Друзі. Узагальнення з теми
|
|
|
|||||
|
|
|
An Ordinary Family |
|||||||
10. |
|
|
Моя сім’я Активізація мовного інвентарю |
|
Порівнювати сімейні традиції
|
Аргументувати необхідність дотримання особистої гігієни
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.24-26 |
||
11. |
|
|
Звичайна сім’я Практикум сприйняття на слух |
|
Пояснювати вибір особистих символів |
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.26-28 |
||
12. 13. |
|
|
Зовнішність Розвиток навичок усного продукування та лексичного інвентарю |
|
Пояснювати вибір особистих символів |
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.28-31 |
||
14. 15. |
|
|
Розповідь про сім’ю Навчання граматичного інвентарю |
|
Наводити приклади свого внеску в життя громади
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.
|
Презентувати власні ідеї та ініціативи |
Розділ 1 Урок 2 Ст.32-34 |
||
16. |
|
|
Як виглядають члени твоєї родини? Розвиток усного та писемного продукування |
|
|
Демонструвати розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
Презентувати власні ідеї та ініціативи |
Розділ 1 Урок 2 Ст.34-35 |
||
17. |
|
|
Друзі пізнаються в біді Розвиток мовленнєвих навичок |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.36-38 |
||
18. |
|
|
Про мене. Навчання усному та писемному продукуванню |
|
Пояснювати вибір особистих символів
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.38-40 |
||
19. |
|
|
«Попелюшка» Домашнє читання |
|
Пояснювати вибір особистих символів |
Демонструвати розуміння впливу звичок на стан здоров’я
|
|
Ст..41-42 |
||
20.
|
|
|
«Попелюшка» Домашнє читання |
|
Пояснювати вибір особистих символів |
|
Презентувати власні ідеї та ініціативи |
Ст..42-44 |
||
21
|
|
|
Лексико-граматичний тест. Урок узагальнення з теми |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
School is Cool! |
|||||||
22. |
|
|
Школа Активізація мовного інвентарю теми |
|
Визначати власні уподобання та потреби
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.48-51 |
||
23. 24. |
|
|
Наша школа Навчання граматичного інвентарю |
|
Демонструвати розуміння потреби працювати разом |
|
Демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Розділ 2 Урок 1 Ст.51-54 |
||
25. 26. |
|
|
Our School Is Cool Навчання сприйняття на слух та усної взаємодії |
Обговорювати участь у шкільних екологічних заходах |
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.55-60 |
||
27. |
|
|
Урок англійської мови. Розвиток використання лексичного інвентарю та навичок усного продукування |
|
Визначати власні уподобання та потреби
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.61-62 |
||
28. |
|
|
Шкільні предмети Навчання усній взаємодії |
|
Визначати власні уподобання та потреби Обговорювати шкільні правила
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.63-64 |
||
29. |
|
|
Шкільні правила Формування навичок писемного продукування та взаємодії |
|
Обговорювати шкільні правила Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.65 |
||
30.
|
|
|
Урок узагальнення з теми |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
|
||
|
|
|
My Sports |
|||||||
31. |
|
|
Cпорт Введення лексичного інвентарю теми |
|
Визначати власні спортивні уподобання та потреби |
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.66-67 |
||
32. |
|
|
Види спорту Навчання зоровому сприйняттю та писемному продукуванню |
|
Визначати власні спортивні уподобання та потреби
|
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.67-69 |
||
33.
|
|
|
Спорт Навчання сприйняття на слух |
|
Визначати власні спортивні уподобання та потреби
|
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.69-71 |
||
34. |
|
|
Спортивні ігри Навчання усному продукуванню |
|
Популяризувати фізичну культуру і спорт |
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом.
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.72-74 |
||
35. |
|
|
Спорт в Україні Розвиток використання граматичного інвентарю
|
|
Популяризувати фізичну культуру і спорт |
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом.
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.74-76 |
||
36.
|
|
|
Види спорту Навчання усної взаємодії та продукування |
|
Популяризувати фізичну культуру і спорт |
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом.
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.76-78 |
||
37. |
|
|
Мій улюблений вид спорту Формування навичок писемної взаємодії та продукування |
|
Визначати власні спортивні уподобання та потреби
|
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.78-79 |
||
38 |
|
|
Контроль аудіювання |
|||||||
39. |
|
|
Спорт у моєму житті. Розвиток мовленнєвих навичок
|
|
Визначати власні спортивні уподобання та потреби
|
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.80-82 |
||
40.
|
|
|
Спорт. Проектна робота |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.82-83 |
||
41 |
|
|
Контроль читання |
|||||||
42 |
|
|
Спорт у моєму житті. Розвиток мовних навичок
|
|
Визначати власні спортивні уподобання та потреби
|
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом.
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.84-85 |
||
43 |
|
|
Контроль письма |
|||||||
44. |
|
|
Домашнє читання. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Надавати рекомендації щодо дотримання здорового способу життя |
|
Ст.. 86-87 |
||
45 |
|
|
Узагальнення знань з теми «Спорт»
|
|||||||
46. |
|
|
Контроль говоріння
|
|||||||
47. 48. |
|
|
Підсумкові уроки. |
|
|
|
|
|
||