Календарне планування для 6 класу на ІІ семестр 2017-2018 навчального року 3 години в тиждень за підручником Карпюк з інтегрованими змістовими лініями, мовленнєвою функцією, комунікативними уміннями та мовним інвентарем
№ |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії
Змістові лінії |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||
Граматика |
Лексика |
Зорове сприймання (читання) |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування (письмо) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||
Харчування
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Продукти харчування |
свій вибір, точку зору, власну думку;
розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
|
bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
Ex. 1, p. 92
|
Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94, |
Ex. 4, p. 94 |
Ex. 2, p. 93 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
51 |
|
Їжа для здоров’я |
|
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important |
Ex.2,4 p.94,96 |
|
Ex.3p.96 |
Ex.6,p.96 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Здорова їжа
|
|
VB p.98 |
Ex. 4, p. 96, Ex. 1c, p. 98 |
Ex. 1b, p. 98 |
Ex. 5, p. 97 |
Ex. 1a, p. 98 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Британська їжа
|
Much/ many |
p.101 |
Ex.5, p. 100 |
Ex. 4c, p. 100 |
Ex. 2-4ab, p. 99-100, |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Улюблені страви
|
Would/ wouldn’t |
Remember p.102 |
Ex.3а, p. 102, Ex.4, p. 103 |
Ex.2, p. 102 |
Ex.1, p. 101 |
Ex.3b, p. 102 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Улюблені страви моєї родини |
shall/will be going |
Ex.1, p. 105 |
Ex.6,p.104 |
|
Ex.1, p. 105 |
Ex.2, p. 105 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
На пікнік |
|
|
Ex.2-3, p. 105-106 |
Ex.5-6, p. 104 |
Ex.4b, p. 107, |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
У кафе
|
shall/will be going |
p.108-109 |
Ex.5, p. 108 |
|
Ex.6, p. 108 |
Ex.1-2, p. 109 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
58 |
|
За сніданком
|
|
|
ex 4 a) p 131 |
|
ex 3 p 131 |
ex 4b) p 131 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Вишукана страва |
Revision |
|
ex 2 p 134-137 |
ex 2 p 134-137 |
ex 3 p 137 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Харчування НТЗ |
|
|
Revision |
|
|
Topic |
Ex.2p.130 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Покупки |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
|
Покупки |
власне ставлення до
розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
|
|
Ex.3, p. 111 |
|
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111 |
Ex.2, p. 110 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
62 |
|
Торгівельні центри у Лондоні |
|
Vocabulary box (с. 113) |
ex 1-2 p 112-113 |
Ex.5, p. 112-115 |
Ex. 3 p. 112-115 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
Британські гроші
|
|
Vocabulary box (с. 118)
|
в. 2, с. 117 |
Ex. 1, 2, p. 116-117 |
Ex.1 с)117 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Робимо покупки |
Types of questions |
Vocabulary box (с. 118)
|
|
Ex. 3, 2, p. 118-119 |
Ex. 3b) p. 118-119 |
Ex. 4 p. 119 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
В магазині одягу |
Past Simple |
Bargain, department store, expensive, shop |
Ex. 3, p. 120 |
Ex. 3 p.120 |
Ex. 1 p.120 |
Ex. 2 p.120 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Список покупок |
Degrees of comparison |
|
|
Ex.4-6, p. 121-122 |
Ex.7b,p. 122 |
Ex.7а, p. 122 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Покупки в Лондоні |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; – висловлювати свої враження, почуття та емоції; |
Degrees of comparison |
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
Ex.1а, p. 123 |
|
Ex.1b, p. 123
|
Ex.4p.125 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
68 |
|
Реклама
|
|
|
Ex.3, p. 125
|
Ex.5, p. 126, |
Ex.2, p. 124, |
Ex.4b. p.125 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Мій улюблений магазин
|
|
|
Ex.1,p.128 |
Ex.6 p.127 |
Role-playing |
Project Work p129 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Останній візит в магазин НТЗ |
Past Simple |
p.132 |
ex 6 c 132 |
|
ex 1 p130 |
ex 5 c 132 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Подорож
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
71 |
|
Види транспорту |
свій вибір, точку зору, власну думку;
розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події
|
|
Види транспорту p. 142-143 |
Ex.1,p.142 |
|
Ex.2,p.142 |
Ex.3-4, p. 143, |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
72 |
|
Підготовка до подорожі |
|
Vocabulary Box p.145 |
Ex.1,p. 144, Ex.3а, p. 145 |
Ex.1,p. 144 |
Ex.2,p. 145, Ex.3b,p. 145 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
73 |
|
В аеропорту
|
|
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, |
Ex.5,p. 146, |
|
Ex.7,p 147, |
Ex.6, p. 147, |
|
||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
Сімейна подорож Смітів
|
|
safe, safe, tiring, troublesome |
|
Ex.1, p. 148 |
Ex.3 p. 149 |
Ex.4,p. 149, |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
75 |
|
Подорож вчора та сьогодні |
Past Simple Present Simple |
|
Ex.3, p. 149 |
Ex.6, p. 150, |
Ex.5p. 149 |
Ex.5, p. 150, |
|
||||||||||||||||||||||||||||
76 |
|
На автостанції
|
свій вибір, точку зору, власну думку;
розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події
|
Прислівники |
yet, already, never, ever, recently, lately |
|
Ex.6, p. 150 |
Ex.1-2, p. 151, |
x.3, p. 151 |
|
|||||||||||||||||||||||||||
77 |
|
На автостанції
|
Present Perfect Past Simple |
|
Ex.7, p. 153 |
|
Ex.5-6, p. 152 |
Ex.4, p. 152 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
На вокзалі
|
Tenses |
Carriage, flight, passenger, |
Ex.1, p. 153-154, |
Ex.2, p. 154 |
Ex.3, p. 154 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
79 |
|
На вокзалі
|
|
platform, return, single |
Ex.4-5, p. 154-155 |
|
Dialogues p.155 |
dictation |
|
||||||||||||||||||||||||||||
80 |
|
Лист другу
|
Present Perfect Past Simple |
|
Quiz p.184 |
|
Ex7.p.183 |
Ex.1-2, p. 156 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
81 |
|
Різноманіття подорожей |
Revision |
|
|
Ex.10, p. 185 |
Ex.11, p. 185 |
Ex.12, p. 186, |
|
||||||||||||||||||||||||||||
82 |
|
Подорож НТЗ |
|
|
Revision |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Україна. Велика Британія |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
83 |
|
Країни та національності
|
свій вибір, точку зору, власну думку;
розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події
|
|
Ukraine, Ukrainian England Englishman p.157 |
Ex.1 p. 157 |
Ex.2 p. 157 |
Ex.4 p. 158 |
Ex.3 p. 158 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
84 |
|
Подорожуємо Лондоном.
|
|
Capital, cathedral p.162 |
Ex.1, p. 160 |
Ex.2b, p. 161-162 |
Ex.2a, p. 161 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
Столиці світу
|
|
VB p.164 |
Ex.3, p. 163 |
|
Ex.4p. 164 |
Ex.5, p. 164 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
86 |
|
Тур Лондоном
|
|
VB p.167 |
Ex.5, p. 164-166 |
Ex.2, p.167 |
Ex.6, p.167 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
87 |
|
Подорожуємо навколо світу
|
Superlatives |
|
Ex.3, p. 168 |
Ex.4, p. 169, |
Ex.4b, p. 170, |
Ex.5, p. 169, |
|
||||||||||||||||||||||||||||
88 |
|
Подорожуємо навколо світу
|
Означений артикль «the» |
Continents |
p.171 |
|
Ex.3, p. 173 |
Ex.2, p. 172 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
89 |
|
Цікаві місця світу
|
|
p. 175 |
Ex.2,p. 174-175, |
Ex.2,p. 174-175, |
Ex.1, p. 174, Ex.3-4, p. 175 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
90 |
|
Буклет для туристів
|
Означений артикль «the» |
|
Ex.5p. 176 |
|
Ex.4, p. 175 |
Ex.6 p. 177 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
91 |
|
Листівка
|
|
|
Present Perfect Tense |
Впр.1,178
|
Ex.9, p. 184 |
Ex.2, p. 180 |
Ex.1, p. 180 |
|
|||||||||||||||||||||||||||
92 |
|
Придбання квитків |
Revision |
|
|
Ex.9, p. 184 |
Ex.3, p. 181, |
Ex.4, p. 182 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
93 |
|
Подорож Україною та Великобританією
|
свій вибір, точку зору, власну думку;
розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події
|
|
Revision |
Ex.12, p. 186, Project |
|
Ex.2,187 |
Ex.5, p. 182 |
|
|||||||||||||||||||||||||||
94 |
|
США |
|
|
еx.3,p.187 |
|
еx.4p.,187 |
Ex.5,189 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
Україна Великобританія НТЗ
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
96 |
|
Контроль читання |
|
|
Test |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
97 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Test |
|
||||||||||||||||||||||||||||
98 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
Test |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
99 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Test |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
100 |
|
Узагальнення лексико-граматичного матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
101 |
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||