Календарне планування англ мови 1 клас 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника Quick Minds 1 (Herbert Puchta, Gunter Gerngross, Peter Lewis-Jones), 1 семестр.
Перегляд файлу

АНГЛІЙСЬКА МОВА 1 КЛАС І СЕМЕСТР

32 ГОДИНИ НА І СЕМЕСТР

ГРАФ-СХЕМА ТА НАУКОВИЙ ПРОЕКТ

 

дата

Етап

Граф-схема теми

Науковий проект

 

1

У-М

З-П

Introduction.

Вступний інструктаж. Привітання Hello! Hi!

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Ознайомл. з типовими завд.

 

 

2

З-П

А-П

Привітання. Герої підручника: Whisper, Thunder, Flash, Misty

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Фронт. бесіда з учнями

 

 

3

З-П

А-П

Класні інструкції: listen, stand up, say ‘‘hello’’, sit down, sing

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Фронт. бесіда з учнями

 

 

4

З-П

А-П

Співпраця в парі. Кольори: green, blue, red, yellow

Повтор. осн. теорет.момент.

Адапт.-перетв. діяльність

 

 

5

З-П

А-П

Особливості привітання та знайомства. Цифри: one, two, three, four, five

 

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

 

 

6

З-П

А-П

Особливості привітання та знайомства. How old are you? What’s your name?

Повтор. осн. теорет.момент.

Виклад нового матеріалу.

Адапт.-перетв. діяльність

 

 

7

З-П

А-П

Кольори предметів. Colours: orange, purple, green, red, yellow, blue

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

 

 

 

8

З-П

А-П

Тварини на малюнку Animals: hippo, girae, zebra, flamingo, lion, parrot, elephant

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Сам ост. розв. типов. завд.

 

9

З-П

А-П

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. Гра  Yellow? No!

Повтор. осн. теорет.момент.

Адапт.-перетв. діяльність

 

 

 

10

З-П

А-П

Цифри та кольори. White, black, pink, grey

Повтор. осн. теорет.момент.

Виклад нового матеріалу

Адапт.-перетв. діяльність

 

 

11

З-П

А-П

Опис малюнку. Numbers: six, seven, eight, nine, ten

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу.

Адапт.-перетв. діяльність

 

 

12

С-У

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. Аудіювання. Number song

Сисетамизація і узагальнення знань

 

 

13

У-М

З-П

Друзі (Friends)

Привітання та знайомство. Пісня “What’s your name?”

 

Актуалізація опорних знань

Адапт.-перетв. діяльність

Виклад нового матеріалу

 

14

З-П

А-П

Історія “Meet the Super Friends”.

Актуалізація опорних знань

Сам ост. розв. типов. завд.

 

 

15

З-П

А-П

Цифри: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten

Актуалізація опорних знань

Фронт. бесіда з учнями

Сам ост. розв. типов. завд.

 

 

16

З-П

А-П

Опис предметів. Розуміння ключових слів у висловлюванні

Сам ост. розв. типов. завд.

Адапт.-перетв. діяльність

 

 

 

17

З-П

А-П

Кольори: red, blue, green, orange, purple, yellow, brown; colour, balloon

Літери Aa, Bb

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу

Фронт. бесіда з учнями

 

 

18

С-У

Повторення структур, представлених  у розділі

 

Сисетамизація і узагальнення знань

 

19

У-М

З-П

А-П

В школі (At school)

Назви предметів у класі: pencil, chair, bag, rubber, book, desk, notebook, ruler, pencil case, school

Актуалізація опорних знань

Сам ост. розв. типов. завд.

Адапт.-перетв. діяльність

 

20

З-П

А-П

What’s this? your, my. It’s a (ruler).

Літери Cc, Dd

Актуалізація опорних знань

Адапт.-перетв. діяльність

Виклад нового матеріалу

 

21

З-П

А-П

Повторення мовного матеріалу. Пісня “What’s this”. Літери Ee, Ff

Актуалізація опорних знань

Адапт.-перетв. діяльність

Виклад нового матеріалу

 

 

22

З-П

А-П

Виконання вказівок: Sit,

Open your..., Close your...,

Pass me...

Повтор. осн. теорет.момент.

Виклад нового матеріалу

Адапт.-перетв. діяльність

 

 

23

З-П

А-П

Розвиток навичок аудіювання. Історія “Watch out, Flash!”

Літери Gg, Hh

 

Сам ост. розв. типов. завд.

Адапт.-перетв. діяльність

 

 

24

З-П

А-П

С-У

Обговорення історії. Звук a [æ]. A fat rat in a black bag.

Актуалізація опорних знань

Аналітико-синтетичні впр.

Сисетамизація і узагальнення знань

 

 

25

У-М

З-П

А-П

Давай пограємось! (Let’s

play!)

Назви іграшок: kite, doll, monster, plane, ball, go-kart, toy shop, race, computer game, train, car, bike.  Пісня “Toy shop”

 

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу

Фронт. бесіда з учнями

 

 

26

А-П

З-П

 

Повторення мовного матеріалу. What’s your favourite toy?

Літери Ii, Jj

 

Актуалізація опорних знань

Фронт. бесіда з учнями

Аналітико-синтетичні впр.

 

 

27

К-Р

Контроль говоріння. Повідомлення про свої смаки та уподобання

 

Адапт.-перетв. діяльність

 

28

З-П

А-П

Опис предметів. Лексика: long, short, big, small, ugly, beautiful, old, new

Актуалізація опорних знань

Виклад нового матеріалу

Фронт. бесіда з учнями

Аналітико-синтетичні впр.

 

 

29

З-П

А-П

К-Р

Аудіювання. Історія “The go-kart race”. Літери Kk, Ll

Повтор. осн. теорет.момент

Сам ост. розв. типов. завд.

Адапт.-перетв. діяльність

 

 

30

З-П

А-П

К-Р

Читання простих слів та словосполучень, які закінчуються на фонікс –ad, а також на фонікси, які раніше вивчалися

Літери Mm, Nn

Актуалізація опорних знань

Фронт. бесіда з учнями

Аналітико-синтетичні впр.

 

 

31

К-Р

Опис улюбленої іграшки.

Аналітико-синтетичні впр.

 

 

32

С-У

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. Підведення підсумків роботи І півріччя

Сисетамизація і узагальнення знань

 

 

doc
Додав(-ла)
РОМАНЮК ТЕТЯНА
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
7 листопада 2021
Переглядів
5229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку