АНГЛІЙСЬКА МОВА 1 КЛАС І СЕМЕСТР
32 ГОДИНИ НА І СЕМЕСТР
ГРАФ-СХЕМА ТА НАУКОВИЙ ПРОЕКТ
дата |
№ |
Етап |
Граф-схема теми |
Науковий проект |
|
1 |
У-М З-П |
Introduction. Вступний інструктаж. Привітання Hello! Hi! |
Актуалізація опорних знань Виклад нового матеріалу. Ознайомл. з типовими завд.
|
|
2 |
З-П А-П |
Привітання. Герої підручника: Whisper, Thunder, Flash, Misty |
Актуалізація опорних знань Виклад нового матеріалу. Фронт. бесіда з учнями
|
|
3 |
З-П А-П |
Класні інструкції: listen, stand up, say ‘‘hello’’, sit down, sing |
Актуалізація опорних знань Виклад нового матеріалу. Фронт. бесіда з учнями
|
|
4 |
З-П А-П |
Співпраця в парі. Кольори: green, blue, red, yellow |
Повтор. осн. теорет.момент. Адапт.-перетв. діяльність
|
|
5 |
З-П А-П |
Особливості привітання та знайомства. Цифри: one, two, three, four, five
|
Актуалізація опорних знань Виклад нового матеріалу.
|
|
6 |
З-П А-П |
Особливості привітання та знайомства. How old are you? What’s your name? |
Повтор. осн. теорет.момент. Виклад нового матеріалу. Адапт.-перетв. діяльність
|
|
7 |
З-П А-П |
Кольори предметів. Colours: orange, purple, green, red, yellow, blue |
Актуалізація опорних знань Виклад нового матеріалу.
|
|
8 |
З-П А-П |
Тварини на малюнку Animals: hippo, giraffe, zebra, flamingo, lion, parrot, elephant |
Актуалізація опорних знань Виклад нового матеріалу. Сам ост. розв. типов. завд. |
|
9 |
З-П А-П |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. Гра Yellow? No! |
Повтор. осн. теорет.момент. Адапт.-перетв. діяльність
|
|
10 |
З-П А-П |
Цифри та кольори. White, black, pink, grey |
Повтор. осн. теорет.момент. Виклад нового матеріалу Адапт.-перетв. діяльність
|
|
11 |
З-П А-П |
Опис малюнку. Numbers: six, seven, eight, nine, ten |
Актуалізація опорних знань Виклад нового матеріалу. Адапт.-перетв. діяльність
|
|
12 |
С-У |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. Аудіювання. Number song |
Сисетамизація і узагальнення знань
|
|
13 |
У-М З-П |
Друзі (Friends) Привітання та знайомство. Пісня “What’s your name?”
|
Актуалізація опорних знань Адапт.-перетв. діяльність Виклад нового матеріалу |
|
14 |
З-П А-П |
Історія “Meet the Super Friends”. |
Актуалізація опорних знань Сам ост. розв. типов. завд.
|
|
15 |
З-П А-П |
Цифри: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten |
Актуалізація опорних знань Фронт. бесіда з учнями Сам ост. розв. типов. завд.
|
|
16 |
З-П А-П |
Опис предметів. Розуміння ключових слів у висловлюванні |
Сам ост. розв. типов. завд. Адапт.-перетв. діяльність
|
|
17 |
З-П А-П |
Кольори: red, blue, green, orange, purple, yellow, brown; colour, balloon Літери Aa, Bb |
Актуалізація опорних знань Виклад нового матеріалу Фронт. бесіда з учнями
|
|
18 |
С-У |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Сисетамизація і узагальнення знань |
|
19 |
У-М З-П А-П |
В школі (At school) Назви предметів у класі: pencil, chair, bag, rubber, book, desk, notebook, ruler, pencil case, school |
Актуалізація опорних знань Сам ост. розв. типов. завд. Адапт.-перетв. діяльність |
|
20 |
З-П А-П |
What’s this? your, my. It’s a (ruler). Літери Cc, Dd |
Актуалізація опорних знань Адапт.-перетв. діяльність Виклад нового матеріалу |
|
21 |
З-П А-П |
Повторення мовного матеріалу. Пісня “What’s this”. Літери Ee, Ff |
Актуалізація опорних знань Адапт.-перетв. діяльність Виклад нового матеріалу
|
|
22 |
З-П А-П |
Виконання вказівок: Sit, Open your..., Close your..., Pass me... |
Повтор. осн. теорет.момент. Виклад нового матеріалу Адапт.-перетв. діяльність
|
|
23 |
З-П А-П |
Розвиток навичок аудіювання. Історія “Watch out, Flash!” Літери Gg, Hh
|
Сам ост. розв. типов. завд. Адапт.-перетв. діяльність
|
|
24 |
З-П А-П С-У |
Обговорення історії. Звук a [æ]. A fat rat in a black bag. |
Актуалізація опорних знань Аналітико-синтетичні впр. Сисетамизація і узагальнення знань
|
|
25 |
У-М З-П А-П |
Давай пограємось! (Let’s play!) Назви іграшок: kite, doll, monster, plane, ball, go-kart, toy shop, race, computer game, train, car, bike. Пісня “Toy shop”
|
Актуалізація опорних знань Виклад нового матеріалу Фронт. бесіда з учнями
|
|
26 |
А-П З-П
|
Повторення мовного матеріалу. What’s your favourite toy? Літери Ii, Jj
|
Актуалізація опорних знань Фронт. бесіда з учнями Аналітико-синтетичні впр.
|
|
27 |
К-Р |
Контроль говоріння. Повідомлення про свої смаки та уподобання
|
Адапт.-перетв. діяльність |
|
28 |
З-П А-П |
Опис предметів. Лексика: long, short, big, small, ugly, beautiful, old, new |
Актуалізація опорних знань Виклад нового матеріалу Фронт. бесіда з учнями Аналітико-синтетичні впр.
|
|
29 |
З-П А-П К-Р |
Аудіювання. Історія “The go-kart race”. Літери Kk, Ll |
Повтор. осн. теорет.момент Сам ост. розв. типов. завд. Адапт.-перетв. діяльність
|
|
30 |
З-П А-П К-Р |
Читання простих слів та словосполучень, які закінчуються на фонікс –ad, а також на фонікси, які раніше вивчалися Літери Mm, Nn |
Актуалізація опорних знань Фронт. бесіда з учнями Аналітико-синтетичні впр.
|
|
31 |
К-Р |
Опис улюбленої іграшки. |
Аналітико-синтетичні впр.
|
|
32 |
С-У |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. Підведення підсумків роботи І півріччя |
Сисетамизація і узагальнення знань
|