Календарне планування англійська мова І семестр 1 клас Карпюк О.Д. Календарне планування складено відповідно до чинної програми.
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції |
Експоненти функцій (засоби вираження) |
Лексика |
Зорове та слухове сприймання |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Пісні та римівки |
Примітки |
||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі», Introduction Тема 1: Unit 1 Hello, Friends! |
|||||||||||
1. |
01.09 |
Привіт, Сем! |
Привітатися, представити себе; представити друга (подругу); ставити запитання, відповідати на них, виражати настрій; подякувати; |
Listen. Listen and repeat. |
listen, sing, make, point, repeat, have a talk |
PB t .1,2 p.7; AB t.1 p.4 |
PB t.3 p.7 AB t.2 p.4 |
|
|
|
|
2. |
06.09 |
Привіт, Сем! |
Hello! Hi! Hooray! I'm ... Hello, Sam! |
say, act out, I, Smiling Sam |
PB t.1,2 p.9 |
AB t.1 p.5 |
|
Hello, friends! |
|
||
3. |
08.09 |
Привіт! Мене звати... |
Hello, I'm ... |
Liz, Nick, Ben, Vic |
PB t.1,2 p.10 |
PB t.3 p.10 AB t.1 p.6 |
|
|
|
||
4. |
13.09 |
Привіт! Я – Лоу! |
Hello, I'm Lou. — Hello, Lou! |
Mary, Sue, Lou, Harry |
PB t.1,2 p.11 |
AB t.1 p.7 |
PB t.3 р.11 |
|
|
||
5. |
15.09 |
Як тебе звати? |
— What's your name? — My name is.. |
your, my |
PB t.1 p.12 |
PB t.2,3 p.12 |
|
What is your name? |
|
||
6. |
20.09 |
До побачення! |
Goodbye. Bye. |
|
PB t.1,2 p.14 |
PB t.3 p.14 AB t.1 p.9 |
|
Goodbye, friends! |
|
||
7. |
22.09 |
Приємно познайомитися! |
How are you? — I'm fine. Nice to meet you. |
you |
PB t.1,2 p.15 |
PB t.3 p.15 AB t.1 p.10 |
|
Nice to meet you! |
|
||
8. |
27.09 |
Час для історії. |
Thank you. |
Ann |
PB t.1,2 p.17 |
AB t.1 p.11 |
|
|
|
||
9. |
29.09 |
Підсумковий урок з теми «Hello,Friends!» |
|
|
|
PB t.1 p.18 AB t.1 p.12 |
AB t.2 p.12 |
|
|
|
|
Тематика ситуативного спілкування: «Моя школа», «Шкільне приладдя» та «Шкільні меблі» Тема 2: Unit 2 My School |
|||||||||||
10. |
04.10 |
Моя школа. |
Вміти поставити питання, запитати про предмети/дати відповідь на поставлене питання; полічити від 1 до 10; мати уяву про кількість будь- яких предметів; знати назви шкільного приладдя; розуміти і відтворювати команди, що застосовують на уроці; взаємодіяти з вчителем (реагувати на його запитання, вирази). |
|
school tree, bag, pen, pencil, book, me |
PB t.1,2 p.20 AB t.1 p.13 |
PB t.2,3p.20-21 |
|
School Tree |
|
|
11. |
06.10 |
Вгадай, що це?
|
It's a ... |
|
PB t.1,2 p.22 AB t.1 p.14 |
PB t.3 p.22 AB t.2 p.14 |
|
|
|
||
12. |
11.10 |
Це… |
|
table, pencil case, chair, and |
PB t.1 p.23 |
PB t.2,3 p.23 AB t.1 - p.15 |
|
|
|
||
13. |
13.10 |
Це – ручка? Так. |
Is it a .? Yes, it is. No, it isn't. |
|
PB t.1,2 p.24 |
|
|
|
|
||
14. |
25.10 |
Що це? |
What is it? - It's a ... |
|
PB t.1 p.25 |
|
|
What is it? |
|
||
15. |
27.10 |
Давайте рахувати! |
Clap! Two bags, six pencils. |
one, two, three, four, five, six |
PB t.1,2 p.26 |
PB t.3 p.26 |
AB t.1 p.19 |
Clap with me! |
|
||
16. |
01.11 |
Давайте займатися! |
Stand up. Sit down. |
Meg, Ted, Fred, boy, girl, little, floor |
PB t.1p.27 AB t.1 p.20 |
PB t.2,3 p.27 AB t.2 - p.20 |
|
Two little girls... |
|
||
17. |
03.11 |
На уроці. |
Good morning. Open your books. |
open, close, take, teacher, we |
PB t.1,2,3 p.28 |
PB t.4 p.29 |
|
We're at school today |
|
||
18. |
08.11 |
Час для історії. |
Take a ... |
robot, round, up, down, Toy Land |
PB t.1,2,4 p.31 |
AB t.1 p.22 |
|
Robot Sam |
|
||
19. |
10.11 |
Підсумковий урок з теми «My school» |
|
|
PB t.3 p.33 AB t.1 p.23 |
PB t.1,2 p.32 |
|
|
|
||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі», Тема 3: Unit 3 Family and Friends |
|||||||||||
20. |
15.11 |
Це мої мама і тато. |
Вміти поставити питання, запитати про родичів/ представити їх; розрізняти поняття хлопчик/ дівчинка; представити друга(подругу); ставити запитання, відповідати на них; запитувати про самопочуття/ відповідати на поставлене питання. |
This is my … |
family, father, mother, sister, brother |
PB t.1,2 p.34 |
PB t.3 p.34 AB t.1 p.24 |
|
Hello, father! |
|
|
21. |
17.11 |
Це мій друг Макс. |
How are you? — I'm fine. Thank you. |
friend, Max |
PB t.1 p.35 |
PB t.3,4 p.35 AB t.1 p.25 |
|
|
|
||
22. |
29.11 |
Хто це? |
Who is this? |
|
PB t.1 p.36 |
PB t.2 p.36 |
|
|
|
||
23. |
01.12 |
Це моя родина. |
|
grandmother, grandfather, granny, uncle, Dan, Emily |
PB t.1,2 p.37 |
PB t.3,4,5 pp.37-38; |
|
My Dear Family |
|
||
24. |
06.12 |
Це – хлопчик. |
This is Lee. He is a boy. |
he, she, Tom, Jim, Jane |
PB t.1,2 p.39 |
PB t.3 p.39 AB t.1 p.28 |
|
|
|
||
25. |
08.12 |
Знайомтесь – мої друзі. |
Meet Oksana. She is my friend. |
|
PB t.1 p.40 |
PB t.2 p.40 AB t.1 p.29 |
|
|
|
||
26. |
13.12 |
Це Біл чи не так? |
Is this Bill? - Yes, he is. / No, he isn't. |
|
PB t.1 p.41 |
PB t.2 p.41 |
|
|
|
||
27. |
15.12 |
Час для історії. |
How is Jim? - He is fine. Thank you |
they, love, them |
PB t. 1,2,5 pp.42-43 |
PB t.3 p.43 AB t.1 p.32 |
|
Is this your father? |
|
||
28. |
20.12 |
Час для історії. |
|
|
PB t.1 p.44 |
PB t.3,4 p.45 AB t.1 p.33 |
|
|
|
||
29. |
22.12 |
Підсумковий урок з теми «Family and Friends» |
Повторення всіх засобів мовлення та лексичних одиниць, вивчених за перше півріччя |
Контроль знань |
|
|
|
||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі» «Домашні улюбленці»,«Кольори» Тема 4: Unit 4 My Pets (6 годин) |
|||||||||||
30. |
27.12 |
Мої маленькі улюбленці. |
Знати назви всіх домашніх улюбленців; вміти запитати про домашніх тварин/ розказати про них, описати їх; розрізняти поняття великий/ маленький, співвідносити ціпоняття з конкретними тваринами. |
What is this? - Look! It's a... Wow! |
pet, fish, parrot, hamster, rabbit, mouse |
PB t.1,3 pp.46-47 |
PB t. 2 p.47 |
|
|
|
|
31. |
29.12 |
Домашні улюбленці – найкращі друзі. |
Is it a ...? - Yes, it is. / No, it isn't. |
dog, cat, pig, bird, turtle |
PB t.1,3 p.48 |
PB t. 2 p.49 |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|||||||||||