Календарно-тематичне планування з англійської мови І семестр 5 клас. Підручник: "Англійська мова" Карпюк О.Д. Видавництво "Астон"

Про матеріал

Календарне планування англійська мова І семестр 5 клас Карпюк О.Д.

Календарне планування англійська мова І семестр 5 клас Карпюк складено до чинної програми й згідно з методичними рекомендаціями.

Перегляд файлу

 

КТП з англійської мови для 5 класу на І семестр за підручником  Карпюк О. Д. – 2021 (3,5 год)

2023/2024н.р.

 

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

 

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

 

LET’S GET STARTED! (2год)

 

Змістові лінії: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності, вибудовує товариські стосунки з іншими

 

1.

01.09

вміти розповісти про себе

 

Привітання

 

 

Ex.1, p.6

 

 

 

 

 

Ex.2, p.6

Ex.4, p.7

 

 

Ex.3, p.7

2.

 

05.09

 

 

вміти давати відповіді на питання

Розкажи про себе

 

 

 

Ex.7, p.8

Ex.6, p.8

 

Ex.5, p.7

за завданням вчителя

 

 

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії

особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом;

      Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

         Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

 

 

ТЕМА 1. SCHOOL IS COOL (12 год)

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

3.

(1)

06.09

вміти розповісти про свої заняття, презентувати вебсайт

 

Наші захоплення

message

website

careful

personal

safe

to chat

to contact

all around the world

 

 

Ex.1, p.10

Ex.3, p.11

 

Ex.2, p.10

Ex.3, p.11

 

 

за завданням вчителя

4.

(2)

08.09

вміти називати свій улюблений предмет, пояснити, чому він подобається

 

Шкільні предмети

maths german music

pe (physical education) geography

french

science history art

it (information technology

 

 

Ex.4, p.12

Ex.1, p.12

Ex.2, p.12

Ex.3, p.12

Ex.4, p.12

 

Ex.5, p.12

5.

(3)

11.09

розповідати про свої шкільні предмети і про види діяльності на уроках

 

На уроках

battle

creature

calculation

subject

timetable

fascinating

to divide

to multiply

to subtract

 

 

Ex.1, p.14

Ex.2, p.14

Ex.4, p.14

Ex.3, p.14

 

за завданням вчителя

6.

(4)

 

12.09

вміти вживати Past Simple на письмі, створювати питальні, заперечні речення

Школа. Граматика. Present Simple

always

usually

often

sometimes

never

Present  Simple

 

 

Ex.2, p.15

Ex.3, p.15

Ex.1, p.15

Ex.2, p.15

Ex.3, p.15

 

за завданням вчителя

7.

(5)

 

15.09

вміти в парах розповісти про свій перший тиждень у школі

 

Наші вчителі

Maths

PE

History

curious

horrible

strict

unusual

wrong

 

 

Ex.3, p.16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1, p16

Ex.1, p.16

Ex.5, p.16

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2, p.16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.3, p.16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

(6)

19.09

знати порядкові числівники, вживати їх в діалогах

 

Школа. Лексика. Числівники

Cardinal numbers

Ordinal  numbers

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2, p17

Ex.3, p17

 

 

 

 

Ex.1, p17

Ex.3, p17

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

 

9.

(7)

20.09

вміти скласти речення, правильно вживаючи ступені порівняння прикметників

 

Школа.

Мій улюблений предмет. Прикметники

 

adjective

degrees 

of  comparison

 

Ex.3, p18

 

Ex.2, p18

 

Ex.1, p18

Ex.2, p18

 

 

за завданням вчителя

 

10.

(8)

22.09

вміти розпитати однокласників про їхній улюблений предмет

 

Мої уроки

 

 

Ex.1, p.19

Ex.2, p.19

 

 

Ex.3, p.19

Ex.4, p.19

 

 

 

за завданням вчителя

 

11.

(9)

26.09

вміти написати листа друг про свій робочий день

Мій робочий день

 

 

Ex.3, p.20

 

Ex.1, p.20

 

 

Ex.4, p.20

 

Ex.2, p.20

 

 

за завданням вчителя

 

12.

(10)

27.09

пригадати вивчений матеріал

 

Школа. Повторення

 

 

Ex.4, p.21

 

Ex.1, p.21

 

Ex.2, p.21

Ex.5, p.21

Ex.6, p.22

Ex.10,p.23

Ex.3, p.21

Ex.8, p.23

Ex.9, p.23

 

 

Ex11, p.23

 

13.

(11)

29.09

 

 

 

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

 

Діагностична робота №1

 

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

14.

(12)

03.10

узагальнити знання, виконавши завдання

Школа. Урок узагальнення знань

 

battles, calculation, subject, IT, to divide,

to multiply, to subtract, fascinating, chat

 

 

 

 

 

Ex.1,p.24

Ex.2,p.24

Ex.3,p.24

Ex.4,p.24

Ex.5,p.24

 

 

за завданням вчителя

 

 

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок;

      Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

         Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

 

 

 

 

ТЕМА 2. WHAT ABOUT YOUR  FAMILY? (13 год)

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

15.

(1)

04.10

вивчити слова, вміти прочитати і зрозуміти тексти

 

Близнюки

pain

power

twin

to compete

to enjoy

to grow up

together

each other

 

 

Ex.1,p.26

Ex.2,p.26

Ex.3,p.27

 

 

Ex.4,p.27

 

 

 

за завданням вчителя

 

16.

(2)

06.10

вміти поговорити в парах за темою уроку

 

Моя сім’я

a relative

an only child

сuddly

to be a real pain in the neck

 

 

Ex.1,p.28

Ex.2,p.28

Ex.3,p.28

 

 

за завданням вчителя

 

17.

(3)

09.10

вивчити слова, зрозуміти зміст прочитаного та вміти виконати завдання до тексту

 

Мій молодший брат

 

nuisance

to annoy

to follow

to scream

luckily

to do chores

to get angry

to make a mess

 

 

Ex.2,p.29

Ex.4,p.30

Ex.3,p.30

 

Ex.1,p.29

Ex.5,p.30

 

Ex.7,p.30

Ex.6,p.30

18.

(4)

10.10

вміти запитати та дати відповідь на питання в Present Continuous

 

Розповідь про себе. Граматика. Present Continuous

 

 

Present  Continuous

Ex.1,p.31

Ex.3,p.31

 

Ex.2,p.31

 

Ex.4,p.31

19.

(5)

12.10

вміти дискутувати за заданою темою

Ким би ти  хотів бути..?

journalist

mystery

quality

dangerous

hard-working

patient

to solve

definitely

 

would like

Wouldn’t like to be…

Would like to be…

 

Ex.1,p.32

 

Ex.2,p.32

Ex.3,p.32

 

за завданням вчителя

 

20.

(6)

24.10

знати лексику з теми, вміти вживати в реченнях

 

 

Моя родина. Лексика

musician

astronaut

hairdresser

engineer

mechanic

burglar

to babysit

to repair

 

 

Ex.5,p.33

Ex.2,p.33

Ex.4,p.33

Ex.1,p.33

Ex.3,p.33

 

за завданням вчителя

 

21.

(7)

25.10

розуміти вживання речень в Present Simple / Present Continuous

 

Моя родина. Граматика.

Present Simple /the Present Continuous

 

 

Present  Simple  /  Present  Continuous

Wh-Questions

 

 

Ex.3,p.34

Ex.1,p.34

Ex.2,p.34

Ex.3,p.34

 

за завданням вчителя

 

22.

(8)

27.10

вміти описати своє родинне фото

 

Родинне фото

 

 

 

Ex.3,p.35

Ex.4,p.35

Ex.1,p.35

Ex.2,p.35

 

 

за завданням вчителя

 

23.

(9)

31.10

написати коротке повідомлення, про те, ким би ви хотіли бути

 

Моя мама

 

 

Ex.1,p.36

 

 

Ex.2,p.36

 

Ex.3,p.36

24.

(10)

 

01.11

пригадати вивчений матеріал, вміти утворити різні типи питань

 

Моя родина. Повторення

 

 

Ex.5,p.38

 

Ex.1,p.37

Ex.2,p.37

Ex.4,p.37

 

 

 

Ex.3,p.37

25.

(11)

 

03.11

пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою

 

 

Моя родина. Повторення

 

 

 

Ex.7,p.39

Ex.8,p.39

Ex.6,p.39

Ex.9,p.39

Ex.10,p.39

Ex.11,p.39

 

 

Ex.12,p.39

26.

(12)

 

07.11

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.

 

 

Діагностична робота №2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

27.

(13)

 

08.11

узагальнити знання, виконавши завдання

Моя родина. Урок узагальнення знань

mystery, grow up, solve, only child, twins, journalist, cuddly, relatives

 

 

 

 

Ex.2,p.40

Ex.3,p.40

Ex.1,p.40

 

за завданням вчителя

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності, спілкування

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами;

      Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

         Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

 ТЕМА 3. IT’S TASTY! (12год)

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

28.

(1)

10.11

вміти зрозуміти прочитаний та прослуханий текст

 

Національні кухні

cuisine, pasta, baguettes, seafood,

macaroons, dessert, tiramisu,

croissants, raw, champagne, snails,

probably, noodles, Japanese, Asians

 

 

Ex.1,p.42

Ex.2,p.42

Ex.3,p.43

Ex.4,p.43

 

 

за завданням вчителя

 

29.

(2)

14.11

вивчити слова, назвати свої улюблені овочі та фрукти

 

Це смачно! Лексика

spaghetti, rice, fish

meat, cocoa, tea

boiled eggs, fried eggs, soup chips, bread, doughnuts, butter, crisps, jam. honey, cheese, ham

a sandwich, sausages

salad, yoghurt

 

 

 

Ex.1,p.44

Ex.2,p.44

Ex.3,p.44

 

 

за завданням вчителя

 

30.

(3)

15.11

вміти розповісти про різну їжу та напої

 

Здорова та шкідлива їжа

crisps, peanuts

bone, health

skin, (un)healthy

to be rich in

to skip a meal

 

 

Ex.3,p.46

Ex.4,p.46

Ex.5,p.46

Ex.1,p.45b

Ex.1,p.45а

Ex.2,p.45

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

31.

(4)

17.11

розповідати про улюблену їжу, використовуючи Present Perfect

Це смачно!

Граматика.

Present Perfect

 

Present  Perfect

Form: have/has + Past Participle

 

 

 

Ex.1,p.47

Ex.2,p.47

Ex.3,p.47

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

32.

(5)

28.11

вміти запитати та відповісти про приготування їжі

Готуємо разом

pan, recipe

square delicious

delighted, tasty 

to bake, to mix

to smell

on my/his/their own

 

forget-forgot-forgotten

Must / Mustn’t

Ex.2,p.48

 

Ex.4,p.48

 

Ex.1,p.48

Ex.3,p.48

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.5,p.48

 

33.

(6)

 

 

 

29.11

розповідати про прийоми їжі

Прийоми їжі.

Лексика

 

breakfast, brunch, lunch, dinner, supper

For breakfast I usually have …

 

 

 

Ex.2,p.49

Ex.3,p.49

 

 

Ex.1,p.49

Ex.3,p.49

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

34.

(7)

01.12

вміти розповісти про продукти, вживаючи some/any

Продукти.

Граматика. Злічувані та незлічувані іменники

 

 

 

some, any

Countables  аnd  Uncountables

 

Ex.1,p.50

Ex.2,p.50

Ex.3,p.50

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

35.

(8)

 

 

 

05.12

складати діалоги за темою

В магазині

 

 

 

How much is…?

It’s…

 

Ex.1,p.51

 

Ex.2,p.51

Ex.3,p.51

 

 

 

за завданням вчителя

 

 

36.

(9)

 

 

06.12

вміти написати рецепт

Рецепт тістечка

 

 

 

 

to combine

to cool

to prepare

to stir

completely

The verb TO NEED

Ex.1,p.52

 

Ex.1,p.52

 

Ex.2,p.52

 

 

 

за завданням вчителя

 

37.

(10)

 

08.12

пригадати вивчений матеріал, поговорити про прийоми їжі

 

 

Це смачно!

Повторення

 

 

many, much

 

 

Ex.1,p.53

Ex.3,p.53

Ex.8,p.54

 

Ex.2,p.53

Ex.4,p.54

Ex.6,p.54

Ex.9,p.55

 

 

 

Ex.2,p.53

Ex.7,p.54

Ex.11,p.55

 

 

 

 

Ex.5,p.54

Ex.10,p.55

 

 

 

 

 

Ex.12,p.55

 

38.

(11)

12.12

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

 

Діагностична робота №3

 

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

39.

(12)

 

13.12

узагальнити знання, виконавши завдання

Це смачно!

Урок узагальнення знань

 

 

yoghurt, butter, boiled eggs, brunch, cornflakes, snack tasty, bones, honey, smell, bake, own, delighted, fish and chips

 

 

 

 

Ex.1,p.56

Ex.2,p.56

Ex.3,p.56

Ex.4,p.56

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності, креативність

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу.

      Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування;

         Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

ТЕМА 4. IT’S TIME TO CELEBRATE (13год)

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

40.

(1)

15.12

вміти знайти інформацію в інтернеті про свята

 

Свята

custom, firework

parade, famous

festive, holy

religious, to honour

to depend (on)

to honour

in honour of

 

 

Ex.1,p.58

 

Ex.3,p.59

 

Ex.2,p.58

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.4,p.59

 

41.

(2)

19.12

вміти спілкуватись про свята

 

Свята

 

 

Ex.3,p.60

 

 

Ex.1,p.60

 

Ex.2,p.60

 

 

Ex.4,p.60

Ex5,p.60

 

Ex.6,p.60

 

42.

(3)

20.12

вміти описувати свята

Хеловін. Різдво

 

 

 

Ex.1,p.61

Ex.4,p.62

 

Ex.5,p.62

 

Ex.4,p.62

 

Ex.2,p.61

 

 

 

Ex.3,p.61

 

за завданням вчителя

 

43.

(4)

22.12

розповідати про свята в Past Simple

Свята.

Граматика.

Past Simple of the verb ‘to be’

 

 

Past Simple of the verb ‘to be’

Ex.2,p.63

 

Ex.2,p.63

Ex.3,p.63

 

 

 

Ex.1,p.63

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

44.

(5)

26.12

презентувати своє улюблене свято

 

Улюблені свята

 

 

 

begin-began

make -made

have — had

 

Ex.2,p.64

Ex.3,p.64

Ex.5,p.64

 

Ex.1,p.64

Ex.4,p.64

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

45.

(6)

 

 

 

27.12

розповідати про вечірки

 

Вечірка.

Лексика

decorate, celebrates, Chinese, traditions, fireworks, January, look forward, good luck

 

Ex.3,p.65

 

 

 

Ex.2,p.65

 

 

 

 

Ex.1,p.65

Ex.4,p.65

 

 

Ex.5,p.65

 

46.

(7)

29.12

розповідати про свій вільний час в Past Simple

 

Свята.

Граматика.

Past  Simple  (Irregular  Verbs)

 

 

Past  Simple  (Irregular  Verbs)

Ex.2,p.66

 

 

Ex.3,p.66

 

Ex.1,p.66

 

 

 

 

 

 

Ex.4,p.66

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
3384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку