Календарне планування англійська мова І семестр 5 клас Карпюк О.Д.
Календарне планування англійська мова І семестр 5 клас Карпюк складено до чинної програми й згідно з методичними рекомендаціями.
КТП з англійської мови для 5 класу на І семестр за підручником Карпюк О. Д. – 2021 (3,5 год)
2023/2024н.р.
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
LET’S GET STARTED! (2год)
Змістові лінії: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності, вибудовує товариські стосунки з іншими
|
|||||||||||
1. |
01.09 |
вміти розповісти про себе
|
Привітання |
|
|
Ex.1, p.6
|
Ex.2, p.6 |
Ex.4, p.7 |
|
|
Ex.3, p.7 |
2. |
05.09
|
вміти давати відповіді на питання |
Розкажи про себе |
|
|
|
Ex.7, p.8 |
Ex.6, p.8 |
|
Ex.5, p.7 |
за завданням вчителя |
Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом; Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
ТЕМА 1. SCHOOL IS COOL (12 год)
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
3. (1) |
06.09 |
вміти розповісти про свої заняття, презентувати вебсайт
|
Наші захоплення |
message website careful personal safe to chat to contact all around the world
|
|
Ex.1, p.10 Ex.3, p.11 |
|
Ex.2, p.10 Ex.3, p.11 |
|
|
за завданням вчителя |
4. (2) |
08.09 |
вміти називати свій улюблений предмет, пояснити, чому він подобається
|
Шкільні предмети |
maths german music pe (physical education) geography french science history art it (information technology
|
|
Ex.4, p.12 |
Ex.1, p.12 |
Ex.2, p.12 |
Ex.3, p.12 Ex.4, p.12 |
|
Ex.5, p.12 |
5. (3) |
11.09 |
розповідати про свої шкільні предмети і про види діяльності на уроках
|
На уроках |
battle creature calculation subject timetable fascinating to divide to multiply to subtract
|
|
Ex.1, p.14 |
Ex.2, p.14 |
Ex.4, p.14 |
Ex.3, p.14 |
|
за завданням вчителя |
6. (4)
|
12.09 |
вміти вживати Past Simple на письмі, створювати питальні, заперечні речення |
Школа. Граматика. Present Simple |
always usually often sometimes never |
Present Simple |
|
|
Ex.2, p.15 Ex.3, p.15 |
Ex.1, p.15 Ex.2, p.15 Ex.3, p.15 |
|
за завданням вчителя |
7. (5)
|
15.09 |
вміти в парах розповісти про свій перший тиждень у школі
|
Наші вчителі |
Maths PE History curious horrible strict unusual wrong
|
|
Ex.3, p.16
|
Ex.1, p16 |
Ex.1, p.16 Ex.5, p.16
|
Ex.2, p.16
|
|
Ex.3, p.16
|
8. (6) |
19.09 |
знати порядкові числівники, вживати їх в діалогах
|
Школа. Лексика. Числівники |
Cardinal numbers Ordinal numbers |
|
|
|
Ex.2, p17 Ex.3, p17
|
Ex.1, p17 Ex.3, p17
|
|
за завданням вчителя
|
9. (7) |
20.09 |
вміти скласти речення, правильно вживаючи ступені порівняння прикметників
|
Школа. Мій улюблений предмет. Прикметники |
|
adjective degrees of comparison |
|
Ex.3, p18
|
Ex.2, p18
|
Ex.1, p18 Ex.2, p18
|
|
за завданням вчителя
|
10. (8) |
22.09 |
вміти розпитати однокласників про їхній улюблений предмет
|
Мої уроки |
|
|
Ex.1, p.19 Ex.2, p.19
|
|
Ex.3, p.19 Ex.4, p.19
|
|
|
за завданням вчителя
|
11. (9) |
26.09 |
вміти написати листа друг про свій робочий день |
Мій робочий день |
|
|
Ex.3, p.20
|
Ex.1, p.20
|
Ex.4, p.20
|
Ex.2, p.20
|
|
за завданням вчителя
|
12. (10) |
27.09 |
пригадати вивчений матеріал
|
Школа. Повторення |
|
|
Ex.4, p.21
|
Ex.1, p.21
|
Ex.2, p.21 Ex.5, p.21 Ex.6, p.22 Ex.10,p.23 |
Ex.3, p.21 Ex.8, p.23 Ex.9, p.23
|
|
Ex11, p.23
|
13. (11) |
29.09
|
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою
|
Діагностична робота №1
|
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
14. (12) |
03.10 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Школа. Урок узагальнення знань
|
battles, calculation, subject, IT, to divide, to multiply, to subtract, fascinating, chat |
|
|
|
|
Ex.1,p.24 Ex.2,p.24 Ex.3,p.24 Ex.4,p.24 Ex.5,p.24
|
|
за завданням вчителя
|
Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок; Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
ТЕМА 2. WHAT ABOUT YOUR FAMILY? (13 год)
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
15. (1) |
04.10 |
вивчити слова, вміти прочитати і зрозуміти тексти
|
Близнюки |
pain power twin to compete to enjoy to grow up together each other
|
|
Ex.1,p.26 Ex.2,p.26 Ex.3,p.27
|
|
Ex.4,p.27
|
|
|
за завданням вчителя
|
16. (2) |
06.10 |
вміти поговорити в парах за темою уроку
|
Моя сім’я |
a relative an only child сuddly to be a real pain in the neck
|
|
Ex.1,p.28 |
Ex.2,p.28 |
Ex.3,p.28 |
|
|
за завданням вчителя
|
17. (3) |
09.10 |
вивчити слова, зрозуміти зміст прочитаного та вміти виконати завдання до тексту
|
Мій молодший брат
|
nuisance to annoy to follow to scream luckily to do chores to get angry to make a mess
|
|
Ex.2,p.29 Ex.4,p.30 |
Ex.3,p.30
|
Ex.1,p.29 Ex.5,p.30 |
|
Ex.7,p.30 |
Ex.6,p.30 |
18. (4) |
10.10 |
вміти запитати та дати відповідь на питання в Present Continuous
|
Розповідь про себе. Граматика. Present Continuous
|
|
Present Continuous |
Ex.1,p.31 |
Ex.3,p.31 |
|
Ex.2,p.31 |
|
Ex.4,p.31 |
19. (5) |
12.10 |
вміти дискутувати за заданою темою |
Ким би ти хотів бути..? |
journalist mystery quality dangerous hard-working patient to solve definitely
|
would like Wouldn’t like to be… Would like to be… |
|
Ex.1,p.32 |
|
Ex.2,p.32 Ex.3,p.32 |
|
за завданням вчителя
|
20. (6) |
24.10 |
знати лексику з теми, вміти вживати в реченнях
|
Моя родина. Лексика |
musician astronaut hairdresser engineer mechanic burglar to babysit to repair
|
|
Ex.5,p.33 |
Ex.2,p.33 Ex.4,p.33 |
Ex.1,p.33 |
Ex.3,p.33 |
|
за завданням вчителя
|
21. (7) |
25.10 |
розуміти вживання речень в Present Simple / Present Continuous
|
Моя родина. Граматика. Present Simple /the Present Continuous
|
|
Present Simple / Present Continuous Wh-Questions |
|
|
Ex.3,p.34 |
Ex.1,p.34 Ex.2,p.34 Ex.3,p.34 |
|
за завданням вчителя
|
22. (8) |
27.10 |
вміти описати своє родинне фото
|
Родинне фото |
|
|
|
Ex.3,p.35 Ex.4,p.35 |
Ex.1,p.35 Ex.2,p.35 |
|
|
за завданням вчителя
|
23. (9) |
31.10 |
написати коротке повідомлення, про те, ким би ви хотіли бути
|
Моя мама |
|
|
Ex.1,p.36 |
|
|
Ex.2,p.36 |
|
Ex.3,p.36 |
24. (10)
|
01.11 |
пригадати вивчений матеріал, вміти утворити різні типи питань
|
Моя родина. Повторення |
|
|
Ex.5,p.38 |
|
Ex.1,p.37 Ex.2,p.37 Ex.4,p.37
|
|
|
Ex.3,p.37 |
25. (11)
|
03.11 |
пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою
|
Моя родина. Повторення |
|
|
|
Ex.7,p.39 Ex.8,p.39 |
Ex.6,p.39 Ex.9,p.39 Ex.10,p.39 Ex.11,p.39 |
|
|
Ex.12,p.39 |
26. (12)
|
07.11 |
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.
|
Діагностична робота №2
|
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
27. (13)
|
08.11 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Моя родина. Урок узагальнення знань |
mystery, grow up, solve, only child, twins, journalist, cuddly, relatives
|
|
|
|
Ex.2,p.40 Ex.3,p.40 |
Ex.1,p.40 |
|
за завданням вчителя
|
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, спілкування Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами; Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
ТЕМА 3. IT’S TASTY! (12год)
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
28. (1) |
10.11 |
вміти зрозуміти прочитаний та прослуханий текст
|
Національні кухні |
cuisine, pasta, baguettes, seafood, macaroons, dessert, tiramisu, croissants, raw, champagne, snails, probably, noodles, Japanese, Asians |
|
|
Ex.1,p.42 Ex.2,p.42 Ex.3,p.43 |
Ex.4,p.43 |
|
|
за завданням вчителя
|
29. (2) |
14.11 |
вивчити слова, назвати свої улюблені овочі та фрукти
|
Це смачно! Лексика |
spaghetti, rice, fish meat, cocoa, tea boiled eggs, fried eggs, soup chips, bread, doughnuts, butter, crisps, jam. honey, cheese, ham a sandwich, sausages salad, yoghurt
|
|
|
Ex.1,p.44 |
Ex.2,p.44 Ex.3,p.44 |
|
|
за завданням вчителя
|
30. (3) |
15.11 |
вміти розповісти про різну їжу та напої
|
Здорова та шкідлива їжа |
crisps, peanuts bone, health skin, (un)healthy to be rich in to skip a meal
|
|
Ex.3,p.46 Ex.4,p.46 Ex.5,p.46 |
Ex.1,p.45b |
Ex.1,p.45а |
Ex.2,p.45
|
|
за завданням вчителя
|
31. (4) |
17.11 |
розповідати про улюблену їжу, використовуючи Present Perfect |
Це смачно! Граматика. Present Perfect |
|
Present Perfect Form: have/has + Past Participle |
|
|
|
Ex.1,p.47 Ex.2,p.47 Ex.3,p.47
|
|
за завданням вчителя
|
32. (5) |
28.11 |
вміти запитати та відповісти про приготування їжі |
Готуємо разом |
pan, recipe square delicious delighted, tasty to bake, to mix to smell on my/his/their own
|
forget-forgot-forgotten Must / Mustn’t |
Ex.2,p.48
|
Ex.4,p.48
|
Ex.1,p.48 Ex.3,p.48
|
|
|
Ex.5,p.48
|
33. (6)
|
29.11 |
розповідати про прийоми їжі |
Прийоми їжі. Лексика
|
breakfast, brunch, lunch, dinner, supper |
For breakfast I usually have …
|
|
|
Ex.2,p.49 Ex.3,p.49
|
Ex.1,p.49 Ex.3,p.49
|
|
за завданням вчителя
|
34. (7) |
01.12 |
вміти розповісти про продукти, вживаючи some/any |
Продукти. Граматика. Злічувані та незлічувані іменники
|
some, any |
Countables аnd Uncountables |
|
Ex.1,p.50 Ex.2,p.50 Ex.3,p.50
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
35. (8)
|
05.12 |
складати діалоги за темою |
В магазині
|
|
How much is…? It’s… |
|
Ex.1,p.51
|
Ex.2,p.51 Ex.3,p.51
|
|
|
за завданням вчителя
|
36. (9)
|
06.12 |
вміти написати рецепт |
Рецепт тістечка
|
to combine to cool to prepare to stir completely |
The verb TO NEED |
Ex.1,p.52
|
Ex.1,p.52
|
Ex.2,p.52
|
|
|
за завданням вчителя
|
37. (10)
|
08.12 |
пригадати вивчений матеріал, поговорити про прийоми їжі
|
Це смачно! Повторення
|
many, much |
|
|
Ex.1,p.53 Ex.3,p.53 Ex.8,p.54
|
Ex.2,p.53 Ex.4,p.54 Ex.6,p.54 Ex.9,p.55
|
Ex.2,p.53 Ex.7,p.54 Ex.11,p.55
|
Ex.5,p.54 Ex.10,p.55
|
Ex.12,p.55
|
38. (11) |
12.12 |
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою
|
Діагностична робота №3
|
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
39. (12)
|
13.12 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Це смачно! Урок узагальнення знань
|
yoghurt, butter, boiled eggs, brunch, cornflakes, snack tasty, bones, honey, smell, bake, own, delighted, fish and chips |
|
|
|
|
Ex.1,p.56 Ex.2,p.56 Ex.3,p.56 Ex.4,p.56
|
|
за завданням вчителя
|
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, креативність Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу. Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування; Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
ТЕМА 4. IT’S TIME TO CELEBRATE (13год)
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
40. (1) |
15.12 |
вміти знайти інформацію в інтернеті про свята
|
Свята |
custom, firework parade, famous festive, holy religious, to honour to depend (on) to honour in honour of
|
|
Ex.1,p.58
|
Ex.3,p.59
|
Ex.2,p.58
|
|
|
Ex.4,p.59
|
41. (2) |
19.12 |
вміти спілкуватись про свята
|
Свята |
|
|
Ex.3,p.60
|
|
Ex.1,p.60
|
Ex.2,p.60
|
Ex.4,p.60 Ex5,p.60
|
Ex.6,p.60
|
42. (3) |
20.12 |
вміти описувати свята |
Хеловін. Різдво
|
|
|
Ex.1,p.61 Ex.4,p.62
|
Ex.5,p.62
|
Ex.4,p.62
|
Ex.2,p.61
|
Ex.3,p.61
|
за завданням вчителя
|
43. (4) |
22.12 |
розповідати про свята в Past Simple |
Свята. Граматика. Past Simple of the verb ‘to be’
|
|
Past Simple of the verb ‘to be’ |
Ex.2,p.63
|
Ex.2,p.63 Ex.3,p.63
|
|
Ex.1,p.63
|
|
за завданням вчителя
|
44. (5) |
26.12 |
презентувати своє улюблене свято
|
Улюблені свята
|
|
begin-began make -made have — had |
|
Ex.2,p.64 Ex.3,p.64 Ex.5,p.64
|
Ex.1,p.64 Ex.4,p.64
|
|
|
за завданням вчителя
|
45. (6)
|
27.12 |
розповідати про вечірки |
Вечірка. Лексика |
decorate, celebrates, Chinese, traditions, fireworks, January, look forward, good luck |
|
Ex.3,p.65
|
|
|
Ex.2,p.65
|
Ex.1,p.65 Ex.4,p.65
|
Ex.5,p.65
|
46. (7) |
29.12 |
розповідати про свій вільний час в Past Simple |
Свята. Граматика. Past Simple (Irregular Verbs)
|
|
Past Simple (Irregular Verbs) |
Ex.2,p.66
|
|
Ex.3,p.66
|
Ex.1,p.66
|
|
Ex.4,p.66
|