Календарне планування англійська мова І семестр 6 клас Карпюк О.Д.
Календарне планування англійська мова І семестр 6 клас Карпюк О.Д. складено відповідно до чинної програми з урахуванням методичних рекомендацій.
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі НУШ на 2023-2024 навчальний рік
(4 год. на тиждень, 1 семестр)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Сторінки підручника |
Домашнє завдання |
||||
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
лексика |
граматика |
||||||||||
Тема № 1: Шкільне життя. Повторення Unit 1. Back to school Ключові компетентності:соціальна та громадянська, екологічна, здоров’я збережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність:вибудовує товариські стосунки з іншими,уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом; Екологічна безпека та сталий розвиток:наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини,прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
|||||||||||||
|
01.09 |
Повторення вивченого у минулому навчальному році. English and me. |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді |
Громадянська та соціальна компетентність |
Читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
countries, cities, activities |
-ing
|
Розповідає основну інформацію про себе, своє оточення і вподобання,бере участь у короткихдіалогах |
pg.6-7 |
Ex.2 pg.7 |
||
|
04.09 |
Повторення вивченого у минулому навчальному році. English and me. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді |
Громадянська та соціальна компетентність |
Читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
activities |
-ing
|
Розповідає основну інформацію про себе, своє оточення і вподобання,бере участь у коротких діалогах |
pg. 8 |
За завданнями вчителя |
||
|
06.09 |
Повторення вивченого у минулому навчальному році. English and me. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді |
Громадянська та соціальна компетентність |
Читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
activities |
-ing
|
Розповідає основну інформацію про себе, своє оточення і впо- добання,бере участь у коротких діалогах |
За завданнями вчителя |
За завданнями вчителя |
||
|
|||||||||||||
|
07.09 |
Шкільні правила.
|
розповідати та запитувати про видидіяльності; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховування тексту, читання, виконання завдань |
написання тексту |
bike rack, uniform, desperate, to lock, to moan, to remind, to shout, to swear, to yawn |
|
Розповідає та пише про шкільні правила, правильно використовує набутий мовний інвентар |
pg.10-11 |
ex.5 pg.11, вчити лексику |
||
|
08.09 |
Активності на уроках.
|
Надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховування слів, читання речень |
складання та написання речень |
biology. choir, latin, physics, orchestra, first AID, chemistry, literature |
|
Називає різні активності, може складати усні та записувати письмові речення про активності |
pg.12 |
ex.4 pg.12 |
||
|
11.09 |
Шкільний вебсайт.
|
розповідати та запитувати про види діяльності;розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність |
прослуховування та читання тексту |
усні відповіді на запитання, складання та написання запитань |
headmaster, size, stuff, fair |
what, where, how(використання запитань) |
Вміє складати запитання про школу, вміє давати граматично правильні відповіді на них |
pg.13-14 |
переглянути сайт школи, скласти сім запитань для однокласника про школу |
||
|
13.09 |
Ти маєш це зробити!
|
Надавати необхідні відповіді |
Громадянські та соціальні компетентності
|
читання речень, виконання завдань |
складання та написання граматичних конструкцій |
|
модальні дієслова must, mustn`t, have to, should |
Вміє використовувати модальні дієслова must, mustn`t, haveto, should |
pg.15 |
ex.3b pg,15 |
||
|
14.09 |
Наші улюблені уроки.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховування тексту, виконання завдань |
усні запитання та відповіді |
discovery, event, war, to explain |
|
Сприймає текст на слух та дає відповіді на питання до нього |
pg.16 |
вчити лексику |
||
|
15.09 |
Я хочу покращити свою англійську.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
Соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховування тексту, читання, виконання завдань |
усні запитання та відповіді |
to improve, to understand, to develop |
|
Практикує нові слова, вміє ставити тематичні запитання та давати відповіді |
pg.17 |
ex.3apg.17 вчити лексику |
||
|
18.09 |
Я практикую англійську.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
читає текст, виконує завдання |
складає та записує речення у Present Simple, Present Continuous |
want, need, love, like, hate, know |
Present Simple, Present Continuous |
Розуміє різницю між Present Simple, Present Continuous, вміє доцільно їх використовувати |
pg.18 |
скласти по 5 речень у Present Simple та Present Continuous |
||
|
20.09 |
Що ти думаєш про географію?
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховує, читає текст, виконує завдання |
розігрує в парах діалог |
pet student, sense of humour, firm, honest, to punish |
|
Висловлює свою думку про навчальні предмети |
pg.19 |
вчити лексику |
||
|
21.09 |
Листування на шкільні теми.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність |
читає повідомлення, виконує завдання |
пише листи про власну школу |
|
|
Висловлює свою думку про власну школу |
pg.20 |
ex.3 pg.20, повторити лексику та граматику за темою |
||
|
22.09 |
Дошка з правилами.
|
надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
читає, виконує завдання |
висловлюється та записує шкільні правила |
|
|
Формулює шкільні правила висловлює власну думку щодо них. |
pg.21 |
створити власну дошку з шкільними правилами |
||
|
25.09 |
Моя школа.
|
надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності
|
слухає текст, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
|
|
Висловлюється про улюблені шкільні предмети. |
pg.22 |
ex.4b pg.23 |
||
|
27.09 |
Школа моєї мрії.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
створює проєкт на папері |
усно захищає створений проєкт |
лексика за темою |
|
Сворюєпроєкт, усно захищає його. |
pg.23 |
ex.6 pg.23 |
||
|
28.09 |
Школа моєї мрії.
|
надавати необхідні відповіді; |
соціальні компетентності |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
лексика за темою |
|
Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку. |
pg.24 |
повторення вивченого |
||
|
29.09 |
Узагальнення лексичного матеріалу за темою. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення вивченого за темою. |
||
Тема №2: Я, моя родина, мої друзі. Unit 2.My amazing family! Ключові компетентності:соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність:розвиває в учнів готовність до співпраці,толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок; Екологічна безпека та сталий розвиток:обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність:розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
|||||||||||||
|
02.10 |
Роль родини.
|
аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності |
слухає, читає текст, виконує завдання |
говорить про роль родини |
couple, member, root, stepfather, stepmother, support, connected, related, apart, whereas |
|
Висловлює власну думку про роль родини, використовує мовний інвентар |
pg.26 |
скласти 10 речень зі словами «Wordsforyou»с.26 |
||
|
04.10 |
Родина мого однокласника.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності |
читає коментарі, виконує по ним завдання |
запитує про родину партнера, робить нотатки, резюмує відповіді партнера, створює на основі них доповідь |
couple, member, root, stepfather, stepmother, support, connected, related, apart, whereas |
how, what |
Запитує та розповідає про родину партнера. |
pg.27 |
створити родинне дерево сім’ї друга (на папері або в електронному вигляді на будь-якому ресурсі) |
||
|
05.10 |
Члени родини.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності |
читає, виконує завдання |
утворює питальні речення зі стверджувальних |
mother, grandmother, daughter, uncle, sister, husband, cousin, nephew, stepmother, grandson |
|
Розповідає про членів родини, утворює питальні речення |
pg.28 |
скласти 10 запитань про одного із членів родини |
||
|
06.10 |
Погляньте на фото моєї родини!
|
висловлюватисвоївраження, почуття та емоції; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
читає текст, виконує завдання |
письмово доповнює речення |
beard, braid, earring, make-up, moustache, ponytail, bald, bossy, plump, selfish, shy, slim, strong |
|
Читає, виконує завдання до тексту |
pg.29-30 |
ex.4 pg.30 |
||
|
09.10 |
Це дівчина, яку я бачив у школі.
|
описувати зовнішність; характеризувати поведінку людини; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
Читає речення, виконує завдання |
письмово доповнює речення, описує людину, використовуючи відносні займенники who, which, that |
|
відносні займенники who, which, that |
Доцільно використовує відносні займенники who, which, that |
pg.31 |
ex.3 pg.31 |
||
|
11.10 |
Про родину Емми.
|
характеризувати поведінку людини; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
Прослуховує текст, виконує до нього завдання |
Утворює запитання та відповідає |
architect, au-pair, cameramen, equipment, kindergarten, studio, van |
використання неозначеного артиклю a/an |
Сприймає текст на слух, відповідає на запитання до нього |
pg.32 |
ex.1 pg.32 письмово |
||
|
12.10 |
Описуючи зовнішність.
|
описувати зовнішність; характеризувати поведінку людини; |
Соціальні компетентності Культурна компетентність |
читає та виконує завдання |
відповідає на запитання, доповнює речення |
characterqualities |
who`s=who is who`s=who has |
Вміє описувати людей та персонажів |
pg.33 |
описати зовнішність улюбленого супергероя |
||
|
13.10 |
Вона ходить дуже повільно.
|
характеризуватиповедінкулюдини; висловлюватисвоївраження, почуття та емоції; |
Соціальні компетентності Культурна компетентність |
читає та виконує завдання |
усно та письмово доповнює речення |
|
прислівники способу дії |
Граматично правильно та доцільно використовує прислівники способу дії, працює з мовним інвентарем |
ex.34 |
ex.4 pg.34 |
||
|
23.10 |
Відвідини дядька.
|
характеризуватиповедінкулюдини; розповідати та запитувати про видидіяльності; розпитувати з метою роз’яснення та уточненняінформації; надаватинеобхіднівідповіді; |
Соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховує текст, виконує завдання |
ставить запитання, надає відповіді |
|
|
Запитує та розповідає про родину партнера, характеризує членів родини |
ex.35 |
ex.1b pg.35 письмово |
||
|
25.10 |
Напиши про свою родину.
|
описувати зовнішність; характеризувати поведінку людини;висловлювати свої враження, почуття та емоції; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
читає та виконує завдання |
усно та письмово доповнює текст, пише e-mail |
|
|
Пише e-mailпро свою родину. |
ex.36 |
написати e-mailпро свою родину |
||
|
26.10 |
Якості характеру.
|
описувати зовнішність; характеризувати поведінку людини;надаватинеобхіднівідповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності
|
читає та виконує завдання |
ставить запитання, надає відповіді, доповнює речення |
лексика за темою |
|
Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань. |
pg.37 |
ex.4 pg.37 |
||
|
27.10 |
Про мою сім’ю.
|
описувати зовнішність; характеризувати поведінку людини; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності
|
читає та виконує завдання |
ставить запитання, надає відповіді, доповнює речення |
лексика за темою |
|
Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань. |
pg.38 |
ex.8 pg.39 |
||
|
30.10 |
Зустрічайте: моя родина!
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
створює проєкт на папері |
усно захищає створений проєкт |
лексика за темою |
|
Сворюєпроєкт, усно захищає його. |
pg.39 |
створити постер «Meet my family!» |
||
|
01.11 |
Зустрічайте: моя родина!
|
надавати необхідні відповіді; |
соціальні компетентності |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
лексика за темою |
|
Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку. |
pg.40 |
повторення вивченого |
||
|
02.11 |
Узагальнення лексичного матеріалу за темою. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення вивченого за темою. |
||
Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності, спілкування Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, спілкування:свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами; Екологічна безпека та сталий розвиток:обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
|||||||||||||
|
03.11 |
Добре чи погано?
|
розповідати та запитувати про видидіяльності; розпитувати з метою роз’яснення та уточненняінформації; надаватинеобхіднівідповіді; висловлюватисвоївраження, почуття та емоції; аргументуватисвійвибір, точку зору |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
читає, виконує завдання |
ставить запитання, дає відповіді, пише коментарі |
hour, social network, viewer, dangerous, to download, to hang out, to isolate, to spend |
|
Формулює власну думку щодо використання комп’ютерних технологій усно та письмово |
pg.43 |
ex.5 pg.43, вчити лексику |
||
|
06.11 |
Описую мого друга.
|
описувати зовнішність; характеризувати поведінку людини; розповідати та запитувати про види діяльності; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
слухає текст, читає, виконує завдання |
описує зовнішність усно та письмово |
height, build |
|
Описує зовнішність та риси характеру усно та письмово |
pg.44 |
ex.1bpg.44, вчити лексику |
||
|
08.11 |
Всі люди різні.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальнікомпетентності Культурна компетентність |
прослуховує, читає текст, виконує до нього завдання |
ставить запитання, дає відповіді, співає |
behavior, difference, friendship, individual, skating rink, various, to differ, definitely, instead |
some+ any+ no+ every+ |
Читає та виконує завдання до тексту. |
pg.45-46 |
скласти по 2 речення із словами, в яких є префікси some-, any-, no-, every-. |
||
|
09.11 |
Я не ходив до школи в понеділок.
|
надавати необхідні відповіді; |
Соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховує, читає, виконує завдання |
вимовляє слова, співає пісні, пише речення |
|
Past Simple Tense |
Утворює речення у Past Simple. |
pg, 47 |
скласти 5 речень у PastSimple, |
||
|
10.11 |
Де ти був учора?
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховує, читає, виконує завдання |
ставить запитання, дає відповіді,пише речення |
|
PastSimpleTense |
Утворює запитання та відповідає, використовуючи PastSimple. Пише речення у Past Simple. |
pg.48 |
написати розповідь про те, як ти провів свій вчорашній день |
||
|
13.11 |
Друзі Емми.
|
розповідати та запитувати про види діяльності; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
слухає, читає, виконує завдання |
доповнює речення, ставить запитання, дає відповіді |
|
Who? Where? When? Whose? What? When? Why? |
Слухає, виконує завдання по прослуханому. |
pg.49-50 |
провести інтерв’ю з другом за запитаннями вправи 4bpg.50, записати відповіді у формі розповіді |
||
|
15.11 |
Мої улюблені активності.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності
|
читає, виконує завдання |
ставить запитання, дає відповіді, говорить про улюблені та неулюблені активності |
activities |
конструкції I can, I can`t, I would like, I love, I like, I enjoy, I`m crazy about |
Говорить про вподобання серед різних видів активностей |
pg.51 |
написати невеликий коментар про те, які активності ти любиш, а які ні |
||
|
16.11 |
Лайки, дизлайки, інтереси та хобі.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності
|
читає, виконує завдання |
говорить про різні види активностей, ставить запитання, дає відповіді |
activities |
-ing |
Використовує інгову форму дієслова, говорить про різні види активностей |
pg.52 |
скласти 5 речень з активностями, що позначаються інговою формою дієслова |
||
|
17.11 |
В тебе є плани на вихідні?
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
слухає, читає, виконує завдання |
розігрує діалоги, ставить запитання, дає відповіді |
activities |
Do you want to…? Would you like to…? |
Говорить про вільний час та активності. |
pg.53 |
ex.1b pg.53 письмово |
||
|
27.11 |
Запрошення на вечірку.
|
надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
слухає текст, виконує завдання |
створює письмові запрошення на вечірку |
|
|
Слухає з розумінням текст, створює письмові запрошення на вечірки. |
pg.54 |
створити влвсне запрошення на вечірку |
||
|
29.11 |
Позашкільна діяльність.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності
|
слухає текст, читає, виконує завдання |
ставить запитання, дає відповіді усно і письмово |
|
|
Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань. |
pg.55 |
ex.3 pg.55 |
||
|
30.11 |
Підліткові активності.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності
|
слухає текст, читає, виконує завдання |
ставить запитання, дає відповіді усно і письмово |
|
|
Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань. |
pg.56-57 (ex.5-7) |
створити власний квіз на 5 запитань про дружбу |
||
|
01.12 |
Блог про супер-зірку.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
створює проєкт на папері |
усно захищає створений проєкт |
лексика за темою |
|
Сворюєпроєкт, усно захищає його. |
pg.57 |
ex.8 pg.57 |
||
|
04.12 |
Блог про супер-зірку.
|
надавати необхідні відповіді; |
соціальні компетентності |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
лексика за темою |
|
Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку. |
pg.58 |
повторення вивченого |
||
|
06.12 |
Узагальнення лексичного матеріалу за темою. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення вивченого за темою. |
||
Тема №3: Покупки. Unit 3. «Let’s go shopping!» Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності, креативність Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу. Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека:прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування; Підприємливість та фінансова грамотність:пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
|||||||||||||
|
07.12 |
Все в одному місці.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентністьІнформаційно-комунікаційна компетентність |
прослуховує та читає текст, виконує завдання |
відповідає на запитання, доповнює речення |
accessories, brand, butchers, entertainment, mall, necessity, huge, to offer, to be into smth |
|
Читає з розумінням, виконує завдання, використовує мовний інвентар. |
pg.60-61 |
ex.2 pg.61, вчити лексику |
||
|
08.12 |
Шопінг-словник.
|
надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховує та читає текст, виконує завдання |
доповнює речення,повторює слова |
cashier, customer, cheap, expensive, to pay, dairy, fishmongers, trolley ,price |
|
Використовує мовний інвентар уроку. |
pg.62 |
ex.4 pg.62, вчити лексику |
||
|
11.12 |
Способи здійснення покупок.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності |
прослуховує та читає текст, виконуєзавдання |
ставить запитання, дає відповіді |
chain, fitting room, goods, item, variety, separate, to prefer, to sell |
every,once,twice,threetimes,fourtimes |
Читає з розумінням, виконує завдання, використовує мовний інвентар та словесні конструкції every, once, twice, threetimes, fourtimes |
pg.63-64 |
ex.4 pg.64 |
||
|
13.12 |
Торгові центри відвідуються багатьма людьми.
|
надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливість |
читає, виконуєзавдання |
усно та письмово використовує PresentSimplePassive |
|
Present Simple Passive |
Доцільно і з розумінням використовує PresentSimplePassive |
pg.65 |
ex.4 pg.65 |
||
|
14.12 |
В магазині одягу.
|
розповідати та запитувати про види діяльності;розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; |
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливість |
прослуховує текст, виконуєзавдання |
дає усні та письмові відповіді на запитання |
cash, change, credit card, discount, medium, receipt, section, to cost, to fit |
|
Прослуховує текст з розумінням, виконує завдання, використовує мовний інвентар |
pg.66 |
ex.4 pg.66 |
||
|
15.12 |
Скільки коштує пальто?
|
надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливістьта фінансова грамотність |
прослуховує текст, виконуєзавдання |
доповнює усно і письмово речення |
|
|
Називає одяг, його розміри та ціну, утворює речення з мовним інвентарем |
pg.67 |
ex.5 pg.67 |
||
|
18.12 |
Новий, новіший, найновіший.
|
надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливість |
читає, виконує завдання |
доповнює усно і письмово речення |
|
comparatives |
Вміє утворювати вищій і найвищий ступені порівняння прикметників, доцільноїх використовувати |
pg.68 |
записати шість прикметників у вищому і найвищому порівняльному ступені |
||
|
20.12 |
Похід у магазин з татом.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливістьта фінансова грамотність |
прослуховуєта читає діалог, виконуєзавдання |
розігрує діалоги, ставить запитання, дає відповіді |
|
|
Вміє розігрувати діалоги на тему покупок та магазинів, використовує мовний та граматичний інвентар |
pg.69 |
скласти власний діалог «У магазині» |
||
|
21.12 |
Пост про торговий центр.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливість та фінансова грамотність |
читає, виконує завдання |
Пише пост про один з торгових центрів України |
|
|
Пише пости про торгові центри України, використовує мовний та граматичний інвентар теми. |
pg.70 |
ex.2 pg.70 |
||
|
22.12 |
Насолоджуюсь шопінгом.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;
|
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливість та фінансова грамотність |
читає, виконує завдання |
доповнює усно і письмово речення |
лексика за темою |
граматика за темою |
Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань. |
pg.71 |
скласти власний діалог «В бутику» |
||
|
25.12 |
Я купую одяг.
|
надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливість та фінансова грамотність |
читає, виконує завдання |
доповнює усно і письмово речення, виконує граматичні завдання |
лексика за темою |
граматика за темою |
Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань. |
pg.72 |
ex.7 pg.73 |
||
|
27.12 |
Торговий центр твоєї мрії.
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
створює проєкт на папері |
усно захищає створений проєкт |
лексика за темою |
|
Сворює проєкт, усно захищає його. |
pg.73 |
ex.8 pg.73 |
||
|
28.12 |
Узагальнення вивченого матеріалу.
|
надавати необхідні відповіді; |
соціальні компетентності |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
лексика за темою |
|
Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку. |
pg.74 |
повторення вивченого |
||
|
29.12 |
Підведення підсумків за 1 семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||