Календарне планування англійська мова І семестр 9 клас Алла Несвіт
Календарне планування англійська мова І семестр 9 клас Алла Несвіт складено відповідно до чинної програми з урахуванням методичних рекомендацій.
Календарно-тематичне планування за підручником А. Несвіт
“We learn English”9 клас, 3 уроки на тиждень
І семестр 2023-2024 н.р.
№ уроку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лінгвістична компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна компетенція |
Загально- навчальна компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||||
Introduction/Повторення |
|||||||||||||||||||
1 |
01.09 |
Повертаємось до школи.Повторення ЛО та граматичного матеріалу. ст. 7-9 |
Запитувати та надавати інформацію про навчання у дев’ятому класі |
The ninth form is different from the other school years. |
To maintain discipline, to remain up-to-date, to set high standards, etc |
Present Simple, Past Simple, Furture Simple,
|
|
Ex 6,7 p8 WB Ex.1p.3 |
Ex. 2 p7 |
Ex. 2 p7 Ex 3 p8 |
Ex. 1,2 p7 Ex 4,5 p8 Ex 8 p9 |
Повсякденне життя школярів. Вживання та вибір форм звертання |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex 9 p9 WB Ex.2p.3 |
|||||
2 |
04.09 |
Базова середня освіта в Україні. Введення нової лексики. ст.9-12 |
Висловлювати власне ставлення до загальної середньої освіти |
A school year is a period of studies. It usually starts in August or September and lasts for 9 months. |
the Headmaster, a Vice Principle, the Certificate of Basic Secondary Education,etc |
Present Perfect, Present Perfect Continuous Passive Voice |
|
Ex 5,6, p.11 |
|
Ex 3,4 p.11
|
Ex. 1 p9-10 Ex. 7 p12
|
Цінності, ідеали, норми поведінки. |
Уважно стежити за презентова-ною інформацією |
вивч. ЛО РЗ впр. 4 ст.5, вивчити слова |
|||||
3 |
07.09 |
Базова середня освіта в Україні.Активізація ЛО теми. Розвиток навичок читання. ст.9-12 |
Висловлювати власне ставлення до загальної середньої освіти |
A school year is a period of studies. It usually starts in August or September and lasts for 9 months. |
the Headmaster, a Vice Principle, the Certificate of Basic Secondary Education,etc |
Present Perfect, Present Perfect Continuous, Passive Voice |
|
РЗ впр.5 ст. 6 |
|
Ex. 2 p10 Ex 3,4 p11
|
Ex. 1 p9-10 Ex. 7 p12
|
Цінності, ідеали, норми поведінки. |
Уважно стежити за презентова-ною інформацією |
Ex 8 p12 РЗ впр. 6 ст.6 |
|||||
Unit 1. Family and friends/ Я, моя сім’я і друзі |
|||||||||||||||||||
4 |
08.09 |
Відкрий себе. Введення нової лексики. ст. 15-16 |
Описувати людей, характеризувати якості особистості, вчинки людей, стосунки між людьми |
She is friendly and enjoys being with other people. |
A personality, to succeed in, to possess, a fault, the inner world, etc |
|
|
Ex 3 p16 РЗ впр. 7 ст.7
|
|
|
Ex 1 p15 Ex 4a p16
|
Міжособистісні стосунки школярів |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
РЗ впр. 8 ст.7 вивчити слова |
|||||
5 |
11.09 |
Відкрий себе. Активізація ЛО теми. Розвиток навичок читання. ст. 17-19 |
Запитувати та надавати інформацію прориси характеру людини |
Do you think that parents should treat their children as equals? |
|
Pharasal verbs |
|
Ex 10 p19 |
|
|
Ex 7,8,9 p. 18
|
Повсякденне життя школярів |
Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи |
Ex 11 p19 WB Ex.9p/8 |
|||||
6 |
14.09 |
Як справи? Розвиток навичок аудіювання та читання. ст. 19-22 |
Запитувати та надавати інформацію про події, факти |
The reporter asked Adrian Aftanaziv if his childhood dream came true. |
|
Pharasal verbs |
|
|
Ex 1,2 p19 |
Ex 1 p19 Ex 3,4 p20 |
|
Умови життя |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Ex 5p21 РЗ впр. 10 ст.9 |
|||||
7 |
15.09 |
Як справи? Розвиток навичок письма та усного мовлення. ст. 19-22 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Why do children meet so many challenges at the age of 14? |
|
Pharasal verbs |
|
Ex 6p21 РЗ Впр. 11(б) ст.10 |
|
|
Ex 7 p21
|
Норми поведінки |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
Ex. 8p22 РЗ впр.11(а) ст.10 |
|||||
8 |
18.09 |
Зачіски. Введення додаткових ЛО. Ст. 24-25 |
Аргументувати власну думку про різністилімолодіжнихзачісок |
Maryna had bright red hair last year. She has short hair now, but she used to have long hair. |
|
|
|
|
|
Ex 2,3 p24 РЗ впр. 12 ст. 11
|
Ex 1a,b,c p23
|
Соціальні правила поведінки |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Ex. 4 p25, вивчити слова |
|||||
9 |
21.09 |
Зачіски. Активізація ЛО теми. Розвиток читання. Виконання лексико-граматичних вправ. Ст. 25-27 |
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
|
Unique, colours, involved, invention, safety, attractiveness, etc |
|
|
Ex. 5 p25 РЗ впр. 13 ст.12 |
|
|
Ex. 6 p25 Ex. 7 p26
|
Повсякденне життя школярів |
Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи |
Ex. 8 p26 |
|||||
10 |
22.09 |
Сучасна молодь. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Ст. 27-29 |
Характеризувати вчинки людей, стосунки між людьми |
I’ve never thought I can paint on somebody’s face. |
|
|
|
РЗ впр. 14 ст. 13 впр. 15 ст.13 |
|
Ex 2 p27 Ex 3 p28
|
Ex 1a,b p26
|
Цінності, ідеали, норми поведінки. |
Знаходити, розуміти і при необхідностіпередавати нову інформацію |
Ex. 4 p28, вивчити діалог |
|||||
11 |
25.09 |
Сучасна молодь. Розвиток навичок усного мовлення та аудіювання. Ст.29-30 |
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
Is the youth subculture influence increasing in the place where you live? |
|
PresentSimple, PastSimple Active Voice, Passive Voice |
|
Ex 7 p29 РЗ впр. 16 ст. 14
|
|
Ex. 9a p29 |
Ex 5,6 p28 Ex 8 p29
|
Соціальні правила поведінки |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex. 9b p29 WB Ex. 17 p.14 |
|||||
12 |
28.09 |
Написання автобіографії.Розвиток навичок писемного мовлення. Опрацювання зразка. Активізація ЛО. Ст.31-34 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Is the language of an autobiography formal or informal? |
|
Present Simple, Past Simple, Future Simple, Present Perfect
|
|
РЗ впр. 18 ст.15 |
Ex 2 p31
|
Ex 3 p32
|
Ex 1 p30 Ex 4 p31
|
Повсякденне життя школярів |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
Ex 5 p33
|
|||||
13 |
29.09 |
Написання автобіографії. Розвиток навичок писемного мовлення. ст. 31-34 |
Описуватиподії, розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя |
|
|
Present Simple
|
|
Ex 6b,c p33 РЗ впр. 19 ст.16
|
|
Ex. 5 p33 |
Ex 6a p33
|
Повсякденне життя школярів |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex 6d,e p34
|
|||||
14 |
05.10 |
Молодіжна організація. Лексико-граматичні вправи. ст. 34-38 |
Аргументувати власну думку про молодіжні організації в Україні |
|
Truthful, conscientious, punctual, frugal, just, fair, productive |
|
|
Ex 4b p35 РЗ впр. 21 ст.17 впр. 22 ст. 18
|
Впр. 1 ст.36 |
Ex 1a p34 Ex 2,3 p35 Ex.2,3,4 p.37
|
|
Повсякден-не життя школярів |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Повторити ЛО та граматичний матеріал |
|||||
15 |
06.10 |
Виконання тренувальних вправ |
|||||||||||||||||
Тематичне оцінювання. |
|||||||||||||||||||
Unit2. Nature Magic/ Навколишнє середовище |
|||||||||||||||||||
16 |
09.10 |
Це – наша земля. Введення нової лексики. Ст. 41-43 |
Аргументувати власну думку про навколишнє середовище |
The environment means simply what is around us. |
The environment, to refer, to comprise, to concern, destruction, etc |
|
|
РЗ впр. 23 ст. 19; впр. 5,6 ст 43
|
Ex 1 p41
|
Ex 4 p42
|
Ex 2 p41 Ex 3 p42 Ex 5 p43
|
Умови життя школярів |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
РЗ впр. 24 ст.20, вивчити слова |
|||||
17 |
12.10 |
Це – наша земля. Розвиток навичок читання та усного мовлення. Ст. 41-43
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
What different types of environment do you know? |
|
|
|
Ex 8 p43
|
|
Ex 7 p43
|
Ex 9 p43 Ex 10 p44
|
Умови життя школярів |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex 11 p44
|
|||||
18
|
13.10 |
Наша планета – Земля. Виконання лексико-граматичних вправ. |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
The environment means simply what is around us. |
The environment, to refer, to comprise, to concern, destruction, etc |
часові форми дієслів |
|
За матеріалами вчителя |
|
|
|
Умови життя школярів |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
Створити презентацію в хмарному середовищі Microsoft Office 356 |
|||||
19 |
23.10 |
Запрошуємо до Асканії-Нової. Введення нової лексики. Ст. 44-46 |
Описувати рослинний і тваринний світ українського національного заповідника Асканія-Нова |
There are hundreds of species of plants to be found there. |
A lion, a tiger, a deer, a hippopotamus, a fox, an orangutan, a hare, a parrot, a squirrel, etc |
|
|
Ex 5 p46 Ex 6 p46
РЗ впр. 25 ст. 21
|
|
Ex 1,2,3 p44 Ex 4 p45
|
|
Повсякденне життя школярів |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Створити хмару слів |
|||||
20 |
26.10 |
Запрошуємо до Асканії-Нової. Активізація ЛО. Виконання граматичних вправ. ст. 47-49 |
Аргументувати власну думку про рослинний і тваринний світ українського національного заповідника Асканія-Нова |
Ascania – Nova, the place where I’ve never been before, is famous for its unique collection of plants, and animals from around the world. |
To spread over, steppe, to occupy, species, a shelter, graceful, rare, endangered, a crane, a mammal |
Relative Clauses |
|
Ex 10 p48 Ex 13p48 |
|
Ex 7 p47 Ex 8 p48 Ex 9 p48 Ex 10 p49
|
Ex 12 p49
|
Повсякденне життя школярів |
Знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію |
Вивчити правило, РЗ впр. 26,27 ст. 22 |
|||||
21
|
27.10 |
Асканія-нова - український національний заповідник. Розвиток навичок усного мовлення та аудіювання. |
Описувати рослинний і тваринний світ українського національного заповідника Асканія-Нова |
There are hundreds of species of plants to be found there. |
The environment, to refer, to comprise, to concern, destruction, etc |
часові форми дієслів |
|
|
За матеріалами вчителя |
|
|
Умови життя школярів |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
усна розповідь |
|||||
22 |
30.10 |
Національні парки Великобританії. Введення нової лексики. Опрацювання тексту. Розвиток навичок читання. ст.50-53 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Why are people so interested in nature protection? |
Beautiful nature, the majestic beauty, a picturesque view, a marvelous/breathtaking landscape, etc |
|
|
Ex 1a p50 РЗ впр. 28 ст. 23
|
Ex 2a p50 |
Ex 3 p51 Ex 4 p52
|
Ex 1b p50 Ex 2b p50 |
Здатність використовувати різні стратегії для контакту з представниками інших культур |
Уважно стежити за презентова-ною інформацією |
Ex 5 p54, вивчити слова |
|||||
23 |
02.11 |
Національні парки Великобританії. Розвиток аудіювання та діалогічного мовлення. ст. 54-56 |
Надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям |
The National Parks have some of the best areas in Britain, from traditional routes, where the sport of rock climbing began, to dangerous rocky cliffs hanging above the ocean waves. |
Walking, cycling, watersports, horse riding, climbing, fishing, air trip, wildlife watching, balooning |
|
|
Ex 8 p55 РЗ впр. 29 ст. 24 |
Ex 7a p55 |
|
Ex 6 p54 Ex 7b p55 Ex 9 p56 |
Умови життя |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Підготувати інформацію про один із національна парків ВБ
|
|||||
24 |
03.11 |
День у парку. Розвиток навичок усного мовлення.
|
Надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям |
|
|
|
|
За матеріалами вчителя |
Здатність використовувати різні стратегії для контакту з представниками інших культур |
Уважно стежити за презентова-ною інформацією |
РЗ впр. 30 ст. 25 |
||||||||
25 |
06.11 |
Національні парки світу. Лексико-граматичні вправи. Ст. 57-60 |
Розповідати про національні парки світу |
|
|
|
|
Ex 2 p57 Ex 1 p58 Ex 2 p58 РЗ впр. 31 ст.26
|
Ex 4 p59
|
|
Ex 3 p58-59
|
Норми поведінки під час дискусії |
Використовувати нові технології |
Повторити ЛО та граматику |
|||||
26 |
09.11 |
Виконання тренувальних вправ |
|
|
|
|
|
З матеріалами вчителя |
Повсякденне життя школярів |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Виконати завдання в Learning apps. |
||||||||
|
|
Тематичне оцінювання |
|||||||||||||||||
Unit3. Environment and Greener Living/ Природа і погода |
|||||||||||||||||||
27 |
10.11 |
Охорона довкілля. Введення нової лексики. Розвиток навичок читання. Ст. 63-65 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Nowadays more and more chemicals are used by farmers to increase the amount of food produced. |
Rubbish, to end up, landfill, homegrown foods, charity, to cut smth down, etc |
|
|
РЗ впр. 32 ст. 27 |
|
Ex 3 p64 Ex 4 p64
|
Ex 1 p63 Ex 2 p63
|
Умови життя |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Вивчити слова |
|||||
28 |
13.11 |
Охорона довкілля. Активізація ЛО. Ст.65-66 |
Висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
Why do people have more health problems nowadays? |
|
|
|
РЗ впр. 33 ст. 28-29 |
Ex 6 p65 |
РЗ впр. 33 ст. 28-29 |
Ex. 7 p65 Ex. 8 p65
|
Норми поведінки під час дискусії |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
РЗ впр. 34 ст. 29, повторити слова |
|||||
29 |
16.11 |
Незаконне забруднення довкілля. Введення додаткових ЛО. Розвиток навичок читання та аудіювання. ст. 66-68 |
Аргументувати власну думку, точку зору щодо забруднення довкілля |
There’s so much litter in the streets! |
Illegal, to dump, a bulky item, a taxpayer, to clear smth away, to commit a crime, a vehicle, identifiable, a prosecution, etc |
|
|
Ex 5 p68 РЗ впр. 35 ст. 30
|
Ex 2 p66
|
Ex 3 p66 Ex 4 p67
|
Ex 1p66 Ex 6 p68
|
Повсякденне життя |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex 7 p68
|
|||||
30 |
17.11 |
Все залежить від людей. Ст.69-71 |
Висловлювати власне ставлення щодо використання людиною природних ресурсів |
How much of the land in England and Wales is used for food production? |
Farmland, housing, grassland, tilled, woodland, urban, suburban, etc |
|
|
Ex5 p71 РЗ впр. 36 ст.31
|
|
Ex 2 p69 Ex 3a p70 Ex4 p71
|
Ex 1 p69 Ex 3b p70
|
Умови життя |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
РЗ впр. 37 (а) ст. 32
|
|||||
31 |
27.11 |
Все залежить від людей. Виконання граматичних вправ. Контроль аудіювання |
Аргументувати власну думку щодо природних ресурсів України |
The great amount of farming land is being changed by people today. |
|
Present Continuous Passive Voice |
|
Ex9 p72
|
Ex 7 p71
|
Ex8 p72
|
Ex10 p73
|
Повсякденне життя |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Ex 11 p74
|
|||||
32 |
30.11 |
Тварини, які знаходяться на межі зникнення. Аналіз контролю аудіювання. ст. 74-77 |
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
Why is the protection of animals important? |
A sea cow, a kangaroo, a giant turtle, an African elephant, a panda, a sea lion, a kiwi, a polar bear |
|
|
РЗ впр. 38 ст. 33 |
Ex 1b p74
|
Ex 3 p75 Ex 4 p76
|
Ex 1a p74 Ex 2 p74 Ex 5 p76 Ex 6 p77 Ex 7 p77
|
Повсякденне життя |
Знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію |
РЗ впр. 39 ст. 34 |
|||||
33 |
01.12 |
Чи ти захисник довкілля? ст. 78-81 Контроль читання. |
Пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
You’ d better You’ d rather It would be better … In my opinion Would it be possible …? Do you mind if I …?
|
A compact fluorescent bulb, a full load, to require, to turn up, to switch on/off, to toss, trash, online trading, etc |
|
|
|
Ex 1b p78 Ex 2 p79
|
Ex 3 p80 Ex 4 p81
|
Ex 1a p78 Ex 5 p81 Ex 6 p81
|
Умови життя |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
РЗ впр.41 ст.35-36
|
|||||
34 |
04.12 |
Постійний розвиток. Ст.82-85 Аналіз контролю читання. |
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
As for me, I pay attention to buying products which have been recycled and I always ask the shop assistants not to put the products into plastic bags for me. |
Grow, change, vegetation, waste, animals, planet, etc |
|
|
РЗ впр. 43 ст. 37 |
|
Ex 3 p82
|
Ex 1 p82 Ex 2 p82 Ex 4 p83 Ex 5 p84 |
Повсякденне життя |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex 6 p85
|
|||||
35 |
07.12 |
Яке наше довкілля? Контроль письма. |
Аргументувати власну думку, точку зору щодо охоронидовкілля |
|
|
|
|
РЗ впр. 44 ст.38 |
|
|
Ex 1 p85 Ex 2 p86 |
Норми поведінки під час дискусії |
Використовувати нові технології |
Повторити усні теми
|
|||||
36 |
08.12 |
Довкілля. Ст.87-90 Аналіз контролю письма. |
|
|
|
|
|
Ex 2 p87 Ex 3 p88 Ex 6 p89
|
Ex 1a p87
|
Ex 4 p88
|
Ex 1b p87 Ex 5 p89
|
Повсякденне життя школярів |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
РЗ впр.45 ст. 39 |
|||||
37 |
11.12 |
Виконання тренувальних вправ |
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
Why is the protection of animals important? |
A sea cow, a kangaroo, a giant turtle, an African elephant, a panda, a sea lion, a kiwi, a polar bear |
|
|
За матеріалами вчителя |
Повсякденне життя |
|
Виконати завдання в Learning apps. |
||||||||
|
|
Тематичне оцінювання. |
|||||||||||||||||
Unit4. Повторення |
|||||||||||||||||||
38 |
14.12 |
Охорона довкілля. Контроль говоріння. |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Nowadays more and more chemicals are used by farmers to increase the amount of food produced. |
Rubbish, to end up, landfill, homegrown foods, charity, to cut smth down, etc |
|
|
|
|
Ex 3 p64 Ex 4 p64
|
Ex 1 p63 Ex 2 p63
|
Умови життя |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Ex 4 p64 Ex 5 p65 |
|||||
39 |
15.12 |
Проблеми навколиш нього середовища |
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
Why do people have more health problems nowadays? |
|
|
|
|
Ex 6 p65 |
|
Ex. 7 p65 Ex. 8 p65
|
Норми поведінки під час дискусії |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex 9 p66 |
|||||
40 |
18.12 |
Забруднення довкілля |
Аргументувати власну думку, точку зору щодо забрудненнядовкілля |
There’s so much litter in the streets! |
Illegal, to dump, a bulky item, a taxpayer, to clear smth away, to commit a crime, a vehicle, identifiable, a prosecution, etc |
|
|
Ex 5 p68
|
Ex 2 p66
|
Ex 3 p66 Ex 4 p67
|
Ex 1p66 Ex 6 p68
|
Повсякден-не життя |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex 7 p68
|
|||||
41 |
21.12 |
Домашнє читання |
Висловлювати власне ставлення щодо використання людиною природних ресурсів |
How much of the land in England and Wales is used for food production? |
Farmland, housing, grassland, tilled, woodland, urban, suburban, etc |
|
|
Ex5 p71
|
|
Ex 2 p69 Ex 3a p70 Ex4 p71
|
Ex 1 p69 Ex 3b p70
|
Умови життя |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex6 p71
|
|||||
42 |
22.12 |
Все залежить від людей
|
Аргументувати власну думку щодо природних ресурсів України |
The great amount of farming land is being changed by people today. |
|
Present Continuous Passive Voice |
|
Ex9 p72
|
Ex 7 p71
|
Ex8 p72
|
Ex10 p73
|
Повсякден-не життя |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Ex 11 p74
|
|||||
43 |
25.12 |
Навколишнє середовище
|
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
Why is the protection of animals important? |
A sea cow, a kangaroo, a giant turtle, an African elephant, a panda, a sea lion, a kiwi, a polar bear |
|
|
|
Ex 1b p74
|
Ex 3 p75 Ex 4 p76
|
Ex 1a p74 Ex 2 p74 Ex 5 p76 Ex 6 p77 Ex 7 p77
|
Повсякден-не життя |
Знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію |
Ex 8 p77
|
|||||
44 |
28.12 |
Природа і погода
|
Пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
You’ d better You’ d rather It would be better … In my opinion Would it be possible …? Do you mind if I …?
|
A compact fluorescent bulb, a full load, to require, to turn up, to switch on/off, to toss, trash, online trading, etc |
|
|
|
Ex 1b p78 Ex 2 p79
|
Ex 3 p80 Ex 4 p80
|
Ex 1a p78 Ex 5 p81 Ex 6 p81
|
Умови життя |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex 7 p81
|
|||||
45 |
29.12 |
Постійний розвиток |
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
As for me, I pay attention to buying products which have been recycled and I always ask the shop assistants not to put the products into plastic bags for me. |
Grow, change, vegetation, waste, animals, planet, etc |
|
|
|
|
Ex 3 p82
|
Ex 1 p82 Ex 2 p82 Ex 4 p83 Ex 5 p84
|
Повсякденне життя |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex 6 p85
|
|||||
1