Календарне планування для 1 класу НУШ

Про матеріал
Календарне планування для уроків англійської мови у 1 класі за підручником Англійська мова ''Quick Minds''Г. Пухта за програмою Нова Українська Школа.
Перегляд файлу

Дата

Тема

Мовний інвентар

Рецептивні види мовленнєвої діяльності

Інтеракційні та продуктивні види мовленнєвої діяльності

Інтегровані змістові лінії

Фонетика

Граматика

Лексика

Сприймання на слух (аудіювання)

Усна взаємодія/ продукування (говоріння)

1

   01.09-a

   02.09-б

   01.09-в

 

Тема 1 Школа (шкільне приладдя, шкільні меблі)

[əu], [eɪ],  [w], [h], інтонація прохання

What’s your name? I’m…

Hello! Hi! What’s your name? I’m Goodbye! Bye!

Імена героїв, school

 

Пісня “What’s your name?” впр 1 с 9

 Аудіюваннявисловлюваннь та реагування на них Впр 1, 2,3 с 5

Представлення себе впр 1, 2 с 4

запитання про чиєсь ім’я та відповідь

Впр 2 с 5

Громадська відповідальність:

використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

2

04.09-а

03.09-б

02.09-в

 

[ŋ], [h], [au]

Наказовий спосіб дієслів (стверджувальна форма)

 

Stand up! Sit down! Say “Hello!”, Sing! Say!, teacher, pupil

Пісня  “Actions“

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Впр 3 с 6

Виконання дій, інструкціїї товаришам Впр 2, 4 с 6

3

07.09-а

07.09-б

03.09-в

Тема 1 Школа (шкільне приладдя, шкільні меблі)

[w], [r], інтонація спеціального запитання

What colour is it? - Red

 

green, blue, red, yellow, boy, girl; Colours around Ukraine

Аудіювання кольорів на малюнку та вказування на них Впр 1 с 7, Пісня “Colours” впр 3 с 7

Називання кольорів, розігрування мікродіалогів What colour is it? – Red; бесіда про традиційні кольори України с 88

 

Громадська відповідальність:

використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

 

4

08.09-а

09.09-б

08.09-в

 

[aɪ], [θ], інтонація спеціального запитання

How many pupils?-  Five!

one, two, three, four, five; listen, show

Аудіювання чисел та вказування цифри впр 1, 2с 8, чант  “Numbers” впр 3 с 8

Лічба та вказування цифр, розігрування мікродіалогів How many pupils?-  Five!

5

11.09-а

10.09-б

09.09-в

 

[ʤ], [ɜː], інтонація прохання

What colour is it? -Orange

 orange, purple; hands up, hands down

Аудіювання на співвіднесення почутого та малюнка впр1, 3 с 10, впр 1 с 11, пісня Actions впр 3 с 11

Називання кольорів впр 2 с 10

Гра “Саймон каже” впр 4 с 11,

6

14.09-а

14.09-б

10.09-в

Тема 1 Школа (шкільне приладдя, шкільні меблі)

[æ], [ŋk]

What’s this? – It’s a …

 

Black, white, pink, grey, point, colour

Аудіювання висловлювань та реагування на них впр 1, 3 c 13, розуміння ключових слів у висловлюванні  2 впр 14

Повідомлення про колір предметів впр 2 с 14, гра Pink? – No!  впр 3 c 4

Громадська відповідальність:

використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

7

15.09-а

16.09-б

15.09-в

[s], [t], [v]

How many boys? – 10.

six, seven, eight, nine, ten, draw, write

Співвіднесення почутого та малюнка впр 1 c 16; аудіювання та запис чисел впр 3 с 17

Називання чисел впр 1, 2 с 17, виконання чанту  впр 4 с 17

8

18.09-а

17.09-б

16.09-в

 

[s], [t], [aɪ], [θ]

Повторення попереднього матеріалу

Повторення попереднього матеріалу

Пісня “Number song“ впр  2 с  19

Лічба предметів, виконання пісні впр 1, 2 с 18, 19, гра Bingo Game c 20

9

21.09-а

21.09-б

17.09-в

Тема 1 Школа (шкільне приладдя, шкільні меблі)

[w], [r], [əu], [aɪ], [θ], інтонація спеціального запитання

How old are you? – Six.

What’s your name?

I’m…

What a nice name!

Числа 1-10

Аудіюваннявисловлювань та реагування на них  впр 1, 2 с 22, впр 1 с 23

розігрування мікродіалогів впр 2, 3 с 23

Громадська відповідальність:

використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

10

22.09-а

23.09-б

22.09-в

[æ], [ŋk], [ʤ], [ɜː]

Повторення попередніх структур

Числа 1-10, кольори, pen, pencil, pencil case, book, notebook

Пісня “Numbers” впр 1 с 24 розуміння ключових слів у висловлюванні впр 1, 2  с 25

Гра What colour is number 1? – Red впр 2 с 24 Опис малюнка: My hat is yellow

11

25.09-а

24.09-б

23.09-в

 

[p], [g], [ə], [r]

What’s number 7? It’s  a pencil

chair, bag, rubber, desk, ruler, board

Аудіюваннявисловлювань та реагування на них  впр 1 с 28

Виконання чанту впр 2 с 28, розігрування мікродіалогів впр 3 с 28

12

28.09-а

28.09-б

24.09-в

Тема 1 Школа (шкільне приладдя, шкільні меблі)

[w], [ð], [s]; інтонація загального запитання

What’s this?

It’s a (ruler).

Is it a (ruler)?

Yes, it is.

No, it isn’t.

Повторення попереднього матеріалу

Співвіднесення почутого та малюнка впр 1 с 29

 

Гра «Здогадайся» : What’s this? Is it a …?

13

29.09-а

30.09-б

29.09-в

Інтонація стверджувального/ заперечного речення

It isn’t my pen.

My pen is yellow.

 

Повторення попереднього матеріалу

Пісня “What’s this” впр 1 с 30

 

Повідомлення про колір шкільних речей My pen is yellow.

 

Громадська відповідальність:

використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

14

02.10-а

01.10-б

30.09-в

 

Інтонація прохання

Наказовий спосіб дієслів (стверджувальна форма)

Sit (at your desk).

Open your (bag).

Close your (book).

Pass me (a pen); please

Співвіднесення почутого та зображеного впр 1 с 31; Аудіювання розпоряджень та їх виконання впр 3 с 31

Гра «Вчитель-учні» - розпорядження та їх виконання

Здоров’я і безпека:

 

розуміє базові правила безпечної поведінки

15

05.10–a

05.10-б

01.10-в

 

Ми – учні гімназії 71 (додаток 1) Узагальнення, систематизація знань с 96-97

 

16

06.10-a

07.10-б

06.10-в

Дозвілля (кольори, іграшки, дії, дні тижня)

[w], [aɪ], [eɪ] інтонація загального запитання

Is it a … ? – Yes, it is/No, it isn’t Let’s go!

That’s right.

There’s a (kite).

Kite, monster, doll, plane, computer game, teddy-bear

Аудіювання чанту впр 2 с 36

Гра «Пантоміма» впр  3 с 36 Is it a … ? – Yes, it is/No, it isn’

Здоров’я і безпека:

 

розуміє базові правила безпечної поведінки.

17

09.10-a

08.10-б

07.10-в

[ɔː], [ɔɪ] інтонація спеціального запитання

What’s your favourite toy? – My favourite toy is my ball

Train, car, bike, go-cart, ball, toys

Аудіювання з метою встановлення відповідностей впр  1 с 37

розігрування мікродіалогів впр 3 с 37

Екологічна безпека та сталий розвиток :

 

Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку.

 

 

 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток :

 

Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

18

12.10-a

12.10-б

08.10-в

Інтонація стверджувального речення

It’s a ball. It’s green

I can run

Run, jump, walk

Аудіювання пісні впр 1 с 38

опис малюнка с 38

19

13.10-a

15.10-б

13.10-в

Вимова неозначеного артикля

a/an; It’s a new kite. It’s an ugly monster

 

long, short, big, small, ugly, beautiful, old, new

Співвіднесення почутого та зображеного

впр  1 с 39

розігрування мікродіалогів впр 3 с 39 Is it a monster?  - Yes, it is. Is it green? No, it isn’t

20

16.10-a

19.10-б

15.10-в

Дозвілля (кольори, іграшки, дії, дні тижня)

[w], [ð], [s], інтонація спеціального запитання

What’s this? – It’s a go-cart. What colour is it? - blue

Go!

Hold on!

Congratulations!

That isn’t fair!

 

Аудіювання історії,

слідкування за малюнками впр   1с  40-41

Інсценування історії впр 1с  40-41

21

19.10-a

21.10-б

20.10-в

Звук [e]. Фонікс впр  3 с 41

Three green balls

Sing, dance, draw, Monday, Tuesday

співвіднесення почутого та зображеного

впр  2 с 41

розігрування мікродіалогів How many green balls? - Three

22

20.10-a

02.11-б

21.10-в

[əu], [ɔ]

It’s my bike. It’s blue.

Boat, robot

Аудіювання та розфарбування

(додаток 2)

розігрування мікродіалогів What’s this? – It’s my … What colour is it? It’s ….

Екологічна безпека та сталий розвиток :

 

Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку.

 

Екологічна безпека та сталий розвиток :

 

Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

23

02.11-a

04.11-б

03.11-в

[juː], [ʌ]

I’m a … My costume is … How many pumpkins?

Halloween, costume, pumpkin, witch, ghost

Аудіювання на співвіднесення почутого та зображеного (додаток 3)

Повідомлення про святкове вбрання  I’m a witch. My costume is black and white.

24

03.11-a

05.11-б

04.11-в

Дозвілля (кольори, іграшки, дії, дні тижня)

[əu], [ɔ:]

My kite is yellow. My ball is white

Wednesday, Thursday; іграшки, кольори

співвіднесення почутого та зображеного

 

Опис малюнка (додаток 4)

25

06.11-a

09.11-б

05.11-в

[h],  [ɜː]

His, her

His train is brown

Friday, Saturday, Sunday

Аудіювання та розфарбування (додаток 5)

Опис малюнка

26

09.11-a

11.11-б

10.11-в

[s], [z]

What’s your favourite day?  - Saturday!

Дні тижня, favourite day

Аудіювання пісні “Days of the week”

розігрування мікродіалогів What’s your favourite day?  - Saturday!; опис іграшок

Здоров’я і безпека:

 

розуміє базові правила безпечної поведінки.

 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток :

 

Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

27

10.11-a

12.11-б

11.11-в

інтонація спеціального запитання

What’s your favourite toy/colour/

number/day?

Закріплення засвоєної лексики

Аудіювання на встановлення відповідностей впр  1 с 42

Інтерв’ю впр  1 с 42

28

13.11-a

16.11-б

12.11-в

Дозвілля (кольори, іграшки, дії, дні тижня)

 

My favourite toy is my ball.  It’s blue.

Закріплення засвоєної лексики

Аудіювання на встановлення відповідностей впр  2 с 43

Повідомлення про улюблену іграшку

29

16.11–a

18.11-б

17.11-в

 

Створення проекту – Colours and Toys

30

17.11-a

19.11-б

18.11-в

 

Узагальнення, систематизація вивченого - впр  2 с 45, 98

31

20.11-a

23.11-б

19.11-в

Свята (в Україні та у країні виучуваної мови)

Вимова закінчення[s] у множині

How many presents? – Ten

Present, yo-yo, teddy-bear, big, for you

Аудіювання пісні “How many presents” (додаток 6)

Розігрування мікродіалогів за змістом малюнка

Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

32

23.11-a

25.11-б

24.11-в

Свята (в Україні та у країні виучуваної мови)

Вимова закінчення[s] у множині

Закріплення попереднього матеріалу

Закріплення засвоєної лексики

Аудіювання та встановлення відповідностей

Створення малюнків та розігрування мікродіалогів за їх змістом How many teddy bears? – Two!

Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

 

33

24.11-a

26.11-б

25.11-в

[h], [au], [əu]

How old are you? – I’m 6

Числівники 1-10

Аудіювання вірша  (додаток 7)

Розігрування мікродіалогів за змістом малюнка, розучування вірша

34

27.11-a

30.11-б

26.11-в

[h], [au], [əu]

Happy birthday! How old are you? What’s this?

Happy Birthday!

Аудіювання пісні “Happy Birthday to you!”

Розігрування мікродіалогів за змістом малюнка, називання предметів с 89

35

30.11-a

02.12-б

01.12-в

[w], [ð], [s]

This is for you! –Thank you! What’s this? – It’s a …

Balloon, cake, lollipop, hat, ice-cream,

 

Аудіювання історії,

слідкування за малюнками (додаток 8)

Інсценування історії

36

01.12-a

03.12-б

02.12-в

[ʃ], [z]

How old is he/she? He is six. She is seven.

Числівники 1-10

Аудіюванн вірша This is Ben He is ten

Розігрування мікродіалогів за змістом малюнка (додаток 9)

37

04.12-a

07.12-б

03.12-в

Свята (в Україні та у країні виучуваної мови)

[ð], [i:]

What are these?  - They are…

Закріплення засвоєної лексики

Аудіювання та встановлення відповідностей

 

Гра з картками, розігрування мікродіалогів

Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.стилю навчання

38

07.12-a

09.12-б

08.12-в

[w], [ð] інтонація спеціального запитання

What colour are the …? They are …

Кольори, іграшки

Аудіювання запитань та реагування на них

Розфарбування малюнка та розігрування мікродіалогів за його змістом

39

08.12-a

10.12-б

09.12-в

Інтонація загального запитання

Are they …? – Yes, they are/No, they aren’t

Кольори, іграшки

Аудіювання та розфарбування (додаток 9)

Гра «Здогадайся»: Are they dolls? – Yes, they are/No, they aren’t

40

11.12-a

14.12-б

10.12-в

інтонація спеціального запитання

What are these? What colour are they? How many …?

Закріплення засвоєної лексики

Аудіювання запитань та реагування на них

Розфарбування малюнка та розігрування мікродіалогів за його змістом. Привітання з Днем народження, виготовлення листівки

41

14.12-a

16.12-б

15.12-в

Інтонація загального та спеціального  запитання

What’s your favourite holiday?

Saint Nikolas Day, Christmas, New Year’s day

Аудіювання пісні “ Here comes Santa Claus”

Розігрування мікродіалогів

42

15.12-a

17.12-б

16.12-в

[ei], [i:]

Happy Saint Nicolas’ Day! Sweets for good children

Saint Nicolas’ Day; good children, sweets

Аудіювання пісні

Опис малюнка с 91, виконання пісні

Підприємливість та фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету.

43

18.12-a

21.12-б

17.12-в

Свята (в Україні та у країні виучуваної мови)

[ʃ], [ŋ]

It’s Christmas time. It’s a Christmas tree. They are Christmas decorations

Christmas tree/stocking / present/ decoration. Merry Christmas! Happy New Year!

Аудіювання пісні “ Jingle, bells” (приспів)

Розігрування мікродіалогів What’s this? – It’ s a Christmas tree. What are these?  - They are Christmas decorations.

Підприємливість та фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету.

44

21.12-a

23.12-б

22.12-в

Інтонація окличного речення

Закріплення попереднього матеріалу

Закріплення засвоєної лексики

Аудіювання пісні “We wish you a Merry Christmas”

Повідомлення про Різдво, різдвяні вітання Виготовлення різдвяної листівки

45

22.12-a

24.12-б

23.12-в

 

Узагальнення, систематизація знань, отриманих протягом семестру

46

24.12-в

Узагальнення, систематизація знань, отриманих протягом семестру

 

docx
Додав(-ла)
Leonidova Nataly
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для /спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови). 1 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
2379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку