№ |
Дата |
Тема |
Мовний інвентар |
Рецептивні види мовленнєвої діяльності |
Інтеракційні та продуктивні види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
||
Фонетика |
Граматика |
Лексика |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Усна взаємодія/ продукування (говоріння) |
||||
1 |
01.09-a 02.09-б 01.09-в
|
[əu], [eɪ], [w], [h], інтонація прохання |
What’s your name? I’m… |
Hello! Hi! What’s your name? I’m Goodbye! Bye! Імена героїв, school
|
Пісня “What’s your name?” впр 1 с 9 Аудіюваннявисловлюваннь та реагування на них Впр 1, 2,3 с 5 |
Представлення себе впр 1, 2 с 4 запитання про чиєсь ім’я та відповідь Впр 2 с 5 |
Громадська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. |
|
2 |
04.09-а 03.09-б 02.09-в
|
[ŋ], [h], [au] |
Наказовий спосіб дієслів (стверджувальна форма)
|
Stand up! Sit down! Say “Hello!”, Sing! Say!, teacher, pupil |
Пісня “Actions“ Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Впр 3 с 6 |
Виконання дій, інструкціїї товаришам Впр 2, 4 с 6 |
||
3 |
07.09-а 07.09-б 03.09-в |
[w], [r], інтонація спеціального запитання |
What colour is it? - Red
|
green, blue, red, yellow, boy, girl; Colours around Ukraine |
Аудіювання кольорів на малюнку та вказування на них Впр 1 с 7, Пісня “Colours” впр 3 с 7 |
Називання кольорів, розігрування мікродіалогів What colour is it? – Red; бесіда про традиційні кольори України с 88
|
Громадська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.
|
|
4 |
08.09-а 09.09-б 08.09-в
|
[aɪ], [θ], інтонація спеціального запитання |
How many pupils?- Five! |
one, two, three, four, five; listen, show |
Аудіювання чисел та вказування цифри впр 1, 2с 8, чант “Numbers” впр 3 с 8 |
Лічба та вказування цифр, розігрування мікродіалогів How many pupils?- Five! |
||
5 |
11.09-а 10.09-б 09.09-в
|
[ʤ], [ɜː], інтонація прохання |
What colour is it? -Orange |
orange, purple; hands up, hands down |
Аудіювання на співвіднесення почутого та малюнка впр1, 3 с 10, впр 1 с 11, пісня Actions впр 3 с 11 |
Називання кольорів впр 2 с 10 Гра “Саймон каже” впр 4 с 11, |
||
6 |
14.09-а 14.09-б 10.09-в |
[æ], [ŋk] |
What’s this? – It’s a …
|
Black, white, pink, grey, point, colour |
Аудіювання висловлювань та реагування на них впр 1, 3 c 13, розуміння ключових слів у висловлюванні 2 впр 14 |
Повідомлення про колір предметів впр 2 с 14, гра Pink? – No! впр 3 c 4 |
Громадська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. |
|
7 |
15.09-а 16.09-б 15.09-в |
[s], [t], [v] |
How many boys? – 10. |
six, seven, eight, nine, ten, draw, write |
Співвіднесення почутого та малюнка впр 1 c 16; аудіювання та запис чисел впр 3 с 17 |
Називання чисел впр 1, 2 с 17, виконання чанту впр 4 с 17 |
||
8 |
18.09-а 17.09-б 16.09-в
|
[s], [t], [aɪ], [θ] |
Повторення попереднього матеріалу |
Повторення попереднього матеріалу |
Пісня “Number song“ впр 2 с 19 |
Лічба предметів, виконання пісні впр 1, 2 с 18, 19, гра Bingo Game c 20 |
||
9 |
21.09-а 21.09-б 17.09-в |
[w], [r], [əu], [aɪ], [θ], інтонація спеціального запитання |
How old are you? – Six. What’s your name? I’m… What a nice name! |
Числа 1-10 |
Аудіюваннявисловлювань та реагування на них впр 1, 2 с 22, впр 1 с 23 |
розігрування мікродіалогів впр 2, 3 с 23 |
Громадська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. |
|
10 |
22.09-а 23.09-б 22.09-в |
[æ], [ŋk], [ʤ], [ɜː] |
Повторення попередніх структур |
Числа 1-10, кольори, pen, pencil, pencil case, book, notebook |
Пісня “Numbers” впр 1 с 24 розуміння ключових слів у висловлюванні впр 1, 2 с 25 |
Гра What colour is number 1? – Red впр 2 с 24 Опис малюнка: My hat is yellow |
||
11 |
25.09-а 24.09-б 23.09-в
|
[p], [g], [ə], [r] |
What’s number 7? It’s a pencil |
chair, bag, rubber, desk, ruler, board |
Аудіюваннявисловлювань та реагування на них впр 1 с 28 |
Виконання чанту впр 2 с 28, розігрування мікродіалогів впр 3 с 28 |
||
12 |
28.09-а 28.09-б 24.09-в |
[w], [ð], [s]; інтонація загального запитання |
What’s this? It’s a (ruler). Is it a (ruler)? Yes, it is. No, it isn’t. |
Повторення попереднього матеріалу |
Співвіднесення почутого та малюнка впр 1 с 29
|
Гра «Здогадайся» : What’s this? Is it a …? |
||
13 |
29.09-а 30.09-б 29.09-в |
Інтонація стверджувального/ заперечного речення |
It isn’t my pen. My pen is yellow.
|
Повторення попереднього матеріалу |
Пісня “What’s this” впр 1 с 30
|
Повідомлення про колір шкільних речей My pen is yellow.
|
Громадська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. |
|
14 |
02.10-а 01.10-б 30.09-в
|
Інтонація прохання |
Наказовий спосіб дієслів (стверджувальна форма) |
Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen); please |
Співвіднесення почутого та зображеного впр 1 с 31; Аудіювання розпоряджень та їх виконання впр 3 с 31 |
Гра «Вчитель-учні» - розпорядження та їх виконання |
Здоров’я і безпека:
розуміє базові правила безпечної поведінки |
|
15 |
05.10–a 05.10-б 01.10-в
|
Ми – учні гімназії 71 (додаток 1) Узагальнення, систематизація знань с 96-97 |
|
|||||
16 |
06.10-a 07.10-б 06.10-в |
[w], [aɪ], [eɪ] інтонація загального запитання |
Is it a … ? – Yes, it is/No, it isn’t Let’s go! That’s right. There’s a (kite). |
Kite, monster, doll, plane, computer game, teddy-bear |
Аудіювання чанту впр 2 с 36 |
Гра «Пантоміма» впр 3 с 36 Is it a … ? – Yes, it is/No, it isn’ |
Здоров’я і безпека:
розуміє базові правила безпечної поведінки. |
|
17 |
09.10-a 08.10-б 07.10-в |
[ɔː], [ɔɪ] інтонація спеціального запитання |
What’s your favourite toy? – My favourite toy is my ball |
Train, car, bike, go-cart, ball, toys |
Аудіювання з метою встановлення відповідностей впр 1 с 37 |
розігрування мікродіалогів впр 3 с 37 |
Екологічна безпека та сталий розвиток :
Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку.
Екологічна безпека та сталий розвиток :
Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку |
|
18 |
12.10-a 12.10-б 08.10-в |
Інтонація стверджувального речення |
It’s a ball. It’s green I can run |
Run, jump, walk |
Аудіювання пісні впр 1 с 38 |
опис малюнка с 38 |
||
19 |
13.10-a 15.10-б 13.10-в |
Вимова неозначеного артикля |
a/an; It’s a new kite. It’s an ugly monster
|
long, short, big, small, ugly, beautiful, old, new |
Співвіднесення почутого та зображеного впр 1 с 39 |
розігрування мікродіалогів впр 3 с 39 Is it a monster? - Yes, it is. Is it green? No, it isn’t |
||
20 |
16.10-a 19.10-б 15.10-в |
[w], [ð], [s], інтонація спеціального запитання |
What’s this? – It’s a go-cart. What colour is it? - blue |
Go! Hold on! Congratulations! That isn’t fair!
|
Аудіювання історії, слідкування за малюнками впр 1с 40-41 |
Інсценування історії впр 1с 40-41 |
||
21 |
19.10-a 21.10-б 20.10-в |
Звук [e]. Фонікс впр 3 с 41 |
Three green balls |
Sing, dance, draw, Monday, Tuesday |
співвіднесення почутого та зображеного впр 2 с 41 |
розігрування мікродіалогів How many green balls? - Three |
||
22 |
20.10-a 02.11-б 21.10-в |
[əu], [ɔ] |
It’s my bike. It’s blue. |
Boat, robot |
Аудіювання та розфарбування (додаток 2) |
розігрування мікродіалогів What’s this? – It’s my … What colour is it? It’s …. |
Екологічна безпека та сталий розвиток :
Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку.
Екологічна безпека та сталий розвиток :
Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку |
|
23 |
02.11-a 04.11-б 03.11-в |
[juː], [ʌ] |
I’m a … My costume is … How many pumpkins? |
Halloween, costume, pumpkin, witch, ghost |
Аудіювання на співвіднесення почутого та зображеного (додаток 3) |
Повідомлення про святкове вбрання I’m a witch. My costume is black and white. |
||
24 |
03.11-a 05.11-б 04.11-в |
[əu], [ɔ:] |
My kite is yellow. My ball is white |
Wednesday, Thursday; іграшки, кольори |
співвіднесення почутого та зображеного
|
Опис малюнка (додаток 4) |
||
25 |
06.11-a 09.11-б 05.11-в |
[h], [ɜː] |
His, her His train is brown |
Friday, Saturday, Sunday |
Аудіювання та розфарбування (додаток 5) |
Опис малюнка |
||
26 |
09.11-a 11.11-б 10.11-в |
[s], [z] |
What’s your favourite day? - Saturday! |
Дні тижня, favourite day |
Аудіювання пісні “Days of the week” |
розігрування мікродіалогів What’s your favourite day? - Saturday!; опис іграшок |
Здоров’я і безпека:
розуміє базові правила безпечної поведінки.
Екологічна безпека та сталий розвиток :
Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку |
|
27 |
10.11-a 12.11-б 11.11-в |
інтонація спеціального запитання |
What’s your favourite toy/colour/ number/day? |
Закріплення засвоєної лексики |
Аудіювання на встановлення відповідностей впр 1 с 42 |
Інтерв’ю впр 1 с 42 |
||
28 |
13.11-a 16.11-б 12.11-в |
|
My favourite toy is my ball. It’s blue. |
Закріплення засвоєної лексики |
Аудіювання на встановлення відповідностей впр 2 с 43 |
Повідомлення про улюблену іграшку |
||
29 |
16.11–a 18.11-б 17.11-в
|
Створення проекту – Colours and Toys |
||||||
30 |
17.11-a 19.11-б 18.11-в
|
Узагальнення, систематизація вивченого - впр 2 с 45, 98 |
||||||
31 |
20.11-a 23.11-б 19.11-в |
Вимова закінчення[s] у множині |
How many presents? – Ten |
Present, yo-yo, teddy-bear, big, for you |
Аудіювання пісні “How many presents” (додаток 6) |
Розігрування мікродіалогів за змістом малюнка |
Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. |
|
32 |
23.11-a 25.11-б 24.11-в |
Вимова закінчення[s] у множині |
Закріплення попереднього матеріалу |
Закріплення засвоєної лексики |
Аудіювання та встановлення відповідностей |
Створення малюнків та розігрування мікродіалогів за їх змістом How many teddy bears? – Two! |
Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. |
|
33 |
24.11-a 26.11-б 25.11-в |
[h], [au], [əu] |
How old are you? – I’m 6 |
Числівники 1-10 |
Аудіювання вірша (додаток 7) |
Розігрування мікродіалогів за змістом малюнка, розучування вірша |
||
34 |
27.11-a 30.11-б 26.11-в |
[h], [au], [əu] |
Happy birthday! How old are you? What’s this? |
Happy Birthday! |
Аудіювання пісні “Happy Birthday to you!” |
Розігрування мікродіалогів за змістом малюнка, називання предметів с 89 |
||
35 |
30.11-a 02.12-б 01.12-в |
[w], [ð], [s] |
This is for you! –Thank you! What’s this? – It’s a … |
Balloon, cake, lollipop, hat, ice-cream,
|
Аудіювання історії, слідкування за малюнками (додаток 8) |
Інсценування історії |
||
36 |
01.12-a 03.12-б 02.12-в |
[ʃ], [z] |
How old is he/she? He is six. She is seven. |
Числівники 1-10 |
Аудіюванн вірша This is Ben He is ten |
Розігрування мікродіалогів за змістом малюнка (додаток 9) |
||
37 |
04.12-a 07.12-б 03.12-в |
[ð], [i:] |
What are these? - They are… |
Закріплення засвоєної лексики |
Аудіювання та встановлення відповідностей
|
Гра з картками, розігрування мікродіалогів |
Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.стилю навчання |
|
38 |
07.12-a 09.12-б 08.12-в |
[w], [ð] інтонація спеціального запитання |
What colour are the …? They are … |
Кольори, іграшки |
Аудіювання запитань та реагування на них |
Розфарбування малюнка та розігрування мікродіалогів за його змістом |
||
39 |
08.12-a 10.12-б 09.12-в |
Інтонація загального запитання |
Are they …? – Yes, they are/No, they aren’t |
Кольори, іграшки |
Аудіювання та розфарбування (додаток 9) |
Гра «Здогадайся»: Are they dolls? – Yes, they are/No, they aren’t |
||
40 |
11.12-a 14.12-б 10.12-в |
інтонація спеціального запитання |
What are these? What colour are they? How many …? |
Закріплення засвоєної лексики |
Аудіювання запитань та реагування на них |
Розфарбування малюнка та розігрування мікродіалогів за його змістом. Привітання з Днем народження, виготовлення листівки |
||
41 |
14.12-a 16.12-б 15.12-в |
Інтонація загального та спеціального запитання |
What’s your favourite holiday? |
Saint Nikolas Day, Christmas, New Year’s day |
Аудіювання пісні “ Here comes Santa Claus” |
Розігрування мікродіалогів |
||
42 |
15.12-a 17.12-б 16.12-в |
[ei], [i:] |
Happy Saint Nicolas’ Day! Sweets for good children |
Saint Nicolas’ Day; good children, sweets |
Аудіювання пісні |
Опис малюнка с 91, виконання пісні |
Підприємливість та фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету. |
|
43 |
18.12-a 21.12-б 17.12-в |
Свята (в Україні та у країні виучуваної мови) |
[ʃ], [ŋ] |
It’s Christmas time. It’s a Christmas tree. They are Christmas decorations |
Christmas tree/stocking / present/ decoration. Merry Christmas! Happy New Year! |
Аудіювання пісні “ Jingle, bells” (приспів) |
Розігрування мікродіалогів What’s this? – It’ s a Christmas tree. What are these? - They are Christmas decorations. |
Підприємливість та фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету. |
44 |
21.12-a 23.12-б 22.12-в |
Інтонація окличного речення |
Закріплення попереднього матеріалу |
Закріплення засвоєної лексики |
Аудіювання пісні “We wish you a Merry Christmas” |
Повідомлення про Різдво, різдвяні вітання Виготовлення різдвяної листівки |
||
45 |
22.12-a 24.12-б 23.12-в
|
Узагальнення, систематизація знань, отриманих протягом семестру |
||||||
46 |
24.12-в |
Узагальнення, систематизація знань, отриманих протягом семестру |