КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік______________ Семестр________ Вчитель_____________________________ Клас_________ Підручник: Smart Junior 2for Ukraine
№ уроку |
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапаз он |
Граматика/ Фонетика |
|||||||
|
|
Коригуюче навчання. Повторення вивченого. Алфавіт. Шкіль не життя. Формування навичок сприйняття на слух та зорового сприймання. |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
|
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру) |
Групове обговорення малюнку |
Book, pen, pencil, ruler |
|
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
|
|
|
Повторення вивченого. Шкільні речі. Знайомство. Формування навичок сприймання на слух та лексичних навичок. |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering) |
Рольова гра ‘Spelling’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Ставить і відповідає на прості запитання |
|
|
|
Повторення вивченого. Шкільне приладдя. Фор-мування граматичних навичок та усного продукування.
|
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання |
Інсценування історії |
Bag, rubber, computer, pencil case |
What’s this? What’s that? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету |
|
|
|
Діагностична робота. Тестування. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого. Шкільне приладдя. Фор-мування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах : ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматично го матеріалу з попередньо го заняття |
Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті |
|
|
|
Повторення вивченого. Числа 1 – 10.Множина. Формування граматичних навичок та сприймання на слух |
Описувати кількість предметів |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів |
Numbers 1-10 |
What are these? – They are… |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
|
|
|
Числа 1 – 10. Формування навичок сприймання на слух . |
Описувати кількість предметів |
|
Читає комікс |
Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів |
|
|
|
Дозвілля. Кольори. Фор-мування граматичних та лексичних навичок. |
Описувати колір предмету |
Вибудовує товарські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (вказує на відповідний колір) |
Групова гра “Missing flashcards” – знаходить та називає кольори |
Colours (red, blue, yellow, green) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає кольори у знайомому контексті |
|
|
|
Алфавіт. Формування навичок зорового сприймання. |
Вказувати на певний предмет |
Виявляє толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує інструкції до роботи над проектом та виконує їх |
Робота в парах : гра “Spelling bee” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості фрази з метою вказання слів та літер |
|
|
|
Числа та кольори. Фор-мування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Називати кількість предметів |
Вибудовує товари ські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує та інсценує історію |
Робота в групі: ставить та відповідає на запитання |
Star, welcome, kids |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
|
|
|
Шкільне життя. Формування навичок усного та писемного продукування. |
Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Виявляє толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching) |
Описує власне шкільне приладдя |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя |
|
|
|
Числа 1-10. Фор-мування граматичних та лексичних навичок. |
Називати число |
|
Групова гра‘Bingo’ |
Робота в парах: розшифрування загадки |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматично го матеріалу з попередніх занять |
Ставить і відповідає на запитання |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації. |
Вказувати на певний предмет та описувати його |
|
Читає речення та виконує завдання (multiple choice) |
Групова гра “Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті |
|
|
|
Подарунки. Фор-мування граматичних та лексичних навичок.
|
Називати іграшки, вказувати кількість |
|
Прослуховує та співає пісню “Presents” |
Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок |
Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball |
How many…? |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
|
|
|
Іграшки. Фор-мування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів |
|
|
|
День народження. Формування граматичних навичок та усного продукування. |
Вітати зі святом |
|
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання |
Інсценування коміксу |
Balloon, cake, lollipop, hat |
What are these? – They are… |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|
|
|
День народження. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Вітати зі святом |
Розуміє необхідність планування покупок на святкування в рамках бюдже ту |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова гра “Doodling” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет |
|
|
|
Кольори. Формування навичок сприймання на слух. |
Називати колір |
|
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing) |
Виконує завдання та називає кольори |
Colours(orange, pink, brown, red etc) |
What colour are they? – They are… |
Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків |
|
|
|
Кольори. Формування навичок зорового сприймання та усної взаємодії. |
Називати колір |
|
Читає діалог-комікс, відповідає на запитання |
Групова гра “Find the colour” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Встановлює базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання |
|
|
|
Які у тебе подарунки? Фор-мування навичок сприймання на слух та усної взаємодії.
|
Ставити та відповідати на запитання |
Виявляє толерантне ставлення до інших |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах:рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|
|
|
Листівка до дня народження. Формування навичок усного та писемного продукування. |
Вітати зі святом |
Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує та виконує інструкції |
Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вітає зі святом, будуючи просте речення |
|
|
|
Святкування. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Вітати зі святом |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує та читає історію |
Інсценування коміксу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|
|
|
День матері. Формування навичок зорового сприймання та писемного продукування.
|
Вітати зі святом |
Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Робота в парах: опис малюнків |
To make breakfast, card, to give, flower |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису подій |
|
|
|
Кольори. Формування навичок усного продукування. |
Називати та описувати кольори |
|
Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису преметів |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації. |
Називати предмети, пов’язані зі святом |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: рольова гра ‘Puzzle’ |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|
|
|
Сімейні фото. Формування граматичних та лексичних навичок. |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Групова гра “Who’s that?” |
Father, mother, sister, brother |
Who’sthat? – It’s my… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
|
|
|
Я, моя родина і друзі. Формування навичок сприймання на слух та усного продукування. |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про членів своєї родини |
|
|
|
Родичі. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії.
|
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Grandfather, grandmother, bird, friend |
Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t. |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
|
|
|
Я, моя родина і друзі. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Ставити та відповідати на запитаннящодо членів родини |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини |
|
|
|
Помешкання. Умеблювання. Формування граматичних та лексичних навичок. |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Puzzle, bed, wardrobe |
Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under … |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
|
|
|
Помешкання. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету |
|
|
|
Місце меблів. Формування навичок сприймання на слух. |
Вказувати на місцезнаход-ження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання: описує малюнок |
Групова гра “Picture Memory” |
Lamp, sofa, TV, chair |
Where are the…? – They are on/in/under… |
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету |
|
|
|
Моя родина. Формування навичок усного продукування. |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує вказівки до виконання проекту та дотримується них |
Індивідуальна презентація своєї родини в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
|
|
|
Родина. Формування навичок зорового сприймання та писемного продукування. |
Представляти членів родини |
Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає комікс |
Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
|
|
|
Моя кімната. Формування навичок сприймання на слух та усного продукування. |
Описувати власну кімнату |
|
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Описує власну кімнату |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису помешкання |
|
|
|
Кімната. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Вказувати на місце знаходження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: гра ”Where is it?” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості фрази та речення з метою опису помешкання |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації. |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Опис малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
|
|
|
Друзі. Формування граматичних та лексичних навичок. |
Називати кількість предметів |
|
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Групове обговорення виконаного завдання |
Numbers 11-20 |
To have got |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
|
|
|
Ділимося іграшками. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Називати кількість предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматично го матеріалу з попередньо го заняття |
Пише короткі фрази для надання базової інформації |
|
|
|
Домашні улюбленці. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Називати тварин |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Cat, dog, snake, rabbit |
Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t. |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
|
|
|
Домашні улюбленці. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Називати тварин |
Висловлюється про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців |
|
|
|
Зовнішність друга. Формування навичок усного продукування. |
Описувати людину |
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: опис малюнків |
Fairhair, brown hair, green eyes, blue eyes |
He / She has got… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
|
|
|
Зовнішність. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Описувати людину |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: опис зовнішності інших людей |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
|
|
|
Опис зовнішності. Формування навичок зорового сприймання та писемного продукування. |
Описувати людину |
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Guess who”: слухає опис зовнішності та вгадує людину |
Mouth, nose, ears etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
|
|
|
Зовнішність тварин. Формування навичок усного продукування. |
Описувати тварину |
Цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів |
Групова гра “Whose pet”? |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
|
|
|
Зовнішність. Формування навичок зорового сприймання та писемного продукування. |
Описувати тварину |
Цінує та береж-ливо ставиться до приро-ди |
Прослуховує та читає історію-комікс |
Ставить та відповідає на запитання щодо змісту історії |
Pet, lizard |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
|
|
|
Одяг. Формування лексичних навичок. |
Описувати одяг |
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Робота в парах: описує одяг однокласників |
Vyshyvanka, shirt, pattern |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом одягу людини |
|
|
|
Улюблена тварина. Формування навичок усного продукування. |
Описувати тварину |
Цінує та береж-ливо ставиться до приро-ди |
Прослуховує та читає текст щодо тварин, виконує завдання |
Групова робота: опис малюнку |
Pond, duck, frog |
Повторення граматично-го матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації. |
Описувати людину |
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей
|
|
|
|
Тварини світу. Формування лексичних та граматичних навичок. |
Вказувати кількість предметів |
|
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханої пісні |
Parrot, monkey, hippo |
How many …? |
Розпізнає слована позначення у супроводі малюнків |
|
|
|
Тварини. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Ставити та відповідати на запитання |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Feel the animal” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
I can… |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин |
|
|
|
Що можеш? Формування навичок усного продукування. |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Swim, run, talk, fly |
Can you…? |
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини |
|
|
|
Мої можливості. Формування навичок усної взаємодії. |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
Розуміє базові правила безпечної поведінки |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: проведення інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини |
|
|
|
Дикі тварини. Формування навичок зорового сприймання. |
Описувати тварин |
|
Читає та прослуховує тексти, виконує завдання (pointing) |
Відповідає на запитання щодо прочитаного матеріалу |
Elephant, penguin, crocodile, to jump |
It can… |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|
|
|
Дикі тварини. Формування навичок усного продукування. |
Описувати тварин |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах “Guess game” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|
|
|
Опис тварини. Формування навичок сприймання на слух та усного продукування. |
Описувати тварин |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Board game – гра, яка передбачає складання учнями речень в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин |
|
|
|
Опис тварини. Формування навичок усного продукування. |
Описувати тварин |
|
Прослуховує вказівки до виконання проекту та дотримується їх |
Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення на знайому тему |
|
|
|
Природний зоопарк. Формування навичок зорового сприймання. |
Описувати тварин |
Висловлюється про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує та читає комікс, виконує завдання |
Групове інсценування коміксу |
Leg, tail, tree, giraffe |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|
|
|
Унікальні тварини. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Описувати тварин |
Цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис тварин |
Bison, horn, teeth, diver, beaver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|
|
|
Дика природа. Формування навичок зорового сприймання.
|
Описувати тварин |
|
Читає речення та грає в гру “Board game” |
Опис тварин в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення на знайому тему |
|
|
|
Дика природа. Формування навичок зорового сприймання та навичок усного продукування. |
Описувати тварин |
|
Читає речення та виконує завдання |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
|
Продукує короткі речення |
|
|
|
Природа. Дикі тварини. Формування навичок усної взаємодії. |
Описувати тварин |
Цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity) |
Групова робота: проведення групового дослідження-інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації. |
||||||||
|
|
Моє місто. Формування лексичних та граматичних навичок. |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Відповідають на поставлені запитання |
Pet shop, toy shop, school, park |
There is a… |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
|
|
|
Населений пункт. Формування навичок сприймання на слух та усної взаємодії. |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: гра ‘Where are you?’ з мапою |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
|
|
|
Споруди в місті. Формування лексичних та граматичних навичок. |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Supermarket, hospital, cinema, police station |
There are… |
Продукує короткі речення з описом міста |
|
|
|
Будівлі міста. Формування навичок сприймання на слух. |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом міста |
|
|
|
Прогулянка містом. Формування навичок сприймання на слух та навичок усної взаємодії. |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує та читає діалог, виконує завдання (відповідає на запитання) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
Restaurant, playground, zoo |
Is there…? |
Продукує короткі речення з описом міста |
|
|
|
Прогулянка містом. Формування навичок сприймання на слух та навичок усної взаємодії. |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис свого міста |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
|
|
|
Місце відпочинку. Формування навичок усного продукування. |
Називати місця у місті |
Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує вказівки до гри та виконує їх |
Групова гра “Board game” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
|
|
|
План міста. Формування навичок усного продукування. |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх |
Проводить індивідуальну презентацію плану міста в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
|
|
|
Опис міста. Формування навичок зорового сприймання та навичок сприймання на слух. |
Називати місця у місті |
Враховує думку товаришів при виборі відпочинку |
Прослуховує та читає комікс |
Робота в парах: опис свого міста |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
|
|
|
Прогулянка Києвом. Формування лексичних навичок та навичок зорового сприймання. |
Називати місця у місті |
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис свого міста |
Church, garden, theatre, door, museum |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
|
|
|
Правила поведінки в місті. Формування навичок усного продукування та усної взаємодії. |
Надавати та виконувати вказівки |
Обирає безпечний шлях пересування |
Прослуховує та читає текст, виконує вказівки |
Робота в парах: надання та виконання вказівок |
Go straight, turn right, stop, don’t turn right |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає вказівки |
|
|
|
Улюблені місця Формування навичок зорового сприймання та. навичок усного продукування. |
Називати місця у місті |
|
Читає текст та малює план згідно нього
|
Групова гра “Hot card” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
|
|
|
Моє місто. Проектна робота.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Харчування. Формування лексичних та граматичних навичок. |
Називати продукти |
|
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Співає пісню |
Meat, cheese, rice, tomato, sandwich etc. |
I like… |
Розпізнає слова на позначення продуктів у знайомому контексті |
|
|
|
Улюблена їжа. Формування навичок усного продукування. |
Називати продукти |
Складає просте меню з корисних продуктів |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
|
|
|
Не люблю цю страву. Формування лексичних навичок та сприймання на слух. |
Називати продукти |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Chips, banana, pasta, milk |
I don’t like… |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
|
|
|
Вподобання в їжі. Формування навичок усного продукування та усної взаємодії. |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Розрізняє здорова та шкідливу їжу |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
|
|
Щоденні справи Формування лексичних навичок та сприймання на слух. |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Get up, go to school, go home, go to bed |
What time do you…? |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
|
|
|
Щоденні справи. Формування навичок зорового сприймання та. навичок усного продукування. |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
|
Читає речення та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
|
|
|
Здорова їжа. Формування навичок зорового сприймання та. сприймання на слух. |
|
|
Читає речення та виконує завдання (multiple choice) |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення |
|
|
|
Українські страви. Формування навичок зорового сприймання та. сприймання на слух. |
|
|
Прослуховує та читає текст, виконує вказівки |
Робота в парах: обговорення національних страв |
Cabbage, beetroot, fruit, sour cream |
|
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
|
|
Опис страв. Формування навичок усного продукування та усної взаємодії. |
Описувати власне харчування |
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching) |
|
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
|
|
|
Харчування. Формування навичок усного продукування та усної взаємодії. |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра “at the restaurant” |
Fish, soup, beans, bread, salad |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
|
|
Мій раціон.Формування навичок зорового сприймання та. сприймання на слух. |
Описувати власне харчування |
Розрізняє здорова та шкідливу їжу |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Групове обговорення піраміди харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
|
|
|
Прийоми їжі.Формування навичок писемного продукування. |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації. |
||||||||
|
|
Предмети одягу. Формування лексичних та граматичних навичок. |
Описувати одяг |
|
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
Jeans, T-shirt, dress, shirt |
I’m wearing… |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку |
|
|
|
Опис одягу. Формування навичок сприймання на слух. |
Описувати одяг |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення одягу партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
|
|
Літній одяг. Формування лексичних навичок та сприймання на слух.
|
Описувати одяг |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Hat, shorts, glasses, trainers |
He is wearing / She is wearing |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
|
|
Одяг. Формування навичок усного продукування. |
Описувати одяг |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
|
|
Традиційний одяг. Формування навичок зорового сприймання та. сприймання на слух. |
Описувати одяг |
Виявляє толерантне ставлення до людей |
Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching) |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
Jacket, socks, trousers, shirt |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
|
|
Предмети одягу. Формування навичок усного продукування та усної взаємодії. |
Описувати одяг |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах “Guess game” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
|
|
Одяг по сезону. Формування навичок зорового сприймання та. та усної взаємодії. |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
|
Читає та прослуховує текст та інсценує історію |
Робота в парах, гра “Guess who” |
Spring, summer, autumn, winter |
Is he/she wearing…? |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
|
|
|
Предмети одягу Формування навичок усного продукування та усної взаємодії. |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
|
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх |
Створює топ-модель та описує її одяг |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
|
|
Мій одяг. Формування навичок усного продукування та усної взаємодії. |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
|
Прослуховує та читає історію-комікс |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
|
|
Професії Формування лексичних навичок та сприймання на слух. |
Розповідати про професію |
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис професій |
Boxer, singer, to dance |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом професії |
|
|
|
Матеріал для одягу. Формування навичок усного продукування та сприймання на слух. |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Групове обговорення малюнків |
Silk, wool, cotton |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
|
|
Предмети одягу. Формування навичок писемного продукування. |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
|
Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку |
Групова робота “Describe the picture” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
|
|
|
Одяг.Формування навичок усного продукування та усної взаємодії. |
|
|
|
Робота в парах: опис одягу. |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації. |
||||||||
|
|
Урок узагальнення та систематизації вивченого за рік. |
||||||||
Календарно-тематичне планування SmartJunior 2for Ukraine