Календарне планування для 2 класу

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови для 2 класу за підручником Smart Junior Яке рекомендоване для вчителів англійської мови, які викладають у 1 - 4 класах Нової Української школи
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний рік______________   Семестр________    Вчитель_____________________________   Клас_________   Підручник: Smart Junior 2for Ukraine

 

№ уроку

 

 

Дата

 

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний

діапаз он

Граматика/

Фонетика

  1. 1

 

Коригуюче навчання. Повторення вивченого.

Алфавіт. Шкіль

не життя. Формування  навичок сприйняття на слух та зорового сприймання.

Розуміти і виконувати прості інструкції

 

Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру)

Групове обговорення малюнку

Book, pen, pencil, ruler

 

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

 

  1. 2

 

Повторення вивченого. Шкільні речі. Знайомство. Формування  навичок сприймання на слух та лексичних навичок.

Розуміти і виконувати прості інструкції

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering)

Рольова гра ‘Spelling’

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Ставить і відповідає на прості запитання

 

  1. 3

 

Повторення вивченого.

Шкільне приладдя. Фор-мування граматичних навичок та усного продукування.

 

 

 

 

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

 

Прослуховує комікс та виконує завдання

Інсценування історії

Bag, rubber, computer, pencil case

What’s this?

What’s that?

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету

 

 

  1.  

 

Діагностична робота. Тестування.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 4

 

Повторення вивченого.

Шкільне приладдя. Фор-мування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple

choice)

Робота в парах : ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматично

го матеріалу з попередньо

го заняття

Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті

 

  1. 5

 

Повторення вивченого.

Числа 1 – 10.Множина. Формування граматичних навичок та сприймання на слух

Описувати кількість предметів

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів

Numbers 1-10

What are these? – They are…

Розпізнає числа у знайомому контексті

 

  1. 6

 

Числа 1 – 10. Формування  навичок сприймання на слух .

Описувати кількість предметів

 

Читає комікс

Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів

 

  1. 7

 

Дозвілля. Кольори. Фор-мування граматичних та лексичних навичок.

Описувати колір предмету

Вибудовує товарські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (вказує на відповідний колір)

Групова гра “Missing flashcards” – знаходить та називає кольори

Colours (red, blue, yellow, green)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає кольори у знайомому контексті

 

  1. 8

 

Алфавіт. Формування навичок зорового сприймання.

Вказувати на певний предмет

Виявляє толерантне ставлення до інших людей

Прослуховує інструкції до роботи над проектом та виконує їх

Робота в парах : граSpelling bee

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості фрази з метою вказання слів та літер

 

  1. 9

 

Числа та кольори. Фор-мування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Називати кількість предметів

Вибудовує товари

ські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує та інсценує історію

Робота в групі: ставить та відповідає на запитання

Star, welcome, kids

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає числа у знайомому контексті

 

  1. 10

 

Шкільне життя. Формування навичок усного та писемного продукування.

Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Виявляє толерантне ставлення до інших людей

Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching)

Описує власне шкільне приладдя

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя

 

  1. 11

 

Числа 1-10. Фор-мування граматичних та лексичних навичок.

Називати число

 

Групова гра‘Bingo

Робота в парах: розшифрування загадки

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматично

го матеріалу з попередніх занять

Ставить і відповідає на запитання

 

  1. 12

 

Урок узагальнення та систематизації.

Вказувати на певний предмет та описувати його

 

Читає речення та виконує завдання (multiple

choice)

Групова гра Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті

 

  1. 13

 

Подарунки. Фор-мування граматичних та лексичних навичок.

 

 

 

 

Називати іграшки, вказувати кількість

 

Прослуховує та співає пісню “Presents

Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок

Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball

How many…?

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

 

  1. 14

 

Іграшки. Фор-мування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь»

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів

 

  1. 15

 

День народження. Формування граматичних навичок та усного продукування.

Вітати зі святом

 

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання

Інсценування коміксу

Balloon, cake, lollipop, hat

What are these? – They are…

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

 

  1. 16

 

День народження. Формування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Вітати зі святом

Розуміє необхідність планування покупок на святкування в рамках бюдже

ту

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Групова гра “Doodling”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет

 

  1. 17

 

Кольори. Формування  навичок сприймання на слух.

Називати колір

 

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing)

Виконує завдання та називає кольори

Colours(orange, pink, brown, red etc)

What colour are they? – They are…

Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків

 

  1. 18

 

Кольори. Формування  навичок зорового сприймання  та усної взаємодії.

Називати колір

 

Читає діалог-комікс, відповідає на запитання

Групова гра “Find the colour”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Встановлює базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання

 

  1. 19

 

Які у тебе подарунки? Фор-мування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

 

Ставити та відповідати на запитання

Виявляє толерантне ставлення до інших

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота  в парах:рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

 

  1. 20

 

Листівка до дня народження. Формування навичок усного та писемного продукування.

Вітати зі святом

Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку

Прослуховує та виконує інструкції

Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вітає зі святом, будуючи просте речення

 

  1. 21

 

Святкування. Формування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Вітати зі святом

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує та читає історію

Інсценування коміксу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

 

  1. 22

 

День матері. Формування  навичок зорового сприймання  та писемного продукування.

 

 

Вітати зі святом

Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей

Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання

Робота в парах: опис малюнків

To make breakfast, card, to give, flower

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису подій

 

  1. 23

 

Кольори. Формування навичок усного продукування.

Називати та описувати кольори

 

Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching)

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису преметів

 

  1. 24

 

Урок узагальнення та систематизації.

Називати предмети, пов’язані зі святом

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: рольова гра Puzzle

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

 

  1. 25

 

Сімейні фото. Формування граматичних та лексичних навичок.

Представляти членів  родини

 

Прослуховує пісню, виконує завдання (matching)

Групова гра “Who’s that?”

Father, mother, sister, brother

Whosthat? – It’s my…

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

 

  1. 26

 

Я, моя родина і друзі. Формування  навичок сприймання на слух та усного продукування.

Представляти членів  родини

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про членів своєї родини

 

  1. 27

 

Родичі. Формування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

 

 

 

 

 

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Grandfather, grandmother, bird, friend

Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t.

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

 

  1. 28

 

Я, моя родина і друзі. Формування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Ставити та відповідати на запитаннящодо членів родини

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини

 

  1. 29

 

Помешкання. Умеблювання. Формування граматичних та лексичних навичок.

Вказувати на місцезнаходження предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Puzzle, bed, wardrobe

Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under …

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

 

  1. 30

 

Помешкання. Формування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Вказувати на місцезнаходження предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple

choice)

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету

 

  1. 31

 

Місце меблів. Формування  навичок сприймання на слух.

Вказувати на місцезнаход-ження предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання: описує малюнок

Групова гра “Picture Memory”

Lamp, sofa, TV, chair

Where are the…? – They are on/in/under…

Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету

 

  1. 32

 

Моя родина. Формування  навичок усного продукування.

Представляти членів родини

 

Прослуховує вказівки до виконання проекту та дотримується них

Індивідуальна презентація своєї родини в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

 

  1. 33

 

Родина. Формування  навичок зорового сприймання  та писемного продукування.

Представляти членів родини

Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей

Прослуховує та читає комікс

Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

 

  1. 34

 

Моя кімната. Формування  навичок сприймання на слух та усного продукування.

Описувати власну кімнату

 

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання

Описує власну кімнату

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису помешкання

 

  1. 35

 

Кімната. Формування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Вказувати на місце знаходження предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова робота: гра ”Where is it?

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості фрази та речення з метою опису помешкання

 

  1. 36

 

Урок узагальнення та систематизації.

Представляти членів родини

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Опис малюнку в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

 

  1. 37

 

Друзі. Формування граматичних та лексичних навичок.

Називати кількість предметів

 

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Групове обговорення виконаного завдання

Numbers 11-20

To have got

Розпізнає числа у знайомому контексті

 

  1. 38

 

Ділимося іграшками. Формування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Називати кількість предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: опис малюнка

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматично

го матеріалу з попередньо

го заняття

Пише короткі фрази для надання базової інформації

 

  1. 39

 

Домашні улюбленці. Формування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Називати тварин

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування коміксу

Cat, dog, snake, rabbit

Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t.

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків

 

  1. 40

 

Домашні улюбленці. Формування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Називати тварин

Висловлюється про важливість допомоги тваринам

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців

 

  1. 41

 

Зовнішність друга. Формування  навичок усного продукування.

Описувати людину

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Робота в парах: опис малюнків

Fairhair, brown hair, green eyes, blue eyes

He / She has got…

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків

 

  1. 42

 

Зовнішність. Формування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Описувати людину

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах: опис зовнішності інших людей

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

 

  1. 43

 

Опис зовнішності. Формування  навичок зорового сприймання  та писемного продукування.

Описувати людину

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Групова гра “Guess who”: слухає опис зовнішності та вгадує людину

Mouth, nose, ears etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

 

  1. 44

 

Зовнішність тварин. Формування  навичок усного продукування.

Описувати тварину

Цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів

Групова гра “Whose pet”?

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом тварин

 

  1. 45

 

Зовнішність. Формування  навичок зорового сприймання  та писемного продукування.

Описувати тварину

Цінує та береж-ливо ставиться до приро-ди

Прослуховує та читає історію-комікс

Ставить та відповідає на запитання щодо змісту історії

Pet, lizard

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом тварин

 

  1. 46

 

Одяг. Формування лексичних навичок.

Описувати одяг

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Робота в парах: описує одяг однокласників

Vyshyvanka, shirt, pattern

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом одягу людини

 

  1. 47

 

Улюблена тварина. Формування  навичок усного продукування.

Описувати тварину

Цінує та береж-ливо ставиться до приро-ди

Прослуховує та читає текст щодо тварин, виконує завдання

Групова робота: опис малюнку

Pond, duck, frog

Повторення граматично-го матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом тварин

 

  1. 48

 

Урок узагальнення та систематизації.

Описувати людину

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

 

 

  1. 49

 

Тварини світу. Формування лексичних та граматичних навичок.

Вказувати кількість предметів

 

Прослуховує пісню та виконує завдання (matching)

Групове обговорення прослуханої пісні

Parrot, monkey, hippo

How many …?

Розпізнає слована позначення у супроводі малюнків

 

  1. 50

 

Тварини. Формування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Ставити та відповідати на запитання

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова гра “Feel the animal”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

I can…

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин

 

  1. 51

 

Що можеш? Формування  навичок усного продукування.

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування коміксу

Swim, run, talk, fly

Can you…?

Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини

 

  1. 52

 

Мої можливості. Формування навичок усної взаємодії.

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

Розуміє базові правила безпечної поведінки

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: проведення інтерв’ю

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини

 

  1. 53

 

Дикі тварини. Формування  навичок зорового сприймання.

Описувати тварин

 

Читає та прослуховує тексти, виконує завдання (pointing)

Відповідає на запитання щодо прочитаного матеріалу

Elephant, penguin, crocodile, to jump

It can…

Продукує короткі фрази з описом тварин

 

  1. 54

 

Дикі тварини. Формування  навичок усного продукування.

Описувати тварин

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах Guess game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази з описом тварин

 

  1. 55

 

Опис тварини. Формування  навичок сприймання на слух та усного продукування.

Описувати тварин

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Board game – гра, яка передбачає складання учнями речень в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин

 

  1. 56

 

Опис тварини. Формування  навичок усного продукування.

Описувати тварин

 

Прослуховує вказівки до виконання проекту та дотримується їх

Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення на знайому тему

 

  1. 57

 

Природний зоопарк. Формування  навичок зорового сприймання.

Описувати тварин

Висловлюється про важливість допомоги тваринам

Прослуховує та читає комікс, виконує завдання

Групове інсценування коміксу

Leg, tail, tree, giraffe

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом тварин

 

  1. 58

 

Унікальні тварини. Формування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Описувати тварин

Цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис тварин

Bison, horn, teeth, diver, beaver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом тварин

 

  1. 59

 

Дика природа. Формування  навичок зорового сприймання.

 

 

Описувати тварин

 

Читає речення та грає в гру “Board game

Опис тварин в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення на знайому тему

 

  1. 60

 

Дика природа. Формування  навичок зорового сприймання та навичок усного продукування.

Описувати тварин

 

Читає речення та виконує завдання

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Продукує короткі речення

 

  1. 61

 

Природа. Дикі  тварини. Формування навичок усної взаємодії.

Описувати тварин

Цінує та бережливо ставиться до природи

Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity)

Групова робота: проведення групового дослідження-інтервю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин

 

  1. 62

 

Урок узагальнення та систематизації.

  1. 63

 

Моє місто. Формування лексичних та граматичних навичок.

Називати місця у місті

 

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Відповідають на поставлені запитання

Pet shop, toy shop, school, park

There is a…

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

 

  1. 64

 

Населений пункт. Формування  навичок сприймання на слух та усної взаємодії.

Називати місця у місті

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах: гра Where are you?’ з мапою

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

 

  1. 65

 

Споруди в місті. Формування лексичних та граматичних навичок.

Називати місця у місті

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Supermarket, hospital, cinema, police station

There are…

Продукує короткі речення з описом міста

 

  1. 66

 

Будівлі міста. Формування  навичок сприймання на слух.

Називати місця у місті

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом міста

 

  1. 67

 

Прогулянка містом. Формування  навичок сприймання на слух та навичок усної взаємодії.

Називати місця у місті

 

Прослуховує та читає діалог, виконує завдання (відповідає на запитання)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

Restaurant, playground, zoo

Is there…?

Продукує короткі речення з описом міста

 

  1. 68

 

Прогулянка містом. Формування  навичок сприймання на слух та навичок усної взаємодії.

Називати місця у місті

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: опис свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста

 

  1. 69

 

Місце відпочинку. Формування  навичок усного продукування.

Називати місця у місті

Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку

Прослуховує вказівки до гри та виконує їх

Групова гра  “Board game”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом міста

 

  1. 70

 

План міста. Формування  навичок усного продукування.

Називати місця у місті

 

Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх

Проводить індивідуальну презентацію плану міста в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про своє місто

 

  1. 71

 

Опис міста. Формування  навичок зорового сприймання та навичок сприймання на слух.

Називати місця у місті

Враховує думку товаришів при виборі відпочинку

Прослуховує та читає комікс

Робота в парах: опис свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про своє місто

 

  1. 72

 

Прогулянка Києвом. Формування лексичних навичок та навичок зорового сприймання.

Називати місця у місті

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис свого міста

Church, garden, theatre, door, museum

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про своє місто

 

  1. 73

 

Правила поведінки в місті. Формування  навичок усного продукування та усної взаємодії.

Надавати та виконувати вказівки

Обирає безпечний шлях пересування

Прослуховує та читає текст, виконує вказівки

Робота в парах: надання та виконання вказівок

Go straight, turn right, stop, don’t turn right

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає вказівки

 

  1. 74

 

Улюблені місця Формування  навичок зорового сприймання та. навичок усного продукування.

Називати місця у місті

 

Читає текст та малює план згідно нього

 

Групова гра “Hot card

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста

 

  1. 75

 

Моє місто. Проектна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 76

 

Урок узагальнення та систематизації.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 77

 

Харчування. Формування лексичних та граматичних навичок.

Називати продукти

 

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Співає пісню

Meat, cheese, rice, tomato, sandwich etc.

I like…

Розпізнає слова на позначення продуктів у знайомому контексті

 

  1. 78

 

Улюблена їжа. Формування  навичок усного продукування.

Називати продукти

Складає просте меню з корисних продуктів

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

 

  1. 79

 

Не люблю цю страву. Формування лексичних навичок та сприймання на слух.

Називати продукти

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Chips, banana, pasta, milk

I don’t like…

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

 

  1. 80

 

Вподобання в їжі. Формування  навичок усного продукування та усної взаємодії.

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Розрізняє здорова та шкідливу їжу

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

 

  1. 81

 

Щоденні справи Формування лексичних навичок та сприймання на слух.

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Get up, go to school, go home, go to bed

What time do you…?

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

 

  1. 82

 

Щоденні справи. Формування  навичок зорового сприймання та. навичок усного продукування.

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

 

Читає речення та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

 

  1. 83

 

Здорова їжа. Формування  навичок зорового сприймання та. сприймання на слух.

 

 

Читає речення та виконує завдання (multiple choice)

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення

 

  1. 84

 

Українські страви. Формування  навичок зорового сприймання та. сприймання на слух.

 

 

Прослуховує та читає текст, виконує вказівки

Робота в парах: обговорення національних страв

Cabbage, beetroot, fruit, sour cream

 

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

 

  1. 85

 

Опис страв. Формування  навичок усного продукування та усної взаємодії.

Описувати власне харчування

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching)

 

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

 

  1. 86

 

Харчування. Формування  навичок усного продукування та усної взаємодії.

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра “at the restaurant”

Fish, soup, beans, bread, salad

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

 

  1. 87

 

Мій раціон.Формування навичок зорового сприймання та. сприймання на слух.

Описувати власне харчування

Розрізняє здорова та шкідливу їжу

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Групове обговорення піраміди харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

 

  1. 88

 

Прийоми їжі.Формування  навичок писемного продукування.

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

 

  1. 89

 

Урок узагальнення та систематизації.

  1. 90

 

Предмети одягу. Формування лексичних та граматичних навичок.

Описувати одяг

 

Прослуховує пісню та виконує завдання (matching)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

Jeans, T-shirt, dress, shirt

I’m wearing…

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку

 

  1. 91

 

Опис одягу. Формування  навичок сприймання на слух.

Описувати одяг

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Робота в парах: обговорення одягу партнера

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом одягу людини

 

  1. 92

 

Літній одяг. Формування лексичних навичок та сприймання на слух.

 

 

Описувати одяг

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Hat, shorts, glasses, trainers

He is wearing / She is wearing

Продукує короткі речення з описом одягу людини

 

  1. 93

 

Одяг. Формування навичок усного продукування.

Описувати одяг

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом одягу людини

 

  1. 94

 

Традиційний одяг. Формування  навичок зорового сприймання та. сприймання на слух.

Описувати одяг

Виявляє толерантне ставлення до людей

Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching)

Висловлює власні враження щодо прочитаного

Jacket, socks, trousers, shirt

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

 

  1. 95

 

Предмети одягу. Формування  навичок усного продукування та усної взаємодії.

Описувати одяг

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах Guess game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

 

  1. 96

 

Одяг по сезону. Формування  навичок зорового сприймання та. та усної взаємодії.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Читає та прослуховує текст та інсценує історію

Робота в парах, гра Guess who

Spring, summer, autumn, winter

Is he/she wearing…?

Ставити та відповідає на запитання щодо одягу

 

  1. 97

 

Предмети одягу Формування  навичок усного продукування та усної взаємодії.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх

Створює топ-модель та описує її одяг

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

 

  1. 98

 

Мій одяг. Формування  навичок усного продукування та усної взаємодії.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Прослуховує та читає історію-комікс

Групове обговорення прочитаного матеріалу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

 

  1. 99

 

Професії Формування лексичних навичок та сприймання на слух.

Розповідати про професію

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис професій

Boxer, singer, to dance

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом професії

 

  1. 100

 

Матеріал для одягу. Формування  навичок усного продукування та сприймання на слух.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Групове обговорення малюнків

Silk, wool, cotton

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

 

  1. 101

 

Предмети одягу. Формування навичок писемного продукування.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку

Групова робота “Describe the picture”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідає на запитання щодо одягу

 

  1. 102

 

Одяг.Формування навичок усного продукування та усної взаємодії.

 

 

 

Робота в парах: опис одягу.

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідає на запитання щодо одягу

 

  1. 103

 

Урок узагальнення та систематизації.

  1. 104

 

Урок узагальнення та систематизації вивченого за рік.

 

Календарно-тематичне планування SmartJunior 2for Ukraine

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Семенюк Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
27 вересня 2020
Переглядів
4066
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку