Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Календарне планування для 2 класу ІІ семестр за оновленою програмою 2017/2018 н.р.

Про матеріал

Календарне планування складене для 2 класу ІІ семестр на 2017/2018 н.р за новими вимогами з предметів: українська мова (Вашуленко), літературне читання (Савченко), математика (Богданович), природознавство (Рівкінд), основи здоров"я (Бех), образотворче мистецтво, трудове навчання.

Перегляд файлу

ІІ семестр (69 год)

 

 

Тема уроку

№ завдань

Дата

Дата

  1.          

 

Складання таблиці множення числа 3. Приклади і задачі на дії різного ступеня.

516-523

16.01

 

  1.          

 

Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач за різним розташування множників в умові.

524-532

17.01

 

  1.          

 

Коло і круг. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач на множення і додавання.

533-540

18.01

 

  1.          

 

Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3.

541-546

19.01

 

  1.          

 

Складання виразів з дужками. Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Знаходження довжини ламаної лінії.

547-564

23.01

 

  1.          

 

Складання таблиці ділення на 3. Складання задачі за даним розв’язанням.

565-571

24.01

 

  1.          

 

Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Знаходження периметра квадрата.

572-577

25.01

 

  1.          

 

Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Обчислення довжини сторони рівностороннього трикутника за його периметром. Самостійна робота.

578-584

26.01

 

  1.          

 

Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення виразів зі змінною

585-592

30.01

 

  1.          

 

Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Повторення залежності між компонентами і результатом дій першого ступеня.

593-600

31.01

 

  1.          

 

Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування прикладів і задач.

601-609

01.02

 

  1.          

 

Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4.

610-615

02.02

 

  1.          

 

Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. Зв’язок множення і ділення

616-621

06.02

 

  1.          

 

Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4.

622-628

07.02

 

  1.          

 

Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4. Обчислення значень виразів зі змінною. Знаходження довжини сторони квадрата за периметром. Самостійна робота.

629-636

08.02

 

  1.          

 

Попереднє ознайомлення з поняттями «половина», «третина», «чверть». Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

637-646

09.02

 

  1.          

 

Контрольна робота №5

 

13.02

 

  1.          

 

Аналіз контрольної роботи. Складання таблиці множ. числа 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множ. числа 5. Обчислення виразів зі змінною. Тема

647-657

14.02

 

  1.          

 

Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів.

658-667

15.02

 

  1.          

 

Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування простих задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів.

668-673

16.02

 

  1.          

 

Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів

674-683

20.02

 

  1.          

 

Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Складені задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів.

684-691

21.02

 

  1.          

 

Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів у виразах

692-699

22.02

 

  1.          

 

 Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями.

700-709

23.02

 

  1.          

 

Перевірка додавання відніманням. Знаходження периметра трикутника.

710-719

27.02

 

  1.          

 

Складання таблиці множення числа 6 (ознайомлення). Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Обчислення виразів зі змінною

720-729

28.02

 

  1.          

 

Одиниці вимірювання часу (година, хвилина, секунда). Визначення часу за годинником. Задачі на час. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів

730-738

01.03

 

  1.          

 

Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 6. Дії з іменованими числами. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів

739-747

02.03

 

  1.          

 

Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 6. Складені  задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів.

748-755

06.03

 

  1.          

 

Таблиця ділення на 6 (ознайомлення). Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 6. Розв’язування та складання задач за поданим виразом.

756-764

07.03

 

  1.          

 

Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Складені задачі на дії різного ступеня. Знаходження довжини ламаної. Самостійна робота.

765-773

13.03

 

  1.          

 

Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 6. Складені задачі на дії різного ступеня. Складання та обчислення виразів.

774-780

14.03

 

  1.          

 

Контрольна робота № 6

 

15.03

 

  1.          

 

Аналіз контрольної роботи. Задачі на різницеве порівняння. Тема

781-790

16.03

 

  1.          

 

Складання та обчислення виразів. Задачі на різницеве порівняння.  Обернена задача (ознайомлення). Дії з іменованими числами.

791-798

17.03

 

  1.          

 

Складання таблиці множення числа 7 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці множення 7.

799-807

20.03

 

  1.          

 

Вправи і задачі на застосування вивчених таблиць. Обчислення виразів на сумісні дії. Складені задачі на різницеве порівняння.

808-815

21.03

 

  1.          

 

Вправи і задачі на застосування вивчених таблиць. Обчислення виразів на сумісні дії. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника.

816-825

22.03

 

  1.     

 

Таблиця ділення на 7. Вправи на застосування таблиці ділення на 7. Вирази з невідомим множником. Складені задачі на сумісні дії.

826-834

23.03

 

  1.     

 

Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 7. Творча робота над задачею. Складання виразів за малюнком та запитаннями. Складені задачі на сумісні дії.

835-842

03.04

 

  1.     

 

Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 7. Зв'язок дій множення та ділення. Складання оберненої задачі. Розв’язання задачі виразом.

843-849

04.04

 

  1.     

 

Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 7. Складені задачі на сумісні дії. Творча робота над задачею. Порівняння виразу і числа.

850-859

05.04

 

  1.     

 

Складання таблиці множення числа 8 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 8. Розв’язання задачі на три дії.

860-874

06.04

 

  1.     

 

Вправи і задачі на застосування таблиці множення та ділення. Складені задачі на сумісні дії. Творча робота над задачею.

875-881

10.04

 

  1.     

 

Складені задачі на сумісні дії. Колові приклади. Вирази зі змінною. Розпізнавання геометричних фігур. Самостійна робота.

882-891

11.04

 

  1.     

 

Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Поняття «третина», «чверть», «шоста».

892-900

12.04

 

  1.     

 

Закріплення порядку виконання дій у виразах. Нерівності. Зв'язок дії ділення з дією множення. Складання і розв’язання задачі за коротким записом.

901-916

13.04

 

  1.     

 

Повторення та закріплення вивченого. Контрольна робота: усні обчислення (математичний диктант)

 

17.04

 

  1.     

 

Аналіз контрольної роботи. Колові приклади. Складені задачі на сумісні дії. Знаходження сторони трикутника за відомим периметром і двома сторонами. Тема

917-925

18.04

 

  1.     

 

Складання таблиці множення числа 9 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 9. Порівняння виразів.  Творча робота над задачею.

926-942

19.04

 

  1.     

 

Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на застосуван. таблиці ділення на 9. Знаходження частини числа.

943-950

20.04

 

  1.     

 

Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Складені задачі на сумісні дії. Кресленні відрізків.

951-958

24.04

 

  1.     

 

Складені задачі на сумісні дії. Складання задачі за поданим виразом. Розв’язання задачі за поданим планом.

 

959-964

25.04

 

  1.     

 

Переставна властивість множення. Застосування властивості для розв’язування прикладів. Складені задачі на сумісні дії. Периметр.

965-972

26.04

 

  1.     

 

Множення на 1 та 0. Складені задачі на сумісні дії.

973-979

27.04

 

  1.     

 

Ділення на 1, ділення числа самого на себе. Вправи на засвоєння вивченого. Розв’язання задачі на три дії за поданим планом. Самостійна робота.

980-987

02.05

 

  1.     

 

Ділення 0 на число. Неможливість ділення на 0. Складання виразів за текстовими даними. Задачі на знаходження невідомого третього доданка за відомою сумою двох доданків.

988-994

03.05

 

  1.     

 

Множення чисел, що закінчуються нулями на одноцифрове число. Складання і розв’язання задачі на три дії за таблицею та поданим планом. Обчислення виразів зі змінною

995-1001

04.05

 

  1.     

 

Контрольна робота №8

 

08.05

 

  1.     

 

Аналіз контрольної роботи. Множення та ділення одноцифрових чисел на 10. Складання оберненої задачі.

1002-1010

10.05

 

  1.     

 

Вправи та задачі на засвоєння вивченого. Складені задачі на сумісні дії. Складання задач за поданими блок-схемами.

1011-1018

11.05

 

  1.     

 

Вправи та задачі на засвоєння вивченого. Обчислення виразів з іменованими числами.

1019-1025

15.05

 

  1.     

 

Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Побудова відрізків.

1026-1034

16.05

 

  1.     

 

Додавання і віднімання з переходом через розряд. Креслення відрізків.

1035-1042

17.05

 

  1.     

 

Зв'язок компонентів при відніманні та при додаванні. Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Задачі на дві дії.

1043-1050

18.05

 

  1.     

 

Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Перетворення іменованих чисел, дії з іменованими числами.

1051-1057

22.05

 

  1.     

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом та без переходу через розряд. Перевірка дій віднімання додаванням.

1058-1064

23.05

 

  1.     

 

Запис виразів за поданим текстом. Вправи та задачі на засвоєння вивченого.

1065-1073

24.05

 

  1.     

 

Підсумковий урок за рік. Тема

 

25.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр (69 год)

 

Тема уроку

 

№ завдань

Дата

Дата

Речення

  1.  

 

Речення як група зв’язаних між собою слів, що виражають закінчену думку.

 

15.01

 

  1.          

 

Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення.

222-226

16.01

 

  1.          

 

Спостереження за основними ознаками речення. Велика буква у першому слові  речення.

227-230

18.01

 

  1.          

 

Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення.

231-234

19.01

 

  1.          

 

Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Засвоєння питальних слів. Вимова і написання слова календар

235-238

22.01

 

  1.          

 

Вправи на інтонаційне виділення слів, важливих для вираження думки.

239-242

23.01

 

  1.          

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Текст-розповідь з елементами опису «Зима-чарівниця»

 

25.01

 

  1.          

 

Інтонація речень, різних за метою висловлювання. Вправи на визначення розповідних та питальних речень. Вимова і написання слова предмет

243-246

26.01

 

  1.          

 

Спонукальні речення. Речення, у яких є повідомлення, запитання, прохання або наказ, спонукання до дії. Спостереження за інтонацією таких речень.

247-250

29.01

 

  1.          

 

Узагальнення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення. Контрольна робота: діалог

251-255

30.01

 

  1.          

 

Аналіз контрольної роботи. Головні слова в реченні. Вимова і написання слова ноутбук.

258-262

01.02

 

  1.          

 

Визначення головних слів у реченні. Контрольна робота: діалог

263-265

02.02

 

  1.          

 

Зв’язок слів у реченні за питаннями. Вимова і написання слова чернетка

266-269

05.02

 

  1.          

 

Побудова речень. Поширення речення за питаннями, поданими вчителем. Розуміння змісту речення.

270-274

06.02

 

  1.          

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за запитаннями «Весело взимку на гірці».

 

08.02

 

  1.          

 

Контрольна робота: списування

 

09.02

 

  1.          

 

Аналіз контрольної роботи. Закріплення знань про розповідне, питальне, спонукальне речення. Розділові знаки у кінці речення (? !).

275-278

12.02

 

  1.          

 

Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Тема

 

13.02

 

Слово

  1.          

 

Добір слів для доповнення речення, складання речень зазначеного змісту. Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням

279-282

15.02

 

  1.          

 

Формування початкових уявлень про частини мови, про те, що слова поділяються на групи залежно від того, на яке питання вони відповідають. 

 

16.02

 

  1.          

 

Слова, які відповідають на питання хто?, що? (іменники). Вимова і написання слова диван.

283-287

19.02

 

  1.          

 

Складання рядів слів за певною змістовою ознакою (видовою, родовою).

288-295

20.02

 

  1.          

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова тексту за даним початком «Турбота зігріває в холодну пору».

 

22.02

 

  1.          

 

Змінювання за числами (один — багато) слів, які відповідають на питання хто? що?

 

23.02

 

  1.          

 

Утворення множини іменників. Правильне вживання іменника у множині чи однині у складеному реченні.

 

26.02

 

  1.          

 

Спостереження за лексичним значенням слова. Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предметів, якості, дій. Вимова і написання слова черговий.

296-303

27.02

 

  1.          

 

Тематичні групи слів. Розподіл слів на тематичні групи за такими ознаками, як колір, матеріал, форма, почуття. Вимова і написання слова співчуття

304-306

01.03

 

  1.          

 

Слова, близькі за значенням.

307-311

02.03

 

  1.          

 

Слова, протилежні за значенням.

312-317

05.03

 

  1.          

 

Знаходження серед слів подібних чи протилежних за лексичним значенням

 

06.03

 

  1.          

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом, добір заголовка до нього.

 

12.03

 

  1.          

 

Контрольна робота з мовної  теми «Іменник»

 

13.03

 

  1.          

 

Аналіз контрольної роботи. Закріплення знань про іменник. Тема

 

15.03

 

  1.          

 

Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? (прикметники)

318-322

16.03

 

  1.          

 

Зв’язок прикметників з іменниками.

323-326

17.03

 

  1.          

 

Практичне змінювання прикметників за числами.

 

19.03

 

  1.          

 

Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка?

327-330

20.03

 

  1.          

 

Складання груп слів прикметників, що мають різне лексичне значення

 

22.03

 

  1.          

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Відновлення деформованого тексту «Уже прилинула весна»

 

23.03

 

  1.          

 

Добирання слів, які відповідають реальним ознакам певного предмета. Вимова і написання слова помилка

331-334

02.04

 

  1.          

 

Виявлення серед прикметників слів, подібних чи протилежних за значенням. Вимова і написання слова метро

335-338

03.04

 

  1.          

 

Виявлення серед прикметників слів, подібних чи протилежних за значенням.

 

05.04

 

  1.          

 

Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів. Робота над загадками.

 

06.04

 

  1.          

 

Контрольна робота: диктант «Весна»

 

10.04

 

  1.          

 

Аналіз контрольної роботи. Закріплення знань про прикметник. Тема

 

12.04

 

  1.          

 

Слова, які відповідають на питання що робити? що зробити? що робив? що буде робити? (дієслова)

339-342

13.04

 

  1.          

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота над добором влучних слів для висловлення думки «Струмочки нам співають про весну»

 

16.04

 

  1.          

 

Складання груп дієслів із певним лексичним значенням дії (слова, що позначають говоріння, навчальні дії, виявлення почуттів). Вимова і написання слова середа

343-345

17.04

 

  1.          

 

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.

 

19.04

 

  1.          

 

Знаходження серед дієслів тих, що подібні чи протилежні за значенням. Вимова і написання слова театр

346-349

20.04

 

  1.          

 

Роль дієслів у мовленні.

350-352

23.04

 

  1.          

 

Роль дієслів у мовленні. Робота над прислів’ями. 

353-356

24.04

 

  1.          

 

Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Змінювання дієслів за питаннями

357-359

26.04

 

  1.          

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір за картиною «Весна»

 

27.04

 

  1.          

 

Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Спостереження за словами - назвами дій, близькими і протилежними за значенням.

360-364

03.05

 

  1.          

 

Зв’язок дієслів з іменниками у формі однини і множині (без уживання термінів).

 

04.05

 

  1.          

 

Повторення й узагальнення вивченого матеріалу.

 

05.05

 

  1.          

 

Контрольна робота з мовної  теми «Дієслово»

 

07.05

 

  1.          

 

Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Тема

 

08.05

 

  1.          

 

Уявлення про службові слова і їх роль у реченні. Службові слова, до яких не ставлять питань, але без яких майже неможливо побудувати речення.

365-367

10.05

 

  1.          

 

Спостереження за роллю службових слів у реченні. Вимова і написання слова понеділок.

368-371

11.05

 

  1.          

 

Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченнях. Вимова і написання слова четвер

372-375

14.05

 

  1.          

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Редагування тексту із часто повторюваними словами «Тваринка в моєму домі».

 

15.05

 

  1.          

 

Підсумковий урок з розділу «Слово». Самостійна робота

 

17.05

 

  1.          

 

Повторення вивченого про звуки і букви. Вимова і написання слова дитина

416-418

18.05

 

  1.          

 

Повторення вивченого про текст, види текстів.  

419-424

21.05

 

  1.          

 

Повторення вивченого про речення, види речень.

425-430

22.05

 

  1.          

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за питаннями та опорними словами «Дивна краса»

 

24.05

 

  1.          

 

Підсумковий урок за рік. Тема

 

25.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр (35 год)

 

Тема уроку

 

Стор

Дата

Дата

Природа взимку (продовження)

  1.          

 

Зимові явища у живій та неживій природі.

62-64 85-87

15.01

 

  1.          

 

Погода взимку. Спостереження за погодою взимку.

66-69 146-147

19.01

 

  1.          

 

Які турботи приносить зима людям?

148

22.01

 

  1.          

 

Тварини взимку. Як зимують птахи, звірі, комахи

74-81 87-90

26.01

 

  1.          

 

Як люди піклуються про тварин узимку?

149

29.01

 

  1.          

 

Навчальний проект.  Пташина їдальня

 

02.02

 

  1.          

 

Екскурсія в природу.  Спостереження за тваринами і рослинами взимку.

 

05.02

 

  1.          

 

Підсумковий урок. Вікторина «Що я знаю про природу взимку»

 

09.02

 

  1.          

 

Які прикмети у зими? Тематична контрольна робота

 

12.02

 

  1.          

 

Аналіз контрольної роботи.  Узагальнення та систематизація знань. Тема

113

16.02

 

Природа навесні

  1.          

 

Весняні явища у живій та неживій природі.

82-84

19.02

 

  1.          

 

Відлига. Льодохід. Повінь.

90-93

23.02

 

  1.          

 

Сокорух. Розвиток бруньок, цвітіння.

93-96

26.02

 

  1.          

 

Ранньоквітучі трав’янисті рослини. Практична робота. Розпізнавання органів трав’янистих рослин.

96-97

02.03

 

  1.          

 

Тварини навесні. Комахи.

97-99

05.03

 

  1.          

 

Птахи навесні. Повернення перелітних птахів.

100-102

12.03

 

  1.          

 

Облаштування гнізд, насиджування та виведення пташенят.

102-105

16.03

 

  1.          

 

Звірі навесні. Піклування про потомство

107-109

17.03

 

  1.          

 

Праця людей навесні. Взаємозв’язки у природі навесні.

110-112

19.03

 

  1.          

 

Охорона рослин і тварин. Тематична контрольна робота

105- 106

23.03

 

  1.          

 

Аналіз контрольної роботи.  Узагальнення та систематизація знань.

 

02.04

 

  1.          

 

Екскурсія в природу. Спостереження за явищами природи навесні. Тема

 

06.04

 

Природа влітку

  1.          

 

Ознаки літа. Сонячний годинник

115- 117

13.04

 

  1.          

 

Нежива та жива природа влітку.

117- 120

16.04

 

  1.          

 

Рослини лісу влітку.

120 -123

20.04

 

  1.          

 

Тварини лісу. Охорона лісу. Запитання до природи. Коли ліс дякує, а коли ображається.

124- 128

23.04

 

  1.          

 

Рослини і тварини луків.

 

129- 131

27.04

 

  1.          

 

Рослини і тварини прісних водойм. Практична робота. Розпізнавання деяких отруйних рослин рідного краю за ілюстраціями.

132- 134

04.05

 

  1.          

 

Взаємозв’язки у природі влітку. Охорона природи

135-137

05.05

 

  1.          

 

Червона книга України

  138 - 141

07.05

 

  1.          

 

Навчальний проект.  Червона книга України

 

11.05

 

  1.          

 

Людина і природа. Тематична контрольна робота

135-138

14.05

 

  1.          

 

Аналіз контрольної роботи.  Систематизація та узагальнення знань.

 

18.05

 

  1.          

 

Екскурсія «Здрастуй, літечко!» (спостереження за ознаками літа, що наближається)

 

21.05

 

  1.          

 

Узагальнення і систематизація знань за рік. Тема

 

25.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр (17 год)

 

Тема уроку

Дата

Дата

Орнамент

  1.           

 

Види орнаменту. Послідовність дій під час виготовлення орнаментів. Виготовлення орнаментів у смужці.

16.01

 

  1.          

 

Декоративно-ужиткове мистецтво. Виготовлення орнаментів на прямокутній та   круглій  основах.

23.01

 

Оригамі

  1.      

 

Історія виникнення техніки оригамі. Послідовність дій під час виготовлення оригамі. Створення за схемою човника

30.01

 

  1.     

 

Пластика паперу. Створення за схемою фігури котика.

06.02

 

  1.     

 

Підготовка стартового аркуша для майбутнього виробу. Створення квітів у техніці оригамі

13.02

 

Робота з пластиліном. Виготовлення  виробів об’ємної форми з пластиліну

  1.          

 

Пластилін та його застосування. Послідовність виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну. Виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну

20.02

 

  1.     

 

Загальне відомості про виробництво пластиліну. Виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну.

27.02

 

  1.     

 

Пластилін та його застосування. Послідовність виготовлення виробів з пластиліну. Виготовлення виробів з пластиліну

06.03

 

  1.          

 

Презентація навчального проекту «Хто-хто в пластиліні живе?»

13.03

 

Самообслуговування

  1.     

 

Культура харчування. Правила поведінки за столом. Столовий посуд різного призначення. Сервірування столу.

20.03

 

Самообслуговування

  1.     

 

Одяг і взуття. Правила догляду за одягом і взуттям. Пришивання ґудзиків з двома отворами. 

03.04

 

  1.  

 

Інструменти та матеріали для пришивання ґудзиків. Послідовність дій під час пришивання ґудзиків. Пришивання ґудзиків з двома отворами.

10.04

 

Макетування

  1.     

 

Виготовлення і оздоблення об’ємних виробів. Розмічання розгорток. Виготовлення макетів (одноповерхового та багатоповерхового будинків).

17.04

 

  1.     

 

Картон та пінопласт як штучний матеріал для макетування. Виготовлення іграшкових меблів  з штучних матеріалів та картону.

24.04

 

  1.     

 

Послідовність дій під час виготовлення й оздоблення об’ємних виробів. Виготовлення іграшкових, транспортних засобів з штучних матеріалів та картону.

08.05

 

Екскурсії

  1.     

 

Екскурсія до   організацій. Ознайомлення зрізними видами людської діяльності та професіями, з  загальними правилами безпеки життя, обладнанням, організацією праці, готовими виробами.

15.05

 

  1.     

 

Узагальнюючий урок за рік. Виставка учнівських робіт «Ярмарок майстрів».

22.05

 

 

 

 

 

ІІ семестр (17 год)

 

Тема уроку

Дата

Дата

  1.           

 

Безпечна поведінка вдома. Користування телевізором, комп'ютером, мобільним телефоном. Практична робота. Створення пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп'ютером і мобільним телефоном.

18.01

 

  1.          

 

Можливі надзвичайні ситуації у школі.

25.01

 

  1.      

 

Шляхи виходу дитини зі школи. Практична робота. Відпрацювання навичок виходу з приміщення школи.

01.02

 

  1.     

 

Безпека на дорозі.  Правила дорожнього руху. Дорожня розмітка. Практична робота. Моделювання ситуації переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті

08.02

 

  1.     

 

Безпека на відпочинку. Літні та зимові розваги. Профілактика обмороження, перегрівання, сонячних опіків.

15.02

 

  1.          

 

Безпека поводження з дикими і бездомними  тваринами.

22.02

 

  1.     

 

Надання першої допомоги при забиттях, порізах, подряпинах, укусах комах. Практична робота. Моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах.

01.03

 

Психічна і духовна складові здоров'я

  1.          

 

Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров’я.

15.03

 

  1.     

 

Смаки і захоплення людини. Практична робота. Презентація: «Моє захоплення»

22.03

 

  1.     

 

Вибір друзів. Друзі за інтересами.

05.04

 

  1.  

 

Людяність, вдячність, співчуття. Як надати підтримку і допомогу.

12.04

 

  1.     

 

Людяність, вдячність, співчуття. Практична робота. Створення плакату «Захоплення нашого класу»

19.04

 

  1.     

 

Прийняття рішень. Вплив реклами на рішення людини.

26.04

 

  1.     

 

Життєрадісність і здоров’я.

03.05

 

  1.     

 

Друзі з особливими потребами.  Практична робота. Написання  листа – подяки (на вибір учня)

10.05

 

  1.     

 

Підготовка виставки дитячих робіт, присвячених здоровому способу життя та профілактиці шкідливих звичок

17.05

 

  1.     

 

Підсумковий урок за рік

24.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр (69 год)

 

Тема уроку

№ сторінки

Дата

Дата

Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко…

  1.          

 

Вступ до теми. Білі шати землі. О. Копиленко «Зима йде»           

76-77

15.01

 

  1.      

 

В.Скомаровський «Казкові шати».

78-79

17.01

 

  1.      

 

О.Сенатович «Веселий сніг», Л. Костенко «Синички на снігу»

 

18.01

 

  1.     

 

Н. Кир’ян «Зимові слова», А. Качан «Крихта хліба»

79-81

19.01

 

  1.     

 

Галина Ткачук «Гойдалка під кленом»

50-53

22.01

 

  1.          

 

Стоїть на узбіччі ялинка моя – не зрубай її. С. Носань «Ялинка», О. Олесь «Ялинка» (напам’ять)

81-82

24.01

 

  1.          

 

Урок позакласного читання. Казкові детективи

57-61

25.01

 

  1.          

 

Л. Глібов «Зимня пісенька». Мар’яна Савка «Біла пані», «Ведмежа зима»

83-84

26.01

 

  1.     

 

Вже Різдво прийшло до хати, час настав колядувати!                     О. Воропай «Коляда», А. М’ястківський «На щастя, на здоров’я, на новий рік!»

84-85

29.01

 

  1.     

 

Колядки.  В. Малишко «Веселий Новий рік». Контрольна робота №5: аудіювання. За Є. Шморгуном «Горіх»

86

31.01

 

  1.  

 

Казки Галини Малик «Чому равлик ховається»

 

01.02

 

  1.  

 

Підсумковий урок за розділом «Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко…» Тема

87

02.02

 

Тарас Григорович Шевченко – великий народний поет і художник

  1.     

 

Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красницький «Тарас Шевченко»

89-90

05.02

 

  1.     

 

Образи української природа в творах Кобзаря. Т. Шевченко «Світає», «Встала і весна», «Вранці», «Зоре моя вечірняя»

91-92

07.02

 

  1.     

 

Урок позакласного читання.  Твори великого Кобзаря

 

08.02

 

  1.     

 

Підсумковий урок за розділом «Тарас Григорович Шевченко – великий народний поет і художник»

93

09.02

 

Твори українських письменників.

Вірші цікаві і різні

  1.     

 

М. Рильський (про нього). М. Рильський «Зима». Оксана Кротюк «Різдвяні гостинці».

94-95

12.02

 

  1.     

 

Леся Українка (про неї). Л. Українка «Красо України, Подолля!»

96-97

14.02

 

  1.     

 

Ліна Костенко (про неї). Ліна Костенко «Пряля»

97-98

15.02

 

  1.     

 

Марійка Підгірянка (про неї). Марійка Підгірянка «Розмова про сонце»

98-99

16.02

 

  1.     

 

В. Марсюк «Рідна гора». Мар’яна Савка «Чотири міхи для Бобрихи»

100

19.02

 

  1.     

 

П. Воронько (про нього). П. Воронько «Картина»

100-101

21.02

 

  1.     

 

Урок позакласного читання.  Вірші українських поетів.

 

22.02

 

  1.     

 

І. Світличний «Безконечник»

102

23.02

 

  1.     

 

Л.Глібов «Котилася тарілочка».

 

26.02

 

Казковий дивосвіт

  1.     

 

Іван Франко (про нього). І.Франко «Лисичка і Журавель»

105-107

28.02

 

  1.     

 

Марійка Підгірянка «Безконечні казочки»

107-108

01.03

 

  1.     

 

Ліна Костенко «Бузиновий цар»

109-110

02.03

 

  1.     

 

Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка»

110-112

05.03

 

  1.     

 

Оксана Кротюк «Чемна ворона», «Киця й котик». Контрольна робота № 6: аудіювання. В. Сухомлинський «Камінь»

61-63

07.03

 

  1.     

 

Урок позакласного читання.  Казки українських письменників. Тема

 

12.03

 

Оповідання про світ дитинства

  1.     

 

В. Сухомлинський «У привокзальному садку»

113-115

14.03

 

  1.     

 

В. Сухомлинський «Про що думала Марійка»

115-116

15.03

 

  1.     

 

В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка». В. Сухомлинський (про нього)

116-118

16.03

 

  1.     

 

В. Сухомлинський «Скажи людині: «Доброго дня!»

76-77

17.03

 

  1.     

 

В. Нестайко «Руденький». В. Нестайко (про нього)

118-119

19.03

 

  1.     

 

В. Нестайко «Кеша і Реша, або Казка про пісню…»

116-119

21.03

 

  1.     

 

В. Нестайко «Секрет Васі Кицина (уривок з повісті)

120-122

22.03

 

  1.          

 

Урок позакласного читання. Людина починається з добра                (За творами В. Сухомлинського)

 

23.03

 

  1.     

 

За В.Кавою «Він живий»

120-121

02.04

 

  1.     

 

М. Конончук «Гірке морозиво»

122-123

04.04

 

  1.     

 

З енциклопедії «Чому кішка так часто умивається?»

124-125

05.04

 

  1.     

 

А. Григорук «Як «видоїти» хмару?»

125-126

06.04

 

  1.     

 

За Л. Гладун «Державний музей іграшки»

127-128

11.04

 

  1.     

 

Іван Андрусяк «Третій сніг»

36-39

12.04

 

  1.     

 

Підсумковий урок за розділом «Твори українських письменників». Сергій Пантюк «Білий гриб боровик»

129

13.04

 

  1.     

 

Урок позакласного читання. Іскорки сміху в творах українських поетів. Тема

92-95

16.04

 

Ой, весна, весна, днем красна…

  1.     

 

Вступ до теми. Н. Мовчан-Карпусь «Будить березень весну». Лариса Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою»

130-131

76-78

18.04

 

  1.     

 

О. Копиленко «Весна у лісі». Л. Костенко «Берізки по коліна у воді»

131-132

19.04

 

  1.     

 

Л. Костенко «Перекинута шпаківня» (напам’ять)

132-133

20.04

 

  1.     

 

Катерина Перелісна «Писанка». Казкові подорожі Лесі Ворониної. «Слон Ґудзик і вогняна квітка» (скорочено)

134-135

23.04

 

  1.     

 

За Ю. Смоличем «Квіти – землі окраса»

135-136

25.04

 

  1.     

 

Г. Чубач «Я беру своє відерце». Казковий світ Лариси Ніцой. «Страшне страховисько» (уривок)

137

26.04

 

  1.     

 

О. Копиленко «Найвеселіший місяць»

138-139

27.04

 

  1.     

 

Урок позакласного читання. Наполеглива праця - запорука успіху.

100-108

02.05

 

  1.     

 

А. Костецький «Все починається з мами». В. Гринько «Мама», Л. Українка «На зеленому горбочку».

139-140

03.05

 

  1.     

 

Контрольна робота № 7: робота з літературним твором.

 

04.05

 

  1.     

 

Григорій Фалькович. Вірші. «Ми сьогодні — снігопади...», «Зимові канікули»

108-113

05.05

 

  1.     

 

Прогулянка до парку з Катериною Міхаліциною. «Хто росте у парку» (скорочено)

 

07.05

 

  1.     

 

Підсумковий урок за розділом «Ой, весна, весна, днем красна…»  Сашко Дерманський. «Про двох бездомних  джинів та один нічийний глек», «Латочка на лапці».

 

10.05

 

Я хочу сказати своє слово!

  1.     

 

Вступ до теми. Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». Любов Відута «Утікачка ковбаса».

142-143

11.05

 

  1.     

 

В. Струтинський «Жива казка». Контрольна робота № 8: перевірка навички читання вголос. В.Сухомлинський «Про що думала Марійка»                

144-145

14.05

 

  1.     

 

Урок позакласного читання. Життя видатних дітей

109-113

16.05

 

  1.     

 

Д. Онкович «Город, мов килим», Г. Малик «Що для чого треба?». Контрольна робота № 8: перевірка навички читання вголос.

146-147

17.05

 

  1.     

 

П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Контрольна робота № 8: перевірка навички читання вголос.

148-151

18.05

 

  1.     

 

А.І. Григорук «І з посміху люди бувають». Оксана Лущевська «Пелікан», «Про кита», «Черепашенята»

96-98

21.05

 

  1.     

 

А. Качан «Забавлянка», В. Сухомлинський «Синій світ»,                 В. Коломієць «Ліс і лис»

151-153

23.05

 

  1.     

 

Урок позакласного читання. Зарубіжні письменники - дітям

123-134

24.05

 

  1.     

 

Підсумковий урок за рік. Тема

 

25.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр (17 год)

 

Тема уроку

Дата

Дата

Композиційні прийоми у графіці та живописі

  1.           

 

Роль композиції (вибір формату, розміру зображення) у створенні художнього твору. Практична робота. Заєць та Їжак

15.01

 

  1.          

 

Елементарні поняття про будову фігури людини, її складові частини. Практична робота. Малюнок улюбленого казкового героя Буратіно.

22.01

 

  1.      

 

Поняття врівноваженої та неврівноваженої композиції. Досягнення композиційної рівноваги шляхом розташування на площині великих і малих елементів. Практична робота. Зимові розваги

29.01

 

  1.     

 

Поняття композиційного центру. Виділення головного в композиції. Практична робота. Смачні фрукти

05.02

 

  1.     

 

Статична та динамічна композиції. Елементарне передавання динамічного стану об’єктів(вітер). Практична робота. Хуртовина

12.02

 

  1.          

 

Способи передавання глибини простору за принципом «ближче – нижче», «ближче – більше», «далі – вище», «далі – менше». Практична робота. Малюнок української хати.

19.02

 

  1.     

 

Симетрія як найпростіший композиційний засіб організації площини. Досягнення рівноваги в асиметричній композиції. Практична робота. Танок метеликів

26.02

 

  1.          

 

Використання зображувальних можливостей кольору. Поняття про колорит, колірну гаму. Колірні асоціації. Практична робота. Святковий букет для мами

05.03

 

  1.     

 

Метод загороджування як відтворення глибини простору. Колір в пейзажній композиції. Практична робота. Весна прийшла

12.03

 

Композиційні прийоми у скульптурі та декоративно-прикладному мистецтві

  1.  

 

Розширення понять про будову тіла тварин, тіла людини. Відтворення особливостей будови та зовнішнього вигляду тварин під час ліплення. Практична робота. У зоопарку

19.03

 

  1.  

 

Ознайомлення з традиціями писанкарства в Україні. Колірна гама, символіка писанок різних регіонів України. Практична робота: розфарбовування  Великодніх писанок

02.04

 

  1.     

 

Формування навичок створення статичного чи динамічного образу в скульптурі (круглій або рельєфній). Практична робота. Персонажі казки «Буратіно»

16.04

 

  1.     

 

Спрощення форми в декоративній композиції (рослини, птахи). Створення декоративних образів в об’ємі. Практична робота. Декоративна квітка

23.04

 

  1.     

 

Народна іграшка. Поняття про особливості декоративного образу тварин. Практична робота: ліплення декоративного баранця

05.05

 

  1.     

 

Використання спрощення та ритму як засобів створення орнаменту. Види орнаменту. Практична робота. Українська сорочка

07.05

 

  1.     

 

Вибір формату, виявлення головного та другорядного в декоративній композиції. Практична робота. Пташка серед квітів

14.05

 

  1.     

 

Розширення уявлень про симетричну форму. Практична робота. Чарівна ваза.  Підсумковий урок за рік

21.05

 

 

doc
Додано
16 січня 2018
Переглядів
3837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку