Календарне планування складене для 2 класу ІІ семестр на 2017/2018 н.р за новими вимогами з предметів: українська мова (Вашуленко), літературне читання (Савченко), математика (Богданович), природознавство (Рівкінд), основи здоров"я (Бех), образотворче мистецтво, трудове навчання.
ІІ семестр (69 год)
№
|
№ |
Тема уроку |
№ завдань |
Дата |
Дата |
|
|
|
Складання таблиці множення числа 3. Приклади і задачі на дії різного ступеня. |
516-523 |
16.01 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач за різним розташування множників в умові. |
524-532 |
17.01 |
|
|
|
|
Коло і круг. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач на множення і додавання. |
533-540 |
18.01 |
|
|
|
|
Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. |
541-546 |
19.01 |
|
|
|
|
Складання виразів з дужками. Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Знаходження довжини ламаної лінії. |
547-564 |
23.01 |
|
|
|
|
Складання таблиці ділення на 3. Складання задачі за даним розв’язанням. |
565-571 |
24.01 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Знаходження периметра квадрата. |
572-577 |
25.01 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Обчислення довжини сторони рівностороннього трикутника за його периметром. Самостійна робота. |
578-584 |
26.01 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення виразів зі змінною |
585-592 |
30.01 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Повторення залежності між компонентами і результатом дій першого ступеня. |
593-600 |
31.01 |
|
|
|
|
Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування прикладів і задач. |
601-609 |
01.02 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. |
610-615 |
02.02 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. Зв’язок множення і ділення |
616-621 |
06.02 |
|
|
|
|
Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4. |
622-628 |
07.02 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4. Обчислення значень виразів зі змінною. Знаходження довжини сторони квадрата за периметром. Самостійна робота. |
629-636 |
08.02 |
|
|
|
|
Попереднє ознайомлення з поняттями «половина», «третина», «чверть». Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
637-646 |
09.02 |
|
|
|
|
Контрольна робота №5 |
|
13.02 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Складання таблиці множ. числа 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множ. числа 5. Обчислення виразів зі змінною. Тема |
647-657 |
14.02 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів. |
658-667 |
15.02 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування простих задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів. |
668-673 |
16.02 |
|
|
|
|
Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів |
674-683 |
20.02 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Складені задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів. |
684-691 |
21.02 |
|
|
|
|
Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів у виразах |
692-699 |
22.02 |
|
|
|
|
Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями. |
700-709 |
23.02 |
|
|
|
|
Перевірка додавання відніманням. Знаходження периметра трикутника. |
710-719 |
27.02 |
|
|
|
|
Складання таблиці множення числа 6 (ознайомлення). Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Обчислення виразів зі змінною |
720-729 |
28.02 |
|
|
|
|
Одиниці вимірювання часу (година, хвилина, секунда). Визначення часу за годинником. Задачі на час. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів |
730-738 |
01.03 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 6. Дії з іменованими числами. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів |
739-747 |
02.03 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 6. Складені задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів. |
748-755 |
06.03 |
|
|
|
|
Таблиця ділення на 6 (ознайомлення). Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 6. Розв’язування та складання задач за поданим виразом. |
756-764 |
07.03 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Складені задачі на дії різного ступеня. Знаходження довжини ламаної. Самостійна робота. |
765-773 |
13.03 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 6. Складені задачі на дії різного ступеня. Складання та обчислення виразів. |
774-780 |
14.03 |
|
|
|
|
Контрольна робота № 6 |
|
15.03 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Задачі на різницеве порівняння. Тема |
781-790 |
16.03 |
|
|
|
|
Складання та обчислення виразів. Задачі на різницеве порівняння. Обернена задача (ознайомлення). Дії з іменованими числами. |
791-798 |
17.03 |
|
|
|
|
Складання таблиці множення числа 7 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці множення 7. |
799-807 |
20.03 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на застосування вивчених таблиць. Обчислення виразів на сумісні дії. Складені задачі на різницеве порівняння. |
808-815 |
21.03 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на застосування вивчених таблиць. Обчислення виразів на сумісні дії. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника. |
816-825 |
22.03 |
|
|
|
|
Таблиця ділення на 7. Вправи на застосування таблиці ділення на 7. Вирази з невідомим множником. Складені задачі на сумісні дії. |
826-834 |
23.03 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 7. Творча робота над задачею. Складання виразів за малюнком та запитаннями. Складені задачі на сумісні дії. |
835-842 |
03.04 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 7. Зв'язок дій множення та ділення. Складання оберненої задачі. Розв’язання задачі виразом. |
843-849 |
04.04 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 7. Складені задачі на сумісні дії. Творча робота над задачею. Порівняння виразу і числа. |
850-859 |
05.04 |
|
|
|
|
Складання таблиці множення числа 8 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 8. Розв’язання задачі на три дії. |
860-874 |
06.04 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на застосування таблиці множення та ділення. Складені задачі на сумісні дії. Творча робота над задачею. |
875-881 |
10.04 |
|
|
|
|
Складені задачі на сумісні дії. Колові приклади. Вирази зі змінною. Розпізнавання геометричних фігур. Самостійна робота. |
882-891 |
11.04 |
|
|
|
|
Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Поняття «третина», «чверть», «шоста». |
892-900 |
12.04 |
|
|
|
|
Закріплення порядку виконання дій у виразах. Нерівності. Зв'язок дії ділення з дією множення. Складання і розв’язання задачі за коротким записом. |
901-916 |
13.04 |
|
|
|
|
Повторення та закріплення вивченого. Контрольна робота: усні обчислення (математичний диктант) |
|
17.04 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Колові приклади. Складені задачі на сумісні дії. Знаходження сторони трикутника за відомим периметром і двома сторонами. Тема |
917-925 |
18.04 |
|
|
|
|
Складання таблиці множення числа 9 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 9. Порівняння виразів. Творча робота над задачею. |
926-942 |
19.04 |
|
|
|
|
Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на застосуван. таблиці ділення на 9. Знаходження частини числа. |
943-950 |
20.04 |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Складені задачі на сумісні дії. Кресленні відрізків. |
951-958 |
24.04 |
|
|
|
|
Складені задачі на сумісні дії. Складання задачі за поданим виразом. Розв’язання задачі за поданим планом.
|
959-964 |
25.04 |
|
|
|
|
Переставна властивість множення. Застосування властивості для розв’язування прикладів. Складені задачі на сумісні дії. Периметр. |
965-972 |
26.04 |
|
|
|
|
Множення на 1 та 0. Складені задачі на сумісні дії. |
973-979 |
27.04 |
|
|
|
|
Ділення на 1, ділення числа самого на себе. Вправи на засвоєння вивченого. Розв’язання задачі на три дії за поданим планом. Самостійна робота. |
980-987 |
02.05 |
|
|
|
|
Ділення 0 на число. Неможливість ділення на 0. Складання виразів за текстовими даними. Задачі на знаходження невідомого третього доданка за відомою сумою двох доданків. |
988-994 |
03.05 |
|
|
|
|
Множення чисел, що закінчуються нулями на одноцифрове число. Складання і розв’язання задачі на три дії за таблицею та поданим планом. Обчислення виразів зі змінною |
995-1001 |
04.05 |
|
|
|
|
Контрольна робота №8 |
|
08.05 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Множення та ділення одноцифрових чисел на 10. Складання оберненої задачі. |
1002-1010 |
10.05 |
|
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння вивченого. Складені задачі на сумісні дії. Складання задач за поданими блок-схемами. |
1011-1018 |
11.05 |
|
|
|
|
Вправи та задачі на засвоєння вивченого. Обчислення виразів з іменованими числами. |
1019-1025 |
15.05 |
|
|
|
|
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Побудова відрізків. |
1026-1034 |
16.05 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання з переходом через розряд. Креслення відрізків. |
1035-1042 |
17.05 |
|
|
|
|
Зв'язок компонентів при відніманні та при додаванні. Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Задачі на дві дії. |
1043-1050 |
18.05 |
|
|
|
|
Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Перетворення іменованих чисел, дії з іменованими числами. |
1051-1057 |
22.05 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом та без переходу через розряд. Перевірка дій віднімання додаванням. |
1058-1064 |
23.05 |
|
|
|
|
Запис виразів за поданим текстом. Вправи та задачі на засвоєння вивченого. |
1065-1073 |
24.05 |
|
|
|
|
Підсумковий урок за рік. Тема |
|
25.05 |
|
|
ІІ семестр (69 год)
№ |
№ |
Тема уроку
|
№ завдань |
Дата |
Дата |
Речення |
|||||
|
|
Речення як група зв’язаних між собою слів, що виражають закінчену думку. |
|
15.01 |
|
|
|
Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення. |
222-226 |
16.01 |
|
|
|
Спостереження за основними ознаками речення. Велика буква у першому слові речення. |
227-230 |
18.01 |
|
|
|
Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення. |
231-234 |
19.01 |
|
|
|
Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Засвоєння питальних слів. Вимова і написання слова календар |
235-238 |
22.01 |
|
|
|
Вправи на інтонаційне виділення слів, важливих для вираження думки. |
239-242 |
23.01 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Текст-розповідь з елементами опису «Зима-чарівниця» |
|
25.01 |
|
|
|
Інтонація речень, різних за метою висловлювання. Вправи на визначення розповідних та питальних речень. Вимова і написання слова предмет |
243-246 |
26.01 |
|
|
|
Спонукальні речення. Речення, у яких є повідомлення, запитання, прохання або наказ, спонукання до дії. Спостереження за інтонацією таких речень. |
247-250 |
29.01 |
|
|
|
Узагальнення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення. Контрольна робота: діалог |
251-255 |
30.01 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Головні слова в реченні. Вимова і написання слова ноутбук. |
258-262 |
01.02 |
|
|
|
Визначення головних слів у реченні. Контрольна робота: діалог |
263-265 |
02.02 |
|
|
|
Зв’язок слів у реченні за питаннями. Вимова і написання слова чернетка |
266-269 |
05.02 |
|
|
|
Побудова речень. Поширення речення за питаннями, поданими вчителем. Розуміння змісту речення. |
270-274 |
06.02 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за запитаннями «Весело взимку на гірці». |
|
08.02 |
|
|
|
Контрольна робота: списування |
|
09.02 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Закріплення знань про розповідне, питальне, спонукальне речення. Розділові знаки у кінці речення (? !). |
275-278 |
12.02 |
|
|
|
Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Тема |
|
13.02 |
|
Слово |
|||||
|
|
Добір слів для доповнення речення, складання речень зазначеного змісту. Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням |
279-282 |
15.02 |
|
|
|
Формування початкових уявлень про частини мови, про те, що слова поділяються на групи залежно від того, на яке питання вони відповідають. |
|
16.02 |
|
|
|
Слова, які відповідають на питання хто?, що? (іменники). Вимова і написання слова диван. |
283-287 |
19.02 |
|
|
|
Складання рядів слів за певною змістовою ознакою (видовою, родовою). |
288-295 |
20.02 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова тексту за даним початком «Турбота зігріває в холодну пору». |
|
22.02 |
|
|
|
Змінювання за числами (один — багато) слів, які відповідають на питання хто? що? |
|
23.02 |
|
|
|
Утворення множини іменників. Правильне вживання іменника у множині чи однині у складеному реченні. |
|
26.02 |
|
|
|
Спостереження за лексичним значенням слова. Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предметів, якості, дій. Вимова і написання слова черговий. |
296-303 |
27.02 |
|
|
|
Тематичні групи слів. Розподіл слів на тематичні групи за такими ознаками, як колір, матеріал, форма, почуття. Вимова і написання слова співчуття |
304-306 |
01.03 |
|
|
|
Слова, близькі за значенням. |
307-311 |
02.03 |
|
|
|
Слова, протилежні за значенням. |
312-317 |
05.03 |
|
|
|
Знаходження серед слів подібних чи протилежних за лексичним значенням |
|
06.03 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом, добір заголовка до нього. |
|
12.03 |
|
|
|
Контрольна робота з мовної теми «Іменник» |
|
13.03 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Закріплення знань про іменник. Тема |
|
15.03 |
|
|
|
Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? (прикметники) |
318-322 |
16.03 |
|
|
|
Зв’язок прикметників з іменниками. |
323-326 |
17.03 |
|
|
|
Практичне змінювання прикметників за числами. |
|
19.03 |
|
|
|
Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка? |
327-330 |
20.03 |
|
|
|
Складання груп слів прикметників, що мають різне лексичне значення |
|
22.03 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Відновлення деформованого тексту «Уже прилинула весна» |
|
23.03 |
|
|
|
Добирання слів, які відповідають реальним ознакам певного предмета. Вимова і написання слова помилка |
331-334 |
02.04 |
|
|
|
Виявлення серед прикметників слів, подібних чи протилежних за значенням. Вимова і написання слова метро |
335-338 |
03.04 |
|
|
|
Виявлення серед прикметників слів, подібних чи протилежних за значенням. |
|
05.04 |
|
|
|
Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів. Робота над загадками. |
|
06.04 |
|
|
|
Контрольна робота: диктант «Весна» |
|
10.04 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Закріплення знань про прикметник. Тема |
|
12.04 |
|
|
|
Слова, які відповідають на питання що робити? що зробити? що робив? що буде робити? (дієслова) |
339-342 |
13.04 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота над добором влучних слів для висловлення думки «Струмочки нам співають про весну» |
|
16.04 |
|
|
|
Складання груп дієслів із певним лексичним значенням дії (слова, що позначають говоріння, навчальні дії, виявлення почуттів). Вимова і написання слова середа |
343-345 |
17.04 |
|
|
|
Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. |
|
19.04 |
|
|
|
Знаходження серед дієслів тих, що подібні чи протилежні за значенням. Вимова і написання слова театр |
346-349 |
20.04 |
|
|
|
Роль дієслів у мовленні. |
350-352 |
23.04 |
|
|
|
Роль дієслів у мовленні. Робота над прислів’ями. |
353-356 |
24.04 |
|
|
|
Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Змінювання дієслів за питаннями |
357-359 |
26.04 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір за картиною «Весна» |
|
27.04 |
|
|
|
Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Спостереження за словами - назвами дій, близькими і протилежними за значенням. |
360-364 |
03.05 |
|
|
|
Зв’язок дієслів з іменниками у формі однини і множині (без уживання термінів). |
|
04.05 |
|
|
|
Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. |
|
05.05 |
|
|
|
Контрольна робота з мовної теми «Дієслово» |
|
07.05 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Тема |
|
08.05 |
|
|
|
Уявлення про службові слова і їх роль у реченні. Службові слова, до яких не ставлять питань, але без яких майже неможливо побудувати речення. |
365-367 |
10.05 |
|
|
|
Спостереження за роллю службових слів у реченні. Вимова і написання слова понеділок. |
368-371 |
11.05 |
|
|
|
Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченнях. Вимова і написання слова четвер |
372-375 |
14.05 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Редагування тексту із часто повторюваними словами «Тваринка в моєму домі». |
|
15.05 |
|
|
|
Підсумковий урок з розділу «Слово». Самостійна робота |
|
17.05 |
|
|
|
Повторення вивченого про звуки і букви. Вимова і написання слова дитина |
416-418 |
18.05 |
|
|
|
Повторення вивченого про текст, види текстів. |
419-424 |
21.05 |
|
|
|
Повторення вивченого про речення, види речень. |
425-430 |
22.05 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за питаннями та опорними словами «Дивна краса» |
|
24.05 |
|
|
|
Підсумковий урок за рік. Тема |
|
25.05 |
|
ІІ семестр (35 год)
№ |
№ |
Тема уроку
|
Стор |
Дата |
Дата |
|
Природа взимку (продовження) |
||||||
|
|
Зимові явища у живій та неживій природі. |
62-64 85-87 |
15.01 |
|
|
|
|
Погода взимку. Спостереження за погодою взимку. |
66-69 146-147 |
19.01 |
|
|
|
|
Які турботи приносить зима людям? |
148 |
22.01 |
|
|
|
|
Тварини взимку. Як зимують птахи, звірі, комахи |
74-81 87-90 |
26.01 |
|
|
|
|
Як люди піклуються про тварин узимку? |
149 |
29.01 |
|
|
|
|
Навчальний проект. Пташина їдальня |
|
02.02 |
|
|
|
|
Екскурсія в природу. Спостереження за тваринами і рослинами взимку. |
|
05.02 |
|
|
|
|
Підсумковий урок. Вікторина «Що я знаю про природу взимку» |
|
09.02 |
|
|
|
|
Які прикмети у зими? Тематична контрольна робота |
|
12.02 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань. Тема |
113 |
16.02 |
|
|
Природа навесні |
||||||
|
|
Весняні явища у живій та неживій природі. |
82-84 |
19.02 |
|
|
|
|
Відлига. Льодохід. Повінь. |
90-93 |
23.02 |
|
|
|
|
Сокорух. Розвиток бруньок, цвітіння. |
93-96 |
26.02 |
|
|
|
|
Ранньоквітучі трав’янисті рослини. Практична робота. Розпізнавання органів трав’янистих рослин. |
96-97 |
02.03 |
|
|
|
|
Тварини навесні. Комахи. |
97-99 |
05.03 |
|
|
|
|
Птахи навесні. Повернення перелітних птахів. |
100-102 |
12.03 |
|
|
|
|
Облаштування гнізд, насиджування та виведення пташенят. |
102-105 |
16.03 |
|
|
|
|
Звірі навесні. Піклування про потомство |
107-109 |
17.03 |
|
|
|
|
Праця людей навесні. Взаємозв’язки у природі навесні. |
110-112 |
19.03 |
|
|
|
|
Охорона рослин і тварин. Тематична контрольна робота |
105- 106 |
23.03 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань. |
|
02.04 |
|
|
|
|
Екскурсія в природу. Спостереження за явищами природи навесні. Тема |
|
06.04 |
|
|
Природа влітку |
||||||
|
|
Ознаки літа. Сонячний годинник |
115- 117 |
13.04 |
|
|
|
|
Нежива та жива природа влітку. |
117- 120 |
16.04 |
|
|
|
|
Рослини лісу влітку. |
120 -123 |
20.04 |
|
|
|
|
Тварини лісу. Охорона лісу. Запитання до природи. Коли ліс дякує, а коли ображається. |
124- 128 |
23.04 |
|
|
|
|
Рослини і тварини луків.
|
129- 131 |
27.04 |
|
|
|
|
Рослини і тварини прісних водойм. Практична робота. Розпізнавання деяких отруйних рослин рідного краю за ілюстраціями. |
132- 134 |
04.05 |
|
|
|
|
Взаємозв’язки у природі влітку. Охорона природи |
135-137 |
05.05 |
|
|
|
|
Червона книга України |
138 - 141 |
07.05 |
|
|
|
|
Навчальний проект. Червона книга України |
|
11.05 |
|
|
|
|
Людина і природа. Тематична контрольна робота |
135-138 |
14.05 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Систематизація та узагальнення знань. |
|
18.05 |
|
|
|
|
Екскурсія «Здрастуй, літечко!» (спостереження за ознаками літа, що наближається) |
|
21.05 |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань за рік. Тема |
|
25.05 |
|
|
ІІ семестр (17 год)
№ |
№ |
Тема уроку |
Дата |
Дата |
Орнамент |
||||
|
|
Види орнаменту. Послідовність дій під час виготовлення орнаментів. Виготовлення орнаментів у смужці. |
16.01 |
|
|
|
Декоративно-ужиткове мистецтво. Виготовлення орнаментів на прямокутній та круглій основах. |
23.01 |
|
Оригамі |
||||
|
|
Історія виникнення техніки оригамі. Послідовність дій під час виготовлення оригамі. Створення за схемою човника |
30.01 |
|
|
|
Пластика паперу. Створення за схемою фігури котика. |
06.02 |
|
|
|
Підготовка стартового аркуша для майбутнього виробу. Створення квітів у техніці оригамі |
13.02 |
|
Робота з пластиліном. Виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну |
||||
|
|
Пластилін та його застосування. Послідовність виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну. Виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну |
20.02 |
|
|
|
Загальне відомості про виробництво пластиліну. Виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну. |
27.02 |
|
|
|
Пластилін та його застосування. Послідовність виготовлення виробів з пластиліну. Виготовлення виробів з пластиліну |
06.03 |
|
|
|
Презентація навчального проекту «Хто-хто в пластиліні живе?» |
13.03 |
|
Самообслуговування |
||||
|
|
Культура харчування. Правила поведінки за столом. Столовий посуд різного призначення. Сервірування столу. |
20.03 |
|
Самообслуговування |
||||
|
|
Одяг і взуття. Правила догляду за одягом і взуттям. Пришивання ґудзиків з двома отворами. |
03.04 |
|
|
|
Інструменти та матеріали для пришивання ґудзиків. Послідовність дій під час пришивання ґудзиків. Пришивання ґудзиків з двома отворами. |
10.04 |
|
Макетування |
||||
|
|
Виготовлення і оздоблення об’ємних виробів. Розмічання розгорток. Виготовлення макетів (одноповерхового та багатоповерхового будинків). |
17.04 |
|
|
|
Картон та пінопласт як штучний матеріал для макетування. Виготовлення іграшкових меблів з штучних матеріалів та картону. |
24.04 |
|
|
|
Послідовність дій під час виготовлення й оздоблення об’ємних виробів. Виготовлення іграшкових, транспортних засобів з штучних матеріалів та картону. |
08.05 |
|
Екскурсії |
||||
|
|
Екскурсія до організацій. Ознайомлення зрізними видами людської діяльності та професіями, з загальними правилами безпеки життя, обладнанням, організацією праці, готовими виробами. |
15.05 |
|
|
|
Узагальнюючий урок за рік. Виставка учнівських робіт «Ярмарок майстрів». |
22.05 |
|
ІІ семестр (17 год)
№ |
№ |
Тема уроку |
Дата |
Дата |
|
|
Безпечна поведінка вдома. Користування телевізором, комп'ютером, мобільним телефоном. Практична робота. Створення пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп'ютером і мобільним телефоном. |
18.01 |
|
|
|
Можливі надзвичайні ситуації у школі. |
25.01 |
|
|
|
Шляхи виходу дитини зі школи. Практична робота. Відпрацювання навичок виходу з приміщення школи. |
01.02 |
|
|
|
Безпека на дорозі. Правила дорожнього руху. Дорожня розмітка. Практична робота. Моделювання ситуації переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті |
08.02 |
|
|
|
Безпека на відпочинку. Літні та зимові розваги. Профілактика обмороження, перегрівання, сонячних опіків. |
15.02 |
|
|
|
Безпека поводження з дикими і бездомними тваринами. |
22.02 |
|
|
|
Надання першої допомоги при забиттях, порізах, подряпинах, укусах комах. Практична робота. Моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах. |
01.03 |
|
Психічна і духовна складові здоров'я |
||||
|
|
Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров’я. |
15.03 |
|
|
|
Смаки і захоплення людини. Практична робота. Презентація: «Моє захоплення» |
22.03 |
|
|
|
Вибір друзів. Друзі за інтересами. |
05.04 |
|
|
|
Людяність, вдячність, співчуття. Як надати підтримку і допомогу. |
12.04 |
|
|
|
Людяність, вдячність, співчуття. Практична робота. Створення плакату «Захоплення нашого класу» |
19.04 |
|
|
|
Прийняття рішень. Вплив реклами на рішення людини. |
26.04 |
|
|
|
Життєрадісність і здоров’я. |
03.05 |
|
|
|
Друзі з особливими потребами. Практична робота. Написання листа – подяки (на вибір учня) |
10.05 |
|
|
|
Підготовка виставки дитячих робіт, присвячених здоровому способу життя та профілактиці шкідливих звичок |
17.05 |
|
|
|
Підсумковий урок за рік |
24.05 |
|
ІІ семестр (69 год)
№ |
№ |
Тема уроку |
№ сторінки |
Дата |
Дата |
Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко… |
|||||
|
|
Вступ до теми. Білі шати землі. О. Копиленко «Зима йде» |
76-77 |
15.01 |
|
|
|
В.Скомаровський «Казкові шати». |
78-79 |
17.01 |
|
|
|
О.Сенатович «Веселий сніг», Л. Костенко «Синички на снігу» |
|
18.01 |
|
|
|
Н. Кир’ян «Зимові слова», А. Качан «Крихта хліба» |
79-81 |
19.01 |
|
|
|
Галина Ткачук «Гойдалка під кленом» |
50-53 |
22.01 |
|
|
|
Стоїть на узбіччі ялинка моя – не зрубай її. С. Носань «Ялинка», О. Олесь «Ялинка» (напам’ять) |
81-82 |
24.01 |
|
|
|
Урок позакласного читання. Казкові детективи |
57-61 |
25.01 |
|
|
|
Л. Глібов «Зимня пісенька». Мар’яна Савка «Біла пані», «Ведмежа зима» |
83-84 |
26.01 |
|
|
|
Вже Різдво прийшло до хати, час настав колядувати! О. Воропай «Коляда», А. М’ястківський «На щастя, на здоров’я, на новий рік!» |
84-85 |
29.01 |
|
|
|
Колядки. В. Малишко «Веселий Новий рік». Контрольна робота №5: аудіювання. За Є. Шморгуном «Горіх» |
86 |
31.01 |
|
|
|
Казки Галини Малик «Чому равлик ховається» |
|
01.02 |
|
|
|
Підсумковий урок за розділом «Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко…» Тема |
87 |
02.02 |
|
Тарас Григорович Шевченко – великий народний поет і художник |
|||||
|
|
Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красницький «Тарас Шевченко» |
89-90 |
05.02 |
|
|
|
Образи української природа в творах Кобзаря. Т. Шевченко «Світає», «Встала і весна», «Вранці», «Зоре моя вечірняя» |
91-92 |
07.02 |
|
|
|
Урок позакласного читання. Твори великого Кобзаря |
|
08.02 |
|
|
|
Підсумковий урок за розділом «Тарас Григорович Шевченко – великий народний поет і художник» |
93 |
09.02 |
|
Твори українських письменників. Вірші цікаві і різні |
|||||
|
|
М. Рильський (про нього). М. Рильський «Зима». Оксана Кротюк «Різдвяні гостинці». |
94-95 |
12.02 |
|
|
|
Леся Українка (про неї). Л. Українка «Красо України, Подолля!» |
96-97 |
14.02 |
|
|
|
Ліна Костенко (про неї). Ліна Костенко «Пряля» |
97-98 |
15.02 |
|
|
|
Марійка Підгірянка (про неї). Марійка Підгірянка «Розмова про сонце» |
98-99 |
16.02 |
|
|
|
В. Марсюк «Рідна гора». Мар’яна Савка «Чотири міхи для Бобрихи» |
100 |
19.02 |
|
|
|
П. Воронько (про нього). П. Воронько «Картина» |
100-101 |
21.02 |
|
|
|
Урок позакласного читання. Вірші українських поетів. |
|
22.02 |
|
|
|
І. Світличний «Безконечник» |
102 |
23.02 |
|
|
|
Л.Глібов «Котилася тарілочка». |
|
26.02 |
|
Казковий дивосвіт |
|||||
|
|
Іван Франко (про нього). І.Франко «Лисичка і Журавель» |
105-107 |
28.02 |
|
|
|
Марійка Підгірянка «Безконечні казочки» |
107-108 |
01.03 |
|
|
|
Ліна Костенко «Бузиновий цар» |
109-110 |
02.03 |
|
|
|
Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка» |
110-112 |
05.03 |
|
|
|
Оксана Кротюк «Чемна ворона», «Киця й котик». Контрольна робота № 6: аудіювання. В. Сухомлинський «Камінь» |
61-63 |
07.03 |
|
|
|
Урок позакласного читання. Казки українських письменників. Тема |
|
12.03 |
|
Оповідання про світ дитинства |
|||||
|
|
В. Сухомлинський «У привокзальному садку» |
113-115 |
14.03 |
|
|
|
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка» |
115-116 |
15.03 |
|
|
|
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка». В. Сухомлинський (про нього) |
116-118 |
16.03 |
|
|
|
В. Сухомлинський «Скажи людині: «Доброго дня!» |
76-77 |
17.03 |
|
|
|
В. Нестайко «Руденький». В. Нестайко (про нього) |
118-119 |
19.03 |
|
|
|
В. Нестайко «Кеша і Реша, або Казка про пісню…» |
116-119 |
21.03 |
|
|
|
В. Нестайко «Секрет Васі Кицина (уривок з повісті) |
120-122 |
22.03 |
|
|
|
Урок позакласного читання. Людина починається з добра (За творами В. Сухомлинського) |
|
23.03 |
|
|
|
За В.Кавою «Він живий» |
120-121 |
02.04 |
|
|
|
М. Конончук «Гірке морозиво» |
122-123 |
04.04 |
|
|
|
З енциклопедії «Чому кішка так часто умивається?» |
124-125 |
05.04 |
|
|
|
А. Григорук «Як «видоїти» хмару?» |
125-126 |
06.04 |
|
|
|
За Л. Гладун «Державний музей іграшки» |
127-128 |
11.04 |
|
|
|
Іван Андрусяк «Третій сніг» |
36-39 |
12.04 |
|
|
|
Підсумковий урок за розділом «Твори українських письменників». Сергій Пантюк «Білий гриб боровик» |
129 |
13.04 |
|
|
|
Урок позакласного читання. Іскорки сміху в творах українських поетів. Тема |
92-95 |
16.04 |
|
Ой, весна, весна, днем красна… |
|||||
|
|
Вступ до теми. Н. Мовчан-Карпусь «Будить березень весну». Лариса Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою» |
130-131 76-78 |
18.04 |
|
|
|
О. Копиленко «Весна у лісі». Л. Костенко «Берізки по коліна у воді» |
131-132 |
19.04 |
|
|
|
Л. Костенко «Перекинута шпаківня» (напам’ять) |
132-133 |
20.04 |
|
|
|
Катерина Перелісна «Писанка». Казкові подорожі Лесі Ворониної. «Слон Ґудзик і вогняна квітка» (скорочено) |
134-135 |
23.04 |
|
|
|
За Ю. Смоличем «Квіти – землі окраса» |
135-136 |
25.04 |
|
|
|
Г. Чубач «Я беру своє відерце». Казковий світ Лариси Ніцой. «Страшне страховисько» (уривок) |
137 |
26.04 |
|
|
|
О. Копиленко «Найвеселіший місяць» |
138-139 |
27.04 |
|
|
|
Урок позакласного читання. Наполеглива праця - запорука успіху. |
100-108 |
02.05 |
|
|
|
А. Костецький «Все починається з мами». В. Гринько «Мама», Л. Українка «На зеленому горбочку». |
139-140 |
03.05 |
|
|
|
Контрольна робота № 7: робота з літературним твором. |
|
04.05 |
|
|
|
Григорій Фалькович. Вірші. «Ми сьогодні — снігопади...», «Зимові канікули» |
108-113 |
05.05 |
|
|
|
Прогулянка до парку з Катериною Міхаліциною. «Хто росте у парку» (скорочено) |
|
07.05 |
|
|
|
Підсумковий урок за розділом «Ой, весна, весна, днем красна…» Сашко Дерманський. «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек», «Латочка на лапці». |
|
10.05 |
|
Я хочу сказати своє слово! |
|||||
|
|
Вступ до теми. Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». Любов Відута «Утікачка ковбаса». |
142-143 |
11.05 |
|
|
|
В. Струтинський «Жива казка». Контрольна робота № 8: перевірка навички читання вголос. В.Сухомлинський «Про що думала Марійка» |
144-145 |
14.05 |
|
|
|
Урок позакласного читання. Життя видатних дітей |
109-113 |
16.05 |
|
|
|
Д. Онкович «Город, мов килим», Г. Малик «Що для чого треба?». Контрольна робота № 8: перевірка навички читання вголос. |
146-147 |
17.05 |
|
|
|
П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Контрольна робота № 8: перевірка навички читання вголос. |
148-151 |
18.05 |
|
|
|
А.І. Григорук «І з посміху люди бувають». Оксана Лущевська «Пелікан», «Про кита», «Черепашенята» |
96-98 |
21.05 |
|
|
|
А. Качан «Забавлянка», В. Сухомлинський «Синій світ», В. Коломієць «Ліс і лис» |
151-153 |
23.05 |
|
|
|
Урок позакласного читання. Зарубіжні письменники - дітям |
123-134 |
24.05 |
|
|
|
Підсумковий урок за рік. Тема |
|
25.05 |
|
ІІ семестр (17 год)
№ |
№ |
Тема уроку |
Дата |
Дата |
Композиційні прийоми у графіці та живописі |
||||
|
|
Роль композиції (вибір формату, розміру зображення) у створенні художнього твору. Практична робота. Заєць та Їжак |
15.01 |
|
|
|
Елементарні поняття про будову фігури людини, її складові частини. Практична робота. Малюнок улюбленого казкового героя Буратіно. |
22.01 |
|
|
|
Поняття врівноваженої та неврівноваженої композиції. Досягнення композиційної рівноваги шляхом розташування на площині великих і малих елементів. Практична робота. Зимові розваги |
29.01 |
|
|
|
Поняття композиційного центру. Виділення головного в композиції. Практична робота. Смачні фрукти |
05.02 |
|
|
|
Статична та динамічна композиції. Елементарне передавання динамічного стану об’єктів(вітер). Практична робота. Хуртовина |
12.02 |
|
|
|
Способи передавання глибини простору за принципом «ближче – нижче», «ближче – більше», «далі – вище», «далі – менше». Практична робота. Малюнок української хати. |
19.02 |
|
|
|
Симетрія як найпростіший композиційний засіб організації площини. Досягнення рівноваги в асиметричній композиції. Практична робота. Танок метеликів |
26.02 |
|
|
|
Використання зображувальних можливостей кольору. Поняття про колорит, колірну гаму. Колірні асоціації. Практична робота. Святковий букет для мами |
05.03 |
|
|
|
Метод загороджування як відтворення глибини простору. Колір в пейзажній композиції. Практична робота. Весна прийшла |
12.03 |
|
Композиційні прийоми у скульптурі та декоративно-прикладному мистецтві |
||||
|
|
Розширення понять про будову тіла тварин, тіла людини. Відтворення особливостей будови та зовнішнього вигляду тварин під час ліплення. Практична робота. У зоопарку |
19.03 |
|
|
|
Ознайомлення з традиціями писанкарства в Україні. Колірна гама, символіка писанок різних регіонів України. Практична робота: розфарбовування Великодніх писанок |
02.04 |
|
|
|
Формування навичок створення статичного чи динамічного образу в скульптурі (круглій або рельєфній). Практична робота. Персонажі казки «Буратіно» |
16.04 |
|
|
|
Спрощення форми в декоративній композиції (рослини, птахи). Створення декоративних образів в об’ємі. Практична робота. Декоративна квітка |
23.04 |
|
|
|
Народна іграшка. Поняття про особливості декоративного образу тварин. Практична робота: ліплення декоративного баранця |
05.05 |
|
|
|
Використання спрощення та ритму як засобів створення орнаменту. Види орнаменту. Практична робота. Українська сорочка |
07.05 |
|
|
|
Вибір формату, виявлення головного та другорядного в декоративній композиції. Практична робота. Пташка серед квітів |
14.05 |
|
|
|
Розширення уявлень про симетричну форму. Практична робота. Чарівна ваза. Підсумковий урок за рік |
21.05 |
|